• سئو ارزان

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه بکارگیری تکنیک های فریب موتورهای جستجو است سئو کلاه سیاه بدنبال بازدهی و ارتقای وب سایت در زمان کوتاهتر از معمول است سئو کلاه سیاه از طرف موتورهای جستجو بویژه گوگل مورد جریمه قرار میگیرد سئو کلاه سیاه ترفندهای خاصی دارد که توسط خزنده های گوگل مورد شناسایی قرار میگیرد سئو کلاه سیاه راهی نامناسب و غیر قابل قبول برای سئو کردن یک وب سایت است.

سئو کلاه سیاه عملی در برابر رهنمودهای موتور جستجو است که برای به دست آوردن رتبه بندی سایت در نتایج جستجو استفاده می شود. این روشهای غیراخلاقی برای جستجوگر حل نمی شود و اغلب به مجازات موتورهای جستجو ختم می شود. تکنیک های کلاه سیاه شامل پر کردن کلمات کلیدی ، پنهان کاری و استفاده از شبکه های پیوند خصوصی است.

حضور در نتایج جستجو برای رشد تجارت بسیار حیاتی است ، اما یک روش درست و غلط برای بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. هنر تاریک سئو کلاه سیاه روش اشتباهی است. سئو کلاه سیاه به جای حل کردن برای کاربر ، به دنبال الگوریتم های موتور جستجوی بازی است. به جای کسب حق رتبه بندی بالا در صفحات نتایج موتور جستجو ، کلاه سیاه سئو از روشهای سایه ای برای رسیدن شما به آنجا استفاده می کند. استفاده مداوم از تکنیک های جستجوگرها برای کلاه سیاه احتمالاً به حضور شما در موتورهای جستجو آسیب می رساند تا بهبود.

سئو کلاه سیاه

محتوای بی کیفیت در سئو کلاه سیاه

محتوای بی کیفیت که برای جستجوگر فاقد ارزش است نیز روشی متداول در سئو کلاه سیاه است. این شامل محتوای خراشیده شده از وب سایت دیگر یا توسط یک ربات یا یک شخص است. در یک زمان موتورهای جستجو مانند Google در تشخیص محتوای کپی شده از وب سایت های دیگر مهارت کافی نداشتند. به روزرسانی Google Panda در سال 2011 این مسئله را برطرف کرد. بسیاری از سایت ها با محتوای تکراری در رتبه بندی جستجو ضربه فوری گرفتند. از آن زمان ، گوگل در شناخت محتوای تکراری و بی کیفیت بسیار بهتر شده است.

افزودن کلمات کلیدی نامرئی به محتوای شما نیز یک کار ممنوع است. برخی از وب سایت هایی که به جستجوگر کلاه سیاه می پردازند این کار را با رنگ آمیزی متن با پس زمینه صفحه انجام می دهند. این بدان معنی است که صفحه ممکن است در نتایج جستجو برای آن کلمات کلیدی نامرئی ظاهر شود ، حتی اگر هیچ محتوای قابل مشاهده در مورد آنها در صفحه وجود نداشته باشد. هنگامی که یک کاربر بر روی نتیجه کلیک می کند و فکر می کند در مورد موضوعی است که جستجو کرده است ، هیچ محتوای مورد نظر خود را پیدا نمی کند زیرا کلمات کلیدی نامرئی هستند. اگر برای کاربر در حال حل مشکل هستید ، نیازی به پنهان کردن محتوا در وب سایت شما نخواهد بود.

"طعمه و سوئیچ" کلاه سیاه دیگری است که موتورهای جستجو را گمراه می کند. این شامل ایجاد محتوا پیرامون موضوعی است که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید. وقتی صفحه نتایج این موضوع را رتبه بندی کرد ، محتوا برای چیز دیگری عوض می شود. این یک تجربه منفی برای جستجوگران ایجاد می کند زیرا محتوایی که آنها برای دیدن دیگر کلیک نمی کنند. این شیوه ها کاربران و موتورهای جستجو را فریب می دهد و روش خوبی برای انجام سئو نیست.

نوشتن محتوای اصلی و با کیفیت بخش مهمی از سئو کلاه سفید است. نه تنها برای جلوگیری از مجازات موتورهای جستجو لازم است ، بلکه وب سایت شما را نیز متمایز می کند. ایجاد محتوای با کیفیت بالا اعتماد به نفس را در بین مخاطبان هدف ایجاد می کند و بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل می کند.

داده های ساختاری در سئو کلاه سیاه

داده های ساختاری به عنوان قطعه های غنی و طرحواره نیز شناخته می شوند. به شما امکان می دهد نحوه نمایش محتوای خود را در صفحات نتایج موتور جستجو تغییر دهید. این باعث می شود محتوای شما از رقبا متمایز شود و همچنین املاک و مستغلات بیشتری را در صفحات نتایج به شما می دهد. شما می توانید داده های ساخت یافته را به صفحه ای که پادکست ، دستور العمل ، کتاب را در میان محصولات و خدمات دیگر نشان می دهد ، اضافه کنید. بررسی نشانه گذاری طرح احتمالاً یکی از محبوب ترین انواع داده های ساخت یافته است.

SEO کلاه سیاه شامل ارائه اطلاعات نادرست در داده های ساخت یافته برای گول زدن موتورهای جستجو و کاربران است. به عنوان مثال ، شخصی که blackhat SEO را انجام می دهد ممکن است به خود پنج ستاره از یک سایت بررسی جعلی اعطا کند و داده های ساختاری اضافه کند تا در صفحات نتایج جستجو برجسته شوند. این یک روش بسیار پرخطر است زیرا موتورهای جستجو مانند Google کاربران را به گزارش سواستفاده از وب سایت ها از داده های ساخت یافته تشویق می کند.

این نباید شما را از ثبت اطلاعات دقیق و درست در صفحات وب خود منصرف کند. در حقیقت ، من به شدت توصیه می کنم داده های ساخت یافته را به روش کلاه سفید اضافه کنید. ما علامت گذاری بررسی را به صفحات محصول HubSpot اضافه کردیم و شاهد افزایش 10 درصدی کلیک روی این صفحات بودیم.

اگر اطلاعات صحیحی ارائه دهید که برای کاربران مفید باشد ، دیگر جای نگرانی نیستید. Google قوانین مربوط به افزودن داده های ساخت یافته به وب سایت شما را مستند کرده و همچنین از یک ابزار مفید برای آزمایش داده های ساخت یافته شما برخوردار است.

پرکردن کلمات کلیدی در سئو کلاه سیاه

پر کردن کلمات کلیدی
پر کردن کلمات کلیدی به معنای پر کردن محتوای شما با کلمات کلیدی بی ربط در تلاش برای دستکاری در جایی است که صفحه در صفحات نتایج جستجو قرار دارد. افزودن تغییرات متنوع از کلمات کلیدی در جایی که هیچ ارزشی ندارند ، تجربه بدی را برای کاربران ایجاد می کند. همچنین ممکن است باعث شود صفحه شما از نظر سeriesالات بی ربط رتبه بندی شود.

Google پر کردن کلمات کلیدی را به شرح زیر توضیح می دهد:

لیست شماره های تلفن بدون ارزش افزوده قابل توجه.
بلوک متن شهرها و ایالات که یک صفحه وب در تلاش است برای آنها رتبه بندی کند
تکرار کلمات یا عبارات مشابه به قدری زیاد که غیر طبیعی به نظر می رسد.
در اینجا مثالی از پر کردن کلمات کلیدی برای وب سایتی است که نرم افزار بازاریابی خارج از کشور را می فروشد:

"ما در کار فروش نرم افزار بازاریابی خارج از کشور هستیم. نرم افزار بازاریابی خارج از کشور همان چیزی است که ما می فروشیم. اگر به فکر تهیه نرم افزار بازاریابی خارج از کشور هستید با یکی از مشاوران نرم افزار بازاریابی خارج از من تماس بگیرید. "

فکر می کنم موافقت خواهید کرد ، به نظر می رسد یک رکورد شکسته است. تشخیص آن بسیار آسان است و Google قادر خواهد بود بگوید که محتوا غیر طبیعی به نظر می رسد.

شما ممکن است این شوخی را شنیده باشید که "یک نویسنده SEO در یک بار ، گریل ، میخانه ، خانه عمومی ، ایرلندی ، متصدی بار ، نوشیدنی ، آبجو ، شراب ، مشروبات الکلی ... قدم می زند." این شوخی در مورد پر کردن کلمات کلیدی است و نمونه کامل دیگری از این عمل است. کلمات همه به یکدیگر شبیه هستند ، اما هیچ ارزشی ندارند زیرا حتی یک جمله را به هم نخواهند آورد.

شما می توانید برای پیدا کردن آنچه افراد در جستجوی آن هستند تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید اما استفاده بیش از حد از این کلمات کلیدی در محتوای شما ایده خوبی نیست. به جای پر کردن محتوای خود با کلمات کلیدی بی ربط ، بر ایجاد محتوای مفید تمرکز کنید و روی موضوعات بیش از کلمات کلیدی تمرکز کنید.

پوشاندن محتوا در سئو کلاه سیاه

پوشاندن شامل نمایش یک محتوا به کاربران و محتوای متفاوت به موتورهای جستجو است. وب سایت هایی که سئو کلاه سیاه را تمرین می کنند این کار را انجام می دهند تا رتبه بندی محتوا را برای اصطلاحات مختلف به محتوای آنها بی ربط کنند. وب سایت های هرزنامه اغلب این کار را انجام می دهند تا از ربات موتور جستجو در یافتن محتوای هرزنامه ای که به کاربران ارائه می دهند ، جلوگیری کنند.

متناسب کردن محتوای شما با گروههای مختلف کاربران قابل قبول است. به عنوان مثال ، ممکن است هنگام بازدید شخصی از یک دستگاه تلفن همراه ، اندازه وب سایت خود را کوچک کنید. همچنین ممکن است زبان یک صفحه را براساس کشوری که شخصی از آن بازدید می کند تغییر دهید. ناشری مانند Forbes یا Inc ممکن است برای تأمین بودجه محتوای خود ، تبلیغاتی را که در یک صفحه نشان داده می شوند تغییر دهد. این نمونه ها کاملاً قابل قبول است. به شرطی که فقط محتوای ظاهر شده برای خزنده های موتور جستجو را تغییر ندهید.

اگرچه هیچ قانون سخت و سریعی برای تعیین اینکه چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی غیرقابل قبول است وجود ندارد ، اما بهترین توصیه من این است که از خود بپرسید ، آیا آنچه قصد دارید انجام دهید برای کاربر حل می شود؟ اگر چنین باشد ، پس قابل قبول است. شما باید با ربات های موتور جستجو که سایت شما را خزنده می کنند همانند سایر کاربران رفتار کنید.

اگر کنجکاو هستید که بدانید Google چگونه وب سایت شما را می بیند می توانید از واکشی به عنوان ابزار Google استفاده کنید و این را با آنچه کاربران می بینند مقایسه کنید.

ریدایرکت در سئو کلاه سیاه

هدایت مجدد شامل ارسال شخصی به نشانی اینترنتی متفاوت از روشی است که در ابتدا روی آن کلیک کرده است. SEO کلاه سیاه از هدایت هایی خارج از هدف مورد نظر خود استفاده می کند. در همان خطوط cloaking ، این ممکن است شامل هدایت خزنده موتور جستجو به یک صفحه و سایر کاربران به صفحه دیگری باشد.

مثال دیگر ، هدایت یک صفحه کاملاً معتبر با تعداد زیادی بک لینک به صفحه بی ربط دیگر است ، فقط به منظور تقویت موقعیت آن در نتایج جستجو. تغییر مسیر 301 اکثر اختیارات را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل می کند. این بدان معنی است که شخصی که کلاه سیاه جستجو می کند می تواند از هدایت ها فقط به منظور دستکاری نتایج جستجو استفاده کند.

تغییر مسیرها فقط باید برای هدفی که طراحی شده اند استفاده شوند. این ممکن است در صورت تغییر دامنه وب سایت یا تلفیق دو قسمت از محتوا باشد. همچنین استفاده از JavaScript برای هدایت مجدد کاربران در برخی موارد ، قابل قبول است. به عنوان مثال ، LinkedIn هنگام ورود به سیستم شما را به نمایه کامل کسی هدایت می کند ، نه اینکه هنگام ورود به سیستم نسخه عمومی نمایه کاربران را به شما نشان دهد. از طرف دیگر ، باید از هدایت های اب زیر کاه خودداری کنید. آنها دستورالعملهای موتورهای جستجو مانند Google و Yandex را نقض می کنند.

سئو فنی

وب سایت خود را با سئو فنی موثر بهبود بخشید. با انجام این حسابرسی شروع کنید.
اگر در فضای جستجو تازه وارد هستید ، هدف موتورهای جستجو مانند Google ارائه بهترین نتیجه در هنگام تکمیل جستجو توسط کسی است. آنها می خواهند افراد تجربه جستجوی عالی داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که نتایج ارائه شده شامل هرزنامه نیست. آنها این کار را به طور خودکار از طریق الگوریتم ها یا اقدامات دستی انجام می دهند که هدف آنها شناسایی و مجازات افرادی است که در سئو کلاه سیاه استفاده می کنند.

الگوریتم های موتور جستجو با گذشت زمان پیچیده تر شده اند ، به همین دلیل شما باید از سئو کلاه سیاه به هر قیمتی جلوگیری کنید. سئو کلاه سفید روش بسیار بهتری برای انجام بهینه سازی موتور جستجو است. این یک رویکرد اخلاقی تر است که از شرایط و دستورالعمل های تعیین شده توسط موتورهای جستجو پیروی می کند. SEO کلاه سفید شامل ایجاد محتوای با کیفیت و تجربه کاربری بهتر بهتر برای افرادی است که از سایت شما بازدید می کنند.

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه چیست ؟ 
سئو کلاه سیاه دستورالعمل هایی است که با قوانین وضع شده از سوی گوگل متضاد است. اجرا این تکنیک در طولانی مدت موجب حساسیت گوگل و در نتیجه پنالتی شدن سایت خواهد شد. 
این روش برخلاف ماهیت اصلی سئو سایت، موجب بهبود رتبه سایت در گوگل بر اساس الگوریتم های اخلاقی و طبیعی نخواهد شد. از این رو اجرا آن طی سال های اخیر به فراموشی سپرده شده است. هر چند که هم چنان افرادی بر این باروند که سئو کلاه سیاه نقش موثری در بهبود و حفظ رتبه های سایت خواهد داشت. 
تاثیر تکنیک های سئو کلاه سیاه در مدت زمان کوتاه قابل لمس خواهد بود. اما این تاثیر با گذشت زمان تنها جنبه منفی داشته و موجب متضرر شدن سایت خواهد شد. سئو سیاه یکی از خطرناک ترین روش های بهبود دهی سایت در موتور های جستجو گوگل محسوب می گردد. 
آیا می توان از تکنیک سئو کلاه سیاه استفاده کرد ؟
استفاده از تکنیک سئو کلاه سیاه با در نظر گرفتن فاکتور هایی هم چون پیشرفت و به روز رسانی مدام موتور ها و ربات های گوگل قطعا یک انتخاب عقلانی و هوشمندانه نیست. جذب ترافیک برای سایت به صورت غیر حرفه ای از طریق روش Black Hat Seo با جنبه هایی منفی همراه خواهد بود. 
تکنیک سئو سیاه برای سایت هم چون تکنیک های رایج سئو با افزایش رتبه سایت و حفظ رنکیگ های بالا همراه نخواهد بود. این تکنیک را می توان در دسته بندی تکنیک های غلط از منظر گوگل قرار داد. 
استفاده از تکنیک سئو سیاه یک ریسک بزرگ برای سایت شناخته می شود. افزایش ترافیک سایت با به کارگیری این تکنیک همراه با نتایجی پایدار نخواهد بود. ترفند های سئو برای فریب گوگل نمی تواند نقش موثری در افزایش رتبه سایت داشته باشد. 
سئو کلاه سیاه حتی در مواردی مانند آموزش تولید محتوا نیز ایفا نقش می نماید. به طوری که گاها می توان در تولید محتوا سایت شاهد استفاده از تکنیک Black Hat Seo به صورت مشخص و کاملا عمدی بود. 
تفکیک روش های سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید صرفا با اطلاع از جدید ترین الگوریتم های گوگل امکان پذیر خواهد بود. در صورتی که نتوان نسبت به این تفکیک اقدام نمود، قطعا انتخاب روش ها و ترفند های غیر فریبنده کمی سخت خواهد بود. 
چرا تکنیک های سئو کلاه سیاه طراحی شده اند ؟
علت طراحی سئو کلاه سیاه با توجه به محدودیت های اعمال آن در سایت قطعا یکی از ابهاماتی است که می توان شاهد آن بود. بازی دادن گوگل با استفاده از ترفند های سئو سیاه کامل ترین تعریفی است که می توان از این روش داشت. 
این تکنیک (Black Hat Seo) از جمله ترفند های ممنوعه گوگل شناخته می شود و اجرا آن به هیچ وجه موجب کسب جایگاه های برتر در گوگل طی دوره زمانی طولانی نخواهد شد. برخی از کلمات کلیدی و صفحات گوگل از جمله پرسرچ ترین موارد محسوب می گردند. 
بالا بودن تقاضا برای کسب جایگاه های برتر از جمله مهم ترین فاکتور هایی است که به موجب آن، متخصصین در برخی از موارد سعی می کنند تا این جایگاه را با استفاده از ترفند سئو کلاه سیاه به دست آورند. 
کسب رضایت کاربران در گوگل به عنوان مهم ترین عامل برای تشخیص رتبه یک سایت توسط آنالیزور های گوگل می باشد. به همین واسطه اعمال هر یک از روش های مغایر با این امر، نتیجه ای جز کاهش رتبه سایت و اختصاص جریمه های سنگین از سوی گوگل نخواهد داشت. 
تکنیک سئو کلاه سیاه در محتوا سازی نیز یکی دیگر از روش های غیر حرفه ای برای کسب رنکینگ های برتر به شمار می رود. روشی که امروزه با توجه به بروزرسانی های اعمال شده توسط گوگل به سادگی شناخته می شود ! 
تکنیک های خطرناک سئو کلاه سیاه
گوگل به عنوان یک بستر بسیار متفاوت در وب، با طراحی برخی الگوریتم ها و قواعد، کاربران را تنها در صورت رعایت این موارد مجاز به فعالیت می نماید. مهم ترین الگوریتم گوگل کسب رضایت کاربران است. 
کارشناسان پرشیانا وب در این بخش از مقاله سئو کلاه سیاه تکنیک های خطرناک این روش بهبود سایت را معرفی می نمایند. تکنیک های خطرناک سئو کلاه سیاه موجب جریمه سایت و در نتیجه کاهش بازخورد های مدنظر مدیران سایت می گردد. 
استفاده مکرر از کلمات کلیدی در محتوا تولید شده
پنهان سازی متن در صفحات سایت
نگارش مقالات تکراری در سایت با عنوان بندی های جدید
درج کامنت های اسپم
محتوا غیر یونیک و کپی
خریداری لینک برای سایت
تولید محتوا برای موتورهای جستجو ( نه برای کاربران)
لینک گرفتن از سایت های اسپم
پرش میان صفحات سایت ( Doorway page ) 
در کل هر رفتاری که غیر طبیعی باشد و برای رضایت و هدف کاربران نباشد به نوعی گول زدن موتورهای جستجومحسوب شده و جزو سئو کلاه سیاه محسوب می شود. قاعدتا هرچه این رفتار ها بیشتر و خطرناک تر باشند با جریمه های سخت تری از سوی گوگل روبرو خواهد شد. 
 
روش های سئوی کلاه سیاه
روش های سئو کلاه سیاه عامل ضربه به سایت شناخته می شوند. این ترفند ها خلاف مقررات گوگل بوده و انجام حتی یک بار آن در مقالات سایت، با نتایجی بسیار خطرناک همراه است. اما امروزه گوگل توانمندی بسیار دقیقی را برای شناخت این ترفند ها داراست. 
به کارگیری ترفند های سئو سفید یا خاکستری و جایگزین نمودن این تکنیک ها در برابر سئو سیاه اقدامی هوشمندانه برای حفظ رتبه سایت و دریافت بهترین رنکینگ ها به شمار می رود. در ادامه به 10 ترفند سئو سیاه که عامل کاهش رتبه سایت نیز می باشند، آشنا خواهیم شد. 
لینک دهی بیش از حد استاندارد در سایت
استفاده غیر متعارف از هدینگ و سرتیتر
به کارگیری مکرر کلمات کلیدی در متن
محتوا کپی شده یا غیر مرتبط
استفاده از عنوان های نامناسب
ترفند حلقه های وب برای افزایش بازدید سایت
انجام تبادل لینک میان سایت ها
طراحی ریدایرکت 301
ایجاد وبلاگ های خصوصی
فروش بک لینک و خرید آن
سئو منفی در سایت همانطور که از نامش پیداست، هیچ نتیجه مطلوبی را به همراه نخواهد داشت. متخصصین حوزه سئو بر این باورند که بهتر است تا هیچ فردی الگوریتم ها و ترفند های سئو سیاه را آموزش نبیند. 
چرا که به واسطه عدم آموزش دهی، می توان شاهد پیاده سازی تکنیک های کاملا اصولی سئو در سایت و در نتیجه رنکینگ های بالا صفحات در گوگل بود. عدم تعیین مرزی شفاف میان سئو سیاه و سفید از جمله ابهاماتی است که می توان شاهد آن بود.

سئو کردن چگونه است

سئو کردن چگونه است؟

برای اینکه روند انجام سئو را بشناسیم، ابتدا لازم است کمی درباره نحوه کار موتورهای جستجو بدانیم. 

پیش از پیدایش موتورهای جستجو،‌ هر کس میخواست اطلاعاتی را در وب پیدا کند، باید آدرس سایتی که اطلاعات مورد نظر در آن بود را از قبل بداند. با بزرگ تر شدن اینترنت و گسترش وب و افزایش تعداد وبسایت ها، عملا درصد بسیار بالایی از وبسایت ها کاملا ناشناخته می ماندند، حتی اگر اطلاعات بسیار نابی در آنها بود. 

ظهور موتورهای جستجو

برای حل این مشکل موتورهای جستجو به وجود آمدند. موتورهای جستجو با کمک ربات‌هایی تمام سطح وب را اسکن کرده و آن را شاخص گذاری می‌کردند،‌ یعنی صفحات وب را بر اساس کلماتی که در آن‌ها استفاده شده بود، شماره‌گذاری و نشانه‌گذاری می‌کردند.با این کار وقتی کلمه‌ای در موتورهای جستجو سرچ می‌شد، آن‌ها صفحات مرتبط با کلمه‌ی جستجو شده را پیدا کرده و به کاربر نمایش می‌داند. حال هر چقدر آن کلمه، در صفحه بیشتر استفاده شده بود،‌ آن صفحه رتبه بهتری هم می‌گرفت. 

سوء استفاده از ساده بودن موتورهای جستجو

همان‌طور که گفتیم در ابتدا تعداد کلمه در صفحه مهم‌ترین ملاک موتورهای جستجو برای رتبه دهی به سایت‌ها بود. همان‌طور که می‌توان حدس زد، 

سو استفاده های بسیاری از این موضوع شد و عملاً مدیران وب‌سایت ها برای بالا بردن سایتشان در گوگل به کاری جز تکرار کلمه احتیاج نداشتند و به این ترتیب سطح وب پر از سایت هایی شد که تنهای محتوایشان تکرار یک کلمه بود. 

هوشمند شدن موتورهای جستجو به خصوص گوگل

پس از آن گوگل و موتور جستجوهای دیگر با بهبود الگوریتم و استفاده از هوش مصنوعی ملاک‌های بسیار بیشتری را برای رتبه دهی به سایت‌ها در نظر گرفتند که در ادامه به برخی از این ملاک‌ها،‌ خواهیم پرداخت. اما وقت آن است که به پاسخ سؤال اصلی بپردازیم؛

سئو کردن یعنی چه؟ 

سئو کردن تلاش در جهت مطابق کردن وب‌سایت با ملاک‌های موتورهای جستجو است. 

در حقیقت در عمل سئو (SEO)، ابتدا ملاک‌های موتور جستجو شناسایی می‌شود و سپس تلاش می‌گردد وب‌سایت هر چه بیشتر با این ملاک‌ها مطابقت داشته باشد. 

چرا سئو مهم است؟

در یک جمله، زیرا سئو پول‌ساز است؛‌ برای درک این موضوع به یک مثال توجه کنید:‌ 

فرض کنید شما یک فروشگاه لوازم ورزشی دارید و می‌خواهید برای افزایش فروش دست به انجام تبلیغات بزنید. برای این کار چند گزینه پیش روی شما قرار دارد، می‌توانید در روزنامه‌ها و مجلات تبلیغ چاپ کنید یا اینکه در رادیو و تلویزیون و حتی شبکه‌های اجتماعی ویدئوهای تبلیغاتی پخش کنید. تمام این روش‌ها ثابت‌شده و اثربخش هستند. اما اگر سایت شما سئو شده باشد نتیجه‌ای به مراتب بیشتر و سودآورتر خواهید گرفت. 

وقتی شما به انجام تبلیغات در روزنامه،‌ تلویزیون و … می‌پردازید،‌ پیام تبلیغاتی خود را به سطح وسیعی از مخاطب‌های گوناگون می‌رسانید که اکثر آن‌ها هیچ احتیاجی به لوازم ورزشی ندارند و عملاً درصد بسیار بالایی از پولی که خرج تبلیغات کرده‌اید، هیچ نتیجه و سودی به شما نمی‌رساند. 

اما فرض کنید کسی بخواهد لوازم ورزشی بخرد،‌ با سرچ کردن یک کلمه مثل “ساک ورزشی ”در گوگل به دنبال محصول مورد نظرش می‌گردد. اگر شما در این کلمه در صفحه نتایج گوگل رتبه بالایی داشته باشید،‌ او وارد سایت شما شده و از شما خرید خواهد کرد. در این روش تمام کسانی که وارد سایت شما می‌شوند مشتری بالقوه شما هستند و اگر سایتتان طراحی خوبی داشته باشد، اکثر آن‌ها به مشتریان شما تبدیل خواهند شد. 

مزیت‌های سئو چیست؟

قطعا تا همینجا متوجه شدید که سئو چه علم مفید و موثری برای کسب و کارهاست.در اینجا تعدادی از مزایای مهم سئو را با هم مرور می کنیم: 

سئو باعث افزایش بازدید از سایت می‌شود.

باعث برند شدن و بالا رفتن اعتبار وب‌سایت می‌شود.

باعث فروش بیشتر و در نتیجه کسب سود می‌شود.

اغلب کاربران موتورهای جستجو تنها روی یکی از 5 نتیجه اول از صفحه نتایج کلیک می‌کنند؛ بنابراین اگر برای مطالب خود به دنبال خواننده هستید یا برای فروشگاه خود به مشتری نیاز دارید، ناچارید که در رتبه‌های بالای نتایج جستجو باشید.

سئو تنها برای سازگاری با موتورهای جستجو نیست، بلکه یک سئوی خوب موجب بهبود تجربه کاربری و کاربرد بیشتر یک وب‌سایت می‌شود.

سئو برای دیده شدن وب‌سایت شما در شبکه‌های اجتماعی مفید است. نزدیک به سه میلیارد نفر از مردم جهان حداقل در یکی از شبکه‌های اجتماعی حضور دارند. محتوای شما اگر در نتایج جستجو جایگاه مناسبی داشته باشد و کاربر آن را انتخاب کند، به‌احتمال زیاد در یکی از شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توییتر به اشتراک گذاشته می‌شود و این اشتراک به معنای یک لینک مفید برای بهبود رتبه وب‌سایت شماست.

سئو ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به دیگر روش‌های بازاریابی دارد.

هزینه‌ای که برای سئو می‌شود،‌ چندین برابر بازگشت سرمایه در پی خواهد داشت

خب حالا که روند انجام سئو و اهمیت آن را شناختیم، کمی جزئی‌تر راجع به آن صحبت می‌کنیم :‌ 

مهم‌ترین پارامترهای موتورهای جستجو برای رتبه دهی به سایت‌ها

کمی قبل‌تر راجع به تکرار کلمه در متن به عنوان اولین ملاک موتورهای جستجو صحبت کردیم. این مسئله هنور هم بسیار مهم است اما ملاک های فراوان دیگری نیز اهمیت پیدا کرده‌اند. دو مورد از مهم‌ترین این ملاک‌ها را بررسی می‌کنیم:‌ 

محتوا

گوگل و بسیاری دیگر از موتورهای جستجو عاشق محتوا هستند. هر چه تولید محتوا در سایت بهتر و باکیفیت‌تر انجام شود‌،‌ سایت رتبه بهتری نیز خواهد گرفت. از انواع محتوا می‌توان به متن، ویدئو، عکس و … اشاره کرد. 

با توجه به اطلاعیه های اخیر گوگل می توان متوجه شد که محتوای چند رسانه ای نسبت به گذشته جذاب تر و مهم تر شده ، علت اصلی این اتفاق هم این است که پادکست ها و ویدئوها باعث ماندگاری بیشت کاربر در سایت می شوند. 

لینک

گوگل برای سنجش اعتبار وب‌سایت ها، لینک هایی که به آن سایت داده شده است را بررسی می‌کند. هر چه لینک‌ها از وب‌سایت‌های باکیفیت‌تر و با تعداد بیشتری باشند، رتبه سایت بهتر خواهد بود. 

اما لینک ها یکی از مهم ترین معظلات گوگل هم هستند. اغلب سئو کارها و صاحبین وبسایت ها با ایجاد لینک های مصنوعی و کم اعتبار سعی در گمراه کردن گوگل دارند که همین موضوع باعث به وجود آمدن جریمه های در خصوص آن ها از جمله پنالتی شدن وبسایت های متخلف شد.

الگوریتم سئو کلاه سیاه

بهینه سازی موتور جستجو از زمان آغاز به کار اولین موتورهای جستجو در اواسط دهه 90 آغاز شده است. الگوریتم های موتور جستجو در مقایسه با الگوریتم های امروزی استخوان های کاملاً برهنه ای بودند و بسیاری از دارندگان وب سایت ها با استفاده از تکنیک های مختلف توانستند از آنها بهره ببرند و سایت خود را برای کلمات کلیدی رقابتی تر کنند. این تکنیک ها اکنون به عنوان دستکاری در نظر گرفته می شوند و از آنها به عنوان تکنیک های سئو کلاه سیاه یاد می شود.
ما هرگز استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه را توصیه نمی کنیم ، زیرا این تاکتیک ها به جای کمک به وب سایت شما ، فقط صدمه می زنند. با این کار ، اجازه دهید برخی از این تکنیک های کلاه سیاه را برای شما پر کنیم تا بتوانید از درج آنها به عنوان بخشی از استراتژی سئو خود جلوگیری کنید.

سئو کلاه سیاه - پر کردن کلمات کلیدی

این روش شامل استفاده از یک کلمه کلیدی خاص چندین بار در طول محتوای یک وب سایت است و کلمات کلیدی مورد استفاده ممکن است به موضوع اطلاعات ارائه شده مربوط باشد یا نباشد. برای دارندگان وب سایت ، این رفتار اعتبار ، اصالت و استفاده از خریداران احتمالی یا مشتریانی را که ممکن است صفحه وب را به عنوان کلاهبرداری یا سوال برانگیز و غیرقابل اعتماد ببینند از بین می برد.

سئو کلاه سیاه - متن نامرئی

قرار گرفتن در رتبه برتر یک موتور جستجو سال ها پیش به قدری محبوب بود که دارندگان وب سایت برای ایجاد آن هر کاری انجام می دادند مانند ایجاد متن های پیوند ناپذیر در وب سایت های خود. هدف متن نامرئی برای جلب نظر در طراحی سیستم موتور جستجو از طریق پیوندهای پیام کوتاه سفید روی زمینه سفید ایجاد شده است. این پیوندها برای بازدیدکنندگان کاربر نهایی غیرقابل مشاهده بوده و به رتبه بندی صفحات وب کمک می کند.

تفاوت بین سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید

سئو کلاه سیاه: سئو کلاه سیاه به مجموعه روشهایی گفته می شود که برای افزایش رتبه سایت یا صفحه در موتورهای جستجو از طریق ابزارهایی که شرایط خدمات موتورهای جستجو را نقض می کنند استفاده می شود. اصطلاح "کلاه سیاه" در فیلم های غربی ایجاد شده است تا "افراد بد" را از "افراد خوب" که کلاه سفید به سر می گذارند متمایز کند اخیراً ، معمولاً برای توصیف هکرهای رایانه ای ، سازندگان ویروس و کسانی که کارهای غیراخلاقی با رایانه انجام می دهند ، استفاده می شود.

به عنوان مثال: اتوماسیون محتوا ، صفحات درب منزل ، متن یا پیوندهای پنهان ، پر کردن کلمات کلیدی ، گزارش یک رقیب یا سئو منفی و غیره.

سئو سفید کلاه: سئو کلاه سفید ) به این معنی است که ضمن بهبود یکپارچگی وب سایت شما و ماندن در شرایط خدمات موتورهای جستجو ، از نظر خدمات در موتورهای جستجو برای بهبود رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجوی سایت کار می کند.

به عنوان مثال: ارائه محتوا و خدمات با کیفیت ، زمان بارگذاری سریع سایت و دوستی با موبایل ، استفاده از توصیف متن ، دارای برچسب های متا غنی از کلمات کلیدی ، پیمایش آسان سایت و غیره.

سئو کلاه سیاه - رویکرد غیراخلاقی برای دستیابی به یک رتبه وب سایت بالا

سئو کلاه سیاه برای توصیف ترکیبی از ترفندها و حیله ها توسط افرادی که به دنبال جلب توجه موتورهای جستجو هستند استفاده می شود تا وب سایت آنها بتواند جایگاه شماره یک را در لیست موتور جستجو قرار دهد. این متد متشکل از روشهایی است که قابل مقایسه با ایده کدهای تقلبی است که برای برنده شدن در بازیهای ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرد ، مگر اینکه شخصی گرفتار شود مجازات شدیدی می بیند

نوع کاربرانی که معمولاً به سئو کلاه سیاه متوسل می شوند ، هکرهای رایانه ای یا سازندگان ویروس هستند. و این نوع افراد یا این نوع رفتارها مورد تایید بسیاری نیست

برخی از بسیاری از روشهای غیراخلاقی سئو مورد استفاده قرار می گیرند

پر کردن کلمات کلیدی

متن نامرئی

طرح های پیوند

کپی کردن مطالب با نام مستعار سرقت ادبی

ریدایرکت های اب زیر کاه

سئو کلاه سیاه

تکنیک های متداول سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه - تغییر مسیرهای اب زیر کاه

ریدایرکت های مخفیانه از توضیحات صفحه وب جعلی تشکیل شده است. هنگامی که کاربر کلمه کلیدی را جستجو می کند ، به اطلاعات ارائه شده توسط موتور جستجو اعتماد می کند تا تعیین کند که از چه صفحه وب بازدید کند. اکنون اگر یک مالک وب سایت اطلاعات غلطی را برای بدست آوردن کلیک و بازدیدکننده فراهم کند ، یک بازدید کننده گول می خورد که فکر می کند یک صفحه وب معتبر پیدا کرده است. این امر به نوبه خود رابطه ناخوشایندی را بین موتور جستجو و مشتریان آن ایجاد می کند ، بنابراین می توانید تصور کنید که مجازات های احتمالی برای یک شخص در وب سایت آنها چیست. 

تمام این تکنیک های مختلف سئو کلاه سیاه که در بالا ذکر شد در بسیاری از سیستم عامل های موتور جستجو قابل قبول نیست و بیشتر افرادی که از آن استفاده می کنند افرادی هستند که به دنبال بازده بالا در مدل کسب و کار خود هستند. زیرا ، به واقع ، همه آنها منجر به مجازاتی می شوند ، مانند ممنوع شدن یا از دست دادن فروش ، اعتبار و صداقت. 

در نهایت ، هیچ روش موفقیت آمیز طولانی مدت کلاه سیاه وجود ندارد که یک صفحه وب را برای مدت طولانی در رتبه برتر موتور جستجو نگه دارد. تنها مزیت در اینجا استفاده از آن به معنای بازاریابی یا تبلیغات است ، زیرا به محض اینکه وب سایت به سطح بالاتری برسد ، به احتمال زیاد سریعتر مورد بررسی قرار می گیرد و برای هرگونه مجازات مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. بنابراین ، مگر اینکه یک مالک وب سایت سعی در تبلیغ سریع چیزی داشته باشد ، توصیه نمی شود که هر یک از این تکنیک های ذکر شده را امتحان کنید

تکنیک های متداول سئو کلاه سیاه

همانطور که قبلاً ذکر شد ، در روزهای اولیه بهینه سازی موتور جستجو ، تعدادی از تاکتیک هایی وجود داشت که دارندگان وب سایت می توانستند برای به دست آوردن رتبه بندی وب سایت خود برای کلمات کلیدی بسیار رقابتی ، اقدام کنند. از آنجا که الگوریتم های موتور جستجو پیچیده تر شده اند ، بسیاری از این تکنیک ها جریمه شده اند و در واقع می توانند باعث از بین رفتن فهرست بندی وب سایت یا از دست دادن رتبه بندی شوند. برخی از این روشهای سئو کلاه سیاه که باید از آنها اجتناب کنید عبارتند از: 

استفاده از کلمات کلیدی غیر مرتبط: استفاده از کلمات کلیدی برای به درستی رتبه بندی وب سایت شما مهم است. با این حال ، استفاده از کلمات کلیدی غیرمرتبط با آنچه در وب سایت یا محتوای یک صفحه مشخص است باعث مجازات شدن وب سایت شما خواهد شد.

پر کردن کلمات کلیدی: تراکم کلمات کلیدی نیز مهم است و استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی شما می تواند باعث جریمه سایت شما شود. یافتن چگالی مطلوب کلمات کلیدی ممکن است مشکل باشد زیرا اگر از آن کم استفاده کنید ، احتمالاً توسط موتورهای جستجو قابل برداشت نخواهد بود. تراکم کلمات کلیدی بین 0.5٪ تا 2٪ معیار خوبی است.

استفاده از مزرعه لینک: در روزهای ابتدایی موتورهای جستجو ، نمونه لینک اصلی وب سایت شاخص اصلی رتبه بندی بود. هرچه تعداد وبلاگ های بک لینک بیشتر باشد ، از نظر کلمات کلیدی رتبه بالاتری پیدا می کنند. صاحبان وب سایت ها از سایت های هرزنامه ، معروف به لینک مزارع ، بک لینک می گیرند و معمولاً مجبورند هزینه این پیوندها را پرداخت کنند. پیوندهای موجود در مزرعه های لینک دهنده اکنون به وب سایت و رتبه بندی شما آسیب می رساند ، بنابراین باید از آنها رد شود.

محتوای تکراری: یکی دیگر از تکنیک های سئو کلاه سیاه که به راحتی می توان از آن جلوگیری کرد ، استفاده از محتوای وب سایت دیگری به صورت خودکار است. این به عنوان محتوای تکراری شناخته می شود و موتورهای جستجو برای پاداش دادن به محتوای منحصر به فرد و مجازات کردن محتوای تکراری اقداماتی انجام داده اند. با نوشتن محتوا برای سایت خود ، به راحتی می توانید از این امر جلوگیری کنید. مطمئناً ، شما مجبور نیستید زیاد درباره محتوای مشابه در سایت خود نگران باشید.

اگرچه نیاز به استفاده از برچسب متعارف دارید

بسیاری فکر می کنند که این می تواند با از بین بردن اعتبار یک نام تجاری بزرگتر ، به بهبود بازدید آنها کمک کند ، با این حال ، سایت شما به احتمال زیاد فهرست نمی شود. بعلاوه ، هر بازدید کننده ای که از طریق آدرس اشتباه املایی در سایت شما قرار بگیرد ، به سادگی گزاف گویی کرده و مقصد مورد نظر را پیدا می کند.

سئو کلاه سیاه

مجازات های سئو کلاه سیاه

مجازات های سئو کلاه سیاه

همانطور که قبلاً ذکر شد ، اگر در هر روش سئو کلاه سیاه مشارکت داشته باشید ، وب سایت شما توسط موتورهای جستجو مجازات می شود. از آنجا که موتورهای جستجو پیچیده تر شده اند ، آنها جریمه سایت ها را شروع کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که مناسب ترین وب سایت ها را برای هر کلمه کلیدی ارائه می دهند ، همچنین به عنوان یک جستجوی جستجو شناخته می شود. اگر یک موتور جستجو بخاطر راضی نگه داشتن کاربران جستجوی خود از روندها عقب بماند ، سهم بازار آنها ممکن است کاهش یابد زیرا کاربران به موتور جستجوی دیگری می روند تا آنچه را که می خواهند پیدا کنند.

به همین دلیل موتورهای جستجو به طور مداوم الگوریتم های خود را به روز می کنند و آنها به مردم اطلاع می دهند تا دارندگان وب سایت به مشارکت در این روش ها ادامه ندهند. در حقیقت ، گوگل ، پرکاربردترین موتور جستجوی جهان ، به محض اینکه یک بروزرسانی جدید و مهم الگوریتم را اجرا کرد ، به همه افراد هشدار می دهد

سئو کلاه سیاه چیست؟

به عنوان یک صاحب مشاغل یا مدیر بازاریابی ، یک صفحه کامل دارید. به روز بودن در مورد تکنیک های همیشه در حال پیشرفت سئو و به روزرسانی های الگوریتم گوگل بسیار دشوار است. به همین دلیل شما یک آژانس بازاریابی دیجیتال استخدام کردید. اما همه آژانس ها برابر نیستند. برخی از آنها برای بهبود رتبه بندی وب سایت از تکنیک های منسوخ و نامعتبر استفاده می کنند ، که به روش سئو کلاه سیاه معروف است. ضروری است که شما این پرچم های قرمز را تشخیص دهید

سئو کلاه سیاه و ایجاد لینک هر عملی است که مغایر با دستورالعمل های موتور جستجو است. در تلاش برای "بازی" کردن سیستم و ضرب و شتم الگوریتم های موتور جستجو ، پزشکان به روشهایی از جمله پر کردن کلمات کلیدی (پنهان کردن) ، لینک پرداخت شده ، کیفیت پایین محتوای (محتوای صفحه سرقت شده یا خراشیده شده) و نظرات وبلاگ هرزنامه متوسل می شوند. 

چرا پرهیز از سئو کلاه سیاه مهم است؟

در نگاه اول ، قول سئو کلاهبرداران کلاه سیاه وسوسه انگیز است. با این حال ، این میانبرها می توانند نتیجه معکوس داشته و داشته باشند. در طولانی مدت ، این تکنیک ها بی نتیجه و هدر رفتن پول هستند. از همه مهمتر ، این تکنیک ها می توانند شما را در خانه نگهداری گوگل قرار دهند و مجازات های شدیدی را به دنبال خواهد داشت ، در نتیجه افت شدید رتبه بندی و تبدیل کمتر برای مشاغل شما منجر می شود. 

بنابراین ، آیا سئو کلاه سیاه غیرقانونی است؟ مگر اینکه شامل انجام کاری خلاف قانون شود. با این حال ، در موتورهای جستجو اخم کرده است. در سناریوهای شدید ، گوگل کل حضور جستجوی شما را حذف خواهد کرد و این امکان را برای مشتریان پیدا می کند که شما را از طریق جستجو پیدا کنند.

برای اطمینان از اینکه استراتژی سئو شما مخفیانه به شما آسیب نمی رساند ، بهترین روشهای ذکر شده در این راهنما را دنبال کنید. ما ابتدا به شما نشان خواهیم داد که چگونه لینک های وب سایت شرکت شما را بررسی کنید و سپس پرچم های قرمز متداولی را که می تواند نگرانی ها را درباره تاکتیک های سئو شرکت شما ایجاد کند ، شرح خواهیم داد.

سئو کلاه سیاه

اقدامات سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه به مجموعه اقداماتی گفته می شود که بر خلاف قوانین موتورهای جستجو بوده و در عین حال ممکن است که موجب افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو گردند این روش های غیر مجاز، شاید در کوتاه مدت اثربخش باشند، اما نهایتا در دراز مدت موجب جریمه شدن سایت از طرف موتورهای جستجو می گردند. برخی از تکنیک های سئو کلاه سیاه عبارتند از: استفاده بی رویه از کلمات کلیدی، مخفی کاری و ایجاد شبکه های گسترده بک لینک.

به منظور ارزیابی اینکه آیا استراتژی سئو شما اخلاقی است یا خیر ، مهم است که ابتدا بفهمید که هر فرم سئو شامل چه مواردی است. سئو کلاه سیاه استفاده از تکنیک های دستکاری برای افزایش قابلیت مشاهده یا رتبه بندی یک صفحه وب در نتایج جستجو است. تکنیک های کلاه سیاه نه تنها در بهینه سازی محتوا برای مخاطبان انسانی موفق نیستند ، بلکه دستورالعمل های موتور جستجوی گوگل را نیز نقض می کنند. این شکل از بهینه سازی موتور جستجو می تواند برای اعتبار شما به عنوان یک کسب و کار یا ایجاد محتوا بسیار مخرب باشد.

کپی سئو کلاه سیاه

گوگل روشهایی مانند پر کردن کلمات کلیدی ، متن نامرئی ، صفحات درب ورودی ، کلمات کلیدی غیرمرتبط ، تعویض صفحه ، دستکاری لینک و مزارع پیوند را نام برد ، همه از نظر گوگل غیراخلاقی تشخیص داده شده است. این استراتژی ها به طور غیرقانونی نتایج موتور جستجو را کج می کنند و توانایی موتور را در ارائه محتوایی که بیشترین ارزش را برای شخص جستجوگر دارد ، مهار می کنند.

نمونه هایی از سئو کلاه سیاه

در حالی که یک استراتژی کلاه سیاه توانایی تولید سریع نتایج را دارد ، نتایج طولانی مدت بسیار بیشتر از رضایت کوتاه مدت است. از منظر رتبه بندی ، تکنیک های کلاه سیاه به بازدید و اعتبار طولانی مدت وب سایت شما آسیب می رساند ، در واقع دید شما را با گذشت زمان تهدید می کند. در بدترین حالت ، ممکن است در واقع مجازات شوید یا به طور کامل از موتورهای جستجو منع شوید. زیان آورترین اثر سئو کلاه سیاه ، با این حال ، مسلماً درک از کسب و کار شما برای مشتریان شما است. استفاده از تاکتیک های ناخواسته برای هدایت آنها به وب سایت منجر به از بین رفتن اعتماد بین برند و مشتریان می شود و نه تنها به رتبه بندی بلکه به فروش شما آسیب می رساند.

سئو کلاه سفید چیست؟

از طرف دیگر ، سئو کلاه سفید استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو است که مخاطبان انسانی را در ذهن خود دارند. به جای دستکاری در موتور جستجو ، تکنیک های سئو کلاه سفید با موتور جستجو کار می کنند تا احتمال پاسخگویی به محتوای شما در نیاز کاربر نهایی را بهبود بخشند.

تعریف سئو کلاه سفید

با ایجاد محتوای با کیفیت بالا با استفاده از استراتژی های کلاه سفید مانند تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ، پیوند دادن و نوشتن برای مخاطبان انسانی ، با گذشت زمان صفحات وب شما رتبه بندی ارگانیک ایجاد می کنند. مأموریت گوگل ارائه نتایج مفید به کاربران خود است و تعهد شما به پیروی از قوانین و خط مشی های آنها مزایای طولانی مدت برای وب سایت شما خواهد داشت. نه تنها در وب اعتبار و اقتدار ایجاد خواهید کرد ، بلکه محتوای شما همچنان بازدید خوبی ایجاد می کند و به وب سایت شما نیز منجر می شود.

پنج استراتژی اثبات شده سئوکلاه سفید که امروز می توانید استفاده کنید.

اکنون که فواید استفاده از سئو کلاه سفید را فهمیدید ، ممکن است از خود بپرسید که این امر در عمل به نظر می رسد. برای کمک به شما در ساختن بهترین محتوای ممکن ، ما پنج روش برتر کلاه سفید را تحقیق و گردآوری کرده ایم.  

یک. محتوای با کیفیت ایجاد کنید

جای تعجب نیست که بهترین راه برای رتبه بندی سوالاتی که بازار هدف شما می پرسد ، ارائه بهترین پاسخ ممکن به این سوالات است. این نه تنها به معنای وقت گذاشتن برای نوشتن محتوای با کیفیت است ، بلکه همچنین اختصاص دادن زمان برای بررسی نحوه سازماندهی محتوای شماست. با ایجاد تعادل مناسب بین سرصفحه ها ، نسبت متن به تصاویر ، فضای سفید و کیفیت رسانه ، نه تنها زمان کاربران در صفحه خود را افزایش می دهید ، بلکه میزان ترافیکی را که به آن می پردازید افزایش می دهید. 

دو. پیوند داخلی و خارجی

پیوند ابزاری مهم در ایجاد ارتباط مناسب با محتوای شما در وب است. از طریق پیوند داخلی با کلمات کلیدی که قبلاً محتوای با کیفیتی برای آنها ایجاد کرده اید ، می توانید از سفر خواننده در یادگیری بیشتر درباره موضوعاتی که در آنها متخصص هستید پشتیبانی کنید - افزایش زمان صرف شده در وب سایت شما. با هر پیوند خارجی به محتوای مشابه و مرتبط در وب ، شما می توانید انجمن هایی ایجاد کنید که موتورهای جستجو هنگام تولید نتایج در نظر بگیرند. به عنوان مثال ، اگر در مورد ساخت خانه می نویسید و می خواهید به انجمن خانه ساز کانادایی پیوند دهید ، در حال ایجاد انجمنی با یک رهبر صنعت هستید که قبلاً در وب اقتدار ایجاد کرده است. 

قدرت پیوند دادن فراتر از محتوای خود شما است. آنچه حتی از پیوندهای داخلی یا خارجی خودتان بسیار قدرتمندتر است ، تعداد دفعاتی است که سایر صفحات وب معتبر به محتوای شما خود پیوند می دهند. هر یک از این "بک لینک ها" اساساً برای محتوای شما رای اعتماد است و به موتورهای جستجو می گوید آنچه که به اشتراک می گذارید ارزش خواندن دارد. مطمئن نیستید که چگونه سایر صفحات وب را علاقه مند کنید؟ ابتدا به سادگی به صفحات وب با محتوایی مشابه محتوای خود دسترسی پیدا کنید و از آنها بخواهید که در صورت امکان به شما پیوند دهند.

سه. سئو سایت

اگرچه اغلب به کلمات موجود در صفحه وب شما خلاصه می شود ، موتورهای جستجو بیشتر از متن بدن شما به آن نگاه می کنند. برای بهینه سازی کامل صفحات خود در وب ، حتماً کلمه کلیدی خود را در سرصفحه ها ، توضیحات متا ، آدرس و حتی تصاویر قرار دهید. هر یک از این مولفه های سئو در صفحه بازی می کند.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی