• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

 مجموعه راهنمای سئو و تبلیغات

راهنما سئو و تبلیغات شامل پست های تحقیقاتی در باره اهمیت سئو و اهمیت تبلیغات بصورت وبلاگ در سایت جام ارژنگ آمده است.

کلیدواژه که در این مجموعه مورد بررسی قرار میگیرد عبارتند از : راهنمای سئو  ،  راهنمای تبلیغات  ،سئو و تبلیغات  ، تبلیغات در صفحه اول گوگل ، اهمیت سئو  و اهمیت تبلیغات که باعث رشد تجربه کاربری میشود.

راهنمای سئو در این مجموعه اصول سئو نویسی را بطور کامل بررسی خواهد کرد و چگونگی یک سئو نویسی حرفه ای را آموزش خواهد داد.

انواع سئو اعم از سئو فنی و تکنیکال ،سئو درون صفحه و سئو خارج از صفحه با جزییات بطور کامل بررسی خواهد شد.

با مجموعه راهنمای سئو و تبلیغات در سایت جام ارژنگ همراه شوید.

سئو چگونه کار میکند

سئو شامل چندین استراتژی , عمل , و بهترین تجارب است, که همه آن‌ها هدف نهایی بهبود موقعیت سایت شما در موتورهای جستجو را دارند - که به همین دلیل است که " بهینه‌سازی موتور جستجو " نامیده می‌شود .
دو نوع سئو وجود دارد . سئو شامل هر چیزی است که شما می‌توانید بر روی وب سایت خود کنترل کنید تا رتبه شما را بهبود بخشد. این به چیزهایی مانند سرعت سایت ، حضور کلیدواژه ، متن سرصفحه و غیره اشاره می‌کند . از طرف دیگر ، سئو از هر چیزی در وب سایت‌هایی است که ممکن است بر رنکینگ شما تاثیر بگذارند . به طور کلی ، این تنها به پیوندها اشاره دارد .
این کار به طول زمان ، دانش سئو و اجرای موفقیت‌آمیز عوامل مورد نظر برای بهینه‌سازی وب سایت شما برای رتبه‌بندی بالا در موتورهای جستجو نیاز دارد . اگر قدرت جمعی سایت تان و یا سئو یک صفحه اختصاصی بیشتر از بقیه است ، با توجه به یک پرس و جوی خاص ، شما # ۱ را رتبه‌بندی می‌کنید .
از آنجا که سئو شامل بسیاری از عوامل رتبه‌بندی است ، می‌توانید به سایت # ۱ فکر کنید . در یک مسابقه سه‌گانه واقعی ، برنده بخش دویدن لزوما ً برنده کل مسابقه نیست ، بنابراین سئو به همین ترتیب است . سایتی که بیش‌ترین لینک را دارد ، اغلب صفحات ، و یا بیشتر بازدیدکنندگان لزوما ً مکان # ۱ نیستند . عملکرد کلی آن‌ها مشخص می‌کند که چه کسی در صدر قرار دارد .

چرا سئو مهم است

سئو روش گوگل برای تعیین این است که کدام وب‌گاه‌ها سزاوار رتبه بالایی برای هر پرس و جو هستند که وارد موتور جستجو می‌شوند . بدون سئو مدرن , دستکاری نتایج جستجو بسیار ساده است به طوری که سایت با بیش‌ترین لینک و یا بیش‌ترین صفحات - که به راحتی توسط نرم‌افزار تولید می‌شود - به طور پیوسته در ردیف ۱ قرار می‌گیرد.
سئو به این دلیل مهم است که نتایج جستجو را منصفانه نگه می‌دارد . این کار توانایی دستکاری این نتایج را تا حد امکان کاهش می‌دهد ، به طوری که سایت‌هایی که برای هر جستجو ظاهر می‌شوند به این دلیل هستند که شایستگی حضور در آنجا را دارند . کار سخت و وب سایتی که بازدیدکنندگان را جذب می‌کند با رتبه‌بندی موتورهای جستجوی بالا ارتباط دارند ، بنابراین اگر سایت شما این معیارها را برآورده کند ، شانس بهتری در نمایش نتایج پیدا خواهید کرد .
کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند و به نقطه بالایی در رتبه‌بندی موتورهای جستجو برای کاربرانی که محل شما یک منبع معتبر است ، می‌رسند . هرچه رتبه شما در صفحات نتایج بالاتر باشد ، کلیک و ترافیک بیشتری ایجاد خواهد شد . سئو همچنین تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود که مشتریان دوباره خریداران را تکرار کنند .
و سئو مقرون‌به‌صرفه است . صنایع رقابتی می‌توانند مقادیر زیادی پول صرف ترافیک وب سایت کنند . البته ، شما هنوز هم می‌توانید فضای آگهی را خریداری کنید، اما اگر شما با یک بودجه تنگ کار می‌کنید ، سئو روشی عالی برای هدایت ترافیک عالی به سایت شما بدون پرداخت مستقیم آن است .

ارتباط سئو و تبلیغات کلیکی 

بازاریابان بالغ بهتر از این می‌دانند که فکر کنند بهینه‌سازی موتور جستجو و بازاریابی موتور جستجو در یک سیلوی کار می‌کنند ، به طوری که اگر آن‌ها به طور غیر مستقیم بر یکدیگر تاثیر نکنند . این تصور غلط که سئو و SEM مربوط به بازاریابی دیجیتال هستند ، ممکن است به دلیل تفاوت بسیار زیادی باشد که آن‌ها را تعریف می‌کند : SEO به جستجوی پرداخت‌نشده است ، در حالی که SEM معمولا ً به جستجوی پرداختی اشاره می‌کند .
حقیقت این است که حتی گوگل تشخیص می‌دهد که SEO و SEM به روش‌هایی درهم‌تنیده اند که برای نادیده گرفتن این که شما در این پست آموزش خواهید دید بسیار حیاتی هستند .

نرخ بالاتر کلیک یکی از اهداف شما به عنوان یک بازاریاب این است که افراد بیشتری را وادار به کلیک روی لینک خود برای مشاهده تبلیغ خود کنید . عملکرد قوی در جستجوی ارگانیک - که به این معنی است که موتورهای جستجو رتبه‌بندی می‌شوند یا سایت خود را در بالای صفحه نتایج موتورهای جستجو نشان می‌دهند - می‌تواند راه را برای افزایش آگهی‌های شما هموار کند .
به طور مشابه ، پیشنهاد دهی برای تبلیغ شما در بالا نشان داده می‌شود که در بالا نتایج آلی بر روی SERPs می‌تواند رتبه آلی سایت شما را با رسیدن ۲۰ درصد بیشتر بهبود بخشد .
شما نیازی به مهارت‌های دانش موشک برای نشان دادن این موضوع ندارید که نشان دادن دو بار بر روی محصولات ارگانیک و پرداخت‌شده - یعنی نوردهی بیشتر برای برند و ترافیک بیشتر به سایت تان .

بازاریابی دیجیتال بسیار مبتنی بر اطلاعات است . شما باید مرتبا ً داده‌های آنلاین خود را از کانال‌های مختلف جمع‌آوری و آنالیز کنید تا مشخص کنید که چگونه در تلاش‌های بازاریابی خود چه کار می‌کنید .
SEO و SEM می‌توانند منابع خوبی از داده‌ها باشند ، به خصوص هنگامی که از کلمات کلیدی استفاده می‌شود . از آنجا که داده‌های کلیدواژه می‌توانند به شما بگویند که چگونه بازار هدف از جستجو برای یافتن اطلاعات ، محصولات و یا خدمات استفاده می‌کند ، این می‌تواند فعالیت‌های بازاریابی محتوای شما را شکل دهد تا در آینده هدف مند تر و تراز شود .
این به خصوص اگر ثبات ، تداوم و هماهنگی در پیغام‌های برند شما را اجرا کنید ، صادق است .

تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی

سئو بر افزایش دید آنلاین سایت شما از طریق استفاده از meta ، فرمت مناسب ، محتوای کیفیت ، linkbuilding و غیره تمرکز دارد . سپس موتورهای جستجو را با تمرکز بر روی کدها ، قابلیت استفاده و ارتباط وب سایت خود رتبه‌بندی می‌کنند . در SEO ، هدف جذب کاربران به سایت بدون پرداخت هزینه هر کلیک است .
به همین ترتیب ، SEM قصد دارد یک وب سایت را از طریق تکنیک‌های مختلفی ترویج کند ، اما از طریق تبلیغات پرداخت‌شده . شما با توجه به قیمت یا تبلیغ شما برای یک کلید واژه خاص و در امتیاز آگهی تان در ردیف SERPs قرار می‌گیرید .
در همین حال ، بازاریابی داخلی عمل جذب مشتریانی است که احتمالا ً با خدمت به آن‌ها با مطالب مرتبط ، از جمله تبلیغات ، زمانی که گوگل ، بینگ ، یا Yahoo را جستجو می‌کنند ، علاقمند به برند شما هستند .
براساس این تعریف ، شما می‌توانید بگویید که هم SEO و هم SEM بخشی از بازاریابی داخلی هستند ( گرچه برخی بازاریابان از آن‌ها تقاضا می‌کنند با این فرض متفاوت باشند چون شما یک پیغام منفرد را برای چندین مخاطب پخش می‌کنید - اما بیایید آن را برای یک پست دیگر ذخیره کنیم ) .
در زمینه بازاریابی داخلی ، داده‌های مربوط به تبلیغات pay ( PPC ) و جستجوی ارگانیک می‌توانند به شما کمک کنند تا اهداف خود را مشخص کرده و یک کمپین موثر را توسعه دهید . این یکی از تاکتیک‌هایی است که استراتژی‌های SEM پیشرفته را در بر می‌گیرد تا به شما کمک کند صفحات بیشتری را برای کلمات کلیدی خاص در محتوای خود به دست آورید که در تلاش برای رتبه‌بندی آن‌ها هستید .
و زمانی که شما معیارهای تعامل کاربران ارگانیک را پی‌گیری می‌کنید - مانند زمان متوسط صرف‌شده در سایت تان - می‌تواند به شما کمک کند تا بینش‌های ارزشمندی در مورد کیفیت کاربران از منابع مختلف مانند جستجو ، وب سایت‌های ارتباط جمعی ، و ایمیل به دست آورید .

مقاله نویسی سئو برای وب سایت شما

مقاله نويسي سئو سايت,دانلود مقاله نويسي سئو سايت,دانلود برنامه مقاله نويسي سئو سايت,دانلود نسخه جديد  مقاله نويسي سئو سايت,دانلود برنامه ي مقاله نويسي سئو سايت,دانلود برنامه جديد مقاله نويسي سئو سايت,دانلود نسخه جديد  مقاله نويسي سئو سايت,دانلود نسخه جديد برنامه  مقاله نويسي سئو سايت,برنامه توپ مقاله نويسي سئو سايت,دانلود برنامه توپ مقاله نويسي سئو سايت,دانلود برنامه زيبا مقاله نويسي سئو سايت,دانلود نسخه قبلي برنامه مقاله نويسي سئو سايت,دانلود کرک برنامه  مقاله نويسي سئو سايت, رمز برنامه مقاله نويسي سئو سايت,کيجين برنامه مقاله نويسي سئو سايت,نسخه جديد برنامه  مقاله نويسي سئو سايت,سايت برنامه مقاله نويسي سئو سايت,سايت  مقاله نويسي سئو سايت,برنامه جديد مقاله نويسي سئو سايت,نقد برنامه مقاله نويسي سئو سايت,خريد برنامه مقاله نويسي سئو سايت,خريد نقدي  مقاله نويسي سئو سايت,download مقاله نويسي سئو سايت,download program مقاله نويسي سئو سايت,danlod barname مقاله نويسي سئو سايت.

مقاله نویسی سئو یکی از مهمترین کارهای موثر در رتبه بندی یک وب سایت است.

با سئو میتوانید به کاربران کمک کنید تا شما را در موتورهای جستجو پیدا کنند.

مقاله نویسی یکی از بهترین روش هایی است که میتواند کاربران را به سوی وب سایت شما جذب نماید اما بدون سئو هرگز نمیتوانید این مقالات را به کاربران خود نمایش دهید.

در اینجا 5 نکته برای افزایش قابلیت دیده شدن مقاله شما ارائه میگردد.

عنوانی مناسب برای موتورهای جستجو پیدا کنید.

عنوان خود را حداکثر در 65 کاراکتر بنویسید.

سعی کنید عنوان صفحه شما برای کاربران جذاب و گیرا باشد.

بسیاری از عناوین هستند که کاربران را تحریک میکنند تا وارد سایت شما شوند.

از عناوین پیشنهادی گوگل حتما استفاده کنید.

کلمات کلیدی را در متا بگنجانید

متای صفحه خود را کامل بنویسید و سعی کنید حداکثر در متای خود دوبار از کلمات کلیدی استفاده کنید.

متا نقش مهمی در جذب کاربر دارد.

مانند اینکه بخواهید کاربران را با تشویق به سایت خود بیاورید متای شما باید وسوسه انگیز و محرک باشد.

طول مقاله مناسب سئو چقدر است.

هر صفحه از وب سایت شما حداقل باید دارای 500 حرف باشد.

گوگل و موتورهای جستجو به صفحات زیر 500 حرف رتبه خوبی نمیدهند.

اما این یک قانون نیست برخی از سایت ها در صفحات خود بیشتر 10 هزار کلمه دارند اما نتیجه خوبی ندارند.

باید مقاله بسیار جذاب باشد.

مقالات را برای انسانها بنویسید.

سئو به شما کمک میکند تا بتوانید از دیگران در رقابت پیشی بگیرید.

سعی کنید مرتب سایت خود و مطالب خود را بروز رسانی نمایید.

 سئو نویسی برترین عامل رتبه است

سئو نویسی یعنی ایجاد محتوا با رعایت تمام الگوریتم های مورد نظر موتورهای جستجو که میتواند وب سایت شما را ارتقا ببخشد.

هرگز نباید بدنبال این باشید که مقاله ای بنویسید تا موتورهای جستجو از آن راضی باشند خوانندگان مقالات شما انسانهایی هستند که میخواهند بر دانش و آگاهی خود بیفزایند.

محتوای سئو محتوای آنلاینی است که باعث رتبه بندی شما در موتورهای جستجو میشود.

باید سعی کنید روزانه برای سایت خود مطلب بنویسید.

مطلب نویسی روزانه باعث میشود تا موتورهای جستجو هر روز سایت شما را بازدید نمایند.

بسیاری از سایت ها با نوشتن مطالب روزانه حتی در حد 300 کلمه برترین جایگاه را در موتورهای جستجو بخود اختصاص داده اند.

انتخاب موضوع در سئو نویسی

انتخاب موضوع مهمترین بخش یک سئو نویسی است.

برای اینکه وب سایت ما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد باید خودمان را در محدودیت قرار ندهیم.

هرچه که به ذهن ما میرسد در سایتمان با کاربران به اشتراک بگذاریم.

بررسی سایت های محبوب راه مهم سئو نویسی است

یکی از راههای کشف موضوع برای محتوا نویسی این است که به سایت های محبوب سر بزنیم.

موضوعات فراوانی در سایت ها وجود دارد که میتواند مارا به تحرک وادارد تا در باره آن مطلبی بنگاریم.

مثلا در بحث سئو نویسی شاید نزدیک به 100 هزار سایت وجود دارد که موضوعات متنوعی را تحت پوشش قرار داده اند.

این مقاله با تعداد حروف بیش از 500 کلمه در اینجا به پایان رسید.

امیدواریم این موضوع که با عنوان مقاله نویسی در سئو ایجاد شده برای کاربران سایت جام ارژنگ مفید بوده باشد.

 

سئو سایت بازی چگونه است

سئو سایت بازی اهمیت فراوانی دارد سایت بازی امروزه بسیار پر طرفدار است در این صفحه در باره سئو سایت بازی مطالبی را به اطلاع کاربران عزیز رسانده ایم.

چگونه سایت خود را سئو کنیم؟

عنوان این صفحه از سایت جام ارژنگ این است در ادامه همراه باشید.

چه اتفاقی ممکن است در یک دقیقه رخ دهد ؟ در میان دیگر موارد ، ۵۷۱ وب سایت می‌تواند ایجاد شود که ۲ میلیون کاربر گوگل را می ‌توان انجام داد ، ۱ / ۸ میلیون " لایک " در فیس بوک رخ می‌دهد و ۲۷۸ میلیون ‌ها ارسال می‌شوند . و این آمار مربوط به دو سال پیش است .
با اعدادی مانند آن‌ها ، راحت شدن و از دست رفتن در صدای کشیده شدن آسان است . در همان حال که با همان استراتژی‌های بازاریابی و بازاریابی قدیمی سر و کار دارید ، دیگر قادر به قطع کردن آن نیست ؛ زمان آن است که بازی خود را افزایش دهید . ۱۰ روش ساده زیر به شما کمک خواهد کرد تا یک برنامه بازی را برای موثرتر کردن و جذب موثر جمعیت هدف خود ترتیب دهید .

محتوای سئو را از کلمات کلیدی انباشته نسازید:سئو سایت بازی

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که کسب و کارها انجام می‌دهند , تاکید بیش از حد بر پر کردن محتوای آن‌ها با کلمات کلیدی و تاکید بسیار کمی بر ارزش محتوای محتوی به خوانندگان است . شما باید موضوعاتی را در نظر بگیرید که برای مخاطبین مصرف‌کننده مهم هستند , سپس محتوای و کلمات کلیدی شما را در اطراف آن ایده‌ها بسازید . این به شما این امکان را می‌دهد که به طور طبیعی بازدیدکنندگان را به صفحه خود جلب کنید و رتبه‌بندی موتور جستجوگر خود را بهبود بخشید .

سئو سایت بازی:واژه یاب گوگل

محدودیت را از کلمات کلیدی محتوای خود بردارید . کلیدواژه گوگل به شما کمک می‌کند تا به شما کمک کنند تا کلمات کلیدی تولید کنید و ببینید که آن‌ها واقعا ً چقدر رقابتی هستند .

تعامل در شبکه های اجتماعی

علاوه بر تعامل با مشتریان از طریق رسانه‌های اجتماعی ، کسب و کارها باید علاقه‌مند به بهره‌گیری از مزیت و مالکیت صفحات مختلف در این سکوها باشند . برای شروع ، اطمینان حاصل کنید که در مورد "قسمت " شما تا جایی که ممکن است دقیق و دقیق است . سپس ، در نظر بگیرید که مخاطبین شما چه چیزی می‌خواهند ببینند . شاید آن‌ها به رویداده‌ای آتی ، ویدیوها ، و مجلات علاقمند باشند . این صفحات را براساس آن تمام کنید .

استراتژی لینک های داخلی در سئو سایت بازی

لینک‌های داخلی می‌تواند به اعتبار کلی صفحات مختلف در وب سایت شما بیافزاید و می‌تواند به طور قابل‌توجهی کلید واژه‌های کلیدی شما و رتبه‌بندی موتور جستجو را افزایش دهد . همان طور که محتوای خود را برنامه‌ریزی می‌کنید ، به دنبال راه‌هایی بگردید که به طور طبیعی می‌توانید به پست‌های قبلی و سایر اطلاعات در سایت خود لینک دهید .

استراتژی سئو سایت بازی

انقلاب دیجیتال برای توسعه دهندگان آسان شده‌است تا بازی‌های خود را بصورت آنلاین بازاریابی کنند . مشتریان این فن‌آوری را با محبوبیت خرید آنلاین در هر سال در آغوش کشیده‌اند . وب سایت شما یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که می‌توانید برای تبلیغ بازی‌های خود از آن استفاده کنید ، و اگر شما یک استودیو بازی رو به جلو هستید ، باید مطمئن شوید که برای تبدیل به آن بهینه‌سازی شده‌است .
با یک جستجوی ساده ، بازیکنان بالقوه لیستی از استودیوهای مورد نیاز را تهیه می‌کنند . HubSpot بیان می‌کند که ۷۵ درصد از مردم از صفحه اول صفحات جستجوی موتور جستجو نمی‌کنند ( SERPs ) ، و این جایی است که شما می‌خواهید وب سایت شما به نظر برسد که فرصت‌های فروش بیشتری ایجاد کند .
میلیاردها صفحه وب سایت برای یک رتبه بالاتر در سایت SERPs مبارزه می‌کنند . بدون استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجو مناسب ، مشتریان بالقوه قادر به یافتن بازی‌های شما در هنگام جستجوی آنلاین نخواهند بود . در این مقاله ، بهترین استراتژی‌های SEO را برای بهبود قابلیت دید برند و ترافیک وب سایت نشان می‌دهیم .

مفهوم سئو سایت را بشناسیم

بهینه‌سازی موتور جستجو یک استراتژی بازاریابی است که برای افزایش موقعیت وب سایت در صفحات نتایج موتور جستجو استفاده می‌شود . هنگام انجام جستجو , موتورهای جستجو مانند google تمام صفحات موجود را دسته‌بندی کرده و براساس کیفیت و ارتباط آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کنند . seo به ایجاد دید یک برند کمک می‌کند چون به مشتریان اجازه می‌دهد تا شرکت‌ها و یازی ها را با سهولت پیدا کنند .
قبل از خرید , بیشتر افراد یک جستجوی محصول را به صورت آنلاین انجام می‌دهند و با تایپ کلید واژه‌های خاص در موتورهای جستجو شروع می‌شود . به عنوان یک بازی , شما از وب سایت خود می‌خواهید که در بالای صفحات نتایج حضور داشته باشد تا مطمئن شوید که بازیکنان راست آن را می‌بینند . شما ممکن است یک شرکت فوق‌العاده با بازی‌های استثنایی داشته باشید, اما اگر مشتریان احتمالی شما را در هنگام انجام یک جستجو ساده پیدا نکنند , رقبای شما کسب‌وکار شما را steal و فروش شما پایین خواهد ماند .
جستجوی آلی نیز به ایجاد اعتبار در برند شما کمک می‌کند و این دلیل دیگری است که سئو را جدی می‌گیرد . تحقیقات انجام‌شده توسط SparkToro نشان داد که جستجو به صورت ارگانیک ۲۰ برابر بیشتر از تبلیغات PPC , به خدمات بازاریابی سئو می‌دهد . رتبه بالاتری در نتایج جستجو نشان می‌دهد که گوگل وب سایت شما را به عنوان مهم‌ترین منبع برای یک پرس و جو خاص رتبه‌بندی می‌کند . این امر منجر به ترافیک بیشتری به وب سایت شما خواهد شد و نهایتا ً منجر به فروش بیشتر خواهد شد .
سئو بسیار کم‌هزینه‌تر از تبلیغات است , و این باعث ایجاد یک استراتژی مناسب برای توسعه دهندگان بازی کوچک می‌شود که تازه شروع شده‌اند .

چگونه سایت خود را سئو کنیم

چگونه سایت خود را سئو کنیم

چگونه سايت خود را سئو کنيم,دانلود چگونه سايت خود را سئو کنيم,دانلود برنامه چگونه سايت خود را سئو کنيم,دانلود نسخه جديد  چگونه سايت خود را سئو کنيم,دانلود برنامه ي چگونه سايت خود را سئو کنيم,دانلود برنامه جديد چگونه سايت خود را سئو کنيم,دانلود نسخه جديد  چگونه سايت خود را سئو کنيم,دانلود نسخه جديد برنامه  چگونه سايت خود را سئو کنيم,برنامه توپ چگونه سايت خود را سئو کنيم,دانلود برنامه توپ چگونه سايت خود را سئو کنيم,دانلود برنامه زيبا چگونه سايت خود را سئو کنيم,دانلود نسخه قبلي برنامه چگونه سايت خود را سئو کنيم,دانلود کرک برنامه  چگونه سايت خود را سئو کنيم, رمز برنامه چگونه سايت خود را سئو کنيم,کيجين برنامه چگونه سايت خود را سئو کنيم,نسخه جديد برنامه  چگونه سايت خود را سئو کنيم,سايت برنامه چگونه سايت خود را سئو کنيم,سايت  چگونه سايت خود را سئو کنيم,برنامه جديد چگونه سايت خود را سئو کنيم,نقد برنامه چگونه سايت خود را سئو کنيم,خريد برنامه چگونه سايت خود را سئو کنيم,خريد نقدي  چگونه سايت خود را سئو کنيم,download چگونه سايت خود را سئو کنيم,download program چگونه سايت خود را سئو کنيم,danlod barname چگونه سايت خود را سئو کنيم,

سئو تضمینی وب سایت چگونه است

سئو تضمینی وب سایت که بسیار مطرح میشود اصلا جنبه واقعی ندارد در این صفحه سئو تضمینی را شرح داده ایم.

شرکت هایی که مدعی سئو تضمینی هستندمدعی میشوند که کسب‌وکار شما را به سطح برتری برسانند .
ممکن است چند هفته طول بکشد تا چند ماه یا حتی چند سال طول بکشد تا استراتژی‌های سئو به نتایج مثبتی در وب سایت شما نشان دهند .
خدمات سئو تضمینی که ادعا می‌کنند در ۳۰ روز رتبه‌بندی‌ها را تضمین می‌کنند و یا وعده # ۱ در گوگل را می‌دهند ، در عرض ۱۵ روز هیچ چیزی جز اسپم نیستند !
چنین پیشنهاداتی می‌توانند مشتریان را اغوا کنند تا در چنین موسساتی سرمایه‌گذاری کنند، اما در حقیقت ، این یک پرچم قرمز است که نشان می‌دهد شما به آژانس سئو آنلاین مراجعه کرده‌اید .
به مطالعه ادامه دهید تا بدانید چرا باید اکیدا ً فاصله را از آژانس‌ها برای ضمانت سئو و آنچه که باید به آن نگاه کنید حفظ کنید .

چرا نمیتوان سئو را تضمین کرد

همان طور که نام پیشنهاد می‌شود , خدمات سئو تضمینی به نتایج خاص سئو مانند درصد خاصی از افزایش ترافیک در یک ماه یا یک موقعیت خاص در گوگل SERP کمک می‌کند .
به نظر قانع‌کننده می‌رسد که وقتی با چنین اداراتی ارتباط برقرار می‌کنید به نظر منطقی می‌رسد ، اگر منطقی فکر کنید ، این یک کار غیر ممکن است .
به همین دلیل است :
شما نمی‌توانید نحوه رتبه‌بندی گوگل سایت خود را کنترل کنید . آژانس‌های سئو نهایت تلاش خود را برای درک الگوریتم‌های ارائه‌شده توسط گوگل و ایجاد تغییراتی در سایت به منظور بهبود رتبه‌بندی آن‌ها در سایت SERP انجام می‌دهند .
یک موسسه سئو به بهبود کیفیت خدمات ، مانند به روز رسانی clients در مورد پیشرفت سئو از زمان به زمان ، و از همه مهم‌تر ، از آخرین بهترین روش‌های SEO برای تسریع در نتایج استفاده می‌کند . 

چرا از سئو تضمینی پرهیز کنیم

همه رویاهای مربوط به کسب و کارها در صفحه اول SERP . زمانی که یک موسسه سئو به این کار دست پیدا می‌کند ، در عرض چند هفته یا چند ماه ، ممکن است به شما حس خوبی را بدهد .
انتخاب ارائه دهندگان خدمات سئو که خدمات سئو تضمین‌شده را ارائه می‌کنند ، با خطرات قابل‌توجهی همراه است . این می‌تواند به رتبه شما و همچنین شهرت آسیب برساند .
در این بخش ، ما سعی خواهیم کرد خطرات احتمالی انتخاب شرکت‌هایی که ضمانت SEO را ارائه می‌کنند را درک کنیم .

اولین دلیل پرهیز از سئو تضمینی

یکی از دلایل اولیه برای جلوگیری از ارائه تضمین سئو به این دلیل است که گوگل , موتور جستجوگر خود , به مردم در برابر کار با موسساتی که به آن‌ها قول داده شده‌است, هشدار می‌دهد .
مستندات سئو به وسیله گوگل می‌گوید که سئو به شما کمک می‌کند تا به شما برآوردی از بهبود دهد . اگر کسی به شما این اطمینان را می‌دهد که تلاش‌های سئو تضمینی به شما کمک می‌کند تا در صفحه اول گوگل رتبه‌بندی کنید , فرد دیگری را پیدا کنید که seo را برای سایت شما انجام دهد .

معایب سئو تضمینی

کار با یک ارایه‌دهنده خدمات SEO که خدمات تضمین‌شده SEO را پیشنهاد می‌کند . درست مانند یک وکیل بدون پول ، شما همه سر و ته یک تیم SEO را دارید که روی وب سایت شما کار می‌کند ، بدون ریسک - درست ؟
اشتباه است. خدمات SEO بار کامل b / s هستند و ما می‌خواهیم از آن‌ها اجتناب کنیم اگر امیدی به موفقیت آنلاین در ۲۰۲۲ و فراتر از آن داشته باشید .
در جستجوی شما برای یک موسسه SEO یا تامین‌کننده خدمات SEO ، ممکن است به برخی از موسسات مراجعه کنید که " نتایج SEO یا پول شما را تضمین می‌کنند " . قبل از این که با هم‌کار فروش و دفتر برنامه باز خیره‌کننده آن‌ها آشنا شوید ، باید توضیح دهید که چرا باید از خدمات تضمین‌شده اجتناب کنید و در عوض آنچه را که نیاز دارید به آن نگاه کنید را توضیح دهید .

همان طور که نام پیشنهاد می‌شود خدمات SEO خدماتی هستند که با تضمین یا تضمین یک نتیجه از پیش تعیین‌شده تحویل داده می‌شوند . در اکثر موارد , این افزایش X درصد ترافیک یا تعداد از پیش تعیین‌شده از کلمات کلیدی در صفحه یکی از گوگل محسوب می‌شود .
به طور معمول ، اغلب ارائه دهندگان خدمات SEO به شما قول می‌دهند که تعداد معینی از کلمات کلیدی را در صفحه یکی از گوگل تا زمانی مشخص خواهید دید . چه ۳۰ روز ، ۶۰ روز ، یا ۹۰ روز ، وعده همان است - برای گرفتن وب سایت شما در صفحه یکی از گوگل .
اما این چیزی است که من می‌خواهم ! صدای شما را می‌شنوم .
شما اشتباه نمی‌کنید ، این چیزی است که همه ما می‌خواهیم ! یکی از رتبه‌بندی‌ها ، بهترین نتیجه از یک کمپین SEO هستند ، اینطور نیست ؟ نه کاملا ً. این یک چیز است ؛ رسیدن به صفحه اول گوگل دشوار نیست . رسیدن به اولین صفحه گوگل برای کلمات کلیدی که مرتبط هستند ، و تولید درآمد یک داستان کاملا ً متفاوت است .
بزرگ‌ترین مساله برای ارائه دهندگان خدمات SEO این است که آن‌ها نمی‌توانند کلمات کلیدی را که برای کیفیت و یا کیفیت ترافیک که دریافت می‌کنید ، تضمین کنند . به جای انتخاب کلمات کلیدی که قرار است کسب‌وکار شما را به جلو سوق دهند ، آن‌ها قصد دارند کلیدواژه رقابت پایین را انتخاب کنند تا اطمینان حاصل شود که آن‌ها KPIs را هدف قرار داده و حقوق می‌گیرند .
اگر می‌خواهید ترافیک خود را افزایش دهید ، وبلاگ نویسی کنید . این ممکن است اهداف کسب‌وکار شما را به همان روشی که ممکن است یک سرویس ، محصول و یا گروه گروه شما را هدایت کند هدایت نمی‌کند ، اما قطعا ً ترافیک وب سایت شما را افزایش خواهد داد . اگر شما با یک تامین‌کننده SEO کار می‌کنید که ترافیک بیشتری را تضمین می‌کند، ما می‌توانیم با اطمینان به شما بگوییم که آن‌ها به سادگی وبلاگ نویسی را شروع می‌کنند . شما به دنبال یک میزبان کامل از کلمات کلیدی خواهید بود ( بسیاری از آن‌ها ترافیک بی‌ربط را هدایت می‌کنند ) ، و با این وجود ، بازدید وب سایت ارگانیک شما افزایش خواهد یافت .

گوگل به صراحت بر علیه ارائه دهندگان خدمات  سئو تضمینی صحبت می‌کند که نتایج SEO را برای مشتریان خود تضمین می‌کنند . گوگل در مرکز جستجوی گوگل , موارد زیر را بیان می‌کند :
" SEO به شما این امکان را می‌دهد که برآورده‌ای واقع گرایانه تری از بهبود ، و تخمینی از کار درگیر را به شما بدهد . اگر آن‌ها تضمین کنند که تغییرات آن‌ها به شما اولین مکان جستجو را می‌دهد ، فرد دیگری را پیدا کنید ."

این کاملا ً منطقی است که از بخش SEO از چه نوع نتایجی که می‌توانید انتظار داشته باشید بپرسید . با این حال ، این سوال غیر منطقی است که از تامین‌کننده خدمات SEO بخواهید تا به یک افزایش X % در ترافیک از طریق تاریخ X وفا کند . یک عرضه‌کننده SEO به بهینه‌سازی همه عناصر سایت و خارج از سایت می‌پردازد که بر نحوه رتبه‌بندی وب سایت شما در جستجوی گوگل تاثیر می‌گذارد . اساسا ً، آن‌ها وب سایت‌هایی را کنار هم قرار می‌دهند که با داده‌های کاربر ، دستورالعمل‌های گوگل ، و بهترین تجارب صنعت همخوانی دارند . چه اتفاقی می‌افتد وقتی این صفحات شاخص گذاری شده در دست گوگل ( و دیگر موتورهای جستجو ) .
در حالی که بخش SEO به این معنی است که موتورهای جستجو چه می‌خواهند . آن‌ها نحوه رتبه‌بندی وب سایت شما را کنترل نمی‌کنند .

 

سئو تضمینی وب سایت

 سئو تضميني وب سايت,دانلود سئو تضميني وب سايت,دانلود برنامه سئو تضميني وب سايت,دانلود نسخه جديد  سئو تضميني وب سايت,دانلود برنامه ي سئو تضميني وب سايت,دانلود برنامه جديد سئو تضميني وب سايت,دانلود نسخه جديد  سئو تضميني وب سايت,دانلود نسخه جديد برنامه  سئو تضميني وب سايت,برنامه توپ سئو تضميني وب سايت,دانلود برنامه توپ سئو تضميني وب سايت,دانلود برنامه زيبا سئو تضميني وب سايت,دانلود نسخه قبلي برنامه سئو تضميني وب سايت,دانلود کرک برنامه  سئو تضميني وب سايت, رمز برنامه سئو تضميني وب سايت,کيجين برنامه سئو تضميني وب سايت,نسخه جديد برنامه  سئو تضميني وب سايت,سايت برنامه سئو تضميني وب سايت,سايت  سئو تضميني وب سايت,برنامه جديد سئو تضميني وب سايت,نقد برنامه سئو تضميني وب سايت,خريد برنامه سئو تضميني وب سايت,خريد نقدي  سئو تضميني وب سايت,download سئو تضميني وب سايت,download program سئو تضميني وب سايت,danlod barname سئو تضميني وب سايت.

سئو تضمینی ارزان قیمت

برنامه کاربردي سئو تضميني ارزان قيمت,دانلود برنامه سئو تضميني ارزان قيمت,برنامه توپ سئو تضميني ارزان قيمت,برنامه کاربردي ويندوز سئو تضميني ارزان قيمت,برنامه خوب سئو تضميني ارزان قيمت,برنامه بهينه سازي  سئو تضميني ارزان قيمت, برنامه پشتيبان گيري سئو تضميني ارزان قيمت,برنامه جديد سئو تضميني ارزان قيمت,برنامه بهينه سازي به نام سئو تضميني ارزان قيمت,دانلود نرم افزار دکستاب سئو تضميني ارزان قيمت,دانلود نرم افزار جديد سئو تضميني ارزان قيمت,دانلود نرم افزار قديمي سئو تضميني ارزان قيمت.

اخبار سئو تضمینی

اخبار سئو تضميني در گوگل,خبر سئو تضميني در گوگل,دانلود جديد ترين اخبار سئو تضميني در گوگل,اخبار جديد سئو تضميني در گوگل,بهترين اخبار سئو تضميني در گوگل,سايت اخبار سئو تضميني در گوگل,خبر هاي سئو تضميني در گوگل,اخبار جديد سئو تضميني در گوگل,خبر جديد درباره سئو تضميني در گوگل,خبر  سئو تضميني در گوگل,خبر توپ سئو تضميني در گوگل,خبر تازه سئو تضميني در گوگل,خبر واقعي سئو تضميني در گوگل,آخرين اخبار سئو تضميني در گوگل,آخرين خبر سئو تضميني در گوگل,آخرين خبر درباره سئو تضميني در گوگل,واقعه سئو تضميني در گوگل,خبر تلخ سئو تضميني در گوگل,خبر خوش سئو تضميني در گوگل,خبر خنده دار سئو تضميني در گوگل,خبر ناراحت کننده سئو تضميني در گوگل,خبر داغ سئو تضميني در گوگل,خبر هاي اين ماه سئو تضميني در گوگل,خبر هاي امروز سئو تضميني در گوگل,درباره خبر سئو تضميني در گوگل,برنامه موبايل سئو تضميني در گوگل,بازي موبايل سئو تضميني در گوگل,موبايل سئو تضميني در گوگل,برنامه نوکيا سئو تضميني در گوگل,برنامه کاربردي سئو تضميني در گوگل,دانلود سئو تضميني در گوگل,کاربردي سئو تضميني در گوگل,دانلود برنامه موبايل سئو تضميني در گوگل,برنامه سامسونگ سئو تضميني در گوگل,دانلود برنامه موبايل سامسونگ سئو تضميني در گوگل,دانلود براي سئو تضميني در گوگل,دانلود برنامه موبايل سئو تضميني در گوگل,بازي سئو تضميني در گوگل,برنامه خوب سئو تضميني در گوگل,برنامه جديد سئو تضميني در گوگل,نسخه جديد نرم افزار سئو تضميني در گوگل,دانلود نسخه اصلي نرم افزار سئو تضميني در گوگل.


سئو تضمینی کدام است

استخدام یک شرکت سئو تضمینی می‌تواند استرس زا باشد . با توجه به نیازهای خاص خود , شنیدن یک شرکت سئو تضمینی به شما می‌گوید که چند ماه طول می‌کشد تا بتوانید انتظار نتایج را داشته باشید . می‌پرسم : از کجا می‌دونی که اونا دارن کار واقعی انجام میدن یا تو رو از بین می‌برند ? اگر یک شرکت سئو تضمینی را قبل از این که تجربه بدی داشته‌اید , استخدام کرده‌اید , نگرانی خود را بر اضطراب و اضطراب اضافه کرده‌اید . در این شرایط کاملا ً قابل‌درک است که شما جذب ایده ضمانت شده باشید . دیگر کسب و کاره‌ای خدماتی , از مکانیک خودرو گرفته تا شرکت‌های حمل و نقل , ضمانت را ارائه می‌دهند , پس چرا شرکت سئو تضمینی نیست؟

کار کردن با یک ارائه‌دهنده خدمات بهینه سازی که خدمات سئو تضمینی را ارائه می‌دهد ممکن است شبیه پاسخ تمام ادعاهای شما باشد . درست مثل یک وکیل بدون برنده , بدون دست‌مزد , شما همه چیز را وارونه در یک تیم سئو می‌بینید که روی وب سایت شما کار می‌کند .
در جست و جوی شما برای یک آژانس سئو یا یک ارائه‌دهنده خدمات سئو تضمینی , ممکن است با برخی از آژانس‌ها برخورد کرده باشید که ادعا می‌کنند " نتایج سئو شما تضمین شده‌است . " قبل از اینکه شما با هم‌کار فروش شفاف و دفتر طرح باز خیره‌کننده آن‌ها وارد شوید , ما باید توضیح دهیم که چرا باید از خدمات تضمین‌شده و آنچه که باید به جای آن جستجو کنید اجتناب کنید .

سئو تضمینی چه نتایجی دارد

همانطور که این نام پیشنهاد می‌کند , خدمات سئو تضمینی خدماتی هستند که با تضمین یا تضمین نتیجه از پیش تعیین‌شده ارائه می‌شوند . در بیشتر موارد , این افزایش x % ترافیک یا تعداد از پیش تعیین‌شده کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل خواهد بود .
به طور معمول , اغلب ارائه دهندگان خدمات سئو تضمینی قول خواهند داد که تعدادی از کلمات کلیدی را در صفحه اول گوگل تا یک تاریخ مشخص خواهید دید . چه روز , چه ۳۰ روز , و چه ۹۰ روز , این وعده همچنان یک‌سان باقی می‌ماند تا وب سایت تان را در صفحه اول گوگل قرار دهید .

بزرگ‌ترین مساله برای ارائه دهندگان خدمات سئو تضمینی این است که آن‌ها نمی‌توانند کلمات کلیدی را که برای کیفیت و یا کیفیت ترافیک که دریافت می‌کنید , تضمین کنند . به جای انتخاب کلمات کلیدی که قرار است کسب‌وکار شما را به جلو سوق دهند , آن‌ها قصد دارند کلیدواژه رقابت پایین را انتخاب کنند تا اطمینان حاصل شود آن کلمات به صفحه اول گوگل می آید.

اگر می‌خواهید ترافیک خود را افزایش دهید , وبلاگ نویسی کنید . این ممکن است اهداف کسب‌وکار شما را به همان روشی که ممکن است یک سرویس , محصول و یا گروه گروه شما را هدایت کند هدایت نمی‌کند , اما قطعا ً ترافیک وب سایت شما را افزایش خواهد داد . اگر شما با یک تامین‌کننده سئو کار می‌کنید که ترافیک بیشتری را تضمین می‌کند, ما می‌توانیم با اطمینان به شما بگوییم که آن‌ها به سادگی وبلاگ نویسی را شروع می‌کنند . شما به دنبال یک میزبان کامل از کلمات کلیدی خواهید بود ( بسیاری از آن‌ها ترافیک بی‌ربط را هدایت می‌کنند ) , و با این وجود , بازدید وب سایت ارگانیک شما افزایش خواهد یافت .

سئو تضمینی از دیدگاه گوگل

گوگل آشکارا در برابر ارائه دهندگان خدمات سئو تضمینی می ایستد که نتایج seo را برای مشتریان تضمین می‌کند . گوگل در مرکز جستجوی گوگل موارد زیر را بیان می‌کند :

خدمات سئو تضمینی خدمات بهینه سازی هستند که نتایج مشخصی را تضمین می‌کنند . نتایج تضمین‌شده ممکن است شامل رتبه‌بندی صفحه اول برای کلمات کلیدی خاص , یک چارچوب زمانی دقیق باشد که در آن آژانس استخدام نتایج را به دست خواهد آورد , و حتی اگر آژانس آنچه را که به مشتریان خود وعده داده باشد, ارائه ندهد , تضمین می‌گردد .
سرویس‌های امنیتی seo در حال حاضر محدود به بهبود رتبه‌بندی با استفاده از تاکتیک‌های seo هستند . ما همچنین در مورد رتبه‌بندی اول یا رتبه‌بندی تضمین‌شده موتور جستجو می‌کنیم.

در حالی که اصطلاح " نتایج تضمین‌شده " جذاب به نظر می‌رسد , برای یک آژانس برای تضمین نتایج از نظر رتبه‌بندی دقیق و دستیابی به آن‌ها بسیار بعید است . با توجه به الگوریتم ‌های همیشه در حال تغییر موتورهای جستجو مانند گوگل , امکان ارائه رتبه‌بندی دقیق وجود ندارد .

از زمان ظهور صنعت بازاریابی دیجیتال , scammers تلاش کرده‌است تا مشتریان را با طرح‌هایی مانند:

  1. صفحات درگاه : این صفحات صفحات با کیفیت پایین هستند که توسط متخصصان سئو کلاه سیاه مورد استفاده قرار می‌گیرند . برای رتبه‌بندی برخی از کلمات کلیدی بهینه شدند . از آن‌ها برای دستکاری شاخص موتورهای جستجو با استفاده از نتایج کلمات کلیدی خاص و هدایت کاربران به صفحات مختلف استفاده شد . صفحات درگاه از نوعی فرم استفاده می‌کنند تا کاربران بتوانند بدون اطلاع خود به صفحه دیگری هدایت شوند .
  2. طرح‌های مرتبط : این عمل شامل تبادل لینک یا پیوندهای خرید از سایت‌های دیگر برای افزایش مصنوعی رتبه است. این عمل بر خلاف استانداردهای کیفیت گوگل است .
  3. حوزه‌های سایه : این وب سایت‌ها با استفاده از cloaking ایجاد شده‌اند تا کاربرها بدون توجه به سایت‌های دیگر هدایت شوند . این سایت‌ها عمدتا ً موتورهای جستجوی بهینه هستند , اما کاربر نیستند . این صفحه دارای کلمات کلیدی است که به رتبه صفحه کمک می‌کند , اما ممکن است از لحاظ گرامری منطقی نباشد .

این شیوه‌ها به عنوان کلاه سیاه دسته‌بندی می‌شوند که به این معنی است که آن‌ها تاکتیک‌های seo را تایید نمی‌کنند که ممکن است رتبه‌بندی‌ها را افزایش دهد, اما غیراخلاقی در نظر گرفته می‌شود . بسیاری از این طرح‌های تضمین شده seo در نهایت بی‌اثر خواهند شد . برخی از آن‌ها توسط گوگل شناسایی شدند و موتور جستجو روی الگوریتم خود کار کرد تا برخی از این فعالیت‌ها را افزونه کند . در سال ۲۰۱۵ , گوگل به روز رسانی‌ها را برای حذف صفحات در درگاه به روز رسانی کرد , زیرا بر تجربه جستجو و مرور در سایت تاثیر گذار بود .

سئو تضمینی شامل چه خدماتی است

 خدمات سئو به بهترین روش برای اطمینان از اینکه وب سایت شما توسط مشتریان آینده شما پیدا خواهد شد , هستند . ما تحقیقات گسترده‌ای انجام می‌دهیم تا شما زمان بیشتری را برای تمرکز بر روی راه‌اندازی کسب‌وکار خود داشته باشید . شما آرامش ذهن را به دست خواهید آورد , زیرا تضمین می‌کنید که به مجموعه‌ای از ترافیک ماهانه دست پیدا می‌کنید . به این ترتیب , شما دقیقا ً می‌دانید که چه چیزی برای پول تان دارید .

سئو به صورت آنلاین شما را افزایش می‌دهد و ترافیک را به وب سایت شما می‌آورد و در نهایت شما را به مشتریان واجد شرایط می‌رساند . یک وب سایت در گوگل خریداری کنید و یک موتور روشن کنید که به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند .

گوگل به وبمسترها هشدار می‌دهد که از هر آژانس سئو که رتبه موتور جستجو را تضمین می‌کند , اجتناب کند .
همان طور که از سوی سازندگان گوگل ذکر شد ، " مراقب سئو کارانی که ادعا می‌کنند رتبه‌بندی را تضمین می‌کنند ، " ارتباط ویژه " با گوگل را تایید می‌کنند و یا تبلیغ " اولویت " به گوگل را تبلیغ می‌کنند . گوگل همچنین یادآور می‌شود که " SEO به آینده ارزیابی‌های واقع گرایانه از بهبود و تخمینی از کار درگیر را ارائه می‌دهد . اگر آن‌ها تضمین کنند که تغییرات آن‌ها به شما اولین مکان جستجو را می‌دهد ، فرد دیگری را پیدا کنید ."
گوگل از مالکان و صاحبان کسب‌وکار می‌خواهد که درک کنند که هیچ متخصص سئو یک کارت مهم ویژه گوگل ندارد و هیچ کدام به بینش‌های پنهانی دسترسی ندارند . همه آن‌ها باید با همان قواعد و آب و هوایی که در حال تغییر الگوریتم ‌های موتور جستجو هستند ، بازی کنند . بر این اساس ، سئو برای تضمین یک نتیجه خاص در حسن‌نیت ، غیر ممکن است .

موسسات سئو تضمینی بعضی اوقات رتبه‌بندی‌ها ( حتی # 1 ) را تضمین می‌کنند تا صاحبان کسب‌وکار آنلاین تحریک شوند که به نظر نمی‌رسد گوگل را ۱۰ بالا ببرند . زمانی که تضمین برآورده نشود , آژانس ممکن است قول خدمات با تخفیف , یک ماه خدمات رایگان و یا خدمات اضافی برای مدت‌زمان مشخصی را بدهد .
اما هزینه خدمات افزوده معمولا ً به هزینه اولیه کمپین سئو ربط دارد ، بنابراین " تضمین سئو " تا حد زیادی یک ترفند بازاریابی برای رسیدن به علامت در خط نقطه‌چین است . این معمولا ً زمانی اتفاق می‌افتد که آژانس می‌داند که نمی‌تواند با شرکت‌های معتبر رقابت کند و به یک زاویه غیر اخلاقی برای جذب مشتری نیاز دارد .
یک سناریوی معمول به این شکل به نظر می‌رسد : " اگر ما نمی‌توانیم شما را در عرض سه ماه رتبه‌بندی کنیم ، ماه آینده شما آزاد است ." ماه آزاد شما با سرویس بسیار زیادی همراه خواهد بود ( " این چیزی است که ما برای وب سایت خود انجام می‌دهیم . ) اما اگر کار واقعی در حساب شما انجام شود بسیار کم است. در این نقطه ، شرکت می‌داند که آن‌ها احتمالا ً شما را از دست می‌دهند ، اما آن‌ها قبلا ً سرمایه‌گذاری اولیه شما را دارند . بنابراین تا جایی که به آن‌ها مربوط می‌شود ، کار آن‌ها کامل است .