• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page
تکنیک های نگارش سئو

نکات و تکنیک های نگارش سئو را بیابید

نگارش سئو به چه معناست؟تکنیک ها و نکات اصلی سئو نویسی و یا نگارش سئو را بهتر بشناسیم.

بر هیچ کس پوشیده نیست که سئو و محتوا دست به دست هم داده اند.

به هر حال ، بدون سئو ممکن است محتوای شما در جایی در صفحه 50 نتایج جستجو گم شود. و همه می دانیم که ترافیک در آن صفحات کمتر از حد رضایت بخش است. به همین ترتیب ، رتبه بندی صفحه اول شما تنها در صورتی می تواند بسیار مفید باشد که پس از کلیک محتوای شما مبهم باشد. به همین دلیل رابطه خوب بین SEO و محتوای عالی ضروری است! در اینجا 10 نکته در مورد چگونگی نوشتن محتوای سئو وجود دارد تا بتوانید محتوای خود را جلوتر ببرید و همزمان تلاش های SEO خود را افزایش دهید.

نکات نگارش سئو برای پیشرفت بیشتر مطالب شما

1. ابتدا برای مخاطبان خود بنویسید

این نکته در نوشتن سئو به دلایلی شماره یک است. به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است ، اما بسیاری از شرکت ها به دلایل اشتباه محتوا تولید می کنند. مطالبی بنویسید که مورد علاقه بازار هدف شما باشد یا به سوالات آنها پاسخ دهد. لازم نیست همه پست ها در مورد محصول یا خدمات شما باشد ، اما همه آنها  باید به صنعت مربوط باشند. با نوشتن محتوای مناسب SEO و جالب و آموزنده ، خود و شرکت خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود تأیید کنید و این کار را بهتر از رقابت خود انجام دهید.

2. همه را زیر یک سقف نگه دارید

با حفظ محتوای اصلی خود تحت نام دامنه خود ، اعتبار و ترافیک وب سایت خود را دریافت کنید. این بدان معناست که اگر یک وبلاگ دارید از میزبانی با WordPress یا Blogger انصراف دهید و وبلاگ را در زیر پوشه ای در دامنه خود (به عنوان مثال: www.example.com/blog) میزبانی کنید. هر زمان که فرصتی برای نمایش سایر اشکال محتوای اصلی مانند ویدئو ، اینفوگرافیک یا کاغذ سفید وجود دارد ، مطمئن شوید که آنها را در وب سایت خود نیز قرار داده و از آنجا به اشتراک بگذارید.

3. تیترهایی بزنید که مشت خوبی باشد

شما مقدار بسیار کوتاهی از متن را برای ایجاد تأثیر بسیار بزرگ در اختیار دارید. بنابراین قدرت یک عنوان موثر در سئو را دست کم نگیرید! تیترهایی بنویسید که واضح ، جالب و از کلمات کلیدی غنی استفاده کنند. علاوه بر یک تیتر عالی ، همچنین مطمئن شوید که توضیحات متای شما جالب هستند و موضوع مقاله خود را بیشتر توضیح دهید. به خاطر داشته باشید که عنوان و توضیحات متای شما چیزی است که در نتایج جستجو نشان داده می شود ، بنابراین آنها را حساب کنید!

4- از عبارات غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید

از عبارات مرتبط و غنی از کلمات کلیدی در عناوین خود و همچنین در کل محتوای خود استفاده کنید تا هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو بدانند پست شما در مورد چیست. اما مراقب باشید ، تعداد زیادی از کلمات کلیدی نه تنها خوانندگان شما را خاموش می کنند ، بلکه می توانند موتورهای جستجو را برای پر کردن کلمات کلیدی مجازات کنند. از کلمات کلیدی متفکرانه و کم استفاده کنید و به احساس طبیعی تری پایبند باشید. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی در قسمت اصلی پست خود ، از برچسب های وبلاگ با برچسب زدن چند کلمه کلیدی مرتبط برای هر پست استفاده کنید. اکثر وبلاگ های عمومی دارای قابلیت های برچسب گذاری هستند که قبلاً در آنها ساخته شده است.

5. پست های خود را ساختاربندی کنید

محتویات پست شما ممکن است عالی باشد اما به راحتی در قالب غیر سازماندهی شده و ناکارآمد از بین می رود. تقسیم بندی مطالب به پاراگراف های کوچکتر با سرفصل ها باعث می شود خوانایی آسانی داشته باشید که خوانندگان شما را درگیر خود کند. برای موتورهای جستجو ، سازماندهی پشت سر هم مهم است. استفاده از سلسله مراتب برچسب مناسب هنگام برچسب زدن عناوین (H1 برای عناوین ، H2 برای زیرنویس ها) برای حفظ یک مقاله با ساختار خوب مهم است.

6. ترکیب تصاویر

پست های خود را با تصاویر پاپ کنید! مردم بصری هستند. افزودن یک تصویر به همراه پست وبلاگ شما می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. حساب Pinterest دارید؟ علاوه بر تبلیغ وبلاگ های خود در سایر کانال های رسانه های اجتماعی ، پست های دارای تصویر نیز می توانند سنجاق شوند و راهی دیگر برای ترافیک وب سایت شما اضافه کنند.

7. محتوا را با رسانه های اجتماعی تقویت کنید

رسانه های اجتماعی یک ابزار قدرتمند است که می تواند به افزایش دسترسی به محتوای شما و ارتقای اشتراک گذاری کمک کند. هر مقاله جدیدی را در سایت های رسانه های اجتماعی و در انجمن ها با استفاده از توصیفات جذاب و دعوت به اقدام ارسال کنید. از آنجا که قدرت رسانه های اجتماعی در اشتراک گذاری نهفته است ، داشتن دکمه های اشتراک گذاری در هر یک از پست های وبلاگ نیز مهم است. اگر می خواهید کنترل بیشتری روی نحوه ظاهر شدن پیوندهای خود هنگام اشتراک گذاری داشته باشید ، پیاده سازی کارت های Twitter برای Twitter یا Open Graph برای Facebook (فنی) می تواند پیوندهای مشترک شما را تقویت کرده و به نرخ کلیک شما کمک کند.

8. پیاده سازی Google Authorship

Google Authorship راهی سریع و آسان برای پیوند محتوا با نویسنده خاصی است ، تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب Google+ است. در نتیجه ، مقالات شما به عنوان قطعات غنی در نتایج جستجو با عکس نویسنده به همراه عنوان مقاله ظاهر می شوند. Google Authorship برای تبلیغات شخصی عالی است ، اما همچنین می تواند نرخ کلیک روی مقالات شما را افزایش دهد. اگر نویسنده هستید ، نحوه تنظیم Authorship  برای وب سایت خود را بیاموزید  .

9. ایجاد پیوند طبیعی را ارتقا دهید

پیوندسازی  از زمان خرید لینک و مزرعه پیوند راه زیادی را طی کرده است ، اما پیوندها هنوز یک عامل مهم رتبه بندی برای SEO هستند. پیوند دادن به مقالات یا وب سایت خود در پست شما ، پیوند به وب سایت شما را تضمین می کند اگر مقاله شما توسط سایتی دیگر انتخاب شده است. اگر با انواع دیگر محتوا مانند اینفوگرافیک و ویدئو خلاقیت به خرج دهید ، افزودن کد جاسازی در سایت شما به ارتقای اشتراک گذاری محتوا کمک می کند و همچنین پیوندی را به منبع اصلی اضافه می کند. ایجاد محتوای عالی به افزایش قابلیت اشتراک گذاری و احتمال پیوند وب سایت های دیگر به آن کمک می کند ، بنابراین کیفیت را هدف بگیرید!

10. بر فعالیت خود نظارت کنید

با نظارت بر تلاش های خود ، بر محتوای دوستانه SEO خود باشید. Google Analytics روشی آسان و رایگان برای پیگیری نمایش صفحات شما و متوسط ​​زمان صرف شده در یک صفحه است. مواردی مانند نرخ بازگشت و زمان حضور خود در سایت را بررسی کنید تا از نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما پس از مشاهده محتوای شما مطلع شوید. اگر مشاهده کردید که علاوه بر مدت زمان متوسط ​​کمی که در صفحه صرف می کنید ، افت زیادی دارید ، این نشان می دهد که محتوای شما با آنچه که آنها به دنبال آن بودند مرتبط نبوده یا بدتر از آن جالب نبوده است. همچنین ، به تعداد تعاملات اجتماعی (اشتراک گذاری ، لایک و غیره) نگاه کنید تا از ویروسی بودن پست خود ایده ای کسب کنید. فقط نگاه کردن به این معیارهای ساده می تواند به شما این ایده را بدهد که قطعات محتوا با استقبال خوبی روبرو شده اند و مورد پسند قرار گرفته اند تا بتوانید آن نوع محتوا را در طول مسیر تکرار کنید.