سئو وب سایت برای تجارت آنلاین در گوگل مهم است تا بتوانیم کسب و کار و برند خود را به کاربران مونورهتای جستجو معرفی نماییم و فروش و کسب درآمد کنیم.در این صفحه به دلایل اهمیت سئو وب سایت برای مشاغل و کسب و کارها پرداخته ایم.یکی از مهمترین کارکردهای سئو افزایش دید شماست، به این معنی که وقتی مشتریان بالقوه به دنبال چیزی هستند که شما باید ارائه دهید، راحت تر شما را پیدا کنند. دیده شدن ارتباط مستقیمی با رتبه شما دارد.شنیده اید که بهینه سازی موتور جستجو (سئو) یک ابزار بازاریابی دیجیتال حیاتی است.سئو از عناصر بسیاری تشکیل شده است و فرآیند ایجاد ترافیک از نتایج جستجوی رایگان، ارگانیک، سرمقاله یا طبیعی در موتورهای جستجو است.دلیل خوبی وجود دارد که بسیاری از شرکتها متخصصان سئو را در تیم خود دارند و منابع و پول را صرف استفاده از تاکتیک در فعالیتهای بازاریابی میکنند - کار میکند! بیایید به 4 مورد از بزرگترین مزایای استفاده از سئو و تأثیر آن بر ترافیک وب و سرنخ ها نگاه کنیم.
یکی از مهمترین کارکردهای سئو افزایش دید شماست، به این معنی که وقتی مشتریان بالقوه به دنبال چیزی هستند که شما باید ارائه دهید، راحت تر شما را پیدا کنند. دیده شدن ارتباط مستقیمی با رتبه شما دارد.هرچه در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که شما را ببینند و به سایت شما مراجعه کنند، بنابراین افزایش رتبه صفحه ارگانیک شما بسیار مهم است. به عنوان مثال، ما اخیراً یک وبلاگ با عملکرد برتر در مورد آمار اینفلوئنسرها را به روز کردیم که در رتبه بندی افت کرده بود. با به روز رسانی محتوا با اطلاعات و آمارهای جدید، وبلاگ اکنون در رتبه اول گوگل قرار می گیرد. ار
هر چه تلاشهای سئوی شما مؤثرتر باشد، رتبه شما بالاتر میرود و دید بهتری خواهید داشت، که به ویژه وقتی در نظر بگیرید که یک چهارم کاربران وب هرگز از اولین SERP بر اساس «وضعیت بازاریابی 2024» عبور نمیکنند، بسیار مهم است.
سئو یک راه پایدار برای بازاریابی وب سایت شما است. استفاده از سئو برای ایجاد مخاطبین منظم و ایجاد سرنخ ثابت برای موفقیت یک وب سایت ضروری است.
روش خرید ما در چند سال اخیر به طرز چشمگیری تغییر کرده است، و حتی بیشتر از آن با همهگیری اخیر کووید، الگوهای عادی زندگی ما و نحوه خرید ما را تغییر داده است.تصور کنید که همین ده سال پیش، اگر یک تلویزیون جدید برای خانه خود یا یک دستگاه جدید برای کسب و کار خود می خواستید، معمولاً آن را از فروشگاه محلی خود یا از فروشنده ای خریداری می کردید که سرد با شما تماس می گرفت اما اکنون از طریق فروشگاه آنلاین میتوانید خرید نمایید.
افزایش ترافیک وب یکی از اهداف اصلی سئو سایت است. این را برای لحظه ای در نظر بگیرید: به گفته Backlinko، نتایج ارگانیک شماره 1 در جستجوی گوگل 10 برابر بیشتر از صفحه ای که در رتبه 10 قرار دارد، یک کلیک دریافت می کند. بنابراین، هر چه بیشتر در رتبه بندی بالا بروید، ترافیک وب بیشتری خواهید داشت.جام طلایی برای بسیاری از بازاریابان، "تصویر ویژه" است که اغلب به عنوان موقعیت شماره 0 شناخته می شود زیرا در بالای URL رتبه بندی شده اول ظاهر می شود. این معمولاً محتوایی است که از یک وبلاگ یا صفحه فرود گرفته شده است که به سؤالی که مردم در جستجوی آن هستند پاسخ می دهد.
در عصر دیجیتال، شما اکنون در مورد بهترین تلویزیون در محدوده بودجه خود تحقیق می کنید. سپس می توانید آن را از خرده فروش آنلاین با بهترین قیمت سفارش دهید. اگر تلویزیون را در اسرع وقت میخواهید، به نزدیکترین فروشگاه میروید و به آنها میگویید که با قیمت مطابقت داشته باشند، یا میتوانید آن را آنلاین سفارش دهید و مستقیماً به آدرس خود تحویل دهید.
اعتبار صفحه (PA) وب سایت به طور فزاینده ای برای موتورهای جستجو مهم است زیرا برای کاربران وب اهمیت بیشتری پیدا می کند. در اصل، اقتدار به این معنی است که وب سایت شما قابل اعتماد، با کیفیت بالا، مرتبط و دارای چیزهای ارزشمندی برای ارائه است. این با اصول Google E-E-A-T مرتبط است، که نقش مهمی در نحوه ارزیابی سایت شما دارد. امتیازات از 1 تا 100 متغیر است و هر چه تعداد شما بیشتر باشد، سایت شما از اعتبار بیشتری برخوردار است. با استفاده از ابزارهایی مانند Moz می توانید رتبه PA خود را پیدا کنید.در حالی که ممکن است تأثیرگذاری روی اعتبار صفحه دشوار باشد، بسیاری از کارشناسان سئو معتقدند بهترین راه برای بهبود آن ایجاد محتوای با کیفیت، کسب بک لینک از دامنه های معتبر و قابل اعتماد و کاهش اسپم است.
در مورد دستگاه برای کسب و کار شما - فرض کنید یک اجاق صنعتی جدید برای آشپزخانه رستوران شما همان چیزی است که شما نیاز دارید. شما در مورد بهترین ارائه دهندگان (و مارک های تجاری) فر در منطقه خود تحقیق می کنید و فقط از دو یا سه نفر از آنها می خواهید که برای دیدن شما بیایند. مدتها گذشته است که نمایندگان تماس سرد مکالمهها را باز میکنند تا بفهمند آیا محصولاتشان خوب هستند یا خیر.
به عنوان مثال، هنگامی که اقداماتی را انجام می دهید تا سایت خود را ریسپانسیو کنید، آن را برای همه بازدیدکنندگان تلفن همراه شما و همچنین افرادی که از لپ تاپ یا دسکتاپ بازدید می کنند قابل استفاده می کند.به طور مشابه، با افزایش سرعت بارگذاری صفحه خود، نرخ پرش خود را کاهش می دهید و بازدیدکنندگان را تشویق می کنید که زمان بیشتری را در سایت خود صرف کنند. مصرف کنندگان انتظار دارند که یک صفحه در سریع ترین زمان ممکن بارگذاری شود، با محدودیتی در بارگذاری تا سه ثانیه خزش نکند! هرچه زمان بارگذاری بیشتر باشد، نرخ پرش بیشتر و تبدیل شما کمتر می شود.شما همچنین باید به سفر مشتری نگاه کنید. هر نقطه تماسی را که مشتری با آن روبرو می شود مرور کنید. به عنوان مثال، با کلیک بر روی یک وبلاگ در جستجوی گوگل، مشتری به کجا می رود و چه چیزی را می بیند؟ آیا محتوای با کیفیت بالا و مرتبط با هدف جستجو است؟ آیا آنها می توانند وبلاگ را با وقفه های محدود (مثلاً پنجره های بازشو) بخوانند؟خودتان به سفر بروید تا تجربه را امتحان کنید. اگر چیزی وجود داشته باشد که حواس شما را پرت می کند یا مانع تجربه شما می شود، مشتری احتمالاً همین را تجربه خواهد کرد.
پس از اینکه عبارت جستجوی خود را تایپ کردید و روی enter کلیک کردید، به صفحه نتایج موتور جستجو یا SERP هدایت خواهید شد. هنگامی که در حال انجام سئو هستید، ضروری است که بدانید صفحه از چه چیزی تشکیل شده است، زیرا می توانید مناطق مختلف SERP را هدف قرار دهید.
ما فرآیند رتبه بندی و بازاریابی یک وب سایت را برای نتایج ارگانیک - SEO (بهینه سازی موتور جستجو) می نامیم. در صورت انجام سئو، بخش های سبز و بنفش جایی است که وب سایت شما ظاهر می شود. به عنوان یک قانون سرانگشتی، هر چه در صفحه بالاتر باشید، سئوی شما بهتر است. ما فرآیند رتبه بندی و بازاریابی یک وب سایت را با استفاده از تبلیغات پولی - SEM (بازاریابی موتورهای جستجو) می نامیم. اگر در حال انجام SEM هستید، مناطق قرمز و زرد زیر جایی است که ظاهر خواهید شد. بالا رفتن در صفحه تبلیغات پولی ترکیبی از ارتباط وب سایت شما با درخواست جستجوی کاربران و میزان هزینه ای است که شما آماده پرداخت برای رتبه برتر هستید.
گوگل در رمزگشایی محتوای اصلی با کیفیت بالا و آنچه که فقط کرکی است به طرز باورنکردنی کارآمد شده است. متأسفانه، بیشتر مطالب در وب فقط کرکی هستند. و به همین دلیل رتبه بندی نمی کند.
گام بعدی ایجاد محتوای عالی برای آن کلمه کلیدی / اصطلاح است که بهتر از وب سایت های رتبه بندی فعلی باشد.گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، زیرا نوشتن محتوای عالی به زمان زیادی نیاز دارد. علاوه بر این، گرفتن یک کپی رایتر برای نوشتن آن همیشه بهترین راه حل نیست، زیرا شما کسب و کار خود را بهتر می شناسید. کپی رایترها اغلب فقط محتوای موجود در وب را بازیابی می کنند. این واقعاً سرقت علمی نیست، اما واقعاً اصلی نیز نیست.گوگل محتوای اصلی را از محتوای بازگردانده شده می شناسد. هوش مصنوعی آنها به طرز باورنکردنی هوشمند می شود. برای سئو محتوای اصلی بنویسید. از کارشناسان موضوع در کسب و کار خود برای نوشتن آن استفاده کنید. یک کپی رایتر بگیرید تا آن را تمیز کند.
همانطور که محتوای وب سایت آنلاین شما بالغ می شود، توسط موتورهای جستجو مانند گوگل ایندکس می شود و شما برای صفحات وب سایت خود بک لینک ایجاد می کنید. افراد همچنین به محتوای شما لینک میدهند و وبسایت شما در موضوع خاص یا موضوع تمرکز اعتبار پیدا میکند.اثر خالص این ترافیک وب سایت ارگانیک تر است. این از طریق رتبه بندی کلمات کلیدی بهتر برای وب سایت شما حاصل می شود.
هنگام تحقیق در مورد کلمات کلیدی، به دنبال کلماتی باشید که دارای نرخ جستجوی بالا و رقابت کم هستند. Backlinko دریافت که کلمات کلیدی طولانیتر بین 10 تا 15 کلمه، 1.76 برابر بیشتر از کلمات تک کلمهای کلیک میکنند. به عنوان مثال، می توانید یک کلمه کلیدی دم کوتاه (مانند سگ)، کلمات کلیدی دم بلند، و کلمات کلیدی محلی را برای کار با محتوای خود انتخاب کنید.همراه با کلیدواژه اصلی یا اولیه، باید کلمات کلیدی ثانویه و ثالثی نیز داشته باشید زیرا همچنان ارزشی برای کسب و کار شما دارند.
محتوا بخش مهمی از سئو است زیرا وسیله ای است که برای دستیابی و جذب مخاطب از آن استفاده می کنید. دانستن زاویه خود و ایجاد محتوای مناسب ضروری است.