• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

20 بهترین مقاله سئو

20 بهترین مقاله سئو برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو

شغل سئو در طول زمان به دلیل به روز رسانی های گوگل، ظهور موبایل، تغییرات در SERP ها و غیره تکامل یافته است. اما چگونه سئو در طول سال‌ها تغییر کرد و آیا تکنیک‌های قدیمی‌تر سئو امروزه هنوز مفید هستند؟ در این مقاله خواهید آموخت که چگونه نقش سئو در طول زمان تغییر کرده است و امروزه از چه تکنیک های موفق سئو استفاده می شود. همچنین در مورد برخی از ابزارهای عالی SEO که می توانید از آنها استفاده کنید و منابع ارزشمند سئو را بدست آورید، آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب: 

اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید یا در حال انجام بازاریابی آنلاین برای مشتریان خود هستید، پس باید حداقل دانش اولیه SEO را داشته باشید. خوشبختانه امروزه یادگیری سئو اصلا سخت نیست و گران نیست! برای یادگیری نحوه رشد کسب و کار آنلاین خود با استفاده از سئو، نیازی به پرداخت هزینه برای دوره های گران قیمت ندارید. بسیاری از وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرهای بازاریابی اطلاعات ارزشمندی را در وب سایت ها و وبلاگ های خود به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدانید به کجا نگاه کنید و مشتاق یادگیری باشید. 

 

بدون سئو، شما مجبورید سرمایه گذاری هنگفتی برای تبلیغات داشته باشید و با تکیه بر تبلیغات برای شما ترافیک ایجاد کنید. بهینه سازی موتورهای جستجو به شما امکان می دهد ترافیک طبیعی و ارگانیک را از موتورهای جستجو ایجاد کنید – ترافیکی که نیازی به پرداخت مداوم برای آن ندارید. بنابراین همه، چه شما در حال ایجاد وب سایت برای دیگران هستید یا کسب و کار خود را با یک وب سایت آنلاین دارید، باید بهترین وبلاگ های سئو را مطالعه کرده و در زمینه سئو متخصص شوید.

برای اینکه کارها را برای شما آسان‌تر کنیم، ما 20 مقاله بهترین سئو را انتخاب کرده‌ایم تا وب‌سایت‌های شما را بهتر در موتورهای جستجو رتبه بندی کنیم و ترافیک ارگانیک را به وب سایت شما بیاوریم. این مقالات جامع سئو اطلاعات ارزشمندی را در مورد نحوه بهینه سازی وب سایت خود برای گوگل و سایر موتورهای جستجوی محبوب به شما می دهد. بیاموزید که چگونه برای برخی از کلمات کلیدی خاص رتبه اول را کسب کنید، چگونه بدون جریمه شدن توسط گوگل لینک بسازید، چگونه بک لینک خود را افزایش دهید، حساب Google Analytics خود را تغییر دهید، و موارد دیگر!

چگونه رتبه اول "ناسالم ترین غذاها" را برای 1.5 سال کسب کردیم؟

در این مطالعه موردی سئو، شما می‌خواهید استراتژی دقیق سئو را یاد بگیرید که نویسنده برای رتبه 1 برای کلمه کلیدی "ناسالم‌ترین غذاها" استفاده کرده است. همچنین، آیا می‌دانستید که محتوای طولانی و کامل در بیشتر موارد رتبه بهتری نسبت به محتوای کوتاه دارد؟ این روند مدتی است که صادق است و در آینده نیز صادق تر خواهد شد. وقتی کسی مقاله‌ای می‌نویسد که از نظر محتوا محدود باشد، مثلاً 300 تا 400 کلمه داشته باشد، گوگل و سایر موتورهای جستجو به سادگی این محتوا را مفید نخواهند دید. در دنیای رقابت شدید برای نتایج جستجو، وب‌سایت‌های دیگر به سادگی شما را «بی‌نویسنده» می‌کنند و محتوای دقیق‌تر و کامل‌تری ارائه می‌دهند.

چگونه در 15 سال ناسالم ترین غذاها را رتبه بندی کردیم؟

علیرغم مزایای متعدد تغییر به HTTPS، بسیاری از سئوکاران و صاحبان وب سایت این کار را انجام نداده اند. در این راهنمای سئو که به راحتی می توانید این کار را انجام دهید و چرا توصیه می شود، بیاموزید.

HTTP HTTPS راهنمای سئو برای ایمن سازی وب سایت

سیر تکامل سئو

سئو یک چشم انداز همیشه در حال تغییر است. سئو چیزی است که ما را ملزم به انطباق و غلبه بر چالش‌های ناشی از تغییرات بی‌پایان سئو توسط موتورهای جستجو می‌کند. بنابراین در صدر آخرین روندهای سئو قرار بگیرید و در ادامه، نه تنها با وب سایت های خود خوب عمل خواهید کرد، بلکه در ایجاد وب سایت های سئو پسند برای مشتریان نیز متخصص خواهید بود. چگونه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در طول سال ها تغییر کرد؟ در این مقاله مفید در مورد سیر تکامل سئو اطلاعات کسب کنید.

تکامل سئو

327+ مکان برای جذب ترافیک به وبلاگ شما

آیا می دانید بهترین راه برای ایجاد ترافیک در وب سایت شما چیست؟ در واقع بسیار ساده است. این مقاله منابع متعددی را در مورد چگونگی افزایش ترافیک وب سایت و کسب بک لینک های ارزشمند در اختیار شما قرار می دهد که به استراتژی سئوی شما کمک می کند.

327+ مکان برای جذب ترافیک به وبلاگ شما

تحقیق کلمات کلیدی: عنصر کلیدی سئو و بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا و سئو هرگز نباید از هم جدا شوند، این همان چیزی است که ستون نویس تراند لینگبو پیشنهاد می کند که تحقیقات کلیدواژه قوی می تواند و باید برای پشتیبان گیری از استراتژی بازاریابی محتوای شما استفاده شود. در مقاله زیر در مورد این موضوع بیشتر بدانید.

بازاریابی محتوایی تحقیق کلمات کلیدی

نحوه استفاده از ابزارهای رتبه بندی SE برای انجام ممیزی وب سایت

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه وب سایت خود را ممیزی کنید، در اینجا مقاله ای وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه با استفاده از رتبه بندی SE این کار را بدون زحمت و با دقت انجام دهید. با اجرای ممیزی‌های فنی و قابلیت استفاده، می‌توانید تمام فاکتورهای مهم سئو را که باید بدانید، کشف کنید. همه آنچه را که باید بدانید مانند رقابت، خطاهای صفحه، مشکلات بک لینک، سلامت سایت، رتبه بندی کلمات کلیدی، سرعت سایت و موارد دیگر را در یک مکان کشف کنید. در اینجا یک نکته وجود دارد - داشتن میزبان مناسب به طور چشمگیری به سرعت سایت کمک می کند که در سال 2021 بسیار مهم است. زمانی که می توانید در جستجوی سئوی خود بسیار به دست آورید، ارزش بررسی رتبه بندی SE را دارد.

راهنمای لینک ساز برای فرود "پیوندهای جمع بندی"

این یک مقاله عالی است که می تواند به شما کمک کند پیوند خود را در جمع بندی پیوندهایی مانند این دریافت کنید. همچنین حاوی 6 راهنمای ویدیویی برای پیوند جمع بندی است که به شدت پیشنهاد می کنم آنها را بررسی کنید.

راهنمای لینک ساز برای فرود "پیوندهای جمع بندی"

چگونه دسترسی فیسبوک خود را بهینه کنیم

رسانه های اجتماعی تاثیر زیادی بر سئو دارند و این بارها ثابت شده است. محتوای اجتماعی بسیار بیشتر از قبل نمایه خواهد شد. نکته جالب در مورد این روند این است که بیشتر موارد از طریق رسانه های اجتماعی صحبت می شود. بنابراین ما شاهد نتایج بیشتر و بیشتری از بحث های رسانه های اجتماعی در مورد موضوعات خاص در موتورهای جستجو خواهیم بود. گوگل به طور فزاینده ای در ایجاد تمایز بین محتوای "خبرگزار" و سایر محتواها خوب شده است. در این مقاله بیاموزید که چگونه دسترسی فیسبوک خود را به حداکثر برسانید.

نحوه بهینه سازی دسترسی فیسبوک

19 راهبردهای ایجاد پیوند / گسترش ارتباط که کار می کنند

در این مقاله، 19 استراتژی مختلف ایجاد لینک و توسعه را یاد خواهید گرفت که واقعا کار می کنند!

19 راهبردهای ایجاد پیوند / گسترش ارتباط که کار می کنند

چگونه سایت خبری خود را بهینه کنیم

نکته سئو بالا را در مورد نوشتن مقالات طولانی به یاد دارید؟ خوب، همیشه اینطور نیست. به عنوان مثال سایت های خبری را در نظر بگیرید! در برخی موارد، محتوای زیادی در مورد یک موضوع وجود ندارد، بنابراین محتوای کوتاه ممکن است بسته به جایگاه شما همچنان برای شما مفید باشد. اگر وب سایت شما مربوط به اخبار است، کارهای زیادی برای بهینه سازی سایت خبری شما برای موتورهای جستجو می توان انجام داد. از این مقاله چه چیزی را بیاموزید.

نحوه بهینه سازی سایت خبری

نحوه تنظیم استراتژی سئو با طرح تبلیغاتی SERP جدید گوگل

تغییرات اخیر گوگل، بازاریابان جستجوی پولی را به یک حلقه واداشت، اما در مورد متخصصان جستجوی ارگانیک چطور؟ ستون نویس Dan Bagby در این مقاله به بررسی تاثیر بر سئو می پردازد.

چگونه استراتژی SEO طرح تبلیغات SERP گوگل

نحوه ایجاد پیوندهای محلی [کلاه سفید] بر اساس بودجه

این یک ویدیو عالی است که به شما یاد می دهد چگونه با بودجه ای لینک بسازید. مقاله همچنین حاوی متن است.

نحوه ایجاد پیوندهای محلی [کلاه سفید] بر اساس بودجه

سئو در عمل

ساختار این مقاله بیشتر شبیه به یک کتاب الکترونیکی است و اطلاعات ارزشمند سئو را به ویژه برای مبتدیان سئو مفید است. در مورد بهترین شیوه های سئو صحبت می کند.

سئو در عمل

چگونه با ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی کلمات کلیدی را پیدا کنیم

در این مقاله با نحوه یافتن کلمات کلیدی مورد نظر در کسب و کار خود، تفاوت بین کلمات کلیدی دو کلمه ای، کلمات کلیدی دم بلند و کلمات کلیدی پولی، تفاوت بین سایت های تخصصی در مقابل وبلاگ های وابسته و همچنین با 2 ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی آشنا خواهید شد. برای پیدا کردن کلمات کلیدی سودآور به تعداد دلخواه.

سئو کلمات کلیدی سودآور

6 هک سئو گوگل آنالیتیکس برای افزایش ترافیک جستجوی شما

این پست 6 هک مورد علاقه من در گوگل آنالیتیکس سئو را ارائه می دهد که باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و بینش عالی می شود.

6 Google Analytics SEO ترافیک جستجو را هک می کند

از Yoast بپرسید: چگونه به یک SEO برجسته تبدیل شوید

وبلاگ YOAST منبع ارزشمندی از اطلاعات SEO است. برای مثال این یکی را بررسی کنید. می توانید در کانال آنها مشترک شوید و همیشه نکات مفیدی را یاد بگیرید.

از Yoast SEO بپرسید

 

راهنمای سئو کلاه سفید برای وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان امروزه یکی از موثرترین تکنیک های لینک سازی است که بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرد. یاد بگیرید که چگونه از آن به درستی استفاده کنید و ترافیک وب سایت خود را به حداکثر برسانید!

راهنمای سئو کلاه سفید وبلاگ نویسی مهمان

10 موردی که سایت شما برای رتبه بندی امسال در گوگل به آن نیاز دارد [تحلیل]

به روز شده برای سال 2021: طراحی موبایل اول برای هر طراح و توسعه دهنده وب ضروری است. همانطور که همه ما می دانیم، ایجاد یک وب سایت سئو پسند که سازگار با موبایل نباشد منسوخ شده است. در عصر حاضر، همه یک تلفن هوشمند یا تبلت دارند و بیشتر مردم از دستگاه های تلفن همراه خود برای گشت و گذار در اینترنت، خرید و انجام کارهای دیگری که عادت کرده اند روی رایانه های رومیزی/لپ تاپ خود انجام دهند، استفاده می کنند. در واقع، آخرین تحقیقات نشان می دهد که استفاده از تلفن همراه در ایالات متحده در حال حاضر بیشتر از استفاده غیر موبایلی است. علاوه بر این، مدتی پیش گوگل رسما اعلام کرد که هنگام نمایش نتایج خود از سازگاری با موبایل به عنوان یک فاکتور رتبه بندی استفاده می کند (به هر حال، می توانید از ابزار سازگار با موبایل گوگل برای بررسی اینکه آیا وب سایت شما از آستانه سازگاری با موبایل عبور کرده است یا خیر) استفاده کنید. . بنابراین برای همه طراحان، ایجاد وب‌سایت‌هایی با رویکرد اول موبایل نه تنها مهم، بلکه ضروری است. در حالت ایده‌آل، همه طرح‌های شما باید واکنش‌گرا باشند، با این حال، برخی از صاحبان وب‌سایت هنوز نسخه‌های جداگانه وب‌سایت را برای دستگاه‌های تلفن همراه و غیر همراه انجام می‌دهند. در این پست، ده نتیجه جستجوی برتر و ده محتوای برتر در سال گذشته را برای چند مورد از عبارات کلیدی مورد علاقه من پیدا خواهید کرد.

رتبه در گوگل

44 کارشناس نکته شماره 1 خود را برای ایجاد لینک و سئو فاش می کنند

اگر شما یک وبلاگ نویس، بازاریاب یا وابسته هستید که می خواهید چند استراتژی و نکات جدید ایجاد لینک را برای به دست آوردن ترافیک بیشتر یاد بگیرید، این مقاله نکات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، آیا از اهمیت روزافزون جستجوی محلی اطلاع داشتید؟ همانطور که بیشتر شما می دانید، گوگل شروع به نمایش نتایج جستجوی محلی بر اساس محل جستجوی شخصی کرده است. این بدان معناست که برای هر کسب و کار فیزیکی که محدود به یک منطقه خاص است، بهینه سازی جستجوی محلی یک امر ضروری است.

نکات لینک سازی

آموزش افزونه Yoast SEO

آیا در پیکربندی افزونه Yoast SEO خود با مشکل مواجه هستید؟ این آموزش ها به شما کمک می کند!

آموزش افزونه Yoast SEO

چگونه از پشته فناوری بازاریابی خود استفاده می کنم (نسخه SEO)

مایکل شیرر، ستون نویس، ابزارهایی را که از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا تولید محتوا و دسترسی به لینک سازی استفاده می کند، مرور می کند.

پشته فناوری بازاریابی

عوامل کلیدی سئو وب سایت

عوامل کلیدی سئو وب سایت

پس از بررسی برخی از عوامل کلیدی ایجاد محتوای باکیفیت برای مخاطبان و موتورهای جستجو، از بازاریابان خواستیم نمونه‌هایی از پست‌های با عملکرد برتر خود را به اشتراک بگذارند - این محتوایی است که با موفقیت بهینه‌سازی شده است تا در SERP رتبه بالایی کسب کند.

در برخی موارد، این موقعیت موفقیتی را برای کسب و کار آنها به همراه داشت. اکنون یک کسب و کار کوچک به جای پرداخت هزینه برای هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی از طریق AdWords، هر ماه 1000 دلار ترافیک وب ورودی رایگان دریافت می کند. کسب‌وکارهای دیگر حتی مشتریان جدیدی را از محتوای با رتبه‌ی بالای خود جذب کردند. (ما عاشق دیدن بازاریابی محتوا در عمل هستیم !)

در اینجا نمونه هایی از محتوای باکیفیت و کارهایی که متخصصان بازاریابی انجام دادند تا محتوای خود را در بالای نتایج جستجو قرار دهند، آورده شده است.

تبلیغات بومی ، Outbrain
لیراز پست، مدیر سئو

عوامل کلیدی سئو: جامع، تجربه کاربری خوب، تحقیق شده، تبلیغ شده، به طور مداوم برای تازگی به روز می شود

این یک صفحه فرود قدیمی بود که برای فعالیت رسانه پولی گذشته ما استفاده می شد، اما ما این تغییرات را برای بهینه سازی آن برای جستجو انجام دادیم:

  1. تغییرات طراحی: ما طراحی صفحه خود را به طور کامل تغییر دادیم و آن را برای موبایل واکنش گرا کردیم.
  2. تغییرات محتوا: ما تحقیقات کلمات کلیدی و تحقیقات رقبا را برای ایجاد یک راهنمای جامع برای تبلیغات بومی انجام دادیم. ما می‌خواستیم مطمئن شویم که خوانندگان ما می‌توانند به طور کامل بفهمند که چگونه و چرا تبلیغات بومی می‌توانند برای کسب‌وکارشان کار کنند.
  3. ما آن را در پست‌های اصلی وبلاگ و صفحات محتوا و همچنین در ناوبری به عنوان پیوندهای داخلی گنجانده‌ایم.
  4. ما از طریق کانال های رسانه های اجتماعی و در Outbrain به اشتراک گذاشتیم.
  5. ما دائماً این صفحه را با منابع و تحقیقات جدید ویرایش و به روز می کنیم.

بعد از سه ماه مشخص شد و از موقعیت 78 به 4 در تمام دم‌های بلند نیز ارتقا پیدا کردیم. ما بک لینک های طبیعی برای این قطعه به دست آوردیم و اکنون به طور طبیعی به عنوان اعتبار پیوند، نقل قول های زیادی از این صفحه دریافت می کنیم.

google-i-at-is-and-how-its-high-high-content- را بهبود می بخشد

الزامات مجوز پیمانکار ، TrustedPros
Nicole Silver، متخصص روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال

عوامل کلیدی سئو: یک شکاف محتوا را پر می کند، به یک سوال پاسخ می دهد، عمیقاً تحقیق شده، جامع است

تیم من متوجه شد که اطلاعات کمی وجود دارد که به این سوال پاسخ می دهد: "آیا پیمانکار من مجوز دارد؟" ما متوجه شدیم که باید صفحاتی ایجاد کنیم که این نیاز را برآورده کند. برای ما مهم این نبود که محتوایی را از آب بیرون بیاوریم یا محتوایی را بنویسیم که بهتر از قطعات موجود باشد. ما فقط نیاز داشتیم به سؤالی که مردم می‌پرسیدند پاسخی کاملاً تحقیق شده ارائه دهیم، اما هیچ منبع واقعی برای آن نداشتیم .

من محتوا را با انجام برخی تحقیقات شدید در مورد شرایط شغلی ماهر تولید کردم. با هیئت های تجاری و سازمان های دولتی تماس گرفتم. من به هر صفحه وب صنعت تجارت که می توانستم نگاه کردم. اگر در اطلاعات آنلاین ناهماهنگی وجود داشت، با نماینده تماس می گرفتم. من همه آن تحقیقات را در یک صفحه در هر استان در یک موضوع سازمان یافته ترکیب کردم. من مطمئن شدم که برای هر تجارت مرتبط در صنعت بهبود خانه پاسخ داده ایم. کار کرد. این صفحات همچنان در صفحه اول - حتی اولین نتیجه - جستجوهای مستقیم و غیرمستقیم گوگل قرار دارند.

چگونه جواهرات را در خانه ایمن نگه داریم، فروشگاه درب مخفی
جان هریس، رهبر بازاریابی و توسعه تجارت

عوامل کلیدی سئو: تحقیق شده، مرتبط با منابع باکیفیت، کلیدواژه طولانی هدف، بهینه سازی تصویر، به روز رسانی مداوم برای تازگی

ما یک نتیجه رتبه بندی SERP ایجاد کردیم که واقعاً من را شگفت زده کرد - عمدی نبود! و این فقط هر اصطلاحی نبود، بلکه "صندوق جواهرات خانگی" (رتبه دو) و حتی "جنس جواهرات" (رتبه چهار) بسیار ارزشمند و هدفمند بود. هزینه هر کلیک با فهرست‌های AdWords معادل بیش از 3.5 دلار است، بنابراین ما اساساً بیش از 1000 دلار ترافیک ورودی رایگان به وب‌سایت خود را ماهیانه دریافت می‌کنیم. برای یک شرکت کوچک، این مقدار زیادی است.

وب سایت یک ساله ما، با منابع و بک لینک های بسیار کمی، توانست به طور ناخواسته به این مهم دست یابد، زیرا من به دنبال کلمه کلیدی طولانی تر، کمتر جستجو شده و کم ارزش تر بودم: "چگونه جواهرات را در خانه ایمن نگه داریم" (50 جستجو در ماه).

ما یک محصول بسیار غیرمعمول داریم: ما سیستم‌های کامل درهای مخفی را می‌فروشیم - قفسه‌های کتاب و درهای آینه‌ای که به راحتی می‌توان آنها را به جای درب کمد نصب کرد، به عنوان مثال، تبدیل یک کمد دیواری به یک منطقه به زیبایی پنهان و ایمن. مردم آن را جذاب می‌دانند، اما برای یافتن خریداران واقعی باید به جمعیت‌شناسی بسیار هدفمند دست یابیم - کسانی که به حفظ جواهرات با ارزش در خانه اهمیت می‌دهند، مثال خوبی است.

در اینجا نحوه تولید محتوا آمده است:

  1. از Google Keyword Planner برای مشاهده آنچه که مردم در وهله اول جستجو می کردند استفاده کرد
  2. جستجوی زیادی در گوگل با موضوع ایمن سازی جواهرات انجام داد
  3. بررسی های واقعی از پاسخ سارقان پیدا شد
  4. حقایق و عبارات کلیدی را از مقالات برجسته کردم - می توانم بقیه مطالب را بر اساس آن پر کنم

در اینجا نحوه رتبه بندی ما (به طور تصادفی) برای این اصطلاحات عالی آمده است:

  1. اصطلاح "جنس جواهرات" اتفاقاً در کلمه کلیدی دم بلندتر مورد نظر ما وجود داشت
  2. به منابع عالی رتبه مانند مقالات خبری مرتبط است
  3. تصاویر فایل موجود را تغییر نام داد و آنها را برای کلمه کلیدی صفحه ما برچسب گذاری کرد
  4. محتوای صفحه نسبتا طولانی (در مقایسه با بیشتر صفحات محصول!) با بیش از 500 کلمه ایجاد کرد
  5. صفحه را مستقیماً به گوگل ارسال کرد
  6. هر سه ماه یکبار 25 درصد یا بیشتر از محتوا را بازنویسی می کرد
  7. صفحه را در ناوبری اصلی ما قرار دهید
  8. از صفحات داخلی به این صفحه پیوند داده شده است، با استفاده از کلمه کلیدی مورد نظر ما ("محصول جواهرات" هنگامی که متوجه شدم رتبه بندی شده است)
  9. شش تا نه ماه صبر کرد!

راهنمای نهایی عکاس برای بازاریابی دیجیتال ، بازخورد،
اریک جانسون، خالق محتوای دیجیتال

عوامل کلیدی سئو: نوشته شده برای یک مخاطب خاص، پاسخ به سوالات، جامع، تصویری

من یک قطعه نوشتم که به صفحه اول گوگل برای عبارت جستجوی «بازاریابی دیجیتال برای عکاسان» افزایش یافت. این پست در نتیجه برخی از اشتباهات مهم نوشته شده است که من می‌دیدم که دوستان شخصی هنگام تلاش برای بازاریابی مشاغل عکاسی خود مرتکب می‌شوند. بلافاصله پس از اشتراک گذاری، این دوستان به من گفتند که مطالب به بسیاری از سوالات آنها پاسخ داده است. و سپس آن را در صفحه اول برای جستجوی مربوطه در گوگل پیدا کردم.

من به این نتیجه رسیدم که هیچ روش بهینه سازی کلمه کلیدی به اندازه یک پست عالی که بسیار مرتبط و متمرکز است کارآمد نخواهد بود . بلافاصله پس از ارسال مقاله، بازخورد خوبی از عکاسانی که می‌شناختم و عکاسانی که هرگز ندیده بودم، دریافت کردم. شرکت من حتی یک عکاس را به عنوان مشتری به عنوان نتیجه مستقیم این پست دعوت کرد .

با این حال، موفقیت در SERP ها شگفت انگیز بود. این تئوری من است که صفحه تنها بر اساس ارتباط برنده شد. فقط به اندازه کافی تمرکز کلمه کلیدی برای کمک به گوگل برای درک موضوع وجود داشت، و بقیه نتایج از ارزشی بود که پست ارائه کرد. هنگامی که به صفحه یک رسید، هیچ بک لینک و سیگنال مهم دیگری در خارج از صفحه نداشت. به گفته موز، سایت ما در آن زمان حتی از اعتبار دامنه بالایی برخوردار نبود. از زمان نوشتن این پست، استراتژی خود را مجدداً تعریف کردم تا ابتدا روی ارتباط تمرکز کنم.

مردم در سال 2017 چقدر برای تلفن همراه خود وقت می گذارند؟ ، درخواست متن
کنت برک، مدیر بازاریابی

عوامل کلیدی سئو: پاسخ به یک سوال، تحقیق عمیق، نمودارها و تصاویر، خوانایی مناسب برای مخاطبان هدف

اگر چیزی مانند "چقدر از تلفن هایمان استفاده می کنیم؟" را جستجو کنید. میانگین مقاله از یک منبع خبری اصلی است که یک مطالعه یا اطلاعیه اخیر را پوشش می دهد. محتوای واقعا خوب یک گزارش جدید و برخی داده های تاریخی را پوشش می دهد. آنها به سوال پاسخ می دهند، اما به یاد ماندنی نیستند.

برای ایجاد چیزی 10 برابر بهتر، چندین مطالعه اخیر و عمیق را پوشش دادم، یک تجزیه و تحلیل تاریخی ارائه دادم، همه آن را به صورت عادی بیان کردم و گام های بعدی قابل اجرا را به مخاطبان ارائه دادم. من همچنین نمودارها و سایر تصاویر مفید را در سراسر مقاله قرار دادم. این مقاله اکنون در بالای نتایج جستجو نشان داده می شود و حدود 15000 بازدید در ماه دریافت می کند.

SEO-example-blog

بهترین برندهای لوکس مبلمان فضای باز ، دکوراسیون داخلی
بیل فریس، رئیس جمهور

عوامل کلیدی سئو: تحقیق کلمات کلیدی و رقبا، پاسخ به سوالات، اصطلاحات معنایی، بهینه سازی تصویر، استراتژی پیوند، تبلیغات

Decor Interiors یک فروشگاه خرده فروشی تجارت الکترونیک است که در صنعت بسیار رقابتی مبلمان منزل و ادارات مجلل فعالیت می کند. ما تعدادی برند مبلمان فضای باز رده بالا را داریم که به اندازه همتایان داخلی خود در فضای آنلاین رایج نیستند، اما همچنان پیشنهاد بالایی برای جایگاه برتر در Google AdWords دارند.

به جای صرف هزینه زیاد برای جستجوی پولی و تلاش برای رقابت با رقبای بزرگ با جیب های عمیق مانند Wayfair، تصمیم گرفتیم که بهتر است محتوای قوی ایجاد و ترویج کنیم که ترافیک ارگانیک را در نتیجه عملکرد برتر SERP جذب کند و امیدواریم. یک قطعه ویژه تولید کنید.

ایجاد موضوع: در ابتدا، من به سادگی «مبلمان در فضای باز» را در Answer the Public وارد کردم تا ببینم چه سؤالات و عبارات مرتبطی اغلب جستجو می شوند. سپس این سؤالات را در جستجوی Google وصل کردم تا ببینم کدام یک قطعه‌های ویژه تولید می‌کنند.

تحقیق کلمات کلیدی: من از Answer the Public، Google AdWords، Ahrefs و نتایج جستجوی گوگل برای شناسایی کلمات کلیدی و حجم جستجوی نسبی آنها استفاده کردم. هنگامی که یک پرس و جو منجر به یک قطعه ویژه شد، من نگاه کردم تا ببینم کدام کلمات در بسیاری از نتایج پررنگ شده اند - نشانه ای از اینکه گوگل ارزشی در آنها پیدا کرده است.

ایجاد محتوا: با استفاده از سوالات و عباراتی که مشخص شد، مقاله ای ایجاد کردم که برترین برندهای باکیفیت در مبلمان پاسیو را فهرست کرده است. یکی از رقیبان رتبه اول را داشت و 10 نفر برتر خود را فهرست کرد، بنابراین من سطح اولیه را ارتقا دادم و 15 مورد برتر را توسعه دادم (بعداً به 20 رسید). مطمئن شدم که نام پست وبلاگ به یکی از سؤالات کلیدی که یک قطعه ویژه را ایجاد می کند پاسخ می دهد - "بهترین برندهای مبلمان لوکس فضای باز". سؤالات دیگری در بسیاری از تگ های سرصفحه در مقاله پرسیده شده و/یا پاسخ داده شده است.

در این نمونه خاص، من مطمئن شدم که عبارت‌های معنایی مانند پاسیو، عرشه، باغ، کنار استخر و همچنین بالا، گران، کیفیت بالا، ممتاز و غیره را شامل می‌شود. همچنین تصاویر بسیاری را اضافه کردم که نام فایل‌ها شامل کلمات کلیدی یا مارک‌های مربوطه بود. علاوه بر این، من مطمئن شدم که پیوندهای خروجی به وب سایت های معتبر مرتبط و پیوندهای داخلی به پست های وبلاگ دیگر دارم که به سؤالات اضافی پاسخ می دهد یا مشکلات را حل می کند.

ارتقاء: هنگامی که مقاله در وب سایت اصلی ما ارسال شد، با ارسال آن به منابع مختلف آگاهی خود را افزایش دادم. من پست های تبلیغاتی را در فیس بوک و توییتر انجام دادم، و همچنین پیوندی به مقاله در Google+، Reddit و سایت صنعتی Houzz ارسال کردم. علاوه بر این، من بک لینک های مقاله را در پست های مهمان قرار دادم که در سایت های معتبر دیگر سفارش داده ایم و نظرات خود را در انجمن های مختلف با بک لینک به مقاله ارائه کرده ایم.

نتیجه: پس از چند هفته، شاهد بهبود چشمگیری در عملکرد کلمه کلیدی و SERP خود مقاله بودیم. هنگامی که در صفحه اول Google SERP قرار گرفتیم، من به تغییر دادن و اضافه کردن به مقاله ادامه دادم تا زمانی که قطعه ویژه قبلی را جایگزین کردیم. این افزایش قابل توجهی در ترافیک ارگانیک و تکراری به سایت ما ایجاد کرده است و منجر به فروش جدید مبلمان فضای باز شده است.

فراخوان اقدام برای اینفوگرافیک نحوه اندازه گیری بازاریابی محتوا

گوگل چقدر طول می کشد تا یک سایت جدید را ایندکس کند؟ ، بازاریابی اهرمی
اریک یاسی، متخصص محتوای آنلاین

عوامل کلیدی سئو: منابع خبره، گرافیک سفارشی، زمان بارگذاری بهینه، تبلیغات

بازاریابی اهرمی با این مقاله موفقیت آمیز بود، که در آن ما آنچه را که در مورد فرآیند نمایه سازی برای گوگل می دانیم و کارهایی که می توان انجام داد تا اطمینان حاصل کرد که سایت جدید شما (و صفحات جدید) به طور قانونی با استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید و توصیه های گوگل ایندکس می شوند را بررسی کردیم. رویه ها

این قطعه با هدف خاص ارائه اطلاعات دقیق تر، به روزتر و قوی تر از رقبای ما نوشته شده است. دانش داخلی سئو و آزمایشات خودمان به ما کمک کرد تا این بخش را با اطلاعات مبتنی بر تجربه به جای تحقیقات ثانویه تقویت کنیم. همچنین یکی از اولین قطعاتی بود که ما شروع به ایجاد گرافیک سفارشی برای آن کردیم. سپس اطلاعات متا، کلیدواژه‌های تمرکز تعریف شده و داده‌های «کوچک‌سازی» را برای بهینه‌سازی زمان بارگذاری در سیستم مدیریت محتوای خود اضافه کردیم.

تبلیغات در ابتدا حداقل بود. ما این قطعه را به کانال های اجتماعی معمول خود، از جمله فیس بوک، توییتر و لینکدین منتقل کردیم. آنچه به طور غیرمنتظره به نظر می رسید بیشترین توجه و افزایش بک لینک و تعامل را به خود جلب کرد، بخش نظرات ما بود. ما با جدیت به تقریباً هر نظر پاسخ دادیم، و بخش به طور ارگانیک گسترش یافت تا حتی پوشش جامع تری از موضوع را شامل شود.

اکنون برای کلمات کلیدی طولانی تر از آنچه که بتوانیم حساب کنیم رتبه اول را دارد و به آرامی به سراغ کلمات کلیدی کوتاه معروف مانند «ایندکس کردن گوگل» می رود. ما هیجان زده هستیم که ببینیم به کجا می تواند برسد، اما رویکرد ما در حال حاضر این است که آن را رها کنیم تا زمانی که به پتانسیل کامل خود برسد.

وبلاگ نویسی هتل: هر آنچه که باید بدانید ، بوتیک اوتیوم، جاس
رادلی، مدیر

عوامل کلیدی سئو: تگ های هدر، جامع، پاسخ به سوالات، تجربه کاربری خوب و خوانایی، استراتژی پیوند، تصاویر و رسانه ها

در این پست تقریباً تمام کادرهای معیارهای فهرست شده در زیر را علامت زده ایم. با بیش از 3000 کلمه، طولانی است، اما اگر به کاربر قول بدهیم که شامل «هرآنچه باید بدانید»، باید باشد!

اگرچه همه قوانین سخت و سریع نیستند، خوب است که بیشتر این کادرها را علامت بزنید:

  • سئوی پست وبلاگ 101: از یک تگ عنوان قانع کننده/توصیفی، یک برچسب متا توضیحات مختصر استفاده کنید و مطمئن شوید که کلمه کلیدی در تگ H1 وب سایت قرار دارد.
  • حداقل 1250 کلمه بنویسید: جایی برای محتوای خوب وجود ندارد، چه رسد به محتوای متوسط . اگر در مورد این موضوع می نویسیم، باید به هر سوال قابل تصوری که کاربر ما می تواند داشته باشد پاسخ دهیم.
  • استفاده از سلسله‌مراتب عنوان صحیح: عنوان‌های صحیح به کاربران اجازه می‌دهد پست‌ها را مرور کنند و به بخش‌هایی که می‌خواهند بخوانند پیمایش کنند. همچنین به کسانی که از صفحه خوان استفاده می کنند کمک می کند.
  • از پیوندهای خارجی استفاده کنید: طرز فکر فراوان - ما نگران از دست دادن ترافیک نیستیم، ما نگران پشتیبان گیری از ادعاهای خود هستیم.
  • از پیوندهای داخلی استفاده کنید: در صورت امکان، به محتوای موجود پیوند دهید تا نشان دهید ما در این فضا یک مرجع هستیم.
  • از محتوای ترکیبی استفاده کنید: لیست های گلوله، لیست های شماره گذاری شده، تصاویر (به طور ایده آل منحصر به فرد، با برچسب های متن جایگزین)، فیلم های جاسازی شده و غیره.

بهترین بخش این است که محتوای عالی خودش را تبلیغ می کند. ما پس از مقدار کمی تبلیغ اولیه از طریق رسانه های اجتماعی و ایمیل، تعداد زیادی ریتوییت و پیوندهای ورودی به قطعه داشته ایم. نتیجه نهایی؟ یک قطعه برجسته بزرگ زیبا در بالای گوگل.