• مجری گوگل
  • مجری تبلیغات گوگل

با مجری تبلیغات گوگل خود را معرفی کنیم

مجری گوگل
مجری گوگل یا مجری تبلیغات گوگل یکی از عبارات بسیار پرجستجو است که معانی و قعالیت های فراوانی را در بر میگیرد.
کلیه تبلیغاتی که در صفحه اول گوگل اعلام حضور میکنند مانند تبلیغات از طریق اینستاگرام،فیسبوک و یوتیوب را میتوان بنوعی تبلیغات در صفحه اول گوگل تلقی کرد.
اما عبارت تبلیغات گوگل ظاهرا به تبلیغات کلیکی بیشتر اشاره دارد و افراد با شنیدن عبارت تبلیغات گوگل به پرداخت به ازای کلیک فکر میکنند.
چرا تبلیغات در صفحه اول گوگل مهم است؟
حضور در صفحه اول گوگل بجرات یکی از اصلیترین و مهمترین اعداف صاحبان وب سایت است.
در این صفحه در باره اهمیت حضور در صفحه اول گوگل برای کسب و کار و مشاغل پرداخته ایم.
مجری تبلیغات گوگل

مجری تبلیغات گوگل با مشاوره رایگان

چگونه در صفحه اول گوگل تبلیغات کنیم

مجری تبلیغات گوگل از طریق ارائه سئو ارزان و عالی با کیفیت و طراحی سایت و محتوا نویسی از صفر تا صد.

مجری تبلیغات گوگل,صفحه اول گوگل,مجری گوگل,مجری صفحه اول,تبلیغات صفحه اول گوگل,مشاوره رایگان تبلیغات,مشاور تبلیغات گوگل,مشاور سئو,مجری تبلیغات ارزان.

مجری گوگل به شخص یا شکتی اطلاق میشود که از طرف گوگل دارای گواهینامه ارای تبلیغات به صاحبان وب سایت هایی میباشد که مایلند در سریعترین زمان در صفحه اول گوگل تبلیغات کنند.

این سایت ها با علامت AD و یا آگهی در صفحه اول گوگل با کلیدواژه درخواسای خود مشخص میگردند.

تبلیغات صفحه اول گوگل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام وبلاگ نویسان و صاحبان وب سایت ها با موضوعات متعدد سعی دارند تا خدمات و محصولات خود را در صفحه اول گوگل به نمایش بگذارند.
بی تردید صفحه اول گوگل اهمیت فراوانی در رشد و رونق کسب و کار دارد اما اینکه چگونه باید در صفحه اول گوگل قرار بگیریم موضوع این صفحه از سایت جام ارژنگ است.
برای حضور در صفحه اول گوگل دو راه وجود دارد اول اینکه از طریق تبلیغات کلیکی یا پولی سایت خود را در صفحه اول به نمایش بگذاریم که اینکار هزینه بسیاری میخواهد اما از نظر زمان بسیار سریع است.
دوم سئو یا بهینه سازی وب سایت که بسیار زمانبر اما ماندگاری آن طولانیتر است.

چرا تبلیغات صفحه اول گوگل مهم است

همه ما می‌خواهیم کسب‌وکارمان به خوبی پیش برود و به راحتی مشتریان جدید جذب کنیم و درآمد بیشتری کسب کنیم. شما روش های مختلفی را برای بازاریابی کسب و کار خود امتحان کرده اید و یاد گرفته اید که این روزها داشتن نمایش برجسته در صفحات نتایج موتورهای جستجو یکی از بهترین راه ها برای جذب کسب و کار است. رتبه بندی صفحه اول برای هدایت ترافیک به وب سایت شما حیاتی است. مهم ترین دلیلی که می خواهید رتبه بندی صفحه اول را به دست آورید این است که برای همه افرادی که در جستجوی محصول یا خدمات شما هستند قابل مشاهده باشید. به هر حال، گوگل موتور جستجوی شماره 1 است و تقریباً 12 میلیارد جستجو در ماه را فراهم می کند. تقریباً 1.17 میلیارد جستجوگر منحصر به فرد هر ماه از آن استفاده می کنند. در ایالات متحده بیشترین استفاده را دارد، جایی که 67.5٪ از بازار جستجوی ایالات متحده و سهم عظیم 87.1٪ از بازار جستجوی تلفن همراه را دارد. شما همچنین باید آگاه باشید که93 درصد از تصمیمات خرید با جستجوی آنلاین شروع می شود.

چرا رتبه بالا در گوگل مهم است

بازاریابان ورودی رتبه‌بندی گوگل را بالاتر از هر چیز دیگری در این زمینه اولویت‌بندی می‌کنند . این یک فاکتور اندازه‌گیری واقعی است که به هر عنصر دیگری از کسب‌وکار کمک می‌کند . آگاهی از برند از سقف عبور می‌کند ، کلیک افزایش می‌یابد و باعث ایجاد مزایای اضافی می‌شود که از آن عبور می‌کند .
برخی از آن‌ها بلافاصله احساس خواهند شد در حالی که برخی دیگر ممکن است زمان داشته باشند تا خود را تولید کنند . اعتبار سازمانی همیشه از طریق دامنه رتبه‌بندی گوگل در معرض خطر است .
سئو می‌تواند از بین برود و با این که چند لینک مورد استفاده قرار می‌گیرند و از کدام منابع استفاده می‌شوند . این سیستم بر روی استراتژی کلید واژه‌ها و چگونگی پیاده‌سازی آن‌ها در طول عناوین ، عنوان‌ها و توصیفات ، سازماندهی خواهد شد .
سپس موضوع نه چندان کوچکی از محتوا وجود دارد . چه میزان تولید می‌شود ؟ چه منابع مورد استفاده قرار می‌گیرند ؟ آیا محتوا شامل ابزارهای چندرسانه‌ای مانند تصاویر و ویدیو است ؟
تمام این قسمت‌های فعال نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کنند . ربات های گوگل به طور مداوم وب سایت‌ها را در هر جایگاه ممکن زیر نظر دارند و سئو را در اولویت اصلی سازمان برای رسیدن به کشش بیشتر در اولویت قرار می‌دهند .
در دنیایی که بیش از ۳.۵ میلیارد سوال ایجاد شده ، با اکثریت افرادی که از گوگل استفاده می‌کنند ضروری است تا جایی که ممکن است بالا باشد . یاهو ، اپل و بینگ به طور پیوسته در حال افزایش هستند ، اما بین خودشان و گوگل رقابت وجود دارد که شاهد افزایش ۷۰ درصد از سهم بازار است .

تنها تبلیغات کلیکی گوگل کافی نیست

هر شرکتی که خودش را در وب سایت قرار می‌دهد باید برای هر دوی آن‌ها فضای کافی داشته باشد . تنها انداختن پول به گوگل ادز تمام مشکلات یک عملیات را حل نخواهد کرد , اما ممکن است در این مدت کمی کلیک و درآمد ایجاد کند .
آنچه که این بدان معنی است این است که بهبود صفحه نتایج موتور جستجوی شما یک روش کارآمدتر برای بدست آوردن نتایج آنلاین است . SERPs نسبت به تبلیغات مورد حمایت بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند ، زیرا آن‌ها ارگانیک هستند و بنابراین بهتر به الگوریتم فعلی گوگل جواب می‌دهند .
اگر یک شرکت منابع زیادی در اختیار داشته باشد و به نتایج فوری نیاز داشته باشد, آنگاه مسیر پرداخت - Per ( PPC ) باید اولویت‌بندی شود . نتایج با این تاکتیک باید در عرض ۲۴ - ۲۴ ساعت دیده شود و یک سایت را بلافاصله رقابتی‌تر کند .
اجماع در پشت وب سایت‌هایی که به طور منظم برای رشد ارگانیک را انتخاب می‌کنند ، این است که آن‌ها فقط برای اهداف کوتاه‌مدت هستند .
این جایی است که این سرمایه‌ها برای ساختن چیزی که دوام بیاورد بهتر است . کسب و کارهایی که کمپین ‌های خود را برای مدت بلند در حاشیه پایین تنظیم می‌کنند ، باید رتبه گوگل را به عنوان راهی برای ایجاد نوردهی بهتر ببینند .

هدف سئو رسیدن به صفحه اول گوگل است

بهینه‌سازی موتور جستجو ( سئو ) برای کسب و کارها اهمیت بیشتری دارد که می‌خواهند در افزایش درآمد آنلاین خود موفق باشند . سئو به طور کامل می‌تواند با ایجاد رتبه سایت شما در صفحات نتیجه موتور جستجو , تعداد زیادی مشتری جدید برایتان بیاورد . سئو یک حقه سری نیست و صرفا ً یک حس مشترک است . اگر سایت شما دارای محتوای عالی و یک تجربه کاربر بزرگ باشد , سایت شما می‌تواند در صفحه اول گوگل رتبه‌بندی شود . هدف سئو رسیدن به رتبه‌بندی بالای سایت گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای لذت بردن از مزایای زیر است.

  1. فرصت‌های گسترده برای کسب و کارتان
  2. افزایش اعتبار کسب‌وکار
  3. تصویر کسب‌وکار خود را تقویت کنید
  4. افزایش ترافیک و تبدیل
  5. رقبای خود را شکست دهید
  6. کاهش هزینه تبلیغات

صفحه اول گوگل عامل شناسایی برند است

صفحه اول گوگل همه چیز در مورد قابلیت دید است . نوع در هر توصیف از یک گوشه و موتور جستجو قادر به ارائه جزئیات بیشتر از یک مارک معروف است که تنها محبوب نیست, بلکه معتبر است . آن چه که بهینه‌سازی موتور جستجو ( سئو ) کاهش می‌یابد , موضوع شناسایی و آگاهی از برند است .
رتبه‌بندی بالاتر از نقطه‌نظر گوگل به عنوان یک نام و یک لوگو در بالای رقبا در همان بازار است . این به نوبه خود این امکان را فراهم می‌آورد که بهره‌برداری از موقعیت و پول نقد خود را در بازده بالا نگه دارد . برنده‌ای تجاری اساسا ً برای انعکاس این که چگونه یک شرکت توسط جامعه ، هم سن و سالان و حامیان مالی دیده می‌شود ، عمل می‌کنند .
چیزی که باید ذکر شود این است که آگاهی از برند بسته به جایی که سایت شما بر روی صفحه بالای گوگل قرار دارد ، متفاوت خواهد بود . بودن در ۱۰ رده صفحه اول گوگل عالی است ، اما باید به عنوان یک گام در نظر گرفته شود . پس یک هدف بزرگ‌تر در ذهن وجود دارد ، زیرا این اعداد تمایز اصلی را تحمل می‌کنند .

سئو و صفحه اول گوگل(مجری گوگل)

در حوزه سئو , یک علم و روشی برای نحوه رتبه‌بندی سایت‌ها وجود دارد . با این حال , یک کیفیت نامشهود وجود دارد که با اولین صفحه در گوگل وارد می‌شود و تبدیل به یک بازی روانشناسی می‌شود که به خاطر نتایج پاک , بر شهرت خود بازی می‌کند .
اولین صفحه گوگل اعتبار را بهبود می‌بخشد .
برای تمام چیزهایی که ما می‌دانیم ، آن‌ها به نظر می‌رسد که شرکت‌های معتبری هستند که خدمات مشابهی را برای مشتریان احتمالی ارائه می‌کنند . با این حال ، تنها برای هر کاربر گوگل طبیعی است که توجه خود را به موارد بالا در جستجوی ارگانیک معطوف کند .
این به این دلیل است که چشم به آنچه که مرکزی است کشیده می‌شود و یک حس ذاتی وجود دارد که کسانی که مسیر ابلیغات کلیکی گوگل را انتخاب کرده‌اند ، به طور مصنوعی به آن دست یافته‌اند . مردم بیشتر از روش‌های تبلیغاتی آگاه می‌شوند ، که جستجوی ارگانیک را برای کاربر و به همین دلیل برای گوگل تهیه می‌کنند .
گوگل بر خلاف دیگر موتورهای جستجو و یا وب سایت‌هایی که یک پلت فرم برای تبلیغات پاپ ایجاد می‌کند ، تمایز آشکاری بین آنچه که ارگانیک است و آنچه پرداخت می‌شود ، ایجاد می‌کند . این جعبه " نمایندگی مجاز (Ad ) نمی‌تواند واضح‌تر باشد و جستجوگران به طور طبیعی به جستجوی وب جذب خواهند شد .
زمانی که همه چیز گفته شد و انجام شد ، بودن در صفحه اول یک لیست جستجوی گوگل ، تصویر کلی را افزایش می‌دهد . این به مشتریان می‌گوید که شما معتبر ، اصیل و قابل‌اعتماد هستید . آن URL هایی که از طریق تبلیغات پدیدار می‌شوند ، برای ورود به فضا به هر قیمتی ناامید به نظر می‌رسند .

آپدیت الگوریتم های گوگل(مجری گوگل)

بروزرسانی های قابل‌توجه و تغییرات گوگل در الگوریتم خود از سال ۲۰۲۱ به شرح زیر هستند :

  1. مشارکت کاربران در سال جاری بیش از دو برابر شده‌است ( 5 % ۱۱ % ) , که آن پنجمین عامل مهم در الگوریتم گوگل در سال ۲۰۲۲ , در حوزه of مانند backlinks و کلیدواژه در برچسب‌ها عنوان می‌شود . همانطور که به آینده SEO در سال ۲۰۲۳ و فراتر از آن نگاه می‌کنیم , تیم ما مطمئن است که ایجاد the تجربه برای جستجوگر مبتنی بر قصد جستجوی آن‌ها به اهمیت خود ادامه خواهد داد .
  2. انتشار سازگار محتوای تعامل , در سال ۲۰۲۲ در ۲۶ % ثابت ماند , که قابل‌توجه است با توجه به سهم بیشتری از تجربه کاربر کلوچه‌ای که اکنون مصرف می‌شود . گوگل به تخصیص منابع قابل‌اعتماد اطلاعات با کیفیت بالا با اجازه دادن به آن‌ها در رتبه بسیار بالا در اولین صفحه برای کلید واژه هدف خود در چند روز انتشار ادامه می‌دهد . در حالی که می‌تواند ۶ ماه طول بکشد تا وضعیت وب سایت اخبار را به دست آورد , انتشار محتوای ثابت که آن را به دست می‌آورد , بیش‌ترین فاکتور را در الگوریتم گوگل به دست می‌آورد .
  3. کلمات کلیدی در این عناوین بیش از هر عامل دیگری در لیست ما ( 22 % ۱۷ % ) کاهش یافت , زیرا گوگل اعمال متا titles را در موقعیت‌های خاص افزایش داد . با این حال , این عامل منحصر به فرد است که انتخاب کلمات کلیدی صحیح برای هر صفحه وب سایت شما یک پیش‌نیاز برای رتبه‌بندی است . بنابراین در حالی که کم‌تر از سال گذشته مهم است , هنوز حیاتی است .
  4. backlinks تا به حال به حدی پایین رفت ( 16 % ۱۵ درصد ) , و این کار را یک‌بار به عنوان یک کاهش تدریجی به طور تدریجی برجسته کرد . در حالی که هنوز چهارمین عامل مهم الگوریتم است , این یک یادگار دوران زمانی است که هوش مصنوعی گوگل به اندازه کافی پیچیده نبود تا کیفیت و اصالت محتوای وب سایت خود را ارزیابی کند و برای انجام این کار به وب سایت‌های دیگر نیاز داشته باشد . در حالی که مفهوم قابل‌اعتماد بودن یک صفحه براساس لینک‌هایی از وب سایت‌های دیگر - یکی از بستگان سیستم استناد علمی - همیشه مرتبط است , احتمالا ً در الگوریتم گوگل ۱۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد .

انتشار سازگار محتوای تعامل : چهار سال از زمانی که محتوای درگیر در الگوریتم جستجوی گوگل به عنوان عامل برتر در الگوریتم جستجوی گوگل برتری دارد , و در حالی که محتوای آن نسبت به الگوریتم در ۲۰۲۲ حفظ شد, پیوندها کاهش یافت. سال گذشته بدون شک تایید کرد که گوگل از محتوای منتشر شده در گوگل استفاده می‌کند تا ببیند آیا آن به نیت جستجو برای کلید واژه پاسخ می‌دهد یا خیر . اگر رفتار searchers نشان می‌دهد که آن‌ها قصد خود را از طریق محتوای صفحه دریافت می‌کنند , ارتقا داده می‌شود . به عنوان یک قاعده کلی , جوایز AI گوگل تصور می‌کردند که محتوای رهبری حداقل دو بار در هفته تولید می‌شود .

مجری گوگل:مزیت اول حضور در صفحه اول گوگل

هر یک از نتایج جستجوی گوگل ۱۰ وب سایت در هر صفحه را نشان می‌دهد . نتایج گوگل براساس نرخ‌های بازتابی ، سرعت سایت ، سرعت سایت ، و بهینه‌سازی محتوا براساس تعداد کمی می‌باشد .
در حال حاضر بودن در بالای نتیجه جستجو به خودی خود یک پیروزی بزرگ برای یک وب سایت است . اما آنچه مهم‌تر است پتانسیل " تعامل " بین کسب‌وکار شما و مخاطب هدف آن است .
این به این معنی است که هرچه کسب‌وکار شما در نتیجه جستجو بیشتر به نظر می‌رسد ، شانس این که کاربران از سایت شما بازدید کنند و " آنچه را که شما باید ارائه دهید ، بهتر است . بهترین سناریو این است که در ۳ موقعیت برتر یک نتیجه جستجو قرار گیرد ؛ به طوری که در آن ۵۰ % از کاربران هنگام جستجو روی آن کلیک می‌کنند .
در یک نکته مهم : اگر می‌خواهید بهتر بدانید چطور از نتایج جستجوی گوگل استفاده کنید ، یا اینکه چطور رقیب تان را برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا سرویس‌های خود انتخاب کنید باید حتما صفحه اول گوگل را تجربه کنید.(مجری گوگل)

تبلیغات کلیکی در صفحه اول گوگل(مجری گوگل)

تبلیغات کلیکی در صفحه اول گوگل چیست؟این یک روش تبلیغات است که " وب سایت شما را به عنوان یک تبلیغ " در قسمت بالای صفحه نتایج جستجو برای یک کلیدواژه انتخابی خودتان نشان می‌دهد .
نحوه کار این است که شما یک کلید واژه و " پیشنهاد قیمت" را بر روی آن انتخاب کنید . اگر این پیشنهاد را برنده شوید ، لینک شما در نتیجه جستجو برای یک کلمه کلیدی ظاهر خواهد شد . و هر بار کاربر روی لینک شما کلیک می‌کند ، شما هر چه مقدار برد برای کلید واژه را پرداخت می‌کنید .(مجری گوگل)
اگر چه این روش سریع‌تر ظاهر شدن در نتایج جستجو است اما دید شما کاملا ً به توانایی شما برای حفظ بودجه کمپین بستگی دارد .
اگر مبلغ خود را پرداخت نکنید ، یا اگر کس دیگری به شما کمک کند ، لینک شما از نتیجه جستجو حذف می‌شود .
مشکل دیگری که ممکن است با PPC مواجه شوید این است که شما شروع به شرکت در یک جنگ مزایده با شرکت‌های دیگر می‌کنید .
این امر معمولا ً زمانی رخ می‌دهد که کلیدواژه مورد نظر توسط تعداد زیادی از کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد - در نتیجه دیگر وب سایت‌های دیگر را مجبور می‌کند که روی آن کار کنند . و از آنجا که گوگل تنها سه تبلیغ PPC را در هر نتیجه جستجو نشان می‌دهد ، فضای آگهی برای کلمات کلیدی جستجوی بالا می‌تواند کمی گران شود .
اکنون اگر شما سرمایه کافی برای انجام یک کمپین PPC داشته باشید ، پس از آن ، این کار را بکنید . اما اگر بعد از یک روش مقرون‌به‌صرفه دیگر هستید - که نتایج ثابت تری را ارائه می‌دهد باید بدنبال سئو سایت خود باشید.مجری گوگل

چرا در صفحه اول گوگل باشیم:مجری گوگل

میلیون ‌ها وبلاگ , کسب‌وکار , و هنرمندان دیوانه‌وار به رقابت می‌پردازند تا بتوانند اولین صفحه گوگل را برای کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت خود به دست آورند .
به نظر می‌رسد که فقط به این دلیل است که می‌خواهید در صدر جداول قرار بگیرید چون اغلب افراد روی صفحه دوم کلیک می‌کنند ؟
اما ممکن است شگفت‌زده شوید ، " نتیجه جستجوی صفحه اول واقعا ً ارزش دارد ؟ "
چرا مردم زمان و تلاش زیادی را صرف بهینه‌سازی موتور جستجو ( SEO ) می‌کنند تا در صفحه اول گوگل ظاهر شوند ?
برخی احساس می‌کنند که تخصیص به SEO معمولا ً براساس یک معیار از ایمان انجام می‌شود . بعد از همه اینها ، شما چه زمانی به اولین صفحه جستجوی آلی برای یک کلید واژه‌های کلیدی رسیده‌اید ، تنها برای این که متوجه شوید که ترافیک پیش‌بینی‌شده را ارسال نمی‌کند ؟

اهمیت حضور در صفحه اول گوگل چیست:مجری گوگل

بسیاری از مردم قصد دارند در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل به دست آورند .
چرا ؟
از آنجا که ظاهر شدن در بالای نتایج آلی ، قابلیت دید و اعتماد را بهبود می‌بخشد ، ترافیک وب سایت را هدایت می‌کند .
الگوریتم گوگل به طور پیوسته تغییر می‌کند، اما یک چیز ثابت می‌ماند - اولین صفحه گوگل بیشتر ترافیک را به دست می‌آورد .
با توجه به Backlinkoآمار ، تنها ۰.۷۸ % از جستجوگران گوگل روی صفحه دوم کلیک کردند . بنابراین ، حتی اگر مهم‌ترین کلمات کلیدی شما در صفحه ۲ شما را نشان دهد، ترافیک به طور نابرابر در تمام نتایج آن صفحه تقسیم می‌شود .
علاوه بر آن ، نتایج جستجوی گوگل غنی‌تر شده‌اند - آن‌ها صفحات دانش را نمایش می‌دهند، تکه‌هایی را نشان می‌دهند، نتایج جستجوی محلی را نشان می‌دهند ، و چیزهای بیشتری را نشان می‌دهند .
در حالی که این ویژگی‌ها ، با ارائه پاسخ بهتر به درخواست‌های آن‌ها ، به دنبال آن هستند ، همچنین به این معنی است که رقابت بیشتری برای ترافیک وجود دارد . این موضوع به خصوص از زمان کاهش ترافیک در زمانی که شما از اولین صفحه وب سایت گوگل فراتر می‌روید ، صادق است .(مجری گوگل)

هدف از تبلیغات صفحه اول گوگل:مجری گوگل

اگر شما یک وب سایت جدید را راه‌اندازی می‌کنید , شانس شما در صفحه اول گوگل به شدت کم است . این به خصوص اگر می‌خواهید کلیدواژه محبوب را هدف قرار دهید که موضوع یا صنعت گسترده را پوشش می‌دهد .
در هنگام جستجو برای این کلمه کلیدی در گوگل ، اولین صفحه‌ای که شما می‌بینید وب سایت‌های بسیار معتبر هستند .
برای یک مبتدی تقریبا ً غیر ممکن است که این وب سایت‌هایی را که در طول چندین سال اداره قلمرو خود و یک لینک ها را ساخته‌اند ، شناسایی کنیم .(مجری گوگل)
بنابراین چگونه می‌توانید در صفحه اول گوگل کار کنید ؟
خوب ، شما می‌توانید از هدف‌گیری کلمات کلیدی بسیار رقابتی اجتناب کرده و برای کلمات کلیدی دم دراز استفاده کنید . معمولا ً کلمات کلیدی با یک کلمه یا عبارت دو کلمه برای رقابت بیش از کلمات کلیدی طولانی‌تر دشوار است .
با در نظر گرفتن مثال قبلی ، اگر می‌خواهید صفحه اول گوگل را بخرید ، می‌توانید آن کلیدواژه را با اضافه کردن جزییات بیشتر مشخص کنید .
اگر به شما توجه کنید ، خواهید دید که بسیاری از پست‌های در ردیف بالا حتی موضوع دقیق کلمه کلیدی شما را هدف قرار نمی‌دهند . بنابراین اگر یک مقاله با کیفیت بالا برای کلید واژه دم دراز خلق کنید ، SEO برای شرکت‌های نوپا در سال ۲۰۲۲ کمک می‌کند ، " شما احتمالا ً شانس این را دارید که در صفحه اول گوگل به دست آورید .(مجری گوگل)
از یک ابزار جستجوی کلید واژه خوب مانند Wordtracker یا Semrush برای انجام تحقیق کلید واژه استفاده کنید و مرتبط‌ترین کلمات کلیدی را برای وب سایت خود پیدا کنید . همچنین می‌توانید کلمات کلیدی در حال اجرا را بیابید و کلیدواژه ‌های بلند دم خود را ایجاد کنید .
این استراتژی به شما کمک می‌کند از رقابت با بازیکنان ارشد خودداری کنید در حالیکه هنوز در حال مدیریت اولین صفحه گوگل هستید .
همچنین ، شما فقط باید این استراتژی را برای ایجاد محتوای جدید دنبال کنید ، اما همچنین می‌توانید محتوای قدیمی خود را برای کلمات کلیدی دم - دم بهینه کنید . بنابراین انجام یک حسابرسی محتوا ، و به روز رسانی و بهینه‌سازی مقالات قدیمی تان که در سایت SERPs ( نتایج موتور جستجو ) به خوبی رتبه‌بندی نشده اند ) .
در حالی که در مورد چگونگی رسیدن به اولین صفحه گوگل با کلمات کلیدی مناسب ، نمی‌توانیم نقش بازی شده با هدف جستجو را نادیده بگیریم .
هدف جستجو هدف از جستجوی جستجوگران است . به همین دلیل است که یک نوع پرس و جو برای جستجوی یک جستجوی جستجو مهم است ، چرا که به شما کمک می‌کند تا محتوایی ایجاد کنید که نیازهای مخاطبین خود را برآورده کند .(مجری گوگل)


3 راه تبلیغات گوگل 

۳ راه برای پخش کد گوگل تبلیغ در سال ۲۰۲۲

با استفاده از یک استراتژی موثر گوگل ( قبلا گوگل ادوردز ) ، هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری کنید ، مشتریان بیشتر و فروش بیشتری خواهید داشت . خوشبختانه ، راه‌هایی برای رهایی از آگهی‌های تبلیغاتی گوگل آگهی‌ها یا کوپن برای اعتبار آگهی با چک کردن ارائه دهندگان موجود ، سایت‌های کوپن ، یا رفتن به گوگل وجود دارد . ببینید چطور می‌توانید یک نسخه رایگان از تبلیغات گوگل تبلیغ کنید که به ارزش صدها آگهی تبلیغاتی رایگان برای جهش دادن به استراتژی تبلیغاتی آنلاین تان ارزش دارد .

ارائه دهندگان برنامه‌های خرید برنامه‌ها و ارتقا با یک کد promo رایگان برای تبلیغ گوگل غیر معمول نیست . به عنوان مثال , برخی از شرکت‌های سرویس میزبانی وب WordPress تنها شامل کوپن‌های گوگل تبلیغ با صدها دلار اعتبارات تبلیغاتی رایگان می‌باشند .
از WordPress استفاده نمی‌کنید ؟ مشکلی نیست . در یک وب سایت تجاری کوچک ، builders و Wix نیز با تبلیغ رایگان گوگل تبلیغ خواهند آمد . در اینجا برخی از ارائه دهندگان شما می‌توانید استفاده کنید ( یا در نظر بگیرید ) که کوپن‌های گوگل تبلیغ رایگان ارائه می‌کنند :

وب سایت‌های جستجو برای تبلیغ گوگل

سایت‌های aggregate می‌توانند راهی خوب برای پیدا کردن یک کد گوگل تبلیغ برای اعتبارات مطابق با ادوردز ( AdWords AdWords باشند . یکی از بهترین is این است که از آن زمان ، برخلاف دیگر سایت‌های کد کوپن گوگل ، نتایج آن مستقیما ً از گوگل در مقابل شرکت‌های طرف ثالث می‌باشد . اگر برای تبلیغ گوگل تازه‌کار نیستید ، سایت‌هایی مانند RetailMeNot و Coupons.com را امتحان کنید تا کده‌ای ویدئو برای کاربران موجود پیدا کنید .
این سایت به طور دوره‌ای به سایت‌های کوپن برای ضبط کدها ارزش دارد . این کار به خصوص اگر شما یک کاربر جدید نیستید و نمی‌تواند از سود جدید مشتری - تنها از حساب‌های موجود استفاده کند ، مفید است . استفاده از کده‌ای آن برای گوگل آگهی‌ها بسیار رایج است که در طول تعطیلات و رویداده‌ای خاص در دسترس باشند ، بنابراین برای بررسی حول و حوش تعطیلات به یک نکته اشاره می‌کنند .

دریافت اعتبار رایگان از گوگل

در آخر , اما قطعا ً شما می‌توانید تبلیغات رایگان را از گوگل به دست آورید . رفتن مستقیما ً به منبع , یکی از بهترین روش‌ها برای گرفتن کده‌ای ویدئویی و اعتبارات تبلیغاتی رایگان است . گوگل نه تنها اعتبار تبلیغ رایگان مصرف کنندگان را عرضه می‌کند تا به آن‌ها کمک کند شروع شوند , اما همچنین به طور دوره‌ای اعتبارات تبلیغاتی رایگان به کاربران موجود ارایه می‌دهد . این شامل برنامه‌های ویژه مانند اعتبارات آزاد به سازمان‌های غیرانتفاعی می‌شود .

تبلیغات گوگل را مستقیما ً چک کنید تا کده‌ای ویدئویی فعلی را چک کنید و در مورد برنامه‌های خاص خود برای سازمان‌های غیر انتفاعی و شرکت‌های کوچک و متوسط ( SMBs ) اطلاعات بیشتری کسب کنید . در اینجا چند مورد از محبوب‌ترین برنامه‌های گوگل تبلیغ برای اعتبارات تبلیغاتی رایگان وجود دارد :

مشوق‌های کاربر جدید و برگشت : اگر شما در گوگل تبلیغ شوید یا در یک زمان تبلیغ نکنید ، گوگل پس از اینکه ۵۰۰ دلار برای کمک به شما صرف می‌کنید ۵۰۰ دلار به شما پرداخت خواهد کرد . آگهی‌های گوگل تبلیغ خود را چک کنید تا ببینید آیا هیچ یک از اعتبارات و انگیزه‌های موجود در گوگل را دارید یا خیر . همچنین می‌توانید این کدها را در هنگام راه‌اندازی پروفایل تجاری گوگل راه‌اندازی کنید ( لیره ) .

10 مرحله تبلیغات گوگل

اگر شما تنها با تبلیغ گوگل تبلیغ می‌کنید ، متوجه شوید که چگونه حساب خود را در ۱۰ مرحله تنظیم کرده و تبلیغ خود را در گوگل شروع کنید تا کسب‌وکار شما رشد کند. در نهایت ، شما می‌خواهید تبلیغ خود را به حداکثر برسانید به طوری که بیشتر طول بکشد و بازده بالاتری را صرف هزینه تبلیغ کند ( ROAS ) .
کمک به بودجه شما با حذف کلمات کلیدی منفی ، با استفاده از صفحات فرود با کیفیت بالا که تبدیل ، بهینه‌سازی تبلیغات و استفاده از یک سرویس مدیریت تبلیغ حرفه‌ای می‌شود . علاوه بر این، استفاده از سایر سکوهای جستجو مانند Microsoft Ads ( Ads Bing ) یا پرداخت اجتماعی ، مانند تبلیغات فیس بوک را در نظر بگیرید .

کلمات کلیدی منفی در تبلیغات گوگل

کلمات کلیدی منفی را به فهرست کلیدواژه منفی خود اضافه کنید : کسب و کارها یک تن تبلیغات تبلیغاتی را بر روی کلمات کلیدی بی‌ربط هدر می‌دهند . از این کار با مرور کلمات کلیدی شامل در جستجوهای نمایش زمانی که آگهی‌های شما نمایش داده شدند و اضافه کردن هر کلیدواژه غیر مرتبط یا کیفیت پایین به فهرست کلیدواژه منفی خود اجتناب کنید . به این ترتیب آگهی‌های شما در جستجوهای منتهی به این کلمات کلیدی نمایش داده نمی‌شوند .

اسنفاده ار صفحات فرود جهت تبلیغات گوگل

استفاده از صفحات فرود با کیفیت : گرفتن کلیک عالی است , اما تبدیل کردن به تبدیل‌های مذهبی حتی بهتر است . برای کلیک کردن روی صفحاتی که به طور موثر تبدیل به صفحات نمی‌شوند , پول هدر ندهید . در عوض یاد بگیرید چطور صفحات فرود ایجاد کنید که تبدیل به افزایش بازگشت شما به سرمایه‌گذاری شود ( ROI ) .

آکهی های تبلیغاتی

آگهی‌های تبلیغاتی : برای رسیدن به بالاترین قیمت , باید مرتبا ً تبلیغات خود را بهینه کرده و بهبود بخشید . برای انجام این کار , شما باید اطلاعات تبلیغ خود را از نظر مذهبی دنبال کنید تا بدانید چه کار می‌کند و چه چیزی نیست , و چیزی که نیاز دارید تغییر کند. با توجه به فعالیت‌های تبلیغاتی تان , می‌توانید CPC خود را کاهش دهید ( CPC ) , که به شما کمک می‌کند برای بودجه خود بیشتر کلیک کنید و بازده بالاتری در فعالیت‌های خود داشته باشید .

بازدهی سرمایه با تبلیغات گوگل

بازدهی سرمایه را با خدمات مدیریت تبلیغ افزایش دهید : اگر شما متخصص تبلیغات گوگل نیستید و فرصت یادگیری ندارید, برون سپاری گزینه بهتری است . آژانس‌های تبلیغاتی تجاری کوچک با خدمات مدیریت تبلیغ مانند as و بازاریابی Lyfe خدمات مقرون‌به‌صرفه برای بهبود فعالیت‌های شما دارند .

سکوهای تبلیغاتی گوگل

دیگر سکوهای جستجوی پرداختی را امتحان کنید : تبلیغ گوگل تنها سکوی جستجوی پرداختی یا ارزان‌ترین آگهی نیست . تنوع بخشیدن به تنوع و استفاده از تبلیغ مایکروسافت برای کمک به تبلیغ خود را در نظر بگیرید . همانند گوگل آگهی‌ها , راه‌هایی برای آزاد شدن credit تبلیغ مایکروسافت وجود دارد - در حقیقت , بسیاری از میزبان‌ها , سازندگان سایت , و نرم‌افزارها هم کده‌ای تبلیغاتی تبلیغاتی مایکروسافت را به صورت رایگان عرضه می‌کنند .

تبلیغات اجتماعی گوگل

سعی کنید تبلیغات اجتماعی را بپردازید : با استفاده از تبلیغات اجتماعی پرداخت‌شده ، مانند تبلیغات فیس بوک ، بودجه تبلیغات خود را بیشتر افزایش دهید . متوسط CPC معمولا ً کم‌تر از Google آگهی‌ها است ، و این فرصت منحصر به فرد برای رسیدن به مخاطبان خاص با استفاده از گزینه‌های هدف‌گیری پیشرفته را می‌دهد . کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه‌های تبلیغات فیس بوک و یا ارزیابی مزایا و معایب فیس بوک تبلیغات در مقابل تبلیغات گوگل .

تبلیغات گوگل مقرون به صرفه است

تبلیغ گوگل یک راه مقرون‌به‌صرفه برای به دست آوردن قابلیت دید آنلاین و افزایش فروش برای کسب‌وکار شما فراهم می‌کند . علاوه بر تبلیغات گوگل , شما می‌توانید اعتبار کسب‌وکار خود را در پروفایل تجاری گوگل ( که قبلا ً به نام Google My شناخته می‌شود) را نیز تایید و لیست کنید . این مرحله رایگان است و به ارتقای دید کسب‌وکار شما با جستجوگران محلی کمک می‌کند .

هزینه تبلیغات گوگل

هزینه تبلیغات در گوگل متفاوت است , و اینکه چقدر باید بودجه داشته باشید به این بستگی دارد که کسب‌وکار شما چقدر می‌تواند پس‌انداز کند . این به این دلیل است که تبلیغ گوگل بر روی یک کلیک ( PPC ) کار می‌کند , که در آن شما تنها برای کلیک روی آگهی خود هزینه می‌کنید و نه با تعداد دفعاتی که تبلیغ شما نشان می‌دهد . این هزینه ( CPC ) شما نامیده می‌شود . CPC از کم‌تر از ۲۰ سنت به بیش از ۳۰ سنت برای هر کلیک تغییر می‌کند . با این حال , میانگین CPC تنها زیر ۳ دلار است .

میزان زمان تبلیغات گوگل

میزان زمان مورد نیاز برای مدیریت تبلیغات گوگل به طور گسترده متفاوت است , اما می‌تواند قابل‌توجه باشد , به خصوص برای کسب و کارها با بسیاری از کلمات کلیدی . کسب و کارها محدود به زمان از استفاده از خدمات تبلیغاتی PPC مانند Hibu یا Lyfe برای ساختن و مدیریت تبلیغات از طرف شما سود خواهند برد . به همین ترتیب , Fiverr گزینه خوبی برای خدمات مدیریت تبلیغات ارزان‌قیمت توسط افراد حرفه‌ای مستقل به میزان ۵ دلار است .

 

 

جام ارژنگ : مجری تبلیغات

پشتیبانی فقط از طریق ایمیل انجام میشود

jamarzhang2@gmail.com

مشتریان گرامی بعلت عدم دسترسی به واتساپ پیام خود را به ایمیل زیر بفرستند. jamarzhang2@gmail.com

..پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page