واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.
تکنیک های بروز شده سئو
تکنیک های سئو مرتبا بروز میشوند برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید با تکنیک های سئو و آخرین اخبار سئو آشنا شویم.
در این صفحه نگاهی به تکنیک های سئو خواهیم داشت و الگوریتم های گوگل را بررسی خواهیم کرد.
سئو مخفف عبارت search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو که با نام اختصاری seo شناخته میشود.شما باید سایت و صفحه وب سایت خود را در بالای نتایج جستجوی گوگل رتبهبندی کرده و نمره دید سئو را بهبود بخشید.
چرا سئو کنیم
حدود ۵ تا ۶ میلیارد جستجوی گوگل وجود دارد که روزانه اتفاق میافتد . در هر سال , گوگل ۷۹ % از ترافیک جستجوی جهانی , بینگ - ۷.۲۷ % , Baidu - ۶.۵۵ % و Yahoo ! ۵.۰۶ % را حساب میکند . با چنین رقابتی در گوگل , شما باید از تکنیکهای بالا SEO برای رتبه بالاتر استفاده کنید .
واضح است که ترافیک جستجوی زیادی به خصوص در گوگل وجود دارد . با توجه به مقدار زیادی ترافیک جستجو در گوگل ، توصیه میشود که تلاشهای خود را بر روی بهینه کردن کسبوکار خود متمرکز کنید . به این معنا نیست که اکثر روشهای بهینهسازی موتور جستجو در موتورهای جستجوی دیگر موثر نیستند .
سوال این است که چگونه اطمینان حاصل کنید که کسبوکار شما برای موتور جستجوگر وجود دارد ؟ به گفته آندری Lipattsev ، یک مدیر اجرایی ارشد گوگل ، کلید اصلی رتبهبندی ، استفاده از ساختار لینک و محتوای با کیفیت بالا است . اغلب تکنیکهای پیشرفته SEO براساس این دو رکن اصلی هستند .
مشکل این است که الگوریتم جستجوی موتور جستجو تغییر میکند و با هر روز کارآمدتر میشود ، چطور از این منحنی جلوتر میمانید ؟
حسابرسی سئو
به جای نگرانی در مورد اینکه چرا سایت شما ترافیک کافی تولید نمیکند , چرا یک حسابرسی سئو را انجام نمیدهد ? این به راحتی یکی از بهترین تکنیکهای سئو است که هنگام تلاش برای بهینهسازی سایت خود از آن استفاده میکنید . هر چه باشد , شما نمیتوانید چیزی را بدون درک و درک اینکه چه چیزی شکسته شدهاست را حل کنید .
چندین جنبه وجود دارد که باید هنگام انجام حسابرسی سئو به آن نگاه کنید . برخی از سوالاتی که به پاسخ نیاز دارند عبارتند از:
آیا تمام صفحات شما برای کلمات کلیدی مرتبط بهینه شدهاند ؟
آیا ساختار نشانی اینترنتی شما بهینه شدهاست که توسط یک موتور جستجو به کار گرفته شود ؟
آیا محتوای شما پیوندهای درونی و خارجی خوبی دارد ؟
آیا از برچسبهای عنوان سئو و متا descriptions استفاده کردهاید ؟
آیا تصاویر دارای برچسبهای مناسب alt هستند ؟
شما میتوانید از ابزارهایی مانند Semrush استفاده کنید تا این فرآیند را برای خودتان راحتتر کنید . این تکنیکهای بهینهسازی پیشرفته برای درک اینکه SEO مخفف چیست ، حیاتی هستند .
بازخورد سئو توسط بازدید
با اینکه این یکی از روشهای سنتی سئو نیست ، اما قطعا ً یک جنبه مهم است . شما نمیتوانید انتظار رشد مخاطبین خود را بدون درک اولیه نیازهای مشتریان هدف خود داشته باشید .
شما باید مقداری که به مشتریان فعلی خود و آن چه مشتریان بالقوه دیگر به دنبال آن هستند را درک کنید . شما باید بتوانید آن خلا را با پیشنهادها خود پر کنید .
بهترین راه برای انجام این کار ، کسب بازخورد از مشتریان هدف است . با این روش پیشرفته سئو ، میتوانید از رسانههای اجتماعی ، Google Analytics و بخش نظرات در پستهای خود استفاده کنید .
طراحی سایت و اجرای سئو برای موبایل
به گفته DataReportal ، حدود ۵.۲۹ میلیارد کاربر تلفن همراه در سطح جهان وجود دارد . و از ربع اول سال ۲۰۲۱ ، ۵۴.۸ درصد از کل صفحات وب که به صورت آنلاین مشاهده میشوند بر روی دستگاههای تلفن همراه هستند . به تنهایی ، این بازاری از مصرف کنندگان است که کسبوکار شما قادر به نادیده گرفتن آن نیست .
کلید استفاده از پتانسیل آنها استفاده از یکی از مهمترین تکنیکهای SEO - بهینهسازی تلفن همراه است .
اگر صفحات وب شما برای دیده شدن روی دستگاههای تلفن همراه بهینهسازی نشده باشند، شنوندگان تان زمان ناامید کننده بر روی سایت شما خواهند داشت . بعد از یک مرحله خاص ، آنها از گرفتن کسبوکار خود در جاهای دیگر شرم نخواهند داشت .
پس راهحل این است که یک روش موبایل را انتخاب کنید . به جای توسعه صفحات فرود برای رومیزی و بهینهسازی آنها برای موبایل ، معکوس کنید .
یک جایگزین برای توسعه برنامههای کاربردی تلفن همراه برای کسبوکار شما خواهد بود . دیگر تکنیکهای پیشرفته SEO برای بهینهسازی متحرک شامل ایجاد وب سایتهای نور و پاسخگو میباشد .
اجرای بهینه سازی محتوا
اجرای بهینهسازی محتوا باید محتوای شما را برای شمارش کلمه , چگالی کلمه کلیدی , قصد کاربران و به روزرسانی های لازم برای تبدیل آن به یک محتوای سئو , بهینهسازی کنید . و چنین محتوایی ممکن است باعث ایجاد ترافیک بیشتر در سایت شما شود . پس باید مراقب این چیزها باشید وقتی که محتوای خود را بهینه کنید .
کلمات کلیدی محتوای سئو
شما باید کلماتی را که از قبل رتبهبندی شدهاند را بشمارید تا کلیدواژه انتخابی تان را که میخواهید بنویسید . و سعی کنید مطالب بیشتر را با تعداد کلمات بیشتر از آنهایی که در رتبه اول قرار دارند , بنویسید .
شما میتوانید کلمات را با استفاده از ابزار متن که در استراتژی بازاریابی محتوی پست موجود است بشمارید .
محتوای متن را بنویسید اما نباید از موضوع اصلی برای نوشتن محتوی با یک کلمه بالا منحرف شوید . از آنجا که چنین محتوایی ممکن است سرعت بازتاب را افزایش داده و میزان تبدیل و ترافیک ارگانیک را کاهش دهد .
متای محتوا را با دقت بنویسید
شما نباید تنها بر روی برچسب " محتوای غنی کلمه " و برچسب " meta " تمرکز کنید , بلکه باید بر روی هدف کاربر تمرکز کنید . شما باید نسبت به نیت مخاطبین خود در زمان نوشتن the توجه داشته باشید .
بنابراین این عنوان را براساس آنچه که کاربر در سایت خود به همراه کلمات کلیدی اصلی میخواهد ، بهینه کنید .
ما به طور مرتب بر روی ایجاد یک عنوان " watchword " برای تضمین اینکه گوگل به چه چیزی در صفحه پیش میرود ، تمرکز خواهیم کرد . ظاهرا ً، این بزرگ است ، با این حال مطمئن شوید که بخش انسانی را نیز در نظر بگیرید .
بهینه سازی تصاویر در محتوا
شما باید تصاویر را در محتوای خود بهینه کنید تا آنها را به چشم گیری و کاربر پسند کنید . این کار به ایجاد ترافیک بیشتر ارگانیک به سایت شما کمک خواهد کرد .
الف) استفاده از تصاویر مربوط به محتوا چون تصاویر خلاصهای از محتوای شما هستند . و من این اقدام را دوست دارم . اما اگر از تصاویر بیربط برای محتوای خود استفاده میکنید , ممکن است به عنوان دستکاری سئو معرفی شود . و ممکن است بر رتبهبندی سایت شما و ترافیک ارگانیک در آینده تاثیر بگذارد .
(b) از تصاویر اضافهوزن داخل محتوای خود استفاده نکنید چون ممکن است سرعت صفحه سایت شما را کاهش داده و کل ترافیک ارگانیک را کاهش دهد . بنابراین باید تکنیکهای تصویر سئو را برای نوشتن محتوای خود اجرا کنید .
افزایش تجربه کاربری در سئو
شما باید سعی کنید تجربه کاربر را در سایت خود بهبود بخشید یا بهبود بخشید . با استفاده از ابزارهای کنترلکننده لینک شکسته برای افزایش تجربه کاربر و ترافیک ارگانیک , همه پیوندهای شکسته را از سایت خود حذف و حذف کنید .
ما باید توپ را با یک توضیح فشرده از آنچه گوگل به عنوان یک کاوشگر وب بیطرفانه ارایه میدهد ، در نظر بگیریم .
به خصوص همانند هر جستجوگر وب ، احتمالا ً بهترین نتایج برای پرس و جوی هر مشتری را پیدا خواهند کرد با فرض این که آنها در این جبهه سقوط کرده و میسوزند ، مشتریان تمایل کمتری به استفاده از کاوشگر وب دارند .
با در نظر گرفتن همه چیز ، گوگل این کار را خیلی خوب انجام میدهد ، که توضیح آن است که آنها بزرگترین دستگاه جستجوی اینترنتی روی زمین هستند - تا کنون .
شما باید این درد قابلاعتماد برای نشان دادن بهترین نتایج زمانی که در حال ارتقا سایت خود برای SEO هستید ، تامل کنید . چرا ؟ واکنش مستقیم است : مناطق با کیفیت بد در درجه اول قرار دارند . علاوه بر این ، بهبود گوگل در انتخاب کیفیت سایت .
صرفنظر از روشی که گوگل به طور قانونی آن را اعلام نکرده است، شواهدی وجود دارد مبنی بر این که موتورهای جستجوی وب دارای objections هستند که نسبت به رتبهبندی بهتر ، نرخهای بافت پایینی دارند :
استدلال گوگل مبنی بر این است که پذیرش یک مشتری انرژی بیشتری را در یک سایت قرار میدهد ، به این دلیل که آنها معتقد بودند که این امر مهم است . علاوه بر این، از آنجایی که گوگل به سادگی نیاز دارد که بهترین نتایج را به مشتریان خود بدهد ، مناطق با مسئولیت قوی تری در صفحات نتایج لیست وب ایجاد خواهد کرد .
یک " جهش " هنگامی رخ میدهد که یک مشتری بر روی یک صفحه فرود میآید و یک زمان کوتاه را با هیچ تلاش هماهنگ دیگری برای تمام مفاهیم و اهداف رها میکند .
زمان صرفشده در صفحه نامربوط است - مهمترین چیز این است که یک مشتری با بازدید از آن صفحه و به سادگی آن صفحه یک رابطه را در سایت شما انجام دادهاست .
این امر نشان میدهد که نرخ بالای kickback در واقع چیز وحشتناکی نیست ، که احتمالا ً به همین دلیل است که یک بخش قدرت از تخمین گوگل در این بخش گزارش نشده است ، یک تخمین ناقص است .
به عنوان مثال ، انتظار داشته باشید که یک مشتری در سایت شما به دنبال واکنشی به یک درخواست خاص باشد و متعاقبا ً از آن جا بروید چون آنها چیزی را که برای آن آمدهاند را به مشتری که چیزی است که از آن قدردانی کند . علاوه بر این، آنچه برای مشتری ارزشمند است ، برای گوگل مفید است .
بنابراین شما چطور میتوانید تجربه مشتری را افزایش دهید که بازدید کنندگان با سایت شما دارند ؟
خوانایی مطالب در سئو
شما باید مطالب خواندنی را یادداشت کنید . شما میتوانید این کار را با نوشتن جملات کوتاه ( کمتر از ۲۰ کلمه ) انجام دهید . و پاراگرافهای کوتاهی که باید حدود ۳۰۰ کلمه باشد . همچنین سعی کنید از سادگی برای درک کلمات در محتوای خود استفاده کنید .
پس چگونه ممکن است برای اهمیت کار بر روی پستهای خود کار کنید ؟ رفتن با نکات برنامهریزی میتواند به رشد اهمیت مواد شما کمک کند.
اهمیت صفحه فرود برای سئو
مزایای داشتن یک صفحه فرود مناسب به خوبی شناختهشده هستند . روشهای پیشرفته SEO مثل این نیاز دارند که به خوبی اجرا شوند تا منجر به تبدیلات و تبدیلات بیشتری شوند . در واقع هرچه محتوای بیشتری ایجاد کنید , ترافیک بیشتری وارد خواهید شد .
متاسفانه ، تعداد کمی از کسب و کارها از تکنیکهای پیشرفته SEO آگاه هستند و بنابراین آنها از آنها استفاده نمیکنند . اکثر مردم فقط نگران homepages هستند و صفحات مخصوص فرود آمدن ندارند . اما با بهینهسازی آنها برای SEO ، باید سرعت تبدیل خود را به چند برابر افزایش دهید .
تاثیر اینفوگرافیک بر سئو
مردم تمایل دارند که آموزان بصری باشند . به همین دلیل است که روشهای پیشرفته SEO مثل infographics اخیرا ً در حال افزایش بودهاند .
آنها به شما این امکان را میدهند که اطلاعات پیچیده دیگری را در قالب ساده و قابل هضم تری به نمایش بگذارید . این درست است که محتوای کلید ساخت یک مخاطب است . و زمانی که یک infographic را در پست وبلاگ خود بگنجانید ، درخواست بصری در جلب توجه مخاطب هدف شما کمک خواهد کرد .
به همین دلیل است که شما باید creating را در وبلاگ خود در نظر بگیرید و در سایتهای دیگر اشتراک بگذارید . بهترین راه برای انجام این کار ایجاد محتوای explainer مانند " پنج روش برای انجام کار X " یا " ۸ تکنیک SEO پیشرفته برای X " میباشد .
بهترین بخش درباره ایجاد infographics این است که آنها زمان زیادی برای خلق کردن ندارند . شما حتی میتوانید از برخی از پستهای وبلاگ خود آمار بگیرید و آنها را به infographics تبدیل کنید .
infographics همچنین برای ساخت لینک نیز عالی هستند . ارسال infographics به دیگر وب سایتهای معروف یکی از استراتژیهای مورد علاقه شخصی من است . زمانی که یک تماس تلفنی با صاحب وب سایت دیگر ایجاد کردید و از آنها بخواهید که infographic را نیز منتشر کنند . این یک استراتژی ساخت لینک بسیار ساده است و زمان بسیار کمی طول میکشد .