تبلیغات عالی برای مشاغل کوچک
مشاغل کوچک که می خواهند از طریق تبلیغات درآمد خود را افزایش دهند باید مطمئن باشند که انواع تبلیغات متناسب با بودجه آنها را انتخاب می کنند و برای مدل کسب و کارشان منطقی است. در اینجا برخی از بهترین انواع تبلیغات استفاده شده توسط مشاغل کوچک برای تبلیغ یک محصول ، خدمات یا محتوا وجود دارد:
1. تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی یک انتخاب محبوب برای مشاغل کوچک است ، زیرا هزینه آن نسبتاً مقرون به صرفه است و شما می توانید با مخاطبی که هدف قرار می دهید بسیار گزینشی باشید. به عنوان مثال ، اگر یک فروشگاه خرده فروشی دارید ، می توانید از مخاطبین مخاطب به گونه ای استفاده کنید که فقط افراد دارای جمعیت خاص زندگی می کنند و در شعاع مایلی از فروشگاه شما زندگی می کنند ، از تبلیغات اجتماعی شما استفاده کنند. چند سیستم عامل مختلف رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توانید برای تبلیغات اجتماعی انتخاب کنید ، از جمله:
فیس بوک: فیس بوک به دلیل استقبال گسترده از پلتفرم و هزینه نسبتاً پایین تبلیغاتشان ، برای اکثر مشاغل کوچک گزینه تبلیغاتی عالی است. تقریباً 70 درصد بزرگسالان آمریکایی از فیس بوک استفاده می کنند و در میان کسانی که از آن استفاده می کنند ، تقریباً 75 درصد حداقل یک بار در روز وارد سرویس می شوند. واحدهای تبلیغاتی مختلفی برای انتخاب در فیس بوک وجود دارد ، از جمله تبلیغات ویدئویی ، پیشنهادات مشتری ، تصاویر چرخ فلک ، تولید لید ، لایک صفحه ، پاسخ رویداد و موارد دیگر. می توانید درباره تبلیغات فیس بوک در سایت فیس بوک بیزینس بیشتر بدانید .
اینستاگرام: تبلیغات اینستاگرام گزینه بسیار خوبی برای مشاغل کوچک با مارک کاملاً تصویری است که مخاطبان جوان را به خود جلب می کند ، زیرا 60 درصد از یک میلیارد کاربر اینستاگرام زیر 30 سال هستند . اینستاگرام شامل بسیاری از پارامترهای مشابه هدف گذاری شده توسط فیس بوک است و واحدهای تبلیغاتی آنها شامل تبلیغات تصویری ، تبلیغات ویدیویی ، استوری های تبلیغاتی و چرخ فلک می باشد. همچنین می توانید دکمه های واضح تماس به عمل را برای هدایت بازدید به وب سایت خود در نظر بگیرید.
LinkedIn: تبلیغات LinkedIn در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی کمی گران است ، اما این یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک با مدل فروش کسب و کار به کسب و کار (B2B) است ، زیرا شما می توانید متخصصان صنایع خاص و با شغل خاص را هدف قرار دهید عناوین از طریق تبلیغات LinkedIn. وجود دارد بیش از 560 کاربران حرفه ای فعال در LinkedIn.
2. تبلیغات به ازای هر کلیک
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) نوعی تبلیغات آنلاین است که تبلیغ کنندگان با هر بار کلیک کاربر بر روی یکی از تبلیغات خود ، معمولاً از طریق موتور جستجو ، هزینه ای را پرداخت می کنند. آگهی دهندگان در سایت های تبلیغاتی پیشنهادات خود را در مکان های تبلیغاتی ارائه می دهند ، بدین معنی که حداکثر قیمتی را که مایل به پرداخت آن هستند برای یک کاربر تعیین می کنند تا بر روی تبلیغات خود کلیک کند. اگر شخصی تبلیغ شما را ببیند اما روی آن کلیک نکند ، هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود. رایج ترین سیستم عامل برای تبلیغات PPC ، Google Ads و Bing Ads هستند. تبلیغات PPC نوعی بازاریابی در موتورهای جستجو (SEM) است. این می تواند یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک با بودجه محدود باشد و طبق WordStream ، مشاغل به ازای هر 1 دلار خرج خود در Google Ads به طور متوسط 2 دلار درآمد کسب می کنند.
3. تبلیغات موبایل
تبلیغات موبایل نوعی تبلیغات دیجیتالی است که در آن تبلیغات فقط در دستگاه های تلفن همراه از جمله تلفن های هوشمند و تبلت ها انجام می شود. تبلیغات موبایل می تواند شامل موارد زیر باشد:
تبلیغات نمایشگر موبایل
تبلیغات جستجوی موبایل
فیلم های موبایل
تبلیغات برنامه تلفن همراه ، که به منظور بارگیری برنامه های یک نام تجاری است
تبلیغات شبکه های اجتماعی فقط در دستگاه های تلفن همراه ارائه می شود
داشتن یک استراتژی تبلیغات موبایلی می تواند برای تجارت کوچک شما نتیجه خوبی داشته باشد. هشتاد و چهار درصد از مشتریان بزرگسال زیر 30 سال به احتمال زیاد با استفاده از دستگاه تلفن همراه خرید آنلاین می کنند .
4. چاپ تبلیغات
تبلیغات چاپی قبلاً روش اصلی تبلیغات برای مشاغل کوچک قبل از ظهور تبلیغات دیجیتال بود. اکنون ، درآمد تبلیغات چاپی در حال کاهش است و به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، ممکن است متوجه شوید که این هزینه بسیار بیشتر از هزینه تبلیغات دیجیتال و اجتماعی است. اندازه گیری موفقیت در تبلیغات چاپی شما نیز دشوارتر است ، زیرا تقریباً غیرممکن است که ثابت کنیم چه تعداد از افرادی که تبلیغات شما را در چاپ می بینند برای خرید از فروشگاه شما یا مشتری تجارت شما کار می کنند. اما ، برای برخی از مشاغل محلی یا مشاغلی که مخاطبان مسن و کم دیجیتالی را هدف قرار می دهند ، باز هم تبلیغات چاپی می تواند گزینه خوبی برای هزینه تبلیغات شما باشد. تبلیغات چاپی شامل تبلیغات روزنامه ، تبلیغات مجله و تبلیغات در بروشورها و بروشورها است.
5. تبلیغات پخش
تبلیغات پخش شده شامل رسانه های بازار گسترده مانند تلویزیون و رادیو است. اگرچه تبلیغات پخش شده ، به ویژه تبلیغات تلویزیونی ، برای مشاغل کوچک می تواند هزینه های سنگینی را به همراه داشته باشد ، اما اگر ایستگاه های تلویزیونی و رادیویی محلی در نزدیکی خود داشته باشید ، ممکن است هزینه مقرون به صرفه تری باشد و مخاطبان با کسب و کار محلی شما بسیار مرتبط باشند. هزینه تبلیغات پخش شده به عوامل مختلفی از جمله طولانی بودن تبلیغات (پخش بیشتر تبلیغات تلویزیونی و رادیویی هزینه بیشتری دارد) ، دفعات پخش آنها و زمان پخش آنها بستگی دارد. همچنین باید هزینه تولید تبلیغات را در نظر بگیرید ، زیرا تولید تبلیغات تلویزیونی حرفه ای بسیار گران است.
6. تبلیغات خارج از خانه
تبلیغات خارج از خانه یا فضای باز به هرگونه تبلیغاتی گفته می شود که وقتی افراد خارج از خانه خود به افراد می رسند. این شامل تبلیغات بیلبورد ، تابلوهای دیجیتالی ، تبلیغات حمل و نقل (به عنوان مثال پناهگاه های اتوبوس ، تبلیغات قطار ، تبلیغات ایستگاه مترو و غیره) ، تبلیغات مبلمان خیابان و تبلیغات در اماکن ورزشی است. تبلیغات خارج از خانه می تواند بسیار گران باشد ، بنابراین مطمئن شوید که متناسب با بودجه تبلیغاتی شما باشد.
7. تبلیغات مستقیم پست
تبلیغات پست مستقیم شامل همه نوع تبلیغاتی است که از طریق نامه الکترونیکی به خانه شخص تحویل می شود. این شامل ، بروشور ، کاتالوگ ، نامه های فروش و خبرنامه است. در حالی که ارسال نامه مستقیم از تبلیغات دیجیتال برای تبلیغات تجاری کوچک محبوب ترین روش تبلیغاتی است ، اما در صورت ایجاد یک کمپین پست مستقیم خلاق و جذاب بصری ، می تواند موفقیت آمیز باشد. تبلیغات پست الکترونیکی مستقیم شما را قادر می سازد پیام خود را یکی یکی به مصرف کنندگان محلی تحویل دهید.
5 نکته تبلیغاتی برای تجارت کوچک
1. مخاطب مناسب را هدف قرار دهید
یکی از بهترین راه ها برای به حداکثر رساندن بودجه و صرف هزینه موثر تبلیغات دلاری ، اطمینان از دستیابی به مخاطبان کسب و کار خود است. برای این کار ابتدا از مشتری مورد نظر خود پروفایل ایجاد کنید. می توانید پایگاه مشتری موجود خود را بررسی کنید یا به اطلاعات دموگرافیکی که قبلاً درباره مخاطبان خود جمع آوری کرده اید ، از جمله جزئیات موجود در ثبت نام لیست نامه های الکترونیکی ، مراجعه کنید. هنگامی که از مشتری هدف خود مشخصات دموگرافیک دارید ، بسترهای تبلیغاتی را انتخاب کنید که برای مخاطبان و مکان شما منطقی باشد.
2. در جایی که مخاطبان شما هستند تبلیغ کنید
اکنون که متوجه شدید بازار هدف شما کیست ، در مورد سیستم عامل های تبلیغاتی مختلف موجود تحقیق کنید تا مطمئن شوید تبلیغات شما به مشتری هدف شما می رسد. به عنوان مثال ، اگر مصرف کننده هدف شما زیر 21 سال باشد ، تبلیغات تلفن همراه از طریق Snapchat می تواند یک انتخاب عالی باشد. اگر قصد چاپ ، پخش یا تبلیغات در فضای باز را دارید ، قبل از خرید فضای تبلیغات ، از یک کیت رسانه درخواست کنید تا مطمئن شوید که آمارهای جمعیتی برای هدف قرار دادن شما منطقی است.
3. موفقیت را پیگیری و اندازه گیری کنید
مهم است که شما عملکرد کمپین تبلیغاتی خود را ارزیابی کنید تا بتوانید آگاهانه درباره تصمیمات آگهی آتی تصمیم بگیرید. تبلیغات دیجیتالی ردیابی موفقیت تلاشهای شما را آسان می کند. سیستم عامل های تبلیغاتی اجتماعی و PPC گزارش های مفصلی در مورد میزان هزینه ، میزان کارآیی بودجه ، بهترین عملکرد خلاقانه تبلیغات و آمار جمعیتی افرادی که با تبلیغات شما درگیر هستند را به شما ارائه می دهند. می توانید درک کنید که چند نفر بر روی تبلیغات دیجیتال شما کلیک می کنند و چند درصد از این افراد برای خرید یا اقدام مورد نظر دیگری در وب سایت کسب و کار شما مراجعه می کنند. با پخش و تبلیغات در فضای باز ، سنجش موفقیت دشوارتر است. استفاده از یک URL ، آدرس ایمیل یا شماره تلفن منحصر به فرد را در آن تبلیغات در نظر بگیرید ، بنابراین می توانید میزان علاقه آنها را ببینید. یا، شامل یک کد پیشنهادی است که می تواند برای تخفیف در وب سایت شما استفاده شود. اگر برای هر آگهی که ایجاد می کنید از کد منحصر به فردی استفاده می کنید ، می توانید موفقیت همه تبلیغات خود را مقایسه کنید.
4. زمان بندی را درست انجام دهید
اگر بودجه لازم برای تبلیغات را در تمام طول سال ندارید ، بهتر است کمپین های تبلیغاتی خود را در موثرترین زمان های سال اجرا کنید. درآمد کسب و کار خود را مطالعه کنید و فصل های شلوغ خود را شناسایی کنید. شاید ، اگر یک تجارت خرده فروشی هستید ، اوج فصل شما در تعطیلات دسامبر است. یا ، اگر شما یک تجارت محوطه سازی را دنبال می کنید ، احتمالاً در بهار و تابستان بیشتر مشغول هستید. تبلیغات در زمانی از سال که مردم به احتمال زیاد هزینه محصولات و خدمات شما را پرداخت می کنند ، می تواند بازده شما را افزایش دهد.
5- راهکارهای بازاریابی مجدد را امتحان کنید
بازاریابی مجدد برای بیشتر اشکال تبلیغات دیجیتال مرتبط است. این شامل هدف قرار دادن تبلیغات شما به افرادی است که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند اما به مشتری پرداخت کننده تبدیل نشده اند. شما می توانید برای درگیر شدن با این کاربران ، بر اساس آنچه قبلاً در وب سایت شما مشاهده کرده اند ، تبلیغات کاملاً شخصی ایجاد کنید. این تبلیغات پس از آن بیشتر مورد توجه مشتری قرار می گیرد و با کپی جذاب یا یک پیشنهاد تخفیف ، می توانید شخص را متقاعد به تبدیل کنید.