• سئو ارزان

محتوا پادشاه سئو است

محتوا پادشاه سئو است این عبارت از بیل گیتس است در این پست راجع به محتوا نویسی و عبارت محتوا پادشاه است صحبت خواهیم کرد.

شما آن را یک میلیون بار شنیده اید.

"محتوا سلطان است."

محتوای شگفت انگیزی ایجاد کنید ، و شما به طور خودکار در SERP پیروز خواهید شد ، یک لژیون از بازدید کنندگان سایت خود را هدایت می کنید و اساساً برنده بازی SEO می شوید.

اما این کاملاً درست نیست.

در واقع ، محتوا فقط یک قطعه از این معما است.

بدون قطعات دیگر ، به احتمال زیاد محتوای خیره کننده شما نامرئی خواهد ماند.

بنابراین ، این سایر قطعات کاری که برای افزایش میزان بازدید خود نیاز دارید چیست؟

سوال سوزان: آیا محتوای کیفیت واقعا مهم است؟

اول کار های مهم.

اگر محتوا فقط بخشی از معما باشد ، آیا عبور از کیفیت خوب است؟

پاسخ کوتاه: نه

پاسخ طولانی تر: بدون محتوایی که مخاطبان شما هوس می کنند ، هیچ یک از استراتژی های SEO شما مهم نیست.

خود را به جای جستجوگر در Google تصویر کنید.

شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه وبلاگ خود را راه اندازی کنید. بنابراین ، شما کلمه کلیدی خود را در موتور جستجو تایپ می کنید.

چرا محتوا پادشاه است

شاید باورش سخت باشد ، اما طبق آمارهای Live Live Internet ، Google تقریباً  67000 جستجو در هر ثانیه دریافت می کند  بله ، درست است ، بیش از 4 میلیون درخواست در دقیقه و تقریباً 5.8 میلیارد جستجو در روز. این جستجوها به همان اندازه افراد تایپ کننده آنها بی نظیر است ، بنابراین چگونه در جهان می توان پیش بینی کرد که چه چیزی مصرف کنندگان ، به ویژه مصرف کنندگان هدفمند را به سمت محصول یا خدمات خود سوق می دهد؟

مطمئناً ،  تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، روند بازار و تجزیه و تحلیل رقابتی  تا حد زیادی در تعیین چگونگی قرار گرفتن در مقابل این خریداران بالقوه کمک زیادی می کند ، اما یک کار وجود دارد که یک شرکت می تواند اطمینان حاصل کند که به آن ضربه می زند و این مفهوم جدیدی نیست .

در جهانی که الگوریتم ها و عنکبوت های گوگل روز به روز هوشمندتر می شوند ، ایجاد محتوای با کیفیت ، جذاب ، آموزنده و با ارزش سلطنتی است. با توانایی دستیابی به میلیون ها نفر از طریق یک کلیک ، تأثیر محتوا بر روی خط اصلی سازمان بیش از هر زمان دیگری است ، به همین دلیل در سال 2018 مطالب در خط مقدم هر استراتژی موفق بازاریابی دیجیتال قرار دارد.

5 مزایای نوشتن محتوای SEO - چرا محتوا سلطان است

ایجاد تمرکز بر روی برخی از سیگنال های رتبه بندی منفرد که توسط الگوریتم های موتور جستجو در نظر گرفته می شوند ، می توانند به کمپین بهینه سازی موتور جستجو برای هر شرکت کمک کنند. با این حال ، اگر یک شرکت به بهینه سازی سایت خود بپردازد تا بر روی تجربه کاربر و قصد کاربر از طریق توسعه و ایجاد محتوا تمرکز کند ، خدمات بسیار بهتری ارائه می شود.

1. گوگل هوس محتوا می کند. گوگل می خواهد هر وب سایتی تا حد ممکن اصیل باشد و جدیدترین ، جذاب ترین ، با کیفیت ترین ، ارزشمند و آموزنده محتوای موجود را در اختیار کاربران خود قرار دهد. چرا؟ زیرا باعث درآمد آنها می شود.

بیشتر ارزش گوگل از توانایی آن در تعیین آنچه کاربران باید مصرف کنند ، ناشی می شود. Google فقط با اتصال موفقیت آمیز جستجوگران به محتوایی که آنها را جذاب و مرتبط با جستجوی آنها می داند ، می تواند این کار را انجام دهد.

2. مصرف کنندگان هوس مطالب می کنند. محتوای با کیفیت بالا هرگز از مد نمی افتد زیرا مورد تقاضای مصرف کنندگان است. اگر یک سایت یا مارک تجاری بتواند عصبی عاطفی یا فکری با مخاطبان خود ایجاد کند ، این محتوا به طعمه قلاب استفاده می شود که پس از تبدیل برای چرخش در حلقه استفاده می شود.

محتوای با کیفیت بالا به یک سایت این امکان را می دهد تا در میان یکسان بودن متمایز شود. از طرف مقابل ، اگر محتوا طنین انداز نشود یا پاسخی فکری یا احساسی در مخاطبان خود ایجاد نکند ، آنها سایت را به مکانی که می خواهد آنها را هدایت کند دنبال نمی کنند و فرصت تبدیل را از دست می دهند.

محتوای جامد ، به هر شکل ، بازدیدکنندگان سایت را ترغیب می کند تا با یک نام تجاری و وب سایت درگیر شوند. اگر کاربران محتوا را واقعاً دوست داشته باشند ، وقت خود را برای مصرف صرف می کنند و حتی ممکن است آن را مانند آنچه در سیستم عامل های اجتماعی وجود دارد ، به اشتراک بگذارند یا آن را به دیگران توصیه کنند.

ناگفته نماند ، وقتی مصرف کنندگان درگیر محتوا هستند ، Google متوجه می شود. بازدیدکنندگان درگیر وقت بیشتری را در یک وب سایت می گذرانند و بیشتر مستعد بازدید از مناطق دیگر آن سایت هستند. این منجر به کاهش نرخ گزاف گویی ، افزایش متوسط ​​جلسات صفحه و افزایش امتیازات صفحه به ازای هر جلسه می شود که مسئول بخشی از رتبه بندی آلی سوخت هستند.

3. سایت های دیگر خواهان محتوا هستند.  این اطلاعات یک راز نیست ، به همین دلیل سایر سایت ها بخشی از محتوای دیگران را با کیفیت بالا می خواهند. این سایت های مرجع اهمیت SEO را درک می کنند و از ترافیکی که از طریق یک لینک محبوب ایجاد می شود آگاه هستند.

آنها همچنین می خواهند بازدیدکنندگان خود را درگیر کنند ، بنابراین اگر محتوایی خوب برای سایت آنها هدف قرار گیرد ، پیشرفت طبیعی است. این همان چیزی است که کارشناسان سئو از آن به عنوان لینک های برگشتی یاد می کنند و هدف اصلی یک وب سایت باید کسب آنها از سایت های معتبر باشد.

وقتی نوبت به جستجوی اطلاعات به صورت آنلاین می رسد ، بیشتر افراد از سایت ها و صفحاتی بازدید می کنند که حاوی مطالب یا داده هایی هستند که از ایده های آنها پشتیبانی می کند و از روایت های آنها پشتیبانی می کند. محتوا باید این تلاش ها را پشتیبانی کند ، که این امر به اطلاعات کاملاً با ارزش ، با کیفیت و تحقیق شده نیاز دارد.

4. محتوا رهبری صنعت را تثبیت می کند.  کاربران دارای رتبه بندی بالای موتور جستجو و اطلاعات آموزنده ، ارزشمند و ارائه شده با رهبری صنعت هستند. اگر وب سایتی بتواند به س questionsالات شخصی پاسخ دهد ، ارزش فوری و مسیری را برای وی فراهم می کند که از طریق آن سایت به سمت تبدیل تبدیل می شود.

محتوای خوب دارای فواید تجمعی است - هرچه بیشتر در محتوای با کیفیت سرمایه گذاری کنید ، مخاطب شما بیشتر می شود و مخاطب شما نیز بیشتر می شود ، تأثیر بیشتری بر محتوای شما خواهد داشت. و هرچه محتوای مخاطب بیشتر پیدا کند ، ردپای صنعت آن سایت بیشتر می شود.

5- محتوا باعث ایجاد تبدیل شده و درآمدزایی دارد محتوای با کیفیت باعث ایجاد سر و صدا و آگاهی از برند در بازار خاصی می شود. این باعث می شود که مصرف کنندگان بیشتری در معرض خدمات یا کالای خاصی قرار بگیرند و ارزش آنها را قبل از انجام تبدیل فراهم می کند. محتوای خوب به عنوان یک زمینه فروش برای هر چیزی که یک وب سایت "فروش" می کند عمل می کند ، اما به عنوان یک تعامل واقعی ظاهر می شود و ذهنیت مصرف کنندگان را از خریدار به شریک دیگر تغییر می دهد.

محتوای ارزشمند همچنین به محصول یا خدمات فروخته شده ارزش می بخشد زیرا یا مشکلی را برطرف می کند یا چیزی را که کاربر نمی دانست به او می آموزد. آموزش مصرف کننده در مورد چرایی برتر بودن محصول نیمی از جنگ است. انجام این کار بدون دانش صریح آنها یک برد است.

عوامل مهم برای نوشتن سئو

بیایید کمی عمیق تر برویم و بحث کنیم که هنگام ایجاد محتوای با کیفیت بالا با در نظر گرفتن سئو ، چه عواملی را باید در نظر گرفت.

  • تحقیق کلید واژه (قصد جستجوگر). مهمترین مرحله برای تولید محتوای با کیفیت ، درک آنچه کاربر شما "باکیفیت ، آموزنده و جذاب" می داند است.

انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا مشخص کنید کاربران شما به دنبال چه چیزی می گردند و از عبارات جستجو شده برای یافتن آن استفاده می کنند. سپس می توانید محتوای خود را بر روی مجموعه ای از کلمات کلیدی هدف قرار دهید که می خواهید برای آنها رتبه بندی کند. تحقیقات کلمات کلیدی باید به طور منظم در فرآیند تولید محتوا انجام شود.

درگیر ایجاد محتوای پر از آن کلمات کلیدی نشوید. در حقیقت ، عکس این عمل را انجام دهید و محتوایی ایجاد کنید که به "هدف" کلمات کلیدی و عباراتی که جستجو می شود پاسخ دهد. این به یک سایت کمک می کند تا محتوای اصلی را با توجه به علاقه کاربر ایجاد کند.

  • با استفاده از کلمات کلیدی مشخص شده به سeriesالات کاربر پاسخ دهید. موتورهای جستجو فوق العاده پیچیده شده اند. همانطور که الگوریتم ها به پیشرفت خود ادامه می دهند ، توانایی آنها در ارائه مفیدترین و مرتبط ترین اطلاعات برای هر جستجوی جستجوی خاص نیز افزایش می یابد. وقتی در حال ایجاد محتوای سازگار با SEO هستید ، برای کمک به پاسخگویی به س usersالات کاربران خود و یا کمک به آنها برای حل یک مشکل ، بر استفاده از عبارات جستجو مشخص شده در مرحله تحقیق فرآیند تمرکز کنید.
  • بهینه سازی برچسب ها ، فراداده و موارد دیگر.  دو مهمترین بخشهایی که باید در آنها کلمات کلیدی اصلی خود را وارد کنید ، در برچسب عنوان و در خود محتوا هستند. با این حال ، اگر آنها را در برچسب های عنوان (H1 و H2) ، توضیحات متا و حتی در ویژگی های تصویر-alt در صورت امکان وارد کنید ، باعث افزایش تلاش شما می شود. این اطلاعات به راهنمای خزنده های موتور جستجو و همچنین بازدیدکنندگان احتمالی از صفحات SERP کمک می کند.
  • کلمات مرتبط . همانطور که در بالا اشاره کردیم ، موتورهای جستجو هوشمندتر می شوند - آنها عبارات و مفاهیم مرتبط با موضوع کلی یک قسمت از محتوا را برای ارتقا رتبه بهم متصل می کنند. به عنوان مثال ، اگر این مقاله مربوط به تیم های بیس بال لیگ برتر باشد اما به یک تیم اشاره ای نداشته باشد ، گوگل و سایر موتورهای جستجو آنقدر هوشمند هستند که می توانند پرچم قرمز خود را پرت کنند تا کاربران را از مقالات بالقوه "پر کردن کلمات کلیدی" منحرف کنند.

محتوا باید بصورت مستقیم متمرکز و ساختار یافته باشد. این به کاربران کمک می کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند و به موتورهای جستجو برای فهرست بندی و رتبه بندی مناسب مطالب شما کمک می کند.

نتیجه

تمام ایده هایی که در بالا بحث شد پیرامون موضوع تعامل هستند . محتوا سلطان است زیرا می تواند ارتباط معناداری با مصرف کنندگان ایجاد کند. از تعهدات خانوادگی گرفته تا الزامات کاری و موارد دیگر ، جامعه مدرن تقاضای فزاینده ای را برای زمان ما به وجود می آورد ، بنابراین وقتی نوبت جلب توجه کاربران شما می شود ، زمان بسیار اساسی است.

در SEO Experts ، هدف ما این است که به شما کمک کنیم روی رشد تجارت آنلاین خود تمرکز کنید. ما راه حل های ارزان قیمت SEO برای کمک به مشاغل در هر اندازه برای افزایش بازدید ، بهبود رتبه بندی و افزایش تجربه کاربر برای افزایش تبدیل ها و نتیجه اصلی شما ارائه می دهیم. امروز یک پیشنهاد بخواهید تا ببینید چطور SEO می تواند به ROI تبدیل شود.

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی