Make your own website in a few clicks! Mobirise helps you cut down development time by providing you with a flexible website editor with a drag and drop interface. MobiRise Website Builder creates responsive, retina and mobile friendly websites in a few clicks. Mobirise is one of the easiest website development tools available today. It also gives you the freedom to develop as many websites as you like given the fact that it is a desktop app.

عناصر کمپین سئو

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

SEO مجموعه ای از ابزارها و بهترین شیوه ها است که به وب سایت شما کمک می کند تا در نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشد ، در نتیجه بازدید بیشتری را به سایت شما و بالقوه تجارت بیشتری را به همراه داشته باشد.

با این حال ، اگرچه SEO زمانی شامل افزودن کلمات کلیدی به سایت شما برای یافتن موتورهای جستجو بود ، SEO در سال 2018 بسیار پیچیده تر است و دامنه ملاحظات بسیار گسترده تری را شامل می شود.

امروزه سئو یک شغل تمام وقت برای مشاغل کوچک است و بسیاری از آنها برای پشتیبانی از متخصصان طراحی وب سایت و بازاریابی مانند Pronto روی آورده اند.

نحوه ایجاد استراتژی سئو

آنچه را که فکر می کنید در مورد سئو می دانید فراموش کنید و به عنوان یک زمینه همیشه در حال پیشرفت فکر کنید. با پیشرفت رفتارهای کاربران و قابلیت های موتورهای جستجو ، استانداردها در یک چشم به هم زدن می آیند و می روند.

با این فرض که می توانید از SEO در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود صرف نظر کنید و فقط "با بالاترین حالت" ممکن است شما را از رسیدن به پتانسیل کامل کسب و کار باز دارد.

این فقط صنعت بازاریابی آنلاین نیست که در حال پیشرفت است. صنعت تجارت شما نیز در حال بلوغ است.

بنابراین وقتی صحبت از سئو می شود ، واقعاً نمی توانید آن را "تنظیم کنید و فراموش کنید". شما باید نظارت و پیگیری کنید که همه چیز چطور کار می کند ، بنابراین همیشه یک قدم جلوتر از رقابت هستید.

مکانیک سئو

8 عنصر اصلی که باید هنگام برنامه ریزی استراتژی SEO خود در نظر بگیرید:

شماره 1: چه کسی در بازار هدف شما قرار دارد؟

سئو امروز صرفاً جذب هرچه بیشتر ترافیک نیست بلکه در عوض جذب بازدیدکنندگان با ارزش است که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.

از نظر جمعیتی ، بازار شما به دنبال چیست؟ آنها چگونه جستجوهای وب را انجام می دهند؟ آنها کجا واقع شده اند؟

هرچه پاسخ های شما مشخص تر باشد ، سرمایه گذاری های شما در سئو با ارزش تر می شود. Google Analytics مکان خوبی برای شروع تحقیقات شما است!

شماره 2: بیشتر افراد در دستگاه های تلفن همراه جستجو می کنند

شما نیازی به آمار ندارید تا به شما نشان دهد در چند سال گذشته بازار موبایل آنلاین منفجر شده است و سالها پیش از میز کار پیشی گرفته است. اگر می خواهید در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه خوبی داشته باشید ، بهینه سازی وب سایت ها برای مرورگرهای تلفن همراه بسیار مهم است. اگر مطمئن نیستید که چگونه وب سایت شما اندازه گیری می شود ، URL سایت خود را در Google Test-Mobile-Friendly وارد کنید.

شماره 3: موتورهای جستجو در حال گسترش هستند

وقتی کسی از موتورهای جستجو نام می برد ، آیا شما به طور خودکار تصور می کنید که در مورد Google صحبت می کنند؟ این غول فناوری چنان سهم بزرگی از بازار را در اختیار دارد که «Googling» به یک فعل تبدیل شده است. با این حال ، بخش قابل توجهی از جستجوها در سایت های جایگزین مانند Microsoft's Bing انجام می شود.

برای جستجوی سایت خود در Google گزینه ها نکته ای را بیان کنید تا ببینید در چه رتبه ای قرار دارید. فقط ارتقاment تعامل در شبکه های اجتماعی و افزودن برچسب های متا ممکن است تمام کاری باشد که برای ارتقا ranks رتبه شما در بینگ انجام می دهد.

شماره 4: مخاطبان شما به دنبال چه هستند؟

همین چند سال پیش ، یک کاربر عادی برای درک س questionsالات گفتگو به موتورهای جستجو اعتماد نکرد. آنها با عبارات نامطلوبی مانند "تحویل گل نیویورک" جستجو می کردند. اکنون مردم احساس راحتی می کنند در نوشتن مواردی مانند "چه کسی گل های رز را در نزدیکی من تحویل می دهد؟"

تغییر در عادات جستجوگر معمولاً جزئی است ، اما تأثیر می گذارد که کدام یک از کلمات کلیدی برای سایت شما بیشترین ارزش را دارند. به جای تمرکز روی کلمات کلیدی که بازدید شما را بیشتر می کند ، روی کلماتی که به تبدیل ، درآمد و سود تبدیل می شوند تمرکز کنید.

شماره 5: ناوبری ساده سلطنت می کند و محتوای با کیفیت سلطان است

یک وب سایت کاربر پسند ، با اطلاعات جالب و آسان برای یافتن ، بازدیدکننده شماست. هر صفحه باید با مضامین کلمات کلیدی ، با محتوای منحصر به فرد ساخته شود ، بنابراین موتورهای جستجو می توانند به راحتی فهرست شما را فهرست بندی کرده و رتبه بالاتری کسب کنند.

رفتارهای مثبت بازدید کنندگان سایت بهترین شرط شما برای رتبه بندی بهتر است ، بنابراین مطالب را طبیعی و متمرکز نگه دارید. از پر کردن اصطلاحات و اصطلاحات کلیدی برای جلوگیری از عدم رضایت کاربران از سایت و آسیب رساندن به رتبه بندی آن ، جلوگیری کنید.

شماره 6: پیوندهای سایت شما بسیار ارزشمند است

وقتی وب سایت دیگری به وب سایت شما لینک می شود ، موتورهای جستجو این شاخص را در نظر می گیرند که سایت شما حاوی محتوای ارزشمندی است. چندی پیش ، دریافت ده ها لینک از سایت های بی کیفیت تمام آنچه برای ارتقا ranking رتبه شما لازم بود بود. امروز ارزش پیوند به سایت شما به کیفیت سایتی بستگی دارد که به شما پیوند داده شده است. فقط چند لینک به سایت کسب و کار شما از سایت های پر بازدید معجزه ای برای رتبه بندی شما می کند!

اگر هم در زمینه ایجاد لینک و هم در ایجاد محتوای منحصر به فرد به کمک نیاز دارید ، خدمات SEOpro ما را بررسی کنید.

شماره 7: رسانه های اجتماعی نقش محوری دارند

نکته آخر اینکه ، رسانه های اجتماعی یک پلتفرم در حال تکامل است که از یک بستر ارتباطی اساسی به یک کانال بازاریابی بسیار سودآور تبدیل شده است. بسیاری از کاربران جستجوهای خود را در شبکه های اجتماعی آغاز می کنند و به سایت کسب و کار راه می یابند. به اشتراک گذاری محتوای به روز ، جذاب و شخصی ، افراد بیشتری را به سمت نمایه شما و در نهایت به وب سایت شما جذب می کند.

شماره 8: اهداف SEO خود را تعیین و پیگیری کنید

نظارت بر رتبه بندی شما در موتورهای جستجو برای دستیابی به نتایج بهتر کلیدی است.

با پیگیری مهمترین معیارهای وب سایت شروع به تنظیم یک پایه برای عملکرد خود می کنید. تغییرات محتوای کمی ایجاد کنید و ببینید آیا در ترافیک سایت خود افزایش یافته اید

کلمات کلیدی کمپین سئو

بدون شک ، کلمات کلیدی مهمترین عنصر در استراتژی SEO شما و کل فعالیت های بازاریابی موتور جستجوگر شما هستند.

شما از آنها برای طبقه بندی مشاغل خود ، هدف قرار دادن مخاطبان مورد نظر خود و تعیین مطالب وب سایت خود استفاده خواهید کرد.

نحوه استفاده SEO از کلمات کلیدی برای بدست آوردن جایگاه بالاتر در SERP در طی سالها تغییر زیادی کرده است زیرا موتورهای جستجو برای ارائه بهترین نتایج به کاربر نهایی پیشرفت کرده اند. اما برخی از تاکتیک های قدیمی (کلاه سیاه) هنوز هم در برخی از وب سایت ها دیده می شود ، واضح ترین مواردی که هنگام مرور عناوین و توضیحات متا مشاهده می شود ، به شرح زیر است:

کلمات کلیدی جستجوگرها را هدف قرار دهید

این نمونه ای از پر کردن کلمات کلیدی است. این برای فریب موتورهای جستجو برای رتبه بندی هرچه بیشتر کلمات کلیدی و تغییرات با "پر کردن" عنوان صفحه ، توضیحات متا و محتوای صفحه با هر کلمه کلیدی که می خواستید برای آن رتبه بندی کنید ، بدون در نظر گرفتن معنی یا عدم استفاده از آن ، مورد استفاده قرار گرفت. که منجر به این شد که کاربران نتوانند نتیجه جستجو قابل اطمینان پیدا کنند.

برای جلوگیری از این اشتباهات و اشتباهات دیگر هنگام اجرای استراتژی کلمات کلیدی شما ، من برخی از توصیه ها را جمع آوری کرده ام که شما را در مسیر درست قرار می دهد.

سوال بزرگ: چند کلمه کلیدی باید استفاده کنم؟

ممکن است در مورد اینکه از چه تعداد کلمات کلیدی در صفحه استفاده کنید و چه مقدار تکرار کلمه کلیدی برای کمک به شما در بهبود موقعیت ارگانیک در جستجو استفاده کنید ، تصادف کنید. این افراد سعی دارند به جای بهینه سازی برای کاربران ، موتورهای جستجو را بهینه کنند ، این امر می تواند به راحتی منجر به پر کردن کلمات کلیدی شود.

بله ، شما باید از کلمه کلیدی مورد نظر خود در صفحه خود استفاده کنید ، اما با تمرکز بر جستجوگرانی که می خواهید صفحه خود را جذب کنید. بگذارید هنگام قرار دادن آنها چند قانون کلی را با شما در میان بگذارم.

در عنوان صفحه کلمه کلیدی خود را ذکر کنید: این همان چیزی است که به جستجوگران و موتورهای جستجو می گوید صفحه شما درباره چه چیزی است.

آن را در تیتر اصلی قرار دهید: شما می خواهید کاربران شما یک موضوع منطبق بین قطعه جستجو و صفحه مقصد شما پیدا کنند.

توضیحات متای خود را فراموش نکنید: این باعث افزایش رتبه شما در جستجو نمی شود ، اما ما در اینجا کاربران را هدف قرار می دهیم و یک توضیح خوب می تواند به میزان کلیک شما کمک کند.

آن را حداقل دو یا سه بار در محتوای صفحه تکرار کنید: شما هنوز هم قصد استفاده از آن را به عنوان بخشی از محتوا دارید ، اشاره به موضوع (کلمه کلیدی) صفحه شما معنای بیشتری پیدا خواهد کرد.

کلمات کلیدی خود را در تصاویر خود پیاده سازی کنید: اطمینان حاصل کنید که متن ALT و نام فایل تصویر شما شامل آنها باشد.

زیاده روی نکنید: اگر احساس می کنید یک کلمه کلیدی را بارها تکرار کرده اید ، احتمالاً آن را تکرار کرده اید. متن خود را بخوانید و مواردی را که نیازی ندارید حذف کنید.

در پایان ، می توانید هر تعداد کلمه کلیدی که برای حل هدف و هدف صفحه خود نیاز دارید اضافه کنید اما مطمئن شوید که آنها به صورت دسته ای از کلمات تصادفی به نظر نمی رسند و می توانید آنها را به راحتی بخوانید. اگر می توانید متن خود را با صدای بلند بدون احساس احمقانه بخوانید ، خوب است که ادامه دهید.

حال ، چگونه می توانم کلمات کلیدی SEO خود را هدف قرار دهم؟

1) با انجام درست تحقیق در مورد کلید واژه شروع کنید

تمام کلمات کلیدی مرتبط با خود را پیدا کنید ، نه فقط کلماتی را که در سایت خود پر می کنید انتخاب کنید بلکه هدف جستجوی آنها را دنبال کنید. این به شما اطلاعات می دهد که وب سایت شما چه نوع مشکلی را می تواند حل کند.

ابزارهای زیادی برای شروع به صورت آنلاین وجود دارد ، فقط بخاطر داشته باشید که ابزارهای مختلف نتایج متفاوتی به شما می دهند.

Übersuggest و WordStream ابزارهای مفید کلمات کلیدی برای یافتن عبارات جستجوی جدید و مرتب سازی بر اساس محبوبیت دارند.

مثال: بگویید برای سرویس نقاشی مسکونی خود یک صفحه فرود دارید. وقتی می خواهید درباره کلمات کلیدی جدید برای نقاشان خانه و نقاشی در خانه تحقیق کنید موارد زیر را دریافت می کنید:

 wordbersuggest ابزار کلمات کلیدی

کلمات کلیدی جستجوگرها هدف 2

ابزار کلمات کلیدی Wordstream

کلمات کلیدی جستجوگرها هدف 3

من شخصاً ابزار کاوش Google Trends را بیشتر به دلیل نحوه ارائه بینش آن ترجیح می دهم ، با گذشت زمان ، علاقه منطقه ای و جستجوهای مرتبط به آنها تقسیم می شود. به این ترتیب ، می توانم روندهای اصطلاحات فصلی ، مکانهای جغرافیایی مورد نظر را براساس محبوبیت عبارت جستجو شناسایی و یک استراتژی کلیدی کلیدی را ترسیم کنم.

جستجو کلمات کلیدی جستجوگرها 4

می توانید تمام این کلمات کلیدی را همانطور که قبلاً نشان داده شده در عنوان ، متا توضیحات و محتوای صفحه خود بگنجانید ، اما این فقط خواندن قطعه جستجو را برای کاربران دشوارتر می کند و ، بیایید صادقانه بگوییم ، نتیجه ای مانند آن اسپم به نظر می رسد

کمپین سئو چیست؟

کمپین سئو چیست؟
در حقیقت ، یک کمپین موفق سئو یک استراتژی طولانی مدت مبتنی بر داده است که برای رشد بازدید و تبدیل ارگانیک وب سایت شما از موتورهای جستجو طراحی شده است
هدف از جستجوگرها افزایش کمیت و کیفیت بازدید از وب سایت شما از طریق نتایج جستجوی ارگانیک است
برای اینکه خاص تر باشیم ، این یک روند مداوم برای بهینه سازی وب سایت شما و اجرای استراتژی های سئو خارج از صفحه است که به گوگل اثبات می کند سایت شما در منطقه شما یک مقام است
در صورت موفقیت ، یک کمپین سئو که به خوبی اجرا شود منجر به افزایش بازدید به سایت شما از طریق مشتریانی می شود که به طور فعال بدنبال آنچه شما ارائه می دهید هستید

What is an SEO Campaign

کمپین سئو یک استراتژی بلند مدت است

سئو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود
سئو می تواند برند شما را قویتر ، بهتر و به خوبی شناخته شود. هدف نهایی باید این باشد که ، وقتی افراد به دنبال کلمات کلیدی مهم و مرتبط در تجارت می گردند ، شما را در بالای نتایج جستجو پیدا کنند. سپس ، روانشناسی جای خود را به دست می گیرد و چشم اندازها باور می کنند که شما بهترین هستید
عنوان وب سایت و برچسب های توضیحات متای شما می توانند بیانیه قدرتمندی را که باعث تقویت نام تجاری شما می شود ، تلگراف کنند و در عین حال به شما در برقراری پیام بازاریابی متناسب با اهداف استراتژیک تجاری کمک می کند آنگاه چشم اندازها باور خواهند کرد که شما بهترین هستید
این روزها همه "گوگل می کنند". اگر در آنجا باشید ، درست در بالای نتیجه ها ، در افزایش اعتبار شما بسیار کمک می کند. اگر در جایی باشید که مشتری هایتان درست هستند ، در لحظه مناسب ، با راه حل مناسب ، بزرگ برنده خواهید شد
اما حضور در آنجا تنها بخشی از این معما است. بیشتر نیاز دارید. شما باید در ردیف چشم اندازهای خود قرار بگیرید. به زبان آنها صحبت کنید درد آنها را احساس کنید. آنها را با راه حل ارائه دهید. پس از انجام این کار ، اعتبار شما نزد مخاطبان خود سر به فلک می کشد
در شانس این که شما حتی بدون مشاهده موتور جستجوی خوب برای کلمات کلیدی با حجم بالای جستجوی خود ، یک تجارت سالم انجام می دهید ، پس تصور کنید که وقتی برای آنها رتبه بندی می کنید و به آن مشتری های اضافی رسیده و فروش بیشتری می کنید ، چقدر می توانید پول بیشتری بدست آورید. به یاد داشته باشید ... اگر در آنجا نباشید ، رقبای شما آماده اند پول شما را بگیرند
سئو به شما کمک می کند تا برند شما را بسازد
نام تجاری اغلب پیچیده ، پرهزینه و بی نظم است. شما چیزهای زیادی را به سمت مصرف کنندگان می اندازید ، امیدوارم که به اندازه کافی در ذهن آنها باقی بماند و وقتی زمان خرید فراخوانده می شود ، آنها را به یاد می آورید. سئو می تواند به تسریع در تبلیغات تجاری شما کمک کند و شما را به یاد ماندنی کند
هنگامی که افراد بیشتری از سایت شما بازدید می کنند ، با کسب و کار شما آشنا می شوند و از شما سفارش می گیرند ، در این صورت افراد بیشتری ممکن است دوباره برگردند و در مورد شما به دوستان خود بگویند. سئو با بالا بردن رتبه وب سایت خود و جذب سیل از ترافیک وب ، یک روش موثر برای دستیابی به این توپ است
سپس می تواند با ارائه مرتبط ترین و مفیدترین اطلاعاتی که یک بازدید کننده از طریق موتورهای جستجو به دنبال آن است ، این برداشت اولیه را به یادآوری پایدار تبدیل کند ، در نتیجه "سهم ذهنی" کسب کرده و جایگاه ماندگاری را در قلب خود تضمین می کند
سئو یک استراتژی بلند مدت است
سئو می تواند سریع نتیجه دهد. می تواند در کوتاه مدت موثر باشد و به مشاغلی که اکنون به نتیجه نیاز دارند کمک کند. و این جذابیت اصلی سئو برای انواع خاصی از صاحبان مشاغل است. اما سئو دارای یک مزیت جدی نسبت به بازاریابی دیگر با تمرکز "کوتاه مدت" است
سئو می تواند طولانی مدت باشد. با تجزیه و تحلیل مناسب سئو در جلو ، می توانید سالها در صفحه اول نتایج جستجو بمانید ، بدون اینکه در آینده هزینه کنید. حتی بعد از اینکه کار سئو خود را متوقف کردید ، وب سایت شما همچنان می تواند از نظر کلمات کلیدی انتخابی شما رتبه بالایی داشته باشد ، اگرچه بهتر است با خدمات یک مشاور سئو یا یک تیم داخلی ادامه دهید ، یا خطر از دست دادن رتبه جستجو را دارید
باز هم ، این یک هزینه نیست ، بلکه یک سرمایه گذاری است. یک محاسبه سریع و ساده به شما نشان می دهد که با افزایش درآمد ، چقدر سریع می توانید سرمایه گذاری خود را در سئو موثر بازگردانید

کمپین سئو چگونه است

ترافیک وب از یک کمپین سئو خوب ، قابلیت تبدیل بالایی دارد. و با استفاده صحیح از "هدف جستجوگر" ، رسیدگی به نگرانی ها و مشکلات مخاطبان خود ، اعتماد سازی و متقاعد کردن چشم اندازهایی که شرکت شما برای تجارت مناسب است ، می توانید از نرخ بالای تبدیل بازدید کننده به فروش که حسادت صنعت خود را
به عنوان مثال ، یک کمپین سئو با برنامه ریزی مناسب برای یک هتل ، مشتریان بالقوه ای را که می خواهند تعطیلات خود را بگیرند ، جذب می کند ، آنها را به وب سایت شما و قسمت مناسب هدایت می کند که دقیقاً همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند. به این ترتیب ، سئو مانند ترکیبی از یک راهنما ، پذیرنده ، دربان ، مدیر بازاریابی و فروشنده عمل می کند
بدون سئو ، یافتن وب سایت شما در صنعت گردشگری شکار سوزن در انبار کاه است. بدون درک کامل اهداف جستجوی بازدید کننده و نیازهای منحصر به فرد و فردی آنها ، احتمال از دست دادن این چشم انداز برای همیشه زیاد است. درست کردن هر دو به معنای بازدید کننده بیشتر و فروش بیشتر است
سئو بازاریابی قابل اندازه گیری است
هر عنصر سئو شما قابل اندازه گیری ، ارزیابی و اصلاح است. با انجام این کار به طور مداوم ، می توانید بازده خود را در ازای هر دلار سئوی سرمایه گذاری شده بدانید
مشاور سئو شما یک "سلاح مخفی" است
یک مشاور حرفه ای سئو سرمایه بزرگی در توسعه تجارت شما خواهد بود. مشاور سئو شما می تواند کلمات کلیدی و سودآوری پیدا کند که در آن شما می توانید به راحتی درآمد کسب کنید ، تحقیقات دقیق بازار و تجزیه و تحلیل رقابتی را انجام دهید و به شما کمک کند محتوایی برای جذب ترافیک ایجاد کنید که معاملات بزرگی را برای شما به پایان برساند
یک مشاور ماهر سئو می تواند تجزیه و تحلیل عمیق رقبای تجاری شما را انجام دهد ، استراتژی آنها را مطالعه کند و موارد دیگر. مشاور شما می تواند "جنگ" را مسخره کند و استراتژی های شما را در نبرد با رقابت شما آزمایش کند ... و اگر این محاسبات به نفع شماست ، وقت آن است که به جنگ بروید
این همچنین می تواند به شما نشان دهد که آیا استراتژی بی اثر است یا رقابت بیش از حد برای از بین بردن جایگاه مناسب است. این باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شما در پیگیری مالکیت آن کلمه کلیدی یا جایگاه خاص می شود و شما را قادر می سازد انرژی خود را در مناطق سودآور متمرکز کنید. چنین پیش تجزیه و تحلیل بازار می تواند برای یک شرکت یا تجارت مناسب بی ارزش باشد
در عین حال ، استفاده از سلاح های قدیمی فقط رنج را طولانی می کند و به شکست اجتناب ناپذیری منجر می شود. برای پیروزی به اسلحه های قدرتمند و پیشرفته و مثر نیاز دارید. و در میدان جنگ دیجیتال ، سئو پیشرفته به شما امتیاز می دهد
سئو از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است

قلب تجارت در کمپین سئو

سئو به قلب تجارت شما می رود
سئو عالی به چیزی بیش از مهارت های کد نویسی جستجوگر نیاز ندارد. این دیگر چیزی نیست که یک پسر عموی باهوش فناوری یا یک دوست خوش فکر بتواند برای یک آخر هفته ، برای چند آبجو ، برای شما حل کند. سئو حرفه ای یک کار جدی است
سئو مانند جراحی قلب است. اگر جستجوی ارگانیک مسئول بیش از نیمی از بازدید وب سایت شما باشد ، سئو در قلب کسب و کار شما قرار دارد. بدون یک جراح قلب خوب می توانید بمیرید
بدون یک متخصص که سئو شما را مدیریت کند ، تجارت شما ممکن است از بین برود. همانطور که برای جراحی شما به دنبال بهترین جراح قلب می گردید ، به جای اینکه خودتان بخواهید این کار را انجام دهید باید به دنبال بهترین مشاور یا استراتژیست سئو باشید
هر کسی که مسئولیت خرید سئو در شرکت شما را بر عهده دارد باید بداند که این شامل بازاریابی و ارتباطات ، درک درستی از تجارت و اقتصاد ، تفکر استراتژیک و توانایی تفکر خارج از چارچوب است ، در حالی که تمرکز خود را بر اهداف کلی کسب و کار حفظ می کند. اهداف فردی که بر فعالیت های سئو شما نظارت می کند ، "مدیر بازاریابی گسترده" ، مشاور مالی و موارد دیگر شما خواهد شد
همه نمی توانند این کار را انجام دهند. و یافتن شخص شایسته سخت است. واگذار کردن این وظیفه چالش برانگیز به طور معمول به یک توسعه دهنده وب یا طراح وب داخلی نمی تواند عاقلانه باشد. حتی اگر بسیاری از توسعه دهندگان وب و طراحان در مورد سئو اطلاعات بیشتری کسب می کنند ، این می تواند یک اشتباه اساسی باشد که سئو را "اولویت دوم" قرار دهد و آن را با علامت زدن جعبه ها در لیست چک شخصی که در یک سمینار به شما تحویل داده است ، نصب کنید
مطمئناً ، ممکن است به عنوان راهی برای کاهش هزینه ها به آن نگاه کنید. اما این نه تنها "باعث صرفه جویی در هزینه شما" می شود ، بلکه باعث کاهش چشمگیر پتانسیل سود شما می شود
مشتریان سئو را به عنوان کار ساده و "نصب دکمه ای" می دانند که هر کسی که کمی از طراحی وب و کدگذاری اچتمل را بداند می تواند آن را برطرف کند. این کار مانند استفاده از رشته و نوار چسب برای تعمیر ماشین یا خانه شما در صورت نیاز به تعمیر است. با این کار ایمنی خود را به خطر می اندازید. و با اتخاذ یک رویکرد مشابه به سئو ، مشتریان تجاری خود را به خطر می اندازید

ایجاد کمپین سئو

کمپین سئو یعنی ایجاد استراتژی برای پیشبرد روند ارتقای یک وب
کمپین سئو یعنی انجام مراحل گام به گام بهینه سازی وب سایت
کمپین سئو یعنی شناخت اهداف خود برای رشد و ترقی یک وب سایت
جهت بهینه سازی سایت خود و حضوری قوی و موفق در صفحه اول گوگل
با جام ارژنگ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید

ایجاد کمپین سئو

سئو یک عنصر مهم برای موفقیت آنلاین کسب و کار شما است. یک کمپین موفق در زمینه جستجوگرها می تواند به وب سایت شما کمک کند تا بازدیدکنندگان هدف بیشتری داشته باشد و کسب و کار شما به سطح بالاتری از آگاهی از برند دست یابد. برای آن سعی کنید از الگوی گزارش سئو استفاده کنید ، که همیشه با آن در مسیر خواهید بود

کمپین سئو مولفه های بسیاری در یک کمپین جستجوگرها وجود دارد ، بنابراین از کجا شروع کنیم

راهنمای گام به گام ایجاد یک کمپین سئو

از این استراتژی برای ایجاد یک کمپین موفق سئو برای تجارت خود استفاده کنید

مرحله شماره 1 بدانید که در کجا ایستاده اید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ببینید آیا محتوای شما برای موتورهای جستجو قابل مشاهده است. این مهم است زیرا فقط در این صورت است که می توان وب سایت شما را توسط موتورهای جستجو فهرست بندی و فهرست کرد

شما می خواهید همه موارد را در قالب متن Html داشته باشید ، از جمله محتوای غیر متنی مانند فایل های فلش ، برنامه های جاوا و تصاویر. گزینه دیگر برای قابل مشاهده ساختن این محتوا برای موتورهای جستجو ، تهیه متن برای فایل های ویدیویی و صوتی ، اختصاص ویژگی های آلت به png ، jpeg یا gif ، تکرار محتوای موجود در افزونه های جاوا یا flash یا استفاده از سبک های سی اس اس بر روی تصاویر است. به جای متن

مرحله شماره 2 رقبا را بشناسید

دریابید که رقبای گسترده و برجسته شما چه کسانی هستند و ببینید در مقایسه با آنها از نظر سئو در چه جایگاهی قرار دارید. Ahrefs ابزاری عالی برای بررسی رتبه رقابتی در سایت با کلمات کلیدی و همچنین اندازه گیری عوامل خارج از سایت است

با کسب اطلاعات بیشتر در مورد رقبای خود ، بصورت رایگان بصری سئو کسب می کنید. بدون هدر دادن پول شما می توانید ببینید که چه چیزی برای آنها مفید است ، به خصوص اگر آنها دارای رتبه بالایی باشند. استفاده از ابزار ردیابی رتبه مناس به شما کمک می کند تا تصویری تمیز از موقعیت مکانی فعلی خود با موقعیت کلمات کلیدی خود داشته باشید و می توانید رقبا را با یکدیگر مقایسه کنید تا بدانید برای پیشرفت در  باید در کجا پیشرفت کنید

مرحله شماره 3 مخاطبان هدف خود را دریابید

یک استراتژی موفق در زمینه سئو نیاز به دانستن نکات درد مخاطبان شما دارد. بنابراین ، شما باید نیازهای آنها و اینکه آیا آنها را برآورده می کنید بدانید. این به شما کمک می کند طرحی برای محتوای خود تهیه کنید که باید حول نیازهای مخاطب و راه حل مشکلات او باشد

مرحله شماره 4 یک طرح کلمه کلیدی ایجاد کنید

علاوه بر نوشتن محتوایی که مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرد ، باید کلمات کلیدی را اضافه کنید که روی نقاط درد آنها متمرکز شده است. به این ترتیب ، محتوای شما بر روی جمعیت عمومی متمرکز نخواهد شد ، بلکه بر روی گروهی از افراد تنگ است

هدف از تحقیق در مورد کلمات کلیدی فقط جلب بازدید بیشتر نیست. این مربوط به دریافت ترافیک مناسب و با کیفیت است. بنابراین ، برای تصمیم گیری صحیح باید نرخ تبدیل را در نظر بگیرید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک لیست طولانی از کلمات کلیدی بر اساس محتوای خود تهیه کنید. هر دسته یا کلمه ای را که نمی فهمید باید در گوگل جستجو کنید تا بدانید آیا این همان چیزی است که می خواهید به انجام برسانید. شما کلمات کلیدی نمی خواهید که تبدیل نشوند. حجم تخمینی جستجوی کلمات کلیدی را بررسی کنید و فقط مواردی را که انتظارات شما را برآورده می کنند انتخاب کنید

به عنوان مثال ، اگر افراد بیشتر به دنبال "عسل و آب لیمو" یا "عسل ، لیمو و آب" هستند ، پیدا کنید. "کلمات کلیدی با بیشترین حجم جستجو را انتخاب کنید

هنگام تحقیق درباره کلمات کلیدی برای کمپین سئو خود ، در مورد مخاطبان خود فکر کنید - آنها وقتی به سایت شما می آیند چه انتظاری دارند و چرا باید شما را به جای رقبای خود انتخاب کنند

برای ایجاد لیستی از کلمات کلیدی برای برنامه سئو خود می توانید از  ، کیورد تول و ابزارهای مشابه استفاده کنید

کار بعدی پیدا کردن کلمات کلیدی معنایی است. استفاده از کلمات کلیدی بسیار هدفمند سی تی آر شما را افزایش می دهد و هزینه های کمپین های پی پی سی شما را کاهش می دهد. این به نوبه خود منجر به ارتباط معنایی بیشتری برای کلمات کلیدی شما خواهد شد که امتیاز کیفیت شما را افزایش می دهد

برای یافتن کلمات کلیدی معنایی ، باید به موضوعات پرطرفدار بیندیشید و پایگاه داده کلمات کلیدی معنایی خود را با استفاده از گوگل ترندز یا ابزارهای مشابه در اطراف آنها بسازید. روش خوب دیگر برای دستیابی به کلمات کلیدی معنایی ، تجزیه و تحلیل برچسب های نشانه گذاری اجتماعی است

گوگل ترندز همچنین می توانید از جستجوی گوگل استفاده کنید. یک کلمه کلیدی یا عبارت را وارد کنید و به پایین پیمایش کنید. شرایط مرتبط خود را مشاهده خواهید کرد. این می تواند اطلاعات مهمی درباره آنچه افراد هنگام جستجوی آن موضوع خاص جستجو می کنند به شما نشان دهد

به این ترتیب ، مشتری هدف خود را درک خواهید کرد و لیستی از کلمات کلیدی واقعی ایجاد می کنید که با مخاطبان مورد نظر شما سازگار است

حال ، با همه این پرونده های صادر شده از ابزارهای مختلف کلمات کلیدی چه باید کرد

تمام کلمات کلیدی را که پیدا کرده اید در یک فایل اصلی قرار دهید

کلمات کلیدی خود را با توجه به تعداد کلمات و جستجوها جدا کنید

کلمات کلیدی مرتبط را با حداکثر 3 کلمه پیدا کنید

کلمات کلیدی را پیدا کنید که بخشی از عبارات بزرگتر هستند

محدودیت های ترافیکی را براساس سفر تنظیم کنید

چگونه می توان یک کمپین استراتژیک سئو را اجرا کرد

چگونه می توان یک کمپین استراتژیک سئو را اجرا کرد


یک سئو و یک علم در مورد سئو وجود دارد ... و اکثر ما بازاریاب ها مشکل داریم که مفاهیم را ناخن بزنیم ، چه برسد به اینکه یک کمپین سئو را بسازیم و اجرا کنیم


اما اگر می دانستید چگونه می توانید یک کمپین سئو - از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا ایجاد لینک ایجاد کنید - می دانید؟

در این محتوا ، ما می خواهیم به شما در مورد استراتژی سازی و ایجاد یک کمپین سئو اختصاصی خود که توسط داده ها تعیین می شود و برای نتیجه ارائه می شود ، نگاهی بیندازیم

دست و پنجه نرم کنید و چند یادداشت بردارید

هنگام شروع یک کمپین جستجوگرها ، باید زمینه های اصلی استراتژی را حل کنید ، مانند

چه کلمات کلیدی را هدف قرار دهید

چگونه سایت خود را بهینه کنیم

چه نوع محتوایی ایجاد شود

درج کلمات کلیدی

چگونه بهترین بک لینک ها را بدست آوریم

نحوه پیگیری نتایج

اینها فقط چند مورد از صدها متغیری است که برای دیدن یک کمپین بازاریابی کاملاً بهینه سازی شده سئو به بهینه سازی نیاز دارند


مدیریت کمپین سئو

مدیریت کمپین سئو چیست ؟
تعریف: سئو یا بهینه سازی موتور جستجو ، هنری است که باعث افزایش دید سایت (یا رتبه بندی) در نتایج برگشتی توسط موتورهای جستجو به نام (صفحات نتایج موتور جستجو) می شود. هدف نهایی دستیابی به جایگاه شماره 1 در جستجو برای طیف وسیعی از کلمات کلیدی مرتبط برای افزایش بازدیدکنندگان وب سایت برای افرادی است که برای این اصطلاحات ترافیک "ارگانیک" یا "طبیعی" نیز نامیده می شوند
در سال 2019 ، سئو مدرن به طور قابل توجهی تغییر کرده است و الگوریتم مورد استفاده موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایت ها اکنون شامل سیگنالهای تخصص ، اقتدار ، قابلیت اطمینان ، اقتدار نام تجاری ، معیارهای اجتماعی ، فناوری وب سایت ، سرعت صفحه ، طول و ارتباط محتوا و معتبر بودن را فراموش نمی کند
مدیریت کمپین سئو فرایند پیاده سازی یک استراتژی سئو است که تمام عناصری را تحت تأثیر قرار می دهد که اکنون بر رتبه بندی وب سایت ها در جستجو تأثیر می گذارند

مدیریت کمپین سئو

کمپین سئو

کمپین سئو عبارتست از روند پیشبرد بهینه سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو که بتواند طی مدت این برنامه سایت شما در صدر موتورهای جستجو قرار دهد نکته ای که برای مدیریت کمپین سئو باید در نظر بگیرید این است که، قبل از اینکه هرگونه محتوای دیگری ایجاد کنید، صفحات فرود اصلی را بازنویسی کنید تا وب سایت شما قدرت و عمق بیشتری پیدا کند. صفحات اصلی شما جایی است که تبدیل اتفاق می افتد، بنابراین از ابزارهایی مانند market muse استفاده کنید تا متوجه شوید که محتوای شما در این صفحات چه طور باید باشد و آیا در پوشش موضوعی شما مشکلی وجود دارد یا نه. هنگامی که صفحات فرود شما به طور کامل بهینه سازی می شوند، می توانید تمام وبلاگ ها و ترافیک خود را به این صفحات هدایت کنید 

شرایط اساسی سئو

شرایط اساسی سئو

قبل از این که بتوانید در رقابتهای جستجوگرانه جستجو کنید ، بزرگترین مزیت شما این است که با اصطلاحات اساسی سئو که به تدریج با عمیق شدن و عمیق شدن در عرصه بازاریابی اینترنتی روبرو می شوید ، آشنا شوید

صفحه نتایج جستجو

 صفحه نتایج موتور جستجو میدان اصلی جنگ برای همه فعالیت های موجود در کمپین های جستجوگرها است. هر جستجوی جستجوی انجام شده از طریق یک موتور جستجوی خاص ، این صفحات نتایج را برمی گرداند. هدف کلی از جستجوگرها این است که صفحات وب شما در جستجو ها بر اساس مجموعه خاصی از کلمات کلیدی رتبه بالایی داشته باشند ، در نهایت در اولین صفحات این نتایج وجود دارد که همه آنها مهم هستند

سئو در صفحه

سئو در صفحه یا همان آنچه دیگر بازاریابان از آن با عنوان سئو سایت در سایت یاد می کنند ، به مجموعه ای از فرایندها گفته می شود که برای بهینه سازی عناصر داخلی صفحات وب طراحی شده اند تا از موتور جستجوگرانه تر باشند. بهینه سازی این عناصر صفحه باعث ایجاد ارتباط بیشتر در صفحات وب ، استفاده آسان تر و پیمایش آسان تر می شود و به کاربران بازدید کننده سایت شما تجربه کاربری بهتری می دهد. این نوبت به موتورهای جستجو علامت می دهد تا اهمیت رتبه بندی بهتری به صفحات شما بدهند

سئو خارج از صفحه

سئو خارج از صفحه یا خارج از سایت فرآیند بهینه سازی صفحات وب شما و ایجاد رتبه بهتر در صفحات نتایج موتور جستجو با بهبود محبوبیت پیوند این صفحات وب به عبارات کلیدی خاص است. ایجاد تعداد زیادی بک لینک نباید تنها مورد توجه در جستجوگرها خارج از صفحه باشد ، بلکه تولید لینک های برگشتی از سایت های مربوطه ، ترجیحاً وب سایت هایی است که قبلاً مورد اعتماد موتورهای جستجو بوده اند

لینک سازی

لینک سازی فرآیند تولید پیوندهایی است که به آدرس اصلی وب سایت شما یا صفحات و پست های خاص در سایت بازمی گردد. این پیوندهای خارجی مانند "رأی" عمل می کنند که به موتورهای جستجو ارتباط صفحات وب شما با برخی از کلمات کلیدی را نشان می دهد ، وب سایت شما را برای جستجو ها برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی رتبه بندی می کند

عنوان

تایتل عنصری اچتمل است که حاوی عنوان برای یک صفحه وب خاص است که به نوبه خود هنگام نمایش آن صفحه خاص ، در نوار عنوان یک مرورگر وب نمایش داده می شود. این یک عنصر بسیار مهم برای سئو است زیرا حاوی کلمات کلیدی است که به عنوان پیوندهای قابل کلیک در جستجو ظاهر می شود. به هر سند یا صفحه وب فقط یک برچسب عنوان مجاز است ، به همین دلیل ایجاد برچسب های عنوان حاوی کلمات کلیدی مرتبط با محتوای آن صفحه وب خاص مهم است

توضیحات متا

قطعه اطلاعاتی که در زیر برچسب های عنوان در جستجو نشان داده می شود ، توصیف متا نامیده می شوند و در اصل ویژگی های اچتمل هستند که آنچه را که یک صفحه خاص ممکن است داشته باشد توصیف یا خلاصه می کند. اندازه مطلوب توصیفات متا 150 تا 160 نویسه است و باید با این هدف نوشته شود كه جستجوگران بتوانند از اطلاعات یا محتوای مورد نظرشان در این صفحه وب خاص مطلع شوند

تحقیق کلمات کلیدی

به فرآیند تجزیه و تحلیل و شناسایی کلمات واقعی کاربران موتور جستجو هنگام جستجوی اطلاعات مربوط به نام تجاری ، محصول یا خدمات ، کلمه کلیدی تحقیق می گویند. این مجموعه از کلمات کلیدی را می توان با استفاده از ابزار تحقیق مختلف کلمه کلیدی رایگان یا پولی موجود در بازار شناسایی کرد

کلمات کلیدی هدف

هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط با نام تجاری ، محصول یا خدمات شما با استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی مورد نظر شما شناسایی شدند ، گام بعدی ایجاد کلمات کلیدی هدف است که به عنوان نقاط کانونی کل فرآیند بهینه سازی موتور جستجو عمل می کنند. کلمات کلیدی هدف معمولاً یک عبارت کلیدی هستند که ممکن است شامل مارک ، محصول یا خدمات واقعی شما باشند

رتبه بندی

رتبه بندی به موقعیت واقعی یک صفحه وب خاص در صفحات نتایج موتور جستجو با استفاده از یک یا چند کلمه کلیدی اشاره دارد. هرچه رتبه بندی بالاتر باشد ، شانس بیشتری دارد که یک صفحه وب بازدید بیشتری را هدف قرار دهد. عوامل مختلفی وجود دارد که موتور جستجو برای رتبه بندی وب سایت ها از آنها استفاده می کند و بیشتر این موارد را می توان از طریق ترکیب تکنیک های سئو کلاه سفید انجام داد

3 جنبه مهم سئو

کل فرآیند جستجوگرها فرآیندی بسیار پیچیده و طاقت فرسا است که به سازگاری ، تکنیک های موثر و ویژگی های تحلیلی خوب نیاز دارد. یک کمپین خاص سئو ممکن است نتواند تمام عناصری را که می توانند بر رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارند کنترل کند یا شامل آنها شود ، اما بازاریابان اینترنتی باید بر روی 3 جنبه مهم زیر که باید در هر کمپین وجود داشته باشند تمرکز کنند

اول :محتوای وب

الگوریتم های موتور جستجو به طور منظم تغییر می کنند اما یک عامل وجود دارد که در کل سازگار است - و آن محتوای خوب و اصلی وب است. کیفیت محتوای وب سایت شما نه تنها در بازدید از صفحه و بازدید از سایت دیده می شود ، بلکه می تواند اعتبار وب سایت شما را به عنوان منبع محتوای مربوطه که مشتریان هدف را بسیار مفید می داند ، افزایش دهد و دوباره به آن بازگردد


روند پیشبرد سئو

تردیدی وجود ندارد که به کار انداختن یک سایت جدید و قرار گرفتن در فهرست جستجو کاری دلهره آور است. و اگر از نکات و ترفندهای بهینه سازی موتور جستجو (سئو) که باعث پیشرفت سایت شما می شود ، نمی دانید چه می کنید؟ عدم درک بهترین روشهای جستجوگرها می تواند سایت شما را در تاریکی فرو برد ، این بدان معناست که هیچ کس از وجود شما حتی نمی داند. بدون کلیک ، بدون بازدید کننده ، بدون فروش
واقعیت این است - سئو علم موشک نیست. مطمئناً ، تسلط بر تفاوت های ظریف ظریف به زمان و تلاش نیاز دارد ، اما واقعیت این است که برای بهینه سازی درست سایت خود ، خصوصاً اگر از ابزار مناسبی استفاده می کنید ، نیازی به صرف سالها یادگیری اصول نیست

کمپین سئو

موتورهای جستجو به دنبال چه هستند؟

موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو و بینگ می خواهند کاربران را به وب سایت ها و محتوایی که مربوط به آنچه که آنها جستجو می کنند مرتبط کنند. اما ارتباط چگونه تعیین می شود

چهار عنصر اصلی وجود دارد که موتورهای جستجو هنگام تعیین اینکه کدام سایت بیشتر مرتبط است و باید در صفحات نتایج موتور جستجو بیشتر نشان داده شود ، بررسی می کنند

محتوا: آیا مطالب مربوط به آنچه کاربر در جستجوی آن است است

عملکرد: آیا سایت سریع بارگیری می شود و آیا به درستی کار می کند

مرجع: آیا این محتوا برای پیوند دادن یا سایر سایتهای معتبر از آن وب سایت به عنوان مرجع یا استناد به اطلاعات موجود در دسترس است

تجربه کاربر: سایت چگونه رفتار می کند؟ آیا پیمایش در اطراف آسان است؟ آیا ایمن به نظر می رسد؟ آیا نرخ گزاف گویی بالایی دارد

اینها مهمترین عناصری هستند که باید هنگام بهینه سازی سایت خود روی آنها تمرکز کنید. در اینجا مراحل حیاتی سئو وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید تا مطمئن شوید سایت شما موتور جستجوگر را به دنبال دارد

مدیریت کمپین سئو چیست

سئو حیات حضور آنلاین شماست. اگر در موتورهای جستجو رتبه خوبی نداشته باشید ، وب سایت شما بازدید مطلوبی را از آن خود نمی کند و تعداد زیادی از مشتریان بالقوه خود را از دست خواهید داد. نکته ای که بسیاری از صاحبان مشاغل قادر به درک آن نیستند این است که سئو یک موضوع یکباره نیست. برای موفقیت در بهینه سازی موتور جستجوگر شما ، باید با دقت برنامه ریزی شده و سازگار باشدسئو را نوعی بازاریابی بدانید. مانند هر شکل دیگری از بازاریابی ، بهترین نتایج از طریق کمپین هایی حاصل می شود که اهداف مشخصی دارند. مدیریت کمپین سئو عملیاتی برای برنامه ریزی ، مدیریت و ردیابی عملکرد کمپین های جستجوگرها است که تمام عناصری را که بر رتبه بندی وب سایت های شما تأثیر می گذارند برآورده و برطرف می کند

قبل از شروع یک کمپین جستجوگرها ، در نظر بگیرید که چه مقدار پول برای سئو سرمایه گذاری کرده اید و چه تعداد از افرادی که قصد کار در این کمپین را دارند ، می خواهید. اگر تیم داخلی سئو ندارید ، مدیریت کمپین سئو خود را به خارج از سازمان خود واگذار کنید. علاوه بر این ، به این فکر کنید که می خواهید این کمپین برای چه مدت اجرا شود. سئو باید یک تلاش مستمر باشد

سعی کنید اهداف سئو کاملاً مشخص داشته باشید. آیا شما فقط گوگل را هدف قرار داده اید یا می خواهید به کاربران بینگ نیز دسترسی پیدا کنید؟ آیا می خواهید به مخاطبان محلی ، ملی یا بین المللی برسید؟ چه مدت حاضرید منتظر نتیجه بمانید؟ اگر به نتایج فوری و آزمایش سریع کلمات کلیدی نیاز دارید ، جستجوی پولی را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید. علاوه بر این ، اطلاعات جمعیتی مورد نظر خود را در نظر بگیرید. کاربران موبایل عادت های مختلفی برای گشت و گذار نسبت به کاربران دسک تاپ دارند و سایر عوامل جمعیتی مانند گروه های سنی بر نحوه تعامل افراد با نام تجاری شما تأثیر می گذارد

یکی از عوامل مهم برای دستیابی به موفقیت طولانی مدت با سئو این است که بدانید دقیقاً چگونه می توانید کمپین های سئو را اجرا کنید این فقط مسئله دانستن چگونگی شروع یک کمپین جستجوگرها نیست بلکه قدم هایی است که قبل و بعد از اتمام کمپین برداشته شده است 

نرخ توسعه فن آوری که امروز جهان تجربه کرده به سادگی گیج کننده است. تلاش برای کسب دانش به طرز حیرت انگیزی همچنان ادامه دارد و مردم خواستار دسترسی فوری نه تنها به اطلاعات ، بلکه به محصولات و خدمات نیز هستند. مارک هایی که می توانند این نیاز را برآورده کنند ، بلافاصله در خط مقدم موفقیت قرار می گیرند ، و از هر بازاری که یک مارک خاص در آن رقابت می کند ، قطعه قابل توجهی بدست می آورد

و در دنیای آنلاین ، این بدان معنی است که کسب و کار شما در جلوی صفحه های نتایج موتور جستجو از محبوب ترین موتورهای جستجو ذکر شده است

داشتن یک وب سایت برای تجارت خود اولین قدم است اما قبل از اینکه بتوانید حضور آنلاین بسیار قدرتمندی داشته باشید ، چندین مرحله مهم دیگر طول می کشد. بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها راه را برای بالای این نتایج جستجو هموار می کند و عنصری بسیار مهم برای موفقیت آنلاین شماست. با استفاده از مجموعه فرآیندهایی که شامل یک کمپین جامع جستجوگرها است ، کسب و کار شما می تواند به سطح بالاتری از آگاهی از برند دست یابد و وب سایت شما می تواند سهم بازدید کنندگان هدف خود را دریافت کند

درک کامل الگوریتم هایی که موتورهای جستجو برای تعیین اینکه کدام صفحات وب باید در بالای نتایج جستجو قرار بگیرند استفاده می کنند ، امری کاملاً پیچیده و فنی است که فقط تعداد کمی از مردم می توانند آن را درک کنند. آنچه این مقاله قصد دارد انجام دهد این است که درک اساسی از سئو چیست و اینکه چگونه می تواند ابزاری بسیار مهم برای فعالیت های بازاریابی اینترنتی شما باشد ، در اختیار شما قرار دهد

عملکرد کمپین سئو

سئو چیست؟

این یک سوال عالی است. بهینه سازی یا جستجوگر موتور جستجو یک کیمیاگری عرفانی یا پیچیده در حدس و گمان و عبور از انگشت نیست. سئو به معنای استفاده از تجربه و دانش نحوه کار موتورهای جستجو برای کمک به یک سایت است که در نتایج جستجو عملکرد خوبی داشته باشد و منجر به بازدید بیشتر و سود بیشتر برای شرکت شما شود

سئو تقریباً یک هنر است: برخی از وب سایت ها بر این هنر تسلط دارند و به طور مداوم در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی دارند. با این حال ، برخی از وب سایت ها همچنان با این مفهوم دست و پنجه نرم می کنند ، و حتی هنگامی که مشتری عبارت کلیدی را جستجو می کند که مستقیماً مربوط به تجارت وی باشد ، وب سایت وی حتی در 100 مورد برتر قرار نخواهد گرفت

رتبه بندی موتور جستجو

برنامه های جستجوی خودکار مانند گوگل ، یاهو ، بینگ ، و غیره تقریباً از طریق هر سایت در اینترنت شانه می شوند و به هر صفحه یک "رتبه" اختصاص می دهند ، بر اساس معتبر بودن و معتبر بودن منبع صفحه. صفحات با بالاترین "رتبه" در نتایج موتور جستجو بالاتر نشان داده می شوند: یک مزیت مهم

سایت هایی که دارای رتبه های بالا هستند از "بهینه سازی موتور جستجو" یا سئو استفاده کرده اند

بهینه سازی طبیعی یا "ارگانیک"

نتایج جستجوی "ارگانیک" نتایج جستجوی استاندارد و غیرپرداخت هستند

هر ثانیه ، برنامه های جستجوی خودکار یا "عنکبوت" های گوگل ، بینگ ، یاهو! و سایر موتورهای جستجو در حال جستجوی وب و سایت های نمایه سازی هستند. سئو ارگانیک به معنای بهینه سازی سایت شماست تا این "عنکبوت ها" بتوانند سایت شما را آسان بخوانند ، محتوای آن را درک کنند و به احتمال زیاد سایت شما را در نتایج موتور جستجو نمایش دهند

این بهینه سازی هایی که ما برای سایت انجام می دهیم این اطمینان را می دهد که برنامه های جستجوی خودکار هنگام فهرست بندی و رتبه بندی وب سایت شما با مشکلی روبرو نمی شوند. این مشکلات می تواند منجر به رتبه بندی پایین صفحه و رتبه بندی نتایج جستجو شود که در نهایت بر بازدید سایت شما تأثیر می گذارد. غالباً ، این مشکلات تقریباً غیرقابل مشاهده هستند و فقط یک تیم جستجوی باتجربه می تواند مشکلات را تشخیص داده و بفهمد که برای افزایش ترافیک ارگانیک با کیفیت سایت شما چه مراحل سئو باید انجام شود

مزیت کمپین های سئو جایگذاری فوری آنهاست. به محض شروع کمپین ، تبلیغات زنده هستند و شما بلافاصله ترافیک سایت خود را هدایت می کنید

رویکرد بازاریابی جستجو شده

هنگام شروع یک کمپین بازاریابی جستجو ، تعاملات نام تجاری یک روش ترکیبی ارگانیک را پیشنهاد می کند. افزایش ترافیک ارگانیک معمولاً چند ماه طول می کشد تا تلاش های تبلیغاتی آغاز شود ، بنابراین یک مبارزات کلیکی می تواند در این میان بازدید سایت را تحسین کند. هدف نهایی یک کمپین ترکیبی بازاریابی جستجو این است که به تدریج به سمت بودجه ای فقط برای ارگانیک بروید و متمرکز بر ایجاد محتوای منحصر به فرد و مناسب جستجو باشد