تبلیغات عالی و ارزان در گوگل

مناسب ترین گزینه تبلیغاتی برای مشاغل شما به مخاطب هدف شما بستگی دارد و اینکه مقرون به صرفه ترین راه برای دستیابی به تعداد بیشتر از آنها ، هر چند برابر ممکن است. گزینه تبلیغاتی انتخاب شده باید منعکس کننده محیط مناسب برای محصول یا خدمات شما باشد. به عنوان مثال ، اگر می دانید بازار هدف شما مجله خاصی را می خواند ، باید در آن نشریه تبلیغ کنید. 

تبلیغات آنلاین و کلیکی در گوگل

شما بیشتر تبلیغات آنلاین را بر اساس کلیک پرداخت می کنید. یا این چیزی است که آنها می گویند. ایده این است که شما فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی تبلیغات شما را کلیک کند. درست است - اگر کسی هرگز روی تبلیغات شما کلیک نکند ، هزینه ای پرداخت نمی کنید. و در فاکتور به تعداد کلیک هایی که پرداخت می کنید اشاره خواهد شد. اما گمراه کننده است. 
به عنوان مثال ، 5000 نفر تبلیغ شما را در Google مشاهده می کنند و 5 نفر روی آن کلیک می کنند. شما برای هر کلیک بیشتر از مبلغی پرداخت خواهید کرد که 100 نفر روی تبلیغ کلیک کرده باشند. 
اگر گوگل تبلیغی را نشان دهد که 2٪ از مردم روی آن کلیک می کنند ، درآمد بیشتری نسبت به تبلیغی نشان می دهد که فقط 0.1٪ کلیک می کند. به عبارت دیگر ، نمایش تبلیغات برای گوگل هزینه فرصت دارد. و تنها راهی که می تواند نمایش تبلیغات با بازده کم را توجیه کند شارژ بیشتر برای آن کلیک ها است. 

تبلیغات عالی

معیارهای یک تبلیغات عالی

روش تبلیغاتی که انتخاب می کنید باید این معیارها را داشته باشد. ممکن است همه به نظر شما واضح باشد. اما هنوز 90٪ مردم قبل از شروع تبلیغات به این چیزها فکر نمی کنند. 
مشتریان هدف شما چه تبلیغاتی را می بینند؟ تلاش برای دستیابی به مادران در خانه با تبلیغات Linkedin ممکن است سخت باشد. 
چه زمانی آنها می توانند اقدامی را که شما از آنها می خواهید انجام دهند؟ به عنوان مثال ، یک تبلیغ رادیویی که در ساعت های شلوغ پخش می شود احتمالاً هنگام رانندگی به گوش افراد می رسد. اگر از آنها بخواهید از وب سایت شما بازدید کنند ، حتی اگر آنها بخواهند این کار را انجام دهند مشکل است. AdWords افراط دیگر است. هنگامی که آنها به دنبال راهی برای انجام اقدامی هستند که به آنها پیشنهاد می کنید (حداقل اگر این کار را صحیح انجام دهید) به آنها دسترسی پیدا می کنید. 
آنها کجا می خواهند اطلاعات مربوط به پیشنهاد شما را ببینند؟ حتی اگر مردم بتوانند اقدامی را که شما می خواهید انجام دهند ، به این معنی نیست که آنها می خواهند آن را انجام دهند. به عنوان مثال ، فیس بوک برای بسیاری از افراد سرگرمی است. تبلیغ چیزی که آنها آن را استرس زا می دانند دشوارتر از تبلیغ چیزی سرگرم کننده است. 
کدام گزینه با نام تجاری شما متناسب است؟ اکثر گزینه ها مناسب اکثر مارک ها هستند. اما اگر لباس لوکس می فروشید ، روی سطل های زباله یا پشت صندلی های اتوبوس تبلیغ نکنید. 
کدام گزینه را می توانید امتحان کنید؟ برخی از روش های تبلیغاتی سریع و ارزان امتحان می شوند. دیگران نه خیلی. به عنوان مثال ، تبلیغات تلویزیونی و سینمایی برای تست کردن (به احتمال زیاد حداقل چند هزار) هزینه زیادی را صرف می کند. 
برای کدام گزینه ها تخصص دارید؟ اگر نمی دانید چگونه از یک روش خاص استفاده کنید ، آیا می خواهید از کمک های تخصصی استفاده کنید؟ کشف برخی گزینه ها (مثلاً تبلیغات فیس بوک) راحت تر از گزینه های دیگر است (مثلاً پست الکترونیکی مستقیم). اما سرمایه گذاری در کاری بدون اینکه بدانید چطور این کار را انجام دهید خطرناک است. بنابراین ، اگر گزینه هایی دارید که بهتر درک می کنید ، از خطر اضافی جلوگیری کنید. 

تبلیغات عالی و ارزان در فیس بوک

فیس بوک مدتی است که پردرآمدترین پلتفرم تبلیغاتی است. اکثر شرکت ها می توانند از فیس بوک بازدید نسبتاً ارزان و کاملاً واجد شرایط دریافت کنند. اگر به فکر تبلیغات هستید ، احتمالاً اولین گزینه خوب برای آزمایش است. اگرچه ، باید به همه گزینه ها فکر کنید. فیس بوک همیشه بهترین یا حتی گزینه مناسبی نیست. 
در مورد اینکه چه نوع تبلیغاتی بهترین نتیجه را دارند ، به یاد داشته باشید که فیس بوک برای اکثر مردم سرگرمی است. می توانید سرگرم کننده باشید. اما سپس تبلیغات شما با هر سرگرمی شخصی مقایسه می شود. فیس بوک در یافتن آنچه مردم می خواهند ببینند تبحر دارد ، بنابراین نوار سرگرمی زیاد است. همچنین به همین دلیل است که فیس بوک در تقویت باورهای مردم مهارت دارد - مهم نیست که چقدر نادرست باشند. 
گزینه دیگر تمرکز بر مزایایی است که می توانند از شما بگیرند - مانند اکثر بازاریابی ها. و بسیاری از م adsثرترین تبلیغات فیس بوک دارای مزایای واقعی هستند. یک سرگرمی می تواند به آن تبلیغات حتی در عملکرد بهتر کمک کند. 
فرمت های ویدیویی و متنی هر دو می توانند به خوبی کار کنند. فقط به تبلیغات اخبار خبری پایبند باشید و افراد را به صفحات اصلی خود هدایت کنید. گزینه های مناسب دیگری نیز وجود دارد ، اما این همان چیزی است که ابتدا باید سعی کنید نتایج اولیه را بدست آورید. بعداً می توانید گزینه های دیگری را امتحان کرده و با نتایج مقایسه کنید. 

تبلیغات عالی

طبقه بندی تبلیغات

تبلیغات تبلیغ محصولات و خدمات یک شرکت از طریق رسانه های مختلف برای افزایش فروش محصول و خدمات است. این کار با آگاهی مشتری از محصول و با تمرکز بر نیاز مشتری برای خرید محصول انجام می شود. در سطح جهانی ، تبلیغات به بخشی اساسی در دنیای شرکت ها تبدیل شده است. بنابراین ، شرکت ها بخش عظیمی از درآمد خود را به بودجه تبلیغات اختصاص می دهند. تبلیغات همچنین در خدمت ساختن مارکی از محصول است که تا رسیدن به یک فروش موثر بسیار طول می کشد. 

چندین شعبه یا انواع تبلیغات وجود دارد که می تواند توسط شرکت ها مورد استفاده قرار گیرد . بگذارید با جزئیات در مورد آنها بحث کنیم. 

تبلیغات چاپی - مدتهاست که از رسانه چاپی برای تبلیغات استفاده می شود. روزنامه ها و مجلات روش های بسیار محبوب تبلیغات برای شرکت های مختلف در سراسر جهان است. با استفاده از رسانه چاپی ، این شرکت ها می توانند محصولات خود را از طریق بروشور و بروشور نیز تبلیغ کنند. روزنامه و مجلات فضای تبلیغاتی را می فروشند و هزینه آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. مقدار فضا ، صفحه نشریه و نوع مقاله تصمیم گیری در مورد هزینه تبلیغات دارد. بنابراین یک تبلیغ در صفحه اول نسبت به صفحات داخلی هزینه بیشتری دارد. به همین ترتیب آگهی در متن براق مقاله گرانتر از کاغذ با کیفیت متوسط ​​است. 
تبلیغات Broadcast - این نوع تبلیغات در سراسر جهان بسیار محبوب است. این برنامه شامل تلویزیون ، رادیو یا تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات در تلویزیون مخاطبان زیادی دارد و بسیار محبوب هستند. هزینه تبلیغات به مدت زمان تبلیغ و زمان نمایش آگهی بستگی دارد. به عنوان مثال ، تبلیغات اول وقت هزینه بیشتری نسبت به تبلیغات عادی دارند. تبلیغات رادیویی مانند گذشته پس از ظهور تلویزیون و اینترنت نیست ، اما هنوز مخاطبان خاص تبلیغات رادیویی نیز وجود دارند. جینگل های رادیویی در اقشار جامعه کاملاً محبوب هستند و به فروش محصولات کمک می کنند. 
تبلیغات در فضای باز - تبلیغات در فضای باز از ابزارهای مختلفی برای جلب توجه مشتری استفاده می کند. بیلبوردها ، کیوسک ها و رویدادها و نمایشگاه ها راهی موثر برای انتقال پیام شرکت است. این بیلبوردها در سراسر شهر وجود دارند اما محتوا باید به گونه ای باشد که توجه مشتری را به خود جلب کند. کیوسک ها یک خروجی آسان از محصولات هستند و به عنوان مراکز اطلاعاتی برای مردم نیز خدمت می کنند. برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاه های تجاری و نمایشگاه های تبلیغات کالا یا خدمات نیز به نوعی تبلیغات محصول را بر عهده دارد. بنابراین ، تبلیغات در فضای باز یک ابزار تبلیغاتی موثر است. 
Covert Advertising - این روشی منحصر به فرد برای تبلیغات است که در آن محصول یا پیام به طور ماهرانه ای در یک فیلم یا سریال تلویزیونی قرار می گیرد. هیچ تبلیغ واقعی وجود ندارد ، فقط ذکر محصول در فیلم است. به عنوان مثال ، تام کروز در فیلم Minority Report از تلفن نوکیا استفاده کرد. 
تبلیغات خدمات عمومی - همانطور که از خود عنوان مشخص است ، چنین تبلیغاتی برای اهداف عمومی است. انبوهی از موارد مهم مانند ایدز ، تمامیت سیاسی ، صرفه جویی در انرژی ، بی سوادی ، فقر و موارد دیگر وجود دارد که همه آنها در مورد عموم مردم به آگاهی بیشتری نیاز دارند. این نوع تبلیغات در چند وقت اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده و ابزاری م effectiveثر برای انتقال پیام است. 

اهمیت تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی بخشی بسیار اساسی در دنیای تجارت است. اگر محصول خوب یا خدمات کارآمدی برای ارائه دارید ، باید بر فن فروش آن تسلط داشته باشید. برخی از آژانس ها به روش های مرسوم تبلیغات پایبند هستند و دیگر بازیگران برجسته نیز به روش های تازه و مدرن تبلیغات متوسل می شوند. تبلیغ کنندگان اکنون ایده های واقعاً مدرن و ابتکاری را تجربه می کنند. در این پست وبلاگ ، نگاهی خواهیم داشت به روش های نوین تبلیغاتی که در حال جلب توجه هستند. 
انواع مختلفی از تکنیک های تبلیغاتی وجود دارد که برای تبلیغ محصولات و خدمات در دسترس هستند. با این حال ، مردم اکنون به دنبال انواع جدیدی از درخواست های تبلیغاتی هستند که بتوانند آنها را هدف قرار دهند. بسیاری از روش های تبلیغاتی مدرن در عصر جدید ، نتیجه معرفی اینترنت است. تبلیغات در دوران مدرن کاملاً متفاوت از تبلیغات سنتی است. در اینجا برخی از جدیدترین و داغترین روند تبلیغات مدرن آورده شده است که محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. 

مجری گوگل

اهداف تبلیغات

تبلیغات بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان است. تبلیغات به مشتریان کمک می کند تا از مارک های موجود در بازار و انواع محصولات مفید برای آنها آگاه شوند. تبلیغات برای همه از جمله بچه ها ، پیر و جوان است. این کار با استفاده از انواع مختلف رسانه ها ، با مناسب ترین تکنیک ها و روش ها انجام می شود. 
بیایید نگاهی به اهداف اصلی و اهمیت تبلیغات بیندازیم. 
اهداف تبلیغات 
چهار هدف اصلی تبلیغات عبارتند از: 
آزمایش 
استمرار 
سوئیچ برند 
برگشتن 
بیایید نگاهی به انواع مختلف اهداف بیندازیم. 
آزمایش: شرکتهایی که در مرحله معرفی خود هستند معمولاً برای این هدف کار می کنند. هدف آزمایشی هدفی است که متقاعد کردن مشتریان برای خرید محصول جدید معرفی شده در بازار است. در اینجا ، تبلیغ کنندگان از تبلیغات پر زرق و برق و جذاب استفاده می کنند تا مشتریان نگاهی به محصولات بیندازند و برای آزمایشات خرید کنند. 
تداوم: این هدف نگران نگه داشتن مشتریان موجود برای پایبندی به محصول است. تبلیغ کنندگان در اینجا به طور کلی چیز جدیدی در محصول و تبلیغات ادامه می دهند تا مشتریان موجود محصولات خود را ادامه دهند. 
سوئیچ نام تجاری: این هدف اساساً برای آن دسته از شرکتهایی است که می خواهند مشتریان رقبا را به خود جلب کنند. در اینجا ، تبلیغ کنندگان سعی می کنند مشتریان را متقاعد کنند که از نام تجاری موجودی که استفاده می کنند به محصول خود روی بیاورند. 
بازگشت به عقب: این هدف برای شرکتهایی است که مشتریان قبلی خود را می خواهند و به رقبای خود روی آورده اند. تبلیغ کنندگان از روش های مختلفی برای جذب مشتری مانند فروش تخفیف ، تبلیغات جدید ، برخی اصلاحات روی بسته بندی و غیره استفاده می کنند. 
اصولاً تبلیغات روشی کاملاً هنری برای برقراری ارتباط با مشتریان است. ویژگی های اصلی که فرد باید برای رسیدن به اهداف خود داشته باشد مهارت های ارتباطی عالی و قدرت قانع کننده بسیار خوب است. 

اهمیت تبلیغات 
تبلیغات در عصر رقابت امروز نقش بسیار مهمی دارد. تبلیغات یکی از مواردی است که امروزه برای همه به یک ضرورت تبدیل شده است ، چه تولید کننده ، چه بازرگانان و چه مشتری. تبلیغات یک قسمت مهم است. بیایید نگاهی به نحوه و مهم بودن تبلیغات بیندازیم: 

تبلیغات برای مشتریان مهم است 
فقط تلویزیون یا روزنامه یا کانال رادیویی را بدون تبلیغ تصور کنید! نه ، هیچ کس هر روز نمی تواند این را تصور کند. تبلیغات نقش بسیار مهمی در زندگی مشتری دارد. مشتریان افرادی هستند که فقط پس از اطلاع از محصولات موجود در بازار ، محصول را خریداری می کنند. اگر کالایی تبلیغ نشود ، هیچ مشتری نمی داند چه محصولی در دسترس است و حتی اگر محصول به سود آنها باشد ، کالایی را خریداری نمی کند. یک چیز دیگر این است که تبلیغات به افراد کمک می کند تا بهترین محصولات را برای خود ، بچه ها و خانواده خود پیدا کنند. هنگامی که آنها از طیف وسیعی از محصولات مطلع می شوند ، قادر به مقایسه محصولات و خرید هستند تا پس از صرف هزینه های ارزشمند خود ، به خواسته خود برسند. بنابراین ، تبلیغات برای مشتریان مهم است. 

تبلیغات برای فروشنده و شرکت های تولید کننده محصولات مهم است 
بله ، تبلیغات نقش بسیار مهمی برای تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات دارد ، زیرا 

تبلیغات به افزایش فروش کمک می کند 
تبلیغات به تولیدکنندگان یا شرکت ها کمک می کند تا رقبای خود را بشناسند و بر اساس آن برای رسیدن به سطح رقابت برنامه ریزی کنند. 
اگر هر شرکتی بخواهد کالای جدیدی را در بازار معرفی یا عرضه کند ، تبلیغات زمینه را برای محصول ایجاد می کند. تبلیغات به آگاهی مردم از محصول جدید کمک می کند تا مصرف کنندگان بیایند و محصول را امتحان کنند. 
تبلیغات به ایجاد حسن نیت برای شرکت کمک می کند و پس از رسیدن به سن بلوغ وفاداری مشتری را کسب می کند. 
تقاضا برای محصول همچنان با کمک تبلیغات ادامه می یابد و تقاضا و عرضه به روندی پایان ناپذیر تبدیل می شود. 
تبلیغات برای جامعه مهم است 
تبلیغات به آموزش افراد کمک می کند. برخی از موضوعات اجتماعی نیز وجود دارد که تبلیغات با آنها مانند کار کودکان ، مصرف مشروبات الکلی ، کودک کشی دختر ، سیگار کشیدن ، آموزش تنظیم خانواده و غیره سروکار دارد ، بنابراین تبلیغات نقش بسیار مهمی در جامعه دارد. 

تبلیغات چیست

تبلیغات هر نوع فرم ارتباطی پرداخت شده از طریق یک حامی یا منبع مشخص است که توجه را به سمت ایده ها ، کالاها ، خدمات یا خود حامی مالی جلب می کند. بیشتر تبلیغات بیشتر به سمت گروه ها و نه افراد است و تبلیغات معمولاً از طریق رسانه هایی مانند تلویزیون ، رادیو ، روزنامه ها و به طور فزاینده اینترنت انجام می شود. آگهی اغلب در اندازه گیری برداشت (به تعداد دفعاتی که یک مصرف کننده به تبلیغات معرض). 
تبلیغات نوعی تبلیغ بسیار قدیمی با ریشه هایی است که حتی به دوران باستان برمی گردد. در دهه های اخیر ، شیوه های تبلیغات بسیار تغییر کرده است زیرا فناوری و رسانه های جدید به مصرف کنندگان اجازه داده اند مکان های تبلیغاتی سنتی را دور بزنند. از اختراع کنترل از راه دور ، که به مردم امکان می دهد بدون خروج از کاناپه تبلیغات در تلویزیون را نادیده بگیرند ، تا دستگاه های ضبط که به مردم اجازه می دهد برنامه های تلویزیونی را تماشا کنند اما از تبلیغات صرف نظر کنند ، تبلیغات معمولی رو به زوال است. در سرتاسر تابلو ، تماشاگران تلویزیونی چند پاره شده و رتبه بندی ها کاهش یافته است. 

مجری گوگل

تبلیغات عالی برای مشاغل کوچک

مشاغل کوچک که می خواهند از طریق تبلیغات درآمد خود را افزایش دهند باید مطمئن باشند که انواع تبلیغات متناسب با بودجه آنها را انتخاب می کنند و برای مدل کسب و کارشان منطقی است. در اینجا برخی از بهترین انواع تبلیغات استفاده شده توسط مشاغل کوچک برای تبلیغ یک محصول ، خدمات یا محتوا وجود دارد: 

1. تبلیغات در شبکه های اجتماعی 
تبلیغات در شبکه های اجتماعی یک انتخاب محبوب برای مشاغل کوچک است ، زیرا هزینه آن نسبتاً مقرون به صرفه است و شما می توانید با مخاطبی که هدف قرار می دهید بسیار گزینشی باشید. به عنوان مثال ، اگر یک فروشگاه خرده فروشی دارید ، می توانید از مخاطبین مخاطب به گونه ای استفاده کنید که فقط افراد دارای جمعیت خاص زندگی می کنند و در شعاع مایلی از فروشگاه شما زندگی می کنند ، از تبلیغات اجتماعی شما استفاده کنند. چند سیستم عامل مختلف رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توانید برای تبلیغات اجتماعی انتخاب کنید ، از جمله: 

فیس بوک: فیس بوک به دلیل استقبال گسترده از پلتفرم و هزینه نسبتاً پایین تبلیغاتشان ، برای اکثر مشاغل کوچک گزینه تبلیغاتی عالی است. تقریباً 70 درصد بزرگسالان آمریکایی از فیس بوک استفاده می کنند و در میان کسانی که از آن استفاده می کنند ، تقریباً 75 درصد حداقل یک بار در روز وارد سرویس می شوند. واحدهای تبلیغاتی مختلفی برای انتخاب در فیس بوک وجود دارد ، از جمله تبلیغات ویدئویی ، پیشنهادات مشتری ، تصاویر چرخ فلک ، تولید لید ، لایک صفحه ، پاسخ رویداد و موارد دیگر. می توانید درباره تبلیغات فیس بوک در سایت فیس بوک بیزینس بیشتر بدانید . 
اینستاگرام: تبلیغات اینستاگرام گزینه بسیار خوبی برای مشاغل کوچک با مارک کاملاً تصویری است که مخاطبان جوان را به خود جلب می کند ، زیرا 60 درصد از یک میلیارد کاربر اینستاگرام زیر 30 سال هستند . اینستاگرام شامل بسیاری از پارامترهای مشابه هدف گذاری شده توسط فیس بوک است و واحدهای تبلیغاتی آنها شامل تبلیغات تصویری ، تبلیغات ویدیویی ، استوری های تبلیغاتی و چرخ فلک می باشد. همچنین می توانید دکمه های واضح تماس به عمل را برای هدایت بازدید به وب سایت خود در نظر بگیرید. 
LinkedIn: تبلیغات LinkedIn در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی کمی گران است ، اما این یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک با مدل فروش کسب و کار به کسب و کار (B2B) است ، زیرا شما می توانید متخصصان صنایع خاص و با شغل خاص را هدف قرار دهید عناوین از طریق تبلیغات LinkedIn. وجود دارد بیش از 560 کاربران حرفه ای فعال در LinkedIn. 
2. تبلیغات به ازای هر کلیک 
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) نوعی تبلیغات آنلاین است که تبلیغ کنندگان با هر بار کلیک کاربر بر روی یکی از تبلیغات خود ، معمولاً از طریق موتور جستجو ، هزینه ای را پرداخت می کنند. آگهی دهندگان در سایت های تبلیغاتی پیشنهادات خود را در مکان های تبلیغاتی ارائه می دهند ، بدین معنی که حداکثر قیمتی را که مایل به پرداخت آن هستند برای یک کاربر تعیین می کنند تا بر روی تبلیغات خود کلیک کند. اگر شخصی تبلیغ شما را ببیند اما روی آن کلیک نکند ، هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود. رایج ترین سیستم عامل برای تبلیغات PPC ، Google Ads و Bing Ads هستند. تبلیغات PPC نوعی بازاریابی در موتورهای جستجو (SEM) است. این می تواند یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک با بودجه محدود باشد و طبق WordStream ، مشاغل به ازای هر 1 دلار خرج خود در Google Ads به طور متوسط 2 دلار درآمد کسب می کنند. 

3. تبلیغات موبایل 
تبلیغات موبایل نوعی تبلیغات دیجیتالی است که در آن تبلیغات فقط در دستگاه های تلفن همراه از جمله تلفن های هوشمند و تبلت ها انجام می شود. تبلیغات موبایل می تواند شامل موارد زیر باشد: 

تبلیغات نمایشگر موبایل 
تبلیغات جستجوی موبایل 
فیلم های موبایل 
تبلیغات برنامه تلفن همراه ، که به منظور بارگیری برنامه های یک نام تجاری است 
تبلیغات شبکه های اجتماعی فقط در دستگاه های تلفن همراه ارائه می شود 
داشتن یک استراتژی تبلیغات موبایلی می تواند برای تجارت کوچک شما نتیجه خوبی داشته باشد. هشتاد و چهار درصد از مشتریان بزرگسال زیر 30 سال به احتمال زیاد با استفاده از دستگاه تلفن همراه خرید آنلاین می کنند . 

4. چاپ تبلیغات 
تبلیغات چاپی قبلاً روش اصلی تبلیغات برای مشاغل کوچک قبل از ظهور تبلیغات دیجیتال بود. اکنون ، درآمد تبلیغات چاپی در حال کاهش است و به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، ممکن است متوجه شوید که این هزینه بسیار بیشتر از هزینه تبلیغات دیجیتال و اجتماعی است. اندازه گیری موفقیت در تبلیغات چاپی شما نیز دشوارتر است ، زیرا تقریباً غیرممکن است که ثابت کنیم چه تعداد از افرادی که تبلیغات شما را در چاپ می بینند برای خرید از فروشگاه شما یا مشتری تجارت شما کار می کنند. اما ، برای برخی از مشاغل محلی یا مشاغلی که مخاطبان مسن و کم دیجیتالی را هدف قرار می دهند ، باز هم تبلیغات چاپی می تواند گزینه خوبی برای هزینه تبلیغات شما باشد. تبلیغات چاپی شامل تبلیغات روزنامه ، تبلیغات مجله و تبلیغات در بروشورها و بروشورها است. 

5. تبلیغات پخش 
تبلیغات پخش شده شامل رسانه های بازار گسترده مانند تلویزیون و رادیو است. اگرچه تبلیغات پخش شده ، به ویژه تبلیغات تلویزیونی ، برای مشاغل کوچک می تواند هزینه های سنگینی را به همراه داشته باشد ، اما اگر ایستگاه های تلویزیونی و رادیویی محلی در نزدیکی خود داشته باشید ، ممکن است هزینه مقرون به صرفه تری باشد و مخاطبان با کسب و کار محلی شما بسیار مرتبط باشند. هزینه تبلیغات پخش شده به عوامل مختلفی از جمله طولانی بودن تبلیغات (پخش بیشتر تبلیغات تلویزیونی و رادیویی هزینه بیشتری دارد) ، دفعات پخش آنها و زمان پخش آنها بستگی دارد. همچنین باید هزینه تولید تبلیغات را در نظر بگیرید ، زیرا تولید تبلیغات تلویزیونی حرفه ای بسیار گران است. 

6. تبلیغات خارج از خانه 
تبلیغات خارج از خانه یا فضای باز به هرگونه تبلیغاتی گفته می شود که وقتی افراد خارج از خانه خود به افراد می رسند. این شامل تبلیغات بیلبورد ، تابلوهای دیجیتالی ، تبلیغات حمل و نقل (به عنوان مثال پناهگاه های اتوبوس ، تبلیغات قطار ، تبلیغات ایستگاه مترو و غیره) ، تبلیغات مبلمان خیابان و تبلیغات در اماکن ورزشی است. تبلیغات خارج از خانه می تواند بسیار گران باشد ، بنابراین مطمئن شوید که متناسب با بودجه تبلیغاتی شما باشد. 

7. تبلیغات مستقیم پست 
تبلیغات پست مستقیم شامل همه نوع تبلیغاتی است که از طریق نامه الکترونیکی به خانه شخص تحویل می شود. این شامل ، بروشور ، کاتالوگ ، نامه های فروش و خبرنامه است. در حالی که ارسال نامه مستقیم از تبلیغات دیجیتال برای تبلیغات تجاری کوچک محبوب ترین روش تبلیغاتی است ، اما در صورت ایجاد یک کمپین پست مستقیم خلاق و جذاب بصری ، می تواند موفقیت آمیز باشد. تبلیغات پست الکترونیکی مستقیم شما را قادر می سازد پیام خود را یکی یکی به مصرف کنندگان محلی تحویل دهید. 

5 نکته تبلیغاتی برای تجارت کوچک 
1. مخاطب مناسب را هدف قرار دهید 
یکی از بهترین راه ها برای به حداکثر رساندن بودجه و صرف هزینه موثر تبلیغات دلاری ، اطمینان از دستیابی به مخاطبان کسب و کار خود است. برای این کار ابتدا از مشتری مورد نظر خود پروفایل ایجاد کنید. می توانید پایگاه مشتری موجود خود را بررسی کنید یا به اطلاعات دموگرافیکی که قبلاً درباره مخاطبان خود جمع آوری کرده اید ، از جمله جزئیات موجود در ثبت نام لیست نامه های الکترونیکی ، مراجعه کنید. هنگامی که از مشتری هدف خود مشخصات دموگرافیک دارید ، بسترهای تبلیغاتی را انتخاب کنید که برای مخاطبان و مکان شما منطقی باشد. 

2. در جایی که مخاطبان شما هستند تبلیغ کنید 
اکنون که متوجه شدید بازار هدف شما کیست ، در مورد سیستم عامل های تبلیغاتی مختلف موجود تحقیق کنید تا مطمئن شوید تبلیغات شما به مشتری هدف شما می رسد. به عنوان مثال ، اگر مصرف کننده هدف شما زیر 21 سال باشد ، تبلیغات تلفن همراه از طریق Snapchat می تواند یک انتخاب عالی باشد. اگر قصد چاپ ، پخش یا تبلیغات در فضای باز را دارید ، قبل از خرید فضای تبلیغات ، از یک کیت رسانه درخواست کنید تا مطمئن شوید که آمارهای جمعیتی برای هدف قرار دادن شما منطقی است. 

3. موفقیت را پیگیری و اندازه گیری کنید 
مهم است که شما عملکرد کمپین تبلیغاتی خود را ارزیابی کنید تا بتوانید آگاهانه درباره تصمیمات آگهی آتی تصمیم بگیرید. تبلیغات دیجیتالی ردیابی موفقیت تلاشهای شما را آسان می کند. سیستم عامل های تبلیغاتی اجتماعی و PPC گزارش های مفصلی در مورد میزان هزینه ، میزان کارآیی بودجه ، بهترین عملکرد خلاقانه تبلیغات و آمار جمعیتی افرادی که با تبلیغات شما درگیر هستند را به شما ارائه می دهند. می توانید درک کنید که چند نفر بر روی تبلیغات دیجیتال شما کلیک می کنند و چند درصد از این افراد برای خرید یا اقدام مورد نظر دیگری در وب سایت کسب و کار شما مراجعه می کنند. با پخش و تبلیغات در فضای باز ، سنجش موفقیت دشوارتر است. استفاده از یک URL ، آدرس ایمیل یا شماره تلفن منحصر به فرد را در آن تبلیغات در نظر بگیرید ، بنابراین می توانید میزان علاقه آنها را ببینید. یا، شامل یک کد پیشنهادی است که می تواند برای تخفیف در وب سایت شما استفاده شود. اگر برای هر آگهی که ایجاد می کنید از کد منحصر به فردی استفاده می کنید ، می توانید موفقیت همه تبلیغات خود را مقایسه کنید. 

4. زمان بندی را درست انجام دهید 
اگر بودجه لازم برای تبلیغات را در تمام طول سال ندارید ، بهتر است کمپین های تبلیغاتی خود را در موثرترین زمان های سال اجرا کنید. درآمد کسب و کار خود را مطالعه کنید و فصل های شلوغ خود را شناسایی کنید. شاید ، اگر یک تجارت خرده فروشی هستید ، اوج فصل شما در تعطیلات دسامبر است. یا ، اگر شما یک تجارت محوطه سازی را دنبال می کنید ، احتمالاً در بهار و تابستان بیشتر مشغول هستید. تبلیغات در زمانی از سال که مردم به احتمال زیاد هزینه محصولات و خدمات شما را پرداخت می کنند ، می تواند بازده شما را افزایش دهد. 

5- راهکارهای بازاریابی مجدد را امتحان کنید 
بازاریابی مجدد برای بیشتر اشکال تبلیغات دیجیتال مرتبط است. این شامل هدف قرار دادن تبلیغات شما به افرادی است که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند اما به مشتری پرداخت کننده تبدیل نشده اند. شما می توانید برای درگیر شدن با این کاربران ، بر اساس آنچه قبلاً در وب سایت شما مشاهده کرده اند ، تبلیغات کاملاً شخصی ایجاد کنید. این تبلیغات پس از آن بیشتر مورد توجه مشتری قرار می گیرد و با کپی جذاب یا یک پیشنهاد تخفیف ، می توانید شخص را متقاعد به تبدیل کنید. 

تبلیغات رسانه ای چه اهدافی دارد؟

روند ارزیابی رسانه هاشامل در نظر گرفتن هر نوع تبلیغات در دسترس یک بازاریاب و نقاط قوت و ضعف ذاتی مرتبط با هر رسانه است. جدول زیر نقاط قوت و ضعف اصلی انواع اصلی رسانه های تبلیغاتی را بیان می کند. تبلیغات تلویزیونی یک رسانه قدرتمند و کاملاً مشهود است ، اما تولید و خرید زمان پخش آن گران است. رادیو کاملاً انعطاف پذیر و ارزان است ، اما میزان شنوایی در آن پایین است و معمولاً برداشت کمتری دارد و مخاطبان کم مخاطبی را ارائه می دهد. بیشتر روزنامه ها و مجلات اوج تبلیغات خود را پشت سر می گذارند و امروز با کاهش اشتراک و میزان خوانندگان مبارزه می کنند. با این حال آنها می توانند یک سرمایه گذاری عالی و مقرون به صرفه برای دسترسی به برخی از مخاطبان باشند. تبلیغات نمایشی ، از بسته بندی اتوبوس در تبلیغات تا ایجاد بیلبوردهای گسترده و پیچیده 3 بعدی ، انعطاف پذیری و گزینه های خلاقانه زیادی را ارائه می دهند. با این حال دسترسی آنها محدود به جغرافیای فوری آنها است. تبلیغات آنلاین مانند تبلیغات بنر ، تبلیغات موتور جستجو ، لیست های پرداخت شده ، پیوندهای پرداخت به ازای هر کلیک و روش های مشابه ، فرصت های گسترده ای را برای بازاریاب ها برای جذب و تعامل با مخاطبان هدف بصورت آنلاین فراهم می کند. با این وجود اینترنت مکان بسیار شلوغی است و وجود هر یک از شرکت های خاص در میان مردم دشوار است. 

مجری گوگل

چرا باید تبلیغات کنیم؟

به عنوان یک روش ارتباطات بازاریابی ، تبلیغات دارای مزایا و معایبی است. از نظر مزایا ، هنگامی که سازمانی برای ارائه خود و محصولات خود در یک انجمن عمومی سرمایه گذاری می کند ، احساس اعتبار یا مشروعیت ایجاد می کند. تبلیغات می تواند حس کیفیت و ماندگاری را منتقل کند ، این ایده که یک شرکت فعالیت شبانه روزی نیست. تبلیغات به بازاریابان این امکان را می دهد تا در فواصل زمانی که از نظر استراتژیک انتخاب شده اند ، پیامی را تکرار کنند. تکرار این احتمال را بیشتر می کند که مخاطب پیامی را ببیند و به یاد بیاورد ، که باعث بهبود نتایج آگاهی می شود. تبلیغات می تواند با نمایش افراد و موقعیت های مهیج یا جذاب باعث ایجاد درام و علاقه انسانی شود. این می تواند احساسات ، تصاویر و نمادهایی را که باعث تحریک میل می شوند ، معرفی کند و همچنین می تواند نشان دهد که چگونه یک محصول یا مارک تجاری مطلوب با رقبا مقایسه می شود. سرانجام، تبلیغات وسیله ای عالی برای ایجاد برند است ، زیرا می تواند ارتباط منطقی و عاطفی با یک شرکت یا پیشنهادی ایجاد کند که به حسن نیت تبدیل شود. از آنجا که تبلیغات با رسانه های دیجیتال پیچیده تر می شود ، ابزاری قدرتمند برای ردیابی رفتارها ، علایق و ترجیحات مصرف کنندگان است و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا محتوای مناسب و پیشنهادهایی را برای مصرف کنندگان منفرد تنظیم کنند. از طریق قدرت رسانه های دیجیتال ، می توان تبلیغات به یاد ماندنی یا سرگرم کننده را بین دوستان خود به اشتراک گذاشت و ویروسی شد - و برداشت های بیننده سر به فلک می کشد. این امکان را به تبلیغ دهندگان می دهد تا محتوای مناسب تری را ارائه دهند و به مشتریان خود پیشنهاد دهند. از طریق قدرت رسانه های دیجیتال ، می توان تبلیغات به یاد ماندنی یا سرگرم کننده را بین دوستان خود به اشتراک گذاشت و ویروسی شد - و برداشت های بیننده سر به فلک می کشد. این امکان را به تبلیغ دهندگان می دهد تا محتوای مناسب تری را ارائه دهند و به مشتریان خود پیشنهاد دهند. از طریق قدرت رسانه های دیجیتال ، می توان تبلیغات به یاد ماندنی یا سرگرم کننده را بین دوستان خود به اشتراک گذاشت و ویروسی شد - و برداشت های بیننده سر به فلک می کشد.