• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

چرا به یک وب سایت نیاز دارم؟ 5 دلیل برای اینکه داشتن یک وب سایت ضروری است.

وقتی به نظر می رسد که رسانه های اجتماعی بر اینترنت حکومت می کنند، ممکن است از خود بپرسید: "آیا به یک وب سایت نیاز دارم؟" پاسخ مثبت است.

در سال 2019، 70 تا 80 درصد از مردم قبل از بازدید از شرکت/خرید، در مورد شرکت‌ها به صورت آنلاین تحقیق می‌کردند، و همین درصد از مشتریان ممکن است برای کسب‌وکارهای کوچک بدون وب‌سایت از دست بروند. و هنگامی که جهان به طور ناگهانی به حضور آنلاین بیشتری نسبت به حضور واقعی در سال بعد نیاز داشت، داشتن وب سایت خود بسیار مهم تر شد.

اگر هنوز قانع نشده اید و در مورد مزایای وب سایت ها نسبت به پروفایل های رسانه های اجتماعی کنجکاو هستید، ادامه مطلب را بخوانید! در اینجا پنج دلیل نهایی وجود دارد که چرا شما در سال 2022 به یک وب سایت نیاز دارید.

1. داشتن وب سایت شما را حرفه ای جلوه می دهد و اعتماد را افزایش می دهد.

اکثر مردم به یک تجارت بدون یک وب سایت خوب اعتماد ندارند. یک صفحه تمیز و مدرن که به طور منظم به روز می شود و در موتورهای جستجو ظاهر می شود، اعتبار آنی را افزایش می دهد. مشتریان بالقوه بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان در اختیار خواهند داشت. در عصر دیجیتال، ما انتظار داریم که مشاغل در وب حضور داشته باشند. حتی کوچکترین کسب و کار محلی نیاز به یک وب سایت دارد.

هر کسی می تواند به راحتی یک صفحه فیس بوک یا یک حساب اینستاگرام با داده های جعلی، نام/دستورالعمل شما، و نمایه ها ممکن است شبیه به پروفایل شما بسازد. بنابراین، یک وب‌سایت تجاری حرفه‌ای شرکت شما را به روشی مشروع می‌کند که هیچ کانال رسانه‌های اجتماعی دیگری این کار را نمی‌کند.

و اگر کسب‌وکاری ندارید و در نظر دارید مکانی را برای نمونه کار خود ایجاد کنید، تا کار خود را به رخ بکشید، یا چیزی که نشان‌دهنده شما برای ارسال به استخدام‌کنندگان در هنگام جستجوی کار است - راه حرفه‌ای‌تری برای ایستادن وجود ندارد. 

2. یک وب سایت تجاری برای شما مشتریان بیشتری به ارمغان می آورد و تبدیل ها را افزایش می دهد.

وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده می‌توانند در صفحه اول جستجوی Google ظاهر شوند و مشتریان جدیدی را جذب کنند که به‌طور خاص به دنبال شما نبودند، اما فقط در حال تحقیق در مورد یک موضوع بودند. احتمال اینکه شخصی به وب سایت شما برخورد کند بسیار بیشتر از نمایه رسانه های اجتماعی است. همچنین، مقایسه شما و هر کسب و کار یا پیشنهاد رقیب زمانی آسان تر است که همه طرف های درگیر یک وب سایت حرفه ای داشته باشند.

اگر در تبلیغات گوگل یا فیس بوک سرمایه گذاری می کنید، می توانید ترافیک را مستقیماً به وب سایت خود هدایت کنید. در صفحه، سرنخ‌های شما تمام جزئیات را برای خرید آگاهانه و یک فراخوان برای ایجاد انگیزه در آنها خواهند داشت. صفحات دارای فرم‌های بازشو داخلی و اعلان‌های فشار وب، بازدیدکنندگان وب‌سایت را تشویق می‌کنند که در تماس باقی بمانند و برگردند.

یک وب‌سایت 24 ساعته، هر روز از سال، از هر نقطه در سراسر جهان در دسترس است - که باعث می‌شود کسب‌وکار شما حتی پس از ساعات کاری در ذهن مشتری بماند. وب سایت ها دسترسی شما را گسترش می دهند و بدون وقفه شما را تبلیغ می کنند.

3. ایجاد وب سایت خود بسیار ساده تر و کم هزینه تر از آنچه شما انتظار دارید است.

اگر فکر می کنید که برای ایجاد یک وب سایت خیره کننده، باید یک متخصص فناوری طراحی وب باشید، یا تیمی از مهندسان و یک طراح وب حرفه ای در شماره گیری سریع داشته باشید - خوشحالم که بگویم - اشتباه می کنید!

ایجاد وب سایت ها هرگز آسان تر نبوده است و نیازی به کدنویسی نیست. اگر یک سازنده وب‌سایت  انتخاب کنید، می‌توانید دامنه‌ای را انتخاب کنید (که برای شما ثبت و پیکربندی می‌شود)، یک قالب وب‌سایت حرفه‌ای طراحی شده، سازگار با موبایل و دستگاه بهینه‌شده را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد، و به یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن بروید. تنها چیزی که باید از قبل داشته باشید یک کپی خوب است.

اما صبر کنید، راه ساده‌تری هم وجود دارد. شما می توانید از هوش مصنوعی برای ایجاد یک وب سایت شگفت انگیز در یک لحظه استفاده کنید! شما به چند سوال ساده در مورد نیازهای خود پاسخ می دهید و یک وب سایت شخصی سازی شده با هوش مصنوعی دارید. همه به صورت رایگان.

4. یک وب سایت به شما کنترل کامل بر رسانه را می دهد.

این دلیل دو طرف دارد. اولین مورد آزادی بیان شما در یک وب سایت است. شما نمی توانید حضور خود را در رسانه های اجتماعی به همان میزان شخصی سازی کنید. همه دارایی‌های شما باید به همان شکل دارایی‌های دیگران باشد. اگر واقعاً می خواهید متمایز شوید، یک وب سایت راه حل است.

آزادی مطلق طراحی به شما این فرصت را می دهد تا برند خود را به روشی منحصر به فرد ارائه دهید و صدا و شخصیت آن را به نمایش بگذارید.

کنترل تصویر شما در یک صفحه وب فقط مربوط به گرافیک و چیدمان نیست. شما تصمیم می گیرید که چه چیزی را در آنجا منتشر کنید، بنابراین اگر نظرات آنلاین جالب، توصیه های مشتری، ویدیوها و غیره دارید، همه آنها می توانند فضای سایت شما را به اشتراک بگذارند.

اگر یک گالری یا نمونه کار دارید، این فرصتی است که آن را به روشی خلاقانه به نمایش بگذارید. هر زمان که بخواهید می توانید هر چیزی را در یک وب سایت دوباره طراحی و تغییر دهید.

5. وب سایت ها مرکز تمام تلاش های بازاریابی هستند.

یک وب سایت می تواند اولین جایی باشد که مشتریان بالقوه با شما در تعامل هستند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب می کنند.

همچنین می‌تواند آخرین جایی باشد که آنها برای خرید فرود می‌آیند، زیرا آنها از یک ایمیل، یک تبلیغ فیسبوک یا یک پست اینستاگرام هدایت شده‌اند.

شاید آنها بخواهند ایمیل های شما را دریافت کنند و به همین دلیل است که از سایت شما بازدید می کنند – برای ثبت نام.

شخصی که در کنار امکانات شما رانندگی می کند، روی پین Google Maps کلیک می کند، که او را با قیمت یا منو به وب سایت شما هدایت می کند.

آنها ممکن است URL شما را از یک کارت ویزیت فیزیکی در مرورگر خود تایپ کرده باشند. یا، پس از تماشای ویدیوی YouTube شما، روی پیوند در توضیحات زیر کلیک کردند تا کد کوپن دوره آنلاین جدید شما را دریافت کنند.

تمام تلاش های بازاریابی شما، مهم نیست که کسب و کار شما به صورت آنلاین یا آفلاین فعالیت می کند، باید از صفحه وب، خیره کننده و آموزنده شما منتهی شود.

زمانی که همه چیز به هم مرتبط باشد و وجه مشترک آن یک وب سایت باشد، مدیریت کمپین ها نیز آسان تر است. بنابراین، داشتن یک وب سایت یک اولویت و اولین قدم برای موفقیت است.

 این پنج دلیل ساده میتواند شک شما را در مورد ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کارتان برطرف کند. اگر حتی یک وب سایت اولیه ندارید، فرصت عظیمی را برای افزایش شهرت آنلاین خوب خود از دست می دهید. هر چه زودتر یکی را ایجاد کنید، مشتریان بیشتری به برند شما اعتماد خواهند کرد. این یک راه ساده و ارزان برای افزایش درآمد، افزایش اعتبار شرکت و تثبیت جایگاه خود در صنعت است.

 

اگر کسب و کار شما بدون وب سایت تا این حد پیش رفته است، ممکن است از خود بپرسید: آیا من برای کسب و کار خود به وب سایت نیاز دارم؟ چه فایده ای دارد اگر کسب و کار من در حال حاضر بدون آن موفق باشد؟

پاسخ کوتاه این است که هرگز زمان بهتر یا مهم تری برای سرمایه گذاری در یک وب سایت برای تجارت شما وجود نداشته است. یک وب سایت طیف گسترده ای از مزایا را برای کسب و کارهای کوچک ارائه می دهد، و ارزش بیشتر این مزایا سال به سال به طور تصاعدی افزایش می یابد، درست مانند خود اینترنت.

 

 وب سایت شما می تواند مشتریان جدیدی را از طریق گوگل جذب کند

ممکن است از اندازه فعلی کسب و کار خود راضی باشید، اما هر شرکتی گردش مالی مشتری را تجربه می کند. برای تشویق به موفقیت مستمر، باید مشتریان جدیدی جذب کنید و یکی از بهترین راه‌ها این است که خود را در Google قابل مشاهده کنید.

یک وب سایت بهینه شده می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا رتبه خوبی برای انواع عبارات جستجو پیدا کند و جریان ثابتی از مشتریان جدید را جذب کند. چندین ابزار رایگان سئو وجود دارد که بهینه سازی وب سایت شما را بدون هیچ آموزش قبلی آسان می کند.

یک وب سایت به شما امکان می دهد نقشه ها را مستقیماً در محتوای خود جاسازی کنید. برخی از کسب‌وکارها، مانند STEAMLabs، نقشه‌ای دارند که مستقیماً در صفحه اصلی خود تعبیه شده است:

اگر رقبای شما هنوز آنلاین نیستند، احتمالاً به زودی آنلاین خواهند شد. ابتدا با ساختن یک وب سایت با کیفیت بالا، خود را به عنوان یک رهبر در زمینه کاری خود معرفی کنید.

اگر رقبای شما آنلاین هستند، فرصت متفاوتی دارید: می توانید وب سایتی بسازید که کاملاً متفاوت از سایت های رقبای شما باشد و به مشتریان بالقوه نشان دهید که چه چیزی شرکت شما را متمایز می کند.

اهمیت یک وب سایت برای موفقیت کسب و کار شما

اگر می خواهید شرکت شما در بازار مدرن موفق باشد، باید یک طراحی وب سایت حرفه ای داشته باشید .

وب سایت شما ستون فقرات کسب و کار شما است و از تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال شما پشتیبانی می کند.

در زیر،  اهمیت یک وب سایت برای موفقیت کسب و کار شما و آنچه شما باید در مورد شروع کار بدانید را مورد بحث قرار خواهیم داد…

... یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار شما.

اهمیت یک وب سایت  برای بازاریابی

اهمیت  یک وب سایت  برای بازاریابی به تمام جنبه های استراتژی بازاریابی دیجیتال شما گسترش می یابد.

به عنوان ستون فقرات حضور آنلاین شما، هر نوع ارتباط و محتوایی.

یا، تبلیغاتی که به صورت آنلاین قرار می دهید، مصرف کننده را به وب سایت شما باز می گرداند.

به این ترتیب، مهم است که وب سایت شما به مصرف کنندگان یک ایده واضح از آنچه برند شما در مورد چیست و انواع محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، ارائه دهد.

بیایید با بازاریابی رسانه های اجتماعی خود شروع کنیم.

اگرچه از سایت های رسانه های اجتماعی شخص ثالث برای دسترسی و تعامل با مصرف کنندگان استفاده می کنید.

زمانی که مصرف کنندگان می خواهند درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، باید مکانی را داشته باشید تا مشتریان را به آنجا بفرستید.

وب‌سایت شما به‌عنوان «پایه اصلی» عمل می‌کند که در آن می‌توانید مشتریان را هنگامی که می‌خواهند خرید کنند، بفرستید…

... یا درباره محصول یا خدمات خاصی که ارائه می کنید بیشتر بیاموزید.

اهمیت  وب سایت برای بازاریابی محتوا نیز قابل توجه است. محتوای شما به مکانی برای زندگی نیاز دارد.

چه پست های وبلاگ باشد و چه توضیحات محصول، شما به مکانی برای نمایش آن اطلاعات نیاز دارید تا مشتریان بالقوه بتوانند آن را پیدا کنند.

وب سایت شما مکان مناسبی برای نگهداری از تمام محتوای عالی است که کسب و کار شما برای اطلاع رسانی ایجاد می کند…

... و مخاطبان هدف خود را درگیر کنید - درست مانند پست وبلاگی که در حال حاضر می خوانید، اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

وب سایت شما همچنین نقش مهمی در بازاریابی ایمیلی شما دارد.

اگر از ایمیل مارکتینگ هدفمند برای دستیابی به مشتریان خود استفاده می کنید و آنها را درگیر می کنید، باید جایی را برای تبدیل آنها ارسال کنید.

وب سایت شما مکان مناسبی برای راهنمایی مشترکین ایمیل خود است که می خواهید در مورد یک محصول اطلاعات بیشتری کسب کنند یا حتی خریدی انجام دهند.

اگر کسب و کار شما به طور معقولی موفق باشد، ممکن است دلایل زیادی برای اینکه یک وب سایت موثر برای شما مناسب نیست، بیابید.

 

مطمئنا، شما نیاز به حضور در وب را درک می کنید، اما ممکن است باور نکنید که یک وب سایت موثر می تواند تفاوت بزرگی را برای کسب و کار خاص شما ایجاد کند – به خصوص اگر در حال حاضر سود زیادی داشته باشید.

شما چی فکر میکنید؟ آیا برای راه اندازی یک کسب و کار موفق به وب سایت نیاز دارید؟

آیا کسب و کار من به وب سایت نیاز دارد؟

بسیاری از صاحبان مشاغل می پرسند، "از آنجایی که من یک تجارت کوچک با نیروی کار کوچک دارم، و از آنجایی که چیزی آنلاین نمی فروشیم، آیا به یک وب سایت نیاز دارم؟"

پاسخ بله است!

اگر کسب‌وکاری دارید، باید یک وب‌سایت داشته باشید تا از دست دادن کسب‌وکار به رقبایی که قبلاً یکی دارند، جلوگیری کنید.

علاوه بر این، آیا مطمئن هستید که نمی توانید محصول خود را به صورت آنلاین بفروشید؟ کووید-۱۹ چشم‌انداز خرده‌فروشی را تغییر داده است و میلیون‌ها خریدار آنلاین به دنبال همه چیز از کتاب گرفته تا کلیپ گرفته تا خانه‌ها و گاز طبیعی و موارد دیگر هستند. بنابراین، در حالی که شما دودل هستید، رقیب شما احتمالاً دیده است که یک وب سایت چقدر می تواند برای تجارت خود موثر باشد.

مطمئناً نمی‌خواهید عقب بمانید.

اما ممکن است بپرسید، "آیا صفحه فیس بوک من به حساب نمی آید؟"

آیا اگر صفحه فیس بوک داشته باشم به وب سایت نیاز دارم؟

معمولاً کسب‌وکارها به فیس‌بوک یا دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به عنوان کانال اصلی تبلیغات خود متکی هستند. و این کانال ها مزایایی را ارائه می دهند.

به عنوان مثال، آنها به ایجاد یک مخاطب بزرگتر کمک می کنند و حتی به شما در انجام تحقیقات بازار کمک می کنند . با این حال، یک صفحه فیس بوک نباید جایگزین وب سایت تجاری شما شود. این ها چند پاسخ برای چرا هستند.

1. شما مالک صفحه فیس بوک خود نیستید

اگر یک روز صبح، فیس بوک تصمیم بگیرد که دیگر از کسب و کارها پشتیبانی نمی کند، چه اتفاقی می افتد؟ اگر صفحه فیس بوک شما تنها حضور آنلاین شما بود، احتمالاً تمام مشتریان و دنبال کنندگانی که ساخته اید ناپدید می شوند.

در واقع، چندی پیش، فیس بوک در سطح جهانی از کار افتاد و لحظاتی از جنون را ایجاد کرد.

و در حالی که مشکوک است که فیس بوک حمایت از مشاغل را متوقف کند، شما هیچ نظری در مورد تغییراتی که فیس بوک برای اجرای آن انتخاب می کند ندارید.

با این حال، با وب سایت خود، کنترل کاملی بر ظاهر و ویژگی های وب سایت خود دارید.

2. فیس بوک دارای محدودیت های سئو است

در مورد آن فکر کنید. وقتی به دنبال کسب و کار محلی می گردید کجا می روید؟ فیس بوک یا گوگل؟ 3.5 میلیارد پرسش روزانه در گوگل نشان می دهد که بیشتر مردم برای یافتن اطلاعات به موتورهای جستجو از طریق شبکه های اجتماعی مراجعه می کنند.

یک وب‌سایت تجاری به شما این امکان را می‌دهد که موقعیت خود را تعیین کنید تا افراد وقتی در مورد محصولاتی که می‌فروشید یا خدماتی که ارائه می‌دهید پرس و جو می‌کنند، شما را پیدا کنند. حتی اگر بتوانید به راحتی با وب سایت های بزرگتر رقابت کنید، می توانید سایت خود را برای جستجوهای محلی بهینه کنید تا مخاطبان منطقه خود را جذب کنید.

3. یک وب سایت معتبرتر است

یک وب سایت تجاری نشان اعتماد است و افراد فقط از کسب و کارهایی که می شناسند، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند خرید می کنند . بنابراین اگرچه ممکن است ایجاد یک صفحه فیس بوک سریعتر باشد، اما می توانید به یک وب سایت تجاری اعتماد و قدرت بیشتری داشته باشید.

4. توجه در فیس بوک زودگذر است

فیس بوک به شدت رقابتی است. فهرست شدن کسب و کار شما در فیس بوک به این معنی است که شما دائماً در حال مبارزه با رقابت چندین شرکت دیگر هستید.

علاوه بر این، شما باید با دوستان فیسبوکی مشتری بالقوه خود رقابت کنید. بسیاری از مردم تبلیغات را آزاردهنده می‌دانند، به‌ویژه زمانی که می‌خواهند با دوستان تعامل داشته باشند و باعث می‌شود که پست‌ها یا تبلیغات تجاری شما را نادیده بگیرند.

از سوی دیگر، یک وب سایت تجاری تضمین می کند که شما توجه کامل یک مشتری بالقوه را دارید. بنابراین، در حالی که ممکن است برای رساندن آنها به وب‌سایت خود کارهای قانونی انجام دهید، وقتی آنها در وب‌سایت شما قرار گرفتند، احتمال حمایت بیشتر می‌شود.

اکنون، ما نمی گوییم که شما نباید یک صفحه فیس بوک برای تجارت خود داشته باشید. اما، در عوض، صفحه فیس بوک و سایر رسانه های اجتماعی شما باید از وب سایت شما پشتیبانی کنند نه اینکه جایگزین آن شوند.