سئو محلی چیست

یک سئو جهانی به شما این فرصت را می دهد تا کل جهان (آنلاین) را هدف قرار دهید. برعکس ، سئو محلی بر رتبه بندی بالاتر در منطقه محلی شما متمرکز است. شما باید مطمئن شوید که مخاطبان محلی شما را در گوگل پیدا می کنند بعنوان مثال شما در شهر تهران مشغول فعالیت هستید سعی کنید هنگام سئو تمرکز خود را بر محل زندگی و کار خود قرار دهید تا کسانیکه در شهر شما و نزدیک شما هستند بهتر شما را دیده و هز خدمات و محصولات شما خریداری نمایند

سئو محلی

اهمیت سئو محلی چیست

سئو محلی را بهتر بشناسیم

اگر مشاغل محلی مانند فروشگاه دارید یا افرادی که مرتباً به دفتر شما مراجعه می کنند ، بهینه سازی وب سایت شما نیز درمورد اطمینان از اینکه مردم قادر به یافتن شما در زندگی واقعی هستند نیز است. همین حالا هم که به طور فعال بازدید کننده ای از ساختمان خود جذب نمی کنید ، همچنان مخاطبی را هدف قرار می دهید که در همان منطقه جغرافیایی شما واقع شده باشد. بنابراین شما باید برای آن منطقه بهینه سازی کنید! این همان چیزی است که ما "سئو محلی" می نامیم

قانون اساسی این روزها این است که اگر آدرس مناسبی در یک منطقه / شهر داشته باشید ، آسانترین گزینه برای بهینه سازی است. با این کار می توانید صفحات محلی را ایجاد کنید و به افراد کمک کنید فروشگاه خود را با یک فروشگاه یاب پیدا کنند. مسئله این است که اگر می خواهید مثلاً یک منطقه خدماتی را که از نظر فیزیکی در آن قرار ندارید بهینه کنید ، ابزار اصلی شما برای بهینه سازی محتوا است. شما به سادگی باید چیزهای زیادی در مورد آن منطقه بنویسید. ما دریافتیم که غالباً این منجر به ایجاد صفحات اجباری می شود که ارتباط چندانی با تجارت موجود ندارند. واضح است که این صفحات فقط به دلایل سئو اضافه می شوند.

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین انجام دهید تا وب سایت خود را برای مخاطبان محلی بهینه کنید. اما اگر مشاغل محلی را اداره می کنید ، مواردی مانند دهان به دهان و بروشور چاپی نیز به سئو محلی کمک می کند

اگر در ارتباطات / تبلیغات آفلاین خود به وب سایت و پروفایل های اجتماعی خود نیز اشاره کنید ، ممکن است پسندیدن های فیس بوک شما افزایش یابد ، دنبال کنندگان توییتر شما افزایش یابد و بازدید مستقیم در وب سایت شما بیشتر شود. به هر ترتیب ، این مورد برای گوگل نیز قابل مشاهده خواهد بود ، شاید غیرمستقیم باشد

بنابراین ، به سوال اصلی ما برگردیم: سئو محلی چیست؟ سئو محلی از تعدادی فاکتور تشکیل شده است که به شما کمک می کنند با رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو مخاطبان محلی خود را مخاطب قرار دهید. این فقط بهینه سازی آدرس یا استراتژی رسانه های اجتماعی شما نیست. همه این موارد ترکیبی است که ما سئو محلی می نامیم

سئو محلی (بهینه سازی موتور جستجوی محلی) که گاهی اوقات به عنوان بازاریابی جستجوی محلی نیز شناخته می شود ، یک روش فوق العاده موثر برای بازاریابی آنلاین تجارت محلی شماست ، زیرا به مشاغل کمک می کند محصولات و خدمات خود را در زمان دقیق جستجوی مشتریان محلی تبلیغ کنند

این امر از طریق انواع روش ها به دست می آید ، برخی از آنها تفاوت زیادی با آنچه در سئو استاندارد انجام می شود متفاوت است و مدیریت برخی از آنها با استفاده از ابزار محلی جستجوگرها بسیار آسان تر است و می تواند به سئو محلی خاص یا خدمات بازاریابی جستجوی محلی نیاز داشته باشد

سئو محلی چه میکند

مشتریان در جستجوی بهترین محصولات و خدمات نزدیک خود هستند - و آنها پاسخ سریع می خواهند آیا کسب و کار شما دقیقاً در زمانی که مشتریان محلی به دنبال آن هستند ، نشان داده می شود؟ آیا آنها شما را از بین همه مشاغل محلی که محصولات و خدمات یکسانی را ارائه می دهند انتخاب می کنند

کتاب الکترونیکی سئو محلی ، راهنمایی برای سئو محلی ، به مواردی که باید در مورد بهینه سازی برای جستجوی محلی بدانید  می پردازد
بهینه سازی موتور جستجوی محلی نیاز به یک رویکرد استراتژیک و هدفمند دارد که از سئو عمومی متمایز باشد
مشاغل آجر و ملات که می خواهند در برابر رقبا پیروز شوند باید اطمینان حاصل کنند که تمام سیگنال های محلی در فضای جستجوی محلی گوگل سازگار و صحیح هستند
ما این راهنمای جامع را برای کمک به متخصصان محلی جستجوگرها ایجاد کرده ایم تا درک بهتری از فضای جستجوی محلی امروز پیدا کنند

سئو محلی برای مشاغل کوچک

نقش سئو محلی در رشد مشاغل چیست

جستجوی محلی برای مشاغل کوچک قدرتمند است: از هر پنج مصرف کننده چهار نفر از جستجو برای یافتن اطلاعات محلی استفاده می کنند ، به این معنی که اگر کسب و کار شما برای جستجوی محلی بهینه نشده باشد ، ممکن است 80٪ از مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. به طور خلاصه ، اگر می خواهید کسب و کار شما مرتبط بماند ، سئو محلی بسیار مهم است

برای کمک به شما در بهینه سازی تجارت خود برای سئو محلی ، ما یک راهنمای جامع ایجاد کرده ایم که نکات و ابزارهای محلی سئو را در بر می گیرد در پایان راهنما ، شما درک کاملی در مورد چگونگی بهینه سازی تجارت خود برای دستیابی به مصرف کنندگان بالقوه ای که از جستجوی محلی برای انتخاب محصولات یا خدمات مورد نظر خود استفاده می کنند ، خواهید داشت

سئو محلی به مشاغل کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را برای چشم اندازها و مشتریان محلی تبلیغ کنند. برای جمع آوری اطلاعات برای جستجوی محلی ، موتورهای جستجو به سیگنالهایی مانند محتوای محلی ، صفحات نمایه اجتماعی ، پیوندها و نقل قول ها اعتماد می کنند تا مرتبط ترین نتایج محلی را به کاربر ارائه دهند

گوگل برای کسب و کار من برای جستجوی محلی تبدیل شده است - از آنجا که گوگل به راحتی درک می کند با به اشتراک گذاشتن محتوایی که می تواند پشتیبانی و تأیید کند راحت تر است ، سئو محلی ابزار آنها برای کمک به تجارت شما در تأمین نیازهای گوگل است. اگر گوگل بتواند کسب و کار شما را به عنوان معتبر تأیید کند ، موتور جستجو می تواند به طور بالقوه به کسب و کار شما با فضای نوار کناری مورد نظر در جستجوی محلی گوگل پاداش دهد

اگر این صفحه را پیدا کرده اید ، به احتمال زیاد صاحب مشاغلی هستید که برای یافتن تجارت خود در بسته محلی جستجوی گوگل به کمک نیاز دارد. خواه یک مادر کوچک و فروشگاه پاپ باشید ، یا یک مارک ملی با مکان های مختلف ، یک فرصت عالی برای جذب مشتری های محلی و رشد تجارت شما وجود دارد. در زیر ، توضیح می دهم که سئو محلی چیست ، چرا مهم است و چگونه می توانید با بهبود سئو محلی خود از رقابت خود استفاده کنید

بهینه سازی موتور جستجوی محلی (سئو) فرآیند سئو فنی ، بهینه سازی در محل و خارج از سایت و استراتژی محتوا برای کمک به مشاغل محلی در رتبه بندی بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو است. سئو محلی مشابه سئو ارگانیک است ، اگرچه شما به جای سرویس ، محصول یا ایده ، مکان خاصی را بهینه می کنید

نقش محتوا در سئو محلی

گوگل همچنان هوشمندتر می شود ، این بدان معناست که سازندگان محتوا اکنون قادر به نوشتن واقعی برای کاربران هستند ، نه موتورهای جستجو. اما در حالی که نوشتن در مورد موضوعات عمومی باعث جذب افراد زیادی می شود ، گاهی اوقات مهمتر است که تمرکز خود را تقویت کرده و در مورد اخبار محلی یا صنعت برای جذب مخاطب محلی بنویسید

با ارتقا سئو اجتماعات صنعت محلی ، اخبار ، کارمندان و سایر مطالب آموزشی در وبلاگ خود ، مرجع محلی صنعت خود باشید. به محتوای برتر قیف فکر کنید که فراتر از آنچه کسب و کار شما می فروشد

به عنوان مثال ، اگر یک شرکت امنیتی محلی هستید و سعی در جذب مشاغل تازه وارد در این منطقه دارید ، یک منبع مفید ایجاد کنید تا این مشاغل را به خوبی با شهر خود آشنا کنید. نقشه ارائه دهندگان خدمات محلی یا تقویمی از رویدادهای سراسر شهر ، هم می تواند برای شخصیت شما ارزش داشته باشد و هم حاوی سیگنالهای محلی در صفحه بسیار مرتبط باشد