• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

راهنمای نهایی استراتژی‌های بازاریابی چطور حضور دیجیتالی شما را بهبود بخشد؟

استراتژی بازاریابی دیجیتالی

آیا این درست است که فرض کنیم بخش عمده‌ای از استراتژی بازاریابی شما امروز دیجیتال است ? احتمالا ً.
مصرف کنندگان و کسب و کارها به طور یک‌سان همیشه به صورت آنلاین و در حال انجام هستند - و شما می‌خواهید که بتوانید به آن‌ها دسترسی پیدا کرده و رفتار آن‌ها را در جایی که وقت خود را صرف می‌کنند ، مشاهده کنید .

اما زمانی که یک کسب‌وکار را در حال رشد هستید , این چشم‌انداز دیجیتالی همیشه در حال تغییر می‌تواند به سرعت تبدیل به یک منظره سخت شود . با تعدادی از مسئولیت‌ها و وظایف دیگری که باید انجام دهید , چطور می‌توانید به طور موثر یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را به طور موثر خلق کنید ؟

استراتژی بازاریابی چیست

یک استراتژی بازاریابی برنامه‌ای برای رسیدن به یک هدف خاص بازاریابی ( یا اهداف ) به یک روش متمرکز و قابل‌دستیابی است . در نظر بگیرید که کسب‌وکار شما در حال حاضر چه کاری انجام می‌دهد و چه چیزی را در رابطه با هدفی که تنظیم کرده‌اید , از دست داده‌اید , بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که این کار را انجام دهید .

اگر یک کسب‌وکار کوچک هستید و نمی‌دانید چگونه استراتژی خود را شروع کنید , این الگوی استراتژی بازاریابی دیجیتال به شما کمک می‌کند به آنجا برسید . این شامل نکات و الگوهای عملی است که شما را برای رسیدن به موفقیت آماده می‌کند .
حالا برگردیم به این - آیا در مورد تفاوت بین استراتژی بازاریابی و تاکتیک‌های بازاریابی گیج شده‌اید ؟ 

یک استراتژی مقصد شما است - تنها یک برنامه متمرکز و متمرکز برای رسیدن به هدف تان . تاکتیک‌ها قدم‌های محکم و قابل‌تعریف مشخصی در استراتژی شما هستند که به شما اطمینان می‌دهد به هدف خود دست پیدا می‌کنید .

بازاریابی یا نه , سه بخش از هر استراتژی وجود دارد :

  • یک تشخیص از چالش شما
  • یک سیاست راهنما برای مقابله با چالش
  • مجموعه‌ای از اقدامات هدفمند که برای تحقق این سیاست ضروری هستند

بسته به مقیاس کسب‌وکار شما , استراتژی بازاریابی شما می‌تواند شامل چندین بخش در حال حرکت , هر یک با اهداف مختلف باشد . با این کار , کار بر روی استراتژی شما می‌تواند گاهی سخت باشد .
بنابراین ، اگر در مورد استراتژی بازاریابی خود احساس شکست می‌کنید ، به این سه مرحله اشاره کنید تا شما را بر دستیابی به اهداف خود متمرکز کنید .

استراتژی بازاریابی دیجیتالی چیست

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ، طرحی برای ایجاد یک حضور اینترنتی از طریق کانال‌های آنلاین مانند جستجوی اورگانیک ، رسانه اجتماعی ، تبلیغات پرداخت‌شده ، و دیگر رسانه‌های مبتنی بر وب مانند وب سایت شما است . هدف از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتالی افزایش آگاهی در مورد کسب‌وکار شما و جذب مشتریان جدید به برند است .

یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی قوی به کسب‌وکار شما کمک می‌کند به اهداف دیجیتالی خاص از طریق واسطه با دقت انتخاب شده‌باشد . مشابه استراتژی‌های بازاریابی در مقابل تاکتیک‌های بازاریابی , " استراتژی بازاریابی دیجیتال " و " کمپین بازاریابی دیجیتال " اغلب با هم رد و بدل می‌شوند . خوب , آن‌ها چطور متفاوت هستند ؟

فعالیت های بازاریابی دیجیتال

فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال , بلوک‌های سازنده و اقدامات در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما هستند که شما را به سمت یک هدف نهایی خاص سوق می‌دهد .
برای مثال ، اگر هدف فراگیر استراتژی بازاریابی دیجیتالی شما ایجاد انگیزه بیشتر از طریق رسانه‌های اجتماعی باشد ، شما ممکن است یک کمپین بازاریابی دیجیتال را در تویی‌تر اجرا کنید . شما ممکن است برخی از بهترین content gated را در تویی‌تر به اشتراک بگذارید تا اطلاعات بیشتری را از طریق کانال تولید کنید .

چگونه استراتژی بازاریابی دیجیتال را تنظیم کنیم

1-خریدار خود را شخصی کنید .

2-اهداف خود و ابزارهای بازاریابی دیجیتال را شناسایی کنید که به آن نیاز دارید .

3-کانال‌های دیجیتالی موجود و دارایی‌های خود را ارزیابی کنید .

4-برنامه‌های رسانه‌ای تان را برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی کنید .

5-اهداف خود و ابزارهای بازاریابی دیجیتال که نیاز دارید را شناسایی کنید .

6-نمایشگر و گزارش .

بازاریابی دیجیتال(قدم اول)

برای هر استراتژی بازاریابی - دیجیتال یا نه - باید بدانید بازاریابی چه کسی هستید . بهترین استراتژی‌ها بازاریابی دیجیتال بر روی اشخاص با جزئیات بیشتر ساخته می‌شوند و اولین قدم شما ایجاد آن‌ها است .
بخش‌های مخاطبین خود را سازماندهی کنید و بازاریابی خود را با الگوهای ایجاد کنید تا خریدار شما را تقویت کند .
شخصیت خریدار نشان‌دهنده مشتری ایده‌آل شما است و می‌تواند با تحقیق ، بررسی و مصاحبه با مخاطب هدف تان ایجاد شود .
مهم است که توجه داشته باشید که این اطلاعات باید براساس داده‌های واقعی هر زمانی که ممکن است باشد ، به طوری که ایجاد فرضیاتی در مورد مخاطب شما می‌تواند باعث شود که استراتژی بازاریابی شما در جهت غلط حرکت کند .
برای گرفتن یک تصویر گرد از شخصیت تان ، استخر تحقیقاتی شما باید شامل ترکیبی از مشتریان ، چشم اندازه‌ای و افراد خارج از پایگاه‌داده تماس‌ها شما باشد که با مخاطب هدف شما همخوانی دارند .
اما چه نوع اطلاعاتی باید برای شخصیت خریدار خود جمع‌آوری کنید تا استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را مطلع کند ؟
این بستگی به کسب‌وکار شما دارد - به احتمال زیاد بستگی به این دارد که شما B۲B یا B۲C را بخرید ، یا یک محصول با هزینه بالا و یا ارزان بفروشید .

اهداف بازاریابی دیجیتال

اهداف : بسته به این که محصول یا سرویس شما مشکل را حل می‌کند، ممکن است شما در حال حاضر ایده خوبی از اهداف مشتری تان داشته باشید . فرضیات خود را با صحبت با مشتریان واقعی و نمایندگان فروش داخلی و خدمات مشتریان ، ایجاد کنید .

چالش بازاریابی دیجیتال

چالش‌ها : با مشتریان , نمایندگان فروش و خدمات مشتری , و هر مشتری دیگری که با آن‌ها رو به رو است , صحبت کنید تا ایده‌ای از چالش‌های مشترک اعضای خود به دست آورید .

بازاریابی دیجیتال و علائق

علایق / علایق : از مشتریان و کسانی که با مخاطبین هدف خود درباره سرگرمی‌ها و علایق خود همخوانی دارند بپرسید . اگر شما یک برند مد هستید , به عنوان مثال , بهتر است بدانید که آیا بخش‌های بزرگی از مخاطبین شما هم به تناسب و هم خوب بودن برای آگاه کردن محتوا و مشارکت در آینده علاقمند هستند .

اولویت های اشخاص در بازاریابی دیجیتال

اولویت‌ها : با مشتریان صحبت کنید و اعضای مخاطبان هدف را هدف قرار دهید تا در رابطه با کسب‌وکار شما از اهمیت بیشتری برخوردار باشند . به عنوان مثال ، اگر شما یک شرکت نرم‌افزاری B۲B هستید ، دانستن ارزش مخاطبین خود و حمایت مشتری از یک نقطه قیمت رقابتی اطلاعات بسیار ارزشمندی است .
با ترکیب کردن تمام این جزئیات ، شما قادر خواهید بود علائق خریدار را که دقیق و بسیار با ارزش برای کسب‌وکار شما هستند ، ایجاد کنید .

ابزارهای بازاریابی دیجیتال را شناسایی کنید.

اهداف خود و ابزارهای بازاریابی دیجیتال را شناسایی کنید .
اهداف بازاریابی شما همیشه باید به اهداف اساسی کسب‌وکار خود باز گردند .
به عنوان مثال ، اگر هدف تجارت افزایش درآمد آنلاین تا ۲۰ % باشد ، هدف بازاریابی بازاریابی شما ممکن است ایجاد ۵۰ درصد بیشتر از طریق وب سایت نسبت به سال گذشته باشد تا به این موفقیت کمک کند .
از یک الگوی برنامه بازاریابی با سطح بالا برای طرح کلی استراتژی بازاریابی سالیانه تان ، شناسایی اولویت‌های برتر ، و بیشتر استفاده کنید .
این الگو را هر چه که هدف مهم بازاریابی دیجیتال تان باشد دانلود کنید ، شما باید بتوانید موفقیت استراتژی خود را در مسیر با ابزارهای بازاریابی دیجیتال درست اندازه‌گیری کنید .