مجری گوگل

مجری گوگل کیست مجری تبلیغات گوگل چه وظایفی بر عهده دارد نحوه تبلیغات در گوگل چگونه است در این صفحه از سایت جام ارژنگ به تمام این سوالات پاسخ میدهیم.

مجری گوگل

لزوم تبلیغات گوگل

وب سایت هایی که به تازگی راه اندازی شده اند یا بهینه سازی های لازم را انجام نداده اند، برای بیشتر دیده شدن و جذب مشتری ناچار هستند که از تبلیغات استفاده کنند. 

مجری گوگل

اهمیت حضور در گوگل

مخاطبان شما به صورت دائمی در بستر اینترنت فعالیت دارند پس لازمه پیوند دادن کسب‌وکار شما با مخاطبانتان ایجاد بستری است تا کاربران اینترنت شما را به راحتی پیدا کنند. 

مجری گوگل

گوگل ادز

کسب‌وکارها در سال گذشته بیش از ۱۳۴ بیلیون دلار درآمد را تنها از طریق تبلیغات کلیکی گوگل کسب کرده‌اند و این نشان می‌دهد که  گوگل ادز به عنوان یکی از پربازده‌ترین نوع تبلیغات در دنیا حساب می شود.

مجری گوگل

اهمیت تبلیغات گوگل

 با نگاهی به روند کسب‌وکارهایی که درچند سال اخیر در بستر وب فعالیت دارند و رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند متوجه می‌شویم که ادوردز عنصر جدا نشدنی بازاریابی دیجیتالی این کسب‌وکارها بوده‌است. 

مجری گوگل

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل  همچون تبلیغات کلیکی ، گوگل ادوردز و یا تبلیغات شارژی در بین مردم شناخته میشود سرویس تبلیغاتی است که به صاحبان صنایع اجازه میدهد تا در زمان و سرمایه خود مدیریت داشته باشند! 

مجری گوگل

سیستم تبلیغاتی گوگل

سیستم های تبلیغاتی همچون ادوردز و یا بینگ که نمایش تبلیغ با پرداخت هزینه ی آن انجام می شود همانند یک مزایده عمل می کنند،  جایگاه نمایش تبلیغات شما ممکن است تغییر کند.

مجری گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل یا پرداخت به ازای هر کلیک در گوگل (PPC) برای موفقیت کسب و کارهای آنلاین مهم است و بخش ضروری برای کمپین‌های بازاریابی دیجیتال موفق و کامل محسوب می‌شود. 

مجری گوگل

هزینه تبلیغات گوگل

امروزه مدیریت هزینه‌ها برای کسب و کارهای آنلاین هم اهمیت بیشتری یافته است و کارفرمایان ابتدا می‌خواهند همه چیز درباره هزینه تبلیغات گوگل برای کسب و کارشان را بدانند. 

ورود به صفحه اول گوگل:مجری گوگل

ورود به صفحه اول گوگل مستلزم ایجاد مرتباً محتوای با کیفیت بالا است که به نظر Google تأمین کننده نیازهای جستجوگران است. این به زمان نیاز دارد ، اما افزایش بازدید و اعتماد به نفس آن ارزش سرمایه گذاری را دارد. 
علاوه بر این ، نوشتن منظم در مورد صنعت و تجارت خود مستلزم آن است که با آنچه مخاطب هدف شما می خواهد بداند و همچنین آخرین به روزرسانی در صنعت شما هماهنگ باشد. حضور در صفحه اول گوگل از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا توسعه و نگهداری دانش بنیادی را تسهیل می کند که تجارت شما می تواند بر روی آن محکم باشد. 


مجری گوگل

گوگل ادز چیست مجری گوگل کیست

Google Ads برنامه تبلیغات آنلاین Google است ، این برنامه به شما امکان می دهد تبلیغات آنلاین ایجاد کنید تا به مخاطبان علاقه مند به محصولات و خدمات شما ارائه دهید. پلت فرم Google Ads با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) اجرا می شود ، یعنی شما باید هر بار که بازدید کننده روی تبلیغ شما کلیک می کند ، هزینه پرداخت کنید. 

اما بسیاری از رسانه ها و روش های تبلیغاتی وجود دارد. تعیین اینکه کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است دشوار است. تأثیرگذاران و فروشندگان همیشه به شما می گویند بدون اینکه در واقع دلیل آن را توضیح دهند ، در این کار سرمایه گذاری کنید و در آن سرمایه گذاری کنید. 

مجری گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل چه اهمیتی دارد؟

تبلیغات دیجیتال از یک رویکرد خوب برای شرکتهای نوآور به یک بخش حیاتی در هر استراتژی بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است.این روزها ، مشاغل در هر شکل و اندازه ، از فروشگاه های کوچک "مادر و پاپ" گرفته تا مارک های عظیم بین المللی ، به سمت تبلیغات Google روی آورده اند تا مشتریان جدیدی را از طریق بزرگترین موتور جستجو در جهان به ارمغان آورند.اما فقط به این دلیل که مشاغل درگیر نمایش تبلیغات و تبلیغات گوگل هستند ، لزوما به این معنی نیست که شما باید کورکورانه از این الگو پیروی کنید.بازاریابی دیجیتال به معنای دستیابی به مشتریان بالقوه در مکان مناسب و با پیام مناسب در زمان مناسب است. استفاده از یک بستر تبلیغاتی می تواند به شما در دستیابی به این هدف کمک کند ، اما همچنین اگر کمپین شما از کلمات کلیدی بی ربط استفاده می کند یا مخاطبان اشتباهی را مخاطب قرار می دهد ، می تواند هدر دادن پول زیادی باشد.خبر خوب این است که اگر به فکر راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی گوگل بوده اید ، به مکان مناسبی رسیده اید.بیایید غواصی کنیم و نگاهی دقیق به مزایای استفاده از تبلیغات Google برای ایجاد ترافیک بیشتر بیندازیم.

مجری سئو

مجری تبلیغات گوگل یک بازاریاب در زمان واقعی است که برای خرید و فروش تبلیغات با Google Display Network همکاری می کند . این یک بازار دیگر برای تبلیغ کنندگان است که می توانند تبلیغات نمایشی را از طریق اینترنت پیشنهاد دهند. وقتی کمپینی دارید که Display Network را هدف قرار می دهد ، به طور خودکار به سایت های ناشر Ad Manager که با دستورالعمل های Google Ads مطابقت دارند دسترسی خواهید داشت.اگر در اوج تابستان به شکار پروانه بروید ، هرچه تور پروانه شما بزرگتر باشد ، پروانه های بیشتری خواهید گرفت. در مورد مشتریان شما نیز همین طور است: اگر از شبکه گسترده تری استفاده می کنید ، ممکن است بتوانید مشتریانی را از قسمتهای پرترافیک وب که قبلاً در دسترس شما نبوده ، جذب کنید. به همین دلیل نمایش تبلیغات شما در سایت های ناشر Ad Manager می تواند به شما کمک کند مشتریانی جدید بیاورید که قبلاً قادر به دسترسی به آنها نبودید.نحوه کار آن در اینجا است:تا زمانی که Display Network را برای کمپین خود هدف قرار داده اید ، تبلیغات شما می توانند علاوه بر آنهایی که از طریق Google AdSense در دسترس هستند ، در سایت های ناشر Ad Manager نیز نشان داده شوند .در حالی که دسترسی بالقوه شما به سایتهای ناشر اضافی گسترش می یابد ، هدف گذاری ، گزارش دهی و سایر فرآیندهای حساب Google Ads که قبلاً با آنها آشنا شده اید ثابت می مانند.ناشران Ad Manager که می خواهند تبلیغات Google را نمایش دهند باید به خط مشی های برنامه Google AdSense پایبند باشند .


گوگل ادز یا تبلیغات گوگل

Adwords برای اولین بار در سال 2000 آغاز شد و منحصراً بستری برای اجرای تبلیغات متنی در جستجوی دسک تاپ بود. سپس به منبع اصلی درآمد گوگل تبدیل شد و به تبلیغ دهندگان این فرصت را داد تا به سرعت تبلیغات آنلاین بسازند و اجرا كنند كه به راحتی قابل اندازه گیری باشند و اهداف و بودجه آنها را برآورده كنند. همانطور که انتظار می رفت ، با گذشت سالها AdWords تغییر کرد و همچنین بازاریابی آنلاین نیز تغییر کرد. برای همراهی با انبوه تغییرات ، ویژگی ها و قالب های بیشتری به متن ، خرید ، ویدئو و نصب برنامه به AdWords اضافه شدند. این قالب های جدید فراتر از جستجو نیز قابل مشاهده بوده و در سایر محصولات مانند Gmail ، Maps و سایت ها یا برنامه های شریک نیز به چشم می خورد. نام AdWords واقعاً متناسب با نسخه های جدید این پلتفرم نبود و بنابراین تصمیم گرفته شد که Google Ads مناسب تر باشد و سردرگمی کمتری ایجاد کند. Google Ads جدید و بهبود یافته اساساً به مشاغل اجازه می دهد تا کاربران را با استفاده از سیستم پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) به یک صفحه وب مورد نظر هدایت کنند. Google Ads برای مشاغل خرده فروشی یا کسانی که مایل به تبلیغ محصول یا خدمات خاصی هستند بسیار مناسب است.   

شما می توانید مخاطبان خاص را از طریق کلمات کلیدی مناسب و انواع مطابقت هدف قرار دهید ، در حالی که این پتانسیل را دارید که حتی برای بودجه های کوچک نیز هزینه زیادی بدست آورید (بستگی به میزان رقابت در بازار شما دارد.)

اما ، شما فقط نمی توانید تنظیم کنید و فراموش کنید. برای گرفتن بهترین نتیجه از مبارزات خود ، باید همیشه به آنها چشم داشته باشید و آنها را بهینه کنید. شما نمی خواهید بدون توجه به هدر رفتن بودجه ، و همچنین نمی خواهید از آگهی های با کیفیت بالاتر غافل شوید.این همان جایی است که مدیران PPC وقت خود را می گذرانند: کار کردن در مورد آنچه که کار نمی کند و کار نکردن ، تنظیم بودجه و جستجوی فرصت های جدید.

برای پاسخگویی به همه افراد در این قایق ، از تازه کارها گرفته تا جوان های باتجربه ، که همه وقت بسیار کمی دارند ، ابزارهای مدیریت Google Ads زیادی وجود دارد. همه آنها ادعا می کنند که به شما کمک می کنند ، اما این که کمک کنند یا نباشند متفاوت است. همه می خواهند زندگی خود را آسان کنند. اما قبل از یافتن برنامه مناسب خود ، آنچه را که می خواهید از یک مدیر Google Ads بخواهید انجام می دهد.


ثبت نام در تبلیغات گوگل

الکسا کورتز ، استراتژیست بازاریابی و متخصص تبلیغات پولی برای WebTek ، Google Ads را چنین تعریف کرد: "یک پلت فرم تبلیغاتی منحصر به فرد که برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده است ، اما برای شرکت های بزرگ نیز موثر است." 
به گفته سارکیس هاکوپدجانیان ، مدیر استراتژی و مدیر کلینیک تجارت ، Google Ad Manager یک سرویس جدید معرفی شده در ژوئن 2018 است که ترکیبی از DoubleClick for Publishers و DoubleClick Ad Exchange است . 
وی گفت: "این می تواند به عنوان سرور تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد ، اما همچنین ویژگی های دیگری برای مدیریت فروش تبلیغات آنلاین با استفاده از یک تیم فروش اختصاصی فراهم می کند." 
کاری که این واقعا انجام می دهد افزایش تجربه کاربر برای جستجوی تلفن همراه است ، زیرا مردم بیشتر از هر زمان دیگری روی تلفن های خود می گذرانند. این کانال کاملی از درآمد بود که ممکن است کسب و کارهای کوچک از طریق تبلیغات از دست بدهند ، زیرا افراد قادر به جستجوی نتایج فوری در تلفن های خود نبودند. آنها باید منتظر بمانند تا در نزدیکی میز کار قرار بگیرند تا جستجوهای خود را انجام دهند. با استفاده از Ad Manager ، کاربران می توانند به تبلیغات شما در هر مکانی که مشغول فعالیت هستند ، از جمله در تلویزیون ها ، YouTube و برخی از برنامه های تلفن همراه دسترسی پیدا کنند. 
ثبت نام در Google Ads آسان است. می توانید این کار را مستقیماً در وب سایت Google Ads انجام دهید ، وب سایت گام به گام در آن گشت و گذار می کند. اگر می خواهید بازی خود را با Google Search Ads 360 تقویت کنید ، برای ثبت نام باید از طریق یک تماس فروش Google مراجعه کنید. 


دانیل دیجیامو ، مدیرعامل بودجه خیابان بیکر ، گفت: "در مورد مدیریت Google Ads شرکت شما دو مدرسه وجود دارد ." "شما می توانید برای مدیریت تبلیغات خود در خارج از شرکت ها استخدام کنید یا شخصی را در خانه انجام دهید که تمام وقت این کار را انجام دهد. به چند دلیل ما تصمیم می گیریم که آن را در خانه نگه داریم. تجارت ما دارای نرخ PPC بالایی است و دائما در حال تغییر است. ما کسی داریم که کلیک های ما ، قیمت گذاری و میزان بازدهی که به شرکت ما وارد می شود را کنترل می کند ، همه در زمان واقعی. در تجارت من ، به طور متوسط ​​حدود 10 کلیک در روز داریم ، شاید دو مورد از آنها کلیک های قابل قبول باشد. "

Digiaimo همچنین اشاره کرد که ماندن در بالای هزینه تبلیغات شرکت و محتوای آن چقدر مهم است. "اگر فقط آن را تنظیم کنید و فراموشش کنید ، در نهایت با اسکناس گران قیمت و سرسام آور روبرو خواهید شد و چیزی برای نشان دادن آن وجود ندارد."

Kurtz توضیح داد که پیگیری تبدیل در Google Ads چقدر آسان است. "[این] یک روش عالی برای ردیابی بازده سرمایه گذاری شما است. مدیر Google Ads به شما امکان می دهد هنگام تنظیم ردیابی تبدیل ، جزئیات خاصی مانند ارزش سرب را وارد کنید. با تشکر از این اطلاعات ، هنگامی که شروع به تولید سرنخ می کنید ، می تواند در مورد فقط چقدر می توانید از تبلیغات سود کسب کنید. "

آیا واقعاً Google Ad Manager برای مشاغل کوچک کار می کند؟

به گفته بسیاری از کسانی که از آن استفاده کرده اند ، واقعاً استفاده می شود.

کارشناس بازاریابی و تبلیغات ، تیفانی ک. شرین گفت که کاملاً م works ثر است . "Google Ads یک فروشگاه یک مرحله ای است تا داستان برداشت های انجام شده از وب سایت شرکت شما [و] زمان هر صفحه ای را که آنها برای اندازه گیری تعامل و نرخ تبدیل محصولات و خدمات صرف می کنند ، بیان کند."

به گفته کیت بیلینسکی ، مدیر ارشد حساب در ارتباطات بازاریابی ساترلند وستون ، در حالی که اجماع عمومی این است که این کار مفید است ، داشتن اهداف و یک استراتژی منطبق مهم است .

وی گفت: "این تبلیغات ، چه در Google Ads و چه در سیستم عامل های برنامه ای ارائه شود ، فقط کاربران را به سایت می آورد." "آگهی دهنده باید آماده باشد تا کاربر را با محتوای مرتبط و جذاب تبدیل کند. این همچنین هزینه های تبدیل شما را بهبود می بخشد ، زیرا بخشی از سیستم پیشنهادی Google سایتها را از نظر کیفیت و رتبه [و] مربوط به آنها رتبه بندی می کند."

کورتز خاطرنشان کرد که بسیاری از مشتریانی که او در آژانس بازاریابی خود با آنها کار می کند مشاغل کوچک و محلی با بودجه اندک هستند.

وی گفت: "در حالی که اجرای تبلیغات PPC برای برخی از افراد در چرخ نیست ، آنهایی که با سر و کله به سرمایه گذاری می پردازند تقریباً همیشه شاهد بازگشت سرمایه هستند و آن را سریع می بینند." "برای این شرکتهای ارائه دهنده خدمات محلی ، تبلیغات Google PPC بخاطر هدف گذاری ویژه ای که بستر تبلیغاتی ارائه می دهد بسیار خوب عمل می کند. امکان محدود کردن آمارهای جمعیتی شما منجر به هدایت های واجد شرایط و در نهایت فروش بیشتر است."

آیا مشاغل کوچک باید با متخصصان تبلیغات کار کنند؟

در حالی که مشاغل کوچک می توانند تبلیغات خود را ایجاد ، اجرا و بهینه سازی کنند ، بسیاری از آنها توصیه می کنند برای مدیریت همه تلاش های تبلیغات دیجیتال با یک متخصص مشورت کنید. یکی از این طرفداران Rhianna Taniguchi ، استراتژیست بازاریابی دیجیتال در iQ 360 است .

وی گفت: "چرا؟ زیرا به طور کلی ROI بهتری خواهید یافت و از نام تجاری خود محافظت خواهید کرد." "یک بازاریاب دیجیتال حرفه ای همچنین ممکن است به شما در توصیه هایی در مورد چگونگی بهینه سازی صفحات فرود خود ، آموزش بهترین روش ها و برتری در برابر رقبا ، به شما کمک کند."

تانيگوچي همچنين توصيه مي کند هنگام انتخاب آژانسي براي مديريت تبليغات خود به دنبال يك شريك گوگل گواهي باشيد ، زيرا Google Partners دائماً از نظر عملكردهايي كه مديريت مي كنند ارزيابي مي شوند. آنها همچنین تجربه آگهی های قاچاق و آگاهی از پلت فرم و تبلیغات بی نظیر Google را دارند.

کورتز گفت: "کار با یک شریک گواهی شده گوگل برای مدیریت کمپین تبلیغاتی پرداخت شده شما دارای یک دنیا مزایاست." "چیزی که مشتریان ما بیشتر از آن لذت می برند این است که خیال راحت دانستن اینکه تبلیغات PPC آنها خوب است. به عنوان یک کسب و کار کوچک ، یا هر کسی که تصمیم به شراکت با شرکتی ارائه می دهد که خدمات تبلیغات حرفه ای را ارائه می دهد ، می توانید مطمئن باشید که اینکه شما در حالی که شغل خود را مدیریت می کنید شریک زندگی شما را مدیریت می کند. اینکه بتوانید به نمایندگی PPC خود اعتماد کنید یک برد بزرگ است. "

تبلیغات برنامه ای چیست؟

تبلیغات برنامه ای ، خرید یا فروش خودکار تبلیغات دیجیتال است. این تیم در Moz می گوید که "این عنصر انسانی غافلگیرانه و ناکارآمد را از بین می برد و به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا دقیقاً در مکان مناسب به افراد مناسب برسند."

به گفته ریانا یانگ ، مشاور بازاریابی دیجیتال در Living Online ، تبلیغات برنامه ای مربوط به کارایی رانندگی در هزینه ها و منابع است.

وی گفت: "به جای داشتن بازاریاب ، هدف گذاری و قرارگیری تبلیغات بنر را در Google Display Network به صورت دستی انتخاب کنید ، تبلیغات برنامه ای با استفاده از هوش ماشین ، مکان های تبلیغاتی را برای شما خریداری می کند." "بیش از این ، شما می توانید دسترسی خود را به مکان های وب سایت بیشتر از کسانی که فقط به تبلیغات Google وابسته هستند ، گسترش دهید."

مدیریت رسانه های اجتماعی چگونه وارد عمل می شود؟

"مدیریت رسانه های اجتماعی از PPC متفاوت است، و باید مراقب بود تا رسم یک خط می شود، گفت:" بازی، Yaniv مسجدی، CMO در Nextiva . "یک مدیر شبکه های اجتماعی قصد دارد همیشه و به طرز مناسب با مخاطبان شما درگیر شود ، نه اینکه فقط تبلیغات پرداختی را برای نرخ کلیک بالا پرتاب کند."

با این حال ، این به معنای مدیریت رسانه های اجتماعی و Google Ads کاملاً بی ارتباط است.

تیم Moz می گوید: "خواه در حال انجام یک مشاغل کوچک محلی باشید و یا در سطح جهانی در سطح یک شرکت تلاش کنید ، مشتریان شما آنلاین هستند [و] از طریق کانال های اجتماعی با دوستان ، همکاران و مارک های دیگر ارتباط برقرار می کنند."