• طراحی سایت خودرو
  • قیمت طراحی سایت خودرو
  • طراحی سایت خودرو ایرانی
  • طراحی سایت خودرو خارجی

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با امکانات جستجوی پیشرفته

تبلیغات خودرو در گوگل

سایت خودرو خود را در گوگل تبلیغ کنید

طراحی سایت نمایشگاه خودرو

سایت نمایشگاه خودرو با دسته بندی خودروها

طراحی سایت خودرو خارجی

نمایشگاه خودروهای خارجی خود را معرفی کنید

سئو سایت خودرو

با فروشنده انواع خودرو در صفحه اول گوگل باشید

تبلیغات سایت خودرو

سایت خودرو خود را در گوگل تبلیغات کنید

طراحی سایت خودرو

  • طراحی سایت خودرو
  • قیمت طراحی سایت خودرو
  • طراحی سایت خودرو ایرانی
  • طراحی سایت خودرو خارجی

در طراحی سایت خودرو چه امکاناتی باید ایجاد کنیم ؟در طراحی سایت خودرو چه امکاناتی باید ایجاد کنیم ؟

خرید یک ماشین جدید می تواند ترسناک باشد ، حتی اگر مصرف کنندگان منابع بیش از هر زمان دیگری برای کمک به آنها در تحقیق از خانه خود قبل از پا گذاشتن در فضای نمایندگی فشار خون بالا ، داشته باشند. خبر خوب این است که در حال حاضر اتومبیل های بسیار خوبی در بازار وجود دارد. در سمت تلنگر ، این مسئله می تواند تشخیص اینکه بهترین اتومبیل ها کدام است دشوارتر شود.

علاوه بر بررسی ها و رتبه بندی های جدید خودرو ، جایزه سالانه مارک بهترین خودرو ما با توجه به همان عواملی که باعث رتبه بندی ما می شوند ، به خودروسازانی با بالاترین کیفیت اتومبیل تعلق می گیرد. اینها شامل نمرات ایمنی ، فناوری ، پیش بینی رتبه های قابلیت اطمینان ، رتبه های صرفه جویی در مصرف سوخت و نظرات روزنامه نگاران حرفه ای خودرو است.

در اسلایدهای زیر ، در مورد هر سازنده خودرویی که باعث تولید خودروهایی می شود که ما در حال حاضر بررسی می کنیم ، از بدترین مارک تا بهترین حساب می کنید. همانطور که می خوانید ، به خاطر داشته باشید که با در دسترس قرار دادن بررسی های جدید و داده های جدید ، امتیازات ما گاهی تغییر می کند. بنابراین ، نمرات موجود در این داستان ممکن است کمی با امتیازات موجود در رتبه بندی و بررسی های ما متفاوت باشد. علاوه بر این ، هر مارک در این نمایش پرده ای منحصراً بر اساس اتومبیل هایشان رتبه بندی می شود ، بنابراین اگر به کراس اوورها و SUV ، کامیون یا وسایل نقلیه لوکس علاقه مند هستید ، ما برای آن بخش ها جوایز و نمایش های اسلایدی نیز داریم.

  • طراحی سایت خودرو
  • قیمت طراحی سایت خودرو
  • طراحی سایت خودرو ایرانی
  • طراحی سایت خودرو خارجی

سایت نمایشگاه خودرو

اگر تصمیم به طراحی سایت خودرو دارید می توانید طراحی سایت را در زمینه های مختلف مثل نیازمندی خودرو ، نمایشگاه خودرو ، فروش خودرو ، خرید خودرو ، فروش لوازم یدکی خودرو انجام دهید ، امروزه طرفداران سایت های نمایشگاه خودرو نسبت به سایت های فروش و خرید خودرو بیشتر است . به دلیل نبودن سایت خوب در زمینه خرید و فروش خودرو افراد هنوز اعتماد کامل برای انجام این کار به صورت آنلاین را از طریق سایت ندارند ولی برای کسب اطلاعات در مورد خودرو های موردنظر به سایت های خودرو سر می زنند. 

سایت خودرو

در حال حاضر سایت های خودرو کم است یا در صورت وجود از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار نیستند پس اگر قصد طراحی سایت خودرو را دارید با وجود رقبای کم می توانید با داشتن امکانات و خدمات خوب رتبه ی خوبی را در موتور های جستجوگر پیدا کنید. 

  • طراحی سایت خودرو
  • قیمت طراحی سایت خودرو
  • طراحی سایت خودرو ایرانی
  • طراحی سایت خودرو خارجی

صاحبان سایت ها برای جذب بازدیدکننده بیشتر باید طراحی سایت خود را به افراد با تجربه و شرکت های قابل اطمینان بسپارند ، افراد متخصصی را برای وارد کردن اطلاعات تخصصی درباره ی هر خودرو استخدام کنند و اطلاعات سایت را به طور مداوم به روز رسانی کنند و امکانات و خدمات مورد نیاز را درطراحی سایت خود قرار دهند تا رضایت افراد را جلب کند و بازدید کننده بیشتری را پیدا کند. 

با افزایش بازدید کنندگان سایت ، مطمئنا از شرکت های مختلف برای قرار دادن تبلیغات خود در طراحی سایت خودرو، به شما مراجعه می کنند و از این طریق هم می توانید درآمد خوبی را کسب کنید. 

از دیگر امکاناتی که می توان در طراحی سایت خودرو قرار داد که برای کاربران هم بسیار جالب باشد و افراد زیادی را به سایت جذب کند امکان نمایش ۳ بعدی از خودرو است تا افراد بتوانند خودرو دلخواه خود را از زاویه های مختلف ببیند و انتخاب بهتری داشته باشد.

طراحی سایت خودرو

مشخصات سایت خودرو

با طراحی وب سایت خودرو حتی اگر کاربران خودرویی را از شما به صورت آنلاین خریداری نکنند , حتما برای اطلاع از قیمت خودرو به وب سایت های خودرو مراجعه می کنند. از طرفی وجود وب سایت های نیازمندی که در این حوزه وجود دارند خبر از اهمیت اینگونه وب سایت ها می دهند. بنابراین با داشتن چنین وب سایتی خواهید توانست به سرعت کاربران زیادی را برای طراحی سایت خودرو خود جذب کنید. 

صفحاتی که در طراحی وب سایت خودرو می توانند ساخته شود. 

طراحی صفحه خرید و فروش خودرو

طراحی صفحه معاوضه خودرو

طراحی صفحه ثبت نمایشگاه خودرو

طراحی صفحه ثبت مراکز خدمات خودرو

طراحی صفحه ثبت مراکز لوازم یدکی خودرو

طراحی صفحه اطلاعات فنی خودرو

طراحی صفحه قیمت خرید و فروش خودرو های صفر

طراحی صفحه قیمت خرید و فروش خودروهای کارکرده

و صفحه های سفارشی دیگر که در قسمت امکانات تحصصی از همین صفحه، به معرفی آن ها می پردازیم .

طراحی سایت خودرو

طبیعتا به کمک سرویس بهینه سازی در گوگل، وب سایت شما بازدید کننده های بسیار بیشتری خواهد داشت و تعداد زیادی از شرکت ها تصمیم می گیرند تا تبلیغات خودشان را در وب سایت شما انجام دهند. همین یک مورد می تواند سود بسیاری را به شما برساند

در ایران وب سایت های کمی وجود دارند که به عنوان وب سایت تخصصی خودرو فعالیت می کنند که متاسفانه بسیاری از این وب سایت های موجود دارای رابط کاربری مناسبی نیستند. البته همین مشکلات، فرصت خوبی را برای شما فراهم می کندتا به کمک تیم بهترین شرکت طراحی سایت ، صاحب یک وب سایت قدرت مند خودرو شوید، به طور سفارشی نیاز های خود را در وب سایتتان داشته باشید و تمامی مشکلات سایت های رقیب را برطرف نمایید.

سایت خودرو خارجی

به گفته گوگل ، خریداران اتومبیل معمولاً فقط در هنگام جستجوی وسیله نقلیه جدید به دو نمایندگی مراجعه می کنند. این بدان معناست که نمایندگی های خودرو در نتایج جستجوی محلی حتی بیش از هر زمان دیگری مهم هستند.

با این حال ، نمایندگی های اتومبیل پیچیده تر از متوسط ​​مشاغل محلی هستند - این بدان معنی است که استراتژی های بازاریابی دیجیتال آنها نیز پیچیده تر است. اول ، فروشندگان اغلب وسایل نقلیه جدید را از چندین سازنده مختلف با انواع و اقسام ساخت و مدل ها می فروشند. در مرحله بعد ، به دلیل اینکه بسیاری از افراد هنگام خرید اتومبیل های جدید با اتومبیل های قدیمی خود تجارت می کنند ، فروشندگان اتومبیل نیز انواع وسایل نقلیه دست دوم را از تولید کنندگان بیشتر نیز به فروش می رسانند. علاوه بر این ، نمایندگی های اتومبیل همچنین دارای یک بخش خدمات هستند که تعمیر و نگهداری و تعمیرات اتومبیل را ارائه می دهند - مانند کار با گارانتی تولید کننده ، تعویض روغن ، چرخش لاستیک ، تعمیرات مجدد و غیره. (ویژگی جستجو در وب سایت یک فروشنده اتومبیل به تنهایی یک سیستم پیچیده است!)
اساساً ، یک فروشنده اتومبیل مانند سه کسب و کار در یک شرکت است: آنها اتومبیل های جدید می فروشند ، ماشین های دست دوم استفاده می کنند و تعمیرات وسایل نقلیه را انجام می دهند. این بدان معنی است که استراتژی بهینه سازی شما نیز باید چند وجهی باشد.همچنین ، اگر به نمایندگی های فروش اتومبیل در شهر خود نگاه کنید ، احتمالاً حداقل یک نمایندگی با چندین مکان پیدا خواهید کرد. این خانواده نمایندگی های چند مکانه ممکن است در یک شهر یا در شهرهای اطراف باشند.
علاوه بر این ، بسته به آن خانواده از نمایندگی ها ، ممکن است آنها یک وب سایت داشته باشند یا ممکن است وب سایت های مختلفی برای هر مکان داشته باشند. (بسیاری از تولیدکنندگان خودرو در صورت فروش وسایل نقلیه رقبای خاص ، از فروشنده ها می خواهند وب سایت های جداگانه داشته باشند.)

بنابراین اگر به نمایندگی های فروش اتومبیل در زمینه جستجوگرها کمک می کنید ، باید به فکر تولیدکنندگان مختلف ، انواع وسایل نقلیه فروخته شده (جدید و دست دوم) ، خدمات تعمیرات ارائه شده ، تعداد وب سایت ها و مکان هایی باشید که مدیریت خواهید کرد ، نیازهای تولید کننده - از جمله موارد دیگر.

بنابراین برخی از استراتژی های بهینه سازی جستجو که باید هنگام کار با نمایندگی اتومبیل استفاده کنید چیست؟

جستجو در سایت خودرو

جستجوی پیشرفته
انتخاب اتومبیل یکی از پیچیده ترین کارهایی است که فرد می تواند شروع کند. آنقدر گزینه ها و متغیرها وجود دارد که یک گزینه جستجوی ساده نمی تواند آن را کاهش دهد. وب سایت شما باید یک جستجوی دقیق تر داشته باشد که در آن گزینه های مختلفی مانند انتخاب دامنه قیمت و فیلتر کردن محتوا بر اساس ویژگی خاص ، رنگ ، ظرفیت موتور ، تعداد درها ، فضای چمدان و غیره به مشتریان ارائه شود. این به مشتریان کمک می کند تا نتایج جستجو را دقیقاً به همان چیزی که می خواهند محدود کنید و این امر می تواند به آنها در انتخاب صحیح با کمترین سهولت کمک کند. اگر فقط یک گزینه جستجوی ساده در دسترس باشد ، مشتری مجبور خواهد شد صدها یا حتی هزاران نتیجه را غربال کند ، در نتیجه اکثر آنها از نظر آنچه می خواهند بی فایده هستند. آنها احتمالاً ترجیح می دهند در عوض وب سایت را ببندند. با ارائه نتایج پویا و هدفمند ، می توانید مشتریان آینده را به انجمن های بلند مدت وفادار تبدیل کنید.

بهترین خودرو های سال 2020

لکسوس

نکات کلیدی: دارندگان لکسوس ، بار دیگر از کیفیت ، طراحی و تجربه رانندگی ارائه شده توسط اتومبیل هایشان خوشحال می شوند.
سهم متوسط ​​مالکان دارای خطا: 11.1٪
آه ، لکسوس ، خوش آمدید ، تاج و تخت شما در انتظار است. سازنده برتر ژاپنی در نظرسنجی برند Driver Power ما در سال 2020 و برای چهارمین سال متوالی برنده است.

ممکن است شرکت های دیگر حسادت کنند ، اما هیچ راز دیگری برای پیروزی های مکرر Lexus وجود ندارد مالکان به ما می گویند هیچ تولید کننده دیگری خودروهای قابل اعتماد تری نمی سازد ، همچنین خودروهایی که با استاندارد بالاتر ساخته شده اند را ارائه نمی دهند. صاحبان لکسوس نیز از نوع نگاه اتومبیل خود در داخل و خارج را دوست دارند و هیچ سازنده دیگری کابین خود را بهتر نساخته است.

با بیرون آمدن از جاده ، زندگی پشت فرمان لکسوس بسیار عالی به نظر می رسد ، زیرا این شرکت ترمزها و سیستم های فرمان را تیز گزارش می کند و از راحتی سواری اطمینان حاصل می کند.

مالکان می گویند ، همه این عناصر به یک تجربه رانندگی بسیار ارزشمند کمک می کنند ، در حالی که ایمنی یک نقطه قوت دیگر است ، با مجموعه تجهیزات Lexus Safety System + که فقط با سوبارو دومین کمانچه است.

اما اگرچه ما از باریدن در رژه پیروز نفرت داریم ، اما تأسف برانگیز نیست که یک عنصر زندگی با یک لکسوس وجود دارد که ناامید کننده است. خریداران ممکن است برای قبض های سوخت کمی بالا آماده باشند ، اما ممکن است تمایل کمتری برای چشم پوشی از نمرات ضعیف سیستم های سرگرمی و سرگرمی Lexus داشته باشند. با این وجود این مسئله را نادیده بگیرید و شرکت تقریباً هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سایت خودرو لکسوس

 

خودرو کیا

کیا ممکن است ادعا کند با Sorento در بهترین خودروهای جدید دارای مالکیت قطبی قرار دارد ، اما در نظرسنجی مارک ما باید به نقره بسنده کند.

تبلیغات

تبلیغات - مقاله در زیر ادامه دارد

توجه داشته باشید ، اینطور نیست که صاحبان کیا گزارش دهند in بسیاری از مشکلات ، لذت بردن از سیستم های سرگرمی و سرگرمی که بیش از هر برند دیگری چشمگیر هستند ، همراه با سطح عملی بسیار زیاد ، قابلیت اطمینان قوی و کابین هایی که گفته می شود به خوبی ساخته و طراحی شده اند و همچنین دید خوبی را در اختیار رانندگان قرار می دهد.

شما همچنین فکر می کنید که کیا در مورد سوارکاری و هندلینگ یک یا دو مورد را می داند ، به ما می گویید که اتومبیل های این شرکت کره ای دارای فرمان پاسخگو و ترمز هستند ، خوب سوار می شوند و از رانندگی لذت می برند.

بنابراین چه چیزی کیا را از جایگاه نخست دور نگه می دارد و چه کاری می تواند برای پیروزی در سال 2021 انجام دهد؟ خوب ، این می تواند ماشین های سریع تری بسازد ، یک چیز ، با یک شتاب نسبتاً منفی ، رده پیشرانه را به (فقط) زیر متوسط کاهش می دهد. اما ، واقعاً ، این در مورد آن است.

سایت خودرو کیا

خودرو سوبارو

سوبارو با داشتن شانس برنده شدن در نظرسنجی برند Driver Power ما برای دو نکته اساسی نیست.

اولین مورد مربوط به پیشرانه های این شرکت است که به گفته صاحبان اتومبیل های آن ، شتاب نسبتاً آهسته همراه با سر و صدای مناسب دارند.

دومین مسئله مهم مربوط به هزینه های جاری است. تا آنجا که به سوبارو مربوط می شود ، این مشکل در گزارش های Driver Power ما به طور مکرر مطرح می شود و به نظر می رسد این شرکت ساخت اتومبیل هایی را ادامه می دهد که طعم سوخت را دارند.

حداقل این موارد برای آماده سازی آسان است ، و اگر از انجام این کار راضی هستید ، احتمالاً تقریباً با هر چیز دیگری که مربوط به زندگی با سوبارو است راضی خواهید بود. شما می گویید هیچ شرکت دیگری از سیستم های ایمنی بهتری برخوردار نیست ، در حالی که اتومبیل های آن نیز رانندگی بسیار رضایت بخشی دارند ، فضای داخلی عالی دارند و در صورت نیاز می توان به آنها اعتماد کرد. با توجه به این نتایج ، به راحتی می توان فهمید که چرا دارندگان سوبارو به تعداد زیادی وفادار علاقه دارند.

سایت خودرو سوبارو

خودرو مزدا

هر کاری که مزدا در حال حاضر انجام می دهد ، باید به مالکان خود ادامه دهد. خریداران مدرن مزدا تقریباً از هر جنبه از اتومبیل های خود خوشحال هستند و می گویند که ظاهری بسیار زیبا دارند و به خوبی با هم پیچ شده اند.

 

این برداشت های مثبت در داخل همچنان ادامه دارد ، با توجه به اینکه کیفیت کابین بسیار عالی است و همچنین از یک ظاهر طراحی داخلی نیز بسیار خوب در نظر گرفته شده است.

صاحبان مزدا همچنین می گویند که اتومبیل های آنها بسیار زیبا اداره می شود ، دارای ویژگی های ایمنی قوی هستند و هزینه زیادی برای کارکردن ندارند. شما همچنین سیستم های سرگرمی و سرگرمی مزدا را بسیار دوست دارید ، احتمالاً به این دلیل که این شرکت گفته است که دکمه ها و صفحه را جایگزین بهتری برای اعتماد بیش از حد به فناوری صفحه لمسی می داند.

اما اگرچه این تمرکز ممکن است با بسیاری از افراد زمزمه کند ، اما به نظر می رسد که مزدا می تواند توجه خود را به سمت عملی بودن معطوف کند. اگرچه این نتیجه فاجعه بار نیست ، اما به نظر می رسد که دارندگان ویژگی های کودک پسندانه تر و چیدمان صندلی های انعطاف پذیرتری دارند.

طراحی سایت خودرد مزدا

خودرو تویوتا

تویوتا غول پیکر ژاپنی اعتبار خود را در زمینه استطاعت و قابلیت اطمینان تثبیت کرده است ، اما در سال های اخیر نام خود را برای فناوری هیبریدی خود مطرح کرده است. با وجود اینکه نیمی از فروش اروپا هیبریدی است ، به نظر می رسد صاحبان محصولات تحت تأثیر قرار گرفته اند.

برای مثال هزینه های جاری را در نظر بگیرید: طبق داده های ما ، یک تویوتای مدرن از نظر سوخت بسیار عالی و از نظر سرویس ارزان است. شما همچنین می گویید که گیربکس های شرکت فوق العاده روان هستند ، احتمالاً به این دلیل که هیبریدها به سیستم انتقال قدرت CVT مرتبط هستند. کمی شتاب بیشتر ندارید ، اما نمی توانید همه چیز را داشته باشید

اگر تویوتا را انتخاب کنید ، اطمینان بالایی دارید. شرکت در این گروه مدال برنز می گیرد. اما فقط هشدار دهید که رضایت مالک از سیستم های سرگرمی و سرگرمی تویوتا همچنان منفی است.

طراحی سایت خودرو تویوتا

خودرو هوندا

مالکان دوست دارند هونداهای خود چقدر عملی باشند ، به عنوان مثال ، به ما می گویند اتومبیل های شرکت چکمه های عظیم و انبوهی از فضای ذخیره سازی کابین دارند. شما همچنین می گویید که آنها دارای ویژگی های ایمنی بسیار خوبی هستند و ارزان قیمت هستند ، و هزینه های سرویس دهی بسیار کم برجسته شده است. قابلیت اطمینان و کیفیت ساخت نیز مسئول علائم چشمگیر هستند.

اما ، در جای دیگر ، علامت های کم وارد می شوند. به عنوان مثال ، سیستم های سرگرمی و سرگرمی هوندا مورد توجه قرار نمی گیرند ، در حالی که رانندگی در اتومبیل های این شرکت چندان سرگرم کننده نیست ، زیرا فرمان ، ترمز و کیفیت سواری همه مورد انتقاد است. کمی بیشتر از موتورها بدتان نمی آید ، با این وجود حداقل گفته می شود که جعبه دنده های هوندا روان هستند.

اما یک شرکت به طور تصادفی 10 جدول برتر Power Driver ما را تولید نمی کند و اگر شما یک ماشین قابل اعتماد ، اقتصادی و کاربردی می خواهید ، به نظر می رسد هوندا این مدل را برای شما دارد.

سایت خودرو هوندا

خودرو پژو

شما می گویید صورتحساب های کوچک چیزی شبیه به یک واژه تماشایی پژو است که در اینجا رتبه چهارم را کسب کرده است و هیچ گونه شگفتی ناخوشایندی در داده ها وجود ندارد: صرفه جویی در مصرف سوخت ، سرویس و سایر هزینه های جاری امتیاز خوبی گرفته است.

یکی دیگر از جنبه های اتومبیل های مدرن پژو که صاحبان آن را راضی می کند ، پیشرانه های آن است. شما می گویید این شرکت موتورهای ساکت و خوبی تولید می کند ، حتی اگر جعبه دنده های پژو حرف آخر برای صاف بودن نباشد ، خوب می کشند.

استایل بیرونی به خوبی مورد توجه قرار گرفته است (این نشان از کیفیت ساخت خوبی نیز برخوردار است) ، در حالی که فضای داخلی مدرن پژو به لطف طراحی های زیبا ، صندلی های جلو راحت و کابین های بزرگ جلو ، مکان های خوبی برای نشستن است.

در واقع ، نمرات کلی پژو هیچ یک از شگفتی های زننده را پنهان نمی کند ، با مجموعه ای از نتایج قوی. اگر واقعاً خوش ذوق هستیم ، ممکن است این شرکت بخواهد نگاهی به ایجاد فضای داخلی اضافی در اتومبیل های خود بیندازد ، اما این در مورد آن است.

سایت خودرو پژو

خودرو ولوو

خوب است که ببینیم حتی وقتی ولوو به سازندگان برتر پیوسته است ، به ریشه های خود وفادار مانده و همچنان از نظر ایمنی رتبه خوبی دارد. به هر حال این شرکتی بود که کمربند ایمنی سه نقطه ای را اختراع کرد و حق استفاده از اختراع ثبت شده را برای شرکت های دیگر داد.

 

یکی از مناطقی که شاید Volvos از قدیم نمره خوبی نگرفته باشد در رده داخلی است اما به گفته شما در اینجا Volvos مدرن پیروز می شود. شما عاشق طراحی های جالب کابین و همچنین چیدمان آنها در کنار هم هستید ، ضمن اینکه گزارش می دهید فضای پای صندلی عقب و راحتی صندلی جلو نیز خوب است.

همچنین عملی ، با چکمه های بزرگ ، فضای ذخیره سازی داخلی قوی و لیست خوبی از ویژگی های دوستانه کودک ، انگشت شست را بالا می برد. مالکان نیز طرفداران سیستم سرگرمی و سرگرمی Volvo’s Sensus هستند. sat-nav ، استریو و تلفیق تلفن های هوشمند همه دوست دارند.

سایت خودرو ولوو

خودرو بنز

مرسدس بنز AG مسئول تجارت جهانی اتومبیل های مرسدس بنز و ون مرسدس بنز با بیش از 173000 کارمند در سراسر جهان است. اولا کولنیوس رئیس هیئت مدیره مرسدس بنز AG است. این شرکت بر توسعه ، تولید و فروش اتومبیل های سواری ، وانت ها و خدمات تمرکز دارد. علاوه بر این ، این شرکت با نوآوری های آینده نگرانه خود آرزو دارد در زمینه های اتصال ، رانندگی خودکار و درایوهای جایگزین پیشرو باشد. سبد محصولات شامل مارک مرسدس بنز با مارک های فرعی مرسدس-AMG ، مرسدس-میباخ و مرسدس من - و همچنین مارک هوشمند و مارک محصول و فناوری EQ برای تحرک الکتریکی است.

سایت خودرو بنز

سایت خودرو بنتلی

والتر اوون بنتلی ، در سال 1888 به عنوان کوچکترین از نه خواهر و برادر متولد شد - هرچند او ترجیح داد او را WO بنامند. - شرکتی را تاسیس کرد که نام او را در 10 ژوئیه 1919 حمل می کند. اکنون ، تقریباً 100 سال بعد ، نام او در سراسر جهان به دلیل ایجاد اتومبیل هایی با ترکیبی بی نظیر از عملکرد و بهترین ساخت و ساخت مواد شناخته شده است. در زیر ، نگاهی به مردی می اندازیم که موتور را برای همیشه تغییر داد.

بنتلی موتورز توسط W.O تاسیس شد. بنتلی اولین اتومبیلی که نام او را در سال 1919 از New Street Mews ، لندن بیرون کشید.

از ابتدای متوسط ​​، این شرکت از یک قدرت به قوت دیگر - در پی پیگیری بی وقفه لوکس و عملکرد. اگر پنج پیروزی این برند در لمان در دهه 1920 به علاوه یک ششم در سال 2003 نبود ، این ترکیب می تواند به عنوان یک تناقض در نظر گرفته شود. در این صورت ، می توان گفت که بنتلی همچنان تحسین برانگیزترین تناقض ها را در جاده امروز ایجاد می کند.

تقریباً یک قرن بعد ، چشم انداز W.O همچنان راهنمای اعتقادات ، اعمال و جاه طلبی های ما است. بنتلی موتورز که در Crewe ، انگلستان واقع شده و از سال 1998 تحت مالکیت Volkswagen AG است ، همچنان به عنوان شرکت قطعه ساز لوکس و بریتانیا شناخته می شود و بهترین کارها را در جهان انجام می دهد.

سایت خودرو بنتلی

سایت خودرو BMW

خودرو بی.ام.دبلیو معروفترین برند خودرو در جهان است که کمتر کسی پیدامیشود که نام این خودرو را نشنیده باشد و میتوان گفت سردسته خودرو سازی در جهان است ایمنی محصولات این خودرو و لاکچری بودن آن از معروفیت های این برند است که هم برای سفرهای داخل شهر و خارج شهر میتوان از آن استفاده نمود.

سایت خودرو BMW

 

 

 

 

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)