تبلیغات رایگان

تبلیغات رایگان در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب ، فیسبوک و لینکدین و اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و هدها هزار نفر در این شبکه ها از تبلیغات رایگان برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده میکنند در این صفحه از سایت جام ارژنگ مجری تبلیغات به بررسی چگونگی استفاده از امکانات شبکه های اجتماعی برای تبلیغات رایگان مطالب مفیدی ارائه داده ایم.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی یا هدف قرار دادن شبکه های اجتماعی ، تبلیغاتی است که در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به کاربران ارائه می شود. شبکه های اجتماعی از اطلاعات کاربر برای ارائه تبلیغات بسیار مرتبط بر اساس تعاملات درون یک بستر خاص استفاده می کنند. در بسیاری از موارد ، هنگامی که بازار هدف با اطلاعات جمعیتی یک پلتفرم اجتماعی همسو شود ، تبلیغات اجتماعی می تواند با هزینه کمتری برای خرید ، افزایش زیادی در تبدیل و فروش ایجاد کند. 

مجری تبلیغات

با 40 روش تبلیغات ارزان و رایگان همراه شوید

1. Google برای کسب و کار من 
Google برای کسب و کار من تبلیغات محلی رایگان ارائه می دهد. Google برای کسب و کار من یک لیست واقعی است که در نتایج جستجوی Google و در Google Maps ظاهر می شود. مکان ، شماره تلفن ، وب سایت ، ساعتها و دستورالعمل های شما ذکر شده است. مشاغل باهوش محتوای اضافی اضافه می کنند. Google می گوید: "مشاغلی که به نمایه های تجاری خود عکس اضافه می کنند ، 42٪ درخواست بیشتر جهت راهنمایی در Google Maps و 35٪ کلیک بیشتر به وب سایت های خود دریافت می کنند ..." برای شروع نمایه خود را تکمیل کنید . 

2. مکان های بینگ 
Bing Places for Business نسخه Bing از پیشنهاد تجاری محلی Google است. یک نمایه تنظیم کنید و شرکت خود را تأیید کنید. یا می توانید لیست تأیید شده Google My Business خود را به Bing وارد کنید. چطور این کار آسان است؟ 

3. موتورهای جستجو دیگر 
سایر موتورهای جستجو در نتایج جستجوی محلی به کسب و کار چشم می دهند. به عنوان مثال ، می توانید تجارت خود را در Apple Maps لیست کنید . DuckDuckGo دایرکتوری ندارد. با این حال ، از داده های Apple Maps برای مشاغل محلی استفاده می کند. Yandex یک فهرست کسب و کار ارائه می دهد . 

4. سئو 
گذشته از لیست ، نتایج منظم در موتورهایی مانند Google منبع خریداران بالقوه است. "نتایج ارگانیک" نامیده می شود ، آنها را با تبلیغات جستجو اشتباه نگیرید. برای نتایج جستجوی ارگانیک هزینه ای پرداخت نمی شود. اما شما باید صفحات وب سایت خود را بهینه کنید تا به طور برجسته ای در جستجوها پیدا شوید. این عمل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) گفته می شود. سئو به مهارت نیاز دارد ، اما با یادگیری آن می توانید میزان بازدید وب سایت و جریان سرب خود را افزایش دهید. نکته: اگر سایت وردپرسی دارید ، پلاگین Yoast SEO را برای راهنمایی در مورد نحوه بهینه سازی نصب کنید. 

5. فیس بوک 
فیس بوک روشی را برای ارتقا organization سازمان شما با یک صفحه فیس بوک ارائه می دهد. صفحه خود را مرتباً به روز کنید. همچنین ، برای تبلیغ چیز خاصی از تصویر جلد فیس بوک خود استفاده کنید. با دکمه های تماس با اقدام فیس بوک آزمایش کنید و در گروه های فیس بوک مرتبط با صنعت خود شرکت کنید. 

6. Pinterest 
Pinterest راهی را برای اشتراک گذاری تصاویر از وب سایت شرکت شما به مردم ارائه می دهد. Pinterest برای مارک های دارای عنصر بصری قوی و صاحبان وبلاگ بسیار مناسب است. اطمینان حاصل کنید که در هر صفحه اصلی وب سایت خود یک تصویر قابل اشتراک گذاری خوب داشته باشید. نکته: تابلوهای Pinterest را براساس موضوع یا دسته بندی تنظیم کنید و محتوای خود را "سنجاق" کنید. افراد اغلب تصاویر مربوط به موضوع خاص را در Pinterest جستجو می کنند و ممکن است وب سایت شما را پیدا کنند. 

7. اینستاگرام 
اینستاگرام یکی از محبوب ترین کانال های رسانه های اجتماعی برای آگاهی از برند است. می توانید عکس و فیلم را با دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید. اینستاگرام برای یک شرکت "بصری" ایده آل است: غذا ، مد ، مبلمان. اینستاگرام برای هدایت بازدید به یک وب سایت عالی نیست. معمولاً فقط می توانید یک پیوند را در قسمت نمایه وارد کنید. اما ما دیده ایم که مشاغل به صفحه نمایه ای در وب سایت خود که فقط برای محصولی که در اینستاگرام برجسته می کنند ، پیوند دارند. 

8. توییتر 
توییتر یکی از آن سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است که برای ایجاد شخصی به عنوان یک رهبر فکری ایده آل است. مخصوصاً برای مشاوران ، روزنامه نگاران مستقل و متخصصان موضوعات بسیار خوب است. 

همچنین نگاه کنید به: هزینه مشاغل کوچک برای تبلیغات و بازاریابی چقدر است؟ 
9. یوتیوب 
حدود نیمی از جستجوها در YouTube با "چگونه" شروع می شود. با راه اندازی کانال YouTube یک قیف فروش ایجاد کنید. سپس فیلم های نحوه ساخت در موضوعات مرتبط با محصولات و خدمات خود ایجاد کنید. وب سایت یا آدرس ایمیل خود را در هر توضیحات نمایش اضافه کنید تا علاقه مندان بتوانند با شما تماس بگیرند. 

10. LinkedIn 
LinkedIn یکی از بهترین کانال های رسانه های اجتماعی برای B2B است (یعنی هر مشاغلی که به مشاغل دیگر بفروشد). افراد و شرکت ها برای شناسایی برند باید پروفایل های خود را در LinkedIn داشته باشند. برای یافتن بهتر نتایج جستجو در LinkedIn ، از پروفایل های دارای محتوا استفاده کنید. نکته: اگر حرفه ای آزاد هستید ، LinkedIn Profinder را امتحان کنید. برای دریافت راهنمایی از شرکت هایی که به دنبال استخدام پیمانکار مستقل هستند ، نمایه ای بدون هزینه تنظیم کنید. همچنین ، از Slideshare ، ویژگی دیگر LinkedIn ، می توان برای به اشتراک گذاشتن پاورپوینت استفاده کرد. 

11. Reddit 
Reddit فقط در مورد هر موضوعی بحث می کند. کارآفرینان می توانند محتوا ارسال کنند اما تبلیغات خودکار آشکار می تواند شما را ممنوع کند. Reddit اگر بخشی از فرهنگ Reddit باشید منبع خوبی برای بازدید وب سایت است. 

12. BizSugar 
BizSugar یک سایت نشانه گذاری در شبکه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد محتوای وبلاگ را به اشتراک بگذارید. یک بخش متفکر نیز وجود دارد. 

13. کووره 
Quora یک سایت پرسش و پاسخ است. به سادگی س questionsال ها را پیدا کنید - و با پاسخ به شیوه ای اطلاع رسانی و راهنمایی کنید. گاهی اوقات با اطلاعات بیشتر به یک پست وبلاگ یا مقالات در سایت خود پیوند دهید. 

14. کرانچ بیس 
Crunchbase یک پایگاه داده ایده آل برای استارتاپ های با رشد بالا و شرکت های فناوری است که به دنبال تأمین بودجه هستند. با این حال ، این برای هر کسب و کار آزاد است. موسسان همچنین می توانند یک نمایه رایگان ایجاد کنند. نحوه استفاده از Crunchbase برای بازاریابی را بخوانید . 

15. داستان شروع کننده 
این یک سایت شسته و رفته است که کارآفرینان می توانند داستان های مربوط به شروع کار خود را تعریف کنند. هیچ هزینه ای ندارد داستان خود را در اینجا به اشتراک بگذارید . 

16. متوسط 
Medium به شما امکان می دهد فرم طولانی ، محتوای رهبری فکر را ارسال کنید. یک تجارت مجاز به تبلیغ محصولات و خدمات خود است - به قوانین مراجعه کنید . 

17. وبلاگ نویسی مهمان 
انتشار محتوای با کیفیت در وبلاگهای کاملاً ثابت ، راهی عالی برای افزایش میزان مواجهه با مخاطبان وبلاگ دیگری است. برخی از افراد برای دریافت بک لینک در سایت های دارای اعتبار دامنه بالا پست های مهمان را انجام می دهند. اما بازاریابان باهوش بیشتر بر روی به اشتراک گذاری بینش برای مواجهه با بازاریابی تمرکز می کنند. وبلاگ ها را در بهترین وب یا Blogarama پیدا کنید . وبلاگی را انتخاب کنید که مخاطبان مشتریان بالقوه شما را به خود جلب کند. اطلاعات تماس سایت (نام ، ایمیل) را بیابید و یک یادداشت کوتاه برای س askingال اینکه آیا وبلاگ نویس به پست های وبلاگ مهمان علاقه دارد ، ارسال کنید. 

18. کنفرانس ها ، پادکست ها و وبینارها 
مشاغل گفتاری راهی است که صاحبان مشاغل کوچک می توانند توجه خود را به شرکت های خود جلب کنند - و یک برند شخصی بسازند. فکر نکنید "فروش سخت" است. درعوض ، یک رهبر فکری باشید که دارای بینش و تخصص است. سخنرانی می تواند شامل کنفرانس های صنعتی ، رویدادهای مجازی ، پادکست ها یا کانال های YouTube با مخاطبان هدف همان مخاطبان شما باشد. یک عنوان و عنوان جذاب ایجاد کنید و یک ایمیل برای یک مدیر اجرایی برای مصاحبه یا به عنوان سخنران ارسال کنید. یا برای تولید و تبلیغ بین المللی وبینار با شغل دیگری شریک شوید. 

19. Fiverr 
بودجه صفر تبلیغاتی دارید؟ Fiverr مکانی محبوب برای فروش خدمات حرفه ای مانند طراحی وب سایت و ویرایش پادکست است. نمایه کسب و کار رایگان است. شما از جیب هیچ چیز پرداخت نمی کنید شما 80٪ از هر فروش را نگه دارید. Fiverr بقیه را دریافت می کند. 

تبلیغات رایگان 

20. لیست های محلی و سایت های مرور 
اگر صاحب مشاغل محلی هستید - رستوران ، متل یا فروشگاه - سایت های بررسی می توانند به شما در جمع آوری نظرات مثبت مشتری و جذب مشتری بالقوه کمک کنند. اطلاعات کسب و کار خود را ادعا کرده و به موارد زیر اضافه کنید: 

چهارگوش 
MapQuest 
Yelp یک سایت مهم بررسی مصرف کننده برای شرکتهای محلی است. مشاغل می توانند لیست را بدون هیچ هزینه ای مدیریت کنند. به گفته موسسه بازاریابی محلی ، Yelp همچنین جستجوی صوتی آمازون الکسا را ​​تأمین می کند و نظرات را برای Apple Maps و Bing Places فراهم می کند. 
حلقه بازرگان 
TripAdvisor مشابه Yelp است اما بر روی مشاغل مسافرتی مانند هتل ها و اجاره های تعطیلات تمرکز دارد. 
سایت های صفحات زرد مانند YP.com ، Yellowbook ، Superpages ، CitySearch ، Whitepages و Yahoo Local برای ارائه لیست های رایگان استفاده می شدند. بیشتر آنها دیگر نمی توانند در آن تبلیغ کنند یا با ابزارهای مدیریت لیست مانند Yext و Thryve مشارکت دارند. ابزارهای لیست برای مدیریت موثر لیست های محلی در اینترنت بسیار مناسب هستند ، اما یک شرکت برای استفاده از این ابزار باید هزینه پرداخت کند. 

21. بهانه 
طراحان گرافیک ، عکاسان و دیگران در دنیای طراحی باید Behance را که اکنون متعلق به Adobe است ، بررسی کنند. بهنس را به عنوان یک نمونه کارها آنلاین عظیم و شگفت آور برای نمایش قابلیت ها و خلاقیت خود در نظر بگیرید. 

22. آمازون دست ساز 
Amazon Handmade جایی است که صنعتگران می توانند مشخصات تجاری خود را ایجاد کرده و صنایع دستی خود را بدون هیچ گونه هزینه ای به نمایش بگذارند. آمازون هنگام فروش چیزی 15٪ از هزینه ارجاع را کسر می کند. قوانین را ببینید . 

23. انتشارات کیندل 
Amazon Kindle Publishing نام بازی برای نویسندگان است. اما مشاغل دیگر نیز می توانند از آن برای تبلیغات رایگان استفاده کنند. ما دیده ایم که کارآفرینان و مشاغل با انتشار کتابهای الکترونیکی با اشتراک دانش تخصصی ، علاقه مشتری ایجاد می کنند. 

24. اتسی 
Etsy یک مکان تجارت الکترونیکی شگفت آور محبوب است که مصرف کنندگان در آن اقلام دست ساز خریداری می کنند. به عنوان فروشنده ، راه اندازی فروشگاه در Etsy هزینه ای ندارد. اما برای لیست هر مورد 20 سنت هزینه در نظر گرفته شده است و هنگام فروش چیزی هزینه معاملات را پرداخت می کنید. 

25. مراکز خدمات مصرف کننده 
آیا شما یک کار خدمات مصرفی مانند نجار یا نظافت منزل دارید؟ در سایتهایی که مصرف کنندگان برای یافتن خدمات جستجو می کنند ، انفجاری رخ داده است. در بسیاری از سایت ها ، مشاغل می توانند نمایه تجاری خود را بدون پرداخت هزینه تنظیم کنند. با این حال ، کاربرانی که خواهان مزایای بیشتری هستند ، نیاز به ارتقا ، خرید تبلیغات یا پرداخت هزینه های مشتری دارند. بسته های قیمت گذاری متفاوت است. دیدن: 

Thumbtack 
لیست آنجی 
بعدی 
Care.com 
ایوان 
26. سایت های فهرست 
دایرکتوری های زیر لیست های مشاغل رایگان را ارائه می دهند. هر مشاغل لیست دایرکتوری گزینه های ارتقا را ارائه می دهند ، اما لیست اصلی مشاغل بدون هزینه است: 

اتاق بازرگانی شرکت ها را براساس صنعت و مکان لیست می کند. 
EZ Local به شما امکان می دهد ابتدا لیست تلفنی مشاغل خود را - قبل از شروع از ابتدا ، جستجو کنید. 
Business Journals به شما امکان می دهد شرکت خود را لیست کرده و رویدادها را ارسال کنید ، اگرچه عمدتا یک سایت خبری است. 
سایر فهرست های مشاغل عبارتند از: Manta ، Cylex ، EnrollBusiness ، Find-Us-Here و Hub.biz. 
اگر مایل به پرداخت هزینه هستید ، سایت های لیست مشاغل بیشتری وجود دارد ، از جمله Better Business Bureau برای اعتبار سنجی. خواندن مرتبط: راهنمای مشاغل: مروری جامع . 

27. شکار محصول 
آیا شما توسعه دهنده یک محصول یا برنامه نرم افزاری هستید؟ آن را به ProductHunt.com اضافه کنید. مشاهده دستورالعمل برای چگونگی راه اندازی . 

28. سایت های شبکه B2B 
Alignable و Alice سایت های B2B با اعضای کوچک تجاری هستند که ارجاعات مشترک دارند. هر سایت را به عنوان یک اتاق بازرگانی آنلاین در نظر بگیرید. همایش های صنعت نیز ممکن است برای ایجاد روابط ارزشمند باشند. 

29. بخشش های مسابقه ویروسی 
یک مسابقه را بصورت آنلاین برگزار کنید تا محصولات ، خدمات یا جایزه نقدی را اهدا کنید. برخی از مشاغل از تبلیغات تبلیغاتی برای تبلیغ فروش یا رویداد ویژه یا رشد لیست ایمیل استفاده می کنند. Gleam.io ابزاری با یک برنامه رایگان است که به شما امکان می دهد مسابقات و مسابقات را ترتیب دهید و آنها را از طریق رسانه های اجتماعی ویروسی کنید. 

30. ایمیل مارکتینگ 
خبرنامه های ایمیل و ایمیل های بازاریابی تبلیغات رایگان عالی برای فروش و تبلیغات هستند. یک خبرنامه ایمیل را به عنوان وسیله تبلیغاتی داخلی خود در نظر بگیرید. راه شروع ایجاد لیست ایمیل است (یعنی افرادی که از طریق فرم ثبت نام در وب سایت شما مشترک می شوند). برای مدیریت مشترکان ، طراحی پیام ها و پخش ایمیل ها ، نرم افزار بازاریابی ایمیلی خوبی را انتخاب کنید. Mailchimp ابزاری عالی برای شروع با برنامه رایگان برای حداکثر 2000 مشترک است - برای اکثر مشاغل کوچک. 

31. هارو 
HARO ، در اصل با عنوان Help A Reporter Out تاسیس شد ، اکنون بخشی از Cision است. متخصصان بازرگانی می توانند ثبت نام کنند تا منبعی برای روزنامه نگارانی شوند که برای یک داستان باید با کسی مصاحبه کنند. شما و تجارتتان روابط عمومی رایگان دریافت می کنید. با ثبت نام شروع کنید تا منبع HARO باشید . 

32. روزنامه ها و اخبار تلویزیون 
مستقیماً به مطبوعات محلی نزدیک شوید. روزنامه ها ، اخبار تلویزیون و نشریات تجاری اخبار تجارت را روزانه پوشش می دهند. آنها به خصوص داستان های "شرکت محلی خوب می سازند" را دوست دارند. ترفند موفقیت این است که کاری قابل توجه یا جالب انجام دهید و سپس با خبرنگاران در صفحات تجاری تماس بگیرید. همچنین ، از طبقه بندی های تقریباً رایگان در سایت های Craigslist و ابرمحل استفاده کنید. همچنین نگاه کنید به: ابزار روابط عمومی برای مشاغل کوچک . 

33. کارتهای مراجعه 
این روش قدیمی را امتحان کنید. کارتهای بازرگانی را با اطلاعات تماس ، آدرس ایمیل و شاید تخفیف چاپ شده خود توزیع کنید. بعد از هر کار چندین کارت به مشتری بدهید. مشتریان راضی اغلب با عبور از کنار کارت دهان به دهان می کنند. این روش برای یک خدمتکار ، پیمانکار خانه و غیره فوق العاده است. 

34. کمکهای غیر انتفاعی 
حمایت از یک رویداد غیر انتفاعی می تواند گران باشد. خوشبختانه روش های ارزان تری برای انجام کار خوب وجود دارد. شما و کارمندانتان می توانید وقت خود را داوطلب کنید و یک پیاده روی خیرخواهانه ترتیب دهید ، هر کسی که تی شرت هایی با مارک شرکت داشته باشد. همچنین می توانید مبلغ اضافی باقیمانده از نمایشگاه آخر خود را اهدا کنید. یک مزرعه محلی می تواند به یک بانک مواد غذایی کمک مالی کند و محصولات اضافی را که فقط در مزارع هدر می رود ، اهدا کند. غالباً سازمان غیرانتفاعی شرکتهایی را که داوطلب می شوند یا کمکهای غیرعادی می کنند در وب سایت خود برجسته می کند. اخبار محلی ممکن است این رویداد و شرکت شما را پوشش دهند. مشاغل آمریکایی ممکن است بتوانند برای مسافت پیموده شده و ارزش کالاهای اهدا شده ، مالیات خود را حذف کنند (با مشاور مالیاتی خود مشورت کنید). 

35. علائم حیاط 
علائم حیاط مانند تبلیغات رایگان در املاک و مستغلات است. از مشتریان راضی بپرسید که آیا به دنبال کار اخیر می توانید تابلویی را در حیاط آنها بگذارید. این برای سقف سازها ، مناظر داخلی و غیره بسیار مناسب است. به همین ترتیب ، مشاغل خرده فروشی می توانند هنگام برگزاری فروش ، تابلوهای حیاط را روی نوار درخت قرار دهند. همیشه قوانین شهر یا HOA را در مورد علامت گذاری بررسی کنید. 

36. تابلوهای اعلانات و کارتهای Pin-Up 
در بسیاری از مکان ها تابلو اعلاناتی وجود دارد که در آن کارت ویزیت یا نوارهای پارگی را ترک می کنید. این موارد را در فروشگاه های خرده فروشی ، کارخانه ها و سازمان های محلی جستجو کنید. از دوستان و خانواده بپرسید که آیا تابلوهایی مانند اتاق ناهار در محل کار را می شناسند. اگر می خواهند به شما کمک کنند ، یک دسته کارت به آنها بدهید تا پست کنند. 

37. اعلامیه 
کافه ها ، رستوران ها و کافی شاپ های شهر شما ممکن است محلی برای ترک بروشورهای کاغذی و تبلیغات چاپی ارائه دهند. از مدیریت اجازه بگیرید. یا می توانید یک محله را بوم بزنید و در هر خانه ای که در پرچم درب یا صندوق پستی قرار دارد ، یک آگهی بگذارید (هرگز در صندوق پستی). 

38. نمایش کالا 
در هنگام حمل کالا اقلام را به تأسیسات دیگر ارائه دهید. به عنوان مثال ، یک گالری هنری ممکن است برای تزئین دیوارها ، تصاویر قاب دار را به یک رستوران محلی ارائه دهد. یک فرد صنایع دستی ممکن است برای نمایش سالن های زیبایی زیورآلات ارائه دهد. اقلام باید دارای برچسبی با نام تجاری و قیمت شما باشند. این موسسه ممکن است هنر ، لباس و غیره را به مصرف کنندگان بفروشد یا علاقه مندان را به سادگی به شما ارجاع دهد. 

39. کارگاه های آموزشی 
یک کارگاه آموزشی رایگان در مرکز اجتماعات محلی ، باشگاه ، کتابخانه یا انجمن صاحبان خانه برگزار کنید. این گزینه برای ارائه دهندگان خدمات مصرف کننده مانند برنامه ریزان مالی ، آرایشگران مد - حتی لوله کش بسیار مناسب است. این سازمان کارگاه شما را به حوزه انتخابیه خود ارتقا خواهد داد. 

40. پارکینگ وسیله نقلیه 
سرانجام ، تکنیک مشاغل با بودجه کم را در همه جا فراموش نکنید: وسیله نقلیه مارکدار خود را در یک مکان قابل مشاهده پارک کنید! شما اغلب ماشین های شرکتی و کامیون هایی را می بینید که در پارکینگ یک مرکز خرید کنار خیابان پارک شده اند. علامت گذاری روی وسایل نقلیه قابل مشاهده تبلیغات رایگان است. 

مزایای تبلیغات رسانه های اجتماعی

مزایای تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی شامل موارد زیر است: 
فروش و فن خود را رشد دهید. 
برای تبلیغات از محتوای تولید شده توسط مشتری استفاده کنید (که عملکرد بهتری هم دارد!). 
بهتر مشتریهای جدید و برگشتی را هدف قرار دهید (بنابراین هزینه کمتری هدر می دهید). 
آزمون A / B در حال پرواز ، با استفاده از تجزیه و تحلیل سیستم عامل برای تعیین برندگان. 

تبلیغات رایگان

تاکتیک های تبلیغات رایگان در فیس بوک

تبلیغات (تبلیغات) دقیق یکسانی را برای همه مخاطبان خود اجرا نکنید. تبلیغات جستجوی شما و هدف گذاری مجدد شما باید منحصر به فرد باشد و تبلیغات شما برای هر بخش "علاقه" مخاطب باید متناسب با آن مخاطب باشد. 
برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و آموزش مردم در مورد محصول خود ، از تبلیغات مربوط به جستجوی آینده استفاده کنید و سپس با استفاده از تبلیغات مجدد هدف معامله با کاربرانی را که قبلاً علائق خود را اعلام کرده اند ، منعقد کنید. تبلیغات مجدد هدف برای یک زمین تهاجمی و بسته ایده آل است. 
استفاده از شکلک ها در تبلیغات حتی در بین مارک های بزرگتر و معتبرتر نیز در حال گسترش است . آنها می توانند در رانندگی با CTR بالاتر بسیار مثر باشند ، اما مانند همه راهکارها ، برای اطمینان باید تست A / B را نیز برای خود انجام دهید. 
همیشه آزمایش کنید! خستگی تبلیغات یک چالش همیشگی در فیس بوک است ، و بهتر است هر 2 هفته یکبار بچرخید و تبلیغات جدید را آزمایش کنید. 
مخاطبان بسیار جذاب برای بسیاری از تبلیغ کنندگان اصلی هستند ... و درست هم هست. آنها تمایل دارند که برای جستجوی بسیار خوب کار کنند. با این اوصاف ، اگر می توانید از این کار جلوگیری کنید ، باید مراقب باشید که هدفمندی اضافی را در بالای صفحه های زیبا قرار ندهید. شما در معرض خطر کوچک شدن دسترسی بالقوه خود و از دست دادن مشتریان با ارزش هستید. 

تبلیغات رایگان در اینستاگرام

در حالی که شماره های کاربر گیج کننده فیس بوک آن را به پادشاه بی چون و چرای رسانه های اجتماعی تبدیل کرده است ، داغترین خرید این شرکت به نظر می رسد مانند پادشاه تبلیغات اجتماعی است. 
اینستاگرام اکنون دارای بیش از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه است و یکی از بالاترین میزان درگیری مخاطبان در رسانه های اجتماعی را به خود جلب می کند ، 58٪ بالاتر از Facebook و 2000٪ بیشتر از Twitter. 

تبلیغات رایگان

تبلیغات در اینستاگرام 

اینستاگرام البته از نظر تصویر و فیلم بسیار سنگین است. به همین ترتیب ، فروشندگان محصولاتی که از نظر بصری جذاب هستند یا می توانند رسانه های تصویری را در کمپین های خود بگنجانند ، در این کانال رسانه های اجتماعی بهترین عملکرد را دارند. 
همچنین لازم به ذکر است که پایگاه کاربران اینستاگرام به شدت در محدوده 18-29 و کمی بیشتر نسبت به زنان و اقلیت ها قرار دارد. 
اگر هر یک یا همه این ویژگی ها با مخاطب هدف شما یا شخصیت خریدار همسو باشد ، بیش از احتمال وجود دارد ، اینستاگرام بهترین انتخاب تبلیغاتی برای تجارت شما خواهد بود. 
برخلاف پست های ارگانیک ، می توان تبلیغات اینستاگرام را مستقیماً به یک صفحه محصول یا صفحه اصلی دیگر پیوند داد و این امر باعث تعامل مستقیم با محصولات شما می شود. 
تبلیغات اینستاگرام چگونه قیمت گذاری می شود 
به طور متوسط ​​، هزینه های تبلیغات اینستاگرام در همان پارک تبلیغاتی فیس بوک با هزینه 5 دلار در هر هزار نمایش (CPM) است. اگرچه قیمت ممکن است مشابه باشد ، اما بیشتر آمارهای فعلی نشان می دهد که Instagram درگیر پست و تبلیغات خود نسبت به Facebook است. 
به عنوان مثال ، ویکتوریا سکرت به طور متوسط ​​2،078 پسندیدن در هر پست در فیس بوک در مقابل 283،030 مورد در اینستاگرام را مشاهده کرد. واریانس های مشابهی با مارک هایی مانند مرسدس بنز ، مک دونالد و پلی استیشن یافت شده است. 
نحوه راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام 
با مالکیت اینستاگرام توسط فیس بوک ، تنظیم تبلیغات اینستاگرام شباهت زیادی به تنظیم تبلیغات فیس بوک دارد. در اینجا راهنمای تصویری ، گام به گام راه اندازی یک کمپین آورده شده است. 
تاکتیک های پیشرفته تبلیغات اینستاگرام 
ابتدا روی مخاطبان سفارشی تمرکز کنید. این می تواند مخاطبانی باشد که از طریق ردیابی پیکسل ، لیست ایمیل ، لیست دنبال کنندگان یا روش دیگری ایجاد شده است. لیست کاربرانی که در گذشته با شما درگیر بوده اند بهترین عملکرد را دارند. 
هنگامی که آماده گسترش مخاطبان سفارشی گذشته هستید ، مخاطبان زیبا باید توقف بعدی شما باشند . الگوریتم فیس بوک / اینستاگرام در یافتن مخاطبان مشابه بسیار خوب است که به تبلیغات شما پاسخ خواهند داد. 
از تصاویر سفارشی افراد واقعی استفاده کنید . عکس های سهام در اینستاگرام کار نمی کنند. 
پیشنهادات خود را غیر قابل مقاومت کنید . طبیعت بصری اینستاگرام خرید غیرعادی را به سطح بالاتری می رساند ، اما اگر پیشنهاد جالبی ارائه ندهید ، روی آن قدم نمی گذارید. 
هشتگ ها را جدی بگیرید. آنها به نوعی یک شوخی هستند در هر جای دیگر ، اما اینستاگرام توسط هشتگ ها هدایت می شود ، و آنها یک روش عالی برای ارتباط با مخاطبان خاص هستند. 
80 خرید در نمونه های اینستاگرام 

تاکتیک های تبلیغات رایگان

چه کسب و کار شما هنوز جدید باشد و چه جا افتاده ، بزرگ یا کوچک ، باید در مورد آن به مردم بگویید و این به معنای تبلیغات است. 
اما این بدان معنا نیست که شما باید یک بودجه در حد سوپ کاسه ای برای تبلیغ این کلمه نیاز داشته باشید. بسیاری از ایده های تبلیغاتی رایگان وجود دارد که برای مشاغل از هر اندازه مناسب است. فقط به مارک هایی مانند رولز رویس ، کیلز یا هوی فونگ فودز (سازندگان سریراچا) نگاه کنید - همه مارک هایی که با تبلیغات پولی اذیت نمی شوند . 
در عوض ، آنها از تاکتیک های رایگان مانند رسانه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان برای افزایش آگاهی از برند استفاده می کنند و شما نیز می توانید. 

تبلیغات ارزان

با 50 روش تبلیغات رایگان همراه باشید

شما در تجارت هستید ، اما اگر مشتری ندارید ، این به معنای بسیار کم است. برخی از اشکال تجارت به صورت خودکار مشتری مانند دهان به دهان را به خود جلب می کند ، تعداد آنها بسیار کم است و این احتمالاً برای تجارت شما درست نیست. دهان به دهان در واقع داشتن مشتری است و سپس می خواهید با دیگران درباره تجربه آنها از تجارت خود صحبت کنید. 
دست دادن و امید به مشتری فایده ای ندارد ، اما ممکن است بودجه شما از پرداخت هزینه زیاد یا هر چیز دیگری برای تبلیغات پشتیبانی نکند. 
در اینجا چند خبر خوب وجود دارد: 
شما حتی می توانید در بودجه هزینه خود جایی برای تبلیغات نداشته باشید ، می توانید تجارت خود را تبلیغ کنید. من قصد دارم 50 روش برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در اینترنت به شما نشان دهم. این سیستم عامل ها یک منبع حیاتی برای صاحبان مشاغل کوچک یا افرادی هستند که تازه کار خود را شروع کرده اند ، زیرا وقتی تازه کار خود را شروع می کنید پول می تواند تنگ باشد و کسب و کارهای کوچک بودجه محدودی برای خرید بازاریابی دارند. 
به خاطر داشته باشید که برخی از لیست هایی که ما پیشنهاد می دهیم برای برخی از مشاغل موثرتر از سایر موارد است ، اما با 50 روش انتخاب ، مطمئناً چندین مورد را پیدا خواهید کرد که به تبلیغات سالم کسب و کار شما کمک می کند. با هدف کمک به شما در رشد تجارت خود در ذهن دارید یا ، بیایید شروع کنیم. 
50 روش رایگان برای تبلیغات کسب و کار شما ... به صورت رایگان در اینترنت  
شماره 1. Google برای کسب و کار من 

این مساله مضحک است که Google Business My Business را به عنوان اولین مکانی که باید در آن از تجارت خود به صورت رایگان تبلیغ کنید ، درج نکنید. پس از همه ، شما فقط یک تن از وقت ، تلاش و پول نقد صرف کرده اید تا اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما موتور جستجو برای گوگل بهینه شده است. با کسب و کار Google این امکان را دارید که در تقریباً 8 میلیارد جستجوی روزانه پیدا شوید. با استفاده از Google My Business ، مکان فیزیکی و شماره تلفن شما می تواند به کاربران برنامه تلفن های هوشمند پیوند داده شود تا بتوانند به راحتی به درب شما بروند. کانالهای رسانه اجتماعی دیگر خود را نیز پیوند دهید. 

نحوه استفاده از این روش: برای استفاده از قدرت این فهرست با رتبه برتر و به دست آوردن علاقه مندی به تبلیغات تجاری آزاد ، تجارت خود را در Google برای کسب و کار من ثبت کنید ! 

شماره 2. MapQuest / Yext 

ممکن است MapQuest را به خاطر بسپارید. خب ، MapQuest برای تسهیل یافتن محل کار ، آدرس و شماره تلفن شما با Yext همکاری کرده است. همچنین لازم به ذکر است که برنامه تلفن همراه MapQuest هنوز با Google Maps نشان داده می شود ، بنابراین همچنان یک روش عالی برای کمک به افراد در یافتن شماست. 

نحوه کار به این صورت است: برای ایجاد شناخت برند خود ، قدرت MapQuest w / Yext را بیفزایید . 

شماره 3. جستجوی شهر 

رستوران ها ، بارها ، هتل ها ، آبگرم و چندین نوع کسب و کار دیگر می توانند از Citysearch بهره مند شوند. Citysearch با سیستم عامل هایی مانند Urbanspoon ، Expedia و MerchantCircle شریک است. لیست ها از طریق برنامه تلفن همراه Citysearch قابل دسترسی هستند. مشاغلی که توسط کاربران ترجیح داده می شوند در لیست های "بهترین" قرار دارند که در 20 دسته قرار دارند. 

نحوه کار: برای ارتقا در Citysearch ، می خواهید محل کار و کسب و کار خود را ثبت کنید. 

شماره 4. مانتا 

اختصاص داده شده به منافع کسب و کارهای کوچک ، شما به سختی می توانید یک فهرست بهتر پیدا کنید که بتواند نام شما را در آن جا پیدا کند. این سایت ماهانه میلیون ها بازدید کننده منحصر به فرد دارد و این پلتفرم لیست دارای یکی از جامع ترین پایگاه های داده با لیست های بخش های خاص جغرافیایی ، مشاغل منفرد و صنعت است. 

نحوه این کار: ثبت نام در Manta سریع و آسان است و همچنین بسته های بهینه سازی زیادی برای انتخاب دارید. 

شماره 5. YellowBot 

شما یک لیست ابتدایی مشابه همان صفحات زرد قدیمی با YellowBot دریافت می کنید ، اما همچنین شامل نظرات مشتریان و برخی گزینه های اضافی برای کسانی که به یک بسته حق بیمه ارتقا می یابند. YellowBot با ورود سریع به سیستم و ورود به سیستم Google ، Facebook ، Windows Live ، Twitter و Yahoo متصل شده و این کار را آسان و راحت انجام می دهد. 

نحوه کار: برای شروع لیست خود ، کسب و کار خود را در YellowBot ثبت کنید . 

شماره 6. کتاب زرد 

لیست های مشاغل قابل جستجو که شامل اطلاعات کسب و کار شما ، پیوند وب سایت ، توضیحات محصول ، ویژگی های نقشه و همچنین گزینه هایی برای نمایش و تبلیغات ویدئویی هستند ، همه اینها با Yellowbook امکان پذیر است. علاوه بر اینکه در لیست مشاغل آنها قرار گرفته اید ، با سایت های شریک گوگل ، بینگ و یاهو مرتبط هستید و یک برنامه وابسته نیز وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. 

نحوه کار: با به اشتراک گذاشتن مشاغل خود ، Yellowbook را برای کارتان تنظیم کنید. 

شماره 7. superpages 

Superpages یکی از آسانترین لیست های تجاری برای پیمایش کاربران ، لیست کردن و مدیریت لیست مشاغل شما را نیز آسان می کند. این سرویس همراه با لیست های مشاغل شامل لیست آب و هوا و قرعه کشی نیز می باشد. همچنین شامل گزینه ورود سریع به سیستم از طریق فیس بوک است. 

نحوه کار با این روش: شروع به تنظیم لیست Superpages خود کرده و رشد محبوبیت خود را مشاهده کنید. 

شماره 8. صفحات زرد 
همان صفحه های زرد قدیمی که والدین و پدربزرگ و مادربزرگ شما در آن ورق می زدند تا آنچه را که لازم دارند پیدا کنند ، هنوز هم وجود دارد و یک نسخه آنلاین بسیار منظم دارد. علاوه بر لیست رایگان معمولی شما ، هنگام آماده شدن برای گسترش ، گزینه های بسیار متنوعی نیز در دسترس است. این لیست سالانه 70 میلیون بازدید کننده در لیست های مرتبط خود جلب می کند. 

نحوه انجام این کار: تبلیغات Yellow Pages خود را با یک فرآیند ثبت نام ساده به صورت آنلاین آغاز کنید. 

شماره 9. صفحه های سفید 

این همراه در صفحات زرد حدود 30 میلیون شرکت را در سراسر کشور لیست می کند و هر زمان که آماده ارتقا هستید گزینه های اضافی را برای خدمات برتر ارائه می دهد. این خدمات شامل یک سرویس پیام متنی برای مشتریان و لیست تبلیغات بزرگتر با اطلاعات گسترده است. 

نحوه کار: برای شروع لیست کسب و کار خود را در Whitepages اضافه و ویرایش کنید . 

شماره 10. MerchantCircle 

یکی دیگر از شبکه های رایگان با هدف مشاغل کوچک که به دنبال برقراری ارتباط با مشتریان محلی و سایر مشاغل کوچک محلی هستند ، MerchantCircle است. لیست های خود را تقویت کنید ، وبلاگ های تجاری ارسال کنید و از تعداد زیادی ابزار بازاریابی رایگان که برای کمک به ایجاد تجارت شما طراحی شده اند ، استفاده کنید. 

نحوه کار با این روش: با MerchantCircle ثبت نام کنید و فعالانه درگیر اتفاقاتی باشید که در آنجا می گذرد تا بهترین نتایج را مشاهده کنید. 

شماره 11. Yelp 

محبوب ترین منبع آنلاین برای بررسی صریح مصرف کنندگان Yelp است. قرار گرفتن در فهرست Yelp می تواند شما را از بین ببرد یا از بین ببرد ، اما کسانی که خدمات عالی و بررسی های خوب ارائه می دهند با استفاده از این لیست رشد زیادی را تجربه می کنند. آمار جمعیتی کاربران Yelp باعث می شود که گذشتن از آن بسیار ارزشمند باشد. 

نحوه کار به این صورت است: حتماً تجارت خود را کاملاً فعال کنید و سپس با Yelp ثبت نام کنید . 

شماره 12. مکان های بینگ برای تجارت 

بعد از گوگل ، این پلت فرم تبلیغات تجاری آزاد توسط مایکروسافت ، به شما امکان می دهد مکان های مختلف کسب و کار ، فیلم ، عکس و موارد دیگر را اضافه کنید. این یک فرآیند ثبت سریع و آسان دارد و شما حتی می توانید تبلیغات خود را برای سیستم عامل های مختلف مشاهده از طریق Bing Places برای تجارت بهینه کنید. 

نحوه انجام این کار: با ثبت نام در Bing Places برای کسب و کار ، شروع کار خود را به سمت بالا آغاز کنید . 

شماره 13. یاهو محلی 

یاهو محلی هنوز در بالای رتبه های لیست کسب و کار آویزان است. با پشت سر گذاشتن Google و Bing ، همچنان می توانید یک لیست اساسی رایگان دریافت کنید و هنگامی که آماده گسترش دسترسی یا بودجه لازم برای مدیریت آن هستید ، گزینه های بسیار عالی با قیمت برتر مجاز خواهید بود. یاهو محلی اگرچه مانند گذشته یک غول موتور جستجو نیست اما هنوز یک فهرست فهرست فروخته شده است. 

نحوه کار: با ثبت نام در Yahoo Local حضور تجاری آنلاین خود را ایجاد کنید . 

شماره 14. ثبت نام در تجارت 
این فهرست برای شروع کار نمایه لیست مشاغل رایگان را ارائه می دهد و سپس به موتورهای جستجوی محبوب کمک می کند تا تجارت شما پیدا شود. هنگامی که بودجه شما بتواند هزینه اضافی تبلیغات را تحمل کند ، خدمات رایگان و حق بیمه فراوانی نیز برای کمک به گسترش حضور شما و بازاریابی بهتر کالاها و خدمات وجود دارد. 

نحوه کار به این صورت است: نمایه خود را در Enroll Business ثبت نام کنید و شروع به پیشرفت در آینده کنید. 

شماره 15. کودزو 

Kudzu یک پایگاه داده رایگان است که ادعا می کند سالانه به بیش از 20 میلیون صاحبخانه در زمینه بازسازی کمک می کند. نمایه ها می توانند شامل توصیف بازاریابی ، عکس یا فیلم از کار در حال انجام یا کار کامل ، کوپن ، وابستگی های حرفه ای و اعتبارسنجی ، و همچنین بررسی ها و رتبه بندی های ایجاد شده توسط کاربر باشند تا به شما در پیشرفت کار کمک کنند. 

نحوه کار به این صورت است: لیست Kudzu خود را شروع کرده و از مزایایی که این سایت می تواند به شما در زمینه تجارت ارائه دهد استفاده کنید. 

شماره 16. هاتفورگ 

Hotfrog یک فهرست آنلاین است که برای کمک به رونق کسب و کار شما در میان نتایج جستجوی Google طراحی شده است. علاوه بر داشتن لیست قابل توجهی از بیش از 1.6 میلیون کاربر فعال ، گزینه های زیادی مانند کوپن و تبلیغات برای کمک به جلب مشتری به لیست منحصر به فرد شما نیز وجود دارد. 

نحوه کار: برای شروع کار با مزایای آن ، تجارت خود را در Hotfrog ثبت کنید . 

شماره 17. لیست انجی 

تقریباً همه با لیست آنجی آشنا هستند. این یکی از معتبرترین سایتهای بررسی با بررسیهای کاملاً عینی در وب است. این شرکت دارای بیش از 3 میلیون عضو است که ارائه دهندگان خدمات محلی را تحقیق ، استخدام ، امتیاز و بررسی می کنند. اگر جدی در رشد تجارت خود هستید ، این لیست مهمی است که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید. 

نحوه کار: به لیست انجی بپیوندید و کسب و کار خود را برای بررسی در لیست قرار دهید. 

شماره 18. مجلات تجاری 

این لیست در بیشتر شهرهای بزرگ ایالات متحده موجود است و ماهانه 8 میلیون جستجوگر تولید می کند. چهار سطح لیست وجود دارد که با یک پروفایل رایگان شروع می شود و شما را به کار می اندازد و گزینه ها و منابع مقرون به صرفه زیادی برای رشد و گسترش کسب و کار شما وجود دارد. 

نحوه کار: مشخصات رایگان خود را تنظیم کنید و سپس دریابید که چگونه Business Journals می تواند تجارت شما را به سطوح جدیدی گسترش دهد. 

شماره 19. DexKnows 

یکی دیگر از لیست های آنلاین که رتبه بندی ها و بررسی های شما را کنترل می کند و همچنین داده هایی را در مورد نحوه ارتباط مشتریان با نمایه شما ارائه می کند ، DexKnows است. این سایت همچنین به شما کمک می کند بینش بیشتری در مورد فرصت های بالقوه تبلیغات آنلاین و آفلاین داشته باشید ، همچنین به شما کمک می کند تا نام تجاری خود را در آن جا قرار دهید. DexKnows یک برنامه تلفن همراه است که امکان جستجو با یک ضربه را فراهم می کند و برای تجهیزات جانبی اپل و Android در دسترس است. مشتریان شما می توانند موارد دلخواه را علامت گذاری کنند ، نظرات خود را بنویسند و مکان شما را بر اساس مختصات GPS بدون توجه به مکان شما ، پیدا کنند. 

نحوه کار به این صورت است: شما می توانید با ثبت نام و شروع به رشد آنلاین نام تجاری خود ، از خدمات رایگان DexKnows بهره مند شوید. 

شماره 20. چهارگوش 
آرم چهارگوش جدید 
شبکه های اجتماعی و فهرست کسب و کار در چهار ضلعی با هم برخورد می کنند. به کاربران امکان می دهد با استفاده از نقشه خود اعلام حضور کنند و نظرات و نظراتی را درباره کسب و کار شما از طریق برنامه تلفن همراه یا هر دسک تاپ ، لپ تاپ یا تبلت ارائه دهند. Foursquare دارای 60 میلیون کاربر ثبت شده و 50 میلیون کاربر فعال ماهانه است. 

نحوه انجام این کار: در Foursquare ثبت نام کنید و در انجمن شرکت کنید تا کارها به هم بریزد. 

شماره 21. Local.com 

اطلاعات دقیق در مورد رویدادها ، معاملات و مشاغل محلی مربوطه برای هر شهری که در Local.com جستجو می شود به جستجوگران ارائه می شود. این پایگاه داده شامل بیش از 16 میلیون لیست تجاری با کد پستی در سراسر ایالات متحده به یک شهر خاص است. گزینه های برتر برای توسعه بعدی نیز در دسترس هستند تا به کسب و کار شما رونق بیشتری دهند. 

نحوه انجام این کار: با Local.com ثبت نام کنید و از گرفتن لیست در منطقه محلی خود بهره مند شوید. 

شماره 22. منتقد فهرست 

منتقد فهرست راهنماها و محتوای وب مناسب برای جستجوگرها را فراهم می کند تا به عنوان یک منبع ایجاد لینک برای تبلیغ کالاها و / یا خدمات شما کمک کند. یک فهرست عمومی و همچنین لیست های فهرست تخصصی و فهرست در فهرست خدمات بدون هزینه طراحی شده برای کمک به شما در حضور موتور جستجوی قوی تر در وب وجود دارد. 

نحوه انجام این کار: در برنامه Critic Directory ثبت نام کنید و بهینه سازی حضور کسب و کار خود در وب را شروع کنید. 

شماره 23. بهترین وب 

میلیون ها وب سایت در مجموعه دایرکتوری های وب در بهترین وب (BOTW) گنجانده شده است. BOTW بر ایجاد لیست های مرتبط و منحصر به فرد متمرکز شده است تا کاربران با بصیرت را به خود جلب کند. بیش از بیست و پنج میلیون نفر سالانه از فرصت های جستجوی محلی با BOTW استفاده می کنند. 

نحوه کار با این روش: به صورت رایگان در بهترین وب ثبت نام کنید و به محض اینکه بودجه شما این امکان را می دهد ، در گزینه های برتر گسترش دهید. 

# 24. اینستاگرام 

ما با برنامه رایگان اشتراک گذاری عکس و فیلم ، اینستاگرام ، به حوزه رسانه های اجتماعی فرو می رویم . این برنامه در Apple iOS ، Android و Windows Phone در دسترس است ، و هنگام استفاده از آن بسیار متنوع است. هر ماه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال را به خود جلب می کند و مکانی عالی برای آشنایی مردم با آنچه شما انجام می دهید و آنچه که شما ارائه می دهید است. این برای هر شغلی کارساز نیست ، اما مطمئناً ارزش حضور در آن را دارد زیرا مطمئناً این یکی از کانالهای اصلی رسانه های اجتماعی برای سالهای آینده خواهد بود. 

نحوه کار با این روش: نحوه ثبت نام و استفاده از اینستاگرام را برای کمک به رشد تجارت خود بیاموزید 

منابع مرتبط در Makeawebsitehub: 
ابزارهای اینستاگرام 
بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام 
نحوه کسب درآمد در اینستاگرام 

شماره 25. پاسخ دادن به س Quالات Quora 

داشتن یک متخصص / رهبر فکر در Quora می تواند توجه شما و تجارت شما را نیز جلب کند. Quora یک پلت فرم به سبک فروم است که دارای سوالات مداوم کاربر است که همانند شما درخواست پاسخ توسط کارشناسان را دارد. برای ایجاد نام و شناخت برند خود ، به این مخاطبان بسیار گسترده و همه کاره ضربه بزنید. تبدیل شدن به یک رهبر فکری در زمینه خود ، یک روش مطمئن برای جذب مشتری و مشتری جدید است. 

Quora همچنین به شما این امکان را می دهد تا خارج از وب سایت خود محتوای با کیفیت مربوط به جایگاه خود ایجاد کنید. این عالی است زیرا به مخاطبان بیشتری اجازه می دهد تا سخنان شما را بخوانند. 

نحوه کار: به عنوان یک متخصص Quora ثبت نام کنید و از طریق تخصص خود شروع به تبلیغ خود کنید. 

شماره 26. ایمیل هدفمند 
نامه های الکترونیکی هدفمند نه تنها رایگان هستند ، بلکه از نظر آماری بالاترین میزان بازدهی را نسبت به زمان و تلاش صرف شده برای ایجاد و توزیع آنها ارائه می دهند. شما باید یک لیست ایمیل داشته باشید تا این یک روش موثر بازاریابی باشد ، اما روشهای زیادی وجود دارد که 80 روش برای ایجاد لیست ایمیل شما و ایجاد این بهترین تبلیغات رایگان ، 80 راه است. 

در اینجا نحوه: اطمینان ساخت لیست ایمیل خود را به همان اندازه به عنوان مهم به عنوان بسته شدن یک فروش و شروع به ارسال مواد تبلیغاتی به طور مستقیم به مشتریان خود و مشتریان بالقوه را به صورت منظم. 

منابع مرتبط در Makeawebsitehub: 
نحوه دریافت ایمیل تجاری رایگان 
نحوه ایجاد آدرس ایمیل حرفه ای 
بهترین نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل 

شماره 27. عکس و پس زمینه جلد فیس بوک 

همه عکس روی جلد فیس بوک و عکسهای پس زمینه شما را می بینند ، بنابراین شما همچنین می توانید از آنها برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید. افزودن پیشنهادات تبلیغاتی ، موارد جدید یا خدمات جدید به این فضاهای تصویری به شما امکان می دهد کالاها و خدمات خود را برای طیف گسترده ای از افراد به نمایش بگذارید. 

نحوه کار به این صورت است: برای دریافت نکاتی در مورد نحوه استفاده از این فرصت ، اینجا را کلیک کنید . 

شماره 28. انتشار مطالب در LinkedIn 
تغییرات در LinkedIn طی دو سال گذشته به شما امکان می دهد تا در اصل یک وبلاگ در LinkedIn میزبانی کنید. این به ساده سازی وبلاگ نویسی شما در حضور LinkedIn متمرکز بر B2B کمک می کند . شما می توانید خود را به عنوان یک متخصص تثبیت کنید و همچنین از طریق این پست ها کارهای خود را انجام دهید و آنچه را که می توانید ارائه دهید ارتقا دهید. 

نحوه کار با این روش: بیاموزید که چگونه شروع به انتشار مطالب در LinkedIn کرده و سپس گسترش افق های کاری خود را شروع کنید. 

شماره 29. در LinkedIn Groups شرکت کنید 
علاوه بر ارسال منظم محتوا در LinkedIn ، می توانید به گروه های LinkedIn بپیوندید تا به شبکه و بازاریابی تجارت خود کمک کنید. با مشارکت محترمانه و آگاهانه در بحث های گروهی LinkedIn خود را متخصص نشان دهید و افراد شروع به جستجوی خدمات شما می کنند. 

نحوه انجام این کار: شما باید خود را بیشتر آشنا کنید که چگونه می توانید با استفاده از گروه های LinkedIn تجارت خود را به بازار عرضه کنید . 

# 30. وبلاگ نویسی مهمان 
وبلاگ نویسی مهمان در وبلاگی که ارتباط تنگاتنگی با آنچه شما در کالاها و / یا خدمات در تجارت خود ارائه می دهید می تواند راهی عالی برای دستیابی به خریداران بالقوه ای باشد که از قبل به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند. ممکن است مجبور شوید به نوعی مبادله ای بین خود و صاحب وبلاگ انجام دهید ، اما یک معامله سودمند متقابل تقریباً همیشه معامله خوبی است. 

نحوه کار به این صورت است: برای یافتن وبلاگهایی که مناسب کسب و کار شما هستند ، از یک فهرست وبلاگ استفاده کنید. 

# 31. پادکست های تجاری 
شما می توانید این کار را با میزبانی پادکست اختصاصی برای تجارت خود یا با پیشنهاد مصاحبه در پادکست های شناخته شده کسب و کار که مربوط به کاری که انجام می دهید و آنچه ارائه می دهید ، انجام دهید. بسته به سطح تخصص شما در این زمینه ، می توانید مخاطبانی را رشد دهید که می توانند به سرعت مشتری بالقوه شوند. 

در اینجا نحوه: پیدا کردن پادکست که به خوبی مربوط به کسب و کار شما و درخواست مصاحبه و یا مطالعه چگونه آنها انجام می شود و شروع به میزبان خود را. 

منابع مرتبط در Makeawebsitehub: 
چگونه پادکست خود را شروع کنیم 

شماره 32. از YouTube استفاده کنید 

اگرچه YouTube تنها کمی بیشتر از 13 سال سن دارد ، اما قبلاً تأثیر خارق العاده ای در کمک به تبلیغات و بازاریابی مشاغل در سراسر جهان داشته است. تخمین زده می شود که 1.3 میلیارد نفر روزانه از YouTube استفاده می کنند و هر روز نزدیک به 5 میلیارد فیلم در این سیستم مشاهده می شود. شما به سختی می توانید این ابزار رایگان ایجاد تجارت را نادیده بگیرید. 

نحوه کار به این صورت است: برای شروع یک تحقیق جامع و یک منحنی یادگیری بسیار شدید لازم است ، اما اگر بخواهید بیشتر تلاش کنید می توانید از YouTube برای بازاریابی تجارت خود استفاده کنید . 

شماره 33. تخصص خود را در تالارها نشان دهید 
همانطور که قبلاً با گروه های Quora و LinkedIn اشاره کردیم ، نشان دادن تخصص شما در انجمن های مختلف می تواند به شما در توسعه مشتریانی بالقوه کمک کند. برای رسیدن به این مهم شما باید انجمن های مناسب ، انواع سوالات مناسب را انتخاب کنید ، از ارسال هرزنامه و درگیر شدن در هر نوع بحثی جلوگیری کنید و یک نمایه جذاب ایجاد کنید که مشتریان بالقوه را به وب سایت شما بکشاند. 

نحوه انجام این کار: برای پیگیری مباحث مربوط به حوزه تخصصی خود در یک یا چند موتور جستجو در انجمن ثبت نام کنید. 

شماره 34. خود را در گروه های فیس بوک درگیر کنید 
گروه های فیس بوک مانند گروه های LinkedIn فرصتی را برای شما فراهم می کنند تا با افرادی ارتباط برقرار کنید که ممکن است از مهارت ها ، تخصص و خدمات ارائه شده شما بهره مند شوند. از پر فروش بودن در این گروه ها خودداری کنید و اجازه دهید دانش شما همان چیزی باشد که اعضای گروه را برای بررسی شما جذب می کند. برای رسیدن به بزرگترین موفقیت احترام قائل باشید و خود را به عنوان یکی از اعضای نمونه گروه معرفی کنید. 

در اینجا نحوه: جستجو برای گروه های فیس بوک که به بهترین متناسب با منافع و مناطق از تجربه و تخصص خود را. 

# 35. Pinterest 

آنها می گویند که یک عکس هزار کلمه ارزش دارد ، بنابراین این ممکن است راهی عالی برای انتقال این کلمات به مشتریان بالقوه شما باشد. Pinterest چیزی شبیه تخته چوب پنبه آنلاین است. هدف اصلی آن جمع آوری قطعات بصری چندرسانه ای است. معمولا عکس ها و تصاویر شما می توانید در یک بستر رسانه ای بسیار گسترده و بسیار مورد استفاده ، تابلوهای مختلفی برای سنجاق کردن عکس های خود و ارتقا business تجارت و حوزه تخصص خود ایجاد کنید. 

نحوه انجام این کار: درباره اینکه چگونه می توانید Pinterest را به یک ابزار برتر بازاریابی برای تجارت خود تبدیل کنید ، بیشتر بیاموزید . 

شماره 36. StumbleUpon (اکنون Mix.com) 

یک سایت نشانه گذاری در شبکه های اجتماعی کمتر شناخته شده که سودهایی کسب می کند ، StumbleUpon است. اساساً این سایت به کاربران این امکان را می دهد تا وب سایت های خاصی را "دوست" داشته ، آنها را به نمایه خود اضافه کرده و به دوستان و آشنایان خود منتقل کنند. برای یک سایت کمتر شناخته شده در رسانه های اجتماعی ، StumbleUpon هنوز 30 میلیون کاربر عادی کاملاً سالم دارد که آماده اند StumbleUpon کسب و کار شما و تبلیغ آن برای دیگران باشد. 

نحوه کار به این صورت است: شما می توانید در مورد نحوه کار StumbleUpon و اینکه چگونه می تواند به تجارت شما کمک کند اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

# 37. Reddit 

Reddit یک سایت جمع آوری اخبار اجتماعی است که کمی متفاوت از سایت های معمول رسانه های اجتماعی است. اساساً پیوندها ، پست ها یا تصاویر توسط کاربران ارسال می شوند و سپس توسط سایر کاربران در سایت رتبه بندی می شوند. محتوایی که بیشترین رأی را به خود اختصاص دهد به سمت بالای لیست Reddit در دسته های مختلف حرکت می کند و باعث می شود سطح بیشتری از قرار گرفتن در معرض آنها قرار گیرد. این سایت با بیش از 500 میلیون بازدید کننده ماهانه به شماره 3 در پربازدیدترین وب سایت های جهان تبدیل شده است. 

نحوه کار به این صورت است: ممکن است بخواهید قبل از ثبت نام برخی از توصیه های جدی را در مورد نحوه استفاده Reddit برای تجارت کوچک خود دریافت کنید. 

# 38. داستان شروع کننده 

Starter Story پلتفرمی است که از کارآفرینان بهره می برد و داستان های مربوط به تجارت آنها را به اشتراک می گذارد. در هر مصاحبه ، بنیانگذاران در مورد چگونگی شروع کار ، چگونگی رشد و چگونگی اداره تجارت خود صحبت می کنند. داستان ها الهام بخش هستند و همچنین مشاوره و بینش خاصی در مورد راه اندازی کسب و کار ارائه می دهند. Starter Story ماهانه بیش از 100 هزار خواننده دارد و به اشتراک گذاشتن داستان شما یک روش عالی برای تبلیغ کلمه کسب و کار شماست! 

نحوه کار: اطلاعات خود را برای شروع روند در Starter Story ارسال کنید . 
# 39. توییتر 

این رسانه اجتماعی بسیار کوتاه فرم کوتاه بسیار جذاب و همچنین تعداد زیادی از کاربران برای دسترسی به آن جذابیت دارند. توییتر در چند سال گذشته منفجر شده است و نادیده گرفتن این سیستم عامل در مورد بازاریابی تجارت شما غیرممکن است. آمار نشان می دهد که تقریباً 350 میلیون کاربر ماهانه فعال در توییتر برای هدف قرار دادن نام تجاری شما وجود دارد. 

نحوه انجام این کار: پس از ثبت نام در یک حساب رایگان ، باید از مشاوره و نکات خوبی برای استفاده از Twitter استفاده کنید تا بتوانید تجارت خود را گسترش دهید. 

# 40. اشتراک اسلاید 

اگر در ایجاد PowerPoints تبحر دارید یا کسب و کار شما به خوبی با آن نوع ارائه مناسب است ، Slideshare یک وب سایت اجتماعی رایگان است که باید هنگام بازاریابی آن را در خاطر داشته باشید. ارائه های SlideShare توسط افراد عمومی ، قابل جستجو و اشتراک گذاری است. SlideShare ارائه های شما را در همه قالب های مشاهده سازگار می کند. این سایت ماهانه 60 میلیون کاربر قابل احترام دارد. 

نحوه انجام این کار: ثبت نام کنید و یاد بگیرید چگونه SlideShare را یکی دیگر از ابزارهای مهم بازاریابی کنید. 

# 41. دفتر بهتر تجارت 
اکثر مردم فکر می کنند Better Business Bureau (BBB) ​​محلی است که شما در آن شکایات مربوط به خدمات ضعیف ، کلاهبرداری یا کارهای نادرست تجاری را ثبت می کنید ، اما جنبه مثبت این سازمان وجود دارد. BBB به ارتقا business مشاغل معتبر نیز کمک می کند و حتی دایرکتوری ارائه می دهد که با توجه به نوع کسب و کار و مکان برای مشاغل ثبت شده و معتبر خود قابل جستجو است. 

نحوه این کار: برای تبدیل شدن به یک تجارت معتبر اقدام کنید و در فهرست جستجوگر BBB قرار می گیرید. 

# 42. اتاق بازرگانی 
اگر عضوی از اتاق بازرگانی محلی خود هستید ، پس می توانید از فهرست فهرست دیگری که توسط آنها حمایت مالی می شود ، استفاده کنید. اتاق بازرگانی کلیه مشاغل خود را با توجه به صنعت و موقعیت مکانی در وب سایت خود لیست می کند و این منبع قدرتمندی است که در اختیار شما قرار دارد. 

نحوه انجام این کار: به اتاق بازرگانی محلی خود بپیوندید و فراموش نکنید که تجارت خود را در وب سایت اتاق بازرگانی ثبت کنید. 

# 43. Cylex 

Cylex یک فهرست کسب و کار بین المللی است که 35 دایرکتوری را در 5 قاره مدیریت می کند و به شما امکان می دهد تقریباً در هر مکان خود را به بازار عرضه کنید. آمار نشان می دهد بیش از 25 میلیون کاربر ماهانه دایرکتوری های Cylex را مشاهده می کنند. 

نحوه کار این است: تجارت خود را با Cylex ثبت کنید و به شبکه گسترده ای از کاربران ضربه بزنید. 

شماره 44. اکنون آن را پیدا کنید 
فهرست Find It Now فهرست بندی را با توجه به طبقه بندی صنعت و تجارت ارائه می دهد. این سایت طیف گسترده ای از تجارت و تعداد زیادی از مناطق را نیز شامل می شود. 

نحوه کار به این صورت است: تجارت خود را ثبت کنید و شروع به استفاده از فهرست Find It Now کنید . 

شماره 45. ما را در اینجا پیدا کنید 

ما را پیدا کنید در اینجا یک فهرست جهانی از مشاغل و سازمانهای جامعه است. این شامل بیش از 13 میلیون لیست فقط در ایالات متحده و بیش از 18 میلیون لیست جهانی است که آن را به یک دایرکتوری کاملاً محکم برای کمک به بازاریابی تجارت شما تبدیل می کند. 

نحوه انجام این کار: ثبت نام و شروع به کار با استفاده از Find Us Here . 

# 46. هابیز 

فهرست راهنمای رایگان دیگری که مشاغل را بر اساس دسته بندی ، ایالت و شهر لیست می کند ، Hubbiz است. علاوه بر این که تعداد زیادی لیست را در بر می گیرد ، Hubbiz محبوب ترین مشاغل را به سطح دید بالاتری ارتقا می دهد تا به کسانی که کارها را درست انجام می دهند کمک کند تا رشد بیشتری کنند. 

نحوه کار به این صورت است: کسب و کار خود را در Hubbiz ثبت کنید و محبوبیت خود را افزایش دهید. 

# 47. فهرست یاس 

فهرست یاس ، شما آنها را انتخاب نمی کنید ، آنها شما را انتخاب می کنند. این یک دایرکتوری انتخابی است که تصمیم گیری در مورد اینکه آیا مشاغل خود را وارد می کنید 24 ساعت طول می کشد. اگرچه این ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد ، شما باید در نظر بگیرید که انتخاب شدن به شما کمک می کند تا نام تجاری شما به سطح بالاتری از مشروعیت برسد. 

نحوه کار: برای تأیید درخواست کنید تا در فهرست یاس ذکر شود . 

# 48. Thumbtack 

از هر نوع حرفه ای محلی می توانند نام تجاری خود را در فهرست Thumbtack تبلیغ کنند. لیست اولیه این سرویس رایگان است ، اما ویژگی ها و خدمات دیگری وجود دارد که اجرای آنها کمی بیشتر هزینه می کند. 

نحوه کار: برای شروع برای لیست رایگان خود در Thumbtack ثبت نام کنید . 

# 49. EZ محلی 

EZ Local لیست های مشاغل خود را برای کاربران ثبت نام شده ارائه می دهد ، اما همچنین به کسب و کارها در موتورهای جستجو نیز کمک می کند. این سرویس متمرکز بر کمک به کاربران محلی است که ابتدا دقیقاً همان چیزی را که به صورت محلی نیاز دارند پیدا کنند. 

نحوه کار: با ثبت نام لیست خود را در EZ Local ثبت کنید. 

# 50. هارو 
HARO مخفف کلمه Help A Reporter Out است. با ثبت نام به عنوان منبعی برای خبرنگاران که به عنوان یک منبع خبره در اختیار شما قرار می گیرند ، می توانید توجه خود و تجارت خود را جلب کنید. شما با استفاده از این سایت درخواستهای منبعی دریافت خواهید کرد که می توانید به همراه اطلاعات بیوگرافی پاسخ دهید. 

نحوه کار: به عنوان منبع HARO ثبت نام کرده و اطلاعات بیوگرافی درخواستی را پر کنید. 

نتیجه 
اگر می خواهید تجارت فیزیکی یا آنلاین خود را گسترش دهید و حضور خود را افزایش دهید یا شاید فقط به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، برای تحقق هدف خود باید از نوعی تبلیغات استفاده کنید. حتی اگر بودجه تبلیغاتی زیادی نداشته باشید یا پول نقدی برای تبلیغات در دسترس داشته باشید ، با استفاده از تبلیغات و لیست های رایگان همچنان می توانید حضور خود را در وب احساس کنید. 

اگرچه ممکن است نتوانید از 50 روش تبلیغ رایگان تجارت خود در اینترنت بهره مند شوید ، اما باید بتوانید از تعداد زیادی از پیشنهادهایی که در لیست خود قرار داده ایم استفاده کنید. بنابراین ، درست به داخل شیرجه بروید و شروع به معرفی حضور کسب و کار خود کنید.