کانال تبلیغات گوگل

آیا می دانید از بیش از 30 میلیون کسب و کار در آمریکا ، فقط 44٪ از آنها ادعای نمایه Google My Business خود را دارند؟ اگر جزو 44٪ باشید ، ترافیک ارگانیک رایگان را که می توانید هر روز از Google به تجارت خود دریافت می کنید از دست می دهید.

آیا مشتریان یا مشتریان بالقوه خود را به دلیل نداشتن نمایه بهینه از دست می دهید؟ اجازه ندهید این اتفاق برای شما بیفتد ، ادعای کسب و کار خود را بپذیرید و سپس نمایه خود را بهینه کنید تا حداکثر سود را از این ابزار شگفت انگیز دریافت کنید.

اگر در مورد شروع یا نحوه بهینه سازی اشتباه گرفته اید نگران نباشید. ما شما را تحت پوشش قرار دادیم. این سیزده مزایای Google برای کسب و کار من و نحوه استفاده از آنها را بررسی کنید.

شش مزایای Google برای کسب و کار من و اینکه چرا می خواهید آنها را ادغام کنید .

1. SEO محلی را تقویت کنید

وقتی نوبت به SEO محلی می رسد ، یکی از بزرگترین عوامل رتبه بندی بالاتر ، بهینه سازی لیست Google My Business است. صرفاً داشتن نمایه GMB کافی نیست ، باید اطمینان حاصل کنید که بهینه شده است تا بالاترین رتبه را برای شما به ارمغان بیاورد.

سه عامل اصلی برای بهینه سازی مشخصات GMB شما وجود دارد. اولین مورد تأیید تجارت شماست. این شامل ارسال پین 4 رقمی برای شما می شود تا Google بداند شما یک تجارت قانونی با آدرس قانونی هستید.

مورد دوم اطمینان از پر شدن کامل اطلاعات است. وقتی نمایه GMB خود را کامل کردید ، در بسیاری از قسمت ها گفته می شود که اختیاری هستند ، مطمئن شوید که هر تعداد مربوط به کسب و کار شماست را پر کنید و این اطلاعات را به طور مداوم به روز نگه دارید.

در آخر ، می خواهید بررسی کنید. افراد می خواهند قبل از خرید مورد ، بازدید از رستوران یا انتخاب ارائه دهنده خدمات ، نظرات را مشاهده کنند. با ارائه کوپن یا مشوق دیگری مشتریان خود را تشویق کنید تا یک بررسی را پر کنند.

2. Google 3-Pack

می دانید که برای یافتن آنلاین این روزها باید در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنید. هیچ کس به صفحه 3 لیست ها نگاه نمی کند. اگر یک عمل حقوقی کوچک هستید ، چگونه وبلاگ و وب سایت شما می تواند با شرکت های بزرگتر ملی رقابت کند؟

این روش های بزرگتر کل کارمندان را برای بهینه سازی وب سایت خود اختصاص داده اند ، اما شما SEO محلی دارید. همانطور که قبلاً ذکر شد ، نمایه Google برای کسب و کار من به شما کمک می کند تا از نظر SEO محلی رتبه بالاتری داشته باشید.

یکی از راه های ورود به صفحه اول گوگل این است که آن را در بسته 3 Google قرار دهید. برخی از راه های برجسته ماندن در زمینه شلوغ مشاغل محلی این است که مشخصات خود را با بیشترین جزئیات ارائه دهید. بله ، نام ، آدرس و شماره تلفن شما حیاتی است ، اما داشتن توصیف فریبنده و انتخاب مناسب ترین رده نیز چنین است.

3. جستجوی نقشه گوگل

بسیاری از مشتریان بالقوه از برنامه Google Map خود برای یافتن مشاغل محلی در نزدیکی خود استفاده می کنند. آیا وقتی روی رستوران ها ضربه می زنند ، در بالای لیست قرار می گیرید؟ آنها با استفاده از مشاغل شما چه ویژگی هایی پیدا می کنند؟

شما می توانید منوی خود را از محصولات یا خدمات ارائه شده قرار دهید. می توانید ساعات کار خود را ، یک شماره تلفن پیوندی اضافه کنید تا بتوانند مستقیماً از طریق نقشه با شما تماس بگیرند و در صورت توانایی ، می توانید از طریق برنامه Google Map پیام رسانی مستقیم نیز ارائه دهید.

هنگامی که بیشتر مشتریان بالقوه شما چندین گزینه برای انتخاب دارند ، همه این ویژگی های اضافی به شما کمک می کند تا برجسته شوید.

4. افزایش ترافیک

جمله قدیمی فیلم "آن را بساز و آنها خواهند آمد؟" را به خاطر می آورید. خوب ، این در دنیای آنلاین کار نمی کند. شما می خواهید فروش خود را افزایش دهید و لیست مشتریان خود را بسازید. برای انجام این کار ، باید بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، ورود به صفحه اول دست نیافتنی Google می تواند بسیار دشوار باشد. با این حال ، ورود به بسته نقشه این اطمینان را به شما می دهد که هر زمان کسی به دنبال "متخصصان عمل جراحی نزدیک من" می رود ، کسب و کار شما در صفحه اول ظاهر می شود.

یک نمایه بهینه شده اطمینان می دهد که مشتریان بالقوه بیشتری وب سایت شما را پیدا کرده و میزان بازدید را افزایش می دهند. وقتی وب سایت شما برای تبدیل این ترافیک به مشترکان ایمیل بهینه می شود ، افزایش فروش و بهبود خط پایان آسان تر می شود.

5. بررسی ها را دریافت کنید و اعتماد مشتری را بهبود ببخشید

همانطور که قبلاً گفتیم ، مشتریان بالقوه می خواهند قبل از حمایت از مشاغل ، بررسی ها را ببینند. شما باید انگیزه ای پیدا کنید تا به مشتریان فعلی خود پیشنهاد دهید که یک نظر بنویسند. یک راه ارائه کوپن است. به عنوان مثال ، یک نوار آب میوه و اسموتی ممکن است یک اسموتی رایگان برای همه افرادی که می توانند بررسی خود را در پیشخوان نشان دهند ارائه دهد.

به همین ترتیب ، یک متخصص کایروپراکتیو ممکن است 10٪ تخفیف در بازدید بعدی برای هر مشتری را ارائه دهد که می تواند نشان دهد که وی یک بررسی را انجام داده است. هر مشوقی که بتوانید ارائه دهید شانس شما برای دریافت نظرات بیشتر را بهبود می بخشد.

مشتریان و مشتریان بالقوه آینده به این بررسی های مشتریان قبلی اعتماد دارند و کسب و کار خود را با بیشترین و بهترین بررسی به مکان می دهند. مراقب باشید ، شما نمی توانید هزینه بررسی ها را پرداخت کنید ، اما می توانید مشتریان فعلی خود را تشویق کنید که یک بررسی را انجام دهند. این به افزایش رتبه شما و بهبود اعتماد مشتری کمک می کند.

6. افزایش تعامل با مشتریان

یکی از بسیاری از مزایای گوگل این است که آنها نقاط تجاری بسیاری را برای ایجاد تعاملات مشتری با تجارت شما فراهم می کنند

آموزش کانال تبلیغات گوگل

آیا می خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید ، فروش را افزایش دهید و اطلاعات ارزشمندی درباره مخاطبان خود بیاموزید؟ اگر چنین است ، شما در جای مناسب هستید. با استفاده از یک ابزار رایگان Google به نام Google Search Console (GSC) می توانید همه اینها و موارد دیگر را به دست آورید.

شکی نیست که Google محبوب ترین و پر بازدیدترین وب سایت در جهان است. به این روش فکر کن غول موتور جستجو در هر ثانیه 79456 جستجو گیج کننده را انجام می دهد! واضح است که اگر می خواهید تجارت خود را توسعه دهید ، باید روش هایی برای کار با Google برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، درک منابع پیوند خود و ایجاد محتوایی که مورد پسند مشتریان شما است پیدا کنید.

اساساً ، ابزار GSC به شما امکان می دهد تا اطلاعات حیاتی وب سایت و رفتار بازدیدکنندگان خود را به سرعت و با دقت مرور کنید. توانایی دیدن و استفاده از این اطلاعات می تواند برند شما را از حالت عادی به غیرمعمولی برساند.

امروز قصد داریم GSC را غواصی کنیم و 4 مزیت اصلی استفاده از این ابزار را که نمی خواهید فراموش کنید به شما نشان می دهیم.

بیایید شروع کنیم.

کلمات کلیدی خود را پیگیری کنید

آیا می دانید 95٪ افراد از وب سایت هایی بازدید می کنند که در صفحه اول جستجوی Google آنها ظاهر می شود؟ این عدد را با 5٪ ضعیف که روی پیوندها در صفحه دوم کلیک می کنند مقایسه کنید و نمی توان فهمید که چرا SEO برای تجارت شما بسیار مهم است. اگر کسب و کار شما در صفحه اول نشان داده نشود ، به طور قابل توجهی شانس کمتری برای ایجاد ترافیک ، فروش و نتیجه از طریق افرادی که کلمات کلیدی و عبارات خود را جستجو می کنند ، دارد. 

خوشبختانه ، GSC به شما امکان می دهد کلمات کلیدی خود را مستقیماً از ابزار آنها ردیابی کنید. به طور خاص ، شما قادر خواهید بود که سایت خود را برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی کنید ، که می تواند به شما در برنامه ریزی محتوای آینده و بازاریابی کمک کند.

اگر برگه عملکرد داشبورد GSC را بررسی کنید ، زبانه ای را می بینید که عبارت Queries را نشان می دهد. در زیر این بخش ، می توانید ببینید افراد برای یافتن سایت شما به دنبال چه چیزی هستند. همچنین ، می توانید روی برگه صفحات کلیک کرده و کلمات کلیدی را برای صفحات خاص مشاهده کنید.

از این داده ها برای ایجاد محتوایی استفاده کنید که به الگوهایی توجه کند که در تاریخچه کلمات کلیدی خود مشاهده می کنید. به عنوان مثال ، اگر می بینید افرادی که وب سایت شما را با تایپ کردن "چگونه می توان باغ خود را راه اندازی کرد" پیدا می کنند ، ممکن است بخواهید محتوای بیشتری ایجاد کنید که آن ایده را کامل کند و شامل کلمه کلیدی ذکر شده و کلمات یا عبارات مرتبط دیگری باشد که در کنار آن پیدا می کنید 

منابع ترافیک پیوند را کشف کنید

بازدید از وب سایت برای موفقیت شما حیاتی است ، بنابراین کشف منابع ترافیک لینک به شما کمک می کند یک قدم جلوتر از بازی باشید. GSC این امکان را به شما می دهد تا تمام پیوندهای داخلی و خارجی سایت خود را مشاهده کنید.

ما قصد داریم اهمیت دیدن افرادی را که به شرکت شما پیوند می زنند ، بررسی کنیم. بگذارید بگوییم شما به کنسول جستجو به برگه پیوندها می روید ، و متوجه می شوید که سایت دیگری در طاقچه شما وجود دارد که اغلب از نام تجاری شما به عنوان یک شرکت و محصول معتبر نام می برد.

اکنون که می دانید این سایت دوستانه وجود دارد ، می توانید با مالک تماس بگیرید و ببینید آیا آنها علاقه دارند با هم روی محتوا کار کنند یا سفیر رسمی مارک شوند.

پیوند به وب سایت شما در شبکه های اجتماعی ، از طریق ایمیل و البته در وب سایت های دیگر مهم است. اگر برای ردیابی پیوندهای خود از GSC استفاده می کنید ، مشکلی برای یافتن فرصت های جدید برای کار در ساخت پیوند خود نخواهید داشت ، مسلماً یکی از مهمترین فاکتورهای سئو است.

تجزیه و تحلیل صفحات خاص

در مرحله بعدی ، ما در مورد روش های مختلفی که می توانید صفحات خاص را در وب سایت کسب و کار خود تجزیه و تحلیل کنید صحبت خواهیم کرد. پیش از این ، ما به مزایای بررسی کلمات کلیدی در صفحات جداگانه اشاره کردیم ، اما این تنها آغاز کاری است که می توانید با این ابزار انجام دهید.

GSC می تواند به شما کمک کند صفحات خاصی را برای اطلاعات مربوط به ترافیک ، کلیک ها و فاکتورهای رفتاری ساده مانند دستگاه مورد استفاده برای مرور ، تجزیه و تحلیل کنید. شما می خواهید بدانید که آیا ترافیک شما از طریق تلفن همراه یا دسک تاپ حاصل می شود یا نه ، بنابراین می توانید فرم های UX ، محتوا و فرم ها را برنامه ریزی کنید. وقتی در نظر بگیرید که 58٪ از ترافیک وب در ایالات متحده از طریق دستگاه های تلفن همراه تأمین می شود ، مشخص است که نیازی به این نوع اطلاعات وجود دارد.

به طور مشابه ، دانستن میزان بازدید و کلیک در صفحات جداگانه ، به شما کمک می کند تا جنبه های مختلف سایت خود را آزمایش کنید. همچنین می توانید بر اساس روندهایی که مشاهده می کنید ، در صورت وجود مشکل در یک صفحه موجود ، مشکلی را تشخیص دهید. به عنوان مثال ، تصور کنید که اگر نرخ پرش در یکی از پربیننده ترین پست های وبلاگ شما 50 درصد باشد ، و همه آنها از یک دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند.

می توانید آن صفحه را بررسی کرده و با UX موبایل به دنبال خطا باشید. اگر موردی پیدا کردید که باعث پرش کاربران موبایل می شود ، می توانید آن را برطرف کنید و همه چیز را به حالت قبل برگردانید. همه اینها بدون کمک GSC به عنوان یک نقطه مرجع بسیار دشوارتر خواهد بود.

سایت خود را به Google ارسال کنید

نقشه سایت XML می تواند به شما کمک کند تا به تدریج رتبه بندی SEO خود را افزایش دهید ، که باید یکی از اهداف اصلی صاحبان مشاغل و توسعه دهندگان در هر صنعت باشد.

خزنده های گوگل ربات هایی هستند که هر وب سایتی را برای کسب اطلاعات اسکن می کنند. این ربات ها می خواهند بدانند که چه نوع محتوایی در وب سایت شما وجود دارد و افراد چگونه با سایت شما تعامل دارند. هدف آنها رتبه بندی و احتمالاً تجدید نظر است

ARTICLE HEADER

گوگل ، با تمام شکوه فناوری خود ، نمایانگر دو منبع ترافیکی کاملاً متفاوت و در عین حال به همان اندازه ارزشمند برای بازاریاب های ورودی است: جستجوی ارگانیک و جستجوی پولی.

روش های کسب ترافیک از این دو منبع به ترتیب به عنوان بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی موتور جستجو (SEM) شناخته می شوند. اگر می خواهید در مورد این روش های فردی بیشتر بدانید ، در اینجا چند منبع وجود دارد که می توانید از طریق آنها مطالعه کنید.

SEO: یک راهنمای جامع برای مبتدیان توسط Kissmetrics (نسخه کوتاه)

راهنمای مبتدی برای جستجوگرها توسط Moz (نسخه طولانی)

راهنمای پیشرفته SEO توسط Quick Sprout

راهنمای مبتدیان برای جستجوی پرداخت شده توسط Search Engine Watch

نحوه ایجاد یک کمپین سودآور Google AdWords توسط Kissmetrics

حال بیایید نگاهی به تفاوت های اصلی بین جستجوی ارگانیک و جستجوی پولی بیندازیم.

جستجوی ارگانیک

هر زمان سوالی را در Google یا موتور جستجوی دیگری تایپ می کنید ، لیست پیوندهایی که در زیر تبلیغات ظاهر می شوند به عنوان "نتایج ارگانیک" شناخته می شوند.

این موارد صرفاً براساس کیفیت و محتوای صفحه ظاهر می شوند.

ترافیکی که از طریق افرادی پیدا می شود که پیوندهای شما را در میان این نتایج پیدا می کنند ، به عنوان ترافیک "جستجوی ارگانیک" یا فقط ترافیک ارگانیک طبقه بندی می شود.

به چند دلیل ترافیک آلی به طور گسترده ای با ارزش ترین منبع ترافیک شناخته می شود:

Google بیشترین میزان بازدید را هدایت می کند و آنها معتبرترین منبع برای افرادی هستند که درباره خرید تحقیق می کنند.

گوگل در مورد رتبه بندی بسیار بسیار خاص است و رتبه بندی در پنج نتیجه برتر برای یک کلمه کلیدی نشان دهنده کیفیت بالای محتوای شما است.

صعود در رده بندی دشوار است و به زمان نیاز دارد ، اما هنگامی که در آنجا هستید برای مدت طولانی می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

نتایج در صفحه اول Google (10 صفحه برتر) 92٪ تخفیف در کل ترافیک جستجو در Google را شامل می شود. میزان بازدید در صفحه دوم 95٪ کاهش می یابد.

33٪ کلیک از نتایج جستجوی ارگانیک به اولین لیست در Google می رسد.

نکته منفی در جستجوی ارگانیک این است که برای نمایه سازی و شروع واقعی تولید ترافیک از این منبع ، زمان بر است. (اگر به دنبال رضایت فوری هستید ، به جای دیگری نگاه کنید!)

قبل از اینکه همه و مادرشان آنلاین باشند و سئو به یک استاندارد تبدیل شود ، رتبه خوب در گوگل به هیچ وجه دشوار نبود. در حقیقت ، این رقابت چنان ناخوشایند بود که صرفاً نوشتن چند مقاله در مورد یک موضوع برای کسب رتبه برتر بسیاری از جایگاه ها کافی بود. در واقع نیازی به تلاش برای بازی سیستم نبود.

اما در ده سال گذشته اوضاع به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

اکنون ، هر مشاغلی دارای یک وب سایت است ، اکثر مدیران سایت ها حداقل به طور مبهم با سئو آشنا هستند و گوگل در مورد پر کردن کلمات کلیدی و بسیاری از روش های سئو "کلاه سیاه" (برخلاف قوانین آنها و گاهی اوقات غیرقانونی) که برخی از بازاریاب ها استفاده می کنند ، برخورد جدی کرده است.

افزایش ترافیک ارگانیک و کسب رتبه های برتر نسبت به گذشته به زمان ، پشتکار و تلاش بیشتری نیاز دارد - اما ارزش آن را دارد. حقایق زیر را در نظر بگیرید:

57٪ از بازاریابان B2B می گویند SEO بیشترین تأثیر را در تولید سرب دارد

به طور متوسط ​​، سرنخ های جستجوی ارگانیک 14.6٪ بسته هستند ، در حالی که 1.7٪ برای بازده های بازاریابی خارج از کشور

بیشترین مصرف کنندگان بیشتر به جستجوی ارگانیک اطلاعات می پردازند

هر ماه بیش از 10.3 میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود که 78٪ از کاربران اینترنت ایالات متحده در مورد محصولات و خدمات آنلاین تحقیق می کنند

* منابع و آمار بیشتر سئو را می توان در اینجا یافت.

گوگل نه تنها در رفتار خرید ما بلکه به طور کلی در زندگی ما نقش دارد. تا زمانی که روش جهانی و قدرتمند دیگری برای جستجوی اینترنت پدید نیاید ، بعید به نظر می رسد اهمیت بهینه سازی موتور جستجو و ترافیک ارگانیک کاهش یابد.

جستجوی پولی

حساب های جستجوی پولی به حساب هایی گفته می شود که شرکت ها برای نشان دادن در بالای نتایج جستجو پرداخت کرده اند (بالاتر از مواردی که سایت خود را به صورت ارگانیک بدست آورده اند.)

inbound-marketing-SERP.png

با وجود جعبه زرد کوچک در کنار عنوان آنها با عنوان "تبلیغ" ، بسیاری از مصرف کنندگان از این که حتی تبلیغات هستند بی اطلاع هستند. تبلیغات بومی هستند و به طور یکپارچه در نتایج قرار می گیرند تا کمتر وسوسه داشته باشند.

به همین دلایل ، جستجوی پولی در سالهای اخیر با رقابت بیشتر جستجوی ارگانیک ، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

به جای اینکه صبر کنید تا SEO شما افزایش یابد ، می توانید بلافاصله برای شانس دیدن صفحه اول Google هزینه کنید.

برای اینکه بتوانید ایده ای راجع به صرف هزینه ای که برای جستجوی پرداخت شده صرف می شود ، به گوگل نگاه کنید. برنامه AdWords گوگل پرکاربردترین برنامه تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) امروزه است. در حالی که این غول فناوری مالک YouTube و Android است ، در میان صدها مارک سودآور دیگر ، AdWords تقریبا 70٪ از درآمد آنها را تشکیل می دهد - که برای کارآیی آن شگفت انگیز است

صفحه اول گوگل

صفحه اول گوگل جایی است که میلیون ها نفر در سرتاسر جهان برای پاسخ به سوالات خود، بزرگ و کوچک تبدیل می‌شوند. اگر خوش‌شانس باشند، معمولا آن‌ها را در چند روز اول پیدا می‌کنند. به همین دلیل است که وب سایت‌هایی که در بالای موتور جستجوی گوگل قرار دارند، ۳۶.۴ % از ترافیک از دست رفته توسط وب سایت‌های رتبه‌بندی شده را بدست می‌آورند

کانال تبلیغات صفحه اول گوگل

گوگل ۱۰ نتایج را در اولین صفحه نمایش می‌دهد زمانی که کسی به دنبال هر شرایط خاص می‌گردد. نتایج براساس تعدادی از مسائل مانند سرعت سایت، سرعت بازتابی، سرعت بازتاب و میزبان عوامل دیگر استوار است بنابراین، اگر شما بتوانید به بالای صفحه اول نتایج گوگل برسید، می‌تواند یک فرصت عالی برای شما و کسب‌وکار شما باشد به یاد داشته باشید که رسیدن به قله فقط نیمی از جنگ است: ماندن در بالا به همان اندازه دشوار است. اساسا موفقیت سئو به این بستگی دارد که آیا می‌توانید وب سایت خود را در میان ده یا نه قرار دهید، و سپس این که آیا می‌توانید آن را در آنجا نگه دارید یا نه

کانال تبلیغات صفحه اول گوگل

کانال ورود به تبلیغات صفحه اول گوگل

گوگل از همه قوی‌تر است. این شاخه، شبکه را در بر می‌گیرد و تعیین می‌کند که کدام صفحات از هر موضوعی بسیار مفید هستند و برای کاربران آن مناسب هستند. ما فقط به نتایج گوگل اعتماد نداریم، به آن‌ها تکیه می‌کنیم - برای تصمیم‌گیری در تمام طول روز برای هر جنبه از زندگی مان. با چنین قدرت و نفوذ بسیار زیاد، کسب و کار کوچک تان در صفحه اول گوگل ممکن است غیر واقعی به نظر برسد. با این حال، این همان قدرت گوگل است که آن را بیشتر از همیشه ممکن می‌سازد تا در اولین صفحه گوگل به دست آید

به عنوان یک بازاریاب که وارد بازار می‌شود، باید بدانید که هزینه‌های بازاریابی داخلی برای تولید براساس هر مشتری، پایین است. این اساسا به این دلیل است که اکثر مشتریان وارد کننده لینک‌های ورودی به طور مستقیم از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. بنابراین هرچه رتبه شما بهتر باشد، کسب‌وکار شما بیشتر خواهد بود. بهترین موقعیت جستجو می‌تواند هزینه‌های تبلیغات شما را به طور موثر کاهش دهد. این موضوع تاثیر قابل‌توجهی بر بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی شما دارد. اما، یک مشکل بازاریابی موتورهای جستجو این است که شما ممکن است فورا نتایج را دریافت نکنید. اگر مشتی از رقبا وجود داشته باشد، ممکن است برای مدتی طولانی صبر کنید. اما مقایسه با شرکت‌های دیگر مانند شرکت‌های بزرگ، موفقیت کسب‌وکار کوچک شما عمدتا می‌تواند ناشی از موتورهای جستجو باشد

صفحه پرس و جوی گوگل

حالا چه می‌شود اگر شما باید بین خیابان اصلی یک شهر متنوع و یا شهری از مشتریان ایده‌آل انتخاب کنید؟ صفحات اول گوگل به عنوان پرس و جوهای جستجو در آنجا وجود دارد. هدف شما این است که در صفحه اول پرس و جوی کنید که مشتریان ایده‌آل شما در حال اجرا هستند. با انجام این کار، توسط مصرف کنندگان کشف می‌شوید که به دنبال خرید و یا شرکت در اینترنت هستند. این افراد به احتمال زیاد تبدیل به مشتریان و مشتریان برای کسب‌وکار شما می‌شوند

کانال تبلیغات صفحه اول گوگل

بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو)برای کسب و کارها اهمیت بیشتری دارد که می‌خواهند در افزایش درآمد آنلاین خود موفق باشند. سئو به طور کامل می‌تواند با ایجاد رتبه سایت شما در صفحات نتیجه موتور جستجو، تعداد زیادی مشتری جدید برایتان بیاورد. سئو یک حقه سری نیست و صرفا یک حس مشترک است. سایت شما در صورتی که محتوای عالی و یک تجربه کاربر بزرگ ارائه دهد، می‌تواند در صفحه اول گوگل قرار بگیرد

کانال تبلیغات صفحه اول گوگل

ترافیک صفحه اول گوگل

در حالی که یک موتور جستجو به تنهایی می‌تواند تمام اطلاعات فرد مورد نیاز شخص را تامین کند، هنوز تعدادی پرس و جوها وجود دارد که در آن افراد به طور اجتناب‌ناپذیری بر روی وب سایت کلیک خواهند کرد. فراموش نکنید که اغلب درگیر یک کسب‌وکار قبل از تبدیل شدن یک فرد به یک مشتری می‌شود، بنابراین تعامل با وب سایت تان مهم است نه تنها در صفحه اول گوگل، ترافیک وب سایت شما را افزایش می‌دهد؛ نه تنها در صفحه اول گوگل مزیت بزرگی دارد. در حقیقت، صفحه اول گوگل حداقل ۷۱ % از ترافیک وب را ثبت می‌کند (برخی منابع تا ۹۲ % می‌گویند)، و صفحه دوم بسیار دور از یک ثانیه نزدیک است: این صفحه تا ۶ % % کلیک روی وب سایت کاهش می‌یابد. این کاهش شدید در ترافیک وب شاخصی از این است که اولین صفحه گوگل چقدر مهم است

مهمترین دلیل اهمیت بودن در رتبه اول گوگل و بازدید گرفتن از آن، در درجه اول کم هزینه بودن آن است. حقیقت این است که هزینه ای که صرف سئو می کنید در بلندمدت کمتر از هر نوع بازاریابی دیگری ست. و البته پایدارتر از تمام آنهاست. همچنین، با افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل در کلمات و عبارات مناسب و مرتبط، مخاطبینی را به سمت سایت خود می کشانید که دقیقا مورد نیاز شما هستند. خریداران محصولات و یا خدمات شما . به همین علت ، کسب بازدید از گوگل بیشترین بازدهی را نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

قرارگرفتن در صفحه اول گوگل به مرتب کردن مطالب با کیفیت بالا نیاز دارد که گوگل شناسایی می‌کند و نیازهای سایت را برآورده می‌کند. این کار زمان می‌برد، اما ترافیک افزایش‌یافته و اعتمادی که به آن منجر می‌شود به خوبی به سرمایه‌گذاری می‌ارزد علاوه بر این، نوشتن به طور منظم در مورد صنعت و کسب‌وکار شما به شما نیاز دارد که با چیزی که مخاطب هدف شما می‌خواهد بداند و همچنین آنچه که آخرین به‌هنگام‌سازی‌ها در صنعت شما هستند، هماهنگ باشید. پخش در صفحه اول گوگل به این دلیل مهم است که توسعه و نگهداری یک پایه دانش قوی را که کسب‌وکار شما می‌تواند به طور محکم تحمل کند، تسهیل می‌کند

کانال تبلیغات صفحه اول گوگل

پشتیبانی
09124341774

مدیریت اجرایی
09126486013

واحد فروش
02133200484

روابط عمومی
02136050035

واحد گرافیک
09355008180