بهینه سازی موتور جستجو تنها یک کار یا استراتژی نیست که شما برای ارتقا website وب سایت خود در بالای رتبه بندی موتور جستجو انجام می دهید. یک طرح بهینه سازی موثر انواع بهترین روشها را برای سئو ترکیبی دارد که برای کمک به کسب وب سایت در SERPs به وب سایتها کمک می کند.

اگر می خواهید رتبه بندی وب سایت خود را افزایش دهید ، به افراد بیشتری کمک کنید از طریق جستجو نام تجاری شما را پیدا کنند و اقتدار دیجیتال شما را رشد دهند ، باید تا آنجا که ممکن است از بهترین روش ها استفاده کنید. در اینجا لیستی جامع از استراتژی هایی که باید بر آنها تمرکز کنید آورده شده است.

چک لیست بهترین روشهای جستجوگرها

کلید واژه ها

تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید . انجام تحقیق کلمه کلیدی به دست آوردن بینش به عبارات جستجو مخاطبان هدف خود را برای و به کشف کلمات کلیدی شما قادر خواهید بود برای رتبه بندی است. برای یافتن بهترین کلمات کلیدی برای وب سایت خود ، از ابزار دشواری کلمات کلیدی الکسا استفاده کنید تا از محبوبیت عبارت جستجو و رقابت کلمات کلیدی بینایی کسب کنید.

کلید واژه ها بهترین روش های تحقیق برای سئو

بیشتر بخوانید:  نحوه انجام تحقیق در مورد کلید واژه: یک راهنمای جامع

در هر صفحه در وب سایت خود یک کلمه کلیدی اصلی اختصاص دهید . وقتی کلمات کلیدی مورد نظر برای یافتن را پیدا کردید ، هر اصطلاح را به یک صفحه - و فقط یک صفحه - در وب سایت خود اختصاص دهید. هنگامی که تصمیم گرفتید کدام کلمات کلیدی اصلی با کدام صفحات مطابقت دارند ، این صفحات را با استفاده از فاکتورهای SEO درون صفحه ای که بعداً در این پست توضیح داده شده است ، برای اصطلاحات بهینه کنید.

کلمه کلیدی اصلی یکسان را به چندین صفحه در وب سایت خود اختصاص ندهید . هرگز کلمه کلیدی مورد نظر خود را به بیش از یک صفحه یا پست در سایت خود اختصاص ندهید. استفاده از همان کلمه کلیدی در بیش از یک صفحه می تواند منجر به آدم خواری کلمات کلیدی شود ، که می تواند تأثیر منفی بر توانایی شما در رتبه بندی در جستجو داشته باشد.

هرگز کلمه کلیدی مورد نظر خود را به بیش از یک صفحه یا پست در سایت خود اختصاص ندهید.برای توییت کردن کلیک کنید

از کلمه کلیدی اصلی در عنوان صفحه استفاده کنید . استفاده از کلمات کلیدی اصلی در عنوان صفحه بهترین روش ها برای سئو است. در صورت امکان ، کلمه کلیدی مورد نظر را تا حد امکان نزدیک جلوی عنوان قرار دهید.

از کلمه کلیدی اصلی در URL صفحه استفاده کنید . برای نوشتن یک URL مناسب با SEO ، کلمه کلیدی اصلی را در ساختار پیوند صفحه قرار دهید. این همچنین بهترین روش ساختار URL است که URL را کمتر از 128 کاراکتر نگه دارد.

از کلمه کلیدی اصلی در پاراگراف اول استفاده کنید . با استفاده از کلمه کلیدی اصلی در پاراگراف اول کپی در صفحه خود ، به خزنده های جستجو کمک کنید تا صفحه را از همان ابتدا درک کنند.

حداقل در یک زیرنویس از کلمه کلیدی اصلی استفاده کنید . با استفاده از کلمه کلیدی اصلی حداقل در یک عنوان فرعی در محتوا ، به پشتیبانی از موضوع صفحه ادامه دهید. این تاکتیک باید یکی از بهترین روش ها برای سئو باشد ، زیرا محتوا در درجه اول باید اطلاعات مربوط به کلمه کلیدی را به اشتراک بگذارد ، و این یک کار طبیعی است.

از کلمه کلیدی اصلی در عنوان متا استفاده کنید . عناوین متا عناوینی هستند که با نتایج در صفحه جستجو ظاهر می شوند. کلیدواژه اصلی را در این عنوان اضافه کنید زیرا به خزنده ها کمک می کند صفحه را درک کنند اما مهمتر از آن این است که به جستجوگران کمک می کند نتایج مربوطه را در SERP پیدا کنند. عنوان خود را 65 کاراکتر یا کمتر نگه دارید تا عنوان کامل در نتایج قابل مشاهده باشد. همچنین برای کمک به جلب توجه بیشتر ، اصطلاح اصلی را تا حد امکان نزدیک جلوی عنوان قرار دهید.

بهترین روش های متا عنوان برای سئو

کلمه کلیدی هدف را در توضیحات متا بگنجانید . توضیحات متا در زیر عنوان متا در نتایج جستجو ظاهر می شود. همچنین مهم است که کلید واژه اصلی در اوایل این نسخه نشان داده شود ، بنابراین از اصطلاح مورد نظر در نزدیکی آغاز استفاده کنید.

از کلمه کلیدی اصلی در برچسب alt تصویر استفاده کنید . وقتی رسانه را در یک صفحه قرار می دهید ، با درج کلمه کلیدی اصلی در برچسب alt تصویر ، نشان دهید که تصویر مربوط به موضوع است. این اطلاعات را برای جستجوی خزنده ها در مورد صفحه ارسال می کند و همچنین در صورت بارگیری نکردن نمودار ، تصویر را توصیف می کند.

image alt بهترین روشهای جستجوگرها

از کلمه کلیدی اصلی در کل متن استفاده کنید . هنگام نوشتن مطالب خود ، به طور طبیعی از کلمه کلیدی اصلی در کل مطالب استفاده کنید. با حفظ تراکم کلمه کلیدی خود در حدود 2٪ از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید . این یکی از ضروری ترین بهترین روش ها برای سئو است.

کلمات کلیدی ثانویه را به هر صفحه در وب سایت خود اختصاص دهید . خزنده های جستجو برای کمک به درک صفحه از محتوای اطراف کلمات کلیدی شما استفاده می کنند. با استفاده از کلمات کلیدی ثانویه می توانید به آنها زمینه بیشتری در مورد صفحه خود بدهید. کلمات کلیدی ثانویه اصطلاحاتی هستند که با کلمه کلیدی اصلی شما ارتباط نزدیک دارند.

از کلمات کلیدی ثانویه حداقل یک بار در صفحه استفاده کنید . هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کردید ، هر اصطلاح را یک بار در صفحه استفاده کنید تا سیگنال های زمینه اضافی را برای جستجوی خزنده ها ارسال کنید.

محتوای موجود در سایت

محتوای کم عمق منتشر نکنید . تعداد کلمات جادویی برای مقدار دقیق نسخه ای که باید برای محتوای SEO بنویسید وجود ندارد . اما تا آنجا که بهترین روش ها برای سئو پیش می رود ، شما همیشه باید نوشتن حداقل 300 کلمه را هدف قرار دهید. با این حال ، محتوای شما اگر کامل و کامل بخواند و موضوعی را توضیح دهد ، احتمالاً درجه بندی می شود، که غالباً فقط با 300 کلمه قابل انجام نیست. بنابراین به اندازه نیاز خود بنویسید تا موضوع خود را به طور کامل پوشش دهید.

محتوای با کیفیت و ارزش بالا بنویسید . فقط ننویسید تا به تعداد کلمات برسید. اگر می خواهید محتوای شما رتبه بندی شود ، از این نکات نوشتن محتوا برای ایجاد محتوای همیشه سبز با کیفیت بالا استفاده کنید که بسیار خوب نوشته شده و بسیار مفید و ارزشمند باشد. موتورهای جستجو می خواهند بهترین نتایج را ارائه دهند ، بنابراین اگر می خواهید رتبه بندی کنید بهترین منبع را برای موضوع خود ایجاد کنید.

به طور منظم مطالب را منتشر و تازه کنید . با انتشار منظم محتوای جدید و همچنین تازه سازی صفحات قدیمی در سایت خود ، به موتورهای جستجو سیگنال هایی را ارسال کنید که سایت شما فعال و به روز است. اطمینان حاصل کنید که تمام محتوای شما بهترین و مرتبط ترین اطلاعات را به طور ثابت برای بهبود رتبه بندی جستجو ارائه می دهد.

نسخه کپی صفحه را منتشر نکنید . یکی از بهترین روش ها برای سئو که مربوط به محتوا است ، عدم انتشار نسخه ای است که همان کپی در صفحات دیگر وب سایت شما باشد. محتوای تکراری در سایت شما ، فهم و رتبه بندی صفحات شما را برای خزنده های جستجو دشوار می کند ، که این امر تأثیر منفی بر سئو سایت شما دارد.

محتوای وب سایت دیگری را سرقت نکنید . همچنین نمی خواهید محتوای وب سایت های دیگر را کپی کرده و در سایت خود منتشر کنید. این یک عمل ضعیف و غیراخلاقی است و می تواند منجر به مجازات های جستجو شود. برای سئو قوی در سایت ، مطالب تازه و اصلی را منتشر کنید.

تور ایده های محتوا را پیدا کنید

در محتوای تکراری از برچسب های متعارف استفاده کنید . اگر شما نیاز به انتشار محتوایی دارید که قبلاً در صفحه وب دیگری منتشر شده است (چه در سایت شما باشد یا در وب سایت دیگری) ، از یک برچسب متعارف استفاده کنید که به ربات های جستجو می گوید تا محتوای تکراری را نادیده بگیرند. این برچسب خزنده را به نسخه اصلی نشان می دهد. این به ارزش SEO به سایت شما اضافه نمی کند ، اما به شما کمک می کند از مجازات های تکراری محتوای جلوگیری کنید.

برچسب ها و توضیحات عنوان تکراری را منتشر نکنید . همانطور که نمی خواهید نسخه مشابه آن را در صفحات منتشر کنید ، نمی خواهید توضیحات متای SEO تکراری را نیز منتشر کنید . برای هر صفحه در سایت خود متا عنوان و توضیحات منحصر به فردی بنویسید. همچنین ، توضیحات را زیر 320 حرف نگه دارید و از حروف خاص استفاده نکنید تا اطمینان حاصل کنید که کل توصیف شما به درستی در SERP نشان داده می شود.

تصاویر و گرافیک ها را در صفحات خود قرار دهید . خزنده های جستجو به دنبال بهترین اطلاعات برای بازگشت به عنوان نتایج برتر هستند. آنها غالباً محتوایی را که از کپی کردن با گرافیک پشتیبانی می کند ، منبع بهتری می دانند و بنابراین رتبه بندی بالاتری به آن می دهند. بنابراین رسانه های غنی مانند تصاویر ، گرافیک ها و فیلم ها را در صفحات خود قرار دهید.

از نام پرونده های تصویری مختصر و مختصر استفاده کنید . وقتی تصاویر را به صفحات خود اضافه می کنید ، به نام پرونده توجه کنید. از نام فایلهای مختصری که تصویر را توصیف می کنند استفاده کنید و همچنین کلمه کلیدی اصلی را در نام فایل بگنجانید. مانند برچسب image alt ، این یکی از بهترین روش ها برای سئو است ، زیرا سیگنال های پاداش را به موتورهای جستجو می فرستد.

برای اطلاعات بیشتر در صفحه توصیه SEO، خواندن این پست:  در صفحه SEO فهرست: بهینه سازی هر صفحه را در سایت خود . همچنین یک لیست چک رایگان SEO دریافت خواهید کرد تا بتوانید اطمینان داشته باشید که محتوای شما در هر بار انتشار بهترین روش ها را دنبال می کند.

پیوندها

پیوندها را در هر صفحه وب سایت خود قرار دهید . مخاطبان آنلاین برای پیمایش در وب سایت از پیوندها استفاده می کنند. پیوندها را بر روی هر یک از صفحات خود قرار دهید ، بنابراین کاربران با بن بست مواجه نمی شوند که آنها را ملزم به استفاده از دکمه برگشت یا ترک سایت شما می کند.

اما پیوندهای زیادی وارد نکنید . در طرف مقابل ، تعداد زیادی پیوند می تواند کاربران را گیج کند و پیمایش و خزیدن سایت شما را دشوار کند. بنابراین بهترین روش ها برای سئو شامل حداقل نگه داشتن تعداد صفحات با بیش از 100 پیوند و جلوگیری از صفحات با بیش از 1000 پیوند است.

پیوند به سایر صفحات داخلی وب سایت خود . پیوندهای وب سایت شما باید به صفحات دیگر سایت شما منجر شود تا به کاربران در پیمایش و یافتن اطلاعات کمک کند. پیوندهای داخلی همچنین سیگنال هایی را به موتورهای جستجو ارسال می کنند و به آنها در خزیدن و درک صفحات شما کمک می کنند.

هنگام افزودن پیوندهای داخلی ، از کلمه کلیدی هدف صفحه به عنوان متن لنگر استفاده کنید . برای اینکه پیوندهای داخلی سایت شما برای جستجوی خزنده ها مفیدتر باشد ، از کلید واژه صفحه به عنوان متن لنگر پیوند استفاده کنید.

پیوند به سایر وب سایت های با کیفیت بالا . فقط به صفحات داخلی خود در سایت خود پیوند ندهید. همچنین ، به موتورهای جستجو نشان دهید که سایت شما به دنیای دیجیتال بزرگتری متصل است. در صورت لزوم ، به منابع و منابعی که به صفحات شما ارزش و زمینه اضافه می کنند پیوند دهید.

نکته حرفه ای: همیشه پیوندهای خروجی را تنظیم کنید تا در پنجره جدیدی باز شوند تا کاربران در صفحه خود باشند.

پیوندهای خراب را در سایت خود برطرف کنید . پیوندهایی که به جای رفتن به صفحه ، پرونده یا تصویر مورد انتظار ، کار نمی کنند ، خراب هستند یا خطایی ایجاد می کنند ، تأثیر منفی بر سئو سایت دارند. اطمینان حاصل کنید که تمام لینک های ورودی و خروجی سایت شما کار می کنند.

از ریدایرکت های زیاد خودداری کنید . با جلوگیری از هدایت بیش از حد بسیاری از صفحات سایت خود به سایر صفحات ، لینک های سایت خود را پاک کنید تا SEO بهبود یابد.تغییر مسیرها را با لینک مستقیم جایگزین کنید. اگر می خواهید برخی از صفحات خود را تغییر مسیر دهید ، سرور خود را پیکربندی کنید تا به جای "302" تغییر مسیر موقت ، "301" یا تغییر مسیر دائمی را بازگرداند.

از وب سایت های دارای مقام بالا بک لینک جذب کنید . پیوندهایی که به سمت سایت شما هدایت می شوند ، به همان اندازه مهمتر از پیوندهای سایت شما هستند. عامل اصلی رتبه بندی این است که چند سایت با کیفیت بالا به سایت شما پیوند می خورند.  بهترین روش ها برای سئو باید شامل یک استراتژی قوی برای جذب بک لینک با کیفیت بالا   به سایت شما باشد.

پیوندها را از وب سایت های کم قدرت حذف کنید . بک لینک هایی که به سایت شما منتهی می شوند می توانند تأثیر منفی داشته باشند زیرا از سایتی ناخواسته و با کیفیت پایین بیایند. بنابراین برای بررسی لیستی از سایت های لینک دهنده به سایت خود از ابزار Linking In Site Alexa استفاده کنید. سعی کنید لینک ها را از سایت های بی کیفیت حذف کنید و از آنها بخواهید پیوند را بردارند یا با استفاده از Google Disavow Tool. (Google دوست ندارد شما بیش از حد از این ابزار استفاده کنید ، بنابراین فقط در صورت لزوم از آن استفاده کنید).

لینک های جستجوگرها در سایت

سئو محلی

صفحه کسب و کار Google را تنظیم کنید . از جمله بهترین روشهای جستجوگرها در ارتباط با جستجوهای محلی ، ایجاد صفحه Google برای تجارت من است . این عمل به ویژه برای مشاغل با آجر و ملات بسیار مهم است زیرا نتیجه غنی در Google SERP های محلی را نشان می دهد.

بهترین روشهای SEO محلی

وب سایت خود را به دایرکتوری های تجاری مربوط اضافه کنید . برای ایجاد حضور آنلاین خود با ایجاد نمایه هایی برای کسب و کار خود در فهرست های دیجیتالی مربوطه ، تلاش کنید. دایرکتوری های تجاری عمومی (مانند Yelp ، Yellow Pages ، Angie's List و غیره) و همچنین لیست سایت های مرتبط با صنعت خود را انتخاب کنید. همیشه پیوندی به وب سایت خود را در نمایه خود قرار دهید.

در همه پروفایل های شبکه های اجتماعی به وب سایت خود پیوند دهید . برای کسب و کار خود نمایه های اجتماعی ایجاد کنید که شامل پیوندی به وب سایت شما نیز باشد. این پیوندها هنگام ایجاد ترافیک به سایت شما ، به ایجاد یک نمونه کارها در زمینه بک لینک کمک می کند.

اطمینان حاصل کنید که تمام ورودی های NAP شما سازگار است . NAP مخفف نام ، آدرس و تلفن است. NAPs برای مشاغل اغلب در فهرست راهنمای مشاغل گنجانده شده است. اطمینان حاصل کنید که تمام منابع NAP کسب و کار شما به عنوان یکی از بهترین روش ها برای جستجوگرها دقیق است زیرا مربوط به جستجوی محلی است.

آدرس خود را در زیر صفحه وب خود وارد کنید . به موتورهای جستجو کمک کنید تا تجارت شما را با یک منطقه جغرافیایی خاص متصل کنند تا رتبه بندی جستجوی محلی شما را بهبود ببخشند. موقعیت مکانی فیزیکی مشاغل خود (یا چندین مکان شغلی خود) را در پاورقی وب سایت خود بگنجانید.

خواندن توصیه شده: سئو محلی: چگونه سایت خود را برای جستجوی محلی بهینه کنیم

سئو فنی

گواهی SSL به سایت خود اضافه کنید گواهی SSL یک لایه امنیت به سایت شما اضافه می کند. URL سایت شما را از "http" به "https" تغییر می دهد. اگر سایت شما گواهی SSL نداشته باشد ، مرورگرهای جستجو به کاربران هشدار می دهند که سایت شما ممکن است ناامن باشد و این می تواند بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر منفی بگذارد.

سرعت وب سایت خود را افزایش دهید . سرعت بارگذاری وب سایت شما روی تجربه کاربر ، نرخ تبدیل و تعداد صفحاتی که موتورهای جستجو فهرست می کنند تأثیر می گذارد. از روشهایی برای بهینه سازی سایت خود برای سرعت و تجربه کاربری استفاده کنید.

تاخیر دو ثانیه ای در زمان بارگذاری صفحه وب ، نرخ گزاف گویی را 103 درصد افزایش می دهد. (منبع: آکامای )

از یک طراحی پاسخگو و مناسب برای موبایل استفاده کنید . وب سایت های دارای قابلیت پاسخگویی به تلفن همراه متناسب با اندازه صفحه نمایش کاربر سازگار می شوند. این یکی از بهترین روش ها برای سئو و همچنین تجربه کاربری برای استفاده از این نوع طراحی است.

استفاده از صفحات AMP را در نظر بگیرید . برای اینکه سایت شما از نظر موبایل بیشتر دوستانه باشد ، از صفحات AMP استفاده کنید که پست های وبلاگ را راحت تر خوانده و بارگیری آنها روی دستگاه های دستی سریعتر است.

یک حساب Google Webmasters ایجاد کنید و نقشه سایت خود را ارسال کنید . با راه اندازی حساب Google Webmaster و ارسال نقشه سایت خود ، به Google نگاه خوبی به سایت خود داشته باشید.

یک حساب Bing Webmasters ایجاد کنید و نقشه سایت خود را ارسال کنید . Bing همچنین یک ابزار جستجوی محبوب برای کاربران است ، بنابراین یک حساب کاربری Bing Webmaster نیز راه اندازی کنید و یک نقشه سایت به فهرست آنها ارسال کنید.

به درستی از robots.txt استفاده کنید . یک فایل robots.txt به موتورهای جستجو می گوید که آیا می توانند به قسمت هایی از سایت شما دسترسی پیدا کنند و از آن استفاده کنند. شرایطی وجود دارد که می خواهید از این پرونده استفاده کنید. ممکن است بخواهید صفحات غیر مهم یا حساس را در سایت خود پنهان کنید. اما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که این پرونده صفحات سایت شما را که می خواهید خزنده ها به آن دسترسی داشته باشند مسدود نمی کند.

نشانه گذاری داده شده را اضافه کنید . داده های ساختاری کدی است که می توانید برای توضیح بهتر مطالب خود برای موتورهای جستجو به سایت های خود اضافه کنید. از این داده ها برای ارسال سیگنال های بهتر به موتورهای جستجو و بهبود ظاهر نتایج جستجوی خود استفاده کنید - زیرا داده ها یا طرح های ساختاری می توانند اطلاعات بیشتری را به نتایج موتور جستجو اضافه کنند.

ساختار داده ها بهترین شیوه ها

همه دامنه ها را به سمت همان میزبان هدایت کنید . بسیاری از سایت ها به کاربران اجازه می دهند از طریق نام های میزبان مختلف از آنها بازدید کنند (به عنوان مثال ، هم http://domain.com و هم http://www.domain.com). این یکی از بهترین روشها برای سئو است که مطمئن شوید هر دو این موارد به دیگری اشاره دارد.

از معماری منظم و طبیعی سایت استفاده کنید . سایتهایی با سلسله مراتب و ساختار مناسب در نتایج موتور جستجو بیشتر دیده می شوند زیرا خزنده موتور جستجو می تواند صفحات بیشتری پیدا کند. سایت خود را طوری تنظیم کنید که از ساختار و پیوند خوبی برخوردار باشد.

پیگیری تجزیه و تحلیل و نظارت بر فعالیت وب سایت . تنها راه برای ادامه بهبود SEO شما پیگیری و نظارت بر فعالیت در سایت شما است. برای مشاهده روندها و عادات کاربر ، Google Analytics را نصب کنید تا بیاموزید چگونه طرح و بهینه سازی سایت خود را بهبود ببخشید.

خوانایی

از زبان طبیعی در نسخه خود استفاده کنید. همراه با عوامل فنی و بهینه سازی کلمات کلیدی ، ساختار و کیفیت کپی شما هنوز هم یک عامل اصلی رتبه بندی است. خوانایی بر توانایی نمایش یک صفحه در جستجو ، به ویژه جستجوی صوتی تأثیر می گذارد. بنابراین از زبان طبیعی و کاملاً مکتوب استفاده کنید تا تجربه بهتری را برای خوانندگان فراهم کنید و سئو معنایی را بهبود ببخشید .

برای سطح خواندن کلاس هشتم بنویسید . خوب نوشتن به معنای نوشتن برای سطح بالای مطالعه نیست. بهترین نسخه سئو دوستانه برای سطح خواندن کلاس هشتم نوشته شده است زیرا جذب و درک آن آسان است.

خواندن و اسکن مطالب را آسان کنید . روش دیگر برای درک آسان کپی ، قالب بندی محتوا است تا محتوای آن واضح و قابل اسکن باشد. از پاراگراف های کوتاه استفاده کنید ، گلوله ها را در آن بگنجانید و به صورت شهودی از قلمهای پررنگ استفاده کنید تا کپی شما برای خوانندگان و خزنده های جستجو آسان باشد تا بتوانند آنها را بررسی و درک کنند.

ببینید آیا بهترین روشهای سئو را دنبال می کنید یا خیر

حتی با وجود این چک لیست بهترین روش های جستجوگرها ، به راحتی می توان گام های مهمی را که می توانند در افزایش سئو سایت شما تأثیرگذار باشند ، از دست دهید.

اطمینان حاصل کنید که هرگز فرصتی را برای بهبود سئوی سایت خود با استفاده از ابزار حسابرسی SEO الکسا از دست نمی دهید . این ابزار گزارشی از کل وضعیت SEO سایت شما را ارائه می دهد ، به خطاها اشاره می کند و راهنمایی هایی را برای بهبود عناصری فراهم می کند که قابلیت جستجو را افزایش می دهند.

بهترین روش ها برای ممیزی SEO

سپس ، اطمینان حاصل کنید که هر صفحه در سایت شما برای کلمه کلیدی مورد نظر خود به درستی بهینه شده است. برای بررسی هر صفحه در سایت خود ، از SEO Checker On-Page Alexa استفاده کنید. URL سایت و کلمه کلیدی مورد نظر را وارد کنید تا گزارشی در مورد نحوه بهبود صفحه برای مطابقت با بهترین روشها برای سئو دریافت کنید.

جستجوگر جستجو در صفحه

با انجام مراحل بسیار ، تلاش برای به خاطر سپردن بهترین روشها برای سئو می تواند چالش برانگیز باشد. اما اجرای هر استراتژی زمانی آسان است که ابزارهای الکسا را ​​در اختیار داشته باشید و به آنها اشاره کنید که موقعیت های بهینه سازی را از دست می دهید یا اشتباه می کنید. ابزارها را امروز امتحان کنید. برای دریافت آزمایشی رایگان برنامه پیشرفته الکسا ثبت نام کنید تا تمام ابزارهای ذکر شده در این پست را همراه با سایر تحقیقات مفید کلمات کلیدی و گزارش ها و ابزارهای جستجوگر جستجو کنید