تبلیغات عالی با استفاده از ابزار رایگان راهی برای معرفی مشاغل است.کسب و کارهای کوچک با این ابزار میتوانند تبلیغات عالی و موثری داشته باشند.تبلیغات محصولات , خدمات , یا کمپینها را از طریق پیامهای نوشتاری یا بصری ترویج میکنند. کسب و کارها میتوانند به صاحب یک کانال یا سکویی بپردازند که برای پخش این پیامها به مخاطبان مشابهی میرسد . دو چالش بزرگ در تبلیغات , اندازهگیری ارزش تبلیغات و تضمین آن با افراد مناسب است .همانطور که میتوانید تصور کنید , انواع زیادی از تبلیغات وجود دارد - که همه آنها در محیطهای مختلف , در کانالهای مختلف اجرا میشوند و اهداف متفاوتی برای کسبوکار خود دارند . مردم میتوانند هر جایی تبلیغ کنند و بهترین نوع تبلیغ امروز ممکن است فردا بهترین نوع تبلیغات نباشد
تبلیغات اینترنتی در اواسط دهه ۱۹۹۰ با راهاندازی تبلیغات " بنر " برای شرکتهای مخابراتی مختلف ریشه گرفت . بازاریابان این تبلیغات را در نقاط بینابینی روی صفحه وب قرار میدهند. به طور کلی , تبلیغ کنندگان به صاحب وب سایت پول میدهند تا تبلیغات خود را در فضاهای در معرض دید قرار دهند و محتوای سایت را به خود اختصاص دهند . اما این فقط نوک کوه یخی است . تبلیغات اینترنتی شامل ویدیو , بازاریابی موتور جستجو , پشتیبانی از پستهای رسانههای اجتماعی و وب سایت more.In میباشد . ماهیت , انواع تبلیغات فهرستشده در بالا از زمان شروع آنها به طور چشمگیری رشد کردهاند . حالا چه زمانی پیامهای کاملا ً یک بعدی , هوشمندانه , خندهدار و یا عمیق را حمل میکنند که تبلیغات را سالهای به یاد ماندنی بعد از آنها میکند . خوب , این پست باید به این موضوع کمک کند تا ما نحوه یادگیری از تبلیغات و تبلیغات را بررسی کنیم .
تبلیغ آنلاین کسبوکار شما میتواند یک کار دلهرهآور باشد , به خصوص اگر بودجه دارید . خوشبختانه , چندین تبلیغ رایگان وجود دارد که میتوانید از آنها برای رسیدن به مخاطبین هدف خود و رشد کسبوکار خود استفاده کنید .
یک روش موثر برای گسترش کلمه درباره کسبوکار شما استفاده از سکوهای تبلیغاتی رایگان مانند شاخههای آنلاین , شبکههای اجتماعی و وب سایتهای تبلیغاتی طبقهبندیشده است . این لیستهای تجاری محلی نه تنها آزاد هستند , بلکه راه خوبی برای :
کسبوکار خود را در مقابل افراد بیشتری قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کسبوکار شما تا به امروز به لحاظ سئو به دست میآید.
شاخههای کسبوکار آنلاین یک راه آسان و رایگان برای گرفتن نوردهی بیشتر ارائه میدهند . اضافه کردن کسبوکار شما به این سایتها میتواند ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند و آگاهی از برند را افزایش دهد - به علاوه , زمان زیادی نمیگیرد .
این سایتها اطلاعات را در پایگاههای اطلاعاتی خود ذخیره میکنند و اطمینان حاصل میکنند که زمانی که کاربران به دنبال اطلاعات مرتبط با آنچه که ارائه میکنید میگردند , ارتباط با سایت شما آشکار میشود . لیست کردن اطلاعات کسبوکار شما در این شاخهها میتواند به افزایش سئو و هدایت ترافیک بیشتر به سایت شما کمک کند .
گوگل سکوی تبلیغاتی خود را دارد , اما پروفایل تجاری گوگل متفاوت ( و آزاد ) است .
این پلت فرم که قبلا ً به عنوان گوگل کسبوکار من شناخته شدهاست , به کسب و کارها کمک میکند تا چگونگی ظاهر شدن آنها در نتایج جستجوی گوگل را کنترل کنند.
به راحتی میتوانید پروفایل رایگان خود را ادعا کنید و اطلاعاتی مانند آدرس , ساعت , شمارهتلفن , سوالات و پاسخهای مربوط به کسبوکار , محبوبترین زمان برای بازدید , عکس , بازبینی و بیشتر اضافه کنید .
تبلیغات دیجیتال یکی از موثرترین روشها برای کسب و کارهای با اندازههای مختلف برای گسترش دسترسی , یافتن مشتریان جدید و متنوع کردن جریانهای درآمدی آنهاست .
یعنی , اگر بدانید چطور آن را درست هدایت کنید . هر شبکه تبلیغاتی نقاط قوت منحصر به فرد خود را دارد که شما باید با آن بازی کنید اگر میخواهید در واقع بازده سرمایهگذاری خود را به دست آورید .
تبلیغات دیجیتال به هر وسیله دیجیتال و همه ابزارهای دیجیتال از آنچه بسیاری از مردم " پرداخت برای بازی " مینامند , اشاره دارد. " شما پرداخت میکنید تا کسبوکار خود را در کانالهای آنلاین محبوب , از جمله موتورهای جستجو , سکوهای رسانههای اجتماعی , وب سایتها , برنامهها و غیره ظاهر کنید .
اول و مهمتر از همه , تبلیغات دیجیتال بسیار مقرونبهصرفه است , اول به این دلیل که پرداخت به ازای هر کلیک است ( یا بسته به آنچه که از آن استفاده میکنید , میتواند به ازای هر تاثیر , پرداخت به ازای هر دید ویدئویی , و غیره ) . حتی بهتر , قابلیتهای هدفگیری که با تبلیغات دیجیتال میآیند , باعث میشود که شما واجد شرایط ترین افراد را برای انجام این اقدامات مطلوب به دست آورید .
نمایش تبلیغات آگاهی تجاری ایجاد میکند که هدف اصلی % بازاریابان است . چرا ? چون به موفقیت هر کمپین بازاریابی که اجرا میکنید , از جمله تبلیغات جستجو شما , غذا میدهد . در واقع , یک مطالعه نشان داد که ۲۷ درصد از مصرف کنندگان پس از دیدن آگهی نمایش , به دنبال کسب و کاری بودند , و هنگامی که کاربران جستجوی مربوط به آگهی نمایش را انجام دادند , درصد تغییر در تبدیلات وجود داشت . و ما هنوز درباره retargeting صحبت نکردیم ! 92 % از متخصصان بازاریابی میگویند که تبلیغات نمایشی retargeting در همان سطح یا بهتر از بازاریابی جستجو انجام میشوند .
در حالی که قصد خرید بالاترین میزان موتورهای جستجو است , شما نباید تنها افراد را با قصد خرید هدف قرار دهید . ورود : اجتماعی , جایی که قصد تعامل و کشف دارد .
تبلیغات رسانههای اجتماعی همانند نمایش تبلیغات , به دلیل دسترسی به شبکههای اجتماعی و قابلیتهای طراحی خلاقانه آنها , آگاهی از برند را ایجاد میکنند . آنها همچنین به میزان کمی آشوبگر هستند , زیرا آنها به خوبی با خوراکهای کاربران ترکیب میشوند و میتوانند دوست داشته باشند , به اشتراک گذاشته شوند و در مورد آنها اظهار نظر کنند .
گیلاس در بالا به این دلیل است که کاربران اطلاعات مفصل در مورد خود را در این سیستمعامل به اشتراک میگذارند . این تبلیغ اجتماعی را به عنوان توانمندسازها انگیزه عالی میسازد . آنها به شما اجازه میدهند تا وقتی که برای اقدام باز میشوند , جلوی کاربران قرار بگیرید .
همه ما میدانیم که محتوای ویدئو قدرت دارد . این میتواند الهامبخش نیاز از طریق داستانسرایی خلاقانه باشد, کسی را از نامزدی برای یک محصول یا سرویس آگاه کند , پیشنهادها پیچیده را ساده کند , و احساسات مثبتی نسبت به برند شما ایجاد کند.
در حالی که شما میتوانید تبلیغات ویدئویی را در فیس بوک و دیگر مکانهای نمایش اجرا کنید , اغلب با صدا خاموش میشوند , و این دلیل اصلی نیست که مردم به رسانههای اجتماعی یا وب سایتها مراجعه میکنند . با این حال , در یوتیوب , کاربران به دنبال تجربیات بصری و قابل شنیدن هستند - این واقعیت را ذکر نکنید که این دومین موتور جستجوی بزرگ در جهان است - که آن را به بهترین مکان برای رسیدن به مخاطبان با آموزش , سرگرمی و هیجان تبدیل میکند .
اگر با تبلیغات سنتی آشنا هستید , تبلیغات دیجیتال شباهتهای کمی دارند .
مانند تبلیغات سنتی , کسبوکار , محصولات و خدمات شما را تشویق میکند تا آگاهی , فروش , و بیشتر از آن را ایجاد کنید. با این حال , این سیستم به جای کانالهای تبلیغاتی سنتی , از دیجیتال استفاده میکند. به جای بیلبورد و مجلهها , تبلیغات شما در گوگل , فیس بوک , یوتیوب و بیشتر ظاهر میشوند .
تبلیغات آنلاین نیز با حجم عظیمی از دادهها همراه است . برای مثال میتوانید عملکرد مبارزات انتخاباتی خود را در زمان واقعی پیگیری کنید . علاوه بر این , شما میتوانید در مورد ویژگیهای جمعیتی , علایق و عادات افرادی که میبینند و با تبلیغات شما تعامل دارند , بدانید .
در مقایسه , تبلیغات سنتی , حداقل لخت را در زمان رسیدن به دادهها ارائه میدهد . شما بینش فوری نسبت به عملکرد کمپین خود ندارید . برای مثال , یک بیلبورد میتواند دادههای تقریبا ً صفر را به تیم شما بدهد .
به همین دلیل است که تبلیغات دیجیتال اغلب شبیه یک جایگزین هوشمندانه برای تبلیغات سنتی به نظر میرسد .
امروز , ۸۰ درصد خریداران تحقیقات محصول خود را آنلاین آغاز میکنند . بسیاری از آنها به موتور جستجوی مورد علاقه خود مانند گوگل , بینگ یا یاهو میروند ! و شروع کنیم . با جستجوی تبلیغات , شرکت شما میتواند محصولات و سرویسهای شما را در این سکوها ارتقا دهد .
آگهیهای جستجو در بالا و پایین صفحات نتایج موتور جستجو ظاهر میشوند . شما میتوانید آنها را با برچسب " حمایتشده " بالای نتیجه شناسایی کنید.
زمانی که تبلیغ برای جستجو ایجاد میکنید , جستجو یا کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار میدهید . برای بهترین نتایج , کسبوکار شما باید کلمات کلیدی تبادلی را هدف قرار دهد , که به این معنی است که جستجوگر میخواهد چیزی مانند خدمات چشمانداز برای کسبوکار یا خدمات گرمایش و سرمایش اضطراری برای خانه خود خریداری کند .
اگر به دنبال رسیدن به کاربران در مراحل اولیه قیف خرید هستید , استفاده از بازاریابی دیجیتال مقرونبهصرفهتر است . برای مثال شما میتوانید از بازاریابی محتوا و بهینهسازی موتور جستجو ( seo ) برای ظاهر شدن در بالای جستجوهای مرتبط , اطلاعاتی مربوط به نگهداری منظره یا تهویه مطبوع استفاده کنید.
شما حتی میتوانید از تبلیغات دیجیتال یا پرداخت در هر کلیک برای پشتیبانی از دیگر استراتژیهای بازاریابی آنلاین خود استفاده کنید . برای مثال , PPC یک شریک عالی برای seo است . در حالیکه شما بر روی افزایش رتبه ارگانیک خود از طریق seo کار میکنید , PPC به کسبوکار شما کمک میکند تا حضور فوری در نتایج جستجو ایجاد کند.