• سئو ارزان

آنچه درباره تحقیقات تبلیغات باید بدانید

 
همکاران در حین یک جلسه کاری معمولی در حال گوش دادن هستند
•••
 
 

تحقیقات تبلیغاتی انجام می شود تا مشخص شود کدام تبلیغات در مخاطبان شما بیشترین تأثیر را خواهد داشت. این کار در حین تولید آگهی و برای تجزیه و تحلیل اثر بخشی یک کمپین تبلیغاتی در حال انجام است.

 

درباره تحقیقات تبلیغاتی بیشتر بدانید.

 

تحقیقات تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات بخشی از برنامه بازاریابی شما است که از پیام های غیر شخصی و غیر شخصی استفاده می کند. این پیام ها برای دستیابی به گروه بزرگی از مشتریان و فروش محصولات یا خدمات شما طراحی شده اند.

 

مانند همه انواع بازاریابی ، تبلیغات شما اگر مبتنی بر تحقیقات با کیفیت بالا باشد ، بیشترین موفقیت را خواهد داشت. این باید بخشی منظم از استراتژی تحقیقات بازار شما باشد.

 
  • نام های جایگزین : تحقیقات بازار ، تحقیقات بازاریابی
 

تحقیقات تبلیغاتی چگونه کار می کند

بیشتر تحقیقات تبلیغاتی به یکی از دو روش انجام می شود.

 
  • در خانه پژوهش : بسیاری از مارک های انجام تحقیقات داخلی. پس از خرید یا پیگیری تعاملات خدمات با مشتری ، می توانید از مشتری بخواهید ایمیل یا نظرسنجی وب را پر کنند یا به سالات پاسخ دهند. این می تواند اطلاعاتی راجع به نحوه قرارگیری محصول یا خدماتی که شرکت ارائه می دهد و همچنین اینکه آیا تبلیغاتی محصول شما را مورد توجه قرار داده است ، فراهم کند. این نوع تحقیق همچنین می تواند اطلاعاتی در مورد رضایت مشتری ارائه دهد.
  • تحقیقات شخص ثالث : کار با یک شرکت تحقیقاتی تبلیغات اطمینان از استقلال و بی طرفی اطلاعات شما را تضمین می کند. شرکت های تحقیقاتی همچنین منابع لازم برای انجام تحقیقات گسترده را دارند. علاوه بر نظرسنجی ها ، آنها ممکن است گروهی از مشتریان را برای گروه های متمرکز جمع کنند ، به دیگران تبلیغات نشان دهند ، از آنها س askال کنند تا تعیین کنند که این تبلیغات چه تاثیری داشته است یا اینکه شرکت کنندگان پس از قرار گرفتن در معرض یک تبلیغ ، آنلاین را جستجو می کنند.
 

اینکه شما تحقیق خود را در خانه انجام می دهید یا با یک شرکت شخص ثالث کار می کنید ، به بودجه ، اندازه کسب و کار و اطلاعاتی که می خواهید یاد بگیرید بستگی دارد.

 

هنگامی که نتایج تحقیقات تبلیغاتی خود را بدست آوردید ، می تواند به شما کمک کند روشهای تبلیغاتی خود را اصلاح کنید ، رسانه تبلیغاتی موثرتری انتخاب کنید و پیام های بازاریابی را بسازید که طنین انداز موثرتری در مشتریان شما باشد. همچنین می تواند به شما بگوید که بودجه تبلیغاتی خود را در کجا و چگونه هزینه کنید تا بهترین بازده سرمایه خود را بدست آورید.

 

طرح تبلیغاتی شما طرحی است که به طور خلاصه شرح می دهد:

  • مشتری های شما چه کسانی هستند
  • رسانه های تبلیغاتی که برای دستیابی به آنها استفاده خواهید کرد
  • هرگونه بودجه و محدودیت زمانی
  • پیام بازاریابی شما
  • معیارهای موفقیت

انواع تحقیقات تبلیغاتی

تحقیقات مربوط به تبلیغات باید به گونه ای طراحی شود که به شما بگوید برنامه تبلیغاتی شما تا چه اندازه در جلب و ترغیب مشتری موثر است.

 

این تحقیق صرف نظر از اینکه از چه شکلی از تبلیغات استفاده می کنید ، از جمله چاپ ، تلویزیون ، رادیو و دیجیتال ، مفید است. تحقیقات تبلیغاتی می تواند بر روی مناطق مختلف فرایند تبلیغات متمرکز شود ، از جمله:

 

بازار هدف

ممکن است لازم باشد قبل از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی در مورد عادت ها و ترجیحات مشتریان هدف خود تحقیق کنید . این به شما کمک می کند مشتریان شما چه کسانی هستند ، چه مشکلاتی دارند ، به دنبال چه مزایایی هستند و چه نوع پیام رسانی برای آنها طنین انداز می شود.

 

حتی اگر مدتی در تجارت بوده اید ، تحقیق در مورد بازار هدف می تواند مفید باشد اگر:

 
  • شما در حال راه اندازی یک محصول خدماتی هستید که مشتریان جدیدی را به خود جلب می کند.
  • شما در حال گسترش بازار خود هستید.
  • تبلیغات شما چندان با بازار هدف شما سازگار نیست.
 

پاسخ به تبلیغات

درک اینکه چگونه افراد واقعی در جمعیت شناختی مورد نظر شما به تبلیغات پاسخ می دهند ، می تواند به شما در ایجاد یک کمپین تبلیغاتی قوی و موثر کمک کند. در این نوع تحقیق ، به مشتریان تبلیغات متفاوتی نشان داده می شود و از آنها می پرسند که درباره محصولات ارائه شده چه نظری دارند ، آیا خرید آنها را در نظر می گیرند و پس از دیدن آگهی ، محصول را تا چه اندازه درک می کنند.

 

با نمایش تبلیغات رقبا به مشتریان هدف خود ، می توانید قبل از شروع کارزاری ، در مورد پاسخ مشتری به تبلیغات تحقیق کنید. این به شما کمک می کند پاسخ آنها را نسبت به تبلیغات درک کرده و موقعیت خود را در بازار برجسته کنید.

نتایج و موفقیت

برای سنجش موفقیت هر کمپین تبلیغاتی از تحقیق استفاده کنید . درک تأثیر تبلیغات بر میزان فروش ، درک مشتری و تولید سرب و همچنین بازده سرمایه گذاری آن ، می تواند به شما کمک کند تا تبلیغات قویتری را بسازید و از پول خود استفاده موثرتری کنید. همچنین می توانید از آن برای مقایسه تبلیغات در رسانه ها یا بازارهای مختلف استفاده کنید. این می تواند به شرکت شما کمک کند تا درک کند که آیا لازم است در استراتژی تبلیغاتی خود تجدید نظر کند یا خیر.

 

تحقیقات تبلیغاتی در مورد موفقیت یک کمپین زمانی بسیار م effectiveثر است که آن کمپین معیارهای روشنی برای موفقیت و همچنین راهی برای ردیابی پاسخ مشتری داشته باشد ، مانند کدهای سفارش بی نظیر ، کوپن ها یا لینک های وب.

 

تحقیقات تبلیغاتی که به خوبی طراحی شده باشد ، فقط بر استراتژی تبلیغات شما تأثیر نخواهد گذاشت. مانند هر م componentلفه دیگری از ترکیب بازاریابی شما ، هدف نهایی افزایش فروش و رشد تجارت شماست.

 

غذاهای کلیدی

  • تحقیقات تبلیغاتی انجام می شود تا مشخص شود کدام تبلیغات در مخاطبان شما بیشترین تأثیر را خواهد داشت. 
  • این کار می تواند در داخل یا با شرکت شخص ثالث انجام شود. 
  • تحقیقات تبلیغاتی به شما کمک می کند تا مشتریان خود را درک کنید ، تبلیغات قوی تر و جالب تری را ایجاد کنید که توجه مشتریان شما را جلب می کند و فروش را افزایش داده و تجارت خود را رشد می دهد.
 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی