• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

article

آرتیکل تبلیغات در کسب و گار

آرتیکل تبلیغات عنوان مجموعه ای در سایت جام ارژنگ است.آرتیکل تبلیغات شامل تمام بخش های مربوط به تبلیغات است.

آرتیکل تبلیغات,آرتیکل تبلیغات گوگل,آرتیکل سئو,آرتیکل طراحی سایت,آرتیکل تبلیغات ارزان,آرتیکل تبلیغات سئو,آرتیکل تبلیغات مجازی,آرتیکل تبلیغات رایگان.

تبلیغات راهی عالی برای رسیدن به یک گروه بزرگ از مصرف کنندگان با یک پیام هدفمند است - اما اگر یک کمپین موثر نباشد , این تلاش‌ها هدر می‌روند . شرکت‌هایی که در تحقیقات تبلیغاتی تخصص دارند می‌توانند موفقیت یک کمپین تبلیغاتی را از طریق ابزارها و روش‌های تخصصی تضمین کنند که به برندها بینشی در مورد مصرف کنندگانی که سعی دارند به آن‌ها برسند می‌دهد .

آرتیکل تبلیغات:معرفی

تبلیغات شکلی از فروش است . هزاران سال است که افرادی وجود دارند که تلاش کرده‌اند تا دیگران را متقاعد کنند که غذایی را که تولید کرده‌اند و یا کالاهایی که ارائه کرده‌اند و یا خدماتی که می‌توانند انجام دهند را بخرند .

اما تولید انبوه کالاهای حاصل از انقلاب صنعتی در قرن ۱۹ ، فروش فردی را کم‌تر از آنچه قبلا ً برای بسیاری از محصولات بود ، ساخت . توزیع انبوه کالاهایی که از توسعه سیستم‌های راه‌آهن و بزرگراه پیروی می‌کند ، فروش فردی را بسیار کند و گران کرده‌است که تقریبا ً همه شرکت‌ها را به فروش می‌رساند . با این حال ، در همان زمان ، رشد در ارتباطات جمعی رخ داد - اولین روزنامه‌ها و مجلات ، سپس رادیو و تلویزیون - که فروش انبوه را ممکن ساختند .

آرتیکل تبلیغات:هدف تبلیغات چیست

هدف از هر آگهی متقاعد کردن مردم است که بهترین منافع آن‌ها برای انجام اقدامی است که مجری تبلیغات توصیه می‌کند . این اقدام ممکن است خرید یک محصول , رفتن به نمایشگاه برای امتحان محصول , استفاده از خدمات , رای دادن به یک نامزد سیاسی , کمک کردن و یا حتی پیوستن به ارتش باشد . این آگهی نیز مانند هر فروشنده شخصی سعی در متقاعد کردن دارد . این تصمیم چشم‌انداز است .

تبلیغات به عنوان یک کسب‌وکار در ابتدا و به سرعت در آمریکا گسترش یافت , کشوری که از آن به بیش‌ترین حد استفاده می‌کند . در سال ۲۰۰۶ , هزینه‌های تبلیغات در ایالات‌متحده به بیش از ۱۴۹ میلیارد دلار رسید که بیش از ۱ درصد از تولید ناخالص ملی بود . تقریبا ً هر شرکت در ایالات‌متحده که محصولی تولید می‌کند , خدماتی ارائه می‌کند , یا محصولات یا خدمات را از طریق فروشگاه‌های خرده‌فروشی می‌فروشد . آن‌هایی که از آن استفاده می‌کنند , شرکت‌هایی هستند که باید تقاضا برای محصولات یا خدمات متعدد در میان بسیاری از افراد ساکن در یک منطقه بزرگ را ایجاد کنند .

در حالی که تبلیغات اقتصاد فروش انبوه به تولید کننده را به ارمغان می‌آورد , مزایایی برای مصرف‌کننده نیز ایجاد می‌کند . برخی از این اقتصادها به این خریدار منتقل می‌شوند تا هزینه یک محصول که در درجه اول از طریق تبلیغات به فروش می‌رسد, به مراتب کم‌تر از یک فروشنده است . تبلیغات باعث می‌شود مردم اخبار فوری درباره محصولاتی که تازه به بازار آمده‌اند , منتشر کنند . در نهایت , تبلیغات برای برنامه‌های رادیو و تلویزیون تجاری و حدود دو سوم هزینه انتشار مجلات و روزنامه‌ها می‌پردازد .

تبلیغات کلید موفقیت است

از یک متخصص در کسب‌وکار بپرسید که کلید موفقیت در تبلیغات است , و به احتمال زیاد پاسخی دریافت خواهید کرد که شعار " استفان وگل " , کارمند خلاق اصلی آلمان , را منعکس می‌کند : " هیچ چیز موثرتر از تبلیغات خلاقانه نیست . تبلیغات خلاقانه , به یاد ماندنی , طولانی‌تر و طولانی‌تر است , با هزینه‌های کم‌تر رسانه‌ای کار می‌کند , و جامعه طرفداران را سریع‌تر می‌سازد ."

اما آیا تبلیغات خلاق در ترغیب مردم به خرید محصولات موثرتر از تبلیغات است که به سادگی ویژگی‌های محصول و یا مزایا را دسته‌بندی می‌کنند? آزمایش‌ها آزمایشگاهی متعدد نشان داده‌اند که پیام‌های خلاقانه توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند و منجر به نگرش‌های مثبت درباره محصولات موجود در بازار می‌شوند , اما هیچ مدرک محکمی وجود ندارد که نشان دهد چگونه این پیام‌ها بر رفتار خرید تاثیر می‌گذارند . به طور مشابه , یک تحقیق تجربی بسیار کمی وجود دارد که پیام‌های خلاقانه را به درآمده‌ای واقعی فروش پیوند می‌دهد . از آنجا که مدیران محصول و برند - و سازمان دهی به آن‌ها - فاقد یک روش نظاممند برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات خود هستند.

خلاقیت در تبلیغات چیست

در روزهای پیش از دیجیتال , آژانس‌های تبلیغاتی با خلاقیت مدیران خلاق اداره می‌شدند که در قراردادهای مشتریان پر زرق و برق غرق شده‌بودند و گاهی فعالیت‌هایی را ایجاد می‌کردند که دستور کار فرهنگی را تنظیم کرده و مردم را تحت‌تاثیر قرار می‌دادند.

تقریبا ً هر تکه از آن معادله تغییر کرده‌است . آژانس‌های اطلاعاتی بهتر از قبل در مورد مصرف کنندگان اطلاع دارند , که ذخیره عظیمی از داده‌ها را جمع‌آوری کرده‌اند . اما بسیاری از آن مصرف کنندگان , به ویژه جوانان ثروتمند , از تبلیغات نفرت دارند , از تبلیغات نفرت دارند تا از آن‌ها دوری کنند .

در عین حال , شرکت‌هایی که آژانس‌های تبلیغاتی را استخدام می‌کنند تقاضای بیشتر از فعالیت‌های تبلیغاتی را دارند - در حالی که هزینه کمتری برای آن‌ها می‌پردازند .
طبق گزارش blunt که روز دوشنبه توسط شرکت تحقیقاتی فورستر منتشر شد ، صنعت تبلیغات با یک " نیاز وجودی برای تغییر مواجه است " . در این گزارش نتیجه‌گیری شده‌است که اکنون این سازمان‌ها باید آنچه باقی مانده از مدل کهنه و کهنه خود را از هم جدا کنند و یا ریسک آن نامناسب است را از هم جدا کنند .
جی پتیسال ، نویسنده اصلی این گزارش ، در یک مصاحبه گفت : " رسیدن به مخاطبان سخت‌تر است ، تعداد کانال‌ها به صورت تصاعدی افزایش‌یافته است و هزینه پوشش همه آن کانال‌ها افزایش‌یافته است - ما دیگر تنها سه یا چهار بار در سال کمپین تبلیغاتی ایجاد نمی‌کنیم و آن‌ها را در عرض چند شبکه و نسخه اجرا می‌کنیم ."
همانطور که تبلیغ کنندگان ، مصرف کنندگان را در سکوهای موجود مانند توییتر ، فیس بوک ، تلویزیون ، بیلبورد و دیگر مشتریان بمباران می‌کنند ، مشتریان در تلاش هستند تا از مسدود کننده‌های آگهی و خدمات اشتراک پشتیبانی کنند .

جوانا کول‌ها , کارمند سابق مجله Hearst , در طی جلسه‌ای در کنفرانس هفته تبلیغات ماه گذشته در نیویورک گفت: " مردم از تبلیغات نفرت دارند . " و این همه تقصیر تبلیغ کنندگان است . "
مارک پریچارد , مدیر ارشد برند شرکت پروکتر اند گمبل , که یکی از بزرگ‌ترین تبلیغ کنندگان جهان است , کنار او نشسته بود . او گفت که تبلیغات اغلب بی‌ربط و گاهی احمقانه , مسخره یا احمقانه هستند . "

کمپین تبلیغاتی:مجموعه آرتیکل تبلیغات

یک آگهی , یا یک کمپین تبلیغاتی , به همان روشی برنامه‌ریزی شده‌است که یک فروشنده موفق قصد دارد از این رویکرد در تماس شخصی استفاده کند . مرحله اول استراتژی است . این امر مستلزم تحلیل کامل همه تحقیقات بازار موجود , بحث‌های شخصی - یا گروه‌های تمرکز - با خریداران بالقوه محصول و آگاهی از تمام محصولات رقابتی و تبلیغات آن‌ها است . براساس درک و بینش به‌دست‌آمده از این اطلاعات , متخصصان تبلیغات یک استراتژی می‌نویسند که چشم‌انداز بازار هدف را تعریف می‌کند که آن‌ها باید پیام را به چه کسی هدایت کنند و چه چیزی باید به منظور متقاعد کردن چشم‌انداز برای اقدام مطلوب به آن‌ها ابلاغ شود .

با این استراتژی به عنوان یک راهنما , کپی رایتر و مدیران هنری شروع به ایجاد تبلیغات می‌کنند . در این مرحله دوم , آن‌ها سعی می‌کنند ایده‌ای را مطرح کنند که شامل چشم‌انداز , مرتبط با زندگی یا مشکلات او باشد , و به یاد ماندنی است . این ایده می‌تواند شکل یک مجموعه از کلمات غیرمنتظره را به خود بگیرد  . هم چنین می‌تواند ترکیبی از کلمات و گرافیک و حتی موسیقی باشد . یک ایده تبلیغاتی زمانی موثر عمل می‌کند که کاملا ً غیر منتظره و کاملا ً کاملا غیر منتظره استراتژی باشد .

مرحله سوم اجرای این ایده است . این به این معنی است که این ایده را به شکلی از ارتباطات تبدیل کنید که یک چشم‌انداز می‌تواند ببیند و یا بشنود . برای چاپ تبلیغات ، اجرا شامل نوشتن متن ، گرفتن عکس یا طرح تصاویر ، مرتب کردن عناصر در صفحه ( چیدمان ) ، و غیره است . برای پخش تبلیغات ، ممکن است به معنای نوشتن گفتگو و تصنیف موسیقی ، استخدام بازیگر و ضبط صدا و فیلمبرداری در استودیو و یا در محل کار باشد .

در تمام این سه مرحله , تحقیق نقش فعالی ایفا می‌کند . تحقیق بازار اطلاعاتی را ارایه می‌دهد که استراتژی بر آن استوار است . تحقیق نسخه‌برداری ممکن است قدرت نسبی چند ایده را در گروه‌های کوچک از مصرف کنندگان یا نمونه‌های ملی بزرگ‌تر تست کند . گروهه‌ای تمرکز ممکن است مشکلات ارتباطی را در عناوین مختلف , عکس‌ها , بازیگران , یا آهنگ‌های موسیقی در طول مسیر کشف کنند . پس از اعدام این آگهی , تحقیقات همچنان فعال باقی می‌ماند . اغلب تبلیغات چاپی و یا پخش آگهی قبل از این که در اثر چاپ یا روی هوا ظاهر شود مورد آزمایش قرار می‌گیرد و برای ردیابی اثر تبلیغات در بازار طی دوره یک فعالیت غیر معمول نیست .
با وجود تمام تفکرات و برنامه‌ریزی توسعه و علی‌رغم همه تحقیقات , هیچ‌کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند که تبلیغ یا تبلیغات موثر باشد . هنوز چیزهای زیادی در مورد نحوه کار تبلیغات وجود دارد . با این حال , اکثر متخصصان موافق هستند که یک تبلیغ که چشم‌انداز آن را به روش شخصی شامل می‌شود , به نفع زندگی این چشم‌انداز است , و این کار به سادگی و به طور جالبی موفقیت‌آمیز خواهد بود .

تبلیغات رسانه ای:مجری تبلیغات

در عین حال , تبلیغات در حال توسعه است , سایر متخصصان در حال کار بر سر کار هستند که در آن تبلیغات باید به منظور دستیابی به اهداف مجری تبلیغات و از نظر اقتصادی به طور موثر و از نظر اقتصادی انجام شود . نتیجه برنامه رسانه‌ها است . این کشورها که رسانه‌های ارتباطی را باید برای رسیدن به اندازه ممکن مورد استفاده قرار داد . همچنین مشخص می‌کند که چه مقدار پول در دسترس باید وارد هر رسانه شود , در نتیجه مشخص می‌کند که چند بار چشم‌انداز به کجا رسیده‌است . این دو عامل به عنوان دسترسی و فرکانس شناخته می‌شوند . گزینه‌های مختلف رسانه بر حسب تعداد دلار برای رسیدن به ۱۰۰۰ چشم اندازه‌ای - هزینه برای هر هزار مورد ارزیابی قرار می‌گیرند . آن‌ها همچنین از نظر ماهیت هر یک به عنوان حامل تبلیغات مورد ارزیابی قرار می‌گیرند .

تبلیغات روزنامه ای:مجری تبلیغات

از آنجا که روزنامه ها تبلیغات محلی زیادی را جذب می‌کنند , روزنامه‌ها محبوب‌ترین رسانه در آمریکا و در بسیاری از نقاط جهان هستند . روزنامه‌ها پوشش تبلیغات از یک منطقه جغرافیایی خاص را ارایه می‌دهند . این می‌تواند برای تبلیغ کنندگان ملی و نیز پروژه‌های محلی مهم باشد . برای مثال , روزنامه‌هایی که به یک برنامه تلویزیونی یا مجله ملی اضافه می‌شوند می‌توانند نام و آدرس فروشگاه‌های محلی را که محصول را می ‌توان به صورت محلی خرید کنند . روزنامه‌ها همچنین به تبلیغ کنندگان سرعت می‌دهند . یک آگهی روزنامه را می‌توان در یک روز بعد از تحویل به دفتر روزنامه آماده کرد . سرعت در اعلام فروش ویژه یا ارتباط دادن پیام‌های تبلیغاتی به رویدادها در اخبار مهم است .

مجله تبلیغاتی:مجری تبلیغات

مجلات تبلیغاتی برای مجری تبلیغات علاقه‌مند به رسیدن به چشم‌انداز با علایق خاص یا سبک‌های زندگی , مجلات رسانه ایده‌آل را فراهم می‌کنند . برای مثال , یک سرویس کرایه دی وی دی ممکن است در مجله‌ای که برای طرفداران ویدئو آماده است, تبلیغ کند تا علاقه خوانندگان به محصولات سرگرمی را برجسته کند . علاوه بر این , یک مجری تبلیغات ممکن است تنها در آن نسخه‌هایی که به منطقه خاصی از کشور می‌روند , تبلیغ کند .
بیشتر مجلات رنگ کامل به تبلیغ کنندگان می‌دهند . این نوع رنگ چاپ چهار رنگی نامیده می‌شود , زیرا با استفاده از چهار صفحه حکاکی شده جداگانه به آن دست می‌یابد . رنگ کامل به ویژه برای تبلیغات غذا و مد مطلوب است زیرا رنگ این محصولات بخشی از جذابیت آنهاست .

تبلیغات تلویزیونی:مجری تبلیغات

تبلیغات تلویزیونی بیشترین بازخورد را دارد. در برخی کشورها , تلویزیون و رادیو دولتی هستند و هیچ تبلیغاتی را نمی‌پذیرند , در حالی که در برخی دیگر میزان زمان تجاری محدود است و نوع تبلیغاتی که مجاز به هوا هستند به شدت تنظیم می‌شوند . مکان‌های تبلیغاتی بین یا در طول برنامه‌های منظم پخش می‌شوند , گاهی اوقات توسط مجری تبلیغات مشخص می‌شوند و گاهی اوقات به پخش‌کننده می‌روند . برای تبلیغ کنندگان مهم‌ترین حقایق در مورد برنامه تلویزیونی , اندازه و ترکیب مخاطبان آن است . اندازه مخاطبان میزان پولی را که رادیو و تلویزیون می‌توانند یک تبلیغات را شارژ کنند تعیین می‌کند , و ترکیب مخاطب انتخاب مجری تبلیغات را تعیین می‌کند تا زمانی که یک پیام خاص که در بخش خاصی از مردم هدایت می‌شود , اجرا شود .
از آنجا که تلویزیون از حرکت و کلمات , گرافیک , صدا و موسیقی استفاده می‌کند , رسانه ارزشمندی برای محصولاتی است که خود را به نمایش می‌گذارند . هیچ رسانه دیگری در نشان دادن این که یک اتومبیل چقدر سریع می‌تواند سرعت خود را تسریع کند یا اینکه یک برند ساعت مچی چگونه در معرض سو استفاده قرار می‌گیرد و به دویدن ادامه می‌دهد , موثر نیست . به طور مشابه , این یک رسانه ایده‌آل برای انتقال یک حالت یا یک منفعت احساسی برای محصولاتی مانند تماس‌های تلفنی با فاصله طولانی است .

 

 

مزایای سئو:5 مزیت سئو

مزایای سئو برای کسب کار فراوان است.در اینجا 5 مزیت برتر سئو را برای کاربران گرامی قرار داده ایم.

مزاياي سئو,دانلود برنامه مزاياي سئو,برنامه توپ مزاياي سئو,برنامه کاربردي ويندوز مزاياي سئو,برنامه خوب مزاياي سئو,برنامه بهينه سازي  مزاياي سئو, برنامه پشتيبان گيري مزاياي سئو,برنامه جديد مزاياي سئو,برنامه بهينه سازي به نام مزاياي سئو,دانلود نرم افزار دکستاب مزاياي سئو,دانلود نرم افزار جديد مزاياي سئو,دانلود نرم افزار قديمي مزاياي سئو.

برای سئو برنامه های کاربردی فراوانی مانند گوگل وبمستر و گوگل آنالایتیکس وجود دارد .

در این صفحه از سایت جام ارژنگ به 5 مزیت برتر سئو پرداخته ایم که میتواند برای خوانندگان بسیار مفید باشد.

سئو یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک استراتژی بازاریابی آنلاین موثر است . این ۵ فایده مهم سئو است که نشان می‌دهد اگر در حال حاضر این کار را انجام نمی‌دهید - خوب , پس شاید شما باید این کار را بکنید .
اگرچه چشم‌انداز دیجیتال به طور چشمگیری تغییر کرده‌است چون بازاریابی موتور جستجو به یک هدف اصلی تبدیل شده‌است سئو یک استراتژی بازاریابی موثر
ما حتی تا آنجا پیش می‌رویم که بگوییم سئو به یکی از موثرترین و مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی است .
سئو مخفف چیست ؟
به بیان ساده ، این فرآیند دریافت کنندگان واجد شرایط برای بازدید از سایت شما با بهبود عملکرد سایت شما در نتایج موتور جستجو است .
یک اهمیت کلیدی این است که بازاریابی سئو ترافیک ارگانیک را از افرادی که به دنبال چیزهای آنلاین می‌گردند , در مقابل ترافیک جستجوی پرداخت‌شده , که از آگهی دست‌مزد به ازای هر کلیک ( PPC ) ناشی می‌شود , می‌راند .
اگر مطمئن نیستید چرا هیچ کدام از این کارها را انجام می‌دهید ، به مکان مناسب رسیده‌اید .
حتی اگر با سئو آشنا هستید و همچنین تفاوت بین یک برچسب عنوان و یک گرایش ۳۰۱ را می‌دانید ، ممکن است در این فکر باشید که شما در مورد این سئو چقدر نیاز دارید .

مزایای سئو:مزیت اول

افزایش موقعیت‌های ترافیک - بالا در نتیجه موتورهای جستجو , اکثر تاثیرات و کلیک را دریافت می‌کنند, بنابراین رتبه‌بندی در این موقعیت‌های عالی می‌تواند منجر به افزایش قابل‌توجه ترافیک وب سایت شما شود . سئو بر ایجاد برچسب‌های عنوان و کلید واژه مرتبط , که در صفحات نتیجه نشان داده می‌شوند , تمرکز دارد . استفاده از برچسب‌ها و توصیفات بهینه به افزایش نرخ کلیک کمک می‌کند , که افزایش در ترافیک وب واجد شرایط را افزایش می‌دهد .

مزایای سئو:مزیت دوم

سئو به نتایج قابل ‌اندازه‌گیری بدون توجه به این که آیا شما یک سایت تجارت الکترونیک یا غیر الکترونیکی هستید ، فراهم می‌کند ، بنابراین هنگامی که این کار به ROI می‌رسد ، هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد . آژانس‌های سئو قادر به ردیابی تقریبا ً هر جنبه از استراتژی سئو هستند، مانند افزایش در رتبه‌بندی‌ها ، ترافیک و تبدیلات . تجزیه و تحلیل جامع توانایی حفر در سطح دانه‌ای و دیدن اطلاعات جمعیتی و دیگر معیارهای تعامل برای افرادی که با وب سایت شما تعامل دارند را فراهم می‌کند . سایت‌های تجارت الکترونیکی ، آژانس‌های سئو می‌توانند ببینند که کدام مسیر برای تکمیل یک فروش ، تمام راه‌هایی که به آن کلیدواژه ‌ها برای جستجوی شما قبل از خرید استفاده می‌کنند ، نیاز دارند . 

مزایای سئو:مزیت سوم

هزینه - اثربخشی - سئو به یکی از اهداف استراتژی‌های بازاریابی مقرون‌به‌صرفه است , زیرا آن‌ها کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که به طور فعال به دنبال محصولات و خدمات شما هستند . لینک‌های ورودی سئو به کسب و کارها کمک می‌کند تا در مقابل استراتژی‌های خارج از صدا مانند تماس سرد , پول ذخیره کنند . در حالی که تماس تلفنی می‌تواند یک استراتژی موثر باشد , این امر منجر به ایجاد ۶۱ درصد بیشتر از هدایت تولید شده توسط یک استراتژی داخلی مانند سئو می‌شود . و از آنجا که سئو همچنین کاربرانی را هدف قرار می‌دهد که به طور فعال در جستجوی محصولات و خدمات مانند شما هستند , ترافیک حاصل از سئو به مراتب بهتر از بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی دیگر است که منجر به‌صرفه جویی هزینه برای شرکت‌ها می‌شود .

مزایای سئو:مزیت چهارم

افزایش قابلیت استفاده - در تلاش برای راحت‌تر کردن وب سایت تان برای جستجوی موتورهای جستجو ، سئو به طور همزمان به ایجاد وب سایت تان برای کاربران نیز کمک می‌کند . سئو شامل چینش دوباره معماری سایت و پیوندها برای ایجاد صفحات در وب سایت برای یافتن و هدایت است. این کار نه تنها باعث می‌شود موتور جستجو به سایت شما بخزد و صفحات را پیدا کند ، بلکه باعث می‌شود که کاربران اطلاعات در وب سایت خود را نیز پیدا کنند .

مزایای سئو:مزیت پنجم

آگاهی از برند - از آنجایی که رتبه‌بندی موقعیت بالا منجر به تاثیرات مهم می‌شود, داشتن وب سایت شما در این موقعیت‌های عالی در صفحات نتیجه به معنی قرار گرفتن بیشتر برای وب سایت شما است . به علاوه , بودن در صفحه اول برای کلمات کلیدی مورد نظر شما نه تنها به کاربران کمک می‌کند که برند خود را با آن کلمات کلیدی مرتبط کنند , اما اعتماد به نفس از زمانی که شرکت‌ها در صفحه اول به طور کلی قابل قابل اعتماد تلقی می‌شوند . هرچه صفحات شما و رتبه محتوا در موتورهای جستجو بیشتر باشد , شانس بیشتری برای کاربران فراهم کنید تا محتوای شما را ببینند و با برند شما ارتباط برقرار کنند .