تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی عموما اختصاص به مشاغلی دارد که در حوزه صنعت دسته بنددی شده اند.
تبلیغات صنعتی (Industrial Advertising) یعنی به صورت کاملاً حرفه ای، محصولات و خدمات شرکت هایی را معرفی کنید که موجب شود شرکت ها در تجارت خود به موفقیت بیشتری برسند. انواع تبلیغات صنایع ممکن است به تبلیغاتی معطوف شود که تولیدکنندگان باید مواد اولیه بخرند یا تجهیزات مورد استفاده در فرآیند تولید را تأمین کنند.
تبلیغات محصولات صنعتی کمک می کنند تا مشاغل در حوزه تخصصی خود، محصولات را به مشتریان یشتری معرفی کنند و فروش خود را بالاتر ببرند. 
این تبلیغات گاهی موجب می شود که یک رابطه طولانی مدت با یک فروشنده برقرار شود و به این ترتیب، خرید مواد لازم بخش قابل پیش بینی از مدل کسب و کار آنها می شود. 
تبلیغات محصولات و خدمات صنعتی برای ارتباط با مشاغل و تشویق آنها به خرید است.
تبلیغات صنعتی برای تولیدکنندگان است. این نوعی تبلیغات از تجارت به کسب و کار است که در آن تولید کننده ابزار ، تجهیزات و مواد اولیه خود را که در فرآیند تولید استفاده می شود ، تبلیغ می کند. در این نوع تبلیغات ، یک شرکت به شرکت دیگر نزدیک می شود تا شرکت دیگر را متقاعد کند محصولات را از شما بخرد.

ابلیغات صنعتی
تبلیغات صنعتی

اصول تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی

تکنیک های تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی

اهمیت تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی چیست

تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی مجازی

تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی نمایشگاهی

تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی دیجیتال

تبلیغات صنعتی

مجله تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی در نمایشگاهها

تبلیغات صنعتی

طراحی سایت تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی

سایت تخصصی تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی در گوگل

تبلیغات صنعتی

برنامه ریزی تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی

فیلم تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی

انیمیشن تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی

تیزر تبلیغات صنعتی

استراتژی تبلیغات

یک استراتژیِ تبلیغاتی را می‌توان به‌عنوان یک طرح برای کمک به فروش محصول، شناساندن برند و… به مصرف‌کنندگان، تعریف کرد. هر شرکتی برنامه استراتژیک منحصربه‌فرد خودش را دارد؛ به همان تعداد که محصولاتی برای تبلیغ وجود دارد، به همان تعداد هم استراتژی تبلیغاتی وجود دارد. 
یکی از مهم‌ترین اقدامات در برنامه‌ریزی استراتژیک برای تبلیغ؛ تعیین اهداف و چشم‌انداز برای آن است. تعیین اهداف، جایگاه بسیار مهمی در برنامه‎ریزی استراتژیک دارد؛ زیرا درنهایت لازم است که با سنجش میزان دستیابی به اهداف، میزان موفقیت در آن تبلیغ را ارزیابی کرد. در برنامه‌ریزی استراتژیک برای یک کمپین تبلیغاتی، باید جهت و محدوده کاری‌مان را در ابتدا برای کل مدت‌زمان تبلیغ مشخص کنیم تا به چشم‌انداز و هدف تعیین‌شده برسیم. این یکی از اصول تبلیغات موثر و موفق است. 

تبلیغات صنعتی

استراتژی بازاریابی صنعتی

بسیاری از شرکت ها محصولی را ایجاد و به بازار عرضه می کنند که هیچ کاربردی در سطح مشتری فردی ندارد ، بنابراین تنها مشتری آنها مشاغل دیگر خواهد بود. به عنوان مثال شرکتی که ماشین آلات تولیدی در مقیاس بزرگ تولید می کند ، بعید است یا قادر به فروش آن ماشین آلات به افراد خصوصی نیست زیرا بعید به نظر می رسد که این مشتریان توانایی تهیه آن را داشته باشند یا به تجهیزات با چنین اندازه ای احتیاج ندارند. این ماشین آلات باید به مشاغل دیگری فروخته شود که هم از منابع برخوردار باشد و هم نیاز به تولید مقادیر زیادی از محصولات خود را دارد ، مانند یک کارخانه تولید اسباب بازی در بازار انبوه که هر ساله نیاز به ایجاد یک میلیون واحد از همان اسباب بازی دارد. 
استراتژی های بازاریابی صنعتی 
بازاریابی صنعتی فرآیندی پیچیده است که در بسیاری از مراحل رخ می دهد. این می تواند شامل طیف گسترده ای از استراتژی های بازاریابی ، مانند: 
وب سایت های اطلاعاتی با زبان ویژه سایر مشاغل 
ارائه شخصی به کارمندان مدیریت مشتریان بالقوه 
نمونه های محصول برای نشان دادن اطمینان به کیفیت محصول 
فیلم های آنلاین نمایش محصولات و کارکنان فروش 
بسیاری از شرکتهای تولید کننده محصولات مصرفی بخشهای ویژه ای برای بازاریابی برای مشتریان B2B ایجاد می کنند. تولیدکنندگان مبلمان اغلب این کار را انجام می دهند ، میز ، صندلی و کاناپه خود را به مشاغلی باز می کنند که ممکن است آنها را برای دفاتر شرکتی خود بخواهند. 
این امر معمولاً هنگامی اتفاق می افتد که مشاغل تولید کننده به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند سفارشات بزرگتری را در اختیار شما قرار دهد. ارائه دهندگان خدمات نیز گهگاه به مشتریان صنعتی گسترش می یابند تا از قراردادهای پردرآمد استفاده کنند. به عنوان مثال ، یک عمل حقوقی متخصص در حقوق قراردادها می تواند دامنه خود را از نمایندگی فقط افراد تا کمک به مشاغل در توسعه قراردادهای خود گسترش دهد. 

استراتژی های رسمی تبلیغات

استراتژی های رسمی تبلیغات، بر مبنای «بیانیه جایگاه» هستند. بیانیه جایگاه، واژه ای تخصصی در حوزه بازاریابی و تبلیغات است و به این معناست که محصول شرکت در کجا قرار دارد، چه تفاوتی با کالا و خدمات رقیبان دارد و چگونه در اختیار مشتری قرار می گیرد. 
مفهومی را که در بیانیه جایگاه نهفته است، مفهوم محصول می نامیم. مفهوم محصول، ارزش هایی که کالا یا خدمات ارائه می دهد و چارچوبی را که در آن جا می گیرد معرفی می کند. بنابراین مفهوم محصول برای چاقوی شکار، با دمپایی روفرشی ابریشمی صورتی که در تاریکی برق می زند، خیلی فرق می کند! مفهوم محصول، انتخاب متن، تصویر و پیامی را که باید در تبلیغات از آنها استفاده شود، مشخص می کند. تعریفی از مشتری هدف و دلیل انتخاب و خرید کالا نیز باید به طور نهفته در بیانیه جایگاه وجود داشته باشد. 

تبلیغات صنعتی

انواع رسانه برای تبلیغات صنعتی

هر شرکتی که نیاز دارد محصولات یا خدمات خود را به شرکت های دیگر تبلیغ کند لازم است در مورد رقبای خود تحقیق کند، اما تاکتیک های تبلیغات صنعتی در تمامی شرکت ها یکسان نخواهد بود. رسانه های مکتوب و بازاریابی مستقیم، دو شبکه متداول برای مبارزات تبلیغاتی هر شرکت هستند و تبلیغاتی صنعتی هم از این قاعده مستثنی نیستند. 
هنگام تبلیغات در رسانه های مکتوب، محصولات یا خدماتی که در شرکت های دیگر بازاریابی شده اند، باید ساده و خوانا باشد. قسمت برجسته تبلیغات باید به جای تکیه بر نام و عنوان تجاری شرکت، بر محصولات یا خدمات و کیفیت ارائه آنها متمرکز شود.این ساده ترین راه برای دیده شدن توسط مخاطبان هدف است. 
همچنین لازم است اطلاعات تماس شرکت هم وجود داشته باشد، در نتیجه مشتری می تواند فورا محصولات یا خدمات مورد نظر را سفارش دهد. بازاریابی مستقیم، شامل تمام روش های دسترسی به مشتری به صورت مستقیم، از طریق تلفن یا به وسیله ایمیل و نامه است. 
بروشورها و تماس سرد (روشی که در آن فروشنده یا بازاریاب، با هدف مشتری یابی، ارتباط حضوری و یا تماس تلفنی برقرار می کند) چند نمونه از بازاریابی مستقیم هستند. نمایش ها و نمایشگاه های تجاری نیز روش هایی هستند که کمپین تبلیغات تجاری می تواند در آن اتفاق بیفتد. موضوع مهمی که باید مد نظر قرار گیرد این حقیقت است که دستیابی به شرکت های دیگر به امید فروش محصولات به آنها و تبدیل کردن آنها به مشتریان ثابت، با روش هایی که برای جذب افراد هدف به کار می رود تفاوت دارد. 
افرادی که در مورد تدارکات یک شرکت تصمیم گیری می کنند، اطلاعات خود را به همان روشی که افراد عادی برای کسب اطلاعات به کار می برند به دست نمی آورند. فنجان های کاغذی برای کافی شاپ ها که به صورت فله ای سفارش داده می شود معمولا در تلویزیون یا اینترنت تبلیغ نمی شوند، زیرا افرادی که برای شرکتی کار می کنند که به فنجان کاغذی نیاز دارد، به طور منظم فرصت تماشای تلویزیون پیدا نمی کنند. در عوض، احتمال بیشتری دارد که آنها روزنامه بخوانند یا در نمایشگاه های تجاری به دنبال آن محصولات باشند. 

اولین قدم بازاریابی صنعتی

اولین قدم در تهیه برنامه بازاریابی صنعتی همان تهیه هر نوع برنامه بازاریابی است: شناسایی مشتری. تولید کننده باید درک کند که چه نوع مشاغل از محصول سود می برند. این یک پایه و تمرکز برای بقیه برنامه های بازاریابی ایجاد می کند. 
در مرحله بعد ، تولید کننده باید مقدمه خود را برای مشتریان احتمالی تنظیم کند. گرچه شبکه های چهره به چهره قدیمی و قدیمی در دنیای تجارت به کسب و کار زنده و زنده هستند ، اما حضور آنلاین پررنگ به طور فزاینده ای مهم است. مشتریان بالقوه همیشه قبل از مذاکره در مورد فروش محصول ، در مورد یک شرکت تحقیق می کنند. یک وب سایت با محتوای دقیق اما نه بیش از حد خاص در مورد شرکت و محصولات آن به عنوان یک معرفی عالی است. 

تبلیغات صنعتی

تفاوت استراتژی تبلیغاتی با کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغات با استراتژی تفاوت دارد. کمپین مجموعه ای از برنامه های مستقل و هماهنگ است؛ اما استراتژی نحوه اجرا را مشخص می کند. حضور تبلیغات در همه جا و به صورت مداوم در درجه اول اهمیت قرار دارد. تمامی جنبه های کمپین از جمله متن، تصاویر و موسیقی باید بازتابی از استراتژی تبلیغاتی باشند. این مخصوصا زمانی که از چند کانال مختلف، مثل تلویزیون، انتشارات، ایمیل و غیره استفاده می کنید مفید است. برای رسیدن به بیشترین انسجام لازم، خیلی از مبلغان حرفه ای از مفاهیمی استفاده می کنند که به صورت تصویر، شعار تبلیغاتی یا ترکیبی از چند روش است. 
با این حال، صاحبان مشاغل کوچک باید به کمپین تبلیغاتی خود با دیدی واقع گرایانه نگاه کنند. البته، معمولا آنها دنبال راه حل های موثر و کم هزینه می گردند، اما در حالت عادی بعید است که بشود به طور همزمان از کانال تبلیغاتی ای استفاده کرد که هم موثر و هم ارزان باشد. 
به همین دلیل است که مشخص کردن بودجه ای مناسب برای تبلیغات از اهمیت زیادی برخوردار است. نمی شود پولی را که از قسمت های دیگر اضافه آمده برای تبلیغات هزینه کرد. با تخصیص دادن پول کافی و استفاده از مناسب ترین کانال، می توانید به نتیجه ای که انتظار دارید برسید؛ یا حداقل وضعیت حاضر را بهبود ببخشید. از آنجا که هزینه ثابتی در ماه به این کار اختصاص می دهید، بهتر است بازدهی تبلیغات خود را ارزیابی کنید. 

شناخت مکان مناسب تبلیغات

داشتنِ تصورات زیاد در مورد مشتریان هدف، خطرناک است. به عنوان مثال، اگر برنامه رادیویی ای است که از آن خوشتان می آید و تصور می کنید مشتریان شما هم آن را دوست دارند، عاقلانه نیست هزینه زیادی صرف تبلیغات در برنامه رادیویی کنید؛ زیرا هم گران است و هم ثابت شده چندان موثر نیست. 
فرصت های زیادی برای صرفه جویی در هزینه تبلیغات وجود دارند. اگر در مکان نامناسبی تبلیغ کنید، پول خود را هدر می دهید. به جای این کار بهتر است مشتریان خود را بشناسید. سپس، آنها را مورد ارزیابی قرار دهید. به این فکر کنید دوست دارند در کدام سایت های اینترنتی وقت بگذرانند، کجا می توانید افراد دیگری شبیه به آنها پیدا کنید، چه کتاب ها یا مجلاتی می خوانند و به کدام برنامه های رادیویی یا پادکست ها گوش می دهند. وقتی مشتریان خود را درست بشناسید، بهتر می توانید آنها را به کسب و کار خود جذب کنید. 

تبلیغات صنعتی

بازاریابی صنعتی چیست

بازاریابی صنعتی ، همچنین به عنوان بازاریابی تجارت به تجارت (B2B) شناخته می شود ، شاخه ای از ارتباطات و فروش است که در تهیه کالاها و خدمات به مشاغل دیگر ، به جای مشتریان فردی ، تخصص دارد. 
از آنجا که بازاریابی صنعتی اغلب شامل سفارشات زیاد و روابط طولانی مدت بین تولید کننده و مشتری است ، فرایند از مرحله اول تا پایان فروش اغلب پیچیده تر از روند بین یک تجارت و یک مشتری خصوصی است. 
در حالی که فروش B2C ممکن است بر تعاملات یک به یک بین دو طرف متمرکز باشد ، مشاغل معمولاً از تعداد زیادی از افراد تشکیل شده است. قبل از اینکه محصول در قفسه های فروشگاه دیگر ظاهر شود ، دو کسب و کار باید به توافقی برسند که شامل تولید ، خرید و ارسال هزاران محصول باشد.

معنای تبلیغات چیست

تبلیغات جمع تبلیغ و به معنای رسانندگی است و در مفهوک جامع رساندن پیام به دیگران از طریق برقراری ارتباط به منظور ایجاد تغییر و دگرگونی در دانش، نگرش و و رفتار مخاطب است. 
هارولد لاسول، جامعه‌شناس ارتباطات، تبلیغات را اینچنین تعریف می‌کند: تبلیغات در معنای گسترده آن، فن تحت تأثیر قرار دادن عمل انسان، از طریق دستکاری تصورات است. 
به گفته ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی؛ تبلیغات نوین، تلاشی است پیوسته در جهت ایجاد یا شکل دادن رخدادها برای تحت تأثیر قرار دادن عامه مردم، با کار فکری یا گروهی و لئونارد دوب، مشاور مؤسسه تحلیل تبلیغات چنین توصیفی درباره تبلیغات ارائه می‌دهد: اقدامات منظمی که فرد یا افراد ذی‌نفع از راه تلقین، برای نظارت بر حالات روانی گروه‌هایی از افراد و در نتیجه نظارت بر اعمال آنها به عمل می‌آورند و یونگ روان‌پزشک سوئیسی، تبلیغات را چنین تعریف می‌کند: نشر افکار، عقاید و حالات رفتاری که موضوع واقعی را برای شنونده یا خواننده به روشنی بیان نمی‌کند. در هر حال، هر نوع ارتباط به منظور نشاندن داده‌ها، ایده‌ها یا انگاره‌ها در اذهان بشری برای تأثیرگذاری بر افکار، عواطف یا کنش‌های فردی یا گروهی را تبلیغ می‌گویند.

تبلیغات صنعتی

تعریف تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی محصولات و خدمات را به شرکتهایی ارتقا می دهد که از آنها در تجارت خود استفاده خواهند کرد. تبلیغات صنعتی ممکن است به تبلیغاتی معطوف شود که تولیدکنندگان مواد اولیه یا تجهیزات مورد استفاده در فرآیند تولید خود را خریداری می کنند ، یا ممکن است به طور کلی به تبلیغات تجارت به کار (B2B) اشاره داشته باشد.

تبلیغات صنعتی چیست؟

تبلیغات صنعتی می تواند به بازاریابی طراحی شده برای بدست آوردن تجارت یک شرکت تولیدی اشاره داشته باشد. این ممکن است تبلیغات مواد ضروری ، تجهیزات یا فناوری مورد نیاز برای ادامه کار تولیدی را انجام دهد.

تبلیغات صنعتی همچنین می تواند به هرگونه تبلیغات B2B اشاره داشته باشد ، حتی اگر مختص صنعت تولید نباشد.

نام های جایگزین: تبلیغات کسب و کار به تجارت ، تبلیغات B2B

تبلیغات صنعتی چگونه کار می کند

افراد تنها افرادی نیستند که خرید می کنند. هر مشاغل مصرف کننده و همچنین فروشنده است.

به عنوان مثال ، یک مشاغل در یک دفتر نیاز به خرید کامپیوتر ، خرید نرم افزار مخصوص صنعت و استخدام یک شرکت نظافت دارد. یک شرکت مراقبت از چمنزار نیاز به خرید ماشین های چمن زن ، بیل ، موبر ، یک تریلر بار و سایر ابزار دارد. یک شرکت ساختمانی برای هر پروژه به مواد اولیه مانند لوله و الوار نیاز دارد.

مانند مصرف کنندگان ، مشاغل می خواهند با خریدهایشان مشکل خاصی حل شود. آنها می خواهند تبلیغات را در مورد راه حل های مشکلات خود ببینند تا تجارت در فروش.

برخلاف مصرف کنندگان منفرد ، که غالباً برای معاملات یکبار مصرف یا خریدهای نامنظم خرید می کنند ، مشاغل معمولاً باید محصولات مشابه را بارها و بارها بخرند. آنها به دنبال یک رابطه طولانی مدت با یک فروشنده هستند تا خرید مواد لازم بخشی قابل پیش بینی از مدل کسب و کار آنها شود.

تبلیغات صنعتی برای ارتباط با مشاغل و تشویق آنها به خرید است. تبلیغات صنعتی برای جلب خریدار ، افزایش فروش ، گسترش کانالهای توزیع و گسترش آگاهی از مارک تجاری یک شرکت طراحی شده است.

انواع تبلیغات صنعتی

انواع تبلیغات صنعتی 
مانند سایر اشکال تبلیغات ، تبلیغات صنعتی نیز باید مبتنی بر استراتژی بازاریابی باشد که شامل اطلاعاتی در مورد مشتریان هدف ، رقبا ، بازار و پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما باشد. این عناصر به شما امکان می دهد بهترین مکان ها را برای دسترسی به مشاغل مورد نیاز محصولات خود شناسایی کنید. 
تبلیغات صنعتی معمولاً در کانالهای خاص صنعت قرار می گیرد ، به شما این امکان را می دهد تا بنگاههای اقتصادی دیگر را که به کالاها و خدمات خود نیاز دارند ، به سختی هدف قرار دهند. این کانال ها شامل موارد زیر است: 
نمایشگاه ها یا نمایشگاه های تجاری 
نشریات صنعتی ، مانند مجلات تجاری یا وب سایت ها 
تبلیغات پست الکترونیکی مستقیم ، از جمله بروشور ، کارت پستال یا کاتالوگ 
تماس سرد یا ایمیل 
تبلیغات دهان به دهان یا مراجعه 
وقتی طرحی را برای بازاریابی در نظر می گیرید که شامل تبلیغات صنعتی باشد ، به یاد داشته باشید افرادی که تصمیمات لجستیکی برای مشاغل خود می گیرند ، اطلاعات خود را در همان مکان هایی که مصرف کنندگان انجام می دهند ، دریافت نمی کنند. تجهیزات و تجهیزات دفتری و اداری در تلویزیون تبلیغ نمی شود زیرا بیشتر افرادی که تماشا می کنند به آن محصولات احتیاج ندارند. در عوض ، تبلیغات صنعتی باید از نظر استراتژیک قرار گیرد تا تجارت شما را به عنوان راه حل اصلی در صنعت خود قرار دهد. 
مشتریان صنعتی معمولاً می خواهند در مورد خریدهایی که در نظر دارند آموزش ببینند. بازاریابی محتوا یکی از روشهای آموزش همزمان و تبلیغات است. بازاریابی محتوا شامل ارائه محتوایی است که برای مشاغل جذاب باشد. به عنوان مثال ، اگر شما یک شرکت فناوری هستید که به تولیدکنندگان نرم افزار می فروشید ، می توانید در مورد نشانه هایی که نرم افزار آنها نیاز به ارتقا دارد یک پست وبلاگ بنویسید. می توانید وبلاگ را به وب سایت خود ارسال کرده و از طریق ایمیل ارسال کنید. 
80 درصد تصمیم گیرندگان شغلی ترجیح می دهند اطلاعات را از یک مقاله به جای تبلیغ دریافت کنند .
با بازاریابی محتوا ، مهمترین جنبه تأمین ارزش برای مشتری است. برای اطمینان از اینکه مخاطبان هدف شما محتوای شما را پیدا می کنند ، از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استفاده کنید و در هر وبلاگ فراخوانی را در نظر بگیرید. می تواند دعوت مشتری احتمالی برای برقراری ارتباط یا تشویق وی برای بارگیری منبعی مانند یک مقاله سفید باشد. 
مهم نیست که چه نوع تبلیغاتی انجام می دهید ، باز هم باید تبلیغات صنعتی خود را تا حد ممکن جذاب کنید. با برجسته کردن مزایایی که می توانید ارائه دهید ، یک پیشنهاد ارزش شفاف برقرار کرده و با نیازهای مشتریان صحبت کنید. موثرترین تبلیغات صنعتی اعتماد ایجاد می کند که منجر به روابط طولانی مدت با سایر مشاغل در صنایع مکمل می شود.

تبلیغات صنعتی دیجیتال

چرا باید از تبلیغات دیجیتال صنعتی استفاده کرد 
تبلیغات صنعتی فرصتی عالی برای دستیابی به بازدید بیشتر و منجر به تجارت شماست. به همین دلیل است که شما باید در تبلیغات دیجیتال برای شرکت صنعتی خود سرمایه گذاری کنید: 
تبلیغات صنعتی به شما کمک می کند تا به آگهی های علاقه مند تری دسترسی پیدا کنید .
با تبلیغات دیجیتال صنعتی می توانید به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید. 
صنایع تبلیغاتی 
با توجه به ماهیت اینترنت ، تبلیغات دیجیتال به شما امکان می دهد در مقیاس جهانی به مخاطبان برسید. مشاغل در سراسر جهان از اینترنت به عنوان راهی اصلی برای یافتن و تحقیق در مورد محصولات و خدمات مورد نیاز برای بهبود گردش کار خود استفاده می کنند. 
به جای اینکه فقط به مخاطبان محلی خود اعتماد کنید ، می توانید مشاغل علاقه مند را در سراسر جهان پیدا کنید و درآمد خود را سرسام آور افزایش دهید. 
تبلیغات صنعتی به شما امکان می دهد نتایج را با دقت بیشتری اندازه بگیرید پیگیری تبلیغات دیجیتال صنعتی آسان است. 
با استفاده از ابزارهای ردیابی عملکرد دیجیتال تبلیغات و بازاریابی آنلاین مانند Google Analytics ، پیگیری بازگشت سرمایه (ROI) کمپین تبلیغاتی صنعتی خود و تعیین اینکه آیا به اهداف کمپین خود می رسید بسیار آسان تر است. 
گوگل آنالیز صنعتی 
و با طیف گسترده ای از معیارها ، می توانید با تبلیغات دیجیتال نظارت کنید ، مانند ردیابی تعداد افرادی که تبلیغ شما را مشاهده یا کلیک می کنند ، آزمایش راهبردهای تبلیغاتی شما آسان است و با استفاده از این معیارها ، کمپین خود را بهبود می بخشید. 
تبلیغات صنعتی مقرون به صرفه است 
وقتی تبلیغات دیجیتالی می کنید می توانید با بودجه کمی بازدهی شگفت انگیز کسب کنید. 
هزینه ملی فضای تبلیغاتی برای تبلیغات دیجیتال بسیار کم است ، از هزینه های رایگان تا چند سنت برای هر بازدید کننده متفاوت است و گستردگی تبلیغات آنلاین شما باعث می شود بازده بیشتر شود.

کمپین تبلیغات صنعتی

تبلیغات صنعتی به شما این امکان را می دهد که سریعتر کمپین ها را راه اندازی کنید 
تبلیغات دیجیتال صنعتی به شما امکان می دهد کمپین ها را سریع راه اندازی کنید. 
با استفاده از کانال های دیجیتال ، پس از زدن دکمه انتشار ، تبلیغ شما فعال می شود و می توانید افراد را به سمت تبلیغات خود سوق دهید. علاوه بر این ، به محض راه اندازی می توانید عملکرد آگهی خود را کنترل کنید ، بنابراین می توانید ببینید که آیا نتایج تبلیغاتی ارزشمند خود را با کمپین خود هدایت می کنید .
تبلیغات صنعتی به شما کمک می کند مشاغل مناسب را هدف قرار دهید .
با تبلیغات دیجیتال ، کنترل بیشتری بر روی افرادی که تبلیغات شما را مشاهده می کنند ، دارید. 
هنگامی که شما کمپین های تبلیغاتی دیجیتال را اجرا می کنید ، مخاطبان خود را تعیین می کنید. از هدف گذاری کلمات کلیدی گرفته تا هدف گذاری جمعیتی ، تبلیغات دیجیتال شما را قادر می سازد تا به افراد علاقه مند به مشاغل خود دسترسی پیدا کنید. 
علاوه بر این ، می توانید به راحتی آگهی را برای مشاغل مورد نظر خود شخصی سازی کنید. شخصی سازی به شما امکان می دهد محتوای تبلیغاتی مرتبط را در زمان مناسب به افراد مناسب تحویل دهید. 
تبلیغات صنعتی شما را قادر می سازد تا با رقبای خود رقابت کنید 
اگر در تبلیغات صنعتی سرمایه گذاری نمی کنید ، از رقابت خود عقب هستید. رقبای شما در حال حاضر از تبلیغات دیجیتال برای جلب نظر افراد علاقه مند به محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. اگر از آن استفاده نمی کنید ، منجر به از دست دادن هدایت های ارزشمند به مشاغل دیگر می شوید. 
با سرمایه گذاری در تبلیغات صنعتی ، به سودهای بیشتری برای تجارت خود خواهید رسید و با سایر شرکت های صنعتی رقابت خواهید کرد.

تبلیغات صنعتی چیست

تبلیغات صنعتی چیست؟ 
برای درک اینکه تبلیغات صنعتی چیست ، ابتدا باید در مورد بازاریابی صنعتی صحبت کنیم. طبق مقاله منتشر شده توسط مدرسه تجارت هاردوارد ، "بازاریابی صنعتی عبارت است از بازاریابی کالا و خدمات به شرکت های تجاری ، دولتی و سایر شرکت های غیر انتفاعی برای استفاده در کالاها و خدماتی که آنها به نوبه خود برای فروش مجدد به سایر مشتریان صنعتی تولید می کنند. " 
بنابراین ، بازگشت به تبلیغات صنعتی چیست؟ می توان گفت که این راهی برای برقراری ارتباط با بازارهای صنعتی ، پیام و ابزاری است که برای انتقال مزایا و مزایای محصول یا خدمات شما استفاده می شود. 
با این حال این یک تعریف از یک کتاب است ، در عمل همه چیز ساده نیست. شرکت ها به طور فزاینده ای به یکدیگر شباهت دارند و مهم است که بدانید چگونه می توانید بازاریابی خود را به خوبی مدیریت کنید تا به مشتریان ایده آل خود برسید و به اهداف تجاری خود برسید. برای این کار باید موارد زیر را از خود بپرسید: 
تبلیغات صنعتی ... در شرکت شما چیست؟ 
مطمئناً شما فکر می کنید "اینجا و در چین یکسان است ..." ، اما این مشکل امروز ما است ، ما همه چیز را بسیار کلی می بینیم و به همین دلیل است که همه شرکت ها بسیار شبیه به هم هستند. ما به این فکر نمی کنیم که چگونه تجربه را برای چشم انداز خود بهتر کنیم تا مشتری شوند (با شادی و اشتیاق). برای پاسخگویی به شما ، تبلیغات صنعتی در شرکت شما چیست؟ نکات زیر را در نظر بگیرید: 
الف - استراتژی خود را مشخص کنید 
بر خلاف بازاریابی B2C (تجارت به مصرف کننده) که مشتری نهایی را مستقیماً می فروشید و بازار بزرگتری دارید (حداقل از نظر ظاهری) ، در بازاریابی صنعتی با شرکت ها صحبت می کنید و نه تنها با افرادی از موقعیت های مختلف ، یعنی که هر یک از آنها نگرانی ها و اهداف مختلفی برای تحقق دارد.
بنابراین اول از همه شما باید تعریف کنید که مشتری ایده آل شماست تا پیام و رسانه ایده آل شما را با توجه به نوع افرادی که باید آنها را متقاعد کنید ، تعریف کنید. 
ب - روند خرید را در نظر بگیرید 
منظور من از این کار این است که مردم قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ، 3 مرحله را طی می کنند. آنها معمولاً به این صورت تعریف می شوند: 
اکتشاف (مشکل خود را تعریف کنید) ، 
در نظر بگیرید (گزینه های خود را ارزیابی کنید و معیارهای خود را تعریف کنید) ، 
تصمیم (جایی که آنها در حال حاضر 3 تیم برتر خود را دارند) 
و اکشن (آنها قبلاً خرید کرده اند). 
به طور کلی این فرآیندی است که فقط توسط بازاریابی ورودی مورد توجه قرار می گیرد. نوعی بازاریابی متمرکز بر مشتری ، برای ارائه ارزش برای هر یک از مراحل تصمیم گیری آن و از این طریق (از طریق کمک) نشان می دهد که چرا بهترین گزینه هستیم. این مقدار با محتوا ، تماس با کتابهای الکترونیکی ، مقالات ، راهنماها ، کاغذهای سفید ، اینفوگرافیک ها ، وبینارها و موارد دیگر منتقل می شود. با توجه به ماهیت این صنعت ، ایده آل این است که محتوای تخصصی تری برای دستیابی به مزایای زیر باشد: 
خود را از بقیه تأمین کنندگان متمایز کرده و شرکت خود را تعیین کنید 
نشان دهید که شرکت شما می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند 
هنگام حل شبهات ، مشکلات و / یا نگرانی ها ارزش ایجاد کنید 
در پایان ، آنچه با بازاریابی ورودی به صنعت دنبال می شود این است که این ، به روشی تجاری ، به موارد زیر ترجمه می شود: 
در شرایط واجد شرایط بودن موفق باشید 
برای اینکه تیم تجاری شما تمایل بیشتری برای تماس با سرنخ ها (چشم اندازها) داشته باشد زیرا آنها قبلاً پیش زمینه ای را که رهبر به دنبال آن است و شانس آنها برای دستیابی به یک تجارت را افزایش می دهند. 
ج - نحوه عملکرد استراتژی های خود را بسنجید 
در پایان روز آنچه هر شرکت به دنبال آن است این است که هر پزوی سرمایه گذاری شده بازده داشته باشد. برای این مهم است که وسیله ای که انتخاب کرده اید به شما امکان می دهد درصد تبدیل خود را از تأثیر به علاقه مند ، از علاقه مند به هدایت و از سرب به مشتری بسنجید. چرا؟ زیرا این به شما امکان می دهد آنچه را که در روند تجاری شما کار نمی کند تشخیص دهید ، با توجه به اینکه در کدام مرحله از قیف گیر کرده اند و می توانید آن را اصلاح کنید. شما باید تا حد ممکن عینی باشید (و چیزی عینی تر از اعداد وجود ندارد). 
به عنوان مثال ، بسیاری از رسانه های جمعی سنتی مانند نمایشگاه های دیدنی ، مجلات و نمایشگاه ها به شما اجازه نمی دهند که اثربخشی آنها را بسنجید ، زیرا در واقع نمی توان دانست که چند نفر ما را دیده اند ، یک تبلیغات کاملاً تقسیم شده (همانطور که از اسمش پیداست). او می گوید ، آنها رسانه های عظیمی هستند).

تبلیغات صنعتی یا تجارت با تجارت

تبلیغات صنعتی که به عنوان تجارت به تجارت یا تبلیغات b2b نیز شناخته می شود ، استراتژی جلب توجه تجارت دیگری و اقناع آن شرکت برای خرید کالاها و خدمات ارائه شده توسط تجارت دیگر است. در این نوع تبلیغات به احتمال زیاد از همه اشکال عادی تبلیغات ، از جمله قرار دادن تبلیغات چاپی در نشریات مناسب ، کمپین های پست مستقیم و هر وسیله دیگری که احتمالاً فروش مطلوبی ایجاد می کند ، استفاده خواهد شد. تبلیغات صنعتی تقریباً در هر حرفه و صنعت وجود دارد و به تقاضای طیف وسیعی از کالاهای ضروری برای انجام تجارت در آن صنعت کمک می کند. 
تبلیغات صنعتی استراتژی جلب توجه مشاغل دیگر و ترغیب آن شرکت به خرید کالاها و خدمات ارائه شده توسط مشاغل دیگر است. 
تبلیغات صنعتی استراتژی جلب توجه مشاغل دیگر و ترغیب آن شرکت به خرید کالاها و خدمات ارائه شده توسط مشاغل دیگر است. 
با یک وضعیت تبلیغات صنعتی ، م keyلفه اصلی تأمین چیزی است که یک کسب و کار خاص برای کارکرد به آن نیاز دارد. به عنوان مثال ، شغلی که الیاف الفین خام تولید می کند ، به دنبال جلب توجه مشاغلی است که الیاف طبیعی و طبیعی مختلفی را برای ایجاد تودوزی مبلمان ، صندلی های اتومبیل و سایر اشیا تصفیه می کند. از نظر خدمات ، یک شرکت تلفنی می خواهد توجه مشاغل مورد استفاده در مراکز تماس را به خود جلب کند و برای آن مرکز تماس به تعدادی خط تلفن ورودی و خروجی نیاز دارد. 
مجلات تجاری غالباً حاوی اطلاعات و زبان خاصی هستند که می تواند آنها را برای مصرف کنندگان غیرقابل دسترسی کند. 
استراتژی های دقیق مورد استفاده در یک کمپین تبلیغاتی صنعتی ، بسته به ماهیت صنعت درگیر ، تا حدودی متفاوت خواهد بود. تبلیغات چاپی در مجلات تجاری مرتبط با صنعت یکی از روشهای رایج است. این تبلیغات غالباً برای جلب توجه تصمیم گیرندگان در سایر شرکتها و ایجاد انگیزه در آنها جهت جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد آنچه تولید کننده می تواند در راه کالاها یا خدمات با کیفیت ارائه دهد ، انجام می شود. برای تقویت این تبلیغات در مجلات تجاری ، می توان از همان قالب اولیه برای نامه پست مستقیم كه برای همان تصمیم گیرندگان ارسال می شود ، استفاده كرد. همین متن و گرافیک اساسی نیز ممکن است مبنای یک کارزار تبلیغاتی ایمیل هدفمند باشد ، با ایمیل هایی که فقط برای افرادی ارسال می شود که از طریق شخص ثالثی اعلام کرده اند که علاقمند به دریافت نامه های الکترونیکی از این نوع هستند. 
تقریباً هر نوع کالایی می تواند برای سایر مشاغل به بازار عرضه شود. در محافل تولیدی ، ترویج مواد اولیه ، تجهیزات ساخت و قطعات مورد نیاز برای عملیاتی نگه داشتن این تجهیزات اغلب مورد توجه b2b یا تبلیغات صنعتی است. به همین ترتیب ، خدمات ارتباطی ، پشتیبانی از سیستم های شبکه ، پشتیبانی از سفر تجاری و انواع خدمات به عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی تبلیغ می شوند. حتی مشاغلی نیز وجود دارند که در زمینه طراحی مواد تبلیغاتی برای مشاغل دیگر تخصص دارند ، از جمله وسایل اهدایی برای استفاده در همایش ها و دیگر مجالس یا توزیع بین مشتریان فعلی و احتمالی. اگر شرکتی به منظور افزایش بهره وری از عملکرد ، به کالای خاص یا خدماتی نیاز داشته باشد ، مطمئناً شرکت های دیگری نیز هستند که آنچه را که نیاز دارند ، دارند و به طور فعال در رسانه های مختلف تبلیغ می کنند که شرکت مطمئناً از آنها استفاده خواهد کرد. 

برنامه تبليغات صنعتي,دانلود تبليغات صنعتي,دانلود برنامه تبليغات صنعتي,دانلود نسخه جديد تبليغات صنعتي,دانلود برنامه ي تبليغات صنعتي,دانلود برنامه جديد تبليغات صنعتي,دانلود نسخه جديد تبليغات صنعتي,دانلود نسخه جديد برنامه تبليغات صنعتي,برنامه توپ تبليغات صنعتي,دانلود برنامه توپ تبليغات صنعتي,دانلود برنامه زيبا تبليغات صنعتي,دانلود نسخه قبلي برنامه تبليغات صنعتي,دانلود کرک برنامه تبليغات صنعتي, رمز برنامه تبليغات صنعتي,کيجين برنامه تبليغات صنعتي,نسخه جديد برنامه تبليغات صنعتي,سايت برنامه تبليغات صنعتي,سايت تبليغات صنعتي,برنامه جديد تبليغات صنعتي,نقد برنامه تبليغات صنعتي,خريد برنامه تبليغات صنعتي,خريد نقدي تبليغات صنعتي,download تبليغات صنعتي,download program تبليغات صنعتي,danlod barname تبليغات صنعتي,

برنامه کاربردي تبليغات صنعتي,دانلود برنامه تبليغات صنعتي,برنامه توپ تبليغات صنعتي,برنامه کاربردي ويندوز تبليغات صنعتي,برنامه خوب تبليغات صنعتي,برنامه بهينه سازي تبليغات صنعتي, برنامه پشتيبان گيري تبليغات صنعتي,برنامه جديد تبليغات صنعتي,برنامه بهينه سازي به نام تبليغات صنعتي,دانلود نرم افزار دکستاب تبليغات صنعتي,دانلود نرم افزار جديد تبليغات صنعتي,دانلود نرم افزار قديمي تبليغات صنعتي,اخبار تبليغات صنعتي,خبر تبليغات صنعتي,دانلود جديد ترين اخبار تبليغات صنعتي,اخبار جديد تبليغات صنعتي,بهترين اخبار تبليغات صنعتي,سايت اخبار تبليغات صنعتي,خبر هاي تبليغات صنعتي,اخبار جديد تبليغات صنعتي,خبر جديد درباره تبليغات صنعتي,خبر تبليغات صنعتي,خبر توپ تبليغات صنعتي,خبر تازه تبليغات صنعتي,خبر واقعي تبليغات صنعتي,آخرين اخبار تبليغات صنعتي,آخرين خبر تبليغات صنعتي,آخرين خبر درباره تبليغات صنعتي,واقعه تبليغات صنعتي,خبر تلخ تبليغات صنعتي,خبر خوش تبليغات صنعتي,خبر خنده دار تبليغات صنعتي,خبر ناراحت کننده تبليغات صنعتي,خبر داغ تبليغات صنعتي,خبر هاي اين ماه تبليغات صنعتي,خبر هاي امروز تبليغات صنعتي,درباره خبر تبليغات صنعتي,

تصوير تبليغات صنعتي,بهترين تصوير تبليغات صنعتي,جديدترين تصوير تبليغات صنعتي,دانلود تصوير تبليغات صنعتي,مشاهده جديد ترين تصوير تبليغات صنعتي,عکس تبليغات صنعتي,تصوير جديد تبليغات صنعتي,تصوير اين ماه تبليغات صنعتي,اخبار جديد در باره تبليغات صنعتي,تصوير کيفيت دار تبليغات صنعتي,تصوير مينياتوري تبليغات صنعتي,کاريکاتور تبليغات صنعتي,دانلود تصوير هاي تبليغات صنعتي,دانلود تصوير تبليغات صنعتي,عکس تبليغات صنعتي,اخبار تبليغات صنعتي,خبر تبليغات صنعتي,دانلود جديد ترين اخبار تبليغات صنعتي,اخبار جديد تبليغات صنعتي,بهترين اخبار تبليغات صنعتي,سايت اخبار تبليغات صنعتي,خبر هاي تبليغات صنعتي,اخبار جديد تبليغات صنعتي,خبر جديد درباره تبليغات صنعتي,خبر تبليغات صنعتي,خبر توپ تبليغات صنعتي,خبر تازه تبليغات صنعتي,خبر واقعي تبليغات صنعتي,آخرين اخبار تبليغات صنعتي,آخرين خبر تبليغات صنعتي,آخرين خبر درباره تبليغات صنعتي,واقعه تبليغات صنعتي,خبر تلخ تبليغات صنعتي,خبر خوش تبليغات صنعتي,خبر خنده دار تبليغات صنعتي,خبر ناراحت کننده تبليغات صنعتي,خبر داغ تبليغات صنعتي,خبر هاي اين ماه تبليغات صنعتي,خبر هاي امروز تبليغات صنعتي,درباره خبر تبليغات صنعتي,