روانشناسی سئو

روانشناسی سئو عبارتست از شناخت سلیقه مشاری و شناخت کلیدواژه ها و تاثیر رنگ آمیزی یک وب سایت در نگاه و انتخاب کاربران و اینکه چگونه اصول و قوانین موتورهای جستجو را به بهترین شکل اجرا نماییم روانشناسی سئو این است که در انتخاب جملاتی که برای شناساندن یک صفحه از وب سایت بکار میبریم چگونه نظر مشتریان را جلب کند و ازینطریق بازدید سایت افزونی یابد اگر در دنیای تجارت بوده اید و وب سایتی داشته اید ، به احتمال زیاد اهمیت سئو خوب به شما گفته شده است. همچنین مخفی نیست که تهیه یک استراتژی موفقیت آمیز سئو زمان ، تحقیق و تلاش زیادی را می طلبد و بسیاری احساس می کنند استخدام یک حرفه ای بهترین کار است. اما حتی اگر این برنامه بازی شما باشد ، باز هم بسیار توصیه می شود که حداقل برخی از اصول را خودتان بدانید

روانشناسی سئو

سئو کوه یخی

اگر فروید بازاریاب بود ، احتمالاً می گفت: "سئو مانند کوه یخی است ، با یک هفتم حجم عمده خود در زیر آب شناور است". وقتی نوبت به بهینه سازی وب سایت می رسد ، موارد بسیار بیشتری نسبت به آنچه که تصور می کنید است. اگر بخواهید در رتبه رتبه بالاتری داشته باشید ، نحوه درج عنوان سئو یا نحوه نوشتن متن آلت بسیار مهم است. اما موفقیت شما با درک جستجوگر ، تلاش برای یافتن پاسخ و چگونگی تأثیر نهایی انتخاب در وب سایت شما آغاز می شود. به همین دلیل است که در این مقاله می خواهیم رویکرد روانشناختی تری در مورد سئو جستجو کنیم

نقش روانشناسی در سئو

هیچ رازی نیست که روانشناسی در بسیاری از زمینه ها در دنیای بازاریابی اعمال می شود. از استفاده از اعداد گرفته تا تئوری رنگ و طراحی ، رفتار انسان عامل بزرگی در نحوه تولید محتوا توسط بازاریابان است. و سئو سایت تفاوتی ندارد. داشتن درک بهتر از دانش پشت ذهن جستجوگر  شما را قادر می سازد حتی محتوای بهتری برای وب سایت خود ایجاد کنید. به نوبه خود ، گوگل با افزایش سئو برای سایت شما به شما پاداش می دهد. ذهن را باد کنید

روانشناسی و سئو نقش روانشناسی در سئو ساست

این راز نیست که در هر صنعت ، هرچه بازار هدف خود را بهتر درک کنید ، عملکرد بهتری از کسب و کار شما به دست می آورد. همه اینها به تأمین نیازهای مردم برمی گردد - ذاتاً دانستن اینکه مشتری چه چیزی را جستجو می کند ، گاهی اوقات حتی قبل از اینکه خودشان بتوانند آن را تشخیص دهند ، برمی گردد

در مورد سئو نیز همین قضیه وجود دارد. تجزیه و تحلیل ، بک لینک و الگوریتم های دیگر ، عملکرد اصلی سئو این است که بفهمد چگونه افراد در اینترنت جستجو می کنند ، به دنبال چه چیزی هستند و چگونه می توانند این اطلاعات را به بهترین شکل به آنها تحویل دهند. واقعاً خیلی ساده است

سئو قابلیت مشاهده بصورت آنلاین را افزایش می دهد. برای موفقیت در سئو ، مهم است که روانشناسی بازاریابی را بشناسید و از آن به نفع خود در طرح بندی وب سایت خود استفاده کنید. بنابراین ، بیایید نگاهی بیاندازیم به استراتژی ای که شرکت سئو خود آتلانتا از آن استفاده می کند

اصول روانشناسی سئو

نقش روانشناسی رد بازاریابی و سئو

رفتار آنلاین مشتری شما چیست؟

سلام ... آیا این ایده هایی است که به دنبال آن هستید؟

انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی در صنعت شما به شما کمک می کند افراد هنگام جستجوی کالاها یا خدمات شما از چه اصطلاحاتی استفاده می کنند. اما دانستن اینکه چرا افراد به دنبال روش های مختلف می گردند هنگام ایجاد محتوای شما در سایت بیشتر مفید خواهد بود

به عنوان مثال ، افرادی که در جستجوی عبارات "چگونه ..." هستند در درجه اول کاربرانی هستند که به دنبال تسلط بر مهارت برای خود هستند. این نوع بازاریابی شماست شماست - آنها اطلاعات ساده ای می خواهند که یافتن آنها آسان باشد ، خواندن آنها آسان و گام به گام قابل پیگیری باشد. شخصی که عبارات "چرا ..." را جستجو می کند به دنبال پاسخ است. آنها در حال تحقیق هستند

کاوش و در نظر گرفتن انواع مسائلی که کاربر شما را به جستجوی کلمات کلیدی با حجم زیاد شما سوق می دهد ، به شما کمک می کند محتوای بهتری را برای ارائه پاسخ های مورد نظر خود ارائه دهید

درک کاربر کلیدی است

دیدگاه منحصر به فرد شرکت شما مهم است ، و همچنین توضیح دادن این که چرا باید کسب و کار شما از بین افراد دیگر در صنعت شما انتخاب شود ، مهم است. اما حتی مهم تر از آن ، در نظر گرفتن درک کاربر وب سایت از آنچه در محتوای خود در سایت پخش می کنید ، است. در مورد ظاهر و احساس سایت خود به کاربر فکر کنید

به خاطر داشته باشید که هیچ کس سر بزرگ را دوست ندارد. هیچ کس اهمیتی نمی دهد که صفحه ای را که فقط به میزان خدمات یا محصول شرکت شما عالی است ، بخواند و قطعاً منجر به تبدیل نخواهد شد - در مرحله اول نقطه نهایی وب سایت شما. بنابراین چگونه می توانید به طور موثر بیان کنید که چرا یک کاربر باید تجارت شما را برای تأمین نیاز خود انتخاب کند؟ با نشان دادن ارزش

استراتژی سئو شما باید درمورد نشان دادن ارزش کالا یا خدمات شما تدوین شود. و این کار را به روشی جذاب انجام دهید. تصاویر و ویدئوهایی که محصول شما را نشان می دهند بسیار جذاب تر از صفحه ای است که فقط در مورد آن به مردم می گوید. برای اطمینان از اینکه گوگل همچنان قادر به رمزگشایی از موارد موجود در هر صفحه است ، فقط برچسب های تصاویر یا متن فیلم را فراموش نکنید

کلمات کلیدی دم بلند را شناسایی کنید تا نیازها را درک کنید

کلمات کلیدی دم بلند

کلمات کلیدی دم بلند عبارت های کلیدی هستند که از سه تا پنج کلمه تشکیل شده اند. آنها در استراتژی جستجوگرها قدرتمند هستند زیرا کلمات کلیدی طولانی دم معمولاً از کلمات کلیدی محبوب کمتری برخوردار هستند (به معنای حجم کمتر جستجو) که برای رتبه بندی رقابت کمتری دارند. کلمات کلیدی دم بلند اساساً به شما امکان می دهند یک تکه بزرگ از یک پای کوچک بردارید.

هنگام بهینه سازی سایت خود ، شناسایی کلمات کلیدی دنباله دار می تواند به شما کمک کند تا راه حلی برای شخصی که به دنبال پاسخ مبتنی بر نیاز است ارائه دهید. افرادی که به دنبال راه حل هستند ، به جای اینکه فقط تحقیق کنند ، معمولاً آماده خرید هستند. اطمینان حاصل کنید که این کلمات کلیدی دم بلند را بقیه محتوای خود ببافید تا مانند انگشت شست درد نکنند. پر کردن کلمه کلیدی صفحه شما فقط باعث دور شدن افراد و موتورهای جستجو می شود زیرا "هرزنامه" است

محتوای فروش و سئو

محتوای شما باید بدون "فروش" به فروش برسد

هر صفحه از وب سایت شما یا محصولات یا خدمات شما را می فروشد ، یا مردم را از خود دور می کند. نکته کلیدی در اینجا ، ظرافت است. هیچ کس لذت نمی برد که به طور آشکار "چیزی" فروخته شود. آزار دهنده است و باعث می شود احساس کنیم دیگر به عنوان مصرف کننده برتری نداریم. بنابراین ، با درج کپی فروش ظریف ، با هر صفحه از سایت خود به عنوان یک صفحه فرود رفتار کنید

شناخت مشتریان به شما کمک می کند تا یک استراتژی موفقیت آمیز در جستجوگرها داشته باشید. دانستن اینکه مردم چگونه فکر می کنند به شما کمک می کند محتوایی مفید ، جذاب و مبتنی بر تبدیل ایجاد کنید

چگونه گوگل جستجو میکند

رفتار جستجوگرها

این یک رفتار شناخته شده است: همه ما از موتورهای جستجو استفاده می کنیم. در واقع در لحظه ای که این مطلب را می خوانید ، گوگل بیش از 40 هزار پرسش را پردازش می کند. در پایان روز این رقم 3.5 میلیارد خواهد بود. در حالی که همه ما هنگام ورود به گوگل عملکرد یکسانی داریم ، ممکن است به دلایل مختلف و با فرایندهای مختلف فکر به موتور جستجو بپردازیم. به عنوان مثال ، اگر کسی در جستجوی "ایجاد یک وب سایت" وارد شود ، ممکن است از خود بپرسید: چه چیزی از سر این جستجوگر عبور می کند؟ آیا آنها به دنبال آموزش نحوه ایجاد وب سایت هستند؟ یا آنها به دنبال خدماتی هستند که در واقع وب سایت خودشان را بسازند؟ برای کمک به ما در درک مقداری بهتر یک جستجوگر ، نظریه پردازان جستجوگرها با تعریف سه دسته اصلی معاملات ، اطلاعات ، ناوبری ، متداول ترین انواع جستجوها را ترسیم کرده اند

اگر تجارت شما حضور آنلاین داشته باشد ، به احتمال زیاد با بهینه سازی موتور جستجو سئو بسیار آشنا هستید. ممکن است فکر کنید همه چیز در مورد کلمات کلیدی ، محتوا ، کدگذاری و معماری سایت است. احتمالاً بارها به شما گفته اند که از تراکم کلمات کلیدی خاص استفاده کنید و نحوه ترتیب کلمات را مرتب کنید. بنابراین ، چرا ما حتی در مورد روانشناسی در رابطه با سئو صحبت می کنیم؟ درک روانشناسی دلیل رفتار مردم در رفتار آنها در ایجاد یک استراتژی موثر بازاریابی آنلاین نقش اساسی دارد. در اینجا چند نکته در مورد درک رابطه بین سئو موثر و روانشناسی افرادی که اطلاعات را به صورت آنلاین جستجو می کنند ، آورده شده است

روانشناسی به ما اطلاع می دهد که چقدر افراد بصری هستند. برای ارتباط و ایجاد طنین واقعی با مشتریان بالقوه ، استراتژی سئو شما باید شامل تصاویر و فیلم ها باشد. با این حال ، نه تنها هر تصویر / فیلم انجام می دهد. از جمله تصاویر / فیلم های مشتریان و کارمندان واقعی ، بسیار موثرتر از کلیپ آگهی عمومی و عکس های سهام است

کلید واژه های سئو

سئو سایت,سئو سایت چیست,سئو کار چیست,سئو اینستاگرام چیست,سئو انلاین,آموزش سئو,سئو به چه معناست,سئو بورسسئو برای همیشه,سئو به زبان ساده,سئو پیشرفته,سئو تولید محتوا,سئو تخصصی سایت,سئو تصاویر وردپرس,سئو تحلیل,سئو تبلیغات,تعریف سئوسئو چیست,سئو چیست و چه کاربردی دارد,سئو چیست و چه اهمیتی دارد,سئو چیست ویکی پدیا,سئو چیست نرم افزار,سئو چیست در اینستاگرام,چک لیست سئو,چک لیست سئو 2020,سئو حرفه ای چیست,حوزه سئو,حقوق سئوکارحقوق سئو,سئوکار حرفه ای,آموزش سئو حرفه ای