هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی تاثیر فراوان و به سزایی در نزد مشتریان و مخاطبان دارد.

هدایای تبلیغاتی باعث تلطیف رابطه و جذب مخاطب و مشتریان جدید میشود.

هدایای تبلیغاتی در صفحه اول گوگل از ایندکس بالایی برخوردار است .

هدایای تبلیغاتی  بستگی به نوع تجارت و اهداف هدیه دهنده میتواند تعریف شود.

سایت خدایای تبلیغاتی خود را توسط جام ارژنگ طراحی و سئو نمایید.

آیا میخواهید با هدایای تبلیغاتی در صفحه اول گوگل باشید با ما تماس بگیرید.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی عامل جذب بازار

هدایای تبلیغاتی محصولاتی نمادین در تبلیغات و ارتباطات است و به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباط با مشتری و مصرف کننده، علائم خاص، یاد آور حسن نیت فروشنده و هدیه ای برای ایجاد انگیزه جهت شناخت هرچه بیشتر محصول قرار می گیرد. 
محصولات و هدایای تبلیغاتی (Useful Promotional Gifts ) روشی بسیار عالی و موثر در زمینه تبلیغ نام تجاری و فروش هرچه بیشتر محصولات شما می باشد. 
این محصولات در یاد و خاطره افراد باقی می ماند و به توسعه ارتباط با مشتریان و ایجاد یک تصویر ماندگار از نام تجاری شما کمک شایانی می کند. 
در مطالعه یکی از مؤسسات تحقیقاتی نشان داده شد که 83% محصولات معرفی شده با هدایای تبلیغاتی را به یادداشتند ولی تنها 7% از مصرف کنندگان تبلیغی را که در تلویزیون دیده بودند به یاد داشتند. 
بسیاری از این شرکت کنندگان هدایای تبلیغاتی را نگه داشته و 20% افراد بعد از دریافت هدیه از آن محصول خریداری کرده اند. 
در حال حاضر محصولات تبلیغاتی نه تنها صرفاً یک کالا بلکه به عنوان فرآیند تبلیغات و بازاریابی دیده می شود. 
با توجه به کارایی و ماهیت هدیه تبلیغاتی، مدت زمان نگهداری و استفاده از آن وجود دارد که خود این راهی برای ماندگاری نام تجاری و پیام کالا در اذهان و شناخت تبلیغ کننده دارد. 
با توجه به این که هدیه تبلیغاتی جلب مشتری را در پی دارد، انتخاب صحیح نوع هدیه، بکارگیری خلاقیت در طراحی و مرتبط بودن آن با محصول و خدمت ارائه شده از اهمیت بالایی برخوردار است. 
ارائه هدیه ای خلاق به مخاطب می تواند او را به هیجان بیاورد و ایجاد کننده خوشنودی، رضایت و نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده باشد. 
همگان بر یک نکته اتفاق نظر دارند، این که هدیه دادن از راه های مقرون به صرفه برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابطی ارزشمند در افراد و مخاطبان است و هدایای تبلیغاتی بخشی از رقابت عظیم بازاریابی است. 
موارد استفاده هدایای تبلیغاتی 
تقریباً می توانید روی همه اجناس و کالاها با نام شرکت و لوگو تجاری چاپ و به منظور تبلیغات از آن استفاده کنید. 
کالاهای تبلیغاتی و اجناس دوستدار و محافظ طبیعت و محیط زیست که از منابع و مواد تجدید پذیر و قابل بازیافت ساخته شده اند در میان افراد محبوبیت چشمگیری دارد.متداول ترین دلیل استفاده از هدایای تبلیغاتی، شناخت عنوان تجاری تبلیغ کننده است. 
ازدلایل دیگر می توان به یادآوری رویدادها، ارتباط با مخاطبان و کارمندان،روابط عمومی، ایجاد آگاه و اطلاع در نمایشگاه های تجاری، برنامه های غیر تجاری، برنامه های ایجاد انگیزه درونی و بازار پژوهی اشاره کرد. در زمینه سیاست در جهت تبلیغ برای کاندیداها و ارائه اهداف آن ها به مردم از اجناس تجاری نیز می توان سود جست.هدایای تبلیغاتی و کالاهایی از این دست برای مراکز و شرکت های غیر تجاری مانند مؤسسات خیریه و مدارس به منظور ایجاد آگاهی و معرفی مؤسسات به مردم و جمع آوری کمک استفاده می شود. 
هدایای تبلیغاتی چه هنگام مناسب است؟ 
شما باید حداقل سالی یک بار برای مشتریان خاصتان هدیه بفرستید. 
یکی از نویسنده های مجله فوربس می نویسد ” هدیه تبلیغاتی در طول سال جای شما را در ذهن مشتری حفظ می کند” 
اگر تعداد مشتریان خاص و ویژه شما کم است می توانید از طریق سفارشی سازی هدایا آن ها را به طور دائم مشتری خود نگه دارید. 
توجه به علایق مشتریان از نکات لازم و مهم در انتخاب کالای تبلیغاتی است. 
اگر کسب و کاری بزرگ دارید بهتر است اقلام کوچک تر و ساده تر را انتخاب نمایید. 
زمانبندی در هدیه دادن مهم است و باید زمان خاصی را در نظر بگیرید. 
باید در زمانی مناسب این امر صورت گیرد به طور مثال در اعیاد و مناسبت های خاص 
اگر در نظر دارید که برای جایگزین و در زمانی به جز مناسبت های تقویمی برای مخاطبان هدیه ای بفرستید، بهتر است زمان آن بعد از شروع یک محصول جدید، اتمام پروژه های بزرگ و سخت و یا در مرحله مهم دیگری برای شرکت شما باشد.

هدایای تبلیغاتی چیست

هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که اغلب با لوگو یا شعاری مخصوص که بر روی آن‌ها حک شده است به مشتریان ارائه می‌شود و بعنوان یکی از روش‌های بازاریابی و ارتباطات مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید محصولات تبلیغاتی در سراسر جهان معمولاً برای تبلیغ یک شرکت، تصدیق شرکت، معرفی هویت سازمانی و نام تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها همچنین بعنوان هدیه در رویداد‌ها و یا در نمایشگاه‌های تجاری، کنفرانس‌ها و یا بعنوان بخشی از کمپین‌های بازاریابی به مشتریان داده می‌شود.

بهترین هدایا آن‌هایی خواهند بود که به خوبی نشان می‌دهند که خریدار هدیه، گیرنده‌ی هدیه را می‌شناسند. اصولاً هدایایی که کاربردی باشند و بتوانند نیازی از نیازهای دریافت‌کننده را بر طرف نمایند، مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

یک هدیه‌ی مناسب برای یک مشتری می‌تواند میزان قابل توجهی فراتر از هزینه‌ی هدیه را به سوی شرکت باز گرداند. شرکت‌هایی که برای داشتن ارتباطات معنی‌دار و طولانی مدت با مشتریان خود تلاش می‌کنند، شانس بیشتری برای حفظ مشتری و کسب درآمد دارند. هدیه‌هایی که به مشتریان خود می‌دهید، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت.

خرید هدایای تبلیغاتی مناسب و هدیه دادن آن‌ها به مشتریان بعنوان یک روش استراتژیک بازاریابی توانسته است مدیران شرکت‌ها و مشتریان را به یک اندازه تحت تأثیر قرار دهد. شرکت‌ها بازخورد‌های مثبت زیادی از این روش دریافت کرده‌اند و مشتریان نیز همیشه نسبت به دریافت هدایای تبلیغاتی مشتاق بوده‌اند.

نوشیدنی های تبلیغاتی

نوشیدنی های تبلیغاتی 
78٪ از مصرف کنندگان دارای مشروبات الکلی تبلیغاتی هستند سلام بر بیشترین کالای تبلیغاتی متعلق به مصرف کنندگان آمریکایی: نوشیدنی های تبلیغاتی تبلیغاتی! بیش از 70٪ از مصرف کنندگان ایالات متحده نوعی نوشیدنی تبلیغاتی تبلیغاتی دارند. این برای قدرت ماندگار و برداشت های مکرر چگونه است؟ 
نکته سریع: به یاد داشته باشید ، دسته "ظروف تبلیغاتی نوشیدنی" طیف گسترده ای از اقلام را شامل می شود که شامل بطری های آب ، لیوان های سرامیکی ، ظروف شیشه ای و موارد دیگر است.

هدایای تبلیغاتی

نقش هدایای تبلیغاتی در بازاریابی

تقریباً هر چیزی را می‌توان با نام یا لوگوی شرکت نامگذاری کرد و بعنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان ارائه داد، اما موارد رایج که بعنوان هدیه‌ تبلیغاتی خریداری می‌شوند عبارتند از: تی شرت، کلاه، جا کلیدی، پوستر، برچسب، خودکار، لیوان، دفتر یاد‌داشت، انواع کیف، ساعت، پد موس، فلش مموری، اسباب بازی و... . بزرگ‌ترین دسته‌بندی هدایای تبلیغاتی مربوط به آیتم‌های پوشیدنی است که بیش از 30٪ از کل این نوع از هدایا را تشکیل می‌دهند. همچنین خرید محصولات تبلیغاتی سازگار با محیط‌زیست مانند کالاهایی که از مواد بازیافت شده و منابع تجدید‌پذیر ساخته شده‌اند، افزایش چشمگیری را داشته‌ است.

یکی از ابزارهایی که شرکت شما می‌تواند در بازاریابی و تبلیغات خود از آن استفاده کند، کارت هدیه است. دریافت کارت هدیه برای هر فردی خوشایند است. بنابراین استفاده از کارت هدیه بعنوان یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد.

تی شرت های تبلیغاتی

تی شرت های تبلیغاتی 3400 نمایش ایجاد می کنند تی شرت ها ماندگاری طولانی دارند - 63٪ از مصرف کنندگان به طور متوسط ​​14 ماه پیراهن خود را نگه می دارند. بعلاوه ، آنها یکی از بالاترین تعداد برداشت را دارند زیرا در محیط های عمومی استفاده می شوند. 
نکته سریع: توجه داشته باشید که پیراهن چگونه از بین موارد تبلیغاتی دیگر در ایالات متحده بالاترین برداشت را ایجاد می کنند؟ برای درک وزن این یافته ، ابتدا باید دقیقاً بدانید که "برداشت" چیست. میانگین تعداد برداشتی که هر محصول تبلیغاتی دریافت می کند با ضرب مدت زمانی که یک گیرنده محصول دارد و ماهانه تعداد زیادی از افراد در هنگام استفاده با آن تماس می گیرند محاسبه می شود.

هدایای تبلیغاتی

مزایای هدایای تبلیغاتی

خرید محصولات تبلیغاتی و ارائه‌ی آن به مشتریان بعنوان هدایای رایگان یکی از روش‌های مؤثر برای تبلیغات و بازاریابی است. بعنوان مثال حتی اگر یک خودکار رایگان را به مشتری خود بدهید، ممکن است آن خودکار توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار بگیرد و نام کسب و کار شما از این طریق مشاهده شود و از این طریق حتی می‌تواند منجر به یک گفتگو در مورد کسب و کار شما شود. بنابراین با توجه به این موضوع که محصولات تبلیغاتی ممکن است در مکان‌های مختلفی قرار بگیرند، می‌توان گفت که هدایای تبلیغاتی بعنوان معرف برند شما به جذب مخاطبان کمک می‌کنند. کیسه‌های خرید، لیوان و فنجان‌های مسافرتی، یادداشت‌ها و سایر محصولات نیز می‌توانند اثر مشابهی بر روی کسب و کار شما داشته باشند.

کیف های تبلیغاتی

50٪ از مصرف کنندگان به احتمال زیاد با تبلیغاتی که به آنها کیف تبلیغاتی می دهد تجارت می کنند. کیف های تبلیغاتی تبلیغاتی بسیار رایج هستند ، به ویژه هنگامی که صحبت از نمایشگاه ها می شود. فهمیدن دلیل آن دشوار نیست - کیف های تبلیغاتی برای مصرف کنندگان بسیار مفید هستند. این که آیا آنها یک هدایای تجاری هستند یا یک کیسه مواد غذایی قابل استفاده مجدد با قابلیت استفاده مجدد ، کیف های تبلیغاتی موارد تبلیغاتی دیوانه وار محبوب هستند و آمار فوق این را ثابت می کند. 
نکته سریع: کیف ها نیز تعداد بسیار زیادی برداشت را دارند زیرا بیشتر در مکان های عمومی استفاده می شوند. آنها کاربردهای مختلفی دارند که باعث ایجاد کالایی با قدرت ماندگاری بالا می شود.

هدایای تبلیغاتی

دلیل توزیع هدایای تبلیغاتی

آگاهی از نام تجاری شما رایج‌ترین دلیل برای آیتم‌های تبلیغاتی است. با دادن هدیه‌ای که مشتریان ثابت و بالقوه‌ی شما بتوانند بارها و بارها از آن استفاده کنند، می‌توانید به برندسازی خود کمک کنید و نام تجاری خود را به خوبی در ذهن‌ها ثبت کنید. برای ساخت برند خود حتماً لازم نیست که از هدایای تبلیغاتی سنتی استفاده کنید، بلکه می‌توانید با چاپ لوگوی برند خود بر روی لوازمی مثل کارت‌های بازی، کتاب آشپزی و دیگر محصولاتی که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند، از این استراتژی استفاده کنید. اگر می‌توانید هدیه تبلیغاتی خود را به همراه محصول یا خدمات خود به مشتریان ارائه دهید. در این صورت میزان تأثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

پاور بانک های تبلیغاتی

در اینجا یک کالای تبلیغاتی وجود دارد که به معنای واقعی کلمه بازاریابی شما را شارژ می کند! پاوربانک های تبلیغاتی به دلیل عملکرد و قدرت ماندگاری بالا ، تأثیرگذار هستند. 
نکته سریع: به نظر من مفید است که به دنبال روندهای خارج از دنیای بازاریابی باشم و نشان دهم کدام محصولات تبلیغاتی مورد توجه مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. به عنوان مثال ، از آنجا که طبق مرکز تحقیقات PEW ، دو سوم افراد در ایالات متحده کاربر تلفن های هوشمند هستند ، پاوربانک ها منطقی است که بخشش می کنند زیرا با تلفن های هوشمند سازگار هستند.

هدایای تبلیغاتی

چاپ لوگو روی هدایای تبلیغاتی

کالاهای تبلیغاتی معمولاً به طور مستقیم از تولیدکنندگان واقعی محصول خریداری نمی‌شود و فروش محصولات تبلیغاتی اصولاً توسط واسطه‌هایی که مسئولیت توزیع این کالاها را بر عهده دارند، صورت می‌پذیرد. معمولاً یک شبکه‌ی جامع از شرکت‌های توزیع‌کننده‌ی محصولات تبلیغاتی وجود دارد. توزیع‌کننده‌ی کالا‌های تبلیغاتی بعنوان یک شرکت تعریف شده است که تمرکز اختصاصی آن‌ها برای فروش محصولات تبلیغاتی می‌باشد. این شرکت‌های توزیع‌کننده که فروش هدایای تبلیغاتی را بر عهده دارند، علاوه بر فروش و عرضه‌ی این کالاها به بازار، پشتیبانی محصولات تبلیغاتی را نیز فراهم می‌کنند.

جنبه‌ی منحصر به فردی از هدایای تبلیغاتی این است که در اغلب موارد محصول با لوگو یا نام تجاری یک سازمان و یا شرکت چاپ می‌شود. تولیدکنندگان، ابتدا محصول را بدون هیچ‌گونه برندی تولید می‌کنند و در نهایت شرکت‌های توزیع‌کننده که فروش محصولات تبلیغاتی را بر عهده دارند، در کارهای هنری و چاپ نیز تخصص دارند و امور مربوط به چاپ برند و نام سازمانی و یا حک کردن شعار تبلیغاتی را این شرکت‌ها انجام می‌دهند. علاوه بر این توزیع‌کنندگان کالا‌های تبلیغاتی پشتیبانی کامل در پردازش سفارشات و تحویل کالا‌های تبلیغاتی از منابع مختلف تولید را نیز بر عهده دارند.

USB تبلیغاتی

در اینجا محصولی ارائه می شود که تجلی گرایش محصولات تبلیغاتی سال 2019 است که "سودمندی کلیدی است". گیرندگان حتی خودشان این را گفتند: 58٪ درایو USB تبلیغاتی خود را حفظ می کنند زیرا مفید هستند. 
نکته سریع: درایوهای USB گزینه های سبک دهی بیشتری نسبت به آنچه احتمالاً از آنها آگاه هستید ، دارند. USB ها را می توان با انواع رنگ ها ، مواد و اندازه های مختلف برای شرکت شما سفارشی کرد.

هدایای تبلیغاتی

نکات مهم هدایای تبلیغاتی

اگر بدانید هدایای تبلیغاتی چیست و چه کمکی به شما می‌کند، به یاری آن شبکه‌های ارتباطی خود را با مخاطب گسترده خواهید کرد و می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی این تداوم رابطه را تضمین کنید.به کمک هدایای تبلیغاتی می‌توانید با مخاطبان و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید و برای ادامه‌ی ارتباط و تعامل روی آنها حساب کنید.

هدایای تبلیغاتی در عین حال که روشی بسیار مؤثر در جذب مخاطب هستند، هزینه‌ی اندکی دارند و مدیریت فرایند پیشبرد اقدامات بازاریابی لازم برای آنها بسیار ساده و قابل‌پیش‌بینی است.هدایای تبلیغاتی باعث می‌شوند تا حول‌وحوش محصول‌تان هیجان و تبلیغات صورت بگیرد. مخاطب از آن به‌هیجان می‌آید و بر سر زبان‌ها می‌افتید.

علاوه بر جذب مخاطبان، هدایای تبلیغاتی می‌توانند روش مناسبی برای قدردانی از مشتریان و همراهان برند و محصول‌تان باشد.

برخلاف سایر روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی، ساختار این نوع بازاریابی در فروش بسیار ساده است و لزومی به صرف وقت و دانش ویژه‌ای ندارد.

همه از دریافت هدیه و جایزه و از آن مهم‌تر برنده شدن در قرعه‌کشی و… لذت می‌برند. پس با اهدای جوایز و برگزاری قرعه‌کشی‌ها می‌توانید نقش مهمی در ایجاد جاذبه و هیجان میان مخاطبان‌تان داشته باشید.

با دادن هدایای تبلیغاتی میان مشتریان‌تان حرف و ارتباطی مشترک ایجاد خواهید کرد و آنها را به هم پیوند می‌دهید. با این کار شبکه‌ی تعاملات شما با مشتریان بزرگ و بزرگ‌تر خواهد شد.

پوشاک تبلیغاتی

اقلام پوشاک می توانند به سادگی آرم شرکت شما روی یک ژاکت یا یک طرح خلاقانه باشند که پیام شرکت شما را روی یک جفت جوراب منعکس می کند. در هر صورت ، مصرف کنندگان طرفدار پوشاک هستند: 70٪ از مصرف کنندگان لباس های خارجی خود را برای یک سال یا بیشتر نگه می دارند و 65٪ از آنها پیراهن های چوبی دارند. 
نکته سریع: وسایل لباس شامل همه چیز از پیراهن های عرقگیر تا پیراهن های لباس گرفته تا جوراب ها است. این گزینه ها برای یافتن اینکه چه چیزی با شرکت شما مطابقت دارد- و آنچه مصرف کنندگان می خواهند بپوشند نامحدود است.

هدایای تبلیغاتی

بهترین هدایای تبلیغاتی

بهترين و ارزانترين هداياي تبليغاتي كه براي هر شركتي را می توان خودکار تبلیغاتی دانست که بسیار پرکاربرد و در مواقع استفاده از خودکارهای با کیفیت بسیار ماندگاری بالایی دارند. البته شركت هاي بزرگ براي معرفي محصولات و كالاهاي خویش در کنار کاتالوگ معرفی محصولات و ساک دستی حامل از هدایای تبلیغاتی هم در کنارشان استفاده می کنند تا مشتری رغبت بیشتری به مطالعه کاتالوگ و استفاده از محصولات شرکت داشته باشد و یادگاری خوبی از آن شرکت داشته باشد. وقتي شركت‌هاي گوناگون براي نخستين توشه محصولي نو را روانه‌ي بازار مي‌كنند، معمولا نمونه‌هايي از محصولات یا عکس آن با توضیحات کامل را به صورت رايگان در اختيار مشتريان قرار مي‌دهند.

باید در نمونه های دیگر هم گفت همگی ما از دريافت هديه و جايزه و از آن مهم‌تر موفق شدن در قرعه‌كشي و… لذت می بریم. پس با اهداي جوايز و برگزاري قرعه‌كشي‌ها مي‌توانيد نقش مهمي در ايجاد جاذبه و هيجان ميان مخاطبان‌تان داشته باشيد. در رابطه توصیه هداياي تبليغاتي با توليد كننده هداياي تبليغاتي يا شركت هاي هداياي تبليغاتي بايد در تماس باشيد تا بتوانیم کالای خاص خود را خودمان انتخاب کنیم و به مشتریانمان با اهدای این هدایای تبلیغاتی بگوییم که از ما جایزه یا هدایای تبلیغاتی خاص و با ارزشی که با دیگر هدایا فرق میکند دریافت کرده اند.

لوازم جانبی میز تبلیغاتی

لوازم جانبی میز تبلیغاتی دارای ماندگاری بالا 13 ماه هستند. به تمام برداشتهای مکرر این موارد فکر کنید. این برداشت ها در نهایت منجر به شناخت قوی برند در بین مصرف کنندگان خواهد شد.
نکته سریع: لوازم جانبی میز تبلیغاتی برای ایجاد حس وحدت نام تجاری در محیط های اداری عالی هستند. فضاهای کاری کارمندان خود را با لوازم تبلیغاتی میز تحریر مانند قلم ، تقویم و دفترچه یادداشت برای مارک کردن دفتر کار خود بیرون بیاورید.

هدایای تبلیغاتی

تاثیر هدایای تبلیغاتی

برای تجسم تاثیری که هدایای تبلیغاتی می تواند در خط اصلی شرکت داشته باشد ، نیازی به کار در بخش بازاریابی ندارید. 
هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی ، گلوله ای نقره ای است که به دنبال آن بودید تا در اطراف محصولات خود سر و صدا ایجاد کنید. 
هدایای تبلیغاتی علی رغم اینکه یک ابزار بازاریابی سنتی هستند ، ابزار تبلیغاتی ابتدایی ، شرکتهای کوچک ، موسسات و همچنین سازمانهای سودجو نیستند. این ابزارهای مفید وسیله ای قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه برای ارتقا هر شغلی ارائه می دهند. 
در نتیجه ، طی چند سال گذشته صنعت هدایای تبلیغاتی با جهشی رشد کرده است و تحقیقات بازار نشان می دهد که این صنعت به رشد تصاعدی ادامه خواهد داد. به این حقایق و آمار اصلی صنعت هدایای تبلیغاتی نگاهی بیندازید.

ارزش صنعت هدایای تبلیغاتی

طبق داده های انجمن بین المللی هدایای تبلیغاتی (PPAI) ، در حال حاضر ارزش صنعت هدایای تبلیغاتی بیش از 23.3 میلیارد دلار است. 
IBIS World گزارش داده است که صنعت هدایای تبلیغاتی طی 5 سال گذشته با نرخ 2.7٪ در سال رشد کرده است. در همین بازه زمانی ، تعداد مشاغل ارائه دهنده محصولات تبلیغاتی در ایالات متحده به 35000 نفر رسیده است و بیش از 500000 فرصت شغلی را به آمریکایی ها ارائه می دهد. 
بر اساس گزارش PPAI ، پوشیدنی ها بیشترین کالاهای هدایای تبلیغاتی هستند که 35٪ از کل فروش را تشکیل می دهند ، پس از آن نوشیدنی ها 8.4٪ و موارد را با 6.6٪ می نویسند. Good Things Australia یکی از نمونه های شرکتی است که با ارائه هدایای تبلیغاتی در هر شکل و اندازه از تی شرت ها تا قلم ها و لیوان ها و ... وارد صنعت هدایای تبلیغاتی شده است.

ده واقعیت هدایای تبلیغاتی

ده واقعیت درباره هدایای تبلیغاتی 
در زیر برخی از حقایق جالب درباره هدایای تبلیغاتی را که از آنها نمی دانید ، همانطور که توسط PPAI و سایر رسانه ها ارائه شده است ، پیدا کنید. 
اولین هدایای تبلیغاتی چاپی در سال 1789 بود که جورج واشنگتن در مبارزات انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری از دکمه های تبلیغاتی استفاده کرد. 
هدایای تبلیغاتی بالاترین فراخوان تبلیغاتی را دارند و از تبلیغات چاپی ، تلویزیونی و آنلاین پیشی می گیرند. 
83٪ از مصرف کنندگان می توانند تبلیغ کننده یک کالای تبلیغاتی را به یاد بیاورند در حالی که تنها 7٪ از مصرف کنندگان می توانند نام تبلیغ کننده را پس از مشاهده تبلیغات تلویزیونی به خاطر بسپارند. 
حدود 58٪ از مصرف کنندگان 1 تا 4 سال نمایش تبلیغاتی را حفظ می کنند. 
45٪ از مصرف کنندگان حداقل یک بار در روز از هدایای شرکت استفاده می کنند در حالی که 73٪ حداقل یک بار در هفته از کالای تبلیغاتی استفاده می کنند. 
حدود 60٪ تقویم در خانه و 76٪ در مشاغل هدایای تبلیغاتی است که توسط شرکت هایی ارائه می شود که قصد دارند آگاهی از برند را افزایش دهند. 
از هر 10 نفر 8 نفر علاقه مند به دریافت هدایای تبلیغاتی هستند در حالی که از هر 10 نفر 7 نفر تبلیغات آنلاین را آزار دهنده می دانند. 
50٪ مردم هرگز از تقویم در تلفن های همراه خود استفاده نکرده اند اما اغلب از تقویم روی میز و دیوارهای خود استفاده می کنند. 
بیش از 50٪ از مصرف کنندگان پس از دریافت هدایای تبلیغاتی ، از تبلیغات برداشت مطلوبی دارند. 
20٪ از مصرف کنندگان مایل هستند پس از دریافت یک تبلیغ تبلیغاتی ، خرید را با تبلیغ دهنده تکرار کنند.

استراتژی عالی هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی یک استراتژی عالی برای استفاده هنگام تلاش برای افزایش شناخت برند شما است. اگر در تجارت محصولات تبلیغاتی هستید ، می دانید تاثیری که این محصولات می توانند بر شرکت شما بگذارند. هم برای مشتریان فعلی و هم برای مشتریان جدید بسیار ارزشمند ، حتی کوچکترین محصول مانند قلم مارک دار نیز می تواند در ایجاد وفاداری مشتری مفید باشد. قدرت محصولات تبلیغاتی برای نام تجاری هیچ کس نیست و هرگز نباید از استراتژی بازاریابی شما کنار گذاشته شود. 
افزایش شناخت برند 
همه مشاغل دارای هدف مشترک ایجاد شهرت قوی هستند. آنها می خواهند از رقبای خود برجسته باشند و همچنین در مورد همه مصرف کنندگان صادق باشند. سوال ، "چگونه این کار انجام می شود؟" اغلب سوال می شود پاسخ کوتاه بازاریابی محصولات تبلیغاتی است ، زیرا این محصولات تمایل دارند برای مدت طولانی نگه داشته شوند و باعث تقویت قرار گرفتن در معرض نام تجاری شوند. در واقع از هر 10 نفر 6 نفر هدایای تبلیغاتی را تا دو سال نگه می دارند. 
وفاداری و حفظ 
هدایای تبلیغاتی با آوردن شخصیت به برند شما باعث ایجاد وفاداری و حفظ مشتری قوی می شوند. قرار گرفتن مداوم در معرض این محصولات به خاطر داشتن نام تجاری مرتبط با آن برای مالک بسیار راحت تر است. در عوض ، آنها به احتمال زیاد با شما تجارت می کنند و این حتی می تواند حس متقابل را القا کند. این بدان معناست که دادن هدیه یا کالایی به فرد باعث می شود احساسی بدست آورید که وی باید رفتار متقابل شما را تلافی کند. پس از دریافت کالای تبلیغاتی ، 85٪ از مصرف کنندگان با این شرکت تجارت می کنند. 
استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه 
هدایای تبلیغاتی در مقایسه با سایر اشکال معروف تبلیغاتی ، به ویژه رسانه ها ، هنگام تلاش برای ایجاد نام تجاری ، مقرون به صرفه هستند. بیشتر کالاهای مارک دار از تکنیک دهان به دهان استفاده می کنند تا هزینه هر برداشت را افزایش دهند. از آنجا که محصولات تبلیغاتی معمولاً از یک شخص به فرد دیگر منتقل می شوند ، شهرت برند شما از افزایش برداشت بی نهایت سود می برد. مصرف کنندگان به طور متوسط ​​6.6 ماه به محصولات تبلیغاتی وابسته هستند. 
توانایی برجسته شدن در میان رقابت های شما 
گزینه های زیادی برای موارد وجود دارد که می توانید نام خود را روی آن قرار دهید. از قلم و لیوان قهوه گرفته تا فیجت اسپینر و PopSockets ، این امکانات بی پایان هستند. برخلاف کارت های بازرگانی ، محصولات تبلیغاتی می توانند متناسب با بازار هدف خاص شما باشند و باعث درخشش خلاقیت کسب و کار شما شوند. برخی از بهترین راه های برجسته سازی نام تجاری شما شامل استفاده از عبارت واضحی است که شخصیت را به برند شما می آورد و همیشه در جستجوی جدیدترین مدی است که می توانید نام خود را بر آن بگذارید. 
افزایش سرب و تولید فروش 
محصولات تبلیغاتی چیزی فراتر از ابزارهای تجاری فقط تولید سرب هستند. از آنجا که ثابت شده این اقلام تأثیر طولانی مدت بر مصرف کنندگان فعلی دارند ، افزایش ROI این اقلام می تواند آسان باشد.
دسته بندی برتر محصولات تبلیغاتی بر اساس فروش 
همانطور که در اینفوگرافیک دیده می شود ، متداول ترین دسته کالاهای تبلیغاتی پوشیدنی ها هستند. وسایل آشامیدنی ، کیف و وسایل نوشتاری نیز انتخاب های بسیار محبوبی بودند. 
قدرت اثبات شده هدایای تبلیغاتی 
این یک قلم رایگان ، یک تی شرت یا یک کیف تلفن همراه باشد ، محصولات تبلیغاتی یکی از کارآمدترین روش های افزایش آگاهی به یک برند و تولید سرنخ هستند. اکنون این صنعت 15 میلیارد دلاری است و شرکت هایی مانند Pfizer ، AT&T و GM سالانه ده ها میلیون دلار سرمایه گذاری می کنند. در بحث برندسازی تردیدی وجود ندارد که محصولات تبلیغاتی راهی برای انتخاب هستند. اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، آن را به خوبی انجام دهید. از Inkwell استفاده کنید.

محصولات تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی یکی از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین وسایل نقلیه با نام تجاری در دسترس مشاغل بوده و خواهد بود. در این مقاله ، ما برخی از آمار مهم صنعت را برجسته می کنیم و توضیح می دهیم که چرا محصولات تبلیغاتی تقریباً برای هر شغلی حیاتی هستند. 
مشاغل به محصولات تبلیغاتی به عنوان وسیله ای مقرون به صرفه برای ارتباط بیشتر با مشتریان بالقوه نیاز دارند. این یک روش بازاریابی کم هزینه برای جلب مشتری است. حتی بازیکنان معتبر جهانی نیز به این استراتژی بازاریابی متوسل می شوند. برای مشاغل کوچک مانند استارتاپ ها ، محصولات تبلیغاتی به کاهش بودجه بازاریابی آنها کمک می کند و همچنان توجه مردم را به خود جلب می کند. 
محصولات تبلیغاتی سالهاست که به عنوان یک تاکتیک بازاریابی مقرون به صرفه مورد استفاده قرار می گیرند. درست از مشاغل جدید به شرکت های بزرگ ، این محصولات مورد علاقه بازاریابان است. اهمیت محصولات تبلیغاتی برای ارتقا business تجارت را می توان از برخی از آمار زیر اندازه گیری کرد: 
طبق مطالعه ای که توسط PPAI انجام شد ، 89٪ مردم به یاد می آورند که کجا یک محصول تبلیغاتی را دریافت کرده اند. این مطالعه نشان می دهد که 83٪ از مصرف کنندگان دوست دارند محصولات تبلیغاتی دریافت کنند که دارای پیام تبلیغاتی است. کسانی که محصولات را دریافت می کنند ، 85٪ آنها با تبلیغ کننده تجارت می کنند. بعلاوه ، 41٪ از مصرف کنندگان در نظرسنجی اظهار داشتند که اقلام هدیه را از یک سال به چهار سال نگه می دارند. 
آمار مهم دیگر که در این مطالعه نشان داده شده این است که 89٪ از مصرف کنندگان گفته اند که پس از دریافت اقلام ، می توانند نام تبلیغ کننده یا نام شرکت را به مدت 24 ماه به یاد بیاورند. علاوه بر این ، محصولات تبلیغاتی 500٪ مراجعه بیشتر مشتریانی که از اقلام هدیه رضایت دارند ، جلب می کنند. این آمار مهم تأکید بر اهمیت محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی و شناخت برند دارد. 
مشاغل کوچک و بزرگ اهمیت محصولات تبلیغاتی را برای ارتباط با افزایش تعداد افراد در یک بازار رقابتی درک می کنند. موارد هدیه گیرندگان را فریب می دهد و توجه آنها را به تجارت یک شرکت جلب می کند. این محصولات دارای آرم و پیام تجاری شرکت چاپ شده هستند. هدف از تمرین دادن کالاهای تبلیغاتی هدایت علاقه مشتریان به تجارت است. 
برای دستیابی به نتایج بهتر ، بازاریابان از محصولات تبلیغاتی مارک دار استفاده می کنند که گیرندگان می توانند برای ماههای طولانی از آنها استفاده کنند. چنین کالاهای با کیفیتی باعث می شود که مصرف کنندگان با یک مارک تجاری درگیر شوند. این بدان معنی است که توزیع یک بار اقلام هدیه به اندازه کافی خوب است که ماه ها مشتری را با نام تجاری شما درگیر می کند. 
یک قانون کلی که اکثر بازاریابان برای تبلیغات محصولات تبلیغاتی از آن پیروی می کنند ، بخشیدن موارد استفاده روزانه است. این هدایا ممکن است خودکار ، تقویم ، پد موش ، چتر ، بطری آب ، مرهم لب و غیره باشد. با این حال ، بازاریابان باتجربه یک استراتژی خلاقانه تهیه می کنند. آنها اقلامی را انتخاب می کنند که نه تنها مفید بلکه منحصر به فرد و با کیفیت بالا برای تأثیر گسترده تر هستند.

برنامه هداياي تبليغاتي,دانلود هداياي تبليغاتي,دانلود برنامه هداياي تبليغاتي,دانلود نسخه جديد هداياي تبليغاتي,دانلود برنامه ي هداياي تبليغاتي,دانلود برنامه جديد هداياي تبليغاتي,دانلود نسخه جديد هداياي تبليغاتي,دانلود نسخه جديد برنامه هداياي تبليغاتي,برنامه توپ هداياي تبليغاتي,دانلود برنامه توپ هداياي تبليغاتي,دانلود برنامه زيبا هداياي تبليغاتي,دانلود نسخه قبلي برنامه هداياي تبليغاتي,دانلود کرک برنامه هداياي تبليغاتي, رمز برنامه هداياي تبليغاتي,کيجين برنامه هداياي تبليغاتي,نسخه جديد برنامه هداياي تبليغاتي,سايت برنامه هداياي تبليغاتي,سايت هداياي تبليغاتي,برنامه جديد هداياي تبليغاتي,نقد برنامه هداياي تبليغاتي,خريد برنامه هداياي تبليغاتي,خريد نقدي هداياي تبليغاتي,download هداياي تبليغاتي,download program هداياي تبليغاتي,danlod barname هداياي تبليغاتي,

دانلود تيتراژ هداياي تبليغاتي,دانلود هداياي تبليغاتي,تيتراژ هداياي تبليغاتي,تيتراژ فيلم هداياي تبليغاتي,دانلود تيتراژ سريال هداياي تبليغاتي,دانلود سريال هداياي تبليغاتي,دانلود تيتراژ هداياي تبليغاتي,دانلود تيتراژ فيلم سينمايي هداياي تبليغاتي,دانلود تيتراژ سريال هداياي تبليغاتي,دانلود هداياي تبليغاتي,دانلود تيتراژ فيلم سينمايي هداياي تبليغاتي,دانلود آنگ آغازين هداياي تبليغاتي,دانلود آهگ پاياني هداياي تبليغاتي,دانلود تيتراژ آغازين فيلم هداياي تبليغاتي,دانلود تيتراژ آغازين فيلم هداياي تبليغاتي,دانلود تيتراژ آغازين فيلم سينمايي هداياي تبليغاتي,دانلود تيتراژ پاياني هداياي تبليغاتي,دانلود تيتراژ پاياني سريال هداياي تبليغاتي,دانلود تيتراژ پاياني فيلم هداياي تبليغاتي,برنامه کاربردي هداياي تبليغاتي,دانلود برنامه هداياي تبليغاتي,برنامه توپ هداياي تبليغاتي,برنامه کاربردي ويندوز هداياي تبليغاتي,برنامه خوب هداياي تبليغاتي,برنامه بهينه سازي هداياي تبليغاتي, برنامه پشتيبان گيري هداياي تبليغاتي,برنامه جديد هداياي تبليغاتي,برنامه بهينه سازي به نام هداياي تبليغاتي,دانلود نرم افزار دکستاب هداياي تبليغاتي,دانلود نرم افزار جديد هداياي تبليغاتي,دانلود نرم افزار قديمي هداياي تبليغاتي,

تصوير هداياي تبليغاتي,بهترين تصوير هداياي تبليغاتي,جديدترين تصوير هداياي تبليغاتي,دانلود تصوير هداياي تبليغاتي,مشاهده جديد ترين تصوير هداياي تبليغاتي,عکس هداياي تبليغاتي,تصوير جديد هداياي تبليغاتي,تصوير اين ماه هداياي تبليغاتي,اخبار جديد در باره هداياي تبليغاتي,تصوير کيفيت دار هداياي تبليغاتي,تصوير مينياتوري هداياي تبليغاتي,کاريکاتور هداياي تبليغاتي,دانلود تصوير هاي هداياي تبليغاتي,دانلود تصوير هداياي تبليغاتي,عکس هداياي تبليغاتي,اخبار هداياي تبليغاتي,خبر هداياي تبليغاتي,دانلود جديد ترين اخبار هداياي تبليغاتي,اخبار جديد هداياي تبليغاتي,بهترين اخبار هداياي تبليغاتي,سايت اخبار هداياي تبليغاتي,خبر هاي هداياي تبليغاتي,اخبار جديد هداياي تبليغاتي,خبر جديد درباره هداياي تبليغاتي,خبر هداياي تبليغاتي,خبر توپ هداياي تبليغاتي,خبر تازه هداياي تبليغاتي,خبر واقعي هداياي تبليغاتي,آخرين اخبار هداياي تبليغاتي,آخرين خبر هداياي تبليغاتي,آخرين خبر درباره هداياي تبليغاتي,واقعه هداياي تبليغاتي,خبر تلخ هداياي تبليغاتي,خبر خوش هداياي تبليغاتي,خبر خنده دار هداياي تبليغاتي,خبر ناراحت کننده هداياي تبليغاتي,خبر داغ هداياي تبليغاتي,خبر هاي اين ماه هداياي تبليغاتي,خبر هاي امروز هداياي تبليغاتي,درباره خبر هداياي تبليغاتي,

برنامه موبايل هداياي تبليغاتي,بازي موبايل هداياي تبليغاتي,موبايل هداياي تبليغاتي,برنامه نوکيا هداياي تبليغاتي,برنامه کاربردي هداياي تبليغاتي,دانلود هداياي تبليغاتي,کاربردي هداياي تبليغاتي,دانلود برنامه موبايل هداياي تبليغاتي,برنامه سامسونگ هداياي تبليغاتي,دانلود برنامه موبايل سامسونگ هداياي تبليغاتي,دانلود براي هداياي تبليغاتي,دانلود برنامه موبايل هداياي تبليغاتي,بازي هداياي تبليغاتي,برنامه خوب هداياي تبليغاتي,برنامه جديد هداياي تبليغاتي,نسخه جديد نرم افزار هداياي تبليغاتي,دانلود نسخه اصلي نرم افزار هداياي تبليغاتي,دانلود تم هداياي تبليغاتي,دانلود تم جديد هداياي تبليغاتي,دانلود تم عاشقانه هداياي تبليغاتي,دانلود تم اکشن هداياي تبليغاتي,تم هداياي تبليغاتي,دانلود تم تک هداياي تبليغاتي,دانلود تم نوکيا هداياي تبليغاتي,دانلود تم سامسونگ هداياي تبليغاتي,دانلود تم آيفون هداياي تبليغاتي,دانلود سيمبيان هداياي تبليغاتي,دانلود تم زيبا هداياي تبليغاتي,دانلود پوسته جديد هداياي تبليغاتي,دانلود تم قشنگ هداياي تبليغاتي,تم بازيکن هداياي تبليغاتي,