• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

بازاریابی محتوا با 6 روش

بازاریابی محتوا یکی از مهمترین روش های کسب درآمد و تبلیغات است 6 روش بازاریابی محتوا در جام ارژنگ شرح داده شده است. 

بازاریابی محتوا بیشتر از وبلاگ نویسی و تولید یک خبرنامه ‌های الکترونیکی است . این کار به عنوان پایه و اساس تقریبا ً تمام استراتژی‌های بازاریابی شما عمل می‌کند ، از تبلیغات پرداخت‌شده گرفته تا کمک‌های مالی به رسانه‌های دریافتی خود شما .
اما بازاریابی محتوی چیست ، دقیقا ؟ چرا اهمیت دارد ؟ قبل از اینکه درباره روش‌هایی صحبت کنیم که محتوای استراتژی بازاریابی شما بر تمام جنبه‌های استراتژی بازاریابی شما تاثیر می‌گذارد ، بیایید به این موضوع بپردازیم که بازاریابی محتوی چیست .

بازاریابی محتوا چیست

به گفته جو Pulizzi , موسس موسسه بازاریابی محتوای , " بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر ایجاد و توزیع مطالب ارزشمند , مرتبط , و منسجم برای جذب و حفظ مخاطبان کاملا ً تعریف‌شده - و در نهایت منجر به اقدام سودآور مشتری می‌شود ."
به بیان غیر حرفه‌ای ، این بدان معنی است که بازاریابی محتوی از قطعات محتوی ، مانند بلاگ ها ، خبرنامه ‌ها ، خبرنامه ‌ها ، و ویدئو استفاده می‌کند تا اطلاعات را در تمام مراحل قیف بازاریابی ارایه دهد . از این طریق ، بازاریابان به امید تبدیل آینده به مخاطبان خود آموزش می‌دهند . بازاریابی محتوا ، مانند SEO ، یک بازی طولانی است و به یک استراتژی توسعه‌یافته نیاز دارد تا بیش‌ترین استفاده را از شما بکند .
اکثر قطعات محتوی در راس استراتژی‌های قیف قرار دارند ، اما آن‌ها می‌توانند سایر کانال‌های فروش و بازاریابی دیگر را نیز تکمیل کنند . به همین دلیل است که همانطور که می‌گوییم ، بازاریابی محتوی همه چیز را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .

در عصر تبلیغات امروزی , هیچ دلیلی وجود ندارد که چرا بازاریابان نباید از محتوای استراتژی قیف مانند خود استفاده کنند . در زیر 6 روش برای بازاریابی محتوی وجود دارد که شما انجام می‌دهید , از ایجاد وب سایت خود برای تبلیغ مشتریان یا مشتریان جدید :

روش اول بازاریابی محتوا

محتوای بسیار مهم ، مرتبط ، و سازگار است . علاوه بر آن ، محتوای با ارزش نیز آموزشی است . شما می‌توانید از بلاگ ها، مقالات ، انتشارات مطبوعاتی ، ویدیوها ، پادکست‌ها ، و بیشتر برای آموزش مشتریان خود قبل از تصمیم‌گیری برای خرید استفاده کنید .
به عنوان مثال ، اگر کسی خرید یک اتومبیل جدید را مد نظر داشته باشد ، قبل از تصمیم‌گیری باید گزینه‌های خود را تحقیق کند . آن‌ها ممکن است گزینه‌های خود را از طریق پست‌های بلاگ ، پسته‌ای وب سایت‌های ارتباط جمعی ، مقالاتی از influencers روی موضوع ، و سایر مسیرهای محتوا مورد تحقیق قرار دهند . اینها نمونه‌هایی از بالای قیف ، محتوای آموزشی هستند .

روش دوم بازاریابی محتوا

یک راه دیگر بازاریابی محتوی کمک می‌کند که استراتژی بازاریابی  شما به این دلیل است که آن آگاهی نسبت به برند را بیشتر می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به یک رهبر فکری در فضای خود تبدیل شوید . glossier , یک برند آرایشی که از زندگی واقعی الهام‌گرفته شده, در واقع از یک وبلاگ موفق به درون تجارت آغاز شد . موسس امیلی ویس یک وبلاگ موفق او را به یک خط تولید تمام‌عیار تبدیل کرد که با تولید محتوای آن اهمیت داشت , و مشاهده اینکه چه چیزی در بین حضار پخش می‌شود , و ایجاد محصولات برای مطابقت با آن‌ها اهمیت دارد .

روش سوم بازاریابی محتوا

رسانه‌های قانونی , از جمله تبلیغات نمایشی , PPC و تبلیغات اجتماعی می‌توانند از محتوا بهره‌مند شوند. رسانه‌ها نیز مانند تمام استراتژی‌های بازاریابی باید به قیف بازاریابی کامل رسیدگی کنند . این به این معنی است که هر تبلیغ باید با یک " خرید کن " به صفحه تبدیل حرکت کند . اگر یک مصرف‌کننده هرگز نام تجاری شما را نشنیده باشد , بعید است که آن‌ها بدون انجام تحقیقات بیشتر فورا ً اقدام کنند .
در عوض برخی از آگهی‌های شما باید به فایل‌های اطلاع‌رسانی مانند پست بلاگ ، infographics و یا ویدیو تبدیل شوند . در حالی که ممکن است شما کاربر را فورا ً تبدیل نکنید ، این روش یک روش عالی برای معرفی آن‌ها به برند شما است . از آنجا می‌توانید به آن‌ها کمک کنید و تبلیغات بیشتری را به آن‌ها خدمت کنید .

روش چهارم بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا بر روی خود می‌تواند یک ابزار قدرتمند باشد , اما در ترکیب با استراتژی‌های سئو مانند تحقیق کلید واژه , قصد جستجوی کاربر , و گزارش دهی بسیار موثرتر است . استراتژی محتوای شما باید براساس اطلاعات باشد , بلکه شامل ایده‌های خلاقانه نیز باشد . تحقیقات کلمه کلیدی گسترده برای همه استراتژی‌های بلاگ نویسی برای نشان دادن روشی که پشت سر کار است , ضروری است . این موضوع و بهینه‌سازی‌های صفحه به برندها کمک می‌کند که در صفحه اول گوگل به صورت ارگانیک دسته‌بندی شوند . تمام این ترکیب برای بازاریابی محتوای کیفیت بیشتر است .

روش پنجم بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا راهی برای تعامل میان مخاطبین و افزایش تعداد مشتریان براساس خلق محتوای مرتبط و با ارزش است .
این استراتژی قادر به جذب ، مشارکت و ایجاد ارزش برای مخاطبان برند است . این روش درک مثبتی از برند شما می‌سازد و کسب‌وکار بیشتری برای شرکت شما ایجاد می‌کند .
این یک گرایش بازار نیست ، بلکه یک سرمایه‌گذاری استراتژیک برای دستیابی به موفقیت تجاری بیشتر است . با بازاریابی محتوا ، یک برند می‌تواند ارتباط و دید بیشتری را به صورت آنلاین به دست آورد و توسط مشتریان آن به رسمیت شناخته شود .
به طور خلاصه ، یک کسب‌وکار می‌تواند در حافظه مردم قرار بگیرد و از غرق شدن در رقابت اجتناب کند .
امروزه ، بودن در اینترنت کافی نیست . در حال حاضر این مساله چگونه آنلاین خواهد بود ، دیده می‌شود و مرتبط با مخاطب است . این یک ماموریت بازاریابی محتوای است .

روش ششم بازاریابی محتوا

راه‌های دیگری هم برای آنلاین بودن فراتر از بازاریابی محتوا وجود دارد ، درست است . خوب ، چرا باید این گزینه را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید ؟
از آنجا که بازاریابی محتوا یک پایه و مکمل دیگر استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال است .
اگر شما می‌خواهید با بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی کار کنید ، به محتوای مربوطه نیاز خواهید داشت . این اتفاق زمانی می‌افتد که شما بازاریابی ایمیلی یا وبلاگ‌ها را انتخاب می‌کنید : همیشه به محتوا نیاز دارید .
بزرگ‌ترین متخصصان در دنیا بر این باورند که این محتوا پادشاه است . با استفاده از آن ممکن است به انواع اهداف مختلف در بسیاری از روش‌ها دست یابید ، مثلا ً به مردم بیاموزید که چگونه از محصول یا سرویس خود برای حل مشکلاتشان استفاده کنند .
باید به خاطر داشته باشید که امروزه مردم قدرت انتخاب آن‌ها را دارند . آن‌ها در دریایی از اطلاعات غرق می‌شوند و شما باید بهترین گزینه‌ها را به آن‌ها بدهید اگر می‌خواهید آن‌ها برند شما را بردارند .