تبلیغات ارزان و هدفمند در گوگل

تبلیغات گوگل باید هدفمند و دارای استراتژی باشد ابتدا باید بدانید که هدف شما از طراحی و ایجاد یک وب سایت چیست شغل خود را بررسی کرده و رقبای خود را شناخته و از بازار اطلاعات کافی داشته باشید سپس تبلیغات هدفمند خود را شروع کنید.این تبلیغات میتواند از دوراه صورت بگیرد راه اول گوگل ادز یا تبلیغات کلیکی و پولی در صفحه اول گوگل است.راه دوم که ارزانتر ولی زمانبر است سئو یا بهینه سازی مواورهای جستجو بوده که در این صفحه راجع به اهداف گوگل و تبلیغات هدفمند مطالبی را برای کاربران سایت جام ارژنگ ارائه میدهیم.

تبلیغات چیست

تبلیغات هر نوع فرم ارتباطی پرداخت شده از طریق یک حامی یا منبع مشخص است که توجه را به سمت ایده ها ، کالاها ، خدمات یا خود حامی مالی جلب می کند. بیشتر تبلیغات بیشتر به سمت گروه ها و نه افراد است و تبلیغات معمولاً از طریق رسانه هایی مانند تلویزیون ، رادیو ، روزنامه ها و به طور فزاینده اینترنت انجام می شود. تبلیغات غالباً با نمایش اندازه گیری می شوند (تعداد دفعاتی که مشتری در معرض تبلیغ قرار می گیرد). 
تبلیغات نوعی تبلیغ بسیار قدیمی با ریشه هایی است که حتی به دوران باستان برمی گردد. در دهه های اخیر ، شیوه های تبلیغات بسیار تغییر کرده است زیرا فناوری و رسانه های جدید به مصرف کنندگان اجازه داده اند مکان های تبلیغاتی سنتی را دور بزنند. از اختراع کنترل از راه دور ، که به مردم امکان می دهد بدون خروج از کاناپه تبلیغات در تلویزیون را نادیده بگیرند ، تا دستگاه های ضبط که به مردم اجازه می دهد برنامه های تلویزیونی را تماشا کنند اما از تبلیغات چشم پوشی کنند ، تبلیغات معمولی رو به زوال است. در سرتاسر تابلو ، تماشاگران تلویزیونی چند پاره شده و رتبه بندی ها کاهش یافته است. 
رسانه های چاپی نیز رو به افول هستند ، افراد کمتری در روزنامه ها و سایر رسانه های چاپی مشترک می شوند و افراد بیشتری منابع دیجیتالی را برای اخبار و سرگرمی ها ترجیح می دهند. درآمد تبلیغات روزنامه ها از سال 2000 به طور مداوم کاهش یافته است. درآمد تبلیغات در تلویزیون نیز نرم است و در تعداد فزاینده ای از شبکه های پخش و کابلی تقسیم می شود. واضح است که شرکت ها برای دسترسی به مصرف کنندگان باید فراتر از کانال های تبلیغاتی سنتی حرکت کنند. رسانه های دیجیتال با خوشحالی وارد عمل شده اند تا این خلا را پر کنند. علی رغم تغییر این چشم انداز ، برای بسیاری از شرکت ها تبلیغات همچنان در خط مقدم چگونگی ارسال پیام مناسب به مشتریان و مشتریان احتمالی باقی مانده است.

اهداف کوتاه مدت تبلیغات

یک هدف و هدف کوتاه مدت در تبلیغات جلب توجه مردم است. در تبلیغات خود از چاپ بسیار خواندنی استفاده کنید. رنگ ، نمودارها و تصاویر نیز می توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند ، به ویژه اگر بسیار مرتبط باشند. به عنوان مثال ، طلا اغلب برای نشان دادن مشروبات الکلی برتر یا گران قیمت استفاده می شود. 

یکی از بهترین روش ها برای جلب توجه در تبلیغات چاپی استفاده از یک تیتر قوی است. گزاره ای بیان کنید که نوع مناسب خواننده را به خود جلب کند و حداقل یک فایده در عنوان جذب خواننده به تبلیغ وارد کنید. بعنوان مثال ، عنوان "امروز با دستمزد بالاتر شروع کنید" خوانندگانی را که احساس می کنند درآمد کافی ندارند ، جلب می کند. برای جلب توجه در تبلیغات رادیویی و تلویزیونی خود از اصوات و صدای زنجیر استفاده کنید. 

تبلیغات یک تصمیم بزرگ است

زندگی پر از تصمیمات بزرگ است. و نه بار از ده مورد ، آنها مواردی نیستند که شما بخواهید بدون اندکی تأمل یا برنامه ریزی قبلی به آنها بپردازید. 
در مورد تجارت و فعالیت های بازاریابی آن نیز می توان همین را گفت. شما فقط به خاطر آن کارزارها را اجرا نمی کنید و بدون فکر واقعی درمورد آنچه می خواهید از آن پس بگیرید ، برای توجیه هزینه های خود تلاش خواهید کرد. شما در حال تلاش برای رسیدن به چیزی هستید. شما در حال رسیدن به یک هدف هستید. شاید شما هنوز فقط شکل ظاهری را مشخص نکرده باشید .
طبق یک نظرسنجی از صنعت در بیش از 3200 بازاریاب ، کسانی که هدف گذاری کرده اند 376٪ بیشتر از کسانی که این کار را نکرده اند ، گزارش موفقیت می دهند. 
اهداف برای ارائه وضوح ، هدف ، جهت و چشم انداز است. چه شخصی و چه تجاری ، این موارد منجر به موفقیت برای شما ، دپارتمان شما و به طور کلی کسب و کار شما می شوند. زدن هدف شما ثابت می کند که تأثیر می گذارید. همه ما می خواهیم احساس کنیم که در حال همکاری هستیم ، درست است؟

شناخت حوزه های تبلیغات

به طور کلی ، اهداف بازاریابی را می توان به پنج حوزه اصلی تقسیم کرد: افزایش آگاهی از برند ، تولید هدایت های با کیفیت بالا ، رشد و حفظ رهبری فکری ، افزایش ارزش مشتری و توانمند سازی همکاران برای تبدیل شدن به سفیران برند. 
اینها موارد کلیدی است که بازاریابی معمولاً خود را مسئول آنها می داند و در نهایت بر توانایی شرکت شما در به دست آوردن - و حفظ آنها - مشتریان خود تأثیر می گذارد. 
ممکن است متوجه شوید که برخی از این موارد را بیشتر از دیگران می شناسید و این کاملاً طبیعی است - اهداف بازاریابی شما باید کاملاً مطابق با نیازهای تجارت شما باشد و هر مشاغل متفاوت است. 
در اینجا ، ما قصد داریم پنج هدف اصلی را که باید هنگام ایجاد و اجرای استراتژی بازاریابی در نظر بگیرید ، بررسی کنیم. این اهداف باید در دستیابی به حداکثر نتایج در سال 2020 و بعد از آن به شما کمک کنند.

شناساندن برند اولین هدف تبلیغات

شرکت شما بازاری برای تسخیر ، محصولی برای عرضه یا شاید فقط پرچمی برای به اهتزاز درآوردن دارد. در هر صورت ، هدف اصلی شما احتمالاً افزایش آگاهی از نام تجاری شما است ، بنابراین شرکت شما همیشه در لیست است که افراد به دنبال حل یک مشکل خاص هستند. 
هر مارک دارای یک شخصیت است - صدای انسانی با لحنی که می زنید و سیستم عامل هایی که استفاده می کنید و موضوعات یا موضوعاتی که درباره آنها صحبت می کنید شکل می گیرد. اگر هدف شما افزایش آگاهی از نام تجاری است ، کشف اینکه این شخصیت چیست و چگونه صدا به نظر می رسد ، دو مکان عالی برای شروع است. 
وقتی نوبت به ایجاد یک استراتژی پیرامون این هدف می رسد ، انواع مکان هایی را که خریداران هدف شما بیشترین زمان را در آن می گذرانند ، در نظر بگیرید. این شانس زیاد وجود دارد که بخواهید به دنبال یک استراتژی رسانه های اجتماعی باشید ، که به شما بستری برای تعامل با مخاطبان هدف خود می دهد. این می تواند به صورت به اشتراک گذاری مقالات جالب مربوط به صنعت شما ، ارسال پیام در مورد فرهنگ شرکت شما یا انجام نظرسنجی برای ارتباط با مخاطبان شما باشد. 
حتی می توانید یک قدم جلوتر بروید و برای مخاطبان هدف خود محتوای رایگان ایجاد کنید ، مانند کتاب های الکترونیکی ، راهنماها ، چک لیست ها ، الگوها و فیلم های آموزشی. 
تعامل با مخاطبان در شبکه های اجتماعی باعث می شود نام تجاری شما نزدیک تر و دوستانه تر به نظر برسد. شما بیش از مشاغلی هستید که محصول یا خدمات خود را می فروشید. و چون تأثیر مثبتی بر مخاطبان خود دارید ، آنها احتمالاً به طرفداران برند شما تبدیل می شوند ، محتوای شما را به اشتراک می گذارند و تجربیات مثبت آنها را به دوستان ، خانواده و همکاران منتقل می کنند. 
نکته برتر آگاهی از مارک تجاری: همه چیز نیست ... من من هستم. یک مکالمه به دو صورت انجام می شود ، بنابراین فراموش نکنید که متوقف شوید و به صحبتهایی که افرادی که برای رسیدن به آنها تلاش می کنید ، گوش فرا دهند. شما هرگز نمی دانید - آنها ممکن است فقط برخی از بینش های ارزشمند یا ایده های عالی داشته باشند!