• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

تبلیغات کلیکی PPC در صفحه اول گوگل

تبلیغات کلیکی ppc

داشتن مشکل در متقاعد کردن یک مشتری در مورد منافع تبلیغات کلیکی PPC  در اینجا هفت دلیل قدرتمند برای استفاده از تبلیغات PPC وجود دارد .

ppc-advertising-benefits یا مزایای تبلیغات کلیکی در صفحه اول گوگل در این صفحه از سایت جام ارژنگ شرح داده شده است.

مزایای اجباری بسیاری برای تبلیغات کلیکی PPC وجود دارد .

چه در تلاش برای متقاعد کردن رئیستان و یا یک مشتری درباره ارزش تبلیغات گوگل ( یا تبلیغ مایکروسافت ) هستید , یک مورد جالب وجود دارد که باید ساخته شود .

برای شروع تبلیغات کلیکی , PPC :

تبلیغات کلیکی گوگل عامل رسیدن به اهداف تجاری

این اغلب دلیل اصلی استفاده از تبلیغات کلیکی PPC است .
PPC می‌تواند به شما در دستیابی به تعداد زیادی از اهداف تجاری و بازاریابی کمک کند .
این اهداف در معرض قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در سطح بالا قرار دارند و رهبری را به یک تحویل و یا فروش مستقیم مربوط به تجارت الکترونیکی سوق می‌دهند .

تقریبا ً هر نوع هدف تبدیل می‌تواند پی‌گیری شود .
تبلیغات کلیکی ppc یک ابزار قدرتمند برای همسو کردن محرک‌های ترافیک وب سایت به اهداف نهایی است .
در عصر بازاریابی محتوی و رهبری فکری ، تبلیغات کلیکی ppc می‌تواند زمینه میانی پرورش و خدمت به وسط قیف را از طریق دانلود محتوای تبلیغاتی ، جستجوی خبرنامه ‌ها ، ورودی‌های رقابت ، و فشار برای دانلود برنامه‌های کاربردی تقویت کند .
PPC می‌تواند از بسیاری از بخش‌های قیف فروش پشتیبانی کند و مسیری که چشم اندازه‌ای شما از آگاهی برای تبدیل شدن به مشتری برخوردار است .
بدون توجه به مجموعه‌ای از اهداف شناسایی‌شده ، فعالیت‌های تبلیغات کلیکی ppc را می‌توان به طور موثر راه‌اندازی کرد .

هدفگیری و داده‌های قوی برای گزارش دادن به موفقیت بسیار موفق است و دانستن اینکه آیا کار می‌کند یا خیر ، بسیار موفق است .

تبلیغات کلیکی ppc قابل اندازه گیری است.

مزیت اصلی تبلیغات PPC از طریق تبلیغ گوگل این است که اندازه‌گیری و پی‌گیری آسان است .
به سادگی از ابزار تبلیغ گوگل در ترکیب با گوگل تجزیه و تحلیل گوگل استفاده کنید .
شما جزییات عملکرد سطح بالا ، شامل برداشت ، کلیک ، و تبدیلات ( براساس اهداف کسب‌وکار تعریف‌شده ) را خواهید دید .

هیچ رازی برای عملکرد تبلیغات کلیکی ppc وجود ندارد .
آمار به راحتی در دسترس هستند و نشان می‌دهند که کمپین ‌های شما چه کاری انجام می‌دهند و چه نوع ترافیک و چه نتایجی برای بودجه شما ایجاد می‌کنند .
در سایر کانال‌های تبلیغاتی و بازاریابی ، تصویر به اندازه نسبت دادن بودجه به نتایج مستقیم واضح نیست .
زمانی که ترافیک تبلیغات کلیکی ppc را به صفحات فرود اختصاصی ارسال می‌کنید و آن را برای تبدیل استفاده از Google Analytics ارسال می‌کنید ، می‌توانید آنچه را که خرج کرده‌اید و آنچه که از نظر اهداف نهایی تان به پیش می‌برید را ببینید .
هیچ بیلبورد یا آگهی مجله نمی‌تواند به فروش این گونه اشاره کند .
علاوه بر این ، شما می‌توانید کاره‌ای بیشتری با پی‌گیری مکالمه انجام دهید و تلاش‌های تبلیغات کلیکی ppc خود را بیش از حد ممکن در SEO و بسیاری از تلاش‌های بازاریابی دیگر به عنوان یک نقطه کور بزرگ انجام دهید .

ورودی سریع تبلیغات کلیکی ppc

حتی اگر شما یک دهه پشت رقبای خود در بازاریابی حتی اگر شما یک دهه پشت رقبای خود در بازاریابی حتی اگر شما یک دهه پشت رقبای خود در بازاریابی PPC هستید , می‌توانید با کمی بهینه‌سازی به سرعت بالا و پایین بروید .
این اغلب مقایسه بزرگی با شروع تلاش‌های SEO است ، که اغلب زمان و توجه زیادی را برای گرفتن موقعیت و ترافیک که گوگل تبلیغات در عرض چند دقیقه انجام می‌دهد ، جلب می‌کند . هستید , می‌توانید با کمی بهینه‌سازی به سرعت بالا و پایین بروید .
در مقایسه با کانال‌های دیگر مانند ایمیل و ارتباط اجتماعی ، شما از مزیت قرار دادن افراد خارج از کسانی که از برند شما آگاه هستند ، استفاده می‌کنید .
شما محدود به لیست مشتریان فعلی یا لیست مشتریان خود نیستید .
PPC به شما اجازه می‌دهد تا تور وسیعی برای پیدا کردن چشم اندازه‌ای جدید و مشتریان ایجاد کنید .
علاوه بر این، اغلب کارها در چارچوب تبلیغات PPC - از تحقیقات برای ساخت تبلیغات ، برای نوشتن تبلیغات انجام می‌شود .
شما می‌توانید به سرعت با مشارکت حداقل تیم‌های توسعه خود کنار بیایید ، به غیر از کمک به تنظیم ردیابی تبدیل و هر صفحه فرود دل‌خواه .

تبلیغات کلیکی ppc را میتوانید کنترل نمایید

در حالی که تفاوت‌های زیادی در مورد تنظیمات پیش‌فرض کمپین وجود دارد , شما در نهایت بر دامنه وسیعی از گزینه‌ها برای رسیدن به مشتریان احتمالی کنترل خواهید داشت .
این کار با کلمات کلیدی یا مکان‌های تبلیغ شما شروع می‌شود که شما انتخاب می‌کنید و چقدر می‌خواهید محدود باشید .
اگر می‌خواهید کوچک شروع کنید ، مقدار زیادی انعطاف‌پذیری در بودجه خواهید داشت .
شما می‌توانید بودجه و قیمت تبلیغ خود را تنظیم کنید و آنچه را که می‌خواهید خرج کنید را انتخاب کنید ( اگر چه شما باید حداقل به نرخ بازار بپردازید تا در بیشتر موارد بازی کنید ) .

اگر نتایج مثبتی را مشاهده کنید , می‌توانید سریعا ً آن را افزایش دهید . و اگر می‌خواهید استراحت کنید, همیشه می‌توانید صبر کنید و تبلیغ خود را بلافاصله متوقف کنید .
این کار با سایر فعالیت‌های بازاریابی در حال انجام سخت است ، و به شما مزیت و انعطاف‌پذیری بودجه را برای حرکت سریع در زمان نیاز و یا نیاز می‌دهد .
تبلیغ گوگل آگهی و الگوریتم مربوط به این که آگهی‌های شما در کجا قرار داده خواهند شد و چه زمانی در مقایسه با رقبا خرج خواهید کرد .
هم ترازی بین صفحات فرود شما و کلمات کلیدی و نسخه آگهی می‌تواند به شما آسیب برساند و یا به شما کمک کند .
خبر خوب این است که شما انعطاف‌پذیری لازم برای ویرایش سریع و بهینه‌سازی را دارید در حالیکه آگهی‌های شما در حال اجراست و هر روز تست‌های جدیدی را امتحان می‌کنند .
یک دور طولانی از ویرایش به استقرار وجود ندارد که شما در سایر واسطه‌ها مشاهده می‌کنید ، و اگر یک نوع بد بوی بد می‌دهد، می‌توانید آن را بکشید بدون اینکه اجازه دهید یک چرخه رسانه‌ای قراردادی را به اتمام برساند .

تبلیغات کلیکی ppc هماهنگ با کانالهای مارکتینگ

بازاریابی محتوا در دنیای بازاریابی دیجیتال گرفته شده‌است ، و برنامه‌های محتوایی و تقویم‌های محتوا در بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر هنجار هستند .
با سرمایه‌گذاری در تولید محتوای اصلی و منحصر به فرد برای حمایت از چرخه خرید مشتری و تعیین موقعیت رهبری فکری ، تبلیغ گوگل یک موتور است که می‌تواند بازدیدکنندگان را به سرعت بیشتر به سرعت و بهبود بازدهی سرمایه مورد نظر شما هدایت کند .
عملکرد تبلیغات کلیکی ppc و SEO به خوبی کار می‌کنند - افرادی که از گوگل استفاده می‌کنند تا اطلاعات ، خدمات و یا محصولات را پیدا کنند.
داده‌های عملکرد نمایش ، کلیک ، و تبدیلات از گوگل تبلیغات می‌توانند بینش و جهت خوبی را بر مبنای کلید واژه کلید واژه برای اولویت‌بندی تلاش‌های SEO به دست آورند .
در طرف دیگر ، داده‌های عملکرد ترافیک ارگانیک و استراتژی SEO همچنین می‌توانند به تبلیغات کلیکی ppc توصیه کنند که داده‌ها در دسترس باشند .

همه اینها به تراز کردن با بازاریابی محتوی کمک می‌کند و تضمین می‌کند که بازدهی به دست آمده‌است , و اهداف نهایی کسب‌وکار محدود نیستند .
تبلیغ گوگل تبلیغاتی یک مسیر عالی برای نگه داشتن بازدیدکنندگان سایت بدون توجه به نحوه یافتن سایت شما است .
آگهی‌های تبلیغاتی به افرادی نشان داده می‌شود که از سایت شما بازدید کرده و آن را ترک کرده‌اند و براساس قوانین و مخاطبان خاصی که انتخاب کرده‌اید ، قرار دارند .
اگر هیچ چیز دیگری وجود نداشته باشد ، remarketing می‌تواند محل خوبی برای راه‌اندازی کمپین تبلیغات کلیکی ppc باشد ، همچنین قیمت آن ارزان‌تر بوده و در قیف نسبت به مراحل آگاهی و نشان تجاری که با تبلیغات مرتبط هستند ، کم‌تر و کم‌تر باشد .
موارد دیگری نیز وجود دارند که در آن‌ها تبلیغات کلیکی ppc می‌تواند به ارائه داده‌ها یا جایگزینی برای فعالیت‌های بازاریابی مستقیم سنتی کمک کند .
این تبلیغات کلیکی ppc می‌تواند به طور مستقیم با پست سنتی با هزینه در هر برداشت و تبدیل مقایسه شود .
اگر بتوانید از بازاریابی سنتی گران‌قیمت به روش‌هایی که داده‌های زمان واقعی را ارایه می‌دهند و پی‌گیری بهتری داشته باشید ، یک برد بزرگ باشد .

رویکرد چند لایه تبلیغات کلیکی ppc

بسیاری از تبلیغ کنندگان یک رویکرد چند لایه‌ای را در گوگل تبلیغ می‌کنند تا آزمایش کنند و پوشش کامل را در سرتاسر شبکه و انواع هدف قرار دهند که می‌توانند در معرض قرار گیری برند قرار بگیرند .

این دامنه از هدف‌گیری کلمات کلیدی از طریق تبلیغات متنی , برای اجرای تبلیغات از طریق remarketing براساس رفتارهای گذشته آن‌ها یا تمرکز بر جمعیت خاص جمعیت بر روی شبکه نمایش است .
با آزمایش و امتحان کردن یک ترکیب ، شما می‌توانید از دامنه کامل تبلیغات گوگل استفاده کنید و تا جایی که ممکن است به اندازه ممکن برداشت کنید در حالی که در میان مخاطبین بالقوه تان هدف قرار می‌گیرید .
با بازگشت به اهداف کسب‌وکار ، می‌توانید ببینید چه چیزی بهتر عمل می‌کند و انتظارات را در مورد آنچه که تحمل برای هر کلیک و هزینه برای هر دست آوردن برای مقایسه روش‌های هدف‌گیری مختلف با یکدیگر صرف می‌کند ، تنظیم کنید .
در نهایت ، بزرگ‌ترین سود گزینه‌های هدف‌گیری PPC موجود این است که شما می‌توانید به افرادی که قبلا ً در مخاطبین خود نیستند و همچنین آن‌هایی که در معرض دید شما قرار دارند ، برسید .
شما گزینه‌های زیادی برای این که چقدر از یک تور می‌خواهید ایجاد کنید ، دارید .

سالم بودن اطلاعات تبلیغات کلیکی ppc

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد عملکرد و اطلاعات عملکرد در گوگل تبلیغات وجود دارد , مقدار اطلاعات به‌دست‌آمده از عملکرد تبلیغات کلیکی ppc فراتر می‌رود .

Impression , کلیک , و تبدیل داده برای هر کلمه کلیدی را می‌توان برای توصیه به استراتژی SEO و تلاش‌های بازاریابی محتوا مورد استفاده قرار داد .
علاوه بر آن ، شما می‌توانید از برنامه‌ریز کلیدواژه ‌ها استفاده کنید و ابزار برنامه‌ریز را برای پیدا کردن محل حضور مخاطب تان نمایش دهید .
همچنین می‌توانید از آن جایی استفاده کنید که رقیب تان از طریق ابزارهای ثالث مانند SpyFu ، KeywordSpy ، و iSpionage برای ساختن یک پروفایل محکم از آنچه که در مقابل آن هستید و کدام سهم بازار که می‌توانید به دست آورید ، وجود دارد .
علاوه بر این ، شما هنوز هم می‌توانید به نتایج جستجو دست پیدا کنید و درک کنید که جستجوگر چه چیزی خواهد دید .

با نگاه به این که هزینه برای رسانه‌ها , مدیریت کمپین و هر محتوایی که باید ایجاد شود , می‌توانید آن هزینه را در مقابل آنچه در حال حاضر برای مدیریت مشابه و فعالیت‌های توسعه‌ای در جستجوی ارگانیک , ایمیل , اجتماعی , و کانال‌های بازاریابی آنلاین سپری می‌کنید , قرار دهید .

علاوه بر این , شما می‌توانید برخی از ورودی‌های ساده , از جمله نرخ تبدیل فعلی یا پیش‌بینی‌شده خود و پروژه را با کلیدواژه ‌ها بردارید و ابزار برنامه‌ریز را نمایش دهید تا ببینید که ترافیک در آنجا چیست .
از آنجا می‌توانید به این تصویر نگاه کنید که اگر به میزان معینی از ترافیک افزایش پیدا می‌کنید ، هزینه آن ترافیک را در برابر سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای رسیدن به آن افزایش دهید .

تبلیغات تبلیغات کلیکی ppc یک کانال قابل‌اعتماد و سودآور برای چندین تن B2B , B2C , سازمان‌های غیرانتفاعی و دیگر شرکت‌هایی است که به دنبال سریع , ترافیک و تبدیل سریع هستند .
با در نظر گرفتن همه مزایایی که تبلیغات کلیکی ppc ارائه می‌دهد ، ریسک کمی در آزمودن آن وجود دارد تا ببیند می‌تواند سوزن را جابجا کرده و یک منبع اطلاعات با ارزش به دست آورد تا به سایر تلاش‌های بازاریابی و بهینه‌سازی شما اطلاع دهد .