• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

خدمات سئو چیست

خدمات سئو چیست و شامل چه کارهایی برای بهینه سازی یک وب سایت میشود؟

خدمات سئو را باید بطور کامل و دقیق بشناسیم تا بتوانیم خودمان اجرا کنیم و یا از مجری سئو بخواهیم.

در این صفحه از مجموعه آرتیکل تبلیغات در سایت جام ارژنگ در باره خدمات سئو صحبت کرده ایم.

خدمات مختلفی از سئو برای کمک به وب سایت‌ها برای دستیابی به رتبه‌های بالاتر موجود است . در این مقاله گزینه‌های مختلف سئو برای کمک به رتبه‌بندی وب سایت فرد مورد بحث قرار خواهد گرفت.

خدمات سئو با ارزانترین قیمت

خدمات سئو چیست :تعریف سئو

سئو مخفف بهینه‌سازی موتور جستجوی , که فرآیند بهبود ( بهینه‌سازی ) یک وب سایت است , به طوری که به راحتی در اینترنت یافت می‌شود . سئو در ابتدا روی بهبود رتبه‌بندی وب سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ تمرکز می‌کند . هر چه یک وب سایت بالاتر در رتبه‌بندی موتور جستجو ظاهر شود , احتمال دیدن آن بیشتر خواهد بود . زمانی که یک وب سایت ترافیک بیشتری دریافت می‌کند , احتمال کسب‌وکار بیشتر وجود دارد .

یکی از عوامل مهم در بهینه‌سازی وب سایت , کارایی این کد است که در آن وب سایت توسعه داده شده‌است . کدهای ناکارآمد که متورم است می‌تواند زمان بار وب سایت را کند کرده و متن را نارسا کند . وقتی محتوای صفحه را بهینه می‌کنیم , وقتی کد وب سایت کمینه شود , بهینه‌سازی توسط گوگل بهتر می‌شود . گوگل به راحتی معنای معنایی یک صفحه را وقتی که کد کمتری وجود دارد , درک می‌کند . این کار به بهبود رتبه‌بندی‌ها کمک می‌کند .

الگوریتم رتبه‌بندی گوگل دائما ً برای بهبود تجربه کاربران خود به روز می‌شود . گوگل علاوه بر تحویل نتایج دقیق که به یک پرس و جو می‌پردازد , فاکتورهای گوگل را در رتبه‌بندی وب سایت قرار می‌دهد . یک وب سایت سریع‌تر یک تجربه کاربر برتر را برای بازدید کننده وب سایت فراهم می‌کند . همه چیزهای دیگر برابر هستند , گوگل وب سایت سریع‌تر را پیش از یک سایت کندتر تحویل خواهد داد , چون بازدید کننده به احتمال زیاد تجربه بهتری در وب سایت سریع‌تر خواهد داشت . زمان بار صفحه باید کم‌تر از ۲.۵ ثانیه باشد .

یک عامل مهم دیگر این است که آیا یک وب سایت پاسخگو است , که به این معنی است که طرح وب سایت با نوع دستگاه سازگار شده‌است تا وب سایت را مشاهده کند . زمانی که یک وب سایت پاسخگو است , یک تجربه کاربر بهتر را ارایه می‌دهد . وب سایت‌هایی که سعی ندارند کل عرض یک صفحه وب را ارایه دهند به معنای یک رومیزی بر روی یک تلفن هوشمند یا تبلت است . برای درست کردن صفحه , محتوای صفحه صفحه باید به اندازه کافی کاهش یابد , که نوعا ً صفحه را قابل نمایش می‌سازد . تمام چیزهای دیگر برابر هستند , گوگل وب سایت پاسخگو تلفن همراه را قبل از یک سایت غیر پاسخگو خواهد داد .

گوگل , مانند کاربران آن , وب سایت‌هایی را ترجیح می‌دهد که امن هستند . یک وب سایت با بدافزار یک مثال افراطی از یک وب سایت ضعیف است . البته هیچ‌کس نمی‌خواهد با مراجعه به وب سایتی که امن نیست , رایانه خود را آلوده کند . گوگل به طور پیوسته اهمیت داشتن یک وب سایت امن را با افزایش اهمیت وب سایت‌های https بر روی سایت‌های http , افزایش داده‌است .
https به سادگی به این معنی است که وب سایت با یک گواهی ssl نگهداری می‌شود . ssl برای لایه سوکت امن ایستاده‌است . این یک پروتکل ارتباطی است که ارتباط امن بین یک بازدیدکننده و یک وب سایت ایجاد می‌کند . حفاظت از اطلاعات وارد شده توسط یک بازدید کننده و دریافت‌شده از وب سایت برای گوگل مهم است , بنابراین , وب سایتی را که ssl ( https ) بر روی یک وب سایت که ( http ) نیست رتبه‌بندی خواهند کرد .

خدمات سئو:بخش دوم

برچسب عنوان صفحه وب و شرح متا برای دو دلیل برای رتبه سئو حیاتی هستند . اول , هر دو باید حاوی کلیدواژه ‌های اولیه شما باشند تا به Google کمک کنند معنای معنایی صفحه شما را درک کند . به جای پر کردن کلید واژه ( سئو ) , از تنوع کلمات کلیدی خود استفاده کنید . بهترین روش برای استفاده از کلمات مترادف , تغییرات کلمه و تغییر ترتیب کلمات در یک عبارت کلید واژه است . یک شرکت خدمات سئو حرفه‌ای در مورد چگونگی بهینه‌سازی برچسب‌های عنوان و متا جهت کمک به جستجوی گوگل جستجو و بهبود ترافیک آلی آشنا خواهد بود .
دلیل دوم این است که عناوین صفحه و متا شرح مهم هستند زیرا آن‌ها فرصتی برای تمایز صفحه وب شما از رقبای خود ارایه می‌دهند . بهترین تجارب سئو به بررسی عوامل بهینه‌سازی جدید استفاده‌شده توسط گوگل ، که شامل معیارهای تعامل کاربر مانند زمان در محل ، نرخ بازتاب و کلیک رپ می‌باشد . زمانی که گوگل مشخص می‌کند که یک صفحه وب برای مدت‌زمان طولانی در نظر گرفته می‌شود و تعامل بازدیدکنندگان بیشتری با وب سایت وجود دارد ، این احتمال وجود دارد که این صفحه صفحات رتبه را با معیارهای کاربر پایین‌تر ارسال کند . توضیحات دقیق و دقیق صفحه عنوان و توصیفات به افزایش نرخ کلیک و کاهش نرخ جهش کمک می‌کنند .

گوگل به صفحات وب که به طور شهودی سازماندهی شده‌اند توجه خاصی می‌کند . استفاده از headings به سازماندهی محتوا بر روی یک صفحه کمک می‌کند . مانند طرح کلی مقاله , موضوعات اصلی از headers برجسته بیشتری استفاده می‌کنند . از نظر سئو , این موارد شامل برچسب‌های ( H1 و H2 ) هستند و ایده‌های ماکرو بیشتری را شناسایی خواهند کرد . هنگامی که جزییات بیشتر در هر موضوع بیش از حد مورد بحث قرار می‌گیرد , این حوزه‌های محتوی از headers برجسته کمتری مثل H3 و H4 استفاده می‌کنند . استفاده صحیح از برچسب‌های سرآیند برای رتبه‌بندی‌ها بسیار مهم است . من بیش از یک‌بار یک بهبود عظیم در رتبه‌بندی وب سایت را با تغییر به سادگی در صفحه اصلی تجربه کرده‌ام . ارائه دهندگان خدمات سئو می‌دانند که چگونه از headings برای کمک به بهبود رتبه‌بندی گوگل استفاده کنند .

 تعریف خدمات سئو از دیدگاه گوگل

خدمات سئو:بخش سوم

محتوا ( متن ) یک صفحه وب برای رتبه‌بندی احتمالی آن صفحه حیاتی است . همانطور که در بالا ذکر شد , گوگل از معیارهای استفاده از بازدیدکنندگان مانند زمان در صفحه و نرخ بازتاب استفاده می‌کند . اگر شرکت خدمات سئو به سادگی عناوین , توضیحات متا و عناوین را برای بهبود رتبه‌بندی اختصاص دهد , این بهبودها در رتبه‌بندی ممکن است کوتاه باشد .

در نهایت , محتوای صفحه وب باید ارزش برای بازدیدکننده را فراهم کند . به عنوان مثال , لیست کردن خدمات , خسته‌کننده است . زمانی که یکی از مزایا یا ارزش آن خدمات به مشتری بالقوه را در بر می‌گیرد , صفحه بیشتر به بازدیدکننده مربوط می‌شود . زمانی که این صفحه کوتاه است , یک طرح جذاب دارد و از رسانه‌های غنی ( ویدیوها , گرافیک , و غیره ) استفاده می‌کند که تعامل بازدیدکننده را بهبود می‌بخشد, سپس بهبود رتبه‌بندی قدرت ماندن بیشتری دارد .

تکنیک‌های خارج از صفحه به افزایش قدرت وب سایت کمک می‌کنند , که سنجش اعتبار و توانایی وب سایت برای رتبه‌بندی خوب است . در حالی که سئو به وب سایتی برای رتبه‌بندی اصطلاحات جستجو کمک می‌کند و به موتورهای جستجو کمک می‌کند معنای معنایی یک وب سایت و صفحات وب آن را درک کنند , سئو به افزایش قدرت یک وب سایت و تفسیر گوگل از آنچه وب سایت‌ها باید از دیگران جلوتر باشد , کمک می‌کند .

استفاده از رسانه‌های اجتماعی به ایجاد آگاهی از برند و پتانسیل بازدید کنندگان وب سایت کمک می‌کند . هر چه وب سایت در رسانه‌های اجتماعی بیشتر شرکت کند , احتمال دیدار کاربران رسانه‌های اجتماعی بیشتر می‌شود . همانطور که به سئو مربوط می‌شود , اولویت گوگل تحویل محتوای کیفی به کاربران آن است . از میان بهترین شاخص‌های محتوای کیفی , فراوانی است که محتوا به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می‌شود . بازاریابی رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای تشویق به اشتراک گذاری محتوای یک وب سایت است .

در قلب الگوریتم رده‌بندی گوگل , backlinks وجود دارد . برای گوگل , backlinks از یک وب سایت به وب سایت دیگر مشابه ارجاع  یک وب سایت دریافت کند , گوگل وب سایت را به همان اندازه مرتبط می‌داند و متعاقبا , رتبه وب سایت بیشتر خواهد بود . از آنجا که backlinks برای کنترل دامنه و رتبه‌بندی اهمیت ویژه‌ای دارند , همچنین به عنوان ناحیه با بیش‌ترین استفاده از اسپم در نظر گرفته می‌شود .

اگر یک موسسه سئو از بهترین اقدامات سئو برای ایجاد لینک استفاده نمی‌کند , آن‌ها ممکن است صرفا ً روی مقدار کمی متمرکز شوند . مهم‌تر از این , بهبود رتبه‌بندی , کیفیت سئو است . یک وب سایت با کیفیت خوب از یک وب سایت معتبر و معتبر بهتر از ۱۰ و شاید حتی ۱۰۰ پیوند با کیفیت ضعیف است . کلید بدست آوردن backlinks با کیفیت خوب , ارایه محتوای ارزشمند در وب سایت تان است که دیگران ممکن است مرجع و مایل به اشتراک گذاری با بازدیدکنندگان وب سایت خود باشند .

سئو ارگانیک برای کسب و کارها با تمرکز ملی و بین‌المللی مهم است . این نوع از سئو بر بهبود رتبه‌بندی در نتایج جستجوی ارگانیک ( برخلاف " گروه محلی " ) با بهینه‌سازی یک وب سایت برای الگوریتم جستجوی گوگل , تمرکز دارد . سئو ارگانیک یا بهینه‌سازی موتور جستجو کلاسیک است که با تحقیقات کلید واژه آغاز می‌شود . اینترنت از مقالاتی در مورد نحوه عملکرد سئو ارگانیک برای بهبود رتبه‌بندی گوگل استفاده شده‌است . تکنیک‌ها در این شکل از خدمات سئو شامل بهینه‌سازی در صفحه و بهینه‌سازی صفحه خارج از صفحه , بهینه‌سازی محتوای صفحه , بهینه‌سازی محتوای صفحه , ایجاد backlinks و استفاده از رسانه‌های اجتماعی است .

 خدمات سئو را بهتر بشناسیم

خدمات سئو:بخش چهارم

بخش مهم دیگری از خدمات بهینه‌سازی جستجو یک شرکت حرفه‌ای سئو است . اکثر کاربران اینترنت به طور آنلاین در تصمیم‌گیری خرید کمک می‌کنند . شاید معروف‌ترین نظرات آنلاین آن‌هایی هستند که از سایت آمازون . بازبینی‌های محصول از خریداران واقعی برای مشتریان بالقوه در مورد محصولات بسیار مفید هستند .
همانند بررسی‌های محصول ، بررسی‌های شرکت و خدمات برای افرادی که به دنبال استخدام یک شرکت جهت انجام خدمات هستند ، مفید هستند . این نوع مرور می‌تواند هم کمک کند و هم به یک سازمان آسیب برساند . آن شرکت‌هایی که نظرات مطلوب دارند ، احتمال استخدام افراد با بازبینی‌های ضعیف را بیشتر خواهند کرد . خدمات مدیریت اعتبار به ترویج بررسی‌های مثبت و کاهش نظرات منفی کمک می‌کند . بخش مهمی از خدمات موسسه سئو به مشتریان در واکنش مطلوب به بازبینی‌های آنلاین کمک می‌کند .

خدمات سئو محلی

سئو , بهینه‌سازی موتور جستجو , فرآیند دستیابی به رتبه‌بندی بهتر موتور و ترافیک بیشتر با هدف نهایی ایجاد کسب‌وکار است . انواع مختلفی از خدمات سئو وجود دارند که بر روی عناصر مختلف متمرکز هستند . به منظور رتبه‌بندی خوب موتورهای جستجو مانند google و بینگ , یک شرکت بهینه‌سازی موتور جستجو ممکن است بهینه‌سازی وب سایت فنی , در صفحه و خارج صفحه را با تمرکز بر سئو و یا سرویس‌های محلی سئو انجام دهد . سئو به طور سنتی بر بهبود رتبه‌بندی‌ها در ناحیه نتایج موتور جستجو متمرکز است . سئو محلی بر بهبود رتبه‌بندی‌ها در مجموعه " محلی " تمرکز دارد که منطقه‌ای است که در آن سه کسب و کاره‌ای محلی وجود دارد . سئو محلی برای کسب و کارهایی اهمیت دارد که به مشتریان محلی یا منطقه‌ای اتکا می‌کنند . در حالی که سئو به پیدا کردن مشتریان محلی کمک می‌کند , این مساله برای کسب و کارها با تمرکز ملی و بین‌المللی بسیار اهمیت دارد . مدیریت شهرت بخش مهمی از بهینه‌سازی آنلاین است زیرا دیدگاه مطلوبی از یک سازمان , خدمات و محصولات آن را پرورش می‌دهد . بازاریابی موتور جستجو بر افزایش آگاهی از برند و دید آنلاین متمرکز است . هم مدیریت اعتبار و هم بازاریابی موتور جستجو به افزایش احتمال یک مشتری احتمالی در حال تبدیل شدن به یک مشتری کمک می‌کنند .

موتورهای جستجو مانند Google و بینگ ربات را برای خزیدن صفحات وب , از سایت به سایت , جمع‌آوری اطلاعات در مورد آن صفحات و قرار دادن آن‌ها در یک شاخص استفاده می‌کنند . به این شاخص مانند یک کتابخانه بزرگ فکر کنید که در آن یک کتابدار می‌تواند یک کتاب را بکشد ( یا صفحه وب ) تا به شما کمک کند دقیقا ً همان چیزی را پیدا کنید که در آن زمان به دنبال آن هستید .
سپس ، الگوریتم‌ها صفحات در فهرست را تجزیه و تحلیل می‌کنند، صدها فاکتور و یا علامت را در نظر می‌گیرند ، تا تعیین کنند که صفحات ترتیبی باید در نتایج جستجو برای یک پرس و جو مشخص ظاهر شوند .
عوامل موفقیت سئو را می‌توان فیلتری برای جنبه‌های تجربه کاربر در نظر گرفت . این به این شکل است که ربات‌ها به این تخمین می‌زنند که یک وب سایت یا صفحه وب می‌تواند آن چه را که آن‌ها در جستجوی آن هستند ، بدهد .
بر خلاف تبلیغات جستجوی پرداخت‌شده ، شما نمی‌توانید به موتورهای جستجو برای گرفتن رتبه بالاتر جستجوی آلی ، که به این معنی است که متخصصان سئو در این کار قرار دارند .

این می‌تواند گیج‌کننده و حتی کمی مرموز به این معنی باشد که " خدمات سئو " به این معنی است که چه چیزی در نظر گرفته می‌شود و چگونه می‌توان آن را اندازه‌گیری کرد . برای بیان ساده ، هدف سئو به حداکثر رساندن تعداد بازدیدکنندگان کیفیت به سایت شما ( یا صفحات مشخص در سایت شما ) با اطمینان از این است که سایت شما در جستجوی صفحات نتیجه موتور ( SERPs ) برای یک مجموعه خاص از کلمات کلیدی است .