اهداف سئو چیست

هدف از سئو یک وب سایت بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو میباشد برای اینکار ابتدا باید قوانین و تکنیک های بهینه سازی را بشناسیم تا بتوانیم اهداف مورد نظرمان را از سئو جامه تحقق بپوشانین SEO استراتژیک و هدفمند می تواند نتایج بزرگی را برای صفحات مناسب به همراه داشته باشد. مطمئناً جالب اینجاست که شما برای دیدن بهترین نتایج به صفحات "مناسب" نیاز دارید. این صفحات باید بهینه ، پیوند پذیر و بیشتر از همه برای داشتن فرصت لازم باشند

فرصت جستجو توسط عوامل مختلفی مانند تعداد مخاطبان و رقابت مربوطه تعریف می شود و این فرصت تعیین می کند که چه نتیجه ای ممکن است - هرچه فرصت بیشتر باشد ، نتایج نیز بیشتر است. اساساً ، فرصت جستجو به میزان و نوع (واجد شرایط در مقابل فاقد صلاحیت) ترافیک ارگانیکی که به طور بالقوه می توانید از رتبه بندی برای یک عبارت جستجو شده دریافت کنید ، خلاصه می شود

اهداف سئو

اهداف سئو خوب

امروزه سئو خوب نه تنها به معنای استفاده از کلمات کلیدی مناسب در مکان های مناسب است ، بلکه همچنین ایجاد محتوای عالی مشخصات پیوند قوی و تجربه کاربری خوب است. اگر موفقیت آمیز باشد ، به مقدار قابل توجهی کار و دانش نیاز دارد. پس چرا دارندگان وب سایت این کار را انجام می دهند؟ چرا آنها اینقدر نگران هستند که سایت آنها در یک موتور جستجو رتبه بندی می کند؟ و آنها انتظار دارند چه نتیجه ای از آن بگیرند؟

این صفحه توضیح می دهد که SEO برای چه مواردی استفاده می شود و چرا برای کسب و کارهایی که می خواهند حضور خود را به صورت آنلاین ایجاد کنند ضروری است. همچنین چند مرحله برای کمک به شما در شروع کار با استراتژی سئو ارائه می دهد.

سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو یا SEO ، ترکیبی از تمام استراتژی هایی است که می توانید برای کمک به شانس حضور سایت در نتایج موتور جستجو استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر اتومبیل های دست دوم را در آتلانتا می فروشید ، مطمئن باشید که کاربرانی که "ماشین های دست دوم در آتلانتا" را در موتور جستجوی مثل Google تایپ می کنند ، سایت شما را نشان می دهند. سئو بهترین راه برای تحقق آن است.

مشکلات رایج بازاریابی که با سئو قابل رفع است

بسیاری از مشکلات رایج بازاریابی وجود دارد که با یک کمپین جستجوگرها به راحتی برطرف می شوند. آنها عبارتند از:

منجر به صلاحیت نشده است

جستجوگرها

اگر سایت شما بازدید کننده زیادی دارد اما نرخ تبدیل آن بسیار کم است ، احتمالاً به این دلیل است که آگهی های بی حد و حصر زیادی دارید. اینها بازدیدکنندگان سایت هستند که به دنبال چیزی کاملا متفاوت از آنچه شما ارائه می دهید یا به طور تصادفی در سایت شما قرار گرفتند.

با انجام سئو می توانید میزان هدایت های شایسته سایت خود را افزایش دهید. این به معنای جذب جستجوگرانی است که علاقه مند به خرید از شما یا کار با شما هستند و شانس بسیار بیشتری برای مشتری شدن دارند.

فروش کم

هدف بیشتر تلاش های بازاریابی در نهایت جذب مشتری یا مشتری جدید و فروش است. چه از روش های سنتی استفاده کنید و چه به صورت آنلاین ، نتیجه نهایی ایده آل افزایش درآمد است.

با جذب ترافیک واجد شرایط ، می توانید فروش کسب و کار خود را افزایش دهید. سرب های تولید شده توسط جستجو نزدیک به 15 درصد است که بسیار بیشتر از بیشتر روش های سنتی بازاریابی است.

هزینه های بالای بازاریابی

هر صاحب مشاغل یک روش مقرون به صرفه برای جذب بازدید کننده و مشتری می خواهد. برای بسیاری از استارتاپ ها و کارآفرینان ، این هزینه ها بسیار سنگین است.

سئو این صاحبان مشاغل را قادر می سازد تا با بودجه های بازاریابی بزرگتر رقابت کرده و منجر به فروش و فروش کافی برای ادامه فعالیت و حتی پیشرفت شوند.

سئو برای چه استفاده می شود؟

به ساده ترین مفهوم ، از SEO برای جذب کاربران موتور جستجو استفاده می شود که کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت شما را جستجو می کنند. با جذب این کاربران ، می توانید با هزینه های نسبتاً کم بازاریابی ، لیدهای واجد شرایط تری را بدست آورید و فروش بیشتری را انجام دهید.

اما جدا از استفاده از کلمات کلیدی که مستقیماً با سایت شما مرتبط هستند ، از SEO می توان برای چه موارد دیگری استفاده کرد؟ پاسخهای مختلفی وجود دارد ، اما اینها چند پاسخ متداول هستند:

هدف گذاری جغرافیایی

سئو استفاده شده

اگر کسب و کار شما مکان های فیزیکی دارد و هدف شما این است که مشتریانی به آنها مراجعه کنند (برخلاف سایت های تجارت الکترونیکی که می توانند به مشتریان در سراسر جهان بفروشند) ، هدف گذاری جغرافیایی می تواند بسیار مفید باشد. با درج کلمات کلیدی مرتبط با موقعیت مکانی خود ، می توانید کاربران موتور جستجو را در منطقه خود جذب کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما یک رستوران در لنکستر دارید ، از جمله عبارت "رستوران در لنکستر" در سایت خود می توانید این احتمال را افزایش دهید که شخصی در این نزدیکی که از یک موتور جستجو برای یافتن جایی برای غذا خوردن استفاده می کند ، سایت شما را پیدا کند.

بازاریابی طاقچه

ممکن است فکر کنید شرکت های غول پیکر که محصولات بسیار متنوعی را به فروش می رسانند از مزایای SEO برخوردار هستند زیرا بسیاری از کاربران کلمات کلیدی گسترده را جستجو می کنند. اما اگرچه ممکن است شانس بیشتری برای دستیابی به رتبه بندی بیشتر داشته باشند ، اما احتمال بیشتری برای جذب آگهی های بدون صلاحیت نیز بیشتر است.

ما مشارکت های طولانی مدت را تشکیل می دهیم

بیش از 90٪ مشتریان WebFX در سال 2 کمپین خود با ما همکاری می کنند.

امروز با یک استراتژیست بازاریابی صحبت کنید

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما یک تجارت کوچک دارید که لباس های ورزشی زنانه می فروشد. اگرچه ممکن است شرکتهای بزرگتر کلمات کلیدی مانند "لباس زنانه" یا "لباس ورزشی" از شما پیشی بگیرند ، اما این کلمات کلیدی می توانند بازدیدکنندگانی را جذب کنند که لزوما به محصولات شما علاقه مند نیستند ، مانند زنانی که به لباسهای معمولی علاقه مند هستند یا مردانی که علاقه مند به آن هستند لباس ورزشی

با استفاده از سئو ، می توانید هنگام انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی به همان اندازه که می خواهید خاص باشید. این بدان معناست که شما می توانید بازار خاصی را به بازار عرضه کنید ، که در نهایت منجر به ارائه آگهی های واجد شرایط تری می شود.

ساختمان با نام تجاری

مارک های تاسیس شده مشکلی در جذب بازدید کننده سایت و فروش ندارند ، زیرا اکثر مصرف کنندگان از قبل می دانند چه کسانی هستند و چه چیزی را می فروشند. SEO می تواند به شما کمک کند تا نوعی آگاهی از نام تجاری را ایجاد کنید ، که در نهایت باعث افزایش بازدید و فروش سایت شما می شود.

انتخاب اهداف خوب سئو

انتخاب اهداف خوب سئو اولین قدم اساسی در کارزار دیجیتال مارکتینگ شماست. مانند هر تلاش طولانی مدت ، دانستن اهداف نهایی بازاریابی و کار مستقیم با آنها باعث صرفه جویی در وقت ، هزینه و استرس می شود.

سئو خوب را نمی توان در خلا انجام داد. این به اهداف تجاری ، نیازهای تیم فروش و پشتیبانی مشتری و دانش صمیمی از فضای رقابتی که در آن کار می کنید بستگی دارد. ذینفعان مهم در هر زمینه از مشاغل خود را درگیر کنید و با هم همکاری کنید تا لیستی از نیازها را بیابید. شاید تعجب کنید که چگونه SEO می تواند به هر تیم در رسیدن به اهداف خود کمک کند.

مهم است که قبل از اجرای هرگونه استراتژی SEO اهداف صحیح را انتخاب کنید و خرید مداوم از تیم خود را انجام دهید. ایده ها را ترکیب کرده و دسته بندی کنید و ایده هایی را پیدا کنید که بازاریابی دیجیتال برای آنها مناسب است. در صورت امکان ، برخی از اهداف "آسان" را انتخاب کنید و شروع به جمع آوری پیروزی های سریع با تیم خود کنید. با این کار وقت شما را برای استراتژی های طولانی مدت که سئو برای آنها مناسب است ، می خرد.

اگر در تلاش برای خرید از اعضای تیم هستید ، یا آنها دانش کافی برای درک اینکه چگونه SEO می تواند به بخش آنها کمک کند نیست ، ممکن است کمک کند برخی از ایده ها را به مکالمه برسانید تا آب میوه های خلاقانه جریان یابد.

بیایید هفت هدف مختلف سئو و چگونگی تأثیر آنها بر کسب و کار شما را بررسی کنیم.

اهداف seo منجر به تولید نسل با دست دیگر در هر نوک انگشت می شوند.

هدف سئو شماره 1: تولید سرب و بازاریابی مستقیم

مشتری و درآمد کسب کنید ، هر بار یک فرم پاپ.

اگر شما یک تجارت سرب محور هستید ، احتمالاً مشتریان شما قبل از خرید حداقل به یک تماس شخصی از شرکت شما نیاز دارند. ممکن است شما قیمت خریدی بالاتر از حد متوسط ​​داشته باشید ، یا راه حل شما شامل سفارشی سازی است. نکته اصلی در یک مبارزات تبلیغاتی پر رونق تولید SEO ، نرخ تبدیل است.

CRO (بهینه سازی نرخ تبدیل) تقریباً همیشه بهترین مکان برای شروع زمانی است که به دنبال راهنمای بیشتری از وب سایت خود هستید. ایجاد تغییرات مستقیم که می توانند جریان سرب شما را به طرز چشمگیری افزایش دهند ، آسان تر است.

تست A / B را برای امتحان روشهای مختلف که تبدیل آنها را برای مشتریان آسان تر می کند ، انجام دهید. در اینجا چندین روش برای ایجاد تأثیر فوری وجود دارد:

فرم های خود را کوتاه کنید. آیا واقعاً در اولین تعامل مشتری به 2 شماره تلفن مختلف و یک آدرس پستی کامل نیاز دارید؟

بازدیدکننده خود را دقیقاً مطلع کنید که هنگام ارسال فرم چه اتفاقی خواهد افتاد.

از کلمه "ارسال" در دکمه های فرم خود استفاده نکنید (به هر حال چه کسی می خواهد ارسال کند؟ به نظر دردناک می رسد.)

هنگامی که نرخ تبدیل در صفحه شما حداقل 5٪ باشد (یا بیشتر - امیدوارم که خیلی بیشتر باشد) ، می توانید توجه خود را به افزایش میزان ترافیک هدفمند معطوف کنید. این امر می تواند با ایجاد محتوای عالی مشتری محور تحقق یابد و از درخواست تبدیل آن نترسید. در نظر داشته باشید كه برای ثبت نام در خبرنامه ، یك سرویس رایگان با ارزش ارائه دهید و سپس برای ایجاد تقاضا در خبرنامه خود به بازار عرضه كنید.

گرفتن اطلاعات آنها فقط اولین قدم است. اطمینان حاصل کنید که از یک ابزار اتوماسیون بازاریابی و CRM خوب برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنید.

اهداف seo ترافیک خام جمعیتی که در حال راه رفتن هستند

هدف شماره 2 SEO: افزایش ترافیک خام به وب سایت خود

ترافیک به خاطر ترافیک.

این فقط همان چیزی است که به نظر می رسد. هرچه بیشتر از مطالب خود کلیک کنید و سعی کنید تا آنجا که ممکن است آنها را در سایت خود نگه دارید. وقتی می توانید بدون اقدامات یا معاملات مالی از ترافیک درآمد کسب کنید ، می توانید از این هدف استفاده کنید. اگر به عنوان مثال ، سایت شما حمایت مالی یا تبلیغات می کند ، این یک مکان عالی برای شروع است.

تلاش خود را بر روی محتوای عالی متمرکز کنید و تحقیقات کلمات کلیدی را برای یافتن موضوعات مورد علاقه مخاطبان خود انجام دهید. و حتماً از آن کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید.

از Google Answers برای یافتن س questionsالاتی که مردم می پرسند استفاده کنید و سپس برای پاسخگویی به آنها یک سری پست های وبلاگ می نویسید. با این کار در نمایشگرهای طولانی گوگل ترافیک ایجاد خواهید شد. با استفاده از دکمه های اشتراک اطمینان حاصل کنید که مقالات شما به راحتی به اشتراک گذاشته می شوند و برای انتشار ویروسی بهینه شده اند.

با این حال ، در استفاده از clickbait یا اخبار جعلی برای هدایت کلیک مبتنی بر آدرنال احتیاط کنید. مردم نسبت به این نوع تولید فریبنده ترافیک باهوش می شوند و شما می توانید خود را برای لکه دار کردن نام تجاری خود برای یک سود کوتاه مدت تنظیم کنید. در عوض روی محتوای مفید ، جالب یا به موقع تمرکز کنید که واقعاً ارزش مخاطبان هدف شما را فراهم می کند. محتوای پیگیری ارائه دهید و به آنها دلیل ماندن دهید. نرخ پرش فاکتور مهم رتبه بندی سئو است بنابراین می توانید برای افزایش زمانی که بازدیدکنندگان در سایت شما می گذرانند ، تلاش کنید.

اهداف جستجوگرها تجارت الکترونیکی با کارت اعتباری که از صفحه رایانه خارج می شود

هدف سئو شماره 3: افزایش فروش تجارت الکترونیکی

بر هدایت ترافیک مربوط به فروشگاه آنلاین خود تمرکز کرده و فروش معاملات را افزایش دهید.

حدود 10٪ از خرده فروشی در ایالات متحده آمریکا از طریق تجارت الکترونیکی حاصل می شود. فقط نیمی از آن آمازون است ، به این معنی که میلیون ها وب سایت دیگر برای کلیک و خرید مشتریان شما با شما رقابت می کنند. بهره گیری از SEO می تواند مزایای بلند مدت و رقابتی را برای هر کسب و کار در این فضای بیش از حد رقابتی ایجاد کند.

هنگامی که محصولات و یا خدمات معاملاتی برای فروش در سایت خود دارید ، این کار را نکنید

اهداف آزاد سئو

شما یک استراتژی SEO دارید ، هزینه ابزار را می پردازید ، متخصصین را به کار می گیرید ، فریلنسرهای آزاد یا آژانس را استخدام می کنید ، و غیره. با چنین هزینه های هنگفتی و صرف وقت ، از کجا می دانید که بازده معنی داری را مشاهده می کنید؟

ما از 50+ متخصص خواسته ایم كه نحوه تعیین اهداف SEO خود را در واقع تیم محقق كنند - آنهایی كه واقعاً سوزن را برای مشاغل خود جابجا می كنند. نکات آنها شامل موارد زیر است:

واقع بین باش

اهداف را بر اساس داده های تاریخی تعیین کنید

اما از هدف بالا نترس

اهداف SEO خود را به صورت فصلی بررسی کنید

با KPI قابل اندازه گیری اهداف ایجاد کنید

از استفاده از معیارهای بیهوده خودداری کنید

اهداف خود را مشخص کنید

اهداف SEO را با اهداف تجاری گره بزنید

… و اهداف بازاریابی نیز

از تجزیه و تحلیل رقبا الهام بگیرید

اولویت بندی کلمات کلیدی با هدف بالا

روی کیفیت بر کمیت تمرکز کنید

اهداف را بر اساس دستورالعمل های EAT قرار دهید

نقطه شروع خود را ثبت کنید

به نحوه استفاده مشتریان از موتورهای جستجو بیندیشید

در نظر بگیرید که اهداف SEO شما بر تبدیل چگونه تأثیر می گذارد

اهداف كوچك پیشرفت را تعیین كنید

اهداف را با فعالیت SEO جدا کنید

از چرخش نترسید

صبور باش

* یادداشت سردبیر: آیا می دانید آیا برای دستیابی به اهداف سئو خود در مسیر هستید؟ ما یک دسته داشبورد SEO داریم که داده ها را از ابزارهای مورد علاقه شما ، از جمله Moz ، SEMrush و Ahrefs می گیرند. این پیشرفت شما را با استفاده از مهمترین معیارهای شما در یک مکان نشان می دهد:

چگونه اهداف سئو را که عمل می کنند تنظیم کنیم

1. واقع بین باشید

هنگام تعیین اهداف SEO ، Peter Thaleikis از ایده های خود را بیاورید توصیه می کند: "واقع بین باشید: SEO یک فرآیند فوری مانند مهندسی نرم افزار نیست. شما باید اطمینان حاصل کنید که انتظارات خود را بر این اساس تنظیم کنید - به ویژه هنگامی که تازه در آغاز کار هستید. "

"بدست آوردن اولین بک لینک ها و اولین کلمات کلیدی برای رتبه بندی سخت ترین قسمت است. انتظار برای صعود به موقعیت اصلی در مدت زمان کوتاه واقع بینانه نیست و شما را برای ناامیدی آماده می کند. "

Thaleikis ادامه می دهد: "اگر با یک تیم کار می کنید ، اطمینان حاصل کنید که انتظارات منصفانه را از روز اول اعلام کنید."

آنا تاتلمان از پلیکوین موافق است: ”اگرچه ممکن است بخواهید برای یک کلمه کلیدی محبوب در بالاترین رتبه وب سایت قرار بگیرید ، ابتدا مرجع اینترنتی خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، شما می توانید نتایج کسب و کارهای کوچکتر را برآورده کنید ، اما احتمال دارد که دامنه دامنه شما به اندازه کافی بالا باشد تا بتوانید از آمازون یا وال استریت ژورنال رتبه بالاتری کسب کنید. "

Adam Lumb از LaptopUnboxed توضیح می دهد: "به عنوان مثال ، اگر سایت جدیدی را در یک صنعت رقابتی راه اندازی می کنید ، بعید بعید است که طی چند هفته در رتبه بندی بهترین کلمات کلیدی قرار بگیرید."

در عوض ، در مواردی که رقابت کمتر است ، برای خود اهداف کمتری مانند کلمات کلیدی دم بلند تعیین کنید. اینها اهداف بسیار معقول تری هستند که می توانید به آرامی از آنها استفاده کنید. "

به طور خلاصه ، جسیکا رودز از ایجاد وب طراحی های اینترنتی می گوید: ”به یاد داشته باشید که SEO یک ماراتن است و یک سرعت نیست. پیشرفت با گذشت زمان و نه به سرعت انجام می شود. سئو صبر زیادی می خواهد. "

مرتبط: چگونه 16 بازاریاب اهداف SMART را تعیین می کنند و به آن می رسند

2. اهداف را بر اساس داده های تاریخی تعیین کنید

ما می دانیم که اهداف سئو باید واقع بینانه باشد. با این حال ، بن جانستون از گروه بازاریابی Sagefrog می گوید: ”به سایتی نگاه نکنید و براساس آنچه فکر می کنید خوب است ، اهداف دلخواه را تعیین کنید. "ما می خواهیم میزان ترافیک خود را دو برابر کنیم" یا "200٪ کاربر بیشتری می خواهیم!" اینها اهدافی هستند که قرار است شکست بخورند. "

"اگر می خواهید اهداف واقع بینانه ای توسعه دهید ، به داده ها و تجزیه و تحلیل های گذشته خود نگاه کنید و اهداف پیش بینی را بر اساس داده های موجود و فصلی تنظیم کنید ، به عنوان مثال. "ما در آن بازه زمانی 70٪ کاربر بیشتری داشتیم ، اجازه می دهد تا با استفاده از این تاکتیک ها ، تاکتیک هایی را برای افزایش میزان بازدید در همان دوره زمانی تنظیم کنیم."

به همین دلیل SH1FT‘s Aristide Basque توصیه می کند "به آنچه در گذشته توانسته اید به دست بیاورید و دیگران در صنعت شما چیست نگاه کنید. تعیین اهداف واقع گرایانه می تواند به رشد بسیار سریعتر شما کمک کند. "

فیلیپ سیلوبود از بازاریابی صادق گالوی می افزاید: "من به رقبا ، مشخصات بک لینک ، محتوا و سایر عوامل SEO نگاه می کنم و می بینم که چقدر می توانم رتبه بهتری داشته باشم. اگر پیشرفت کنم رتبه واقعی من چگونه خواهد بود؟ اگر می خواهید رتبه بهتری کسب کنید باید SEO را بهتر از رقیب خود انجام دهید و این به زمان نیاز دارد. "

3.… اما خیلی زیاد از هدف بالا نترسید

تیم جرمی کراس در ساخت تیم مجازی رویکردی مخالف برای تعیین اهداف واقع گرایانه دارد: "بسیاری از بازاریابان اهداف سئو را انتخاب می کنند که بسیار قابل دستیابی است ، به عنوان مثال با دنبال کردن کلمات کلیدی دنباله دار یا حجم کم دیگر. این روش محافظه کارانه برای تولید نتایج تجمعی در طولانی مدت مفید است ، اما باید در بازدیدهای بزرگ نیز نوساناتی را تجربه کنید. "

"به عنوان مثال ، به دنبال دو یا سه کلمه کلیدی با حجم زیاد و بسیار رقابتی در جای خود باشید. حتی اگر اکنون رتبه بندی نکنید ، از یک یا دو سال دیگر که سایت شما معتبرتر است ، وضعیت بهتری خواهید داشت. "

Pickfu‘s William Chin چگونگی مدیریت این هدف را برای اهداف ترافیکی ارگانیک توضیح می دهد: "بسیاری از صاحبان مشاغل هنوز فکر می کنند که SEO نوعی جادوی سیاه است و آنها می توانند تجارت خود را بیش از 400٪ در طول یک سال خدمات جستجوگرها گسترش دهند."

"اکنون ، در حالی که برخی از صنایع و مشاغل ممکن است این رشد را ببینند (مقدار ناچیزی) ، اکثر آنها تنها 20 تا 30٪ رشد سال به سال را تجربه می کنند

ARTICLE HEADER

سود استراتژی سئو چیست؟ این سوالی است که من مرتباً از من می پرسند - و سوالی است که من معمولاً باید بیش از یک بار به آن پاسخ دهم. در حالی که بسیاری از صاحبان مشاغل و شرکت ها نیاز به سئو را می پذیرند ، بسیاری هنوز از آنچه واقعاً سئو ارائه می دهد گیج یا پنهان هستند. توانایی اثبات بازگشت سرمایه به مشتریان یا رئیس خود برای موفقیت و حفظ یک رابطه خوب ضروری است.

در این پست ، من می خواهم سه هدف اساسی را که می توانید با یک استراتژی SEO تحقق بخشید ، معرفی کنم: دید ، بازدید و بازگشت سرمایه. من توضیح خواهم داد که چگونه این سه هدف تأثیر مثبتی ایجاد می کنند و چگونه می توانید این نتایج را به تصمیم گیرندگان نشان دهید.

دید

اولین هدفی که مشاوران سئو می توانند برآورده کنند ، افزایش دید برند آنلاین است. مصرف کنندگان تصور می کنند که جایگاه برتر در رتبه بندی جستجو "مهر تأیید" برای نام تجاری است. در حالی که می دانیم همیشه اینگونه نیست ، بسیاری از جستجوگران ، رتبه بالا را به عنوان تایید برند تفسیر می کنند.

اطمینان از اینکه برای افزایش میزان جستجوی ارگانیک برای کلمات کلیدی مارک دار ، برنامه عملیاتی دارید بسیار مهم است. فقط برای اطمینان از اینکه همه ما در مورد اصطلاحات مارک دار در یک صفحه هستیم ، در اینجا تعریف خوبی ارائه شده است: کلمات کلیدی مارک عبارت های جستجو یا عباراتی هستند که شامل نام تجاری یا تغییر نام نام تجاری هستند. در حالی که اصطلاحات مارک دار معمولاً باعث جلب بازدید افرادی می شوند که قبلاً نام شرکت شما را شنیده اند ، اما هنوز هم مهم هستند.

هدف از جستجوگرها فقط محافظت از نام تجاری شما نیست. این همچنین در مورد افزایش دید تجاری شما در داخل هدف شما است. همانطور که احتمالاً می توانید حدس بزنید ، اینجاست که اصطلاحات بدون مارک ضروری هستند. اگرچه من وارد تحقیق در مورد کلمات کلیدی نخواهم شد ، شما می خواهید مطمئن شوید که شرایط هدف خاص شما برای تجارت اصلی شما است.

قابلیت ردیابی

پیگیری اصطلاحات کلمه کلیدی مورد نظر شما می تواند بینشی قابل توجه برای شما ایجاد کند. در حالی که من به شما احتیاط می کنم که نسبت به رتبه بندی وسواس نداشته باشید ، مهم است که بدانید در کجا ایستاده اید و به کدام سمت حرکت می کنید. امکان ارسال این گزارش ها به تیم مدیریتی یا مشتریان نیز می تواند به ایجاد اعتماد کمک کند.

برای شروع ، مطمئن شوید که لیستی از اصطلاحات مارک دار و غیر مارک دار خود دارید که می خواهید ردیابی کنید. تعدادی ابزار وجود دارد که می توانید برای ردیابی رتبه خود استفاده کنید ، برخی رایگان و برخی پولی. همانطور که حدس می زنید ، ابزارهای رایگان محدودیت هایی دارند اما هنوز هم می توانند کار را به پایان برسانند.

یک گزینه رایگان عالی SERPs ’Rank Checker است. آنها به شما امکان می دهند با موقعیت مکانی ، موتور جستجو و دستگاه ردیابی کنید. نسخه رایگان به شما اجازه نمی دهد سابقه موقعیت را ثبت کنید ، بنابراین برای شما مهم است که تمام اطلاعات خود را در یک صفحه گسترده ذخیره کنید تا به مرور گزارش شود.

با استفاده از یک ابزار پولی انعطاف پذیری بیشتر و همچنین سابقه رتبه بندی به شما می دهد. بسیاری از ابزارهای SEO و در سطح سازمانی و حرفه ای دارای ردیاب های رده بندی هستند و به شما امکان می دهند تاریخچه رتبه بندی خود را با گذشت زمان مشاهده کنید. مزیت این ابزارها این است که شما تمام داده های خود را در یک مکان دارید و می توانید موفقیت تلاش های خود را در زمینه سئو در هنگام مشاهده بسیار کارآمدتر گزارش کنید.

ترافیک وب سایت

در حالی که "آن را بساز و آنها خواهند آمد" به نظر می رسد یک مانترا خوب است ، اما واقعیت این است که اشتباه است. فقط داشتن یک وب سایت کافی نیست. این مانند افتتاح مشاغلی در جاده ای است که کمترین ترافیک را دارد و انتظار دارد مردم "شما را پیدا کنند". سئو عالی می تواند ترافیک هدفمند و مرتبط را به وب سایت شما برساند.

این هدف از یک استراتژی SEO برای ایجاد چشم اندازهای جدید به وب سایت شما است - افرادی که در غیر این صورت هرگز نمی دانند شما حتی وجود داشته اید. متخصصین باتجربه جستجو وقت می گذارند تا نه تنها محصولات ، خدمات و اهداف تجاری شما ، بلکه نیازهای مخاطبانی را که سعی در جلب آنها دارید ، درک کنند.

من با برخی از شرکت ها کار کرده ام که کار کمتری را انجام داده اند تا در مورد آنچه که به مردم ارائه می دهند به مردم بگویند. با تراز كردن فعالیتهای SEO و كارآمدی در سایت و تبلیغات خارج از سایت برای ارتقا services خدمات آنها به مخاطبان هدف ، ما توانستیم چشم اندازهایی را برای سایتشان به ارمغان بیاوریم كه هرگز نمی دانستند آنها این خدمات را ارائه می دهند.

ردیابی ترافیک

در حالی که ترافیک فقط بخشی از معادله فروش و رشد است ، اما نقش مهمی دارد. بسیاری از دارندگان سایت ها به یادآوری قدرت ترافیک نیاز دارند. به روزرسانی مدیر یا مشتری در مورد بازدیدهایشان و کمک به آنها برای درک نقش آن در موفقیت کلی فروش و بازاریابی ، می تواند دشوار باشد ، اما غیرممکن نیست.

Google Analytics و Data Studio ابزارهای بسیار خوبی هستند که می توانند به شما کمک کنند موفقیت کمپین های SEO خود را رصد و گزارش دهید. هنگام گزارش در مورد ترافیک ، مطمئن شوید که آنها را با داده ها غرق نمی کنید. هرگز بیش از هفت KPI گزارش نکنید - بیش از این ، و آنها نادیده گرفته می شوند. در اینجا چند KPI آورده شده است که در گزارش های موفقیت در SEO جستجو می کنیم:

جلسات

کاربران

بازدید از صفحه.

صفحات در هر جلسه.

میانگین مدت زمان جلسه

نرخ گزاف گویی.

ارائه ROI

شرکت هایی که در بازاریابی سرمایه گذاری می کنند ، تقاضای بازگشت سرمایه دارند. اگر آنها نتوانند بازده سرمایه گذاری خود را ببینند یا تأیید کنند ، سرمایه گذاری را متوقف می کنند. اما تعیین ROI خیلی خشک و برش خورده نیست. هر مشاغل مجموعه ای از اهداف خاص خود را دارد و همه فعالیت های جستجوگرها باید هماهنگ شوند

روند شناخت اهداف سئو

فرصت های ترافیکی ارگانیک را شناسایی کنید
اولین و مهمترین مرحله این فرآیند ، شناسایی فرصتهای جستجوی ارگانیک است

تهیه محتوای مفید و کسب پیوندهای معتبر از عناصر مهم رتبه بندی خوب در جستجو هستند ، اما اگر فرصت مناسب را هدف قرار ندهید ، این تلاش ها بی فایده است

شناسایی فرصت های جستجو با تجزیه و تحلیل رقابتی آغاز می شود. برای درک اینکه چگونه می توانید ترافیک ارگانیک سایت خود را بدست آورید ، باید درک کنید که رقابت شما چگونه بازدید کننده ارگانیک به دست می آورد. برای پروژه ما ، ما صفحات برتر رقبای مشتری خود را بر اساس

ترافیک ارگانیک در ماه 
نوع یا قالب محتوا
حجم و انواع بک لینک ها
درصد سهم ترافیک ارگانیک در سراسر دامنه
رتبه بندی کلمات کلیدی و هدف جستجوگر مرتبط
تجزیه و تحلیل صفحات برتر در وب سایت های رقبا به ما کمک می کند مخاطبان جستجوی مشتری و استراتژی های بازاریابی محتوا را بهتر درک کنیم و مکان ها و فرصت های وب سایت مشتری خود را شناسایی کنیم

معنای سئو چیست

سئو به معنای بهینه سازی موتور جستجو است و فرآیندی است که برای بهینه سازی پیکربندی فنی وب سایت ، مرتبط بودن محتوا و محبوبیت پیوند وب استفاده می شود ، بنابراین صفحات آن می توانند به راحتی قابل جستجو ، مرتبط تر و محبوب تر در مورد سوالات جستجوی کاربر باشند و در نتیجه ، موتورهای جستجو رتبه بندی آنها را بهتر می کنند
موتورهای جستجو با ارائه محتوایی که نیازهای جستجوی کاربر را برآورده می کند ، تلاش در جستجوگرها را توصیه می کنند که هم به تجربه جستجوی کاربر و هم برای رتبه بندی صفحه سود می رساند. این شامل استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در عناوین ، توضیحات متا و عناوین اصلی اچ یک ، حاوی آدرس های توصیفی با کلمات کلیدی به جای رشته های اعداد و علامت گذاری طرح برای تعیین معنای محتوای صفحه ، از جمله بهترین روشهای جستجوگرها است

هدف سئو سایت

محتوای سئو چیست

محتوای سئو چیست؟
برای درک منظور بازاریابان از محتوای سئو ، تفکیک این عبارت به اجزای تشکیل دهنده آن مفید است
سئو به بهینه سازی موتور جستجو یا فرآیند بهینه سازی وب سایت گفته می شود تا افراد بتوانند از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل به راحتی آن را پیدا کنند
منظور ما از "محتوا" هر اطلاعاتی است که در وب زندگی می کند و می تواند در وب مصرف شود
بنابراین ، قرار دادن این دو مفهوم در کنار هم: محتوای سئو هر محتوایی است که با هدف جذب ترافیک موتور جستجو ایجاد می شود
تحقیقات کلید واژه: اگر می خواهید از طریق جستجو ترافیک ایجاد کنید ، بهتر است قبل از شروع به نوشتن ، تحقیق درباره کلیدواژه را انجام دهید. از این طریق می توانید روی کلمات کلیدی متمرکز شوید که مقدار مشخصی از حجم جستجو از قبل برای آنها وجود دارد - به عبارت دیگر ، برای موضوعات بنویسید که افراد قبلاً در جستجوی اطلاعات درباره آنها هستند 
بهینه سازی کلمات کلیدی: بدانید کجا و چگونه می توان از کلمات کلیدی در محتوای خود برای حداکثر جستجو استفاده کرد
سازماندهی محتوا: محتوای سایت شما باید به روشی منطقی تنظیم شود. این نه تنها برای سئو خوب است ، بلکه به بازدیدکنندگان سایت شما کمک می کند تا سایر مطالب مرتبط را به راحتی پیدا کنند.هرچه مدت بیشتری در سایت شما بمانند ، بهتر است
ارتقای محتوا: با به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی و ایجاد پیوند به محتوای خود (چه از طریق سایت های داخلی و چه از طریق سایت های خارجی) ، قابلیت مشاهده برای محتوای جدید را افزایش دهید

خزنده یا جستجوگر گوگل

جستجوی گوگل

گوگل دائماً در وب جستجو می کند و به دنبال صفحات جدید یا به روز شده است ، و کاربران شبیه ساز را شبیه سازی می کند. این برنامه از برنامه های معروف به خزنده وب استفاده می کند ، که پیوندهای موجود در اینترنت را دنبال می کنند ، روشی که به عنوان خزنده نیز شناخته می شود و آنچه را پیدا می کنند به سرورهای گوگل گزارش می دهد
به همین دلیل اساسی است که اطمینان حاصل کنید که صفحات شما قابل خزیدن هستند و معماری سایت شما باید با استفاده موثر از پیوند داخلی ، پیمایش در همه صفحات سایت را تسهیل کند
سئو فنی جنبه ای از سئو است که به پیکربندی موثر سایت شما جهت بهینه سازی خزیدنی بودن آن کمک می کند. ابزارهای مختلفی برای جستجوگرها وجود دارد که می توانند در انجام این کار به شما کمک کنند

سئو مخفف بهینه سازی است

سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است ، که به شما کمک می کند رتبه بالاتری در گوگل و سایر موتورهای جستجو برای پرس و جوهای مرتبط و هدفمند داشته باشید - و بنابراین ، برای جذب کلیک های کاربر بیشتر ، زیرا آنها تمایل به کلیک بر روی اولین نتیجه دارند - ترافیک بیشتر به سایت شما
شما می توانید صفحات خود را بر اساس آنچه موتورهای جستجو در یک وب سایت جستجو می کنند بهینه سازی کنید ، که با ادامه روند فن آوری تغییر می کند. و اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید ، می توانید حضور وب خود را تنظیم کنید تا از مفید و آموزنده بودن آن اطمینان حاصل کنید
اما سئو همیشه به این شکل نبوده است. در روزهای ابتدایی اینترنت ، موتورهای جستجو سایت ها را بر اساس تعداد استفاده هر کلمه از کلمات کلیدی خاص در سایت ها رتبه بندی می کنند. این منجر به روشی شد که به آن "پر کردن کلمات کلیدی" می گویند و این بدان معنی است که حتی سایت های با کیفیت بالا نیز می توانند به راحتی دفن شوند. اکنون گوگل کیفیت را بر تراکم کلمات کلیدی اولویت دارد

هدف سئو وب سایت

فرآیند جستجوگرها

فرایند جستجوگرها را با انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی شروع کنید ، این فرایند تحقیقاتی است که به شما کمک می کند چگونگی جستجوی مخاطبان خود را درک کنید. تحقیق با کلید واژه به شما کمک می کند تا نحوه اطمینان از مرتبط بودن و توصیف مناطق مختلف صفحات برای محبوب ترین و مرتبط ترین جستجوهای کاربران را که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، شناسایی کنید
ابزار تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و همچنین داده هایی که مستقیماً توسط گوگل از طریق کنسول جستجوی گوگل به صورت رایگان ارائه می شود ، برای شروع با تحقیق در مورد کلید واژه ها
همچنین توسعه ممیزی های سئو برای تجزیه و تحلیل پیکربندی فنی سایت شما و همچنین ارتباط محتوا با کلمات کلیدی مورد هدف برای بهبود محتوای شما از این جهت مهم است
سئو خارج از صفحه همچنین به بهبود رتبه سایت شما کمک می کند ، زیرا گوگل پیوندهایی را به عنوان "تأیید" می داند که محبوبیت سایت شما را نشان می دهد ، اما اقدام برای بهبود مستقیم آن دشوارتر است. دلیل این امر آنست که سئو خارج از صفحه شامل سایتهایی است که متعلق به شما نیستند اما به شما لینک می دهند

هدف سئو تحقیق کلیدواژه

تحقیق کلید واژه چیست؟
تحقیق کلمات کلیدی فرآیندی است برای یافتن و تجزیه و تحلیل اصطلاحات جستجو که افراد با استفاده از این داده ها برای یک هدف خاص ، اغلب برای بهینه سازی موتور جستجو (سئو) یا بازاریابی عمومی ، وارد موتورهای جستجو می شوند. تحقیق با کلمات کلیدی می تواند پرس و جوها را برای هدف قرار دادن ، محبوبیت پرسش های پایان نامه ، دشواری رتبه بندی آنها و موارد دیگر کشف کند
چرا تحقیق در مورد کلید واژه مهم است
تحقیقات کلمه کلیدی بینش ارزشمندی را درباره سوالاتی که مخاطب هدف شما در واقع در گوگل جستجو می کند ، فراهم می کند. بینشی که می توانید در این اصطلاحات جستجوی واقعی کسب کنید می تواند به اطلاع استراتژی محتوا و همچنین استراتژی بازاریابی بزرگتر شما کمک کند. با این حال ، ممکن است خود کلمات کلیدی به اندازه تصور شما برای سئو مهم نباشند
بیشتر و بیشتر ، ما می شنویم که سئو در طی 10 سال گذشته چقدر پیشرفت کرده است و چگونه کلمات کلیدی بی اهمیت به توانایی ما در رتبه بندی خوب برای جستجوهای روزانه افراد تبدیل شده است