دیجیتال چیست

دیجیتال عصر برتری اطلاعات و اطلاع رسانی و فن آوری است کلید واژه هایی مانند مجله دیجیتال ، تجارت دیجیتال ،نرم افزار های دیجیتال و بازاریابی دیجیتال را حتما بسیار شنیده اید اما براستی تعریف کامل دیجیتال چیست دیجیتال مارکتینگ به چه معناست با ما همراه باشید

مجله دیجیتال طراحی دیجیتال بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ چیست

بازاریابی دیجیتال استفاده از اینترنت، دستگاه‌های تلفن همراه، شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو و دیگر کانال‌ها برای رسیدن به مصرف کنندگان است. برخی از کارشناسان بازاریابی بازاریابی دیجیتال را یک تلاش کاملا جدید می‌دانند که به روش جدیدی برای نزدیک شدن به مشتریان و شیوه‌های جدید درک نحوه رفتار مشتریان نسبت به بازاریابی سنتی نیاز دارد.


همه می خواهند دیجیتال شوند. اولین قدم درک واقعی معنی آن است.امروز شرکت ها عجولانه عجله می کنند تا دیجیتال شوند. اما واقعاً دیجیتال به چه معناست؟برای برخی از مدیران ، این موضوع درمورد فناوری است. از نظر دیگران ، دیجیتال روش جدیدی برای تعامل با مشتریان است. و برای دیگران هنوز ، یک روش کاملاً جدید برای تجارت است. هیچ یک از این تعاریف لزوماً نادرست نیستند. اما چنین دیدگاه های متنوعی معمولاً تیم های رهبری را ترقی می دهند زیرا منعکس کننده عدم هم راستایی و دیدگاه مشترک در مورد مکان مورد نیاز تجارت هستند. این اغلب منجر به ابتکارات جزئی یا تلاش های نادرست می شود که منجر به فرصت های از دست رفته ، عملکرد کند یا شروع کاذب می شود.حتی در حالی که مدیران عامل با برنامه های دیجیتالی خود جلو می روند ، ارزش دارد که برای واضح سازی واژگان و تیز کردن زبان مکث کنید. رهبران کسب و کار باید درک دقیق و مشترکی از معنای دقیق دیجیتال برای آنها و در نتیجه معنای آن برای کسب و کارشان داشته باشند جستجوی تعاریف ساده وسوسه انگیز است ، اما برای داشتن معنی و پایداری ، ما معتقدیم که دیجیتال را باید کمتر به عنوان یک چیز و بیشتر به عنوان راهی برای انجام کارها دید. برای کمک به ملموس تر کردن این تعریف ، ما آن را به سه ویژگی تقسیم کرده ایم: ایجاد ارزش در مرزهای جدید دنیای تجارت ، ایجاد ارزش در فرآیندهایی که چشم انداز تجارب مشتری را اجرا می کنند و ایجاد قابلیت های بنیادی که از کل پشتیبانی می کند

ضرورت تحول دیجیتال در مشاغل

تحول دیجیتالی برای کلیه مشاغل ، از کوچک به شرکت ضروری است. این پیام با صدای بلند و واضح حاصل می شود که به نظر می رسد هر پیام اصلی ، بحث در مورد پانل ، مقاله یا مطالعه مربوط به چگونگی رقابت با مشاغل و رقابتی بودن بیشتر مشاغل با جهانی شدن دیجیتالی در جهان است. آنچه برای بسیاری از رهبران مشاغل مشخص نیست این است که تحول دیجیتال به چه معنی است. آیا این فقط یک راه جذاب برای گفتن حرکت به سمت ابر است؟ گام های خاصی که باید برداریم چیست؟ آیا برای ایجاد یک چارچوب برای تحول دیجیتال ، یا استخدام یک سرویس مشاوره ، باید شغل های جدیدی طراحی کنیم؟ چه بخش هایی از استراتژی تجاری ما نیاز به تغییر دارد؟ آیا واقعا ارزشش را دارد

تعریف کامل دیجیتال و مجله دیجیتال

دیجیتال بودن مستلزم باز بودن در بازبینی کل روش تجارت و درک جایگاههای جدید ارزش است. برای برخی از شرکت ها ، تصرف مرزهای جدید ممکن است در مورد توسعه مشاغل کاملاً جدید در دسته های مجاور باشد. برای دیگران ، این ممکن است در مورد شناسایی و دنبال کردن ارزش جدید در بخشهای موجود باشد.باز کردن قفل ارزش از بخشهای نوظهور رشد ، به تعهد درك پیامدهای تحولات در بازار و ارزیابی چگونگی ارائه فرصتها یا تهدیدها نیاز دارد. به عنوان مثال ، اینترنت اشیا در حال ایجاد فرصت هایی برای ایجاد اختلال در استفاده از سطح بی سابقه ای از دقت داده ها برای شناسایی نقص در زنجیره های ارزش موجود است. در صنعت خودروسازی ، اتومبیل های متصل به دنیای خارج مرزهای خود ناوبری و سرگرمی های داخل اتومبیل را گسترش داده اند. در صنعت لجستیک ، استفاده از سنسورها ، داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل شرکت ها را قادر می سازد تا بهره وری از عملکردهای زنجیره تامین خود را بهبود بخشند.در عین حال ، دیجیتالی بودن به معنای هماهنگی نزدیک با چگونگی تکامل سفرهای تصمیم گیری مشتری به معنای وسیع آن است. این بدان معنی است که درک می کنید چگونه رفتارها و انتظارات مشتری در داخل و خارج از کسب و کار شما و همچنین در خارج از بخش شما رشد می کند ، که برای پیشی گرفتن از روندهایی که می توانند ارزش را ارائه دهند یا از بین ببرند بسیار مهم است


فرایند استفاده از اطلاعات دیجیتالی شده برای ایجاد روشهای کار ساده تر و کارآمدتر ، دیجیتالی شدن نامیده می شود. توجه داشته باشید به کلمه ایجاد شده در این تعریف: دیجیتالی شدن به معنای تغییر نحوه انجام کار یا ایجاد انواع جدیدی از مشاغل نیست. این در مورد ادامه کار است ، اما اکنون سریعتر و بهتر که داده های شما فوراً در دسترس بوده و در یک کابینت پرونده در جایی در یک بایگانی غبارآلود گیر نیفتند.به خدمات مشتری فکر کنید ، چه در خرده فروشی ، گزینه های میدانی یا مرکز تماس. خدمات دیجیتالی شدن با ایجاد سوابق مشتری به راحتی و به سرعت قابل بازیابی از طریق رایانه خدمات را برای همیشه تغییر داده است. روش اصلی خدمات به مشتری تغییر نکرد ، اما روند یافتن استعلام ، جستجوی داده های مربوطه و ارائه وضوح تصویری بسیار کارآمدتر شد وقتی که جستجوی دفترچه های کاغذ با وارد کردن چند کلید در صفحه کامپیوتر یا موبایل جایگزین شد. با تکامل فن آوری دیجیتال ، مردم شروع به تولید ایده هایی برای استفاده از فناوری کسب و کار به روش های جدید کردند ، و نه فقط انجام سریع کارهای قدیمی. این زمانی است که ایده تحول دیجیتالی شکل گرفت

دیجیتال بازاندیشی در قابلیت ها

دیجیتال بازاندیشی در مورد چگونگی استفاده از قابلیت های جدید برای بهبود نحوه خدمات دهی به مشتریان است. این یک وسواس در درک هر مرحله از سفر خرید مشتری - صرف نظر از کانال  و فکر کردن در مورد چگونگی طراحی و ارائه توانایی های دیجیتالی بهترین تجربه ممکن در تمام بخشهای تجاری است. به عنوان مثال ، زنجیره تأمین برای ایجاد انعطاف پذیری ، کارایی و سرعت برای ارائه محصول مناسب به طور کارآمد از روشی که مشتری می خواهد ، حیاتی است. با همین رمز ، داده ها و معیارها می توانند بر ارائه بینش درباره مشتری متمرکز شوند که به نوبه خود تصمیمات بازاریابی و فروش را هدایت می کند از نظر انتقادی ، دیجیتال فقط کار برای ارائه یک سفر مشتری یکبار مصرف نیست. این مورد در مورد اجرای یک پویایی چرخه ای است که در آن فرآیندها و توانایی ها به طور مداوم بر اساس ورودی های مشتری در حال پیشرفت هستند ، وفاداری محصول یا خدمات مداوم را تقویت می کنند

نقش بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال، بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی. به هر حال، استفاده از اینترنت در دهه گذشته بیش از دو برابر شده‌است و این تغییر به شدت بر چگونگی خرید محصولات و تعامل با کسب‌وکار تاثیر گذاشته‌است.خوب، بازاریابی دیجیتال چیست؟ بازاریابی دیجیتال مثل هر نوع دیگری از بازاریابی است - این راهی برای برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی شما است. تفاوت اصلی این است که شما با آن مشتریان در اینترنت ارتباط برقرار می‌کنید و بر آن‌ها تاثیر می‌گذارید

نقش دیجیتال در پیشرفت علوم

فناوری دیجیتال

از آنجا که تحول دیجیتالی برای هر شرکتی متفاوت خواهد بود ، تشخیص دادن تعریفی که در مورد همه وجود دارد ، دشوار است. با این حال ، به طور کلی ، ما تحول دیجیتالی را به عنوان ادغام فناوری دیجیتال در کلیه مناطق یک تجارت تعریف می کنیم که منجر به ایجاد تغییرات اساسی در نحوه عملکرد مشاغل و چگونگی ارائه ارزش به مشتریان می شود. فراتر از آن ، این یک تغییر فرهنگی است که به سازمان ها نیاز دارد تا به طور مداوم وضعیت موجود را به چالش بکشند ، اغلب آزمایش کنند و از شکست راحت شوند. این گاهی به معنای دور شدن از فرآیندهای تجاری طولانی مدت است که شرکتها به نفع شیوه های نسبتاً جدیدی که هنوز تعریف می شوند ساخته شده اند

تحول دیجیتالی تغییر شیوه انجام کار و در برخی موارد ایجاد کلاسهای کاملاً جدید از مشاغل است. با تحول دیجیتال ، شرکت ها در حال برداشتن یک قدم عقب هستند و همه کارهایی را که انجام می دهند ، از سیستم های داخلی گرفته تا تعامل با مشتری چه بصورت آنلاین و چه به صورت شخصی ، دوباره بازبینی می کنند. آنها سؤالهای بزرگی را مطرح می کنند مانند "آیا می توانیم فرایندهای خود را به روشی تغییر دهیم که بتواند تصمیم گیری بهتر ، کارآیی تغییر بازی یا تجربه مشتری بهتر با شخصی سازی بیشتر را امکان پذیر کند اکنون ما کاملاً در عصر دیجیتال گنجانیده شده ایم و مشاغل به انواع و اقسام در حال ایجاد روش های هوشمندانه ، مؤثر و مختل کننده نفوذ فناوری هستند. نتفلیکس یک مثال عالی است. این سرویس به عنوان یک سرویس سفارش پستی شروع شد و کار اجاره فیلم آجر و ملات را مختل کرد. سپس نوآوری های دیجیتال باعث شده است که فیلم های با جریان گسترده ای در مقیاس گسترده امکان پذیر شوند. امروز ، نتفلیکس شبکه های تلویزیونی و کابلی سنتی و استودیوهای تولید را به طور هم زمان با ارائه یک کتابخانه در حال رشد از مطالب تقاضا با قیمت های فوق محاسباتی در اختیار می گیرد

دیجیتال فن آوری الکترونیکی

دیجیتال فن آوری الکترونیکی را توصیف می کند که داده ها را براساس دو حالت تولید ، ذخیره و پردازش می کند: مثبت و غیر مثبت. مثبت توسط عدد 1 بیان شده یا نشان داده شده است و با عدد 0 غیر مثبت است. بنابراین داده های منتقل شده یا ذخیره شده با فناوری دیجیتال به صورت رشته 0 و 1 بیان می شوند. به هر یک از این رقم های حالت کمی گفته می شود (و یک رشته بیت که یک کامپیوتر می تواند بصورت جداگانه به عنوان یک بایت به آن آدرس دهد ) است

از دیجیتال چه میدانیم

ساخت مراکز مکالمه و میزهای خدماتی درون فروشگاهی با فناوری دیجیتال با کارآیی بیشتر ، بسیار عالی است. اما تحول واقعی زمانی به وجود می آید که شما به تمام فناوری های موجود نگاه می کنید و در نظر می گیرید که چگونه تطبیق تجارت شما با آنها می تواند تجربه بهتری به مشتریان ببخشد. رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن مکان مراکز تماس اختراع نشده اند ، اما این یک کانال (و فرصتی) اضافی برای ارائه خدمات بهتر مشتری تبدیل شده است. تطبیق پیشنهادات خدمات شما برای پذیرش رسانه های اجتماعی نمونه خوبی دیگر از یک تحول دیجیتالی است.اتحول دیجیتالی مشاغل را ترغیب می کند تا همه چیز را بررسی کنند ، از جمله ایده های سنتی تیم ها و بخش ها. این لزوما به معنای ضربه زدن به تکرار خدمات شما برای اجرای کمپین های بازاریابی نیست ، بلکه می تواند به معنای خراب کردن دیوارها بین بخش ها باشد. حضور شما در رسانه های اجتماعی می تواند شامل خدمات و بازاریابی باشد که توسط یک پلت فرم دیجیتالی که اطلاعات مشتری را ضبط می کند ، همراه باشد ، سفرهای شخصی سازی شده ایجاد می کند و سوالات مشتری را به نمایندگان خدمات شما هدایت می کند

تجارت دیجیتال و بازیابی دیجیتال

نیاز به دیجیتال

دیجیتالی بودن نیاز به بازنگری در کل شیوه انجام امور تجاری و فهمیدن مرزهای جدید ارزش دارد. برای برخی از شرکت ها ، گرفتن مرزهای جدید ممکن است مربوط به توسعه مشاغل کاملاً جدید در دسته های مجاور باشد. برای دیگران ، ممکن است این مسئله در مورد شناسایی و پیگیری استخرهای ارزش جدید در بخش های موجود باشد

روند فروش سنتی از جمله مواردی است که نماینده فروش با یک چشم انداز ارتباط برقرار می کند و آن چشم انداز را از طریق یک کشف و آموزش فرا می گیرد که امیدوارم منجر به مشتری شود. اگر این چیزی است که در شرکت شما اتفاق می افتد ، ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که آیا همچنان به همان اندازه کار می کند که قبلاً انجام شده است.امروز چشم انداز شما بدون شما خرید می کند. آنها خودآموزان خود هستند که می دانند به چه چیزهایی نیاز دارند و چگونه می توانند آن را پیدا کنند. آنها درباره محصولات شما خودآموز هستند ، شما محصولات رقبا و نگرش شما به تجارت است.ما در عصر دیجیتالی زندگی می کنیم که در آن هر چیز و همه چیز را می توان در عرض چند ثانیه کشف کرد. در نتیجه ، مردم دیگر نیازی به فروش ندارند ، آنها باید مشغول شوند و بعد از آن ممکن است از شما خریداری کنند 

بازاندیشی دیجیتال

عنصر بعدی دیجیتال در حال بازاندیشی در مورد چگونگی استفاده از قابلیت های جدید برای بهبود خدمات به مشتریان است. این امر در وسواس فهم هر مرحله از سفر خرید مشتری - صرف نظر از کانال- و فکر کردن در مورد چگونگی قابلیت های دیجیتال می تواند بهترین تجربه ممکن را در تمام بخش های تجارت طراحی و ارائه کند. به عنوان مثال ، زنجیره تأمین برای ایجاد انعطاف پذیری ، کارآیی و سرعت برای ارائه محصول مناسب به طور کارآمد به روشی که مشتری می خواهد ضروری است. با همین اشاره ، داده ها و معیارها می توانند بر ارائه بینش درباره مشتریانی که به نوبه خود تصمیمات بازاریابی و فروش را هدایت می کنند ، متمرکز شوند

مجله دیجیتال را بهتر بخوانیم

امروزه بازاریابی تبلیغاتی همه چیز در مورد تأثیر گذاشتن بر افراد است ، قبل از اینکه آنها را درگیرشان کنید - مفهومی که من از آن به عنوان توسعه تجارت دیجیتال یاد می کنم . اگر یک بازاریابی حرفه ای هستید ، با چهار اصل بازاریابی (محصول ، قیمت ، مکان و تبلیغ) کاملاً آشنا هستید. توسعه تجارت دیجیتال شامل یک بازیابی قوی است. نه تنها افراد شما بلکه افرادی که تصمیم می گیرند در مورد خرید یا خرید محصول شما تصمیم بگیرند.توسعه تجارت دیجیتال و پیام رسانی هدفمند باید استراتژی اصلی تجارت برای شرکتهای آینده فکر باشد. پیام رسانی هدفمند به یک شرکت اجازه می دهد تا نظرات خود را شکل دهد و باعث ایجاد رفتار شود. بسیاری از شرکت های قبلاً استراتژی های پیام رسانی را توسعه داده اند و آنها را به طور موثری در بازار پیاده سازی کرده اند. اما ، آنها بودجه بازاریابی زیادی دارند و می توانند مجموعه مهارتهای جدیدی را که برای توسعه و اجرای این نوع استراتژی ها لازم است ، فراهم آورند

مفهوم دیجیتال کاربرد دیجیتال

دیجیتال بودن داده ها

دیجیتال بودن در مورد استفاده از داده ها برای تصمیم گیری بهتر و سریعتر ، اختصاص تصمیم گیری به تیم های کوچکتر و ایجاد روش های تکراری تر و سریع تر برای انجام کارها است. فکر کردن در این روش نباید فقط به تعداد محدودی از کارکردها محدود شود. این امر باید به فعالیت گسترده شرکتها از جمله مشارکت خلاقانه با شرکتهای خارجی برای گسترش قابلیتهای لازم بپردازد. یک ذهنیت دیجیتالی ، همکاری متقابل عملکردی را نهادینه می کند ، سلسله مراتب را شکوفا می کند و محیط هایی را برای تشویق نسل ایده های جدید ایجاد می کند. مشوق ها و معیارها برای حمایت از چنین چابکی در تصمیم گیری توسعه داده شده است

اهداف بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال یک بخش خاص از پایگاه مشتری را هدف قرار می‌دهد و تعاملی است. بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است و شامل تبلیغات نتیجه جستجو، تبلیغات ایمیلی و توئیت های تبلیغاتی است - هر چیزی که بازاریابی با بازخورد مشتری یا تعامل دو طرفه بین شرکت و مشتری را در بر می‌گیرد.بازاریابی اینترنتی از بازاریابی دیجیتال متفاوت است. بازاریابی اینترنتی تبلیغاتی است که تنها بر روی اینترنت است، در حالی که بازاریابی دیجیتالی می‌تواند از طریق دستگاه‌های همراه، بر روی یک سکوی مترو، در یک بازی ویدیویی، یا از طریق یک اپلیکیشن گوشی هوشمند انجام شود.در زبان بازاریابی دیجیتال، تبلیغ کنندگان عموما به عنوان منابع شناخته می‌شوند در حالی که اعضای تبلیغات هدفمند معمولا گیرنده‌های نامیده می‌شوند. منابع اغلب گیرنده‌های خاص و به خوبی تعریف‌شده را هدف قرار می‌دهند. برای مثال، بعد از گسترش ساعات دیروقت شب بسیاری از مکان‌ها، مک‌دونالد نیاز دارد که کلمه را بیرون بیاورد. این شرکت کارگران و مسافران را با تبلیغات دیجیتالی هدف قرار داد، زیرا این شرکت می‌دانست که این افراد بخش بزرگی از تجارت دیروقت شبانه خود را تشکیل داده‌اند

موضوعات دیجیتالی به دنبال ایجاد یکدست و دسترسی جهانی ساده به داده ها هستند. آنها مجموعه ای از داده های مرتبط را دنبال می کنند ، زیرا در فرایندها و کارکردهای کسب و کار بافته می شوند تا تداوم و دسترسی پیدا کنند.یک موضوع دیجیتالی برای بسیاری از موجودات و فرآیندهای مختلف ایجاد می شود. به طور معمول ، یک رشته از چرخه حیات از آغاز طراحی از طریق مهندسی و مدیریت چرخه محصول ، تا دستورالعمل های تولید ، مدیریت زنجیره تأمین و از طریق تاریخچه خدمات و رویدادهای مشتری پیروی می کند.این موضوع شرکتها را قادر می سازد پیش بینی و به طور موثر ارتباط دو طرفه بالا و پایین از جایی که محصول در چرخه عمر خود است ، اطمینان حاصل کند که همه شرکت کنندگان از جدیدترین داده ها استفاده می کنند و می توانند به سرعت نسبت به تغییرات یا بینش های جدید واکنش نشان دهند

سیستم داده دیجیتال

معماری سیستم و داده . دیجیتالی در زمینه فناوری اطلاعات بر ایجاد محیطی دو قسمتی متمرکز شده است که سیستم های میراث را پشتیبانی می کند - عملکردهای مهم را پشتیبانی می کنند و با سرعت کمتری اجرا می شوند - از جمله مواردی که از تعامل های سریع ، اغلب مشتری روبرو پشتیبانی می کنند. ویژگی اصلی IT دیجیتالی ، تعهد به ایجاد شبکه هایی است که دستگاه ها ، اشیاء و افراد را به هم وصل می کند. این رویکرد در یک مدل تحویل مداوم تجسم یافته است که تیم های IT با عملکردی متقابل سیستم ها را به صورت خودکار انجام می دهند و فرایندها را بهینه می کنند تا بتوانند به سرعت نرم افزار را آزاد و تکرار کنند

دیجیتال در صفحه اول گوگل

فواید علامت های دیجیتال نیز گسترده و متنوع است. بسته به روشی که شما برای استفاده از علائم انتخاب کرده اید ، می توانید به یک یا چند مزیت زیر دسترسی پیدا کنید.کاهش زمان انتظار ادراک شده : هنگامی که علامت گذاری در محل انتظار مشتری یا مشتری قرار می گیرد ، سرگرمی فراهم می کند که زمان انتظار ادراک شده را کاهش می دهد.ارتباطات بهبود یافته با مشتریان و کارمندان : مردم اطلاعات ارائه شده از طریق تصاویر را بهتر از اطلاعاتی که فقط از طریق متن تحویل می شوند ، جذب و به یاد می آورند. استفاده از روشهای رسانه دیجیتالی برای ارائه اطلاعات حیاتی به مشتریان و کارمندان کمک می کند تا پیام ها را طولانی تر به خاطر آورند.افزایش درآمد : اشتراک تبلیغات و ویژه ، برجسته کردن محصولات و خدمات و استفاده از فضای اضافی علائم برای نشان دادن تبلیغات برای مشاغل غیر رقیب ، همه روشهایی است که نشانگرهای دیجیتال می توانند درآمد کسب و کار را افزایش دهند.اصلاحات و بازنگری های آسان محتوا : برای مشاغلی که مرتباً خدمات ارائه دهنده خدمات خود را تغییر می دهند یا موارد منو خود را به روز می کنند ، علائم دیجیتالی راهی ارزان و ساده برای به روز کردن سریع اطلاعات ارائه می دهد. این موجب صرفه جویی در هزینه سفارش مداوم در مورد علائم جدید می شود

چالش های بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال چالش‌های ویژه‌ای برای پیشرفت دارد. کانال‌های دیجیتالی به سرعت رو به افزایش هستند، و بازاریاب‌های دیجیتال مجبورند با نحوه استفاده از این کانال‌ها و نحوه استفاده از این کانال‌ها برای بازاریابی موثر محصولات یا خدمات خود ادامه دهند. علاوه بر این، جذب توجه به گیرنده دشوارتر می‌شود، زیرا گیرنده‌ها به طور فزاینده‌ای با تبلیغات رقیب در حال غرق شدن هستند. بازاریاب‌های دیجیتال همچنین برای تجزیه و تحلیل محتوای گسترده اطلاعاتی که آن‌ها ثبت می‌کنند و سپس بهره‌برداری از این اطلاعات در تلاش‌های بازاریابی جدید را به چالش می‌کشند.چالش ثبت و استفاده از داده‌ها به طور موثر نشان می‌دهد که بازاریابی دیجیتالی به یک رویکرد بازاریابی براساس درک عمیق رفتار مصرف‌کننده نیاز دارد. برای مثال، ممکن است به شرکتی نیاز داشته باشد که اشکال جدیدی از رفتار مصرف‌کننده را تجزیه و تحلیل کند

دیجیتال چیست دیجیتال چه کاربردی دارد

فرآیند تحول دیجیتال

تحول دیجیتال فرآیند استفاده از فناوریهای دیجیتال برای ایجاد فرآیندهای جدید تجاری یا تغییر موجود در تجارت ، فرهنگ و تجارب مشتری برای رفع نیازهای تجاری و بازار است. این تصویرسازی مجدد از تجارت در عصر دیجیتال تحول دیجیتالی است.این نقشهای سنتی مانند فروش ، بازاریابی و خدمات به مشتری فراتر می رود. در عوض ، تحول دیجیتالی با نحوه تفکر و تعامل با مشتریان شروع و پایان می یابد. از آنجا که از کاغذ به صفحات گسترده به برنامه های هوشمند برای مدیریت مشاغل خود منتقل می شویم ، این شانس را داریم که با استفاده از فناوری دیجیتال از طرف خود ، نحوه انجام کار - چگونگی جذب مشتریان خود - را مجددا تصور کنیم

عنصر نهایی تعریف ما از دیجیتال در مورد فرآیندهای تکنولوژیکی و سازمانی است که به یک شرکت امکان می دهد چابک و سریع باشد. این پایه از دو عنصر تشکیل شده است:ذهن مجموعه . دیجیتالی بودن به معنای استفاده از داده ها برای تصمیم گیری بهتر و سریعتر ، اختصاص تصمیم گیری به تیم های کوچکتر و توسعه روش های تکراری و سریعتر برای انجام کارها است. تفکر از این طریق نباید فقط به تعداد معدودی از عملکردها محدود شود. این باید شامل طیف وسیعی از عملکرد شرکت ها باشد ، از جمله مشارکت خلاقانه با شرکت های خارجی برای گسترش توانایی های لازم. یک مجموعه ذهن دیجیتال همکاری متقابل عملکردی را نهادینه می کند ، سلسله مراتب را مسطح می کند و محیط هایی را برای تشویق تولید ایده های جدید ایجاد می کند. مشوق ها و معیارهایی برای پشتیبانی از چنین چابکی در تصمیم گیری ایجاد شده است

پشتیبانی

09124341774

مدیریت اجرایی

09126486013

واحد فروش و مشاوره

02133200484

روابط عمومی جام ارژنگ

02136050035

واحد گرافیک

09355008180