• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

مجری تبلیغات گوگل با مشاوره رایگان

چگونه در صفحه اول گوگل تبلیغات کنیم

مجری تبلیغات گوگل از طریق ارائه سئو ارزان و عالی با کیفیت و طراحی سایت و محتوا نویسی از صفر تا صد.

مجری تبلیغات گوگل,صفحه اول گوگل,مجری گوگل,مجری صفحه اول,تبلیغات صفحه اول گوگل,مشاوره رایگان تبلیغات,مشاور تبلیغات گوگل,مشاور سئو,مجری تبلیغات ارزان.

مجری گوگل به شخص یا شکتی اطلاق میشود که از طرف گوگل دارای گواهینامه ارای تبلیغات به صاحبان وب سایت هایی میباشد که مایلند در سریعترین زمان در صفحه اول گوگل تبلیغات کنند.

این سایت ها با علامت AD و یا آگهی در صفحه اول گوگل با کلیدواژه درخواسای خود مشخص میگردند.

تبلیغات صفحه اول گوگل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام وبلاگ نویسان و صاحبان وب سایت ها با موضوعات متعدد سعی دارند تا خدمات و محصولات خود را در صفحه اول گوگل به نمایش بگذارند.
بی تردید صفحه اول گوگل اهمیت فراوانی در رشد و رونق کسب و کار دارد اما اینکه چگونه باید در صفحه اول گوگل قرار بگیریم موضوع این صفحه از سایت جام ارژنگ است.
برای حضور در صفحه اول گوگل دو راه وجود دارد اول اینکه از طریق تبلیغات کلیکی یا پولی سایت خود را در صفحه اول به نمایش بگذاریم که اینکار هزینه بسیاری میخواهد اما از نظر زمان بسیار سریع است.
دوم سئو یا بهینه سازی وب سایت که بسیار زمانبر اما ماندگاری آن طولانیتر است.

چرا تبلیغات صفحه اول گوگل مهم است

همه ما می‌خواهیم کسب‌وکارمان به خوبی پیش برود و به راحتی مشتریان جدید جذب کنیم و درآمد بیشتری کسب کنیم. شما روش های مختلفی را برای بازاریابی کسب و کار خود امتحان کرده اید و یاد گرفته اید که این روزها داشتن نمایش برجسته در صفحات نتایج موتورهای جستجو یکی از بهترین راه ها برای جذب کسب و کار است. رتبه بندی صفحه اول برای هدایت ترافیک به وب سایت شما حیاتی است. مهم ترین دلیلی که می خواهید رتبه بندی صفحه اول را به دست آورید این است که برای همه افرادی که در جستجوی محصول یا خدمات شما هستند قابل مشاهده باشید. به هر حال، گوگل موتور جستجوی شماره 1 است و تقریباً 12 میلیارد جستجو در ماه را فراهم می کند. تقریباً 1.17 میلیارد جستجوگر منحصر به فرد هر ماه از آن استفاده می کنند. در ایالات متحده بیشترین استفاده را دارد، جایی که 67.5٪ از بازار جستجوی ایالات متحده و سهم عظیم 87.1٪ از بازار جستجوی تلفن همراه را دارد. شما همچنین باید آگاه باشید که93 درصد از تصمیمات خرید با جستجوی آنلاین شروع می شود.

چرا رتبه بالا در گوگل مهم است

بازاریابان ورودی رتبه‌بندی گوگل را بالاتر از هر چیز دیگری در این زمینه اولویت‌بندی می‌کنند . این یک فاکتور اندازه‌گیری واقعی است که به هر عنصر دیگری از کسب‌وکار کمک می‌کند . آگاهی از برند از سقف عبور می‌کند ، کلیک افزایش می‌یابد و باعث ایجاد مزایای اضافی می‌شود که از آن عبور می‌کند .
برخی از آن‌ها بلافاصله احساس خواهند شد در حالی که برخی دیگر ممکن است زمان داشته باشند تا خود را تولید کنند . اعتبار سازمانی همیشه از طریق دامنه رتبه‌بندی گوگل در معرض خطر است .
سئو می‌تواند از بین برود و با این که چند لینک مورد استفاده قرار می‌گیرند و از کدام منابع استفاده می‌شوند . این سیستم بر روی استراتژی کلید واژه‌ها و چگونگی پیاده‌سازی آن‌ها در طول عناوین ، عنوان‌ها و توصیفات ، سازماندهی خواهد شد .
سپس موضوع نه چندان کوچکی از محتوا وجود دارد . چه میزان تولید می‌شود ؟ چه منابع مورد استفاده قرار می‌گیرند ؟ آیا محتوا شامل ابزارهای چندرسانه‌ای مانند تصاویر و ویدیو است ؟
تمام این قسمت‌های فعال نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کنند . ربات های گوگل به طور مداوم وب سایت‌ها را در هر جایگاه ممکن زیر نظر دارند و سئو را در اولویت اصلی سازمان برای رسیدن به کشش بیشتر در اولویت قرار می‌دهند .
در دنیایی که بیش از ۳.۵ میلیارد سوال ایجاد شده ، با اکثریت افرادی که از گوگل استفاده می‌کنند ضروری است تا جایی که ممکن است بالا باشد . یاهو ، اپل و بینگ به طور پیوسته در حال افزایش هستند ، اما بین خودشان و گوگل رقابت وجود دارد که شاهد افزایش ۷۰ درصد از سهم بازار است .

تنها تبلیغات کلیکی گوگل کافی نیست

هر شرکتی که خودش را در وب سایت قرار می‌دهد باید برای هر دوی آن‌ها فضای کافی داشته باشد . تنها انداختن پول به گوگل ادز تمام مشکلات یک عملیات را حل نخواهد کرد , اما ممکن است در این مدت کمی کلیک و درآمد ایجاد کند .
آنچه که این بدان معنی است این است که بهبود صفحه نتایج موتور جستجوی شما یک روش کارآمدتر برای بدست آوردن نتایج آنلاین است . SERPs نسبت به تبلیغات مورد حمایت بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند ، زیرا آن‌ها ارگانیک هستند و بنابراین بهتر به الگوریتم فعلی گوگل جواب می‌دهند .
اگر یک شرکت منابع زیادی در اختیار داشته باشد و به نتایج فوری نیاز داشته باشد, آنگاه مسیر پرداخت - Per ( PPC ) باید اولویت‌بندی شود . نتایج با این تاکتیک باید در عرض ۲۴ - ۲۴ ساعت دیده شود و یک سایت را بلافاصله رقابتی‌تر کند .
اجماع در پشت وب سایت‌هایی که به طور منظم برای رشد ارگانیک را انتخاب می‌کنند ، این است که آن‌ها فقط برای اهداف کوتاه‌مدت هستند .
این جایی است که این سرمایه‌ها برای ساختن چیزی که دوام بیاورد بهتر است . کسب و کارهایی که کمپین ‌های خود را برای مدت بلند در حاشیه پایین تنظیم می‌کنند ، باید رتبه گوگل را به عنوان راهی برای ایجاد نوردهی بهتر ببینند .

هدف سئو رسیدن به صفحه اول گوگل است

بهینه‌سازی موتور جستجو ( سئو ) برای کسب و کارها اهمیت بیشتری دارد که می‌خواهند در افزایش درآمد آنلاین خود موفق باشند . سئو به طور کامل می‌تواند با ایجاد رتبه سایت شما در صفحات نتیجه موتور جستجو , تعداد زیادی مشتری جدید برایتان بیاورد . سئو یک حقه سری نیست و صرفا ً یک حس مشترک است . اگر سایت شما دارای محتوای عالی و یک تجربه کاربر بزرگ باشد , سایت شما می‌تواند در صفحه اول گوگل رتبه‌بندی شود . هدف سئو رسیدن به رتبه‌بندی بالای سایت گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای لذت بردن از مزایای زیر است.

  1. فرصت‌های گسترده برای کسب و کارتان
  2. افزایش اعتبار کسب‌وکار
  3. تصویر کسب‌وکار خود را تقویت کنید
  4. افزایش ترافیک و تبدیل
  5. رقبای خود را شکست دهید
  6. کاهش هزینه تبلیغات

صفحه اول گوگل عامل شناسایی برند است

صفحه اول گوگل همه چیز در مورد قابلیت دید است . نوع در هر توصیف از یک گوشه و موتور جستجو قادر به ارائه جزئیات بیشتر از یک مارک معروف است که تنها محبوب نیست, بلکه معتبر است . آن چه که بهینه‌سازی موتور جستجو ( سئو ) کاهش می‌یابد , موضوع شناسایی و آگاهی از برند است .
رتبه‌بندی بالاتر از نقطه‌نظر گوگل به عنوان یک نام و یک لوگو در بالای رقبا در همان بازار است . این به نوبه خود این امکان را فراهم می‌آورد که بهره‌برداری از موقعیت و پول نقد خود را در بازده بالا نگه دارد . برنده‌ای تجاری اساسا ً برای انعکاس این که چگونه یک شرکت توسط جامعه ، هم سن و سالان و حامیان مالی دیده می‌شود ، عمل می‌کنند .
چیزی که باید ذکر شود این است که آگاهی از برند بسته به جایی که سایت شما بر روی صفحه بالای گوگل قرار دارد ، متفاوت خواهد بود . بودن در ۱۰ رده صفحه اول گوگل عالی است ، اما باید به عنوان یک گام در نظر گرفته شود . پس یک هدف بزرگ‌تر در ذهن وجود دارد ، زیرا این اعداد تمایز اصلی را تحمل می‌کنند .

سئو و صفحه اول گوگل(مجری گوگل)

در حوزه سئو , یک علم و روشی برای نحوه رتبه‌بندی سایت‌ها وجود دارد . با این حال , یک کیفیت نامشهود وجود دارد که با اولین صفحه در گوگل وارد می‌شود و تبدیل به یک بازی روانشناسی می‌شود که به خاطر نتایج پاک , بر شهرت خود بازی می‌کند .
اولین صفحه گوگل اعتبار را بهبود می‌بخشد .
برای تمام چیزهایی که ما می‌دانیم ، آن‌ها به نظر می‌رسد که شرکت‌های معتبری هستند که خدمات مشابهی را برای مشتریان احتمالی ارائه می‌کنند . با این حال ، تنها برای هر کاربر گوگل طبیعی است که توجه خود را به موارد بالا در جستجوی ارگانیک معطوف کند .
این به این دلیل است که چشم به آنچه که مرکزی است کشیده می‌شود و یک حس ذاتی وجود دارد که کسانی که مسیر ابلیغات کلیکی گوگل را انتخاب کرده‌اند ، به طور مصنوعی به آن دست یافته‌اند . مردم بیشتر از روش‌های تبلیغاتی آگاه می‌شوند ، که جستجوی ارگانیک را برای کاربر و به همین دلیل برای گوگل تهیه می‌کنند .
گوگل بر خلاف دیگر موتورهای جستجو و یا وب سایت‌هایی که یک پلت فرم برای تبلیغات پاپ ایجاد می‌کند ، تمایز آشکاری بین آنچه که ارگانیک است و آنچه پرداخت می‌شود ، ایجاد می‌کند . این جعبه " نمایندگی مجاز (Ad ) نمی‌تواند واضح‌تر باشد و جستجوگران به طور طبیعی به جستجوی وب جذب خواهند شد .
زمانی که همه چیز گفته شد و انجام شد ، بودن در صفحه اول یک لیست جستجوی گوگل ، تصویر کلی را افزایش می‌دهد . این به مشتریان می‌گوید که شما معتبر ، اصیل و قابل‌اعتماد هستید . آن URL هایی که از طریق تبلیغات پدیدار می‌شوند ، برای ورود به فضا به هر قیمتی ناامید به نظر می‌رسند .

آپدیت الگوریتم های گوگل(مجری گوگل)

بروزرسانی های قابل‌توجه و تغییرات گوگل در الگوریتم خود از سال ۲۰۲۱ به شرح زیر هستند :

  1. مشارکت کاربران در سال جاری بیش از دو برابر شده‌است ( 5 % ۱۱ % ) , که آن پنجمین عامل مهم در الگوریتم گوگل در سال ۲۰۲۲ , در حوزه of مانند backlinks و کلیدواژه در برچسب‌ها عنوان می‌شود . همانطور که به آینده SEO در سال ۲۰۲۳ و فراتر از آن نگاه می‌کنیم , تیم ما مطمئن است که ایجاد the تجربه برای جستجوگر مبتنی بر قصد جستجوی آن‌ها به اهمیت خود ادامه خواهد داد .
  2. انتشار سازگار محتوای تعامل , در سال ۲۰۲۲ در ۲۶ % ثابت ماند , که قابل‌توجه است با توجه به سهم بیشتری از تجربه کاربر کلوچه‌ای که اکنون مصرف می‌شود . گوگل به تخصیص منابع قابل‌اعتماد اطلاعات با کیفیت بالا با اجازه دادن به آن‌ها در رتبه بسیار بالا در اولین صفحه برای کلید واژه هدف خود در چند روز انتشار ادامه می‌دهد . در حالی که می‌تواند ۶ ماه طول بکشد تا وضعیت وب سایت اخبار را به دست آورد , انتشار محتوای ثابت که آن را به دست می‌آورد , بیش‌ترین فاکتور را در الگوریتم گوگل به دست می‌آورد .
  3. کلمات کلیدی در این عناوین بیش از هر عامل دیگری در لیست ما ( 22 % ۱۷ % ) کاهش یافت , زیرا گوگل اعمال متا titles را در موقعیت‌های خاص افزایش داد . با این حال , این عامل منحصر به فرد است که انتخاب کلمات کلیدی صحیح برای هر صفحه وب سایت شما یک پیش‌نیاز برای رتبه‌بندی است . بنابراین در حالی که کم‌تر از سال گذشته مهم است , هنوز حیاتی است .
  4. backlinks تا به حال به حدی پایین رفت ( 16 % ۱۵ درصد ) , و این کار را یک‌بار به عنوان یک کاهش تدریجی به طور تدریجی برجسته کرد . در حالی که هنوز چهارمین عامل مهم الگوریتم است , این یک یادگار دوران زمانی است که هوش مصنوعی گوگل به اندازه کافی پیچیده نبود تا کیفیت و اصالت محتوای وب سایت خود را ارزیابی کند و برای انجام این کار به وب سایت‌های دیگر نیاز داشته باشد . در حالی که مفهوم قابل‌اعتماد بودن یک صفحه براساس لینک‌هایی از وب سایت‌های دیگر - یکی از بستگان سیستم استناد علمی - همیشه مرتبط است , احتمالا ً در الگوریتم گوگل ۱۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد .

انتشار سازگار محتوای تعامل : چهار سال از زمانی که محتوای درگیر در الگوریتم جستجوی گوگل به عنوان عامل برتر در الگوریتم جستجوی گوگل برتری دارد , و در حالی که محتوای آن نسبت به الگوریتم در ۲۰۲۲ حفظ شد, پیوندها کاهش یافت. سال گذشته بدون شک تایید کرد که گوگل از محتوای منتشر شده در گوگل استفاده می‌کند تا ببیند آیا آن به نیت جستجو برای کلید واژه پاسخ می‌دهد یا خیر . اگر رفتار searchers نشان می‌دهد که آن‌ها قصد خود را از طریق محتوای صفحه دریافت می‌کنند , ارتقا داده می‌شود . به عنوان یک قاعده کلی , جوایز AI گوگل تصور می‌کردند که محتوای رهبری حداقل دو بار در هفته تولید می‌شود .

مجری گوگل:مزیت اول حضور در صفحه اول گوگل

هر یک از نتایج جستجوی گوگل ۱۰ وب سایت در هر صفحه را نشان می‌دهد . نتایج گوگل براساس نرخ‌های بازتابی ، سرعت سایت ، سرعت سایت ، و بهینه‌سازی محتوا براساس تعداد کمی می‌باشد .
در حال حاضر بودن در بالای نتیجه جستجو به خودی خود یک پیروزی بزرگ برای یک وب سایت است . اما آنچه مهم‌تر است پتانسیل " تعامل " بین کسب‌وکار شما و مخاطب هدف آن است .
این به این معنی است که هرچه کسب‌وکار شما در نتیجه جستجو بیشتر به نظر می‌رسد ، شانس این که کاربران از سایت شما بازدید کنند و " آنچه را که شما باید ارائه دهید ، بهتر است . بهترین سناریو این است که در ۳ موقعیت برتر یک نتیجه جستجو قرار گیرد ؛ به طوری که در آن ۵۰ % از کاربران هنگام جستجو روی آن کلیک می‌کنند .
در یک نکته مهم : اگر می‌خواهید بهتر بدانید چطور از نتایج جستجوی گوگل استفاده کنید ، یا اینکه چطور رقیب تان را برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا سرویس‌های خود انتخاب کنید باید حتما صفحه اول گوگل را تجربه کنید.(مجری گوگل)

تبلیغات کلیکی در صفحه اول گوگل(مجری گوگل)

تبلیغات کلیکی در صفحه اول گوگل چیست؟این یک روش تبلیغات است که " وب سایت شما را به عنوان یک تبلیغ " در قسمت بالای صفحه نتایج جستجو برای یک کلیدواژه انتخابی خودتان نشان می‌دهد .
نحوه کار این است که شما یک کلید واژه و " پیشنهاد قیمت" را بر روی آن انتخاب کنید . اگر این پیشنهاد را برنده شوید ، لینک شما در نتیجه جستجو برای یک کلمه کلیدی ظاهر خواهد شد . و هر بار کاربر روی لینک شما کلیک می‌کند ، شما هر چه مقدار برد برای کلید واژه را پرداخت می‌کنید .(مجری گوگل)
اگر چه این روش سریع‌تر ظاهر شدن در نتایج جستجو است اما دید شما کاملا ً به توانایی شما برای حفظ بودجه کمپین بستگی دارد .
اگر مبلغ خود را پرداخت نکنید ، یا اگر کس دیگری به شما کمک کند ، لینک شما از نتیجه جستجو حذف می‌شود .
مشکل دیگری که ممکن است با PPC مواجه شوید این است که شما شروع به شرکت در یک جنگ مزایده با شرکت‌های دیگر می‌کنید .
این امر معمولا ً زمانی رخ می‌دهد که کلیدواژه مورد نظر توسط تعداد زیادی از کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد - در نتیجه دیگر وب سایت‌های دیگر را مجبور می‌کند که روی آن کار کنند . و از آنجا که گوگل تنها سه تبلیغ PPC را در هر نتیجه جستجو نشان می‌دهد ، فضای آگهی برای کلمات کلیدی جستجوی بالا می‌تواند کمی گران شود .
اکنون اگر شما سرمایه کافی برای انجام یک کمپین PPC داشته باشید ، پس از آن ، این کار را بکنید . اما اگر بعد از یک روش مقرون‌به‌صرفه دیگر هستید - که نتایج ثابت تری را ارائه می‌دهد باید بدنبال سئو سایت خود باشید.مجری گوگل