• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

20 درس سئو جهت حضور در صفحه اول گوگل

بخش حرفه‌ای20 درس سئواز مهم‌ترین درس‌هایی است که میتوان از 20 سال حضور سئو در موتورهای جستجو آموخت .

مردم به دلیل عدم قطعیت آن از سئو می‌ترسند . گوگل وقتی به توصیه سئو می‌آید ، مستقیما ً رو به جلو نیست . سپس ، در آنجا الگوریتم گوگل وجود دارد که همه ما از یک راه یا یک طرفه هراس داریم .

درس شماره 1 سئو

در سال‌های اولیه سئو ، بهینه‌سازی یک وب سایت کم‌تر از چیزی بود که الان متخصصان سئو با آن مواجه هستند .
شما می‌توانید چند کلمه کلیدی برای کار در محتوای وب سایت ، در عنوان ، توصیف ، و متا tag کلیدواژه انتخاب کنید .
آن‌ها وب سایت را برای جستجوی موتورهای جستجو و دایرکتوری‌های مختلف برای پیدا کردن محل تردد و کسب‌وکار ارسال می‌کنند .
هیچ ابزار کلیدواژه یا تجزیه و تحلیل وجود نداشت ، اما رقابت زیادی وجود نداشت .
در حال حاضر الگوریتم ‌های پیچیده ‌تری وجود دارند که روش‌های اسپم و روش‌های سئو را فیلتر می‌کنند .
شخصی‌سازی , localization , یادگیری ماشین , تطبیق عصبی , وجود دارد .
ما بینشی به داده‌های کلیدواژه ، محیط‌های داده‌های پیچیده ، تجزیه و تحلیل و علوم داده داریم که استراتژی‌هایی را که برای بهینه‌سازی انتخاب می‌کنیم را هدایت می‌کنند .
سئو به یک دنیای پیچیده‌تر و چالش برانگیز تبدیل شده‌است .

درس شماره 2 سئو

در هنگام مقایسه سئو با تبلیغات کلیکی, به نظر می‌رسد که PPC یک شرط امن‌تر است . اگرچه PPC دارای نمره کیفی است که به مهارت نیاز دارد , اما سردرگمی زیادی وجود دارد که با سئو به وجود می‌آید .

اکثر این سایت‌ها کاملا ً مستقیم به سمت جلو و با صفحات جداگانه برای هر سرویس هستند . اگر خوش‌شانس باشید و یک وب سایت کاملا ً unoptimized را اجرا کنید , تحقیق کلید واژه و ایجاد عنوان تنها نتایج را به همراه خواهد داشت .
زمانی که با کار قبلی سایر سئوکاران یا آژانس‌های بازاریابی دیجیتال سر و کار دارید ، همه چیز پیچیده می‌شود . پروفایل ‌های backlink ، پر کردن کلمات کلیدی و چیزهای دیگر مثل آن .
البته ، وقتی درباره وب سایت‌های بزرگ صحبت می‌کنید ، با صدها هزار صفحه ، همه چیز کمی سخت‌تر می‌شود .
اما اصول یک‌سان هستند . سایت crawlable و indexable تهیه کنید ، محتوای ارزشمندی داشته باشید و برای کلمات کلیدی بهینه‌سازی کنید ، مقداری پول به دست آورید و برای رفتن خوب هستید .

درس شماره 3 سئو

اگر مطالب سئو را از گذشته می‌خوانید ، متوجه اهمیت قرار گذاری بر روی Meta : عنوان ، توصیف و کلمات کلیدی . در گذشته نه چندان دور که چیزها " ساده‌تر " بودند ، اغلب سئوکاران مجبور بودند تا بر روی استفاده از کلمات کلیدی در عنوان و برچسب توصیف به عنوان دفعات بیشتری برای بهبود رتبه‌بندی در صفحات نتیجه موتور جستجو تمرکز کنند .
امروزه سئو به کمی بیشتر از یک برنامه بازاریابی محتوی کامل ناشی از به روزرسانی های الگوریتم گوگل مانند مرغ مگس‌خوار ، که در آن تاکید بیشتر بر روی ربط و برقراری ارتباط قرار می‌گیرد ، می‌باشد .
در حالی که تکامل عوامل رتبه‌بندی موتور جستجو منجر به تغییر در تمرکز از بهینه‌سازی Meta - شده‌است . این بدان معنا نیست که tags متا باید به طور کامل نادیده گرفته شوند . آن‌ها هنوز یک جنبه مهم از سئو هستند ، اما نباید به عنوان شاخص اصلی برای رتبه‌بندی صفحات نتیجه موتور جستجو دیده شود .

درس شماره 4 سئو

مشتریان بدون درک کامل این که چگونه فعالیت‌های تبلیغاتی سئو کار می‌کنند, ممکن است انتظار داشته باشند که متخصصان سئو به سرعت نتایج را ارائه کنند . با این حال , اغلب کمپین سئو به ویژه آن‌هایی که بر روی کلمات کلیدی گسترده‌تر و رقابتی متمرکز هستند , زمان بیشتری برای دیدن نتایج طول می‌کشد . مهم است که به مشتریان توضیح دهید که برنامه‌های سئو برای کمک به تنظیم انتظارات واقع‌بینانه کار می‌کنند . همچنین ممکن است نیاز به تمرکز بر روی کلمات کلیدی دم دراز در ابتدا برای دیدن نتایج سریع‌تر باشد در حالی که در نظر گرفتن استراتژی کلی سئو به منظور رتبه دهی بیشتر کلمات کلیدی عمومی .
به عنوان مثال ، یک مطب دندان‌پزشکی در سطح ملی که سعی دارد در سطح ملی دسته‌بندی شود ، ممکن است نتایج بهتری داشته باشد، کمپین ‌های محلی سئو در رتبه‌بندی هر دفتر محلی برای کلمات کلیدی که جستجوگران محلی ممکن است از آن استفاده کنند ، متمرکز است .
همچنین مهم است که توجه داشته باشید که فعالیت‌های سئو به جای نتایج رتبه‌بندی بر نتایج تبدیل تمرکز دارند . گاهی اوقات، تمرکز بر روی کلمات کلیدی بیشتر ممکن است منجر به نتایج بهتری شود .

درس شماره 5 سئو

کلمات کلیدی دم دراز کلمات کلیدی هستند که بسیار مشخص‌تر هستند ، معمولا ً حداقل سه کلمه طول دارند که قصد کاربر برای خرید را نشان می‌دهد . این تفاوت با کلمات کلیدی دم دراز متفاوت است که ممکن است لزوما ً قصد کاربر برای خرید را نشان ندهد . برگردیم به مثال قبلی ام ، مثالی از واژه کلیدی دم - دم که تمرین دندان‌پزشکی می‌تواند هدف قرار بگیرد ؛ " یک دندان‌پزشک محلی نزدیک من پیدا کنید ."
شروع با کلمات کلیدی دم دراز به شما کمک می‌کند که نه تنها نتایج رتبه‌بندی را به سرعت ببینید ، بلکه به شما کمک می‌کند به اهداف فروش خود نیز برسید . مانند همیشه ، هدف‌گیری کلمات کلیدی دم دراز برای تبدیلات تنها زمانی موثر خواهد بود که با صفحات فرود اجباری و یا پست‌ها ترکیب شود .

درس شماره 6 سئو

گیر کردن با کلمات کلیدی ، نتایج رتبه‌بندی ، و الگوریتم ‌های موتور جستجو و حتی فراموش کردن مهم‌ترین جنبه‌های بهینه‌سازی وب سایت - کاربر نهایی بسیار ساده است . حتی با این وجود ، نتایج جستجوی کلید واژه و استراتژی‌های کلی سئو باید در استراتژی بهینه‌سازی وب سایت شما ایفا کنند ، همچنین مهم است که ابتدا تجربه کاربر را حفظ کنید . به این روش فکر کنید ، بیایید بگوییم که شما تمام مدت خود را صرف تمرکز بر روی معیارهای سئو می‌کنید و به گونه‌ای مدیریت می‌کنید که یکی از گوگل را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود انتخاب کنید ، هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که شما نتایجی را که به دنبال آن هستید به دست آورید . اگر صفحات ورودی تان ساخته نشده‌اند تا به کاربران تجربه‌ای عالی بدهند که آن‌ها را درگیر و انگیزه کند تا تبدیل شوند، یک رتبه در گوگل برای کلمه کلیدی مورد نظر شما ، ممکن است شما را خیلی خوب انجام ندهد .

درس شماره 7 سئو

دستورالعمل برای داشتن یک استراتژی سئو معمولا ً بسیار ساده است به خصوص حالا که بسیاری از ابزارهای سئو از جمله الگوریتم , عوامل رتبه‌بندی کلمه , ساختار صفحه وب , ساختارهای نشانی اینترنتی , و همچنین جنبه‌های غیر تکنیکی سئو هستند . اگر شما تصمیم بگیرید که کارها را خودتان انجام دهید , اهمیت سرمایه‌گذاری کمی زمان و انرژی را در درک جنبه‌های پشت سر سرمایه گذاران دست‌کم نگیرید و اگر هزینه فرصت سرمایه‌گذاری در این بخش را پیدا کنید , بهتر است در بخش تخصصی سئو سرمایه‌گذاری کنید .

درس شماره 8 سئو

کنسول جستجوی گوگل , که قبلا ً به عنوان ابزار گوگل Webmaster شناخته می‌شد, یک ابزار رایگان و آسان برای کمک به شما برای نظارت بر مسائل crawl وب سایت, تجربه کاربر و به طور کلی به شما کمک می‌کند اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در گوگل پیدا شده‌است . هنگامی که با Google Analytics ادغام می‌شوید, همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا پرس و جوی جستجوی واقعی را پیدا کنید که کاربران از آن برای پیدا کردن وب سایت شما در حال حاضر در وب استفاده می‌کنند . کنسول جستجوی گوگل باید به طور منظم برای پیدا کردن , تعمیر و ارتقا مسایل وب سایت با هدف افزایش قابلیت دید آنلاین نظارت شود .

درس شماره 9 سئو

تجزیه و تحلیل گوگل یک ابزار رایگان دیگر از گوگل است که می‌تواند به بهبود استراتژی سئو کمک کند . به غیر از کمک به شما در نظارت بر فعالیت بازدید کننده وب سایت , تجزیه و تحلیل گوگل نیز قادر به ردیابی منابع بازدید وب سایت , صفحات فرود و کلمات کلیدی است که به شما تبدیل می‌شوند .
علاوه بر کمک به شما در نظارت بر عملکرد کلید واژه ، تجزیه و تحلیل گوگل به بهبود تجربه بازدید کننده کمک می‌کند ، و تبدیل شدن به تبدیل‌های بازدید کننده ، و پیشرفت را بر این اساس بهبود می‌بخشد .
گاهی اوقات شما با مشتریانی کار می‌کنید که با گفتن " هی ، من می‌خواهم برای این کلمه کلیدی رتبه‌بندی کنم ، چون فکر می‌کنم این چیزی است که مردم به دنبال آن هستند " تا به من کمک کنند کلمات کلیدی مرتبط با دم را کشف کنم . گاهی اوقات برای پیدا کردن این مساله جالب است که ممکن است کلمات کلیدی داشته باشید که در حال حاضر متوجه خواهید شد که ممکن است حتی تبدیل به تبدیل‌های شما شود که ممکن است در مورد آن فکر نکنید . کلمات کلیدی بدیهی همیشه " سیاستگذاران " نیستند . کلمات کلیدی که در حال حاضر به شما نمایش ، کلیک ، و تبدیل‌های شما را به دست می‌آورند ، راحت‌تر بهینه‌سازی می‌شوند و گاهی اوقات باید استراتژی‌های سئو باشد که با آن‌ها شروع می‌کنید .

درس شماره 10 سئو

در برخی موارد در گذشته سئو به عنوان زیر مجموعه‌ای از بازاریابی موتور جستجوی SEM تعریف شده‌است . سپس مشخص شد که SEM باید تنها به فعالیت‌های بازاریابی موتورهای جستجو مانند تبلیغ گوگل و امثال آن رجوع کند . تنها حقیقت که تعاریف سئو و SEM با هم ترکیب شده‌اند , باید به شما بگویند که هر دو واسطه شباهت‌های بسیار قوی دارند .
به این روش فکر کنید - سئو اورگانیک تر است ، شما در تلاش برای طبقه‌بندی کلمات کلیدی خاص کار می‌کنید ، اما لزوما ً " هر بار که به دنبال آن کلیدواژه هستید " پول " می‌پردازید . و من با احتیاط از پرداخت پول استفاده می‌کنم ، چون اگر زمان صرف بهینه‌سازی وب سایت خود برای بهبود رتبه حسابرسی خود می‌کنید ، از آن زمان کمی پول در سئو سرمایه‌گذاری می‌کنید .
فعالیت‌های SEM به استراتژی‌های سئو اطلاق می‌شود . در حالی که با سئو ، ممکن است چند هفته یا حتی چند ماه صبر کنید تا نتایج قابل‌توجهی را ببینید ، با SEM شما می‌توانید شروع به رتبه‌بندی برای یک کلید واژه‌های کلیدی کنید . هر بار که کمپین SEM را اجرا می‌کنید باید با استفاده از کلید واژه " لحظه‌ای " برای بهبود استراتژی‌های فعلی SEO تلاش کنید .

درس 11 سئو

پروژه‌های سئو نباید به تنهایی ، شکل متفاوتی از بازاریابی محتوای دیگر و یا استراتژی‌های ورودی داشته باشند . مفهوم استفاده از همه کانال‌های بازاریابی برای ارتقا یکدیگر . پروژه‌های سئو نباید متفاوت باشند . اگر استراتژی بازاریابی محتوای شما این است که در مراحل مختلف چرخه خرید با محتوایی که با سطوح مختلف سفر صحبت می‌کند ، منجر شود ، پس برای ایجاد یک استراتژی سئو که این استراتژی بزرگ‌تر را تقویت می‌کند ، ضروری است .
به جای این که به پروژه‌های سئو به عنوان یک پروژه یک پروژه نگاه کنید ، باید به عنوان یک کانال اکتشاف یا تبلیغاتی برای تمام تلاش‌های بازاریابی شما ، چه به داخل و چه خارج از خانه نگاه شود . به این ترتیب می‌توانید از منابع خود استفاده کنید و با تلاش‌های سئو به این نتیجه برسید .
در پایان هر روز یک تجربه یادگیری برای من به عنوان بازاریاب دیجیتال است . شما موفقیت‌ها و چالش‌ها را تجربه می‌کنید اما همه چیز را تجربه می‌کنید ، مهم است که استراتژی‌های خود را اصلاح کنید ، تصمیمات تحلیلی بگیرید و تصمیم بگیرید که پیش از این منحنی بمانید .

درس 12 سئو

 برنامه‌های سئو به صبر نیاز دارند . آن‌ها اغلب شکست می‌خورند . استفاده از تحقیقات رقابتی , نوشتن , و مطالعه و مشاهده هیچ پیشرفت قابل‌توجهی در رتبه‌بندی‌ها , غیر معمول نیست . این کار می‌تواند خسته‌کننده و پر هزینه باشد .
علاوه بر این، گاهی اوقات یک الگوریتم یک راز کل است . به عنوان مثال ، چندین سال پیش یک مشتری الکترونیک در فضای دکور خانگی رتبه و درآمد خود را به دلیل تغییر الگوریتم از دست داد . مهم نیست که ما چه کار می‌کردیم ، ما نمی‌توانستیم شرکت را به موفقیت جستجوی ارگانیک قبلی اش برگردیم .
ما همه سیگنال‌ها ، از محتوا به کد تا پیوند را بهبود دادیم . هیچ چیز جواب نداد . سپس یک سال بعد گوگل یک " به روز رسانی هسته " را منتشر کرد و ( ظاهرا ) به گوگل کمک کرد تا وب سایت را درک کند . حالا این وب سایت دوباره برای شرایط با ارزش بالا قرار می‌گیرد که شایسته آن است .