site builder

مجله تبلیغات و تجارت

مجله تبلیغات میتواند در برهه های مختلف زمانی و به مناسبت های مختلف انتشار یابد یکی از این مناسبت ها برگزاری نمایشگاههای بی المللی است مجله تبلیغات نمایشگاهی در این مورد بسیار کارساز است و میتواند معرف کارو خدمات یک شرکت باشد و همچنین خوانندگان مجله تبلیغات را به غرفه مورد نظر راهنمایی کند نوع گرافیک و تصاویر به کار رفته و همچنین شعار و لوگوی غرفه داران و شرکت کنندگان در نمایشگاه میتواند از طریق این مجله تبلیغات نمایشگاهی به خوانندگان شناسانده شود

مجله تبلیغات در صفحه اول گوگل

یک مزیت مهم مجلات درباره روزنامه‌ها به عنوان رسانه چاپی، پتانسیل پیام‌های دارای تاثیر بالا است. تبلیغات مجلات پر صفحه‌ای که با تصاویر رنگی و تصویری غنی هستند می‌توانند توجه را به خود جلب کرده و ارائه تصویری محصولات شما را افزایش دهند. مجلات به طور معمول از روکش براق استفاده می‌کنند و اجازه پخش کامل رنگ را می‌دهند. شما می‌توانید از "خونریزی" یا پس‌زمینه‌های رنگی استفاده کنید - به این معنی که آن‌ها تمام مسیر را تا لبه‌های صفحه، بدون مرزی گسترش دهند - تا تصویر محصول را که واقعا برجسته است ارائه دهند

عامل اثر بخشی تبلیغات در مجله

عامل اصلی اثربخشی تبلیغات مجله نسبت به بسیاری از رسانه‌های دیگر علاقه مخاطب است. خوانندگان مجله معمولا علاقه شدیدی به موضوع یا موضوع یک مجله خاص دارند. صدها مجله وجود دارند که اغلب علایق niche را هدف قرار می‌دهند. برای مثال، اگر شما نرم‌افزار رایانه را تبلیغ کنید، می‌توانید چندین مجله مربوط به تکنولوژی و نرم‌افزار کامپیوتر را به طور خاص پیدا کنید. اگر یک محصول یا سرویس نزدیک به موضوع مجله تبلیغ می‌کنید، احتمالا به خوانندگان خواهید رسید که علاقه طبیعی به محصولات و یا خدمات مانند شما دارند. پیدا کردن این پیوند نزدیک بین خوانندگان و برند شما برای موثر بودن مهم است

مجله تبلیغات  دیجیتال تبلیغات صفحه اول گوگل
مجله تبلیغات  دیجیتال تبلیغات صفحه اول گوگل

کلیدواژه مجله تبلیغات

کلیدواژه مجله تبلیغات در گوگل بسیار پر جستجو بوده و روزانه مورد بازدید هزاران نفر قرارمیگیرد که بدنیال تبلیغات شغل و حرفه خود و ارائه محصولات و خدمات خود هستند صفحه اول گوگل بالای 60 میلیون سرچ برای کلیدواژه مجله تبلیغات دارد برخی از افراد در اصناف مختلف عقیده دارند که تبلیغات آنان میتواند از طریق مجله تبلیغات که در نمایشگاهها و اماکن و مجتمع های تجاری توزیع میشود راهگشا و رونق دهنده کسب و کار آنان باشد مجله تبلیغات معمولا علاوه بر توزیع نمایشگاهی دارای توزیعی خاص در اصناف ویژه دارد بعنوان مثال مجله تبلیغات خودرو،مجله تبلیغات وسایل پزشکی و نظایر این که باعث میشود افراد یک صنف خاص بصورت تخصصی از عملکرد همکاران خود باخبر گردند این گونه توزیع مجله تبلیغات میتواند ماهانه و یا بصورت فصلنامه انجام بگیرد

مجله تبلیغات چه تاثیری در فروش دارد؟مجلات تبلیغاتی که بر اساس یک موضوع یا اتفاق خاص چاپ میگردند معمولا مورد بازدید فراوانی قرار میگیرند فرض کنید به مناسبت برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان مجله تبلیغات ساختمان چاپ میگردد و در نمایشگاه توزیع میگردد تمام صاحبان صنایع مرتبط با ساختمان مانند فروشنده مصالح،مهندس ساخت ساز،معمار،تولیدکننده شیرآلات،تولیدکنندگان ملزومات برقی،سازندگان درب و پنجره ،تولید کنندگان موزاییک و کاشی و کفپوش و تمام کسانیکه دست اندرکار صنعت ساختمان هستند از طریق مجله تبلیغات ساختمان از فعالیت های شرکت کنندگان و تولیدکنندگان و سازندگان باخبر میشوند در این برهه میتوان گفت که مجله تبلیغات مانند حلقه های زنجیر تمامی صنایع مرتبط با ساختمان را به یکدیگر متصل میسازد

مجله تبلیغات صنفی یکی دیگر از تاثیر گذارترین ایزار تبلیغات است مانند مجله تبلیغات خودرو سنگین این مجله ممکن است ماهانه یا سه ماه یکبار بعنوان فصلنامه چاپ و منتشر گردد تمام کسانیگه دست اندرکار صنعت خودرو سنگین هستند اعم از واردکنندگان خودرو سنگین و فروشندگان قطعات و لوازم . اجاره دهندگان و شرکت های راهسازی که خدمات راهسازی را با استفاده از خودرو سنگین را انجام میدهند توسط مجله تبلیغات خودرو سنگین بهم متصل و از عملکرد یکدیگر باخبر میگردند

پشتیبانی

09124341774

مدیریت اجرایی

09126486013

واحد فروش و مشاوره

02133200484

روابط عمومی جام ارژنگ

02136050035

واحد گرافیک

09355008180