تبلیغات هدفمند در صفحه اول گوگل

برای اینکه بتوانیم تبلیغات خود را در صفحه اول گوگل هدفمند نماییم باید استراتژی حضور خود را ترسیم کنیم ابتدا اهداف ایجاد وب سایت خود را بررسی کنیم کلیدواژه های خود را بشناسیم میزان هزینه ای که میخواهیم انجام دهیم را مشخص کنیم رقابت در صفحه اول گوگل را بررسی کنیم و اینکه آیا میخواهیم با تبلیغات کلیکی و پولی در صفحه اول گوگل قرار بگیریم یا اینکه سایت خود را سئو نماییم تمام اینها باعث میشود تا سایت ما هدفمتد گردد و سریعار به خواسته خود که حضور در صفحه اول گوگل است برسیم

مجری تبلیغات گوگل

مجری تبلیغات گوگل چه کسی است برای اینکه بتوانیم در باره این موضوع به نتیجه خوبی برسیم لازمست با وظایف مجری تبلیغاتی آشناشویم

هدف عمده‌ی هر شرکت، فروش و عرضه‌ی هر چه بهتر محصولات و خدمات در راستای کسب سود بیشتر است. در شرکت‌های خرده پا، صاحب یا مدیر شرکت، همه وظایف تبلیغات، درج آگهی‌های بازرگانی، بازاریابی، فروش و روابط عمومی را برعهده دارد

اما در شرکت‌های بزرگ که محصولات و خدمات گوناگونی در سطح ملی و بین‌المللی ارائه می‌کنند، وضع کمی فرق می‌کند. مدیران عالی یا مدیر کل شرکت تمامی خط مشی‌های تبلیغاتی،‌ بازاریابی، فروش و روابط عمومی را تعیین و رهبری می‌کند

مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی فعالیت‌هایی همچون تحقیق در بازار، استراتژی‌های بازاریابی،‌ فروش،‌ تبلیغات، روابط عمومی،‌ ترویج، توسعه و قیمت‌گذاری را هماهنگ و برنامه‌ریزی می‌کنند و این در حالی است که مدیران رده میانی و ناظران شرکت، فقط کار نظارت و سرپرستی بر واحدهای فنی و افراد متخصص را برعهده دارند. به جز شرکت‌های بزرگ، واحدهای تبلیغات، ترویج و توسعه در سایر شرکت‌ها، دارای فعالیت محدودتری هستند

در یک شرکت کوچک این واحدها نقش رابط بین شرکت و آژانس‌های تبلیغاتی و بازرگانی را جهت عقد قراردادهای تبلیغاتی ایفا می‌کنند. در مؤسسات و شرکت‌های بزرگ، مدیران تبلیغاتی بر نحوه‌ی ارائه و عرضه‌ی خدمات سودآور داخلی و نیز واحدهای ارتباط با رسانه‌ها نظارت می‌کنند. مدیران مالی وظیفه‌ی کنترل خدمات مالی حسابداران و ارزیابی نیازهای تبلیغاتی شرکت را برعهده دارند

علاوه بر این یک مدیر خلاق در عرصه‌ی تبلیغات، اصل مشتری‌مداری را هرگز فراموش نمی‌کند و سعی در ارتقای ارائه و عرضه‌ی تبلیغات بازرگانی شرکت خود دارد. در این راستا مدیر ارتباط با رسانه‌ها بر کار گروه‌هایی نظارت می‌کند که وظیفه‌ی آن‌ها برقراری ارتباط با رسانه‌هایی همچون رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجله و اینترنت برای درج و پخش آگهی‌های بازرگانی است. مدیران ترویج و توسعه، بر تمام قسمت‌های حرفه‌ای و تخصصی این واحد نظارت و سرپرستی می‌کنند

امروزه تبلیغات گسترده به رکن اصلی کسب وکارهای آنلاین تبدیل شده است. اگر بخواهیم تبلیغات گسترده را به یک مسابقه فوتبال تشبیه کنیم به این نتیجه می‌رسیم بهترین تاکتیک، حمله همه جانبه است. معمولاً تیمی که با تمام قوا حمله کند همیشه برنده خواهد بود؛ بنابراین گستردگی در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌تواند در هر تورنمنتی موفقیت آمیز باشد

اگر بخواهید در اینستاگرام تبلیغات گسترده انجام دهید باید آن را به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بسپارید. در ابتدا برند مورد نظر تبلیغ خود را در اختیار تیم تبلیغات گسترده می‌سپرد و کارشناسان پس از بررسی‌های لازم با توجه به تعریف قیمت، زمان، دسته بندی موضوعی و غیره تبلیغ را به گروهی از ادمین‌ها معرفی می‌کنند و از شروع کار تا پایان آن به صورت لحظه‌ای گزارش‌هایی را در اختیار تبلیغ دهنده می‌گذارند

شرح وظایف مجری سئو

این الگوی شرح وظایف مدیر و مجری سئو شامل لیستی از مهمترین وظایف و مسئولیتهای مدیر سئو است. این قابل تنظیم است و آماده ارسال به تابلوهای کاری است. از آن برای صرفه جویی در وقت ، جذب کاندیداهای واجد شرایط و استخدام بهترین کارمندان استفاده کنید

مشخصات شغلی مجری سئو

مدیران سئو مسئولیت برنامه ریزی ، پیاده سازی و مدیریت استراتژی کلی سئو شرکت را بر عهده دارند. آنها معمولاً وظایف متنوعی مانند بازاریابی وب ، تجزیه و تحلیل وب ، برنامه ریزی استراتژی محتوا ، ایجاد پیوند و استراتژی کلمات کلیدی را پوشش می دهند

به منظور جذب مجری سئو که به بهترین وجهی با نیازهای شما مطابقت داشته باشد ، نوشتن شرح وظیفه ئوکارروشن و دقیق بسیار مهم است

سئو یا "" بهینه سازی موتور جستجو "اصطلاح پیچیده ای نیست که به نظر می رسد. معنای واقعی سئو ، فرآیند "بهینه سازی" یک وب سایت است تا موتورهای جستجو آن را پیدا کنند. در نظر بگیرید که هنگام جستجوی اطلاعات در اینترنت چه اتفاقی می افتد. شما معمولاً با یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی شروع می کنید. به عنوان مثال ، ممکن است برای یافتن این مقاله عبارت جستجو "" مدیر سئو "را وارد کرده باشید. سئو فرآیند رسیدن یک صفحه وب به بالای لیست است که پس از جستجوی کلمه کلیدی در یک مرورگر وب ظاهر می شود. برای اجرای کمپین های موثر در جستجوگرها ، اکثر شرکت ها از خدمات مدیران کمپین سئو استفاده می کنند. مدیریت کمپین سئو یکی از مشاغل مختلف مرتبط با بازاریابی اینترنتی است

چرا سئو مهم است

سئو و سایر مشاغل مرتبط با بازاریابی اینترنتی به دلایل مختلف از اهمیت برخوردار هستند. اول ، بیشتر و بیشتر تجارت در اینترنت انجام می شود. به منظور به حداکثر رساندن پتانسیل سود ، مشاغل به طور فزاینده ای در اینترنت کار می کنند تا بخشی از بازار اینترنتی که رو به رشد است را مهار کنند. دوم ، ترافیک هدفمند مهم است. مشاغل نمی خواهند فقط ترافیکی برای یافتن سایت خود داشته باشند - آنها بازدیدکنندگان علاقه مند می خواهند که محصولات یا خدمات این شرکت را خریداری کنند یا روی تبلیغات و پیوندهای وابسته کلیک کنند. سوم ، از آنجا که اینترنت میلیاردها صفحه وب را در خود جای داده است ، ایجاد محتوای هدفمند با کیفیت بالا برای ترسیم میزان بازدید مناسب ضروری است. وب سایت به طور خودکار ترافیک ایجاد نمی کند و برای ایجاد دقیقاً نوع مناسب ترافیک به تلاش نیاز دارد. اینجاست که کمک یک مدیر سئو کار می کند

مدیر سئو چه کاری انجام می دهد

اگر شرح شغل مدیر بازاریابی را مطالعه کرده باشید ، ممکن است در مورد انواع کارهایی که توسط مدیر سئو انجام می شود ایده داشته باشید. مدیر سئو به سادگی یک نوع مدیر بازاریابی تخصصی است. شرح شغل مدیر بازاریابی سئو شامل بهینه سازی فنی وب سایت ، هماهنگی ایجاد و ارسال محتوای وب سایت و ایجاد پیوندهای آنلاین و انجمن آنلاین است. فرصت های شغلی بازاریابی سئو اغلب به برنامه ریزی استراتژیک و سازماندهی کمپین و سایر وظایف مدیریت پروژه نیاز دارد. یک مدیر سئو اغلب پروژه را از ابتدا تا انتها رصد می کند و برای تحقق اهداف سئو باید با اعضای تیم همکاری کند. برخی از صلاحیت های خاص مورد نیاز مدیران سئو شامل تحقیقات کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل بازار و بهینه سازی محتوا است. مدیران سئو همچنین برای تعیین اثربخشی کمپین های بازاریابی اینترنتی و برقراری ارتباط مداوم با مشتریان در مورد پیشرفت پروژه ها از تجزیه و تحلیل استفاده می کنند

یک مدیر سئو به چه نوع آموزش نیاز دارد

مدیریت سئو دو مجموعه مهارت مجزا را با هم ترکیب می کند - دانش بازاریابی اینترنتی و دانش بهینه سازی موتور جستجو. برای مدیریت سئو و سایر مشاغل مرتبط با بازاریابی ، آموزش در زمینه هایی مانند بازاریابی ، تجارت و علوم کامپیوتر یا زمینه های تحصیلی مرتبط مورد نیاز است. در صورت وجود ، تعداد کمی از برنامه های مطالعه به طور خاص برنامه های سئو را ارائه می دهند. سئو زیرمجموعه ای از مشاغل مرتبط با بازاریابی است که شامل دانش تخصصی در زمینه تکنیک های موتور جستجو ، بازاریابی مصرف کننده ، تحقیقات کلمات کلیدی و سایر جنبه های بازاریابی وب استا

کارفرمایان در یک مدیر کمپین سئو به دنبال چه هستند

کارفرمایان به دنبال یک مدیر کمپین هستند که بتواند با برنامه ریزی برای ایجاد محتوای هوشمندانه با استفاده از ابزار تحلیلی مناسب ، رتبه موتور جستجوگر مشتری را به بالای موتورهای اصلی جستجو برساند. شرکت ها به دنبال تجربه و توانایی در مدیریت پروژه هستند. شما باید توانایی حرکت بسیاری از توپ ها را در هوا داشته باشید در حالی که مراحل لجستیکی مربوط به تکمیل یک کمپین موفق سئو را طی می کنید

صفحه اول گوگل

اهمیت تبلیغات در گوگل

اگرچه تبلیغات کلیکی در گوگل همچنان مبتنی بر متن هستند تبلیغ کنندگان می توانند با بهره گیری از تعداد بی نظیری از ویژگی ها ، تبلیغات خود را برای مشتریان احتمالی جذاب و جذاب کنند. افزونه های تبلیغات ، پیوندهای سایت ، اثبات اجتماعی مانند بررسی کاربر ، هدف قرار دادن موقعیت مکانی ، تبلیغات خرید و مجموعه ای از ویژگی های دیگر در اختیار تبلیغ کنندگان قرار دارد که سطح سفارشی سازی و کنترل بی نظیری را به تبلیغ دهندگان ارائه می دهد

صفحه اول گوگل

مزایای استفاده از گوگل

یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از گوگل به عنوان یک بستر تبلیغاتی ، دسترسی بسیار زیاد آن است. گوگل در هر ثانیه بیش از 40،000 جستجو را کنترل می کند ، در مجموع بیش از 1.2 تریلیون جستجو در وب در هر سال. هرچه گوگل به طور فزاینده ای پیچیده می شود - تا حدی به اعتماد روزافزون خود به هوش مصنوعی اختصاصی و فناوری یادگیری ماشین ، این حجم جستجوی شگفت انگیز همراه با پتانسیل دسترسی تبلیغ کنندگان به مشتریان جدید ، احتمالاً افزایش می یابد

صفحه اول گوگل

تبلیغات کلیکی در گوگل

جستجوی پولی بر هدف قرار دادن کلمات کلیدی و استفاده از تبلیغات متنی متمرکز است. تبلیغ کنندگان با استفاده از گوگل ادز کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهند کلمات و عبارات خاص موجود در جستجوی جستجو شده توسط کاربران گوگل با این امید که تبلیغات آنها در کنار نتایج جستجو برای این نمایش داده شود. هر بار که کاربر روی یک تبلیغ کلیک می کند ، مبلغ مشخصی از مبلغ دریافت می شود و از این رو "تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک" نامگذاری می شود

صفحه اول گوگل

هدف تبلیغات صفحه اول گوگل

هدف قرار دادن تبلیغات صفحه اول گوگل یک قسمت اساسی از یک کمپین تبلیغاتی موفق است. ممکن است شما آگهی کاملی را طراحی کرده باشید ، اما باید آن را در زمان مناسب به افراد مناسب نشان دهید تا بهتر به هدف خود برسید. گوگل ادز روشهای مختلفی را برای هدف قرار دادن تبلیغات شما ارائه می دهد بنابر این فدف گذاری در تبلیغات صفحه اول گوگل بسیار مهم است و قبل از هرچیز باید کلمات کلیدی خود را به گوگل معرفی نماییم

مهمترین دلیل اهمیت بودن در رتبه اول گوگل و بازدید گرفتن از آن، در درجه اول کم هزینه بودن آن است. حقیقت این است که هزینه ای که صرف سئو می کنید در بلندمدت کمتر از هر نوع بازاریابی دیگری ست. و البته پایدارتر از تمام آنهاست. همچنین، با افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل در کلمات و عبارات مناسب و مرتبط، مخاطبینی را به سمت سایت خود می کشانید که دقیقا مورد نیاز شما هستند. خریداران محصولات و یا خدمات شما . به همین علت ، کسب بازدید از گوگل بیشترین بازدهی را نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد طبق آخرین آمار روزانه میلیون‌ها جستجو در موتورهای جستجوی مشهور صورت میگیرد که سهم گوگل در حدود ۷۰٪ آن است. یاهو و بینگ نیز به ترتیب ۷.۰۷ و ۹.۲۶ درصد از این بازار جستجو رو برای خود کرده اند. با این توصیف اهمیت گوگل در مقایسه با دیگر رقبا بیشتر به چشم میخورد.با وجود اثبات اهمیت گوگل، چرا ما میبایست در صفحه اول گوگل باشیم ؟صفحه اول در مقایسه با صفحه های بعدی چه مقدار بازدید میگیرد؟ با وجود آنکه ما در صفحه دوم هستیم چرا میبایست در این بازار پرهیاهوی رقابت، برای صفحه اول هزینه کنیم؟ بطور کلی اهمیت رتبه اول گوگل در چیست

چرا در صفحه اول گوگل باشیم

اهمیت حضور وب سایت ما در صفحه اول گوگل چیست

چرا باید در صفحه اول گوگل باشیم فرض کنید کارگاه یا کارخانه ای بسیار مجهز دارید و کالاهایی تولید میکنید که همه مردم بدان نیاز دارند اما کسی خبر ندارد و شما باید کار خود را تبلیغ کنید این تبلیغ ممکن است از طریق کاتالوگ و بروشور و مجله تبلیغاتی صورت پذیرد اما این تبلیغات شما محدود است و فقط عده ای خاص آنرا میبینند اما حضور شما در صفحه اول گوگل طیف گسترده ای از بینندگان را بخود جذب میکنند رقبا و سایر کارخانه داران و خریداران عمده و شرکتها و مدیران موسسات شما را میبینند و این باعث رونق کسب و کار شما میشود به صفحه اول گوگل بیایید

مهم نیست که چه چیزی را می فروشید یا به چه کسی ، احتمال وجود قالب تبلیغاتی یا ویژگی تبلیغاتی باعث جذابیت بیشتر کالاها یا خدمات شما برای بازار هدف شما می شود. گوگل به طور مداوم قالب ها و ویژگی های تبلیغات جدید را پیاده سازی می کند و به تبلیغ دهندگان بیشتر کمک می کند تا به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنند و تجارت جدیدی را پیش ببرند

سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو میباشد با رعایت اصول و قواعد اعلام شده از طرف گوگل و سایر موتورهای جستجو میتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید قبل از آن باید اهمیت حضور در صدر گوگل که قویترین موتور جستجوی جهان است واقف شویم و بدانیم که آرزوی هر دارنده سایتی حضور در صفحه اول گوگل است که بمثابه یک نمایشگاه دائمی و بین المللی است که روزانه مورد جستجوی میلیونها کاربر قرار میگیرد بنابر این اندیشیدن به سئو و بهره گیری از بهینه سازی وب سایت بسیار حیاتی است

قیمت صفحه اول گوگل 

قیمت صفحه اول گوگل با توجه به ایندکس کلمات کلیدی تعیین میگردد اگر بخواهید سایت خود را سئو کنید ابتدا میزان رقابت کلید واژه مورد نظرتان را باید بررسی کنید فرض کنید میخواهید با واژه موتور برق در صفحه اول گوگل قرار بگیرید این کلمه بسیار گرانتر و زمانبرتر از وارد کننده موتور برق خواهد بود هر چقدر کلمه شما کوتاهتر و دارای رقابت بیشتری باشد بدیهی است قیمت سئو و حضور آن کلمه در صفحه اول گوگل گرانتر خواهد بود بنابر این ابتدا باید کلید واژه خود را معرفی نماییم تا بدانیم ایندکس آ« در گوگل چقدر است و زمان رسیدن به صفحه اول گوگل چند وقت است تا بر اساس آن بتوانیم استراتژی سایت خود را تعیین نمایید

اهمیت صفحه اول گوگل

صفحه اول گوگل و اهمیت آن

اهمیت حضور در صفحه اول گوگل بسیار ضروری و حیاتی است

صفحه اول گوگل ، آرزوی هر مالک وب سایتی است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، از این رو همیشه سعی می کنند بهترین متخصصان سئو را برای دستیبابی به این هدف استخدام کنند. اما همانطور که می دانید، در هر صفحه نتایج گوگل فقط ده لینک نمایش داده می شوند و برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید کاملا اصولی مراحل سئو را بپیمایید، مخصوصا اینکه اگر کلمه کلیدی که انتخاب می کنید، جز کلمات پربازدید و تک کلمه ای باشد

برای قرار گرفتن لینک در صفحه اول گوگل ، باید سایت شما براساس موتورهای جستجو بهینه شود. گوگل در چند سال الگوریتم های متعددی را معرفی کرده است که مطابق بودن با هر الگوریتم به شما کمک می کند به راحتی و در سریع ترین زمان رتبه سایت خود را افزایش داده و بعد از مدتی درصفحه اول گوگل قرار بگیرید. البته باز هم تاکید می کنیم که این مساله به نوع انتخاب کلمه کلیدی شما بستگی دارد

مهمترین مساله برای افزایش رتبه سایت و قرارگیری آن در صفحه اول گوگل، استفاده مناسب ازکلمات کلیدی در متن است. چگونگی استفاده از کلمات کلیدی در محتوای سایت خیلی مهم است. استفاده بیش از حد، مورد جریمه گوگل می شود و استفاده خیلی کم هم اثری در سایت شما برای قرار گیری در صفحه اول گوگل نخواهد داشت

تاثیر نام دامنه 

نام دامنه باید کوتاه باشد. البته همیشه این مساله امکان پذیر نیست، برای مثال سایت  jaamarzhang.ir   هرچند دارای نام دامنه بلند است، اما ازنظر مفهوم کمک بسیاری می تواند به برندینگ آن کند.اما مهمتر از کوتاه بودن نام دامنه، تطابق مفهومی آن با محتوای سایت است، یعنی استفاده از کلمات کلیدی اصلی به موتورهای جستجو و کاربران کمک می کند تا بتوانند علاوه بر فهمیدن موضوع صفحه، راحت تر آن را به حافظه بسپارند. امروزه موتورهای جستجو علاوه بر اینکه محتوای سایت شما را در هنگام جستجوی کاربر بررسی می کنند، دامنه را هم نیز مورد کاوش قرار می دهند. استفاده کلمات کلیدی معادل انگلیسی آن، به بهینه سازی سایت شما کمک می کند، زیرا اولین مکانی که گوگل بررسی می کند، نام دامنه است تا اگر اسپم باشد آن را نشان ندهد

قیمت تبلیغات صفحه اول گوگل

پس از کسب جایگاه مناسب و حضور در صفحه اول گوگل کار شما تمام نمیشود. شما باید همچنان برای حفظ این جایگاه تلاش کنید. برای دست یابی به این مهم فعالیت های مستمر ضروری است:چند وقت یک بار مطالب خود را به روز کنید و اطلاعات تکمیلی به کاربران ارائه دهید.جایگاه مطلب را در صفحه اول گوگل بررسی کنید و میزان کلیک کاربران را با اعداد میانگین مقایسه کنید، اگر تعداد کلیک ها پایین است عنوان و توضیحات را بازبینی کنید.برای مطالب خود لینک سازی کنید و در صفحات و سایت های مرتبط آن را معرفی کنید.محتوای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.نظرات کاربران را در مورد متن خود بپرسید و به درستی پاسخ آنها را بدهید.به محض اینکه به صفحه اول گوگل میرسید رقابت اصلی شما آغاز میشود. رقبا را یک به یک بررسی کنید و تلاش کنید که جایگاه آنها را بگیرید

اعتماد سازی در گوگل

اینترنت و کاربرد های آن به قدری گسترش یافته که اگر به نحوه تامین نیاز های خود دقت کنید می بینید که درصد قابل توجهی از خواسته های خود از قبیل سفارش غذا ، خرید های آنلاین از فروشگاه های صوتی تصویری ، سفارش هدیه برای دوستان و … را از طریق اینترنت و جستجو در فضای مجازی برآورده می نمایید.پس گوگل محیط مناسبی برای ترویج و تبلیغ کسب و کار ها و دیده شدن آن ها است. اما این تمام ماجرا نیست چون همانطور که می دانید در هر صنعت یک یا دو برند یا رقیب وجود ندارند و تعداد بی شماری از انتخاب ها و برندهای متنوع در دسترس مخاطبان قرار دارد.برای کسانی که در تلاشند ترافیک ارگانیک مطلوبی را به سایت خود هدایت کنند، گوگل بهترین گزینه است. خزنده گوگل ، صفحات و وبسایت ها را در سراسر وب بررسی می کند و تصمیم می گیرد که کدام صفحات در هر حیطه و موضوعی ، برای کاربران بهترین هستند و تقریبا تمامی افراد به نتایج گوگل اعتماد بالایی دارند

تبلیغات صفحه اول گوگل

به صورت مدام گوگل در حال افزودن امکانات جدید و ایجاد تغییراتی در نحوه نمایش نتایج جستجو است. هریک از این تغییرات در صفحه اول گوگل میتواند موجب افزایش یا کاهش بازدیدکننده های شما شود. بطور مثال زمانیکه عبارتی در گوگل جستجو میشود و باکس نمایش نقشه در کنار نتایج ظاهر میشود به طور حتم درصدی از کاربران پاسخ خود را از طریق این باکس دریافت میکنند و ممکن است دیگر نیازی به انتخاب یکی از سایت های موجود در صفحه نباشند.به تازگی گوگل تغییراتی در نحوه نمایش نتایج و تعداد کاراکترهای توضیحات هر سایت ایجاد کرده است. قبلا برای هر نتیجه در گوگل حدااکثر ۱۷۰ کاراکتر نمایش داده میشد در حالیکه این تعداد به ۳۲۰ کاراکتر افزایش یافته است. این افزایش موجب شده که صفحه اول گوگل طولانی تر شده و برای رسیدن به نتایج پایین تر نیاز به اسکرول بیشتری باشد. این اتفاق میتواند تاثیر منفی بر میزان بازدیدکننده رتبه های پایین تر داشته و در مقابل رتبه های ۱ تا ۴ را بیشتر در دیدرس کاربر قرار دهد

تبلیغات شبکه های اجتماعی و گوگل

تبلیغات شبکه های اجتماعی ، تبلیغات گرافیکی چاپی ، ایمیل مارکتینگ ، ویدیو مارکتینگ ، تبلیغات دهان به دهان ، برپایی کمپین های تبلیغاتی و بسیاری از روش های دیگر برای این هدف وجود دارند.اما باید بدانید که بیش از 80 درصد کاربران در اینترنت ، نیاز های خود را از طریق موتورهای جستجو و در راس آنها گوگل ، برطرف می کنند.پس بدون شک اهمیت حضور و قرار گرفتن سایت در نتایج جستجوی گوگل بسیار زیاد است ، نه تنها صفحه اول بلکه صفحات دیگر. این امر موجب دیده شدن کسب و کار شما می شود.بدون اغراق هر چیزی که نیاز داشته باشید در اینترنت قابل دسترسی است ، از دانلود یک کتاب صوتی گرفته تا خرید خودرو ! و مخاطبان فضای مجازی هیچ گاه از طریق جستجو در گوگل دست خالی باز نمی گردند

تبلیغات صفحه اول گوگل