• سئو ارزان

راز کلمات کلیدی طولانی در سئو

کلمات کلیدی طولانی نقش موثری در سئو دارند همه فکرمیکنند بهتر است از واژه تک کلمه ای بهره ببرند در حالیکه سئو دم دراز و استفاده از کلمات کلیدی طولانی موثرتر است.

کلمات کلیدی طولانی

وقتی رقابت زیادی در بازار شما وجود دارد ، یک استراتژی کلمه کلیدی دنباله دار واقعا می تواند به شما کمک کند. یا رقابت زیادی برای کلمات کلیدی اصلی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید. همانطور که گفته شد ، اکثر شرکت ها یا وبلاگ ها می توانند از این استراتژی بهره مند شوند زیرا به شما کمک می کند بازدیدکنندگان را با هدف جستجوی بسیار خاص جذب کنید. در اینجا ، من توضیح خواهم داد که کلمات کلیدی طولانی مدت چیست و چگونه درک مأموریت و محصول شما می تواند به شما در تنظیم یک استراتژی کلمه کلیدی طولانی دم کمک کند.

کلمات کلیدی دم بلند چیست؟ کلمات کلیدی دنباله بلند نسبت به سایر کلمات کلیدی خاص تر و کمتر متداول هستند. آنها بیشتر روی طاقچه تمرکز می کنند. اصطلاح کلمه کلیدی دم بلند از کتاب The Long Tail نوشته کریس اندرسون آمده است (نگاه کنید به کنار). در این کتاب ، کریس اندرسون نشان می دهد که تقریباً برای هر کالایی بازار وجود دارد. و اگرچه این بازار در برخی موارد واقعاً بسیار کوچک است ، اما گستردگی اینترنت باعث می شود محصول پست الکترونیکی یا وبلاگ شما سودآور باشد.

اکثر وبلاگ ها یک موضوع اصلی دارند - این اصطلاح را اصطلاح اصلی یا کلید واژه اصلی می نامند. به عنوان مثال ، وبلاگ های مادر معمولاً در مورد زندگی خانوادگی و وبلاگ های مربوط به غذا خوردن ، رستوران ها یا دستور العمل ها هستند. وبلاگ ما در Yoast همه در مورد سئو است. ما حتی نام آن را وبلاگ SEO گذاشتیم. بنابراین ، همه پست های وبلاگ ما در مورد موضوعات مرتبط با سئو یا سئو است.

موضوع یا موضوع اصلی وبلاگ یا سایت شما کلمه کلیدی شماره یک (یا عبارت کلیدی) است که می خواهید افراد شما را برای آن پیدا کنند. در مورد ما ، واژه کلیدی واضح است که سئو است. فردی که وبلاگ غذایی در مورد غذاهای خانگی ایتالیایی دارد ، احتمالاً مایل است در اصطلاح جستجو [غذای ایتالیایی خانگی] پیدا شود. تبدیل این اصطلاح جستجو به کلید واژه شماره یک وبلاگ آنها.

با این حال ، نمی توانید همه پست های وبلاگ را برای همان اصطلاح [غذای ایتالیایی خانگی] بهینه کنید. حتی اگر تمام پست های وبلاگی که می نویسید مربوط به غذاهای خانگی ایتالیایی باشد. درعوض ، شما باید تعداد كامل پست های وبلاگ را در مورد انواع مختلفی از کلمات کلیدی اصلی خود بنویسید. در مثال وبلاگ غذا ، می توانید در مورد انواع چیزهای خوشمزه بنویسید: ماکارونی ایتالیایی خانگی ، سالاد ایتالیایی خانگی ، پای ایتالیایی خانگی.

پست های وبلاگ شما حتی ممکن است طولانی تر باشد. می توانید در مورد اسپاگتی بولونیای ایتالیایی خانگی ، لازانیا ایتالیایی خانگی ، کاربنارا پنه ایتالیایی خانگی و غیره بنویسید. هنگامی که تحقیق مناسب در مورد کلمات کلیدی انجام می دهید ، همه این کلمات کلیدی دم بلند را پیدا خواهید کرد. 

کلمات کلیدی طولانی

چرا باید روی کلمات کلیدی دم بلند تمرکز کنیم؟

رتبه بندی برای کلمات کلیدی طولانی مدت بسیار آسان تر از کلمات کلیدی متداول است زیرا کمتر وب سایت برای رتبه بندی بالا در صفحات نتیجه Google رقابت می کند. هر چه اصطلاحات جستجوی شما طولانی تر (و مشخص تر) باشند ، رتبه بندی برای این اصطلاح آسان تر است. به دلیل گستردگی اینترنت ، یافتن مخاطب برای مکان خاص خود آسان تر است. تمرکز روی گروهی از کلمات کلیدی دنباله بلند می تواند در کل باعث ایجاد ترافیک زیادی شود. 

یکی دیگر از مزایای تمرکز روی کلمات کلیدی دم طولانی این است که ، اگرچه از این کلمات کلیدی کمتر در جستجو استفاده می شود  بازدید کننده ای که وب سایت شما را با استفاده از آنها پیدا می کند به احتمال زیاد خدمات یا محصول شما را خریداری می کند.

بگذارید بگوییم من به دنبال یک بازی تخته ای جدید هستم تا با بچه هایم کمی خانواده را سرگرم کنم. من جستجوی خود را با اصطلاح [بازی های رومیزی] شروع می کنم. پس از کمی جستجو ، به سرعت متوجه شدم که یک بازی رومیزی می خواهم که هم برای بچه ها مناسب باشد و هم یک عنصر آموزشی. جستجوی من ادامه دارد ، اما اکنون من از اصطلاحات [بازی های رومیزی آموزشی برای کودکان] استفاده می کنم. یا وقتی می دانم که این هفته در آمستردام خواهم بود ، حتی می توانم آن را به عنوان محلی جستجو کنم: [بازیهای رومیزی آموزشی برای بچه ها در آمستردام را از کجا بخرم]. این دو کلمه کلیدی دم بلند هستند. با استفاده از این کلمات کلیدی ، نتایج جدیدی پیدا خواهم کرد که بیشتر با هدف جستجوی من شباهت دارد. شانس خرید یک بازی رومیزی توسط این جستجوی خاص بیشتر تا حد زیادی افزایش یافته است.

بنابراین ، چرا مأموریت شما مهم است؟

اول از همه ، اگر می خواهید چیزی را بفروشید ، به سادگی باید محصول خوبی داشته باشید. و شما باید به خوبی بدانید که محصول یا وب سایت شما چه چیزی را می تواند به مخاطبان شما ارائه دهد. چه چیزی محصول یا وبلاگ شما را خاص می کند؟ اگر این را بدانید و درک کنید ، بسیار ساده تر خواهد شد که مخاطبان خود را دوست داشته و وسایل خود را بخرند. بنابراین کمی وقت بگذارید تا به منحصر به فرد بودن محصول یا وبلاگ خود فکر کنید و آن را یادداشت کنید.

شاید شما مبلمان می فروشید. شما قطعات بی نظیری را تهیه کرده اید که با مواد بازیافتی ساخته شده اند و تأثیر کمی بر محیط دارند. ارائه مبلمان با کیفیت که به افراد کمک می کند تأثیرات خود را در محیط کاهش دهند ، می تواند منحصر به فرد بودن خدمات شما باشد. این ماموریت شما ، طاقچه شماست ، این همان چیزی است که باید به مخاطبان خود ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که مأموریت خود را با کلماتی که برای مخاطبان شما استفاده و قابل درک هستند ، یادداشت کنید.

سئو دم دراز

رقابت در سئو

در بعضی از بازارها ، رتبه بندی واقعا سخت است. برخی از بازارها کاملاً رقابتی هستند و شرکتهای بزرگ بر نتایج جستجو تسلط دارند. این شرکت ها بودجه بسیار زیادی برای صرف بازاریابی به طور کلی و به طور خاص سئو اختصاص داده اند. رتبه بندی در این بازارها سخت است. شما نمی توانید با بودجه اندک در بازاری مانند صنعت مبلمان با استفاده از اصطلاحات جستجو مانند [مبلمان با کیفیت] رقابت کنید.

با این حال ، اگر رسالت خود را واضح می دانید ، باید بتوانید مشخص کنید که چه چیزی محصول یا وب سایت شما را از این بازار متمایز می کند. باید بتوانید جایگاه خود را پیدا کنید. و برای شروع رتبه بندی باید از ماموریت خود استفاده کنید! ذکر مثال من از مبلمان ساخته شده با مواد بازیافتی به این معنی است که شما باید روی اصطلاح کمتر رقابتی [مواد بازیافت شده مبلمان] تمرکز کنید. باز هم ، از کلماتی استفاده کنید که مخاطب هدف شما از آنها استفاده می کند (و از اصطلاحات دشوار اجتناب کنید).

از مأموریت خود برای تعریف کلمات کلیدی دم بلند استفاده کنید

ماموریت شما ، که در آن شما کاملاً واضح می دانید که جذابیت محصول ، سایت یا وبلاگ شما چیست ، باید در انتخاب کلمات کلیدی دم بلند که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، مهم باشد. اصطلاحاتی که شما برای توصیف مأموریت خود استفاده کرده اید می توانند به خوبی مورد استفاده قرار گیرند تا در استراتژی SEO خود تمرکز کنید. این کلمات باید در کلمات کلیدی دم طولانی که شما وب سایت خود را برای رتبه بندی در آن قرار دارید ، اصلی باشند.

با نوشتن مأموریت خود ، شما مرحله اول تحقیق درباره کلید واژه خود را به پایان رسانده اید. مرحله بعدی ایجاد لیستی از کلمات کلیدی است. سعی کنید در ذهن مخاطبان خود قرار بگیرید. این افراد به دنبال چه خواهند بود؟ وقتی صحبت از محصول یا سایت شما می شود ، از چه عباراتی استفاده می کنند؟ فکر کردن در مورد موضوع اصلی و کلمات کلیدی head احتمالاً بسیار آسان خواهد بود ، اما یافتن کلمات کلیدی دم بلند ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. پلاگین ما می تواند در این زمینه به شما کمک کند!

Yoast SEO به شما پیشنهاداتی را برای عبارات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی تمرکز شما ارائه می دهد. این ابزار برای کمک به شما در استفاده از عبارات کلیدی مرتبط برای تقویت متن شما طراحی شده است ، اما همچنین می تواند برای یافتن آن کلمات کلیدی دم دراز به شما کمک کند. هنگامی که در حال نوشتن یک پست یا صفحه متمرکز بر یکی از کلمات کلیدی هستید که قبلاً به آن فکر کرده اید ، کافی است بر روی دکمه "دریافت عبارات کلیدی مرتبط" در قسمت عبارت کلیدی تمرکز خود کلیک کنید.

کلمات کلیدی Long-Tail

کلمات کلیدی دم طولانی عبارات کلمه کلیدی طولانی تر و مشخص تری هستند که بازدیدکنندگان احتمالاً وقتی به یک نقطه خرید نزدیک می شوند یا از جستجوی گفتاری استفاده می کنند بیشتر از آنها استفاده می کنند. در ابتدا کمی ضد شهودی هستند ، اما اگر بدانید چگونه از آنها استفاده کنید می توانند بسیار ارزشمند باشند.

این مثال را بزنید: اگر شرکتی هستید که مبلمان کلاسیک می فروشید ، این احتمال وجود دارد که صفحات شما هرگز در بالای جستجوی ارگانیک برای "مبلمان" ظاهر نشوند زیرا رقابت بیش از حد وجود دارد (این به ویژه اگر شما یک شرکت کوچکتر یا یک شرکت نوپا). اما اگر مثلاً در مبلمان هنری دکو معاصر تخصص داشته باشید ، کلمات کلیدی مانند "استراحتگاه نیم دایره متأثر از هنر دکو" می توانند با اطمینان مشتریانی را پیدا کنند که دقیقاً به دنبال آن محصول هستند.

مدیریت کلمات کلیدی دنباله بلند به سادگی ایجاد خطوط ارتباطی بهتر بین مشاغل شما و مشتریانی است که از قبل در آنجا حضور دارند و فعالانه برای آنچه شما ارائه می دهید خرید می کنند.

به این فکر کنید: اگر کلمه "sofa" (کلمه کلیدی بسیار گسترده ای که گاهی اوقات به عنوان "اصطلاح اصلی" نیز شناخته می شود) را در گوگل جستجو کنید ، احتمال اینکه شما با کلیک کردن بر روی فروش ، چه شانس هایی دارید؟ اما اگر "تخت خواب روز روکش چوب نارون" را گوگل کنید ، دقیقاً می دانید که به دنبال چه چیزی می گردید و احتمالاً آمادگی پرداخت هزینه آن را در آن زمان و آنجا دارید.

بدیهی است که شما با کلمه کلیدی دنباله دار کمتر از یک کلمه متداول بیشتر جلب خواهید کرد ، اما ترافیکی که ترسیم می کنید بهتر خواهد بود: بیشتر متمرکز ، متعهدتر و تمایل بیشتری به خدمات خود دارید.

وقتی می گوییم دم بلند ، اژدهای چینی فکر کنید

عبارت "دم بلند" یک استعاره تصویری از شکل نمودار توزیع است (ما به یک اژدها در بالا قول داده ایم و نگران نباشید ، می آید):

نمودار کلیدی کلیدی long-tail

بگویید ما می خواستیم گرافیکی از محبوبیت کلمات کلیدی در سراسر وب ایجاد کنیم ، تعداد کمی عبارت (فیس بوک ، رابطه جنسی ، جاستین بیبر) تعداد زیادی جستجو را ایجاد می کند.

اما در اینجا قسمت شگفت آور وجود دارد: این عبارات جستجوی کلمات کلیدی ، "سر" اژدها ، در واقع درصد کمی از کل جستجوها را تشکیل می دهند ، حدود ده تا پانزده درصد ، بسته به نحوه اندازه گیری شما. پانزده تا بیست درصد دیگر جستجوها مربوط به کلمات کلیدی متوسط ​​است ، به این معنی که تقریباً هفتاد درصد بازدیدهای صفحه نتیجه مستقیم - درست است - کلمات کلیدی دارای دم طولانی است. این یک اژدهای چینی است: دم همچنان ادامه دارد و ادامه می یابد.

یافتن جستجوی واجد شرایط با کلمات کلیدی دم دراز

با استفاده از کلمات کلیدی کوتاه تر ، رقابت برای رتبه بندی می تواند شدید باشد ، اما بازدیدها می توانند پراکنده و بازگشت سرمایه کم باشند. با پیاده سازی هوشمندانه کلمات کلیدی دنباله دار ، ممکن است ترافیک کمتری داشته باشید ، صرفاً با تعداد زیاد ، اما بازده سرمایه گذاری شما به نسبت متناسب بیشتر خواهد بود: شما دقیقاً مخاطب مورد نظر خود را جذب خواهید کرد و آن مخاطب بسیار نزدیکتر از محل خرید از رقبای کم هوش شما خواهد بود.

رقابت کمتر = هزینه های کمتر

کلمات کلیدی دنباله طولانی برای مشاغلی که می خواهند محتوای آنها در جستجوی ارگانیک Google رتبه بندی شود ، ارزشمند هستند ، اما به طور بالقوه از نظر تبلیغاتی که کمپین های بازاریابی جستجوی پولی را انجام می دهند ، از ارزش بیشتری برخوردار هستند.

دلیلش این است که وقتی پیشنهاد کلمات کلیدی طولانی مدت را می دهید ، ناچیز هزینه هر کلیک کمتر است ، زیرا رقابت کمتری وجود دارد.

پیشنهادات کلمه کلیدی long tail

با هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی تر و مشخص تر در کمپین های AdWords خود ، می توانید رتبه بندی تبلیغات بالاتری را در جستجوهای مربوطه بدست آورید ، بدون اینکه برای هر کلیک حق بیمه بپردازید.

ترفند این است که یک منبع قابل اعتماد و تجدیدپذیر از کلمات کلیدی دم بلند پیدا کنید که مناسب شما و جای شما باشد. با کمال تعجب  اکثر ابزارهای پیشنهاد کلمات کلیدی از این دسته غنی غافل می شوند ، فقط بر روی سر تمرکز می کنند و بقیه اژدها را نادیده می گیرند.

کلمات کلیدی بلند

دنباله طولانی جستجو می تواند مکانی اسرارآمیز برای کاوش باشد ، که اغلب فاقد داده های حجمی است که ما معمولاً برای راهنمایی ما به آن اعتماد می کنیم. اما عبارات کلیدی که می توانید در آنجا کشف کنید به وزن آنها از طلا ارزش دارد ، که غالباً بازدید بسیار با ارزشی را به سایت شما می کشاند. در این نسخه از Whiteboard Friday ، Rand به استراتژیهای اصلی می پردازد که می توانید برای ایجاد کلیدواژه های دم بلند به نفع خود کار کنید ، از سئو اختصاصی خاص تا استراتژی محتوای بزرگتر که بسیاری از جستجوهای دم طولانی را در شبکه خود جلب می کند. 
 
اکنون ، برای آن دسته از شما که شاید آشنایی نداشته باشید ، اساساً یک منحنی تقاضا در دنیای موتور جستجو وجود دارد. تعداد زیادی از جستجوگران در جستجوی کلمات کلیدی بسیار مشهور در جهان NBA مانند "فینال های NBA" هستند. سپس تعداد کمتری از افرادی که در جستجوی "حلقه های بسکتبال" هستند ، وجود دارد ، اما هنوز هم بسیار قابل توجه است ، درست است؟ احتمالاً صدها تا هزاران در ماه. پس شاید ماهانه فقط چند ده جستجو برای چیزی مانند "قیمت بلیط جعبه میامی میت" انجام شود.
 
سپس وارد دم بسیار بلندی می شویم ، جایی که یک ، دو ، شاید سه جستجو در ماه وجود دارد ، یا شاید حتی حتی نیست. شاید فقط چند جستجو در سال برای چیزی مانند "پیراهن یکپارچهسازی با سیستمعامل Super Sonics قابل تنظیم سیاتل" باشد.
 
اکنون ، انجام تحقیقات کلمات کلیدی در هر نقطه از این منطقه دم طولانی بسیار دشوار است. منطقه دم طولانی برای ما تقریباً یک رمز و راز است زیرا موتورهای جستجو خود حجم کافی را به جایی که می توانستند در ابزاری مانند AdWords یا تحقیقات بینگ نشان دهند ، نمی رسانند. حتی جستجوی پیشنهاد یا جستجوهای مرتبط اغلب در این نوع اصطلاحات و عبارات ظاهر نمی شوند. آنها فقط حجم کافی ندارند. اما برای بسیاری از مشاغل ، و ممکن است یکی از آنها باشد ، این کلمات کلیدی در واقع بسیار ارزشمند هستند.
 
2 روش برای فکر کردن در مورد هدف قرار دادن کلمات کلیدی long tail
شماره 1: من فکر می کنم این مجموعه کوچک از اصطلاحات و عبارات کلیدی خاص بسیار هدفمند وجود دارد که برای کسب و کار من ارزش بالایی دارند. من می دانم که آنها خیلی زیاد جستجو نمی شوند ، شاید فقط چند بار در ماه ، شاید حتی آن هم نیست. اما در صورت وجود ، اگر بتوانم ترافیک جستجو را به وب سایت خود برسانم ، برای من بسیار ارزشمند است و بنابراین ارزش دارد تعدادی از این موارد را دنبال کنم. تعداد انگشت شماری می تواند نیم دوجین باشد ، یا ممکن است در صدها کم باشد که شما تصمیم می گیرید این اصطلاحات ارزش آن را داشته باشند حتی اگر تعداد جستجوی کلمات کلیدی بسیار کمی دارند. به یاد داشته باشید ، اگر ما بخواهیم 50 صفحه فرود با اصطلاحات هدف ایجاد کنیم که فقط یک یا دو جستجو در ماه انجام می دهند ، باز هم ممکن است سالانه صد یا چند صد جستجو داشته باشیم که برای سایت ما بسیار ارزشمند هستند. بنابراین این اصطلاحات به طور کلی ، وقتی ما این فوق العاده خاص را انجام می دهیم
احتمال تبدیل وجود دارد ، به این معنی که ما می دانیم اگر می توانیم آن جستجوگران را به خریدار تبدیل کنیم ، یا اگر جستجوگران را به هر کاری که نیاز داریم انجام دهیم.
آنها باید رقابت بسیار کمی داشته باشند ، زیرا افراد زیادی از این کلمات کلیدی اطلاع ندارند. در حال حاضر دسته ای از سایت ها برای هدف قرار دادن آنها وجود ندارد. هیچ ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی وجود ندارد که این داده ها را نشان دهد.
باید تعداد نسبتاً کمی اصطلاحاتی باشد که هدف قرار می دهیم. همانطور که گفتم ، شاید چند ده ، شاید چند صد ، به طور کلی بیش از آن نیست.
ما می خواهیم صفحاتی را به طور خاص بهینه سازی کنیم که این جستجوگران را به مشتری تبدیل کنیم یا از هر راهی که نیاز داریم به آنها خدمات دهیم.
شماره 2: روش دوم داشتن یک نوع مقیاس بزرگ از روش انفجار است ، جایی که ما با محتوای خود کمتر هدف قرار می گیریم ، اما طیف گسترده ای از اهداف کلمات کلیدی را پوشش می دهیم. این همان کاری است که بسیاری از سایت های محتوای تولید شده توسط کاربر ، وبلاگ های بزرگ و سایت های محتوای بزرگ با کارهای خود انجام می دهند. شاید آنها برخی از هدف گذاری های کلمات کلیدی خاص را انجام می دهند ، اما همچنین به نوعی سعی در دستیابی به این گروه گسترده از کلمات کلیدی دم طولانی دارند که ممکن است در جای خود باشد.

چرا روی سئو دم دراز کار کنیم

کلمات کلیدی دم بلند چیست؟

کلمات کلیدی دنباله بلند نسبت به سایر کلمات کلیدی خاص تر و کمتر متداول هستند. آنها بیشتر روی طاقچه تمرکز می کنند. اصطلاح کلمه کلیدی دم بلند از کتاب The Long Tail نوشته کریس اندرسون آمده است (نگاه کنید به کنار). در این کتاب ، کریس اندرسون نشان می دهد که تقریباً برای هر کالایی بازار وجود دارد. در برخی موارد ، این بازار واقعاً واقعاً بسیار کوچک است. با این وجود گستردگی اینترنت ، محصول خوب یا پست وبلاگ شما را سودآور می کند.

اکثر وبلاگ ها یک موضوع اصلی دارند - این اصطلاح را اصطلاح اصلی یا کلمه کلیدی اصلی می نامند. وبلاگ های مادر معمولاً در مورد کودکان و زندگی خانوادگی هستند. وبلاگ های غذایی در مورد غذا خوردن ، رستوران ها ، و دستور العمل ها هستند. وبلاگ ما همه در مورد SEO است. ما حتی نام آن را وبلاگ SEO گذاشتیم. بنابراین ، همه پست های وبلاگ ما در مورد SEO یا موضوعات مرتبط با SEO است.

موضوع یا موضوع اصلی وبلاگ یا سایت شما کلمه کلیدی شماره یک (یا عبارت کلیدی) است که می خواهید افراد برای یافتن شما از آن استفاده کنند. در مورد ما SEO. خودتان را تصور کنید که یک وبلاگ غذا در مورد غذاهای خانگی ایتالیایی دارید. پس از آن شما می خواهید در یک عبارت جستجوگر مانند [غذای خانگی ایتالیایی] پیدا شوید. این تقریباً شماره یک است.

با این وجود نمی توانید همه پست های وبلاگ را با همان اصطلاح [غذای ایتالیایی خانگی] بهینه کنید ، حتی اگر تمام پست های وبلاگ شما مربوط به غذاهای ایتالیایی خانگی باشد. درعوض ، شما باید تعداد كامل پست های وبلاگ را در مورد انواع تغییرات دم طولانی از عبارت جستجوی شماره یک خود بنویسید. در مثال وبلاگ غذا می توانید در مورد انواع چیزهای خوشمزه بنویسید: ماکارونی ایتالیایی خانگی ، سالاد ایتالیایی خانگی ، پای ایتالیایی خانگی. اینها می توانند دسته اصلی شما باشند.

پست های وبلاگ شما حتی ممکن است طولانی تر باشد. می توانید در مورد: اسپاگتی بولونیایی ایتالیایی خانگی ، لازانیا ایتالیایی خانگی ، کاربنارا پنه ایتالیایی خانگی و غیره بنویسید. اگر تحقیق کلمات کلیدی خود را به درستی انجام داده باشید ، همه این کلمات کلیدی را پیدا خواهید کرد. اگر با کلمات کلیدی بسیار طولانی تمرکز پیدا کردید ، می توانید پست من را در مورد چگونگی مدیریت این موارد بخوانید.

اگر پست وبلاگ خود را برای انواع مختلف دم بلند بهینه می کنید ، باید از این پست های وبلاگ به صفحات دسته "بیشتر" خود و از این صفحات دسته به عالی ترین صفحات خود پیوند دهید: محتوای سنگ بنای اصلی شما. به یاد داشته باشید: همیشه از دم به سر خود پیوند دهید! به این ترتیب ، شما به Google نشان می دهید ساختار سایت شما چگونه است و مهمترین صفحه شما کدام است. اطمینان حاصل کنید که شگفت انگیزترین صفحات شما در Google رتبه بالایی دارند!

چرا باید روی کلمات کلیدی دم بلند تمرکز کنیم؟

رتبه بندی برای کلمات کلیدی طولانی مدت بسیار آسان تر از کلمات کلیدی رایج تر است زیرا کمتر وب سایت برای کسب رتبه های بالا در صفحات نتیجه Google رقابت می کند. هر چه اصطلاحات جستجو طولانی تر (و مشخص تر) باشند ، رتبه بندی برای این اصطلاح آسان تر است. به دلیل گستردگی اینترنت ، یافتن مخاطب برای مکان خاص خود آسان تر است. تمرکز روی گروهی از کلمات کلیدی دنباله دار در کل باعث ایجاد ترافیک زیادی خواهد شد.

یکی دیگر از مزایای تمرکز روی کلمات کلیدی دم طولانی این است که ، اگرچه از این کلمات کلیدی کمتر در جستجو استفاده می شود ، بازدید کننده ای که وب سایت شما را با استفاده از آنها پیدا می کند به احتمال زیاد خدمات یا محصول شما را خریداری می کند.

من در حال حاضر به دنبال کلبه ای در فرانسه هستم تا تعطیلات تابستانی بعدی خود را بگذرانم. من جستجوی خود را با اصطلاح "تعطیلات فرانسه" آغاز کردم. پس از کمی جستجو ، به سرعت متوجه شدم که می خواهم به Dordogne بروم و خانه ای در حومه شهر را ترجیح دادم. جستجوی من هنوز ادامه دارد ، اما اکنون من از عباراتی مانند [خانه تعطیلات در حومه شهر دوردون] استفاده می کنم. یک کلمه کلیدی دم بلند با استفاده از این کلمه کلیدی ، سایت های جدیدی پیدا کردم که بیشتر شبیه آرزوهای تعطیلات من بود. شانس من برای رزرو تعطیلات تا حد زیادی افزایش یافته است.

اهمیت سئو دم دراز

کلمات کلیدی با دم بلند پایه استراتژی سئو دم بلند هستند 
ویژگی اصلی کلمات کلیدی با دم بلند ، ماهیت توصیفی آنها است. همچنین ، آنها ریسک کمتری دارند و همچنین با هزینه کمتری کار می کنند. اطمینان از احتمال بهتر تبدیل نیز توسط کلید واژه های دم بلند تضمین می شود 
طبق آمار اخیر ، بیش از 40٪ از ترافیک جستجو در وب از طریق کلمات کلیدی با دم بلند هدایت می شود 
بنابراین ، اگر شما به شدت با کلمات کلیدی با دم بلند همراه باشید ، استراتژی سئو شما با دم بلند ، مطمئناً نتیجه محور خواهد بود. به این ترتیب ، کسب و کار شما به بازدیدکنندگان باکیفیت و آماده انتخاب محصولات و خدمات شما می رسد 
وقتی از کسب و کارهای جدید و کوچک استفاده می شود ، آنها می توانند با قیمت گذاری بسیار مقرون به صرفه نتایج سریع تری به دست آورند
اگر شما تولید کننده کفش اسپورت مردانه هستید و کلمه کلیدی “کفش مردانه” را هدف قرار داده اید ، ممکن است سال ها و منابع زیادی را صرف کنید تا نتیجه مورد انتظار را بدست آورید ، اما اگر از کلید واژه دم بلند استفاده می کنید ، کفش ورزشی اسپورت برای مردان ، به زودی و طی یک هفته نتیجه خواهد داد.

 

 

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی