سئو ارزان سایت در گوگل

سئو ارزان را از دو جنبه می‌توان بررسی کرد :
۱) اگر منظور شما از ارزان کم هزینه بودن سئو است که در تمام وب می‌توانید خدمات ارزان سئو را مشاهده کنید. سئویی که با هزینه‌های کم انجام می‌شود و شاید برای شما قابل قبول باشد.
۲) از طرف دیگر می‌توان سئو ارزان را حقه ای از جانب افراد غیرمتخصص دانست که تنها به واسطه آشنایی مختصر با تگ های HTML ، محتواگذاری نه چندان استاندارد و لینک سازی به نام شما در گوگل فعالیت می‌کنند. گوگل هم نتیجه تخطی آن ها از الگوریتم بهینه سازی سایت و ساختار را با سقوط ترافیک نشان می‌دهد. این شکل از سئو نه تنها ارزان نیست بلکه هزینه‌های زیادی برای جبران خسارات به دنبال خواهد داشت. 

سئو ارزان

سئو ارزان چیست

یکی از گفته های برخی سئوکاران این است که ما می توانیم وبسایت شما‌را با سئو وب سایت ارزان به مرتبه های برتر گوگل برسانیم در حالتی که همانطور که گفته شد سئوی وب سایت بایستی با رعایت قانون ها و فاکتورهای که گوگل معلوم نموده است انجام گیرد و در غیر این شکل این جور از بهینه سازی وب سایت , سئو سایت blackhat است که بدون شک میتواند به سایت شما اسیب وارد کند که غایت آن حذف تارنما شما از نتیجه های گوگل میباشد اما در‌حالتی که احتمالا حذف از نتیجه ها برای برای بعضی از سایت ها حادثه بیفتد البته بخش اعظم وبسایت ها کاهش درجه در دراز مقطع را تجربه خواهند کرد و این کاهش جایگاه میتواند به نحوی باشد که رجوع و برگشت تارنما به نتیجه ها را مقداری با مشکل روبه رو نماید 

سئو ارزان

چرا نباید از سئو ارزان استفاده کرد

چرا نباید از خدمات سئو ارزان استفاده کرد؟ 
1. شما هیچ کاری بدون پول نمی توانید انجام بدهید 
تکنیک های زیادی در سئو وجود دارد که شما می توانید بدون پول یا با هزینه خیلی کمی آن ها را انجام دهید مانند جستجوی کلمات کلیدی مرتبط، بهینه سازی متاتگ ها، بهینه سازی عکس ها و غیره. البته اگر با اصول سئو آشنایی کافی داشته باشید. ولی اگر قصد دارید که به صورت حرفه روی سئو سایت خود فعالیت کنید، باید یک متخصص این حوزه را جذب شرکت خود کنید و این متخصص هزینه بر و نیاز به حقوق ماهیانه دارد. پس این اولین هزینه می باشد. 
مساله دیگر تبادل لینک است. سایت هایی که تازه به وجود آمده باشند، همیشه به دنبال تکنیک های سئو ارزان هستند و یکی از بهترین روش ها برای آن ها تبادل لینک با دیگر سایت ها است، ولی بهتر است که بدانید تبادل لینک امروزه مورد جریمه گوگل قرار خواهد گرفت و فایده آن برای مالک سایت، برند سازی سایتشان می باشد. 
حتی امروزه تبلیغات در سایت ها از نظر گوگل یک نوع جرم به حساب می آید، زیرا گوگل آن را نوعی خرید لینک می داند، البته قلق ها و بستگی به نوع طراحی سایت مقصد نیز دارد. 
از دلایلی که بعضی از شرکت ها حاضر به هزینه برای بهینه سازی سایت خود نیستند، نبود تیم متخصص برای تولید محتوا، نداشتن زمان کافی و همچنین نداشتن بودجه لازم که البته هیچکدام از این ها قابل توجیه نمی باشد. 
2. در دراز مدت اعتبار خود را از دست خواهید داد 
هر کسی که کسب وکاری را راه اندازی می کند، به دنبال افزایش اعتبار، فروش و سود است و می داند که باید برای مساله تلاش و هزینه های زیادی از جمله مالی کند. در رابطه با سایت، همانطور که بیان شد، بعضی از مسائل وجود دارد که شما نمی توانید با سئو ارزان به آن دست پیدا کنید، حتی ممکن است آن ها را هم نیز از دست بدهید. 
استفاده از خدمات سئو ارزان منجر به افت رضایت کاربران و در نهایت کاهش رتبه سایت در گوگل می شود. برای مثال بعضی از افراد، به جای اینکه مترجمی را استخدام کنند تا محتوای ارگانیک را در سایت قرار دهد، مطالب دیگر سایت ها را کپی می کنند و چون پولی بابت این مساله پرداخت نمی کنند، نه تنها وجهه خود را بین کاربران خراب کرده و آن ها او را به عنوان یک کپی کننده مخرب می شناسند، بلکه گوگل سایشتان را نیز جریمه خواهد کرد. 
3. نمی توانید هیچ ارزیابی داشته باشید 
دریافت بک لینک ها به خاطر محتوای با کیفیت، یکی از ابزارهایی است که شما می توانید برای ارزیابی سایت خود استفاده کنید. هر چه بک لینک های ارگانیک بیشتر باشد، یعنی اینکه زحمات و تلاش های شما موثر بوده است. 
اما خدمات سئو ارزان نمی تواند به شما هیچ گونه ارزیابی ارائه دهد زیرا اصول از روش های غیر متعارف یا تکنیک ها اصلی به صورت ناقص برای انجام آن استفاده می شود که نه تنها می توانید میزان پیشرفت سایت خود را دنبال کنید، بلکه حتی ممکن است در برنامه ریزی و برندسازی سایت خود دچار اشتباه شوید. 
اصولا افرادی که از تکنیک های سئو ارزان استفاده می کنند، خیلی علاقه مند به پیگیری پیشرفت سایت خود با استفاده از گوگل وبمستر یا آنالاتیک نمی باشند. 
4. درک نکردن نیازها 
هیچ دو کاربری شبیه به هم نیستند و هر کدام نیاز و خواسته های متفاوتی دارند. در نظر گرفتن این خواسته ها در یک سایت کار خیلی سختی است، اما به هر حال همه آن ها یک خواسته مشترکی دارند که وارد سایت شما شده اند. 
سئو هم به همین حالت است. هر کسی در سایت خود هدف خاصی را دارد و استفاده از همه تکنیک های سئو برای سایت لازم و ضروری نیست. بعضی از سایت ها مشتریان محدود و خاصی دارند و نیازی به سئو حرفه ای ندارند و اما بعضی دیگر مانند فروشگاه های اینترنتی معروف، نیاز به سئو حرفه ای و تیم متخصص در این زمینه دارند، پس اول از همه باید هدف خود را از راه اندازی سایت بدانید. 
متسفانه آن هایی که از سئو ارزان استفاده می کنند، فقط به دنبال افزایش رتبه سایت در گوگل هستند و اصلا به سایت و هدف آن و کاربران خود توجهی نمی کنند. 
5. تجربه تلخی را دنبال خواهند کرد 
شرکت هایی که خدمات سئو ارزان را ارائه می دهند، از کارمندان بی یا کم تجربه در این زمینه استفاده می کنند و آن ها ممکن است که آسیب های غیر قابل جبرانی به سئو سایت شما بزنند. 
دادن فرصت به چنین شرکت هایی می تواند برای شما خیلی گران تمام شود و یک تجربه خیلی تلخی را از کسب وکار برای شما به دنبال خواهد داشت. این تجربه تلخ می تواند باعث از بین رفتن اعتبار و هزینه های زمانی ومالی شما شود.  

سئو ارزان چگونه عمل میکند؟

سئو ارزان مقوله ای است که بسیار راجع به آن نوشته اند و هر سایتی در باره معایب و مزایای سئو ارزان مطلبی بفراخور نگاشته است با شنیدن کلمه ارزان هرکسی قضاوتی دارد برخی معتقدند هیچ ارزانی بیدلیل نیست و احتمالا نقص و کاستی وجود دارد تا یک کالا یا خدمات با هزینه کمتری ارائه گردد سئو ارزان نیز ازین قاعده خارج نیست بسیاری از کارشناسان معتقدند چیزی بنام سئو ارزان وجود ندارد و به یقین بسیاری از آپشن های بهینه سازی سایت حذف میگردد اما در عین حال بسیاری از شرکت ها و موسسات پکیج سئو ارزان ارائه میکنند و ازینطریق جذب مشتری مینمایند و نظز اینان بدینصورت است که همه دارندگان وب سایت توانایی پرداخت هزینه های گزاف سئو را ندارند بنابر این از طریق کلیدواژه های طولانی یک سایت را در صفحه اول گوگل قرار داده و نام آن را سئو ارزان میگذارند با تمام این تفاصیل در هنگام عقد قرارداد باید به این نکته اساسی توجه داشت که سئو ارزان در واقع یک سئو ناقص تلقی میگردد. 

سئو ارزان

چالش سئو ارزان

حتی در دنیای دیجیتال نیز بعضی از راهکارهای بازاریابی مخصوصا سئو، دارای نظرات متضادی در بعضی از بخش ها می باشند. از افرادی که هزینه های سئو را اضافه و مازاد می دانند تا افرادی که بخش بزرگی از سرمایه خود را بر روی موتورهای جستجو خرج می کنند، همواره اختلاف نظرهایی بین آنها وجود داشته است. 
سئو بدون هیچ بحثی در بازار آنلاین و رقابتی امروز، دارای اهمیت بسیار بیشتری نسبت به گذشته شده است. کلید این راز به انتخاب خود شما بر می گردد تا بتوانید با توانایی ذاتی خود یک سرویس سئو خوب را از یک سرویس سئو ارزان و به نظر زودبازده تمایز دهید. 
سئو ارزان بسیار چالش برانگیز است، مخصوصا در حیطه هایی که وب سایت های بزرگی در حال رقابت با یکدیگر می باشند و تلاش زیادی برای کسب قسمت قابل توجهی از بازار را دارند. 
کاملا واضح است که برندهایی که بر روی یک استراتژی سئو با کیفیت سرمایه گذاری می کنند، می توانند رتبه بالا برای سایت خود را تضمین کرده و در نتیجه امتیاز زیادی را در بین رقبا کسب کنند. 
همانطور که می دانید رفتار مشتریان نیز همچون اینترنت، در سال های اخیر دچار تحولات زیادی شده است. به خصوص اینکه مشتریان امروزی تمایل بیشتری به خرید و کسب اطلاعات با روش های آنلاین دارند. آنها تمایل دارند که اطلاعات مورد نظر خود از جمله قیمت و موجود بودن کالا ها را از اینترنت بیابند. 
آمارها نیز نشان دهنده همین حقیقت است، چرا که طبق اعلام گوگل، در حال حاضر روزانه 3.5 میلیون جستجو از طریق این غول جستجو انجام می شود. بنابراین برندهایی که به ازای کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود در صدر نتایج جستجو قرار دارند، بالاترین شانس را برای کسب بیشترین ترافیک و مشتری از طریق وب دارا هستند. کاربران به این وب سایت ها اعتماد بیشتری کرده و در نتیجه این ماجرا، این گونه وب سایت ها پتانسیل بیشتری برای ایجاد یک ارتباط طولانی مدت با کاربران خود دارند. 
تاثیر سئو و ارتباط آن با ارتقا کسب و کارهای امروزی بر کسی پوشیده نیست. 
در حقیقت امروزه میزان فروش آنلاین بر فروش سنتی پیشی گرفته و در نتیجه دیجیتال مارکتینگ وارد عصر جدیدی از حضور چندین ساله خود در بازار شده است. کاربران امروزی نیز همواره به دنبال با کیفیت ترین محتوا در بین وب سایت ها می باشند. 
همانطور که ذکر شد، توجه به سئو و نیمه دیجیتال کسب و کار شما، جز مهمی از فعالیت های شما به حساب می آید. این مسئله نشان از ضرورت سرمایه گذاری بر روی سئو با کیفیت دارد و در نتیجه می بایست از انتخاب خدمات سئو ارزان تنها با هدف کاهش هزینه ها امتناع کرد. 

چگونه سئو ارزان انجام دهیم

سئو ارزان میتواند یکی از راههای ترقی یک وب سایت در زمینه تبلیغات گردد یعنی میتوان با تعیین یک استراتژی بلند مدت با هزینه ای قابل قبول برای کسانیکه تمکن مالی چندانی ندارند انجام شود . 
اولین راه سئو ارزان مفاله نویسی است فرض کنید که توان مالی پرداخت هزینه سئو و با تبلیغات صفحه اول گوگل را ندارید میتوانید در این موقع به مقاله نویسی روی بیاورید مقالات بلند بنویسید و بسیار تحقیق کنید و نیازی نیست حتما راجع به سئو بنویسید راجع به کار خودتان و تجربیات شغلیتان و روش های گوناگون تبلیغاتی و حتی دوران تحصیل خود تمام تجربیاتتان را از طریق سایت اعلام کنید. 
دومین راه سئو ارزان انتخاب عناوین و کلید واژه های بلند و long tail یعنی دم دراز است همانگونه که میدانید کلمات تک سیلابی و دو سیلابی رقابت فشرده ای دارند اینجا میتوانید از جملات بلندتری استفاده کنید مانند همین جمله"سئو ارزان با هر بودجه ای که دارید"که با مقاله نویسی توانستیم خود را سئو ارزان به صفحه اول گوگل برسانیم پس بدنبال جملات طولانیتر و پر معنا تر باشید. 
سئو ارزان کلید واژه ایست که میتواند بسیار جذاب باشد برای کسانیکه تمایل دارند در هرکاری ارزانترینش را انجام دهند اما اگر وقت کافی دارید مراحل بالا را انجام دهید و اگر وقت ندارید و یا اطلاعات کافی در این زمینه ندارید از مشاوره رایگان جام ارژنگ مجری سئو ارزان برخوردار شوید. 

سئو ارزان

عملکرد سئو ارزان

سئو ارزان بعلت اینکه از مبلغ کمی استفاده میکند طبیعی است که بسیاری از تکنیک ها را انجام نمیدهد. 
تکنیک هایی مانند ایجاد محتوا،لینک دهی،استفاده از متاتگ ها،استفاده از تصاویر و سایر گروهها ناقص میماند. 
شما قادر به پرداخت هزینه برای مهمترین قسمت نیستید 
تنها چیزهای زیادی وجود دارد که یک سئو می تواند با چند صد دلار انجام دهد. او می تواند تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی را انجام دهد ، دو عنصر فنی را در وب سایت شما تغییر دهد و حتی ممکن است یک صفحه فروش کلیدی را بهینه کند. متأسفانه ، او منابع مالی برای پرداختن به دو عنصر مهم هر استراتژی سئو: محتوا و پیوندها را ندارد. 
بدون محتوا و پیوندها ، تلاش های شما در زمینه سئو بی فایده است. مهم نیست که وب سایت شما چقدر پر زرق و برق است یا تعداد زیادی از قوانین Google را دنبال می کنید ، به سادگی نمی توانید دسترسی ، قرار گرفتن در معرض یا رتبه بندی مورد نیاز خود را برای ایجاد نتایج بدست آورید. 
نوشتن ، ویرایش و انتشار یک محتوای واحد می تواند صدها یا هزاران دلار هزینه داشته باشد. اگر سئو کافی برای پرداخت این هزینه ها ندارید ، چگونه انتظار دارید ده ها مقاله اصلی و پست وبلاگ تولید کنید؟ 
شرکت های سئو مقرون به صرفه منابع مالی لازم برای تولید محتوای با کیفیت را ندارند. اگر آنها قول مطالب زیادی با این نرخ کم را بدهند ، آنها کاری ماهیانه انجام می دهند. (جستجوی سریع در حال چرخش محتوا را انجام دهید و احتمالاً پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.) 
در مورد پیوندها ، دومین مولفه جدایی ناپذیر سئو ، هیچ راهی برای برنامه ریزی و اجرای یک استراتژی قدرتمند ایجاد پیوند بدون پول وجود ندارد. علاوه بر ایجاد محتوا ، شبکه سازی ، ایجاد روابط و قرار دادن پیوند ایمن در وب سایت های معتبر که ارزش واقعی را در ازای آن فراهم می کنند ، زمان زیادی را صرف می کند. 
به جای پرداخت هزینه برای پیوندهای با کیفیت ، یک سرویس ارزان قیمت سئو ما را با تکنیک های کلاه خاکستری یا سیاه پیدا می کند تا وب سایت های ناخواسته و وبلاگ های مشکوکی را پیدا کنید که به وب سایت شما لینک می دهند. در نهایت ، این می تواند به مجازات های سخت گوگل منجر شود. 
سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو ، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم. 
اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد. 
صفحه اول گوگل ، آرزوی هر مالک وب سایتی است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، از این رو همیشه سعی می کنند بهترین متخصصان سئو را برای دستیبابی به این هدف استخدام کنند. اما همانطور که می دانید، در هر صفحه نتایج گوگل فقط ده لینک نمایش داده می شوند و برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید کاملا اصولی مراحل سئو را بپیمایید، مخصوصا اینکه اگر کلمه کلیدی که انتخاب می کنید، جز کلمات پربازدید و تک کلمه ای باشد. 
یکی از مشکلات نوشتن در موتورهای جستجو این است که برای خواننده وب سایت خسته کننده است. بعلاوه ، به ویژه Google ، دوست ندارد که یک کلمه کلیدی یا عبارتی که بارها و بارها استفاده می شود ، که به عنوان پر کردن کلمات کلیدی استفاده می شود ، ببیند. 
به نظر می رسد کارشناسان در مورد "کامل" یا تعداد دفعات استفاده از کلمه کلیدی اختلاف نظر دارند. به نظر می رسد میانگین 3 تا 7 درصد باشد. برنامه های آنلاین و افزونه های وردپرس وجود دارد که فرکانس کلمات کلیدی شما را تجزیه و تحلیل می کند و به شما می گوید که آیا این تعداد زیاد است یا کافی نیست. بعضی اوقات مشتری آنچه را انتظار می رود به شما می گوید یا یک متخصص SEO در دسترس دارد که نمی تواند بنویسد اما می تواند شما را در مورد استفاده از کلمات کلیدی راهنمایی کند. 
نوشتن سئو برای خوانندگان 
شما باید از استعداد خود در نوشتن برای به دست آوردن مطالب با کیفیت و خوب نوشته شده که خوانندگان از آن لذت می برند یا از آنها بهره مند می شوند استفاده کنید و مایل به اشتراک گذاری آنها باشید ، در عین حال به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو باید آنها را پیدا و رتبه بندی کنند. 
در حالت ایده آل ، شما باید مقاله خود را برای جلب نظر خوانندگان نهایی بنویسید. مشتری شما در مورد عواملی مانند صدا و سبک دستورالعمل هایی خواهد داشت که می خواهید آنها را دنبال کنید. پس از تهیه پیش نویس ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، مکان هایی را برای استفاده از کلمه کلیدی یا تغییر کلمه کلیدی پیدا کنید. بررسی کنید که از آنها نه تنها در مقاله ، بلکه در عنوان ، زیرنویس و عنوان نیز استفاده کرده اید. 
سئو یا بهینه سازی موتور جستجو برای هر کسب وکاری ضروری به نظر می‌رسد. برای سئو از ابزار‌های مختلف کمک می‌گیریم. به دنیای پر تب و تاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تکیه می‌کنیم یا به اصول مختلف بازاریابی اینترنتی برای دیده شدن وب سایت خود متوسل می‌شویم. برخی هم برای رسیدن به نتیجه قطعی اما کم هزینه تر سئو ارزان را ترجیح می‌دهند. 
کافی است عبارت سئو ارزان را در گوگل جستجو کنید تا در کسری از ثانیه بالغ بر ده میلیون نتیجه را مشاهده کنید. اما آیا واقعا تمام این خدمات سایت شما را بهینه می‌کنند؟ اصلا می‌توان ادعا کرد که سئو وب سایت ارزان انجام می‌شود و اگر افرادی مدعی سئو ارزان هستند بهینه سازی سایت را به قیمت ریسک از دست دادن چه چیزهایی انجام می‌دهند؟ 

رتبه بندی سئو ارزان

این روزها ، بیشتر مشاغل منتظر ایجاد حضوری مجزا در اینترنت و جذب حداکثر بازدیدکنندگان هستند. بازاریابی ، تبلیغ و فروش محصولات و خدمات آنها برای این شرکتها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای محبوب شدن هر کسب و کار آنلاین جدید ، مقالات با کیفیت ، محتوا و شرایط بهینه سازی موتور جستجو متناسب با زمان و بودجه خاص شما ضروری است. از این رو ، خدمات کم مقاله نویسی و سئو سایت همیشه مفید هستند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه قابل توجهی می شوند. این به سایت شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد ، دید و بازدید را افزایش دهد. 
وقتی مشاغلی را اداره می کنید و مدت زمان سختی را تحمل می کنید ، نوشتن مقاله یا پی بردن به استراتژی های مختلف برای شما ممکن نیست. این جایی است که مقاله نویسی و خدمات SEO مانند ما با راه حل های متخصص و موثر خود گام بر می دارند. شما آنچه را می خواهید به ویژه در جهت تجارت خود هدفمند می کنید. بدون دردسر و نگرانی. سئو و خدمات کم مقاله نویسی ما می توانند در هیچ زمانی باعث پیشرفت و پیشرفت تجارت شما شوند! 
وقتی نوبت به بهینه سازی موتور جستجو می رسد ، رتبه بندی سایت خود در بالاترین سطح در موتورهای جستجو مهم است. اگر به دنبال مقاله ها ، وبلاگ ها ، انتشارات مطبوعاتی و نوشتن مطالب کاملاً تحقیق شده هستید ، در مکان مناسبی قرار دارید! خدمات ما علاوه بر تأمین تمام نیازهای مقاله و محتوای شما ، در سطح جهانی ، مقرون به صرفه و کاملاً هدفمند برای نیازهای شما هستند. 

سئو ارزان

تجارت با سئو ارزان

برای آژانس های سئو ارزان ، تجارت شما مانند بقیه است. هیچ چیز در مورد شرکت ، محصولات یا خدمات ، صنعت یا رقبا منحصر به فرد نیست. به همین دلیل کسب و کار شما یک استراتژی برش کوکی برای سئو کسب می کند. 
اگر با سئو آشنایی دارید ، می دانید که رویکردهای کپی و چسباندن کارایی ندارند. مانند هر استراتژی بازاریابی دیجیتال ، سئو نیز به طرحی متناسب با تجارت شما نیاز دارد. آنچه باعث نتایج یک شرکت تولیدی می شود ، هیچ چیز قابل توجهی به فروشگاه تجارت الکترونیکی شما تحویل نمی دهد. 
آژانس ارائه دهنده خدمات ارزان سئو به آنچه که با سئو کار می کند و چه سودی ندارد اهمیتی نمی دهد. آنها پرداخت ماهانه خود را دریافت می کنند ، اسکریپت خدمات خود را دنبال می کنند و به مشتری بعدی می روند. از آنجا که برای نشان دادن هر نتیجه جستجوگرها ممکن است چندین ماه طول بکشد ، لازم نیست مدتی با نارضایتی شما کنار بیایند. 
شرکت های ارزان قیمت جستجوگرها استراتژی های کپی و چسباندن را ارائه می دهند که عملکرد خوبی ندارند و نتایج مورد نظر شما را به همراه نمی آورند . 
به همین دلیل آژانس ها می توانند قیمت خدمات کمتر از 100 دلار در ماه را ارائه دهند. آنها با هر مشتری از همان استراتژی پیروی می کنند. شخصی که حساب شما را اداره می کند نیازی به زحمت برای تحقیق در مورد کسب و کار شما نیست ، او می تواند برای راه اندازی طرح یکپارچه همه کارها را انجام دهد. 
در مقایسه ، نمایندگی های سئو با قیمت مناسب تجربه کاملاً متفاوتی را ارائه می دهند. آنها الگوی خدماتی ندارند. در عوض ، آنها کمپین شما را از پایین می سازند و زمانی را برای کسب اطلاعات در مورد تجارت ، صنعت ، محصولات و حتی رقبا اختصاص می دهند. 
وقتی با یکی از این نمایندگی ها شریک شوید ، یک استراتژی سفارشی دریافت می کنید. همه چیز درباره شرکت شما ، از برند شما گرفته تا تیم شما گرفته تا مزایای شما ، بی نظیر است و این آژانس ها این را تشخیص می دهند. 

وعده سئو ارزان

در تلاش برای تحقق وعده "سریع نتیجه گرفتن" ، شرکت های ارزان قیمت سئو قلم انداخته و بهترین اقدامات سئو را نادیده می گیرند. این می تواند باعث ایجاد اعتبار عمده در اعتبار آنلاین شما در Google شود. 
اگر بهترین روشهای سئو رعایت نشود ، تجارت شما ممکن است در معرض پرچم گذاری قرمز توسط Google قرار گیرد. تکنیک های پر کردن و دستکاری کلمات کلیدی که در پشت ساخته شده اند و تلاش می کنند نتایج سریع همیشه نتیجه معکوس داشته باشند. 
گوگل باهوش تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید و آنها می توانند تاکتیک های فریبکارانه ای را بدست آورند تا الگوریتم خود را برای رتبه بندی بالاتر وب سایت شما فریب دهند. 
این نیز در تجربه کاربر تداخل ایجاد می کند. وب سایت هایی که فقط کلمات کلیدی در ذهن آنها نوشته شده اند از محتوای بی کیفیت و غیرطبیعی برخوردار خواهند بود که این امر برای کاربران بسیار خاموش است. 
نتیجه نهایی که نمی خواستید برای آن پرداخت کنید - نرخ گزاف بالا. مشتریان احتمالی شما می توانند از طریق یک وب سایت کلاهبردار که تلاش زیادی برای رسیدن به بالای لیست نتایج می کنند ، مشاهده کنند. 

سئو ارزان

نگاهی کامل به سئو ارزان

سئو ارزان یعنی اینکه شما به یک شخص یا موسسه پول کمتری میدهید در نتیجه او کار کمتری در سئو شنا ارائه میدهد. 

شما در حال پرداخت هزینه منحنی یادگیری شخص دیگری هستید 
گرچه همیشه اینگونه نیست ، اما حقوق شخصی به طور کلی نشانگر تجربه او است. کسی که 100 دلار در ساعت برای تخصص خود هزینه می کند ، معمولاً از کسی که در هر ساعت 15 دلار شارژ می کند ، پیشرفته تر است. 

در حالی که زمان و مکانی برای اجازه دادن به افراد در زمینه پیشرفت و رشد مهارتهایشان از طریق تجربه وجود دارد ، شما نمی خواهید این کار به هزینه شما تمام شود. اگر برای ارزانترین بسته سئو در صنعت پرداخت می کنید ، احتمالاً برای منحنی یادگیری شخص دیگری هزینه می کنید. این یک اشتباه بزرگ است! 
شما اعتبار شرکت خود را به خطر می اندازید 
آیا می دانید چه اتفاقی می افتد وقتی گوشه گوشه ها را از دست می دهید ، مراحل اصلی را از دست می دهید و برای یک لینک بک لینک طرح شده به وب سایت خود پرداخت می کنید؟ برای اولین بار ، شما اعتبار برند خود را در نزد مشتریان خود پایین می آورید. آنها می توانند تفاوت بین شرکتی را که بسیار مورد احترام است و شرکتی که میانبر می گیرد را تشخیص دهند. ثانیا ، شما خطر ایجاد خشم گوگل را دارید. 

گوگل با سئو ارزان قیمت مشکلی ندارد - به شرطی که از قوانین پیروی کنید. آنها با تکنیک های کلاه سیاه مشکلی ندارند که یکپارچگی سیستم را به خطر بیندازند. اگر آنها شما را وادار به شکستن قواعد قاطعانه کنند - که این معمولاً در سئو ارزان قیمت اتفاق می افتد - این حق را دارند که سایت شما را جریمه کنند تا زمانی که همه چیز تمیز شود. این اساساً تمام ترافیک ورودی شما را از بین می برد. 
راه حل های موثر برای بودجه محدود 
بسیار خوب ، بنابراین بگذارید بگوییم شما نیاز به سئو با کیفیت بالا را درک کرده اید ، اما در بودجه خود مجالی برای پرداخت هزینه خدمات ماهانه ندارید. برای بودجه محدود چند گزینه وجود دارد؟ 
یک گزینه این است که اطلاعات لازم در مورد سئو را یاد بگیرید و آن را به تنهایی مدیریت کنید. مزیت این روش این است که شما کنترل کاملی بر همه چیز دارید. نکته منفی آشکار این است که این امر به بسیاری از وقت و تمرکز شما دستور می دهد که این امر مسئولیت های اصلی دیگر را از شما می گیرد. 
ترکیبی. شاید بتوانید هزینه یک شرکت سئو را پرداخت کنید تا تمام بهینه سازی فنی ، تحقیقات کلمات کلیدی و ایجاد پیوندها را مدیریت کند ، در حالی که محتوای با کیفیت عالی خود را در داخل تولید می کنید. این روش ترکیبی در قسمت محتوا صرفه جویی می کند ، در حالی که هنوز یک ستون فقرات سئو خوب به شما می دهد. 

صبر. قبل از اینکه بخواهید سرمایه گذاری واقعی کنید ، عجله ندارد که به چیزی عجله کنید. شاید شما امروز فقط باید هزینه حسابرسی سئو را بپردازید تا بتوانید چند تغییر ایجاد کنید. سپس با صبر و حوصله شش ماه صبر کنید (یا هر شرایطی پیش بیاید) تا زمانی که توانایی پرداخت یک شرکت مناسب را دارید. 
هیچ استراتژی واحدی وجود ندارد که برای هر شرکتی مفید باشد. این در اختیار شماست که در محدودیت های محدود بودجه ، بهترین گزینه برای تجارت خود را تعیین کنید. 
این یک واقعیت سخت است: اگر می خواهید یک کسب و کار موفق ایجاد کنید ، به سادگی باید با برخی از اصول سئو آشنا باشید. احتمالاً تاکنون هزار بار شنیده اید که سئو نه تنها سنگ بنای بازاریابی دیجیتال است بلکه عامل اصلی برای هدایت بازدید به وب سایت شما است. به عبارت دیگر ، یادگیری چگونگی انجام صحیح سئو ، شانس یافتن افراد از طریق اینترنت را تا حد زیادی افزایش می دهد. و توجه بیشتر به وب سایت شما به معنای فروش بالقوه بیشتر است. 
این احتمال وجود دارد که شما از قبل می دانید سئو مخفف Search Engine Optimization است. احتمالاً شنیده اید که افراد درباره کلمات کلیدی صحبت می کنند و حتی ممکن است بدانید که این چیزی به نام پیوند سازی وجود دارد. اما در حال حاضر شما هنوز ایده ای ندارید که چگونه هر یک از آنها را عملی کنید. 
خوب ، امروز ما می خواهیم همه این موارد را با پوشش اصول سئو جستجو کنیم. تا زمان خواندن این مقاله ، شما ایده روشنی در مورد اینکه سئو چیست ، چگونه به درستی انجام می شود ، از چه تکنیک ها و ابزاری استفاده می کنید و اینکه چگونه این همه دانش جدید به دست آمده می تواند به شما در افزایش رتبه وب سایت خود کمک کند ، خواهید فهمید.