• طراحی سایت

تبلیغات صنعتی

 تبلیغات صنعتی ، تبلیغات تجارت به تجارت است. این نوع تبلیغات به طور کلی شامل شرکتی است که محصولات یا خدمات خود را برای شرکت هایی که در واقع از محصولات یا خدمات مشابه یا مشابه استفاده می کنند تبلیغ می کند یا می توان گفت که شرکت تبلیغاتی باید محصولی را که شرکت دیگر برای تولید یا عملکرد خود نیاز دارد تولید کند. برای مثال برخی از شرکت های تولید آب معدنی که در مقیاس کوچکتر کار می کنند ، بطری های بسته بندی ، درب بطری ها ، جلدی که روی آن نام چاپ شده است و غیره را به خارج از کشور عرضه می کنند ، بنابراین برای این امر ، تبلیغات تولید کنندگان بطری ، درب و کاغذ بسته بندی بیرونی می تواند کارساز باشد.

کوچکتر به کوچکتر و بزرگتر از همه ، هر شرکتی باید تبلیغات صنعتی انجام دهد. برای مثال اگر شرکتی در حال تهیه پودر قهوه باشد ، پودر خود را به توزیع کنندگان می فروشد که به نوبه خود آن را به خرده فروشان و عمده فروشان و همچنین به شرکت های بزرگی که برای کارمندان خود دستگاه قهوه ساز دارند ، می فروشند. بنابراین شرکت های تولید کننده هر محصولی می توانند برای شرکت های دیگر تبلیغ شوند ، مانند مواد اولیه ، ماشین آلات مورد استفاده سایر شرکت ها ، قطعات یدکی ماشین آلات که باعث کارکرد آن می شود ، هر چیزی.

نقش تبلیغات صنعتی


این شکار خریداران را به حداقل می رساند.
این در افزایش فروش شرکت کمک می کند.
این امر به ایجاد کانالهای توزیع بیشتر و بیشتر کمک می کند.
این امر باعث می شود شرکت برای تولید محصول یا خدمات مورد نظر کارآمدتر کار کند.
این باعث ایجاد آگاهی در بین مشتریان یا شرکت های دیگر در مورد محصولات و خدمات می شود.
فرآیند تبلیغات صنعتی
استراتژی های به کار رفته در تبلیغات صنعتی از یک شرکت به شرکت دیگر متفاوت است ، زیرا شرکت های مختلف محصولات مختلفی برای تبلیغ دارند. بنابراین ، یک قانون واحد نمی تواند برای همه تبلیغات شرکت ها مفید باشد. اما فرایند اساسی که می تواند به یک تبلیغ موفق منجر شود این است: دانستن هدف برای تبلیغات - شناسایی شرکت های هدف - تحقیق در مورد شرایط بازار و رقبا - ایجاد تبلیغ برای تحویل - انتخاب رسانه برای استفاده - که باید باشد بودجه اختصاص داده شده - اجرای تبلیغات - دریافت بازخورد از مشتریان.

انواع رسانه ها در تبلیغات صنعتی


رسانه هایی که به طور کلی در تبلیغات صنعتی استفاده می شود رسانه های چاپی و بازاریابی مستقیم هستند.

تبلیغات صنعتی
رسانه چاپی شامل مجلات تجاری ، نشریات تجاری ، روزنامه ها ، مجلات فنی و غیره است. برای اینکه رسانه چاپی بتواند به طور کارآمد کار کند ، باید و بایدهایی را باید در خاطر داشت:

تصویر دیداری تبلیغ باید بسیار واضح و برجسته باشد
آگهی باید آنقدر چشمگیر باشد که خوانندگان با خواندن آن جذب شوند
نکته مهم باید در مورد خدمات یا کالای ارائه شده باشد و نه منبعی که توسط آن ارائه می شود
اجازه دهید آگهی ساده خوانده شود (بدون فونت دشوار)
تصویر نشان داده شده نباید با محصول بی ربط باشد.
این تبلیغ باید تصویر شرکت را منعکس کند.
اگر آگهی در دو یا چند صفحه باشد ، باید به ترتیب منطقی باشد.
عنوان ها باید جذاب و متناسب با تصویر محصول باشند.
و سرانجام ، در پایین صفحه ، نام شرکت ، آدرس و شماره تلفن دفتر محترم باید بدون هیچ مشکلی به وضوح ذکر شود.
بازاریابی مستقیم شامل موارد زیر است:

پست الکترونیکی مستقیم - در اینجا ، خبرنامه ها ، برگه های داده و بروشورهای شرکت مستقیماً به آدرس پستی مشتریان پست می شوند.
تبلیغات تلفنی - تبلیغات با فراخوانی مشتری های تلفن در آنجا ، پیام دادن به تلفن های همراه و غیره انجام می شود.
تبلیغات آنلاین - شامل شرکت هایی است که برای مشتریان یا شرکت های دیگر ایمیل ارسال می کنند و اطلاعات مربوط به خدمات مورچه محصولات خود را درج می کنند ، قرار دادن بنرهای آنلاین ، ارائه گزینه های خرید الکترونیکی و غیره
تبلیغ کنندگان همچنین از راه های دیگری برای تبلیغ محصولات خود مانند شرکت در نمایشگاه ها ، نمایشگاه های تجاری و نمایشگاه ها استفاده می کنند.

بنابراین ، شرکت ها می توانند از هر نوع تبلیغاتی استفاده کنند ، شعار مهم افزایش فروش ، تولید محصولات با بهترین کیفیت ، برقراری ارتباط خوب با مشتریان و رسیدن به هدف مورد نظر است.

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)