غرفه آرایی

غرفه آرایی نمایشگاه عبارتست از آماده نمودن یک مکان مشخص که از طرف برگزار کنندگان نمایشگاه در اختیار غرفه دار قرار میگیرد برای اینکار قبلا پلن نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به امکانات و بودجه متقاضی و همچنین با توجه به نوع کالای مورد ارائه غرفه متناسب انتخاب میگردد در مرحله بعدی متخصصین غرفه آرایی امکانات لازم از قبیل وسایل پذیرایی و پخش صوت و تصویر و استند را آماده میکنند برخی از غرفه داران با چاپ کاتالوگ و بروشور به تبلیغ محل غرفه خود در نمایشگاه میپردازند تبلیغات تلویزیونی و محیطی و بیلبورده از عوامل بسیار موثر معرفی یک غرفه نمایشگاهی هستند

غرفه آرایی

غرفه آرایی موثر

یک طراحی غرفه تجاری موثر ، طرحی است که طرحی را نشان دهد که بتواند ارتباطات تلفیقی را در طول رویداد تجاری ارائه دهد. نمایشگاه وقتی سرمایه و زمان می آید سرمایه گذاری بزرگی است. بنابراین ، اگر قصد انجام آن را دارید ، باید آن را به درستی انجام دهید. این بدان معناست که شما باید به هر جنبه ، از شکل ظاهری نمایشگاه ، تا چگونگی برپایی آن و حتی نحوه فروش به مشتری هنگام حضور در غرفه خود ، فکر کنید. در اینجا می توانید نحوه راه اندازی و فروش در غرفه خود و همچنین روش های اطمینان از ایستادن راهی را که مردم بیشتر از همه به خاطر می آورند ، مشاهده کنید. 

غرفه آرایی

تنظیم غرفه آرایی

نکاتی در مورد تنظیم غرفه خود برای یک نمایش 
راه اندازی جایگاه موفقیت برای استفاده بهینه از فرصت مهم است. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بخاطر بسپارید: 

با برگزارکنندگان ارتباط برقرار کنید - در روز تنظیم ، خود را به برگزارکنندگان معرفی کنید و س questionsالاتی داشته باشید که برای تهیه نوشیدنی آماده هستید و آماده پرسیدن از آنها است. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که آنها شما را می شناسند و در صورت نیاز به کمک در هنگام برپایی غرفه ، به شما کمک می کند. 
صندلی ها را سازماندهی کنید - به این فکر کنید که شرکت کنندگان در نمایشگاه چه مدت باید ایستاده باشند. شما می توانید برای نشستن بازدیدکنندگان در طول جلسه و سخنرانی ها به یک میز و صندلی کوچک نیاز داشته باشید. 
زمان خود را بشناسید - در بیشتر نمایشگاه ها زمان شروع نمایش و همچنین اوج ورود شرکت کنندگان و ساکت بودن آنها زمان قطع دارد. این برنامه را از برگزارکنندگان و غرفه داران قبلی بخواهید. 
به اشتراک گذاری اجتماعی تشویق کنید - با افزودن عنصری که باعث به اشتراک گذاری اجتماعی می شود ، غرفه خود را فراتر از سطح زمین ارتقا دهید. این می تواند هر چیزی باشد ، خلاق باشید.

غرفه آرایی در نمایشگاه

غرفه نمایشگاه

غرفه در نمایشگاه ها می تواند مزایایی برای تجارت شما به همراه داشته باشد. شما می توانید مستقیماً با مشتریان بالقوه ملاقات کرده و منجر به تولید شوید. با این حال ، موفقیت تضمین نشده است و هزینه های زیادی نیز در پی دارد. قبل از تصمیم به سرمایه گذاری در وقت و هزینه خود ، نکات مثبت و منفی را در نظر بگیرید. 
مزایای غرفه در نمایشگاه 
از مزایای نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
افزایش آگاهی - نمایشگاه در رویدادهای صنعت روش خوبی برای بالا بردن مشخصات و تولید آگاهی از برند است. علاوه بر موضع گیری در یک رویداد ، معمولاً فرصت های تبلیغاتی و حمایت مالی دیگری نیز وجود دارد. 
ملاقات حضوری - ملاقات حضوری با مشتریان بالقوه راهی عالی برای شروع ایجاد روابط است. 
شبکه سازی - نمایشگاه ها راهی عالی برای دیدار با مشتریان بالقوه جدید ، تامین کنندگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد رقبا هستند. 
راه اندازی محصول جدید - نمایشگاه ها مکان خوبی برای معرفی یک محصول یا خدمات جدید است. اگر محصول شما نوآورانه باشد ، امکان ارائه حضوری توضیح و پاسخ دادن به سوالات ایده آل است. 
پایگاه داده خود را بسازید - ملاقات با مشتریان بالقوه در یک نمایشگاه به شما کمک می کند تا لیست های بازاریابی خود را شروع کرده و منجر به فروش مناسب شوید. 
معایب غرفه در نمایشگاه ها 
برخی از نکات منفی موضع گیری در یک نمایشگاه شامل موارد زیر است: 
هزینه ها - هزینه ها شامل فضای ایستاده ، طراحی و ساخت غرفه ، مسافرت و اقامت برای کارکنان. 
رقابت - به احتمال زیاد رقبای شما نیز در این مسابقه حضور خواهند داشت. برای جلب توجه مشتریان بالقوه باید برجسته شوید. 
نتایج تضمین نمی شوند - علی رغم سرمایه گذاری در نمایشگاه ، هیچگونه منجر به فروش برای شما تضمین نمی شود. 
مشارکت کم احتمالی - بدون سخنرانان نام های بزرگ یا تبلیغات مناسب ، ممکن است در نمایشگاه ها نمایندگان کافی برای ارزشمندتر کردن حضور شما وجود نداشته باشد. قبل از انتخاب در یک رویداد خاص تحقیق خود را انجام دهید. مراجعه به نمایشگاه تجاری مناسب را انتخاب کنید. 

غرفه آرایی

انواع غرفه نمایشگاه

بعد از نقشه برداری از میزان ترافیک ، باید نوع غرفه ای را که می خواهید طراحی و برای نمایشگاه طراحی کنید انتخاب کنید. زیرا نوع غرفه نیز تعیین می کند بهترین مکان در نمایشگاه چه مکانی باشد. آیا شما یک غرفه در خارج (راهروها) ، یک غرفه گوشه ای یا یک غرفه جزیره را ترجیح می دهید؟ هر سه نوع مزایا و معایب خاص خود را دارند. 

مزیت غرفه در خارج این است که آنهایی که تمایل دارند دارای اندازه استاندارد باشند در نتیجه شما می توانید از غرفه خود دوباره استفاده کنید. یک نقطه ضعف این است که غرفه های دیگر می توانند به راحتی دید غرفه شما را مسدود کنند. از این رو مجبور خواهید بود بیشتر تلاش کنید و برای جذب بازدید کننده به غرفه خود پیشنهادات بیشتری ارائه دهید. 

مزیت بزرگ غرفه گوشه ای این است که می توانید اجازه دهید به گونه ای طراحی شود که از دو طرف باز باشد تا بتوانید بازدیدکنندگان را در دو راهرو مختلف اسیر کنید. بعلاوه ، بازدیدکنندگان تمایل دارند که در گوشه ای یا تقاطع ثابت بمانند تا تصمیم بگیرند که در کدام مسیر حرکت کنند. و این لحظه مناسبی است تا بتوانید در غرفه خود از آنها استقبال کنید. در طرف دیگر ، هنگامی که در نمایشگاه بسیار شلوغ باشد غرفه های گوشه ای به سرعت توسط بازدید کنندگان عبور می کنند زیرا آنها نمی خواهند در آن تقاطع های شلوغ گیر کنند. 

وقتی غرفه جزیره ای را انتخاب می کنید می توانید تمام مسیر را با طراحی خود طی کنید. این نوع غرفه ها بیشترین توجه را به خود جلب می کنند و به همین دلیل بیشترین جا را دارند. بدیهی است که رقابت زیادی بین غرفه های جزیره وجود دارد: همه آنها بزرگترین و جذاب ترین غرفه را با بزرگترین اعتماد و زیباترین خریدها می خواهند. شما باید مطمئن شوید که جایگاه شما واقعاً بیرون می آید و می تواند از پس رقابت برآید!

غرفه آرایی

INTRO WITH IMAGE

Full screen intro with parallax image background and color overlay and a picture on right.

غرفه آرایی و تبلیغات

غرفه آرایی در صفحه اول گوگل از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا کلیه کسانیکه در امر غرفه آرایی نمایشگاه فعالیت دارند میتوانند در صفحه اختصاصی غرفه آرایی جام ارژنگ تبلیغات نمایند  یک صفحه اختصاصی برای هر کدام از آگهی دهندگان بطور اختصاصی در سایت جام ارژنگ ساخته میشود  و در این صفحه نیز عکس و نام  و آگهی آنان درج میگردد  جهت سفارش آگهی غرفه آرایی با ما تماس بگیرید

غرفه آرایی

نکات مهم غرفه آرایی

غرفه آرایی  دارای نکات بسیار حساس و مهمی هستند که توجه بدانها میتواند یک غرفه و یک برند تجاری را در اذهان ماندگار نماید و برای صاحب غرفه بازارهای جدید اقتصادی  ایجاد نموده و مشتریان فراوانی بهمراه آورد گاهی اوقات شما در یک خیابان یا یک مجتمع تجاری قدم میزنید چیدمان و دکوراسیون یک فروشگاه شما را بخود جذب مینماید و بدون اینکه قصد قبلی برای خرید داشته باشید بی اختیار بدرون فروشگاه رفته و خرید مینمایید و حتی ممکن است خرید نکنید لیکن نام و عنوان تابلوی  آن فروشگاه در ذهن شما بافی میماند حتی دیگران را ترغیب میکنید تا از آن فروشگاه بازدید نمایند غرفه آرایی دقیقا همین مسئله است شما گاهی اوقات وارد نمایشگاه بین المللی مثلا نمایشگاه کتاب میشوید میبینید یک غرفه کتاب دارای چیدمان بسیار شکیل و منظمی دارد نور و رنگ آمیزی و تصاویری که در گوشه و کنار آن بکار رفته یا حتی موزیک ملایم و آرامش بخشی که در فضای غرفه طنین انداز شده است شما را ترغیب مینماید که دقایقی در آن غرفه بمانید و از کتابها بازدید نمایید و خرید کنید تمام این نکات در غرفه آرایی نمایشگاهی تمام اصناف صدق میکند بنابر این غرفه آؤایی دارای تکنیک های پیچیده مبتنی بر اصول روانشناسی صنعت مربوطه میباشد بنابر این در انتخاب متخصص غرفه آرایی و رعایت اصول آن دقت لازمی باید بکار ببندیم

غرفه آرایی نمایشگاه بین المللی

غرفه آرایی نمایشگاه بین المللی با توجه به هداف برگزاری  آن صورت میگیرد مثلا غرفه کتاب با غرفه صنعت  یا غرفه برق  تفاوت دارد قبل از اینکه غرفه آرایی را شروع کنیم باید اصول علمی مبتنی بر روانشناسی مخاطبین و مراجعه کنندگان به نمایشگاه را  ترسیم کنیم  نوع نورپردازی  و استفاده از  از ابزار تبلیغاتی  هر نمایشگاه مختص بخود است  حتی رنگ های ملزوماتی که بکار میبریم  باید در جهت اهدافی باشد که که نمایشگاه تعیین نموده است تا بتوانیم  جذب مخاطب نماییم

غرفه آرایی

یک سوال که غالباً در ذهن یک غرفه دار احتمالی باقی می ماند این است: چرا کسی در نمایشگاه ها شرکت می کند؟نمایشگاه در نمایشگاه ها مزایای زیادی برای تجارت شما به همراه دارد. برخلاف سایر فعالیت های بازاریابی ، نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری بستر وسیعی را برای مارک ها فراهم می کنند تا محصولات ، خدمات خود را به نمایش بگذارند و پیام اصلی خود را به مخاطبان پذیراتر منتقل کنند. مشارکت در نمایشگاه می تواند به شما کمک کند با مشتریانی که به طور فعال به دنبال معامله هستند ، ملاقات کنید ، که در نتیجه شما می توانید آگهی های بیشتری را جمع آوری کنید.برخلاف ، تماس سرد که برای هر شخصی که ممکن است در مکان مناسب یا ذهنیت مناسبی نباشد برای صحبت با شما در مورد محصول یا خدمات شما آزار دهنده است. اما از طرف دیگر ، نمایشگاه ها این فرصت را به برندها می دهند تا از طریق غرفه های نمایشگاهی خود ظهور و برجسته شوند.نمایشگاه ها معمولاً تجارت و افرادی را که نگران یک صنعت خاص هستند مورد توجه قرار می دهد و از طیف متنوعی از متخصصان استقبال می کنند. شرکت در یک نمایشگاه به شما این امکان را می دهد که برند خود را برای جمعیت بیشتری به بازار عرضه کرده و آنها را از محصول و خدمات خود آگاه کنید. با توجه به نوع صنعت ، غرفه داران می توانند قبل از عرضه آن برای عموم مردم ، نمایش هایی را انجام دهند و در مورد پیشنهادات خود بازرگانی یا عمومی کسب کنند. شما یک مشتری قابل اعتماد از مشتریان علاقه مند به دست می آورید که می توانید بعد از نمایش با آنها تماس بگیرید. بنابراین ، جدا از این مزایای بلند مدت ، مزایای فوری شرکت در نمایشگاه چیست

اصول اولیه غرفه آرایی

در غرفه سازی بین نوع محصولات و ساختار غرفه باید تناسب وجود داشته باشد از اصول طراحی غرفه نمایشگاهی توجه ویژه به نورپردازی داخلی و خارجی غرفه می باشد نوع کفپوش مورد استفاده باید بادقت انتخاب شود ساختار و استحکام غرفه ها هم از اصول طراحی غرفه نمایشگاهی است که باید توسط غرفه سازان رعایت گردد به نظم ساختاری غرفه و چیدمان منظم آن باید توجه گردد یکی از مهمترین اصول طراحی غرفه نمایشگاهی توجه به زیبایی و توانایی ظاهری آن در جذب مخاطبین می باشد همکاری با برند های معروف نیز یکی از اصول طراحی غرفه نمایشگاهی می باشد

غرفه آرایی

وقتی صحبت از بازاریابی کسب و کار شما می شود ، شبکه اصلی ترین معیار است و هیچ چیز نمی تواند ارتباط شخصاً مخاطب شما را شکست دهد. فقط با تماس های سرد و ایمیل خواهید فهمید که شما را نادیده می گیرند ، در حالی که ملاقات حضوری با کسی تفاوت فاحشی ایجاد می کند. متمایز بودن از توده و شنیدن صدای شما می تواند چالش برانگیز به نظر برسد اما با یک رویکرد صحیح می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید.اگرچه به عنوان بخشی از فعالیت های بازاریابی ، نمایشگاه هایی برای مارک ها ترتیب داده می شود تا محصولات ، نوآوری ها و خدمات خود را به مخاطبان خود نشان دهند یا به نمایش بگذارند. این بستری برای تعامل رو در رو است و بر تشویق مشاغل مصرف کننده تمرکز دارد. نام تجاری شما و مخاطبان هدف شما دلیلی برای تعامل پیدا می کنند. از این رو ، داشتن یک طراحی غرفه نمایشگاهی جذاب و مرتبط برای جذب تعداد زیادی بازدید کننده از غرفه نمایشگاهی شما نیز ضروری است. پس از اتمام این اولین قدم برای جلب بازدیدکنندگان از غرفه نمایشگاهی خود ، مرحله بعدی نیاز به تیم فروش شما پیدا کردن راهی برای برقراری ارتباط نیازهای مخاطبان هدف شما با محصولات و خدمات شما است که در نهایت به برنده موثر هر دو منجر می شود مهمانی.. نمایشگاه ها به ایجاد مجاورت برند کمک می کنند یکی از مهمترین مزایای شرکت در نمایشگاه کمک به ایجاد ارتباط برند است. نمایشگاه در رویدادهای صنعت یک روش عالی برای بالا بردن ارزش نام تجاری و تولید آگاهی است. درک اهمیت شرکت در یک نمایشگاه نمایشگاهی شما را قادر می سازد تا فرصت های تبلیغاتی و حمایت مالی خود را تقویت کنید. با کمک غرفه های نمایشگاهی جذاب و جذاب می توانید مخاطبان خود را به سمت غرفه خود بیاورید و با نام تجاری خود درگیر شوید. وقتی حس آشنایی با نام تجاری در آنها ایجاد شد ، به طور خودکار با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کنند. این مجاورت به نفع شما نیز است زیرا به شما کمک می کند مخاطب مورد نظر خود و نیازهای او را بهتر درک کنید.اهمیت نمایش های نمایشگاه برای جایگاه تجاری شما را نمی توان نادیده گرفت. یک غرفه نمایشگاهی به شرکت شما کمک می کند تا مورد توجه قرار گیرد. غرفه نمایشگاهی شما در نمایشگاهی با طراحی مناسب ، کسب و کار شما را در ذهن شرکت کنندگان جای می دهد. اجازه دادن به شرکت کنندگان در انجام محصولات مختلف با انجام فعالیتهای جذاب با مارکهای تجاری ، تجارب به یاد ماندنی را برای مخاطبان ایجاد می کند ، بنابراین به شما در ایجاد نزدیکی به مارک کمک می کند.این معمولاً اگر یک تاجر یا حرفه ای عالی رتبه باشید ، روی یک کار مهم کار می کنید و با یک تماس تلفنی مبهوت می شوید ، این اتفاق می افتد. و اگر معلوم شد که آن تماس تلفنی از یک فروشنده بوده است ، پس نه تنها تمرکز خود را از دست داده اید ، بلکه آن را به خاطر چیزهای بی اهمیت از دست داده اید. گزارش ها حاکی از این است که پس از از دست دادن تمرکز خود حداقل 20 دقیقه زمان لازم دارید تا به کار خود برگردید ، بنابراین اختلالات مانند تماس سرد معمولاً باعث می شود مشتریان برای مدت طولانی نسبت به نام تجاری شما احساس آزار و بی اعتنایی کنند. تماس سرد همچنین به عنوان یک استراتژی بازاریابی فشار آور شناخته می شود که می تواند مشتری بالقوه خود را نیز از دست بدهد. به همین دلیل است نمایشگاه ها نه تنها گزینه بهتری هستند بلکه بهترین راه برای جذب مخاطبان هدف هستند

غرفه آرایی و شناخت  نمایشگاه

پیش از هرچیزی بهتر است که شناخت دقیقی از انواع نمایشگاه های داخلی و خارجی داشته باشیم چرا که این شناخت جامع تاثیری مستقیم روی طراحی غرفه نمایشگاهی دارد و کمک میکند تا اصول طراحی غرفه نمایشگاهی رعایت شود و لذا غرفه ای طراحی شود که مناسبت و همخوانی کامل با فضای نمایشگاه را داشته باشد

غرفه آرایی

اصول  طراحی غرفه  نمایشگاه

در طراحی غرفه نمایشگاهی نکات بسیاری هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند پس در انتخاب طراح فرفه نمایشگاهی باید دقت بالایی داشته باشید چرا که طراح غرفه حتما باید از سواد بصری بالا و تجربه فراوانی برخوردار باشد ، چرا که رسیدن به طرح مناسب از نظر فرم کلی غرفه ، تناسبات رنگی ، چیدمان وسایل ، تقسیم بندی فضا های غرفه ،و گرافیک غرفه و ادغام این موارد با نیاز های غرفه داران از نظر نمایش نوع محصولات و خدمات ،تعداد محصولات غرفه داران ،ضوابط نمایشگاهی ،محدودیت فضای برگذاری سالن و… تجربه فراوانی میطلبد

غرفه آرایی

چرا با غرفه آرایی در گوگل باشیم

غرفه آرایی نمایشگاهی کلیدواژه بسیار حساس و حیاتی در صفحه اول گوگل است بسیاری از دارندگان سایت هایی که صاحبانشان در عرصه غرفه آرایی نمایشگاهی فعالیت دارند بسیار راغب هستند تا وب سایت خود را با عنوان غرفه آرایی در صفحه اول گوگل ببینند صفحه اول گوگل خواستگاه بسیاری از وب سایت هایی است که تلاش دارند تا روتقی به کسب و کار خود ببخشند لذا با سئو کردن  و یا خرید تبلیغات کلیکی خود را به دیگران معرفی نمایند چگونه با غرفه آرایی در صفحه اول گوگل باشیم

غرفه آرایی

غرفه ارایی نمایشگاهی امروز یکی از پیچیده ترین روشهای جذب مخاطی و بیاد ماندنی کردن حضور یک برند تجاری است وقتی شما در یک نمایشگاه بین المللی شرکت میکنید بعد از پایان کار باید نام شرکت شما و برند شما در اذهان بازدید کنندگان بماند و این عمل مهم را غرفه آرایی مبتنی بر رعایت اصول تکنیکی و روان شناختی و جامعه شناسی برایتان انجام میدهد غرفه آرایی امروزه تنها چیدمان نیست و صدها نکته ریز دارد که هنگام غرفه آرایی باید در نظر گرفته شود.

غرفه آرایی

نقش غرفه آرایی

غرفه سازی و غرفه آرایی این فرصت را به کسب‌وکاران می‌دهند تا به بهترین شکل محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند. البته باید توجه داشته باشید که طراحی غرفه سازی و همین غرفه آرایی باید به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان به راحتی از ظاهر متوجه ی نوع محصول شما شوند

غرفه آرایی

تاثیر غرفه آرایی

غرفه‌های نمایشگاه چیزی بیشتر از یک غرفه سازی عادی می‌باشند. زیرا این غرفه‌ها هستند که باعث می‌شوند مشتری‌ها جذب شوند و در صورت جذب مشتری بازاریابی و خریدوفروش بیشتر می‌شود. به همین خاطر توجه ی زیاد به طراحی غرفه سازی و همین طور غرفه آرایی باعث رسیدن به هدف مورد نظر از شرکت در نمایشگاه می‌شود

غرفه آرایی

اصول غرفه آرایی

غرفه آرایی و غرفه سازی و اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی از اصلی ترین و مهم ترین نکات جهت شرکت در نمایشگاه ها می باشد قطعا با رعایت اصلی ترین اصول غرفه سازی و اصول طراحی غرفه می توانید در نمایشگاه بهتر دیده شوید

غرفه آرایی

قواعد غرفه آرایی

غرفه سازی و طراحی غرفه نمایشگاهی از یک سری اصول و قواعد پیروی میکند که هرکدام تاثیر چشمگیری روی قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی دارند اما اصلی ترین و کلیدی ترین نکته در طراحی غرفه نمایشگاهی همانطور که به خوبی میدانید ایده غرفه است چرا که این ایده است

غرفه آرایی

موارد مهم غرفه آرایی

مهم ترین موارد در غرفه سازی و غرفه آرایی ایده‌های خلاق و مدرن به کار رود تا نگاه هر مخاطبی را به خود جذب کند. بنابراین در اولین قدم برای رسیدن به موفقت باید زیبایی‌های بصری را حفظ کرد. برای این کار تلاش کنید از کاتالوگ‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی و ترکیب رنگ‌های متفاوت و استفاده کنید

غرفه آرایی

ایجاد فرصت در غرفه آرایی

غرفه سازی و غرفه آرایی این فرصت را به کسب‌وکاران می‌دهند تا به بهترین شکل محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند. البته باید توجه داشته باشید که طراحی غرفه سازی و همین غرفه آرایی باید به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان به راحتی از ظاهر متوجه ی نوع محصول شما شوند

غرفه آرایی

تفاوت غرفه سازی و غرفه آرایی

بین دو کلیدواژه‌ی غرفه آرایی با غرفه سازی تفاوت های بسیاری برخلاف تصور برخی افراد وجود دارد. منظور از غرفه سازی ساخت‌وساز اولیه غرفه است. غرفه سازی مربوط به بخش اولیه و ساخت اولیه است ولی منظور از غرفه آرایی این است که غرفه را با سازه‌هایی مثل پاپ آپ، استند و ... که جزو تجهیزات نمایشگاه‌ها است، بتوان غرفه را به بهترین شکل آماده کرد

غرفه آرایی

موارد تاثیر غرفه آرایی

موارد بسیاری در غرفه آرایی تأثیر می‌گذارد و اگر با دقت آن‌ها را رعایت کنید می‌توانید غرفه ای خاص و زیبا داشته باشید. قدم اول در غرفه سازی این است که غرفه ای زیبا و منحصر به فرد را طراحی کنید. باید توجه داشته باشید که مردم بیشتر به سمت مکانی می‌روند که چشمشان را به خود جذب کرده است

طراحی غرفه یا غرفه آرایی نمایشگاهی، به عنوان شاخه‌ای از معماری داخلی شناخته می‌شود. فرایند توسعه غرفه از یک مفهوم آغاز می‌شود و تا ایجاد یک فضای فیزیکال و سه بعدی ادامه دارد. یک زمینه در حال تکامل مستمر که براساس راه حل‌های نوآورانه، خلاق و عملی برای ایجاد محیط‌های ارتباطی است. طراحان نمایشگاه از طیف گسترده‌ای از فناوری‌ها و تکنیک‌ها برای توسعه مدل ذهنی خود استفاده می‌کنند که مخاطبان را قادر به برقراری ارتباط با پیام نمایشگاه نماید. هدف، درگیر کردن مخاطبان در تعاملات معنادار و قانع‌کننده برای استفاده از کالا و خدمات ارائه شده در نمایشگاه است که این مهم در طراحی غرفه نمود عینی پیدا می‌کند

اهمیت واژه غرفه آرایی در گوگل

غرفه آرایی نمایشگاه یکی از کلید واژه های حساس و قوی در صفحه اول گوگل است و معمولا چند طبقه ازین کلید واژه برای حضور در صفحه اول گوگل بهره میبرند دسته اول کسانی هستند که شغلشان بطور تخصصی غرفه آرایی و غرفه سازی است و ازبن طریق در جذب مشتریان جدید تلاش میکنند دسته دوم کسانی هستند که ملزومات غرفه آرایی را اجاره داده یا بفروش میرسانند و دسته سوم طراحان سایت هستند که بدنبال مشتری برای طراحی سایت غرفه آرایی هستند از دو طریق میتوان با کلیدواژه مهم و حیاتی و پرکاربرد غرفه آرایی به صفحه اول گوگل رسید راه اول تبلیغات کلیکی یا پولی در صفحه اول گوگل است که اصطلاحا به آن google ads گویند ودر کنار آگهی تبلیغات سایت با علامت ad شناخته میشوند راه دوم حضور یک وب سایت سئو میباشد 

غرفه آرایی غرفه سازی غرفه آرایی نمایشگاه

اصول غرفه آرایی

غرفه آرایی غرفه سازی غرفه آرایی نمایشگاه

غرفه آرایی نمایشگاه بین المللی

غرفه آرایی غرفه سازی غرفه آرایی نمایشگاه

جذب بازدید در غرفه آرایی

غرفه آرایی غرفه سازی غرفه آرایی نمایشگاه

نقش نورپردازی در غرفه آرایی

غرفه سازی و غرفه آرایی این فرصت را به کسب‌وکاران می‌دهند تا به بهترین شکل محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند. البته باید توجه داشته باشید که طراحی غرفه سازی و همین غرفه آرایی باید به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان به راحتی از ظاهر متوجه ی نوع محصول شما شوند غرفه‌های نمایشگاه چیزی بیشتر از یک غرفه سازی نمایشگاهی عادی می‌باشند. زیرا این غرفه‌ها هستند که باعث می‌شوند مشتری‌ها جذب شوند و در صورت جذب مشتری بازاریابی و خریدوفروش بیشتر می‌شود. به همین خاطر توجه ی زیاد به غرفه سازی و همین طور غرفه آرایی باعث رسیدن به هدف مورد نظر از شرکت در نمایشگاه می‌شود

غرفه آرایی

تاثیر غرفه آرایی در برندینگ

غرفه آرایی

آیتم های غرفه آرایی

غرفه آرایی

اهداف غرفه آرایی

غرفه آرایی

تاثیر رنگبندی در غرفه آرایی

موارد بسیاری در غرفه آرایی تأثیر می‌گذارد و اگر با دقت آن‌ها را رعایت کنید می‌توانید غرفه ای خاص و زیبا داشته باشید. قدم اول در غرفه سازی این است که غرفه ای زیبا و منحصر به فرد را طراحی کنید. باید توجه داشته باشید که مردم بیشتر به سمت مکانی می‌روند که چشمشان را به خود جذب کرده است.با توجه به این مورد بهتر است مهم ترین موارد در غرفه سازی غرفه سازی ایده‌های خلاق و مدرن به کار رود تا نگاه هر مخاطبی را به خود جذب کند. بنابراین در اولین قدم برای رسیدن به موفقت باید زیبایی‌های بصری را حفظ کرد. برای این کار تلاش کنید از کاتالوگ‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی و ترکیب رنگ‌های متفاوت و ... استفاده کنید تا بیشتر در افراد تأثیر بگذارد. با انجام این کار ها هیچ فردی بدون بازدید از غرفه شما نمایشگاه را ترک نمی‌کند

غرفه آرایی

استانداردهای غرفه آرایی

غرفه آرایی

سئو سایت غرفه آرایی

غرفه آرایی

طراحی سایت غرفه آرایی

غرفه آرایی

مراحل غرفه آرایی

اهمیت کلیدواژه غرفه آرایی

کلید واژه غرفه آرایی در گوگل از اهمیت و سرچ بسیار بالایی برخوردار است و معمولا دو گروه سعی دارند با واژه غرفه آرایی در صفحه اول گوگل باشند اول کسانیکه شغل و حرفه آنان غرفه آرایی است و دنیال جذب مشتری هستند صاحبان این دسته از سایت ها تمایل زیادی برای حضور در صفحه اول گوگل دارند دسته دوم کسانی هستند که ملزومات و اسباب و وسایل غرفه را اجاره داده و یا بفروش میرسانند البته طراحان سایت های غرفه آرایی نیز ازین دایره بیرون نیستند

یک سؤالی که غالباً در ذهن یک غرفه دار وجود دارد این است که: چرا کسی در نمایشگاه ها شرکت می کند؟نمایشگاه در نمایشگاه ها مزایای بسیاری برای تجارت شما ایجاد می کند. بر خلاف سایر فعالیت های بازاریابی ، نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری بستر گسترده ای را برای مارک های تجاری ارائه می دهند تا محصولات ، خدمات خود را به نمایش بگذارند و پیام اصلی خود را به مخاطبان پذیراتر منتقل کنند. مشارکت در نمایشگاه می تواند به شما در دیدار با مشتریانی که طرفدار فعالیت در جستجوی معامله هستند ، کمک کند که نتیجه آن این خواهد بود که شما بتوانید هدایت بیشتری را جمع کنید

غرفه آرایی چیست

غرفه آرایی نمایشگاهی، به عنوان شاخه‌ای از معماری داخلی شناخته می‌شود. فرایند توسعه غرفه از یک مفهوم آغاز می‌شود و تا ایجاد یک فضای فیزیکال و سه بعدی ادامه دارد. یک زمینه در حال تکامل مستمر که براساس راه حل‌های نوآورانه، خلاق و عملی برای ایجاد محیط‌های ارتباطی است. طراحان نمایشگاه از طیف گسترده‌ای از فناوری‌ها و تکنیک‌ها برای توسعه مدل ذهنی خود استفاده می‌کنند که مخاطبان را قادر به برقراری ارتباط با پیام نمایشگاه نماید. هدف، درگیر کردن مخاطبان در تعاملات معنادار و قانع‌کننده برای استفاده از کالا و خدمات ارائه شده در نمایشگاه است که این مهم در طراحی غرفه نمود عینی پیدا می‌کند

غرفه آرایی نمایشگاه غرفه سازی

نمایشگاه های تجاری می توانند به شما در راه اندازی یک شرکت جدید کمک کنند. نمایشگاههای تجاری حتی می توانند به شما در حرکت تجاری خود در جهت جدید یا بهبود بازاریابی کمک کنند. نمایشگاههای تجاری رویدادهای بازاریابی هستند که به شما امکان می دهند محصولات خود را در غرفه یا نمایشگاه به نمایش بگذارید. این رویدادها همچنین به شما امکان می دهد تا بصورت حضوری با مشتریان دیدار کنید ، در سمینارها و کارگاههای آموزشی شرکت کرده و با سایر صاحبان مشاغل ارتباط برقرار کنید. دلایل زیادی وجود دارد که نمایش تجارت می تواند سودمند باشد. با این حال ، شما و تیم تان باید اهداف واضحی را برای حضور در این رویدادهای بازاریابی داشته باشید. با آماده سازی مناسب و یک نمایشگاه چشم نواز ، نمایشگاه های تجاری می توانند به پیشبرد شرکت شما کمک کنند.

نمایشگاه ها معمولاً مورد هدف تجارت و افراد نگران صنعت خاص قرار می گیرد و از طیف متنوعی از متخصصان استقبال می شود. شرکت در یک نمایشگاه به شما این امکان را می دهد تا مارک خود را در بین جمعیت گسترده تر به بازار عرضه کنید و آنها را از محصول و خدمات خود آگاه کنید. با توجه به نوع صنعت ، غرفه داران می توانند قبل از انتشار آن در معرض دید عموم ، نمایش هایی را انجام دهند و از بازاریابی تجاری یا بازخورد عمومی کسب کنند. شما یک استخر قابل اعتماد از مشتریان علاقه مند دریافت می کنید که می توانید پس از نمایش به آنها دسترسی پیدا کنید. بنابراین ، جدا از این مزایای بلند مدت ، مزایای فوری شرکت در نمایشگاه چیست

غرفه آرایی نمایشگاه غرفه سازی

فرآیند غرفه آرایی

عرفه آرایی نمایشگاه یک فرایند همکاری بین رشته‌های معماری، معماری منظر، طراحی گرافیک، مهندسی صوتی و تصویری، رسانه‌های دیجیتال، نورپردازی، طراحی داخلی، و توسعه محتوا، جهت ایجاد یک تجربه جدید برای مخاطب است. در طول فرایند برنامه‌ریزی و طراحی، طراحان نمایشگاه با طراحان گرافیک، متخصصین محتوا و بخش سخت‌افزاری شامل سازندگان و متخصصین فنی ارتباط تنگاتنگی دارند

فرایند طراحی غرفه، براساس یک طرح مفهومی یا تفسیری برای یک شرکت‌کننده و تعیین روش‌های مؤثر، جذاب و مناسب برای برقراری ارتباط است. فاز اول، جهت کلی طرح را مشخص و راهکارهای خلاقانه و مناسب، جهت رسیدن به اهداف ارتباطی را ایجاد می‌کند. مراحل بعد، استفاده از مهارت‌های فنی و ساخت، در ترجمه زبان بصری به شکل دقیق است که تمام مشخصات مورد نیاز برای ساخت و نصب یک غرفه را فراهم می‌کند طراحی نمایشگاه در نقاط مختلف جهان تحت تأثیر فرهنگ محلی و همچنین دسترسی مصالح قرار دارد. طراحی غرفه در خاورمیانه قطعاً با آمریکای شمالی و اروپا متفاوت است

یکی از مهمترین مزایای شرکت در یک نمایشگاه این است که در ایجاد ارتباط با برند کمک می کند. نمایشگاه در رویدادهای صنعت روشی عالی برای بالا بردن ارزش برند شما و ایجاد آگاهی است. درک اهمیت شرکت در یک نمایشگاه نمایش باعث می شود تا فرصت های تبلیغاتی و حمایت مالی خود را تقویت کنید. با کمک غرفه های جذاب و جذاب نمایشگاه می توانید مخاطبان مورد نظر خود را به موضع خود برسانید و با برند خود درگیر شوید. پس از ایجاد حس آشنایی با برند ، آنها به طور خودکار با برند شما در ارتباط خواهند بود. این نزدیکی همچنین به شما کمک می کند زیرا به شما در درک بهتر مخاطبان هدف و نیازهای آنها کمک می کند

تاثیر رنگ در غرفه آرایی

رنگ ها از عوامل مهم جذب مخاطب هستند و در خاطره ها باقی می مانند. وسایل و تجهیزات و مبلمان و لوازم بکار گرفته شده در غرفه باید دارای رنگ و کیفیت ظاهری مناسب باشند . استفاده از رنگ های مختلف درغرفه و چیدمان کالا باید همخوانی لازم را با یکدیگر و با موضوع اصلی نمایش غرفه داشته باشند. دراستفاده از رنگ ها باید خصوصیات فرهنگی محل نمایش و تاثیر روانی آنها در روی بازدیدکنندکان و افراد غرفه را در نظر داشت .
استفاده از رنگ های گرم و شاد در غرفه جلب توجه بیشتری می نماید اما در نمایش کالا تطابق رنگ با نوع کالا اثر بخش تر خواهد بود برای مثال استفاده از رنگ قرمز برای کالاهای گرما زا و رنگ آبی برای کالاهای سرما آفرین سفارش می شود

غرفه آرایی نمایشگاه غرفه سازی

نورپردازی نیز همانند رنگ از عوامل مهم جهت جذب مخاطب می باشد با نورپردازی می توان جذابیت غرفه را افزایش داد . با نور پردازی مناسب علی الخصوص نور ملایم می توان فضایی آرام بوجود آورد و یا فضای آرام درون غرفه را از فض ای شلوغ بیرون متمایز نمود اگر چه در جاهایی از درون غرفه، می بایست نوری متفاوت تر و با شدت بیشتر و رنگ مشخص تر استفاده نمود استفاده از رنگ های متنوع در نور پردازی توصیه نمی گردد زیرا ممکن است توجه مخاطب را از کالا به سوی دیگر معطوف نماید در نورپردازی با توجه به تاثیرات گوناگون نورهای مختلف ، باید تاثیرات روحی و روانی و میزان تولید گرما و یا آتش زا بودن آنهارا مد نظر داشت. در پردازش نور باید دقت نمود که بیننده دچار خیرگی نشود و از زوایای مختلف بتواند کالا یا دستگاه مورد نظر را بطور مطلوب مشاهده نماید


معمولاً اگر یک تاجر یا متخصصان عالی رتبه باشید که روی یک کار مهم کار می کنید اتفاق می افتد و با یک تماس تلفنی زحمت می کشید. و اگر این تماس تلفنی از یک فروشنده معلوم شود ، نه تنها تمرکز خود را از دست داده اید ، بلکه آن را نیز برای چیزهای بی اهمیت از دست داده اید. گزارش ها می گویند حداقل یک بار تمرکز خود را برای بازگشت به محل کار حداقل 20 دقیقه زمان نیاز دارید ، بنابراین آشفتگی هایی مانند تماس سرد اغلب باعث می شود تا مشتری مدت طولانی دلخور و بی تفاوت نسبت به برند شما باشد. فراخوان سرد نیز به عنوان یک استراتژی بازاریابی پر فشار در می آید که می تواند مشتری بالقوه خود را نیز از دست دهد. به همین دلیل است؛ نمایشگاه ها نه تنها گزینه بهتری بلکه بهترین راه برای جذب مخاطب هدف شما هستند

تاثیر صوت و تصویر در غرفه نمایشگاه

استفاده و بکارگیری صحیح وسایل سمعی و بصری علاوه بربالا بردن جذابیت غرفه می تواند اطلاعات مناسب وکاملی در اختیار مخاطب قرار دهد و نیاز به مذاکرات طولانی و بیان تمام مسایل نخواهد بود . از این لوازم می توان در نمایش کالاهایی که امکان نمایش در غرفه را نداشته اند، فراهم گردد . ارائه فیلم های از سوابق اجرایی در بخش تولید و خدمات نقش مهمی در اثر بخشی مذاکرات خواهد داشت

غرفه آرایی نمایشگاه غرفه سازی

نمایشگاه های تجاری بسیار مهم هستند زیرا آنها به شما این فرصت را می دهند تا بهترین قسمت های کسب و کار خود را به نمایش بگذارید. شرکت کنندگان می توانند محصولات و خدمات شما را از نزدیک ببینند. نمایشگاه های تجاری همچنین به شما امکان می دهد تا با مشتریان موجود و بالقوه ارتباط برقرار کنید. یک نمایشگاه تجاری راهی عالی برای ایجاد حس خوبی است که مشتریان برای سالهای متمادی از آن به یاد خواهند آورد. وقتی در یک نمایشگاه تجاری شرکت می کنید ، فرصتی خواهید یافت تا شرکت خود را به روشی جدید و جالب ارائه دهید. غرفه ، مواد بازاریابی و حتی موسیقی موجود در نمایشگاه شما می تواند شرکت شما را هیجان انگیز کند

در دنیای بازاریابی رقابتی امروز ، جدا از ارائه بهترین خدمات و محصولات نوآورانه ، داشتن دانش عادلانه از رقبا نیز ضروری است. فناوری به شما این امکان را می دهد که وب سایت رقیب خود را بررسی کنید و سوابق بازخورد مشتری خود را حفظ کنید ، اما نمایشگاه ها فرصتی به شما می دهد تا همه رهبران بازار را که در یک مکان متمرکز هستند تماشا کنید. این یکی از مزایای یک نمایشگاه است که به شما امکان می دهد با بازدید از غرفه آنها ، رقبای خود را بهتر بشناسید و به این ترتیب به شما در برنامه ریزی استراتژی بازاریابی بعدی خود با روشی کارآمد تر کمک می کنید

غرفه آرایی نمایشگاه غرفه سازی

تبلیغات محیطی و غرفه آرایی

تبلیغات محیطی نمایشگاه توسط ابزارهای رسانه‌ای ویژه جهت جذب مخاطبها و بازاریابی محصولات و خدمات است و به وسیله تبلیغات نمایشگاهی، شرکتها و خدمات دهندگان در جذب مخطاب و مشتری با هم به رقابت میپردازند. استفاده از سازه های نمایشگاهی همچون رول آپ، پاپ آپ، اسپیس فریم و... به بیلبردهای تبلیغاتی و... مقرون‌به‌صرفه‌تر جهت تبلیغات و معرفی محصولات می باشد

نمایشگاه نمایش تجارت بسیار مهم است. این ممکن است تنها فرصتی باشد که به صورت حضوری با برخی از حاضرین در تعامل باشید. نمایشگاه شما همچنین می تواند نشان دهد که شما از آخرین روندهای فناوری آگاهی دارید. می توانید در حین نمایش جریان زندگی کنید یا از هشتگ استفاده کنید. تعامل رسانه های اجتماعی در طول نمایشگاه می تواند باعث افزایش علاقه به تجارت شما شود. این نمایشگاه همچنین به شما امکان می دهد نمایش های محصول زنده را ارائه دهید. هنگامی که مشتریان بالقوه می توانند دقیقاً عملکرد محصولات شما را ببینند ، می تواند علاقه آنها را جلب کند. این نمایشگاه همچنین به شما امکان می دهد به سؤالات مشتری در زمان واقعی پاسخ دهید. داشتن یک حضور قوی و آنلاین در رسانه های اجتماعی مهم است. نمایشگاه های تجاری به شما امکان می دهند تعامل شخصی داشته باشید

غرفه آرایی با توجه به حساسیت و اهمیتی که دارد بزرگترین عامل جلب توجه بازدید کنندگان است بعنوان مثال شما وقتی در یک خیابان یا مرکز تجاری حضور دارید ناگهان تابلو و یا نورپردازی و با ویترین یک فروشگاه نظر شما را جلب مینماید شاید قصد خرید هم نداشته باشید اما تمایل دارید که از درون فروشگاه و کالاهای موجود در آن بازدید نمایید غرفه نمایشگاهی نیز اه همین صورت است باید در وهله اول قدرت جذب بازدیدکنندگان را داشته باشد هرچه غرفه شما شلوغتر باشد حضور این مردم باعث ترغیب و تحریص دیگران به بازدید از غرفه شما میشود و این عمل یک هنر در عرصه غرفه آرایی نمایشگاهی است

غرفه نمایشگاهی چیست

غرفه نمایشگاهی به قسمت‌های تفکیک شده و مجزایی در محیط های نمایشگاهی گفته میشود که هر تولیدکننده و خدمات دهنده برای نمایش و ارائه محصول و خدمات خود از آن بهره میبرد. استفاده بهینه از فضای غرفه جهت تبلیغات و بازاریابی اهمیت ویژه‌ای دارد از این رو طراحی غرفه (غرفه آرایی) که شاخه ای از معماری داخلی محسوب میشود نیز داری اهمیت است

غرفه آرایی نمایشگاه غرفه سازی

هدف اصلی غرفه آرایی ها یا نمایشگاه ها این است که اطمینان حاصل کنید که این رویداد را با هرچه بیشتر نتیجه ممکن ترک کنید. این هدایا باید "گرم" باشد و یا پتانسیل تبدیل به مشتریان با پرداخت طولانی مدت را داشته باشد. شما همچنین باید تلاش کنید تا هنگام بازدید از غرفه شما ، مشتریان موجود احساس ارزشمندی کنند. یکی از اهداف شما همچنین باید این باشد که شرکت شما را به همان اندازه جذاب و جذاب از طریق اینترنت انجام دهد. داشتن یک تیم فوق العاده و آگاه در غرفه شما برای تعامل با مشتریان بسیار حیاتی است   این نمایشگاه با هدف ملموس کردن خدمات و محصولات شما ارائه می شود. همچنین می توانید با مشاغل دیگری که ممکن است در آینده بخواهید با آنها شریک شوید تماس برقرار کنید. ممکن است متوجه شوید که برخی از شرکت کنندگانی که به عنوان مشتری به نمایشگاه شما می آیند ، صاحبان مشاغل نیز هستند. نمایشگاه های تجاری این امکان را به شما می دهند که با افرادی که ممکن است دیدگاه حرفه ای شما را به اشتراک بگذارند ارتباط برقرار کنید. ارتباط با این نوع افراد به شما این امکان را می دهد تا گامهای ابتکاری در تجارت خود بردارید

غرفه های نمایشگاه نیاز به توجه دقیق و جزئی از جزئیات و آگاهی از روندهای غالب در صنعت دارند تا از تأثیر ماندگار در ذهن بازدید کنندگان و بالا بردن کلاس و استاندارد استفاده کنند. نمایشگاه های رادون متخصص در طراحی غرفه های نمایشگاه است. ما بسته به نیازهای مختلف ، بودجه و مشخصات مشتریان خود ، راه حلهای ایستاده نمایشگر کلید در دست و همچنین راه حل های مورد استفاده را ارائه می دهیم. تیم ما از اعضای بسیار ماهر ، دارای انگیزه و خلاق متشکل از طراحان غرفه ، استاد ، تجسس ، کارشناسان فنی و مدیران پروژه است. این متخصصان در کنار هم صدها غرفه و غرفه کلاس جهانی را به مشتریان از سراسر جهان تحویل داده اند

غرفه آرایی چیست چگونه غرفه آرایی کنیم

توجه به ظاهر غرفه

یکی از اساسی‌ترین نکاتی که بسیار حائز اهمیت است و مدیریت غرفه باید به آن توجه کرد، جزییات و ظاهر غرفه است. نخستین چیزی که بازدیدکنندگان با آن مواجه می‌شوند و آن‌ها را جذب می‌کند ظاهر غرفه و تجهیزات نمایشگاهی آن است. برخی شرکت‌ها با توجه به اینکه سالانه در رویدادهای متعددی حضور دارند این تجهیزات را خریداری کرده و برخی دیگر برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها این موارد را اجاره می‌کنند. نحوه تأمین اهمیت دارد اما مهم‌تر از آن انتخاب موارد و کالاهایی است که هم جای کمتری اشغال کنند و هم کاربردی باشند

یکی از مهمترین مزایای شرکت در یک نمایشگاه این است که در ایجاد ارتباط با برند کمک می کند. نمایشگاه در رویدادهای صنعت روشی عالی برای بالا بردن ارزش برند شما و ایجاد آگاهی است. درک اهمیت شرکت در یک نمایشگاه نمایش باعث می شود تا فرصت های تبلیغاتی و حمایت مالی خود را تقویت کنید. با کمک غرفه های جذاب و جذاب نمایشگاه می توانید مخاطبان مورد نظر خود را به موضع خود برسانید و با برند خود درگیر شوید. پس از ایجاد حس آشنایی با برند ، آنها به طور خودکار با برند شما در ارتباط خواهند بود. این نزدیکی همچنین به شما کمک می کند زیرا به شما در درک بهتر مخاطبان هدف و نیازهای آنها کمک می کند

غرفه نمایشگاهی می تواند به سادگی به دو نوع تقسیم شود - یکی که کل غرفه توسط یک انجمن گرفته می شود و غرفه های نمایشگاه به شرکت ها و مارک های مختلفی اختصاص می یابد. ثانیاً ، بخش دیگری است که یک شرکت واحد غرفه نمایشگاهی را استخدام می کند و غرفه های مختلفی بین بخش های مختلف شرکت تنها توزیع می شود

استراتژی غرفه آرایی

استراتژی درست غرفه آرایی با انتقال حس آرامش و اطمینان به مخاطب، معاملات شمارا تضمین می‌کند. در این رابطه باید با ایجاد بهترین کارکرد برای فضای غرفه در نمایشگاه بیشترین معاملات را انجام دهید. هر چه غرفه شما جذاب‌تر و خاص‌تر باشد نظر بازدید‌کننده را بیشتر به خود جلب می‌کند که این باعث می‌شود افراد بیشتری از غرفه شما دیدن کنند نمای بیرونی یا همان ظاهر غرفه باید به‌گونه‌ای باشد که نوع فعالیت و خدمات شمارا به‌سادگی بیان کند و بازدید‌کننده با تماشای آن بتواند به‌راحتی منظور و مفهوم کار شمارا درک کند

غرفه آرایی چیست چگونه غرفه آرایی کنیم

در نمایشگاه تجاری در معرض انواع مشاغل قرار خواهید گرفت. در نتیجه ، شما ممکن است بتوانید بسته های بازاریابی سفارشی را در کنار هم قرار دهید. همچنین می توانید براساس اتصالات خود مشتری را به شبکه های مختلف ارجاع داده و از آنها مشاغل دیگر را ارجاع دهید یا انتظار مراجعه بیشتر داشته باشید. شبکه سازی دلیل دیگری برای مونتاژ نمایشگاه های شما به صورت حرفه ای است. استفاده از رنگ ، خلاقیت و عناصر اصلی نه تنها برای مشتریان بلکه برای متخصصان همکار نیز جذاب خواهد بود. البته در نمایشگاه تجاری می توانید از سایر شرکت ها نیز یاد بگیرید. حتما بعد از نمایش با تیم خود ملاقات خواهید کرد. شما می توانید در مورد عناصر مورد نظر خود در نمایشگاه تجاری بعدی بحث کنید

یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در طراحی غرفه های نمایشگاهی، خلاقانه بودن طراحی آن هاست. یک طراحی جذاب که بتواند به درستی و به شیوه ای خلاقانه، ماهیت غرفه ی شما را در نمایشگاه به مخاطب انتقال دهد منجر به جذب بیشتر مخاطب در غرفه نمایشگاهی تان می شود. به عنوان مثال به تصویر زیر نگاه کنید. غرفه ای که ارائه دهنده پرینترهای جدید و به روز می باشد، به شیوه ای خلاقانه، نگاه بازدیدکنندگان را به سمت غرفه ی خود جذب می کند. این یک نمونه ی ساده از یک طراحی خلاقانه است. توجه داشته باشید که هرگز خلاقیت را برابر با پیچیدگی ندانید. گاهی برای داشتن یک طراحی خلاقانه در غرفه نمایشگاه، یک ایده ی بسیار ساده نیز کاربردی خواهد بود و تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب خواهد داشت. به طور کلی، بهتر است که در جدیدترین طراحی های غرفه نمایشگاهی ابتکار و نوآوری موجود باشد تا مخاطب های بیشتری را به خود جذب کند

SHARE THIS PAGE!

پشتیبانی

09124341774

مدیریت اجرایی

09126486013

واحد فروش و مشاوره

02133200484

روابط عمومی جام ارژنگ

02136050035

واحد گرافیک

09355008180