با سلام خدمت کاربران گرامی. کانال پشتیبانی تلگرام جام ارژنگ بطور دائم آماده پاسخگویی به کاربران و مراجعه کنندگان گرامی است.
مجری گوگل
فهرست مطلب
مجری گوگل مجری تبلیغات مجری سئو
مجری گوگل,مجری سئو,مجری تبلیغات,صفحه اول گوگل,اهمیت تبلیغات گوگل,اهمیت سئو,مجری تبلیغات آنلاین,مجری تبلیغات گوگل,تبلیغات با سئو,مجری تبلیغات وب.
جام ارژنگ در page49 از وبلاگ مجری تبلیغات به اهمیت حضور یک مجری تبلیغات پرداخته است.
مدیران و مجری تبلیغات خالق موقعیتهای خلاقانه و تاکتیکی در آژانسهای تبلیغاتی هستند . آنها کارکنان مدیران , طراحان و فروشندگان حساب را مدیریت میکنند تا اطمینان حاصل کنند که تمام فعالیتهای تبلیغاتی و تبلیغاتی که برای مشتریان تولید میشوند موثر هستند . آنها تحقیقات , کارکنان راهنما و نظارت و تایید ایجاد کمپین را انجام میدهند .
مجری تبلیغات چه کاری انجام میدهد؟
مجری تبلیغات چه کار میکند ؟
مجری تبلیغات ارتباط بین مشتریان و آژانس هستند . در جنبه تجاری چیزها , آنها مشتریان جدید و مفاهیم پیج را درخواست میکنند . در سمت خلاق , آنها روی پیام اصلی کمپین ها کار میکنند . در نهایت , آنها تلاش میکنند تا نیازهای مشتریان را در بودجه برآورده کنند.
مجری تبلیغات گوگل
حساب مجری تبلیغات گوگل یک حساب آگهی گوگل است که به شما اجازه میدهد به راحتی حسابهای متعدد گوگل ( از جمله دیگر حسابهای مدیر ) را از یک مکان مشخص ببینید و مدیریت کنید .
مدیر گوگل ad بهینهسازی تبلیغات را برای چندین حساب کارا و با بازده بالا برای تجارتهای کوچک انجام میدهد .
تبلیغات گوگل یک تبلیغ آنلاین قوی است که برای ترویج محصولات و خدمات خود از آن استفاده میشود ; این تبلیغ روزانه میلیاردها تاثیر تبلیغاتی دارد .
مدیر گوگل ad ابزاری مفید برای تبلیغ کنندگانی است که چندین حساب و کمپین تبلیغاتی را اداره میکنند .
مدیر گوگل ad رایگان است که از آن استفاده کند و میتواند اثربخشی تبلیغات شما و roi را افزایش دهد .
مدیر تبلیغات گوگل
مدیر گوگل ad یک سرویس گوگل است که در ژوئن ۲۰۱۸ معرفی شد که سکوهای تبلیغاتی قبلی خود را با هم ترکیب کرد - DoubleClick برای ناشران و تبادل آگهی DoubleClick . به گفته Sarkis Hakopdjanian , مدیر استراتژی و مدیر کلینیک کسبوکار , مدیر گوگل ad را میتوان به عنوان یک سرور ad استفاده کرد , اما ویژگیهای اضافی برای مدیریت فروش تبلیغات آنلاین با استفاده از یک تیم فروش اختصاصی فراهم میکند . "
مدیر گوگل ad در درجه اول برای ارتقا تجربه تبلیغاتی و بهینهسازی تبلیغات برای ناشران دیجیتال بزرگ استفاده میشود. مدیر گوگل ad - که قرار نیست با تبلیغات گوگل اشتباه گرفته شود - به تبلیغ کنندگان و بازاریابان کمک میکند تا درآمد تبلیغاتی را تحلیل کرده و roi را از طریق گزارشهای جامع و هوشمندانه بهبود بخشند .
گوگل مدیر گوگل ad را به عنوان ابزاری برای متخصصانی توصیف میکند که به یک مکان برای کسب درآمد از همه انواع موجودی مانند وب سایتها , برنامههای تلفن همراه , ویدیو و بازیها نیاز دارند . همچنین مدیر گوگل ad به شرکتها اجازه میدهد تا درآمد تبلیغاتی خود را مدیریت کرده و از شبکههای طرف سوم برای رقابت در فهرست تبلیغات استفاده کنند .
تبلیغات گوگل : تبلیغات گوگل که قبلا ً به نام گوگل ادوردز شناخته میشد , پایگاه اینترنتی شرکت است . این برنامه تبلیغاتی را در جستجوی گوگل , یوتیوب و شبکه نمایش گوگل نشان میدهد - یک شبکه گسترده از وب سایتهایی که تبلیغات گوگل شما میتوانند در آن ظاهر شوند .
مدیر گوگل ad : مدیر ad یک سکوی مدیریت آگهیهای گوگل است . کسب و کارها یا آژانسهای بازاریابی با بیش از یک حساب آگهی گوگل اغلب از مدیر گوگل ad برای بهینهسازی درآمد تبلیغاتی استفاده میکنند.
گوگل AdSense : AdSense برنامهای است که به صاحبان وب سایت اجازه میدهد تا با نمایش تبلیغات به مشتریان هدفمند پول کسب کنند. اگر کاربر تبلیغ را انتخاب کند , ناشر وب سایت پرداخت میشود .
گوگل AdMob : AdMob روی تبلیغات تلفن همراه برای توسعه دهندگان برنامه کاربردی که میخواهند شرکتهای خود را پرورش دهند تمرکز میکند ; توسعهدهندگان میتوانند برنامههای خود را با خدمت به تبلیغات جهانی تبلیغ کنند .
ایجاد حساب تبلیغات گوگل
با روشهای مختلف برای ایجاد یک حساب . کاربران موجود و جدید آگهیهای گوگل میتوانند حسابهای مدیر گوگل را ایجاد کنند.
به صفحه اصلی مدیر گوگل آگهی بروید و یک حساب مدیر ایجاد کنید . اگر قبلا ً یک آگهی گوگل یا حساب میل میل دارید , در زیر حساب خود به عنوان حساب مدیریت ثبتنام کنید . شما میتوانید از یک آدرس ایمیل مشابه برای حساب آگهی گوگل استفاده کنید.
حساب دیگران را انتخاب کنید یا حساب مرا مدیریت کنید . در این مرحله , شما به گوگل میگویید که آیا حسابهای مشتری یا حسابهای خودتان را مدیریت میکنید .
به کشور صورتحساب و منطقه زمانی خود وارد شوید. گوگل انتخاب منطقه زمانی که در آن کار میکنید را توصیه میکند . زمانی که ایجاد شد , منطقه زمانی نمیتواند تغییر کند .
پول حساب خود را انتخاب کنید . مدیر گوگل ad انتخاب پول رایج که شما در آن کسبوکار انجام میدهید را توصیه میکند , زیرا حسابهای مشتری به واحد پول خود ارجاع داده میشوند ( اگر با حساب مدیریت متفاوت باشد ) . برای مدیریت مشتریان خارج از کشور از تبدیل صفحه ارز به مدیر گوگل ad پشتیبانی کنید.
وقتی کارتان تمام شد روی پیغام کلیک کنید .
نام نمایش حساب را وارد کنید. این نامی است که مشتریان در حسابهای خود میبینند . این نام نمیتواند بعدا ً تغییر کند , پس با دقت انتخاب کنید .
دوباره ارسال را انتخاب کنید , و حساب مدیر گوگل ad شما ایجاد شدهاست .
حساب مدیر آگهیهای گوگل یک داشبورد متمرکز است که کاربران را قادر میسازد حسابهای متعدد گوگل را مدیریت کنند. سلسلهمراتب حساب شامل حساب مدیر است , که در بالا قرار دارد , و گوگل حسابهای زیر آن است . حسابهای مدیر میتوانند برای ایجاد , مدیریت و لینک حسابهای آگهیهای گوگل , مدیریت مبارزات تبلیغاتی گوگل , تنظیم گزینههای پرداخت و کنترل دسترسی و مجوزهای دسترسی برای کاربران مختلف استفاده شوند .
با حساب مدیر , شما میتوانید به راحتی به حسابهای مشتری خود دسترسی داشته باشید و تبلیغات گوگل آنها را مدیریت کنید .
زمانی که مدیر آگهیهای گوگل دارید , یک سری ویژگیهای عالی وجود دارد که به شما در مدیریت هر حساب کمک میکند . شامل :
برنامههای دسترسی در سرتاسر حسابهای مختلف مرتبط با آگهیهای گوگل
کنترل و مدیریت تنظیمات دسترسی برای سایر کاربرانی که به حسابهای مختلف دسترسی دارند.
به سرعت عملکرد چندین حساب گوگل ad را با یک داشبورد مقایسه و پایش کنید .
تنظیم صورتحساب برای درک بهتر هزینههای بازاریابی
مدیر تبلیغات گوگل
در اینجا مزایای حسابهای مدیر تبلیغات گوگل را معرفی میکنیم:
کارایی هنگام مدیریت آگهیهای گوگل برای مشتریان
روش " قدیمی " مدیریت حسابهای آگهیهای گوگل ورود و خروج از هر کاربر بود . اگر هر روز ۴ , 5 یا ۶ + را کنترل کنید. پلتفرم مدیر به شما این امکان را میدهد که تبلیغات PPC را تحت یک رابط بررسی , بهینهسازی و مقیاس کنید.
برنامههای بهبود یافته به خاطر مدیریت آسانتر
تبلیغات پرداختشده تماما ً درباره roi هستند . شما میتوانید زمان بیشتری را برای آزمایش هدف , تست تبلیغات و تست صفحات فرود صرف کنید. مدیریت خود را به طور مستقیم موثرتر کنید . بنابراین افزایش درآمد و رشد در سراسر هیاتمدیره .
دسترسی به گزارشهای گوگل
زمانی که باید یک روز را صرف کشیدن گزارشها و فرستادن آنها به مشتریان خود کنید , دسترسی به تمام گزارشها بسیار آسانتر است . نه تنها میتوانید نتایج campaigns را بسیار آسانتر ببینید ,
تبلیغ کنندگان بزرگ با حسابهای متعدد گوگل ممکن است یک راهحل هوشمندانه برای مدیر تبلیغات گوگل پیدا کنند. همچنین ممکن است برای طرفهای سوم که بر حسابهای مشتری یا کمپین های متعدد مانند آژانسها و دیگر متخصصان بازاریابی آنلاین نظارت میکنند , مفید باشد .
با این حال , باید به یاد داشته باشید که یک آدرس ایمیل میتواند به ۲۰ حساب آگهی گوگل ( شامل حسابهای مدیر ) متصل شود . یک حساب مدیر بهترین شرط شما است اگر بیش از ۲۰ حساب داشته باشید , و میخواهید به راحتی تغییرات یا نظارت بر عملکرد را از یک مکان بررسی کنید.