سئو عالی راهی مطمئن بسوی گوگل

سئو عالی یعنی رعایت کردن تمام الگوریتم های موتورهای جستجو برای کسب یک رتبه خوب در صدر صفحات تمامی جستجوگران بویژه صفحه اول گوگل که میتواند یک سکوی پرتاب مطمئن و قوی برای رشد و رونق کسب و کار شما باشد.
سئو عالی دارای تکنیک ها و راهکارهایی است که انجام آن میتواند بسیار کارساز باشد یکی از اصلیترین راهکارهای سئو عالی ایجاد محتوای بکر و ناب و کاربر پسند است آنچه که تمام موتورهای جستجو بویژه گوگل بر آن تاکید دارند این است که کاربر با ورود به سایت شما موفق به کسب اطلاعات و تجربه جدیدی شود که اصطلاحا بدان افزایش تجربه کاربر گویند.
دومین حرکت سئو عالی بکار گیری کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت شماست بدین معنی که اگر مثلا سایت شما در رابطه با تولید لباس ایجاد شده باید کلیدواژه های نیز مرتبط باشد مانند فروشنده یا فروش یا فروشگاه لباس مردانه یا زنانه که این باعث راهنمایی کاربران میگردد.
سئو عالی میتواند وب سایت شما را بصورت دائمی و بدون پرداخت هزینه گزاف در صفحه اول گوگل ماندگار نماید بنابر این باید با تکنیک های بهینه سازی وب بیشتر آشنا شویم.

سئو عالی

سئو عالی الگوی موفقیت در گوگل

سئو عالی یعنی مطمئن ترین راه رسیدن به صفحه اول با تکیه بر الگوریتم ها و قوانین بهینه سازی موتورهای جستجو که به seo معروف شده است . آیا می دانید بیش از 130 تریلیون صفحه وب توسط گوگل نمایه سازی شده است؟ بیشتر آنها را نمی بینید زیرا به درستی بهینه نشده اند. این رقابت چنان شدید است که اگر برنامه بهینه سازی موتور جستجو (سئو) را در برنامه خود نداشته باشید ، سایت شما در پشت نتایج جستجو دفن می شود. شما می دانید که برای مدیریت بازاریابی خود باید یک شرکت سئو پیدا کنید ، اما مطمئن نیستید که چگونه یک شرکت را انتخاب کنید. بدانید چه چیزی باعث ایجاد یک شرکت بزرگ جستجوگرها می شود تا بتوانید تصمیم خود را بگیرید و به کار خود بپردازید و در صفوف خود قرار بگیرید.  راه قرار گرفتن در فهرست 10 لینک برتر صفحه اول گوگل یک سئو عالی مبتنی بر رعایت اصول بهینه سازی است.

چرا سایت خود را سئو کنیم

چرا سایت خود را سئو کنیم؟ شما اگر در کار خود بهترین باشید اما دیده نشوید، کسی از خدمات و حرفه شما استفاده نخواهد کرد. یکی از بهترین تریبون ها برای دیده شدن اینترنت است که در صدر آنها گوگل قرار دارد. اگر قصد دارید توسط گوگل به جستجوکننده ها معرفی شوید باید به سراغ بهینه سازی سایت بروید. در زیر نموداری از سایت هایی را ملاحظه می کنید که می توانند بیشترین ترافیک را برای وب سایت ها ایجاد کنند. 
در خصوص سئو، باید به این نکته توجه ویژه داشت که انجام سلسله کارهایی که در قالب بهینه سازی یک سایت صورت می گیرد بسیار زمان بر است. معمولا انجام سئوی یک سایت بین یک تا چهار ماه زمان می برد و برای دیدن نتیجه شما باید چهار تا هشت ماه منتظر باشید. این زمان برای سئو، یک زمان ایده آل برای سئوی واقعی است. 
تعامل مهمترین مسئله در سایت و سئو است. سایتی که قابلیت تعامل بیشتری با کاربران داشته باشد امکان نمایش بیشتری در صدر نتایج جستجو دارد. برای این منظور کارشناسان سئو همیشه به دنبال راهکارهایی برای افزایش تعامل کاربران در سایت هستند، چون این مسئله در حال حاضر یکی از مهمترین فاکتورهای بهینه سازی سایت محسوب می شود.

چگونه سئو عالی کنیم

سئو یا همان بهینه سازی سایت هنر استفاده از الگوریتم های موتورهای جستجو به منظور نمایش سایت در صدر نتایج است. این کوتاه ترین تعریفی بود که می توان از این علم ارائه داد. هر کس که به اینترنت دسترسی داشته باشد خدمات یا محصولات خود را در گوگل جستجو می کند و از اولین وب سایتها برای برطرف سازی نیاز خود استفاده می کند.

البته شایان ذکر است که سئو دیگر آن چیزی نیست که در ذهن می پروارانید! الگورتیم های گوگل بشدت باهوش شدند و این الگوریتم ها تمام سعی خود را می کنند تا بهترین نتایج را به کاربران نشان دهند. در این بین سئوکاران زیادی هستند که با راهکارهای فیک سعی دارند جایگاه بهتری برای وب سایت فراهم آورند. این سئوکاران بسیار تازه کار هستند، چون یک سئوکار حرفه ای می داند که دیگر نمی شود گوگل را گول زد!

شناخت کامل علم بهینه سازی سایت می تواند شما را به جایگاه بهتری از قبل برساند، بشرطی که بدانید با توجه به شرایط حال باید چه کارهایی را انجام دهید. در این مطلب قصد داریم به تعریف جامعی از سئو بپردازیم و بگوییم که چطور می توان با توجه به الگوریتم های جدید گوگل در صدر نتایج گوگل دیده شویم.

شما برای اینکه بتوانید وبسایتی در صدر نتایج جستجو با عبارات کلیدی مد نظر داشته باشید مجبور هستید سایت خود را دست خوش تغییرات بسیاری کنید. سئوی سایت همان چیزی است که بدان نیاز دارید اما قبل از آنکه بدانید باید چه کارهایی را روی سایت خود انجام دهید بهتر است در خصوص سئو و نحوه عملکرد موتورهای جستجو بیشتر بدانید.

سئو چیست

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم. 
مهمترین سوالی که کاربران از خود میپرسند آن است که تعریف دقیق سئو چیست. سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

سئو عالی

بازاریابی اینترنتی ابزارهای گوناگونی دارد ، شبکه های اجتماعی، طراحی سایت و اپلیکیشن ،ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات آنلاین، چت روم ها ، بازاریابی از طریق موتورهای جستجو .بازاریابی محتوایی از این دسته می باشند.سئو(Search Engine Optimization) بهترین ابزار برای بازاریابی اینترنتی شناخته می شود که بر خلاف سایر روش ها که در زمان استفاده مداوم ارزشمند هستند،به محض متوقف شدن از بین نمی رود .در واقع seo این قابلیت را دارد که برای فعالیت یا کسب و کار شما ارزش افزده ای مستمر ایجاد کرده که حتی با توقف فعالیت تا مدت ها در جریان بوده و به سودآوری اشتغال شما کمک کند.سئو یک پروژه نیست،بلکه یک پروسه است که برای موفقیت در آن نیازمند تلاش مستمر می باشید که متعاقبا پایداری بالایی خواهید داشت.اگر بتوانیم بازدید کنندگان بیشتری را برای ورود هدفمند به سایت ترغیب کنیم به یقین درآمد زیادی به دست خواهیم آورد.گوگل برای اینکه نتایج بهتری را به کاربران ارائه دهد ، معیارهایی را برای صفحات وب در نظر گرفته است برای رعایت آن نیازمند بهبود سئو هستید .به عبارت دیگر ربات های خزنده گوگل معیارهای استانداری را

برای درک محتوای صفحه دارند که فقط در صورت رعایت این موارد است که می توانید به کسب جایگاه خوبی فکر کنید.

خزنده ها و ربات های گوگل باید بتواند به صورت عمیق تری در سایت پیمایش کنند ،این امر با سئو درست امکان پذیر خواهد بود. سئو و بهینه سازی سایت نیازمند پشتیبانی مداوم است و نباید قطع گردد از موارد مهم در سئو که مطابق با آپدیت جدید گوگل هم هست تولید محتوای منحصر ، خاص و همچنین کاربرپسند می باشد.

تاثیر کاربران در سئو

الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain تلاش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند. هر زمان کاربر عبارتی را در گوگل جستجو میکند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. بعنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه این سایت را بهبود خواهد داد. 
علاوه براین زمان حضور کاربران در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای خواهد داشت. از زمانیکه کاربر وارد سایت شما میشود تا زمانیکه مجدد همان عبارت یا عبارتی مشابه با آن را در گوگل جستجو میکند Dwell Time نامیده میشود.

سئو عالی

مراحل اصلی سئو چیست؟ این مفهوم نیز مانند هر فرآیند سیستماتیکی از مراحل ترتیب وار تشکیل شده است.سئو داخلی و سئو سایت خارجی دو مرحله کلی و اصلی بهینه سازی وب هستند. همانطور که از نام آنها پیداست سئوی داخلی کلیه مواردی که مربوط به چهارچوب وبسایت شما می شود را در بر می گیرد و در مقابل سئو خارجی به تصحیح و بهبود روابط یک پایگاه داده اینترنتی با سایر سایتها و موتور های جستجو می پردازد.سئو داخلی on-page مواردی مانند بهبود سرعت و کاهش حجم تصاویر و نیز بهینه سازی قالب سایت را دربر می گیرد و بهینه سازی هر آنچه که مربوط به درون هاست و دامنه وبسایت شما می باشد را انجام می دهد و اما مهم ترین بخش برای سئوی داخلی چیست ؟ تولید محتوا و بهینه کردن کدهای قالب است که باید با دقت انجام شود! موارد دیگری مانند انکر تکست ها و لینکدهی داخلی و بهبود منو و نحوه نگارش مطالب و ایجاد فایل های صحیح robots.txt و htaccess هم در این حیطه قرار می گیرند. وقتی که شما بتوانید ارتباط مناسبی میان وبسایت خود و شبکه های اجتماعی ، موتورهای جستجو و سایر وب سایت ها ایجاد کنید به سئو خارجی سایت مطلوب دست پیدا می کنید سئو خارجی شامل چیست ؟ خرید تبلیغات گوگل برای سایت ، فعالیت در فروم ها و شبکه های اجتماعی و دریافت بک لینک با کیفیت از دامنه های دیگر می باشد.محتوای خوب یکی از الزامات سئو برای سایت می باشد که گوگل و سایر موتورهای جستجو علاقه زیادی به آن دارند. علاوه بر این تولید محتوای خوب برای بازدیدکنندگان منجر به افزایش بازدید و علاقه کاربران به وبسایت شما می شود.محتوا یکی از اهرم های سئوی سایت است که نقش کلیدی و ممتازی در ارتقا جایگاه در گوگل و سایر موتورهای جستجو ایفا می کند. محتوای خوب همانقدر باعث پیشرفت وبسایت می شود که محتوای تکراری و کپی برداری شده موجب افت آن می گردد.مطالب و محتوا در عین حالی که باید جدید و غیر تکراری باشند باید تمام اصول سئو مانند تگ های مناسب ، هدینگ های خوب و طول متن و تعداد کلمات قابل قبول و ارتباط با موضوع سایت را نیز رعایت کنند.موارد مهم برای بهبود مطالب و محتوای سایت در سئو چیست ؟مطالب غیر تکراری بنویسید و از متون خارجی و مقالات معتبر استفاده نمایید

حتما متن نگارش شده باید بیشتر از 700 کلمه باشد.از هدینگ های H1 تا H3 به صورت درست در صفحه استفاده کنید

سعی کنید هر 150 تا 200 کلمه را در یک هدینگ قرار دهید.در متن خود از تصاویر دارای متن جایگزین و دقت در ویژگی alt تصویر استفاده کنید.انکر تکست ها و لینکدهی داخلی که جز مهم ترین اصول سئو سایت هستند را فراموش نکنید


اهمیت سئو در چیست

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد. 
کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

سئو عالی

بیش از ۱۴ سال قبل یعنی در سال ۲۰۰۴، علمی به نام سئو (SEO) که مخفف سه کلمۀ Search Engine Optimization به معنی «بهینه‌سازی موتورهای جستجو» یا به عبارت بهتر «بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو» است در جهان شکل گرفت و مدیران وب‌سایت‌ها متوجه شدند که می‌توانند با رعایت یک سری اصول و قوانین مشخص، وب‌سایت خود را در کلمات کلیدی مختلف به رتبه‌های اول نتایج جستجوی گوگل برسانند.

پس‌ازآن بود که دنیای بازاریابی دیجیتال دچار تحول عظیمی شده و کسب‌وکارهایی که از این روش برای بازاریابی استفاده می‌کردند موفق به افزایش سریع فروش و کسب سودهای بسیار زیادی شدند.

در کشور ما نیز از حدود ۱۰ سال قبل، رفته‌رفته برخی وبمسترهای باهوش پی به این موضوع برده و شروع به کسب درآمد از این روش کردند. امروزه شغلی با عنوان «مهندس سئو» یا «متخصص سئو» و یا به‌طور عامیانه‌تر «سئوکار» به وجود آمده است که این افراد به شما کمک می‌کنند تا بتوانید وب‌سایتتان را در کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان به رتبه‌های اول نتایج جستجوی گوگل برسانید.

طبق اعلام رسمی گوگل، بیش از ۲۰۰ پارامتر مختلف هنگام رتبه‌بندی نتایج جستجو مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و درنهایت مشخص می‌شود که کدام وب‌سایت‌ها در چه کلمات کلیدی در چه رتبه‌ای از نتایج گوگل نمایش داده شوند.

سال‌های قبل شاهد آن بودیم که بسیاری از نتایج جستجو ارتباطی به عبارت جستجو شده نداشتند؛ زیرا با گذر زمان و آزمون‌وخطا، روش‌های تقلب برای رسیدن به رتبه‌های اول گوگل توسط کاربران کشف شد و وب‌سایت‌های اسپم و تبلیغاتی توانسته بودند با استفاده از این روش‌ها در بسیاری از کلمات کلیدی غیر مرتبط در رتبه‌های اول گوگل نمایش داده شوند. گوگل برای مقابله با این مشکل، به‌صورت مداوم الگوریتم‌های خود را به‌روزرسانی کرده و از هوش مصنوعی قدرتمندی برای شناسایی و نمایش بهترین و مرتبط‌ترین نتایج به کاربران استفاده می‌کند.

اما ممکن است این سؤال در ذهنتان ایجاد شود که سئو چگونه می‌تواند به بازاریابی و افزایش فروش وب‌سایت شما کمک کند؟

روزانه میلیون‌ها نفر از کاربران اینترنت مشغول جستجوی محصولات/خدمات موردنیاز خود در گوگل هستند. می‌دانید اگر وب‌سایت شما در کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان در رتبۀ اول نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ پاسخ کاملاً مشخص است: افزایش فروش باورنکردنی بدون حتی یک ریال هزینه برای تبلیغات!


تکنیک های سئو

تکنیک های زیادی برای به، نتیجه ی مطلوب رساندن یک وب سایت وجود دارد.برخی از این تکنیک ها می توانند با روش های نادرست و غیر اخلاقی پیوند خورده باشند.اینگونه روش ها را اصولا روش های کلاه سیاه می نامند و وب سایت هایی که از این روش ها استفاده می کنند ممکن است که نتیجه ی خوبی بگیرند اما موقتی خواهد بود و بعد از پی بردن ربات های موتور های جستجو، آنها جریمه خواهند شد!سئو به نوعی هنر هدایت ترافیک در جهت سایت مورد نظر می باشد این کار نیازمند متخصصی ماهر می باشد زیرا تغییرات ظاهری وب سایت نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است. 

سئو عالی

هنگامی‌که یک کلمه را در گوگل جستجو می‌کنید، یک لیست از نتایج در صفحات مختلف به شما نمایش داده می‌شود. به این صفحات «SERPs» یا «صفحات نتایج موتور جستجو» می‌گویند. اگر شما صاحب یک سایت باشید و سایت شما در صفحه اول SERPs قابل مشاهده نباشد پس باید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. اینجاست که سئو یا بهینه سازی موتور جستجوگر مطرح می‌شود و برای بسیاری از افراد این سوال پیش می‌آید که در واقع سئو چیست و چگونه انجام می‌شود. به بیان ساده سئو به تمامی اقداماتی گفته می‌شود که باید بر روی سایت شما انجام گیرد تا رتبه‌ی سایت شما بهتر شود. بخشی از حیاتی‌ترین اقداماتی که باید در سایت خود پیاده کنید شامل طراحی بهینه سایت، استراتژی صحیح محتوا و تولید محتوا ارزشمند می‌باشد که جز اساسی‌ترین موارد در بهینه‌سازی یک سایت می‌باشند.

با بهینه‌سازی صفحات سایت خود می‌توانید در نتایج جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو در رتبه عالی قرار بگیرید. سئو بر بهبود رتبه‌بندی در نتایج ارگانیک(طبیعی و نه پرداختی) متمرکز است. اگر شما یک سایت داشته باشید و بخواهید ترافیک بیشتری کسب کنید، سئو باید بخشی از تلاش‌های بازاریابی شما باشد.

موتورهای جستجو به وب سایت‌هایی گفته می‌شود که محتویات دیگر سایت‌ها را طبقه‌بندی می‌کنند؛ بنابراین طبیعی است هر سایتی که محتوای کامل‌تر و درست‌تری داشته باشد را در رتبه‌های برتر نشان می‌دهند. در واقع موتورهای جستجو یک اصولی را برای سایت‌ها و محتواها در نظر می‌گیرند و ابزارهای بسیاری نیز به سایت‌ها برای هماهنگ شدن با موتور جستجو کمک می‌کنند که در نهایت باعث می‌شود در میزان ارزشمندی محتواها یک رقابت ایجاد شود. سایتی که به بهترین شکل در طراحی بهینه شده باشد و محتوای ارزشمند داشته باشد، توسط موتورهای جستجو در رتبه‌های برتر قرار می‌گیرند و در اصل کار موتور جستجو این است که این موارد را شناسایی کند.

بدون شک با نام گوگل غریبه نیستید؛ این موتور جستجو که به عنوان پربازدیدترین سایت دنیا همواره از آن یاد می‌شود، ماهانه بیش از 1.6 میلیارد کاربر را به سمت خود جذب می‌کند. از طرفی دیگر، شاید جالب باشد که بدانید بیش از 70 درصد ورودی سایت‌ها از طریق موتورهای جستجو، مربوط به Google است. بعد از گوگل، وب سایت بینگ در رتبه‌ی دوم قرار دارد که سهم آن به‌طور میانگین، تنها 7 درصد است. بنابراین باید طراحی سایت و استراتژی تولید محتوا شما در راستای خواسته‌های گوگل باشد!

بدون شک این موتور جستجو قدرتمندترین بوده و به همین علت بیشتر اصول و مبانی سئو در جهت موفقیت یک وب سایت در نتیجه‌ی جستجوی گوگل قرار دارد. پس باید بدانید که برای به موفقیت رساندن کسب و کار اینترنتی خود نیاز دارید تا به صفحه‌ی اول جستجوی گوگل و سپس به لینک‌های بالاتر برسید.

در بازار رقابتی امروز، ارزش سئو بیشتر از همیشه است. میلیون‌ها کاربر در هر روز به دنبال پاسخ سؤالات خود و یا به دنبال حل مشکلات خود هستند و این کار را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می‌دهند. اگر شما یک وب‌سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، سئو می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند و شما را به اهدافتان برساند. اهمیت سئو نیز در همین است و اگر می‌خواهید که در نتیجه‌ی جستجوی یک کلمه، یکی از لینک‌های اول باشید باید به اصول و قواعد سئو احترام بگذارید. پس اگر به دنبال برندسازی، کاهش هزینه‌های بازاریابی و یافتن مشتری‌های هدفمند هستید، به هر نحوی که شده، موضوع SEO را جدی بگیرید.

سئو کلاه سفید و سیاه

سئو را به دو صورت می توان تقسیم بندی کرد: سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه یا سئو داخلی و سئو خارجی، که هر کدام تکنیک های خاص مربوط به خودشان را دارند البته هر چند دارای مشترکاتی می باشند. سئو حرفه ای یعنی استفاده از تکنیک های اصلی و قانونی که به اصطلاح ما آن را سئو کلاه سفید میشناسیم. هدف اصلی سئو حرفه ای این است که بتوانیم سایت خود را در کلمه کلیدی مورد نظر، در صفحه اول گوگل قرار بدهیم. همانطور که می دانید، بیشتر افراد از موتورهای جستجو برای پیدا کردن محصولات یا اطلاعات مورد نظر خود استفاده می کنند و همچنین حدود 90 درصد افراد برروی لینک هایی که در صفحه اول ظاهر می شوند، کلیک می کنند.

سئو عالی

با سئو عالی در صفحه اول گوگل باشید

سئو عالی همانگونه که از نامش پیداست یعنی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به بهترین وجهی که امان دارد همه چیز سئو عالی بی نهایت خوب است محتوا یعنی نوشتن مطالب ناب و غیر کپی شده که باعث افزایش سطح آگاهی و دانش کاربرانی شود که به وب سایت شما مراجعه میکنند سئو عالی یعنی اینکه در باره کلمات کلیدی که در وب سایت خودتان بکار میبرید تحقیق کرده باشید و تمام کلمات کلیدی در راستای اهداف سایت شما باشد سئو عالی یعنی اینکه توضیحات meta سایت شما به بهترین وجهی باعث راهنمایی کاربران شود و تنها برای موتورهای جسنجو فریبنده نباشد سئو عالی یعنی اینکه تمام قوانین و مقررات و الگوریتم های موتورهای جستجو بویژه گوگل اعمال گردد و برای اینکار ابزاری وجود دارد که میتواند روند رشد بهینه سازی وب سایت شما را مشخص نماید که معروفترین این ابزار google webmaster و گوگل آنالایتیک است سئو عالی یعنی اینکه مرتب مطالب وب سایت خود را بروز رسانی نمایید و تمام بخشهای وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید یعنی بدانید کدام مطالب شما بازدید بیشتری داشته روی آنان بیشتر کار کنید و مطالب ضعیف را تقویت کنید سئو عالی و با کیفیت را از جام ارژنگ بخواهید.

سئو عالی را چگونه تجربه کنیم

سئو عالی یعنی بهترین نوع بهینه سازی که میتواند یک وب سایت را به صدر صفحات موتورهای جستجو بویژه صفحه اول گوگل برساند هدف از بهینه سازی یعنی جلب نظز مخاطبین و آنچه که مطلوب موتورهای جستجو است سئو عالی دارای ابزارهایی برای کنترل و اصطلاحا چک کردن سئو میتواند در بر داشته باشد گوگل آنالایتیکس و همچمین کنسول گوگل google webmaster معروفترین ابزار دست یابی به یک سئو عالی و با کیفیت هستند.

سئو عالی

یک تعریف عالی از سئو

SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization است. این مجموعه قوانینی برای بهینه سازی وب سایت شما است تا بتواند در نتایج ارگانیک موتورهای جستجو به رتبه های بالاتری دست یابد. این فرایند دنبال کردن برای افزایش دید وب سایت شما در موتورهای جستجو و بازدید بیشتر است. 
سئو دو هدف اصلی دارد. اولین کار این است که به شما کمک می کند آنچه را که کاربران آنلاین جستجو می کنند درک کنید تا بتوانید محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید تا هدف آنها را برآورده کنید. مورد دوم کمک به شما در ایجاد وب سایتی است که موتورهای جستجو می توانند محتوای آن را پیدا ، فهرست بندی و درک کنند. 

سئو عالی

هدف از یک سئو عالی

هدف از یک سئو عالی افزایش کمیت و کیفیت ترافیک ورودی به وب سایت شما است. هم برای مصرف کننده و هم برای تجارت مفید است زیرا جستجوگران را با محتوایی که بیشترین ارتباط را با آنها دارد مرتبط می کند. این بدان معنی است که مصرف کنندگان اطلاعات مورد نظر خود را دریافت می کنند ، در حالی که تجارت مستقیماً در معرض مخاطبان مورد نظر خود قرار می گیرد زیرا آنها اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند که به جستجوگر کمک می کند تا در جریان تصمیم گیری آگاهانه خودچرخه تعامل مشتری. 

سئو عالی

ترکیبات سئو عالی

سایت باید دارای هارمونی در رنگ‌ها و عنوان خوانا و دسترسی راحت به تمام محتوا‌ها و یک سری گرافیک باشد. استفاده از فونت‌های مناسب و عدم استفاده از تعداد زیادی از فونت‌های نا مربوط در ظاهر سایت تاثیر بسزایی دارد. رنگهایی با کنتراست پایین به عنوان پس زمینه برای سایت توصیه می‌شود. وجود تصاویر کم حجم و جذاب می‌تواند زمان حضور مخاطب را در سایت بالا ببرد و از این حیث از اهمیت بسزایی برخوردار است. هم چنین لوگوی شما معرف سایت شماست. سایت بدون لوگو معنا ندارد زیرا لوگوی سایت به عنوان نشانی از سایت شما در همه جا خواهد بود و همیشه زمانی که یک بازدید کننده لوگوی شما را در سایتی دیگر میبیند سایت شما را به یاد می آورد.

سئو عالی

سئو عالی در گوگل

بهینه سازی موتور جستجو فرآیند بهینه سازی صفحات وب و محتوای آنها است که توسط کاربران جستجو کننده اصطلاحات مربوط به وب سایت شما به راحتی قابل کشف است. اصطلاح SEO همچنین روند آسان سازی صفحات وب را برای نرم افزار نمایه سازی موتور جستجو ، معروف به "خزنده" ، برای یافتن ، اسکن و نمایه سازی سایت شما توصیف می کند. 

در حالی که مفهوم سئو نسبتاً ساده است ، بسیاری از تازه واردان سئو هنوز درباره مشخصات خاص س questionsالاتی دارند ، از جمله: 

چگونه برای سایت خود یا سایت شرکت خود برای موتورهای جستجو "بهینه سازی" می کنید؟ 
از کجا می دانید که چقدر باید برای SEO جستجو کنید؟ 
چگونه می توان مشاوره "خوب" SEO را از مشاوره "بد" یا مضر SEO جستجو کرد؟ 
شاید مهمترین جنبه بهینه سازی موتور جستجو این باشد که چگونه شما واقعاً می توانید از SEO استفاده کنید تا به ایجاد ترافیک ، بازده و فروش بیشتر برای تجارت شما کمک کند. 

چرا باید به سئو سایت اهمیت دهید؟ 
هر روز میلیاردها جستجو به صورت آنلاین انجام می شود. این به معنای مقدار بسیار زیادی از ترافیک خاص و پررنگ است . 

بسیاری از مردم محصولات و خدمات خاص را با هدف پرداخت هزینه های این موارد جستجو می کنند. این جستجوها دارای هدف تجاری شناخته شده اند ، به این معنی که آنها با جستجوی خود به وضوح نشان می دهند که آنها می خواهند چیزی را که شما ارائه می دهید بخرند . 

یک جستجوی جستجو مانند "من می خواهم ماشین بخرم" هدف تجاری مشخصی را نشان می دهد

افراد به دنبال هر نوع موضوعی هستند که مستقیماً با تجارت شما مرتبط باشد. فراتر از آن ، چشم اندازهای شما همچنین در جستجوی انواع مواردی هستند که فقط به شغل شما مربوط می شوند. اینها حتی فرصت های بیشتری برای ارتباط با افراد و کمک به پاسخگویی به س theirالات آنها ، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد برای آنها است.

آیا به احتمال زیاد ویجت های خود را از منبعی قابل اعتماد دریافت می کنید که در هر چهار بار گذشته برای کمک به یک مشکل یا کسی که قبلاً به Google مراجعه کرده اید ، اطلاعات خوبی ارائه می دهد؟

در واقع چه چیزی برای ایجاد ترافیک جستجوگرها از موتورهای جستجو مفید است؟
توجه به این نکته مهم است که گوگل مسئول اکثر ترافیک موتورهای جستجو در جهان است. این ممکن است از یک صنعت به صنعت دیگر متفاوت باشد ، اما به احتمال زیاد گوگل بازیگر اصلی نتایج جستجو است که کسب و کار یا وب سایت شما می خواهد در آن نشان داده شود ، اما بهترین روش های ذکر شده در این راهنما به شما کمک می کند سایت خود را تعیین کنید و محتوای آن برای رتبه بندی در سایر موتورهای جستجو نیز هست.

الگوریتم گوگل بسیار پیچیده است ، اما در سطح بالایی است:

Google به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات مربوط به کیفیت بالا و مرتبط با جستجوی جستجوگر باشد.
الگوریتم Google با استفاده از "خزیدن" (یا خواندن) محتوای وب سایت شما و ارزیابی (الگوریتمی) تعیین اینکه آیا این محتوا با توجه به کلمات کلیدی موجود در آن و سایر عوامل (که به عنوان "سیگنال های رتبه بندی" شناخته می شود) مرتبط است یا خیر. .
Google "کیفیت" را با چندین روش تعیین می کند ، اما نمایه پیوند یک سایت - تعداد و کیفیت سایر وب سایت هایی که به یک صفحه و یک سایت به طور کلی لینک می شوند - از مهمترین آنهاست.
به طور فزاینده ای ، سیگنال های رتبه بندی اضافی توسط الگوریتم Google مورد ارزیابی قرار می گیرند تا مکان را رتبه بندی کنند ، مانند:

چگونه افراد با یک سایت درگیر می شوند (آیا آنها اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می کنند و در سایت باقی می مانند یا اینکه دوباره به صفحه جستجو باز می گردند و روی پیوند دیگری کلیک می کنند؟ یا اینکه آنها فقط لیست شما را در نتایج جستجو نادیده می گیرند و هرگز کلیک کنید؟)
سرعت بارگذاری سایت و "دوستی موبایل"
چه مقدار محتوای منحصر به فرد یک سایت دارد (در مقابل محتوای "نازک" یا تکراری ، با ارزش کم)
صدها فاکتور رتبه بندی وجود دارد که الگوریتم گوگل در پاسخ به جستجوها در نظر می گیرد و گوگل به طور مداوم روند خود را به روز می کند و اصلاح می کند تا اطمینان حاصل شود که بهترین تجربه کاربر را دارد.


نقش حجم سایت در سئو عالی

امروزه شاهد رشد روزافزون حجم صفحات وب هستیم. با بالاتر رفتن کیفیت محتوای ارائه شده، هر ساله حجم متوسط صفحات وب افزایش می‌یابد. همانطور که احتملا میدانید یک سایت خوب باید در کمتر از سه ثانیه با سرعت ۲۵۶ اینترنت پر سرعت بارگذاری شود . با افزایش زمان لطمه آن متوجه بازدید کنندگانی میشود که با اینترنت‌های معمولی وارد سایت شما می‌شوند، با این حساب طراحی سایت خوب باید تا حد امکان ساده و سبک انجام شود.

سئو عالی

صفحه هایی را که نمی خواهید فهرست موتورهای جستجو مسدود کنید

ممکن است صفحاتی در سایت شما وجود داشته باشد که نمی خواهید موتورهای جستجو فهرست شوند. این صفحات می توانند صفحاتی باشند که هیچ ارزشی به محتوای شما اضافه نمی کنند ، مانند اسکریپت های سمت سرور. این صفحات وب حتی می توانند صفحاتی باشند که شما در حال ساخت وب سایت جدید از آنها برای آزمایش طراحی های خود استفاده می کنید (که توصیه نمی شود ، هنوز هم بسیاری از ما هنوز این کار را می کنیم).

google robots.txt

این صفحات وب را در معرض ربات های وب قرار ندهید. شما می توانید با موتورهای جستجو به موارد تکراری محتوا برخورد کنید و همچنین تراکم محتوای واقعی خود را کم کنید ، و این موارد می توانند بر موقعیت های جستجوی وب سایت شما تأثیر منفی بگذارند.

بهترین راه برای جلوگیری از نمایه سازی صفحات وب خاص توسط عنکبوت های موتور جستجو ، استفاده از یک فایل robots.txt است ، یکی از پنج فایل وب که وب سایت شما را بهبود می بخشد.

اگر بخشی از وب سایت خود دارید که به عنوان یک محیط آزمایش مورد استفاده قرار می گیرد ، آن را با رمز عبور محافظت کنید یا بهتر از آن ، از یک محیط توسعه وب محلی مانند XAMPP یا WampServer استفاده کنید.

سئو عالی یک وب سایت

در طراحی وب سایت در راستای سئو و مسائل فنی بیشماری دخیل هستند که یکی از مهترین آنها که گوگل پیشنهاد می کند این است که طراحی وب سایت باید بگونه ای باشد که بتواند یک سایت روی دستگاه های مختلف نظر کامپیوتر شخصی، موبایل و تبلت براحتی بارگذاری شود و دارای ظاهری کاربر پسند باشد و از طراحی چند وب سایت برای هر کدام از این دستگاه ها اجتناب شود زیرا در صورتی که شما چند وب سایت مختلف برای هر کدام از این دستگاه ها داشته باشید ممکن است آنها هر کدام جداگانه رتبه و لینک هایی را بدست آوردند و امتیاز رتبه شما تقسیم شود و در مجموع شما نتوانید به خواسته خود که قرار گرفتن در رتبه بالا در صفحه نتایج موتور جستجو است، برسید.

سئو عالی

سئو عالی در هفت مرحله

1. یک کلمه کلیدی خوب برای تمرکز بر روی آن انتخاب کنید. 
اولین قدم انتخاب عبارت یا عبارتی است که می خواهید پست برای شما نمایش داده شود. اگر در مورد بهترین اسباب بازی های سگ برای سگ های کوچک می نویسم ، می خواهم بدانم که مردم واقعاً به دنبال چه چیزی هستند . 

ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از Google Keyword Planner است ، ابزاری رایگان که تخمین هر عبارت جستجو را به شما نشان می دهد. (اگرچه Keyword Planner رایگان است ، برای دسترسی به آن لازم است یک حساب AdWords راه اندازی کنید.) 

به عنوان مثال ، من متوجه شدم که "اسباب بازی های کوچک سگ" ماهانه 590 جستجو می کند - بیشتر از هر ترکیب مرتبط کلمات. با این حال ، من هنوز کاملا آماده نیستم که در مورد این موضوع بنویسم. ابتدا باید تحقیق کنم. 

2. در مورد رقابت تحقیق کنید. 
حالا که من یک ترمی دارم که می خواهم برای آن رتبه بندی کنم ، می خواهم مخفی بمانم و مقداری اصلاح کنم! 

در مرورگر وب خود به حالت "مرور خصوصی" خود بروید ("ناشناس" در Chrome ، "خصوصی" در Safari و Firefox ، "InPrivate" در Internet Explorer) و به Google.com بروید . (در شرکت من ، ما "حالت خصوصی" را انجام می دهیم زیرا نمی خواهیم Google از سابقه جستجوی گذشته ما برای تأثیرگذاری بر آنچه در صفحه نتایج جستجو می بینیم استفاده کند.) 

با نادیده گرفتن هرگونه نتیجه تبلیغ در بالا ، به تمام مطالب صفحه یک Google نگاهی بیندازید. 10 (یا تقریباً) نتیجه رقابت شماست! چه چیزی را از دست می دهند؟ آیا می توانید بهتر عمل کنید؟ 

3. بهترین مطالب را بنویسید. 
اکنون که می دانید رقابت شما چگونه به نظر می رسد ، وقت آن است که محتوایی ایجاد کنید که افراد را از آب خارج کند. این شاید سخت ترین قسمت باشد ، اما مهمترین است. باید حیرت انگیز باشد. 

برای شما مهم نیست که شما در حال ایجاد یک پست وبلاگ ، صفحه فروشگاه تجارت الکترونیکی یا صفحه فروش-فروش هستید. باید بهتر از بقیه باشد ، در غیر این صورت هیچ وقت Google و مخاطبان شما توجه نمی کنند. 

برای نمونه ای از مقاله ای که اخیراً نوشتم - و فقط با این هدف در ذهنم است - - «چگونه یک میلیونر شویم : راهنمای نهایی» را بررسی کنید. . هدف من از آن پست نوشتن مطالب عالی در مورد آن موضوع بود. چطوری انجامش دادم؟ 

مرتبط: 5 راهی که مشاغل کوچک می توانند با غول ها در سئو رقابت کنند 

4- کلمه کلیدی را در عنوان صفحه خود قرار دهید. 
این باید بدون ذهنیت باشد ، اما به هر حال آن را می گویم: عنوان صفحه شما باید حاوی کلمه کلیدی شما باشد ، اما این به این معنی نیست که باید دقیق باشد (اگرچه ممکن است باشد). 

علاوه بر این ، عنوان باید به اندازه کافی جالب باشد که مردم واقعاً بخواهند روی آن کلیک کنند! یک مثال خوب در این مورد PT از PTMoney.com است ، که یک پست عالی درباره "کسب درآمد اضافی" نوشت. با این حال ، او به جای یک عنوان خسته کننده ، مانند "درآمد اضافی" ، عنوان آن را " 52 راه برای پول اضافی " گذاشت. حالا این چیزی است که من مایلم آن را بخوانم. 

5- کلمه کلیدی را در هدر خود قرار دهید. 
شما می توانید با داشتن یک عنوان بزرگ در بالا ، و همچنین دنبال کردن چندین زیر عنوان در سراسر صفحه ، بیشتر صفحات وب را سازماندهی کنید (مانند عنوان های فرعی در این پست). 

این سازمان نه تنها برای افراد در جستجوی مقاله های ارسال وبلاگ مفید است ، بلکه برای نشان دادن دقیقاً Google مربوط به پست وبلاگ شما نیز مفید است. بنابراین ، حتماً حداقل یک بار از عبارت کلید واژه دقیق خود در عنوان های فرعی خود استفاده کنید. 

6. کلمه کلیدی را در نام و برچسب alt تصویر خود قرار دهید. 
در مرحله بعد ، اگر پست وبلاگ شما حاوی تصاویر است ، می توانید از آن تصاویر برای ایده دادن به Google درباره موضوع پست خود استفاده کنید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد: 

نام تصویر 
برچسب alt تصویر 
برای تغییر نام تصویر ، به سادگی قبل از بارگذاری ، نام تصویر را در رایانه خود تغییر دهید. به جای پرونده ای به نام "2831274.jpg" ، می توانید نام آن را مانند "اسباب بازی های کوچک سگ 1.jpg" بگذارید. 

"برچسب alt" چیزی است که شما پس از بارگذاری عکس در وب سایت خود تعیین می کنید. بدون خیلی فنی بودن ، برچسب alt به سادگی متنی است که اگر عکس به دلایلی نتواند بارگیری شود ، مرورگر وب را نشان می دهد. 

7. از کلمه کلیدی در URL و در پست استفاده کنید. 
روش دیگری که Google می تواند تعیین کند پست وبلاگ شما چیست URL است. به عبارت دیگر ، ما در مورد آنچه بعد از ".com" در url شما (یا .net ، .org یا هر چیزی که استفاده می کنید) می آید صحبت می کنیم. به عنوان مثال ، فکر می کنید Google از کدام یک از URL های زیر هنگام تصمیم گیری در مورد نمایش یا عدم نمایش یک صفحه خاص ، بیشتر دوست دارد؟ 

www.ExampleDogToyWebsite.com/9124824834-1 
www.ExampleDogToyWebsite.com/ اسباب بازی های کوچک-سگ 
درست است اگر مورد دوم را حدس زده اید. اگرچه ممکن است مورد اول به طور کامل تلاش شما در زمینه جستجوگرها را از بین نبرد ، اما مورد دوم قطعاً به Google نشان می دهد که دقیقاً پست چیست. 

8. پیوندهای داخلی را وارد کنید. 
اگر در مورد بهترین مطالب خود صحبت نمی کنید ، چرا شخص دیگری باید به آن اهمیت دهد؟ به همین دلیل ، مهم است که بهترین محتوای SEO شما توسط سایر صفحات وب سایت شما به داخلی پیوند داده شود . 

بله ، این بدان معناست که شما ممکن است نیاز به بازگشت و ویرایش برخی از پست های قدیمی داشته باشید تا پیوندهایی به محتوای جدید و خارق العاده داشته باشد. 

9. مهمترین نکته SEO: پیوندهای خارجی را دریافت کنید. 
خوب ، بالاخره سرانجام به یکی از بزرگترین ها رسیدیم : پیوندهای خارجی. 

پیوندهای خارجی پیوندهایی از وب سایت های غیر از وب سایت شما هستند. گوگل متکی به شدت روی لینک های خارجی برای تعیین خوب یک پست. و این منطقی است ، نه؟ شما می توانید در تمام طول روز درباره خود و مهارت های خود صحبت کنید ، اما هیچ کس شما را باور نخواهد کرد. اما به محض اینکه دیگران شروع به رجزخوانی در مورد شما می کنند ، دیگران متوجه می شوند. 

اگرچه تولید محتوای باورنکردنی ممکن است پیوندهایی برای شما ایجاد کند ، اما حقیقت این است که شما مجبور به انجام "ایجاد لینک" خواهید بود. این به این معنی است که برای درخواست پیوند با دیگر صاحبان وب سایت در فضا ارتباط برقرار می کنید. برای برخی از نکات جالب در مورد دریافت این پیوندها ، دوست دارم Backlinko.com را بخوانم . 

مطالب مرتبط: شرکت ها در سال 2016 65 میلیارد دلار برای سئو هزینه می کنند ، قسمت عمده آن هدر می رود 

ممکن است چک لیست 9 نقطه ای بالا شامل همه مواردی نباشد که شخص می تواند در مورد سئو اطلاعاتی داشته باشد ، اما به سادگی با پیروی از این چک لیست ، کیلومترها جلوتر از مسابقه خواهید بود و به احتمال زیاد مشاهده خواهید کرد که پست های شما ترافیک قابل توجهی در سئو سایت دارند. 

امتیاز صفحه سئو عالی

امتیاز صفحه یا PageRank به مکانیسم امتیاز دهی گفته می‌شود که بر پایه آن موتورهای جستجویی همچون گوگل وب‌سایت هایی که به هدف جستجوگر نزدیکترند را در رده‌های بالاتری نسبت به دیگران قرار می‌دهد. بنابر این کاربرانی که کلمه ویژه‌ای را جستجو می‌کنند با احتمال بیشتری به سایت مورد نیاز خود از بین اولین نتایج جستجو دسترسی خواهند یافت. 
پیج رنک که به اختصار PR هم گفته می‌شود، نتیجه تجزیه و تحلیل لینکهای ورودی به یک سایت و همچنین محتوا و ساختار سایت است و رتبه‌ای است که گوگل برای یک سایت بین اعداد ۰ تا ۱۰ در نظر می‌گیرد. هرقدر این عدد نزدیکتر به ۱۰ باشد بیانگر رتبه بهتر سایت است. 

سئو عالی

صفحات را با محتوای تازه به روز کنید

اگر وب سایت شما دارای یک وبلاگ است ، ممکن است بخواهید فضایی را برای بخشهایی از آخرین ارسالها در تمام صفحات وب خود ایجاد کنید. موتورهای جستجو دوست دارند هر از گاهی محتوای صفحات وب را تغییر دهند زیرا این امر نشان دهنده زنده بودن و زنده بودن سایت است.

با تغییر محتوا ، فرکانس بیشتر خزیدن توسط موتورهای جستجو نیز به وجود می آید.

شما نمی خواهید پست های کاملی را نشان دهید زیرا این امر می تواند باعث تکرار مشکلات محتوایی شود.

عملیات افزایش رتبه سئو عالی

به مجموعه عملیات و فعالیت هایی که باعث افزایش رتبه یک سایت و قرار گرفتن آن در بین رتبه های نخست جستجو می‌شود، SEO یا بهینه سازی رتبه سایت گفته می‌شود. SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که در فارسی به صورت عبارت سئو متداول شده است. 
اهمیت این امر از آنجایی بیشتر میشود که شاهد این هستیم که کاربران اینترنتی بیشترین مطالب و خدمات مورد نیاز خود را از طریق جستجو در موتورهای مختلف مخصوصا گوگل به دست می‌آورند. بنابر این یکی از ملموس ترین نتایج سئو افزایش بازدیدکنندگان سایت است. این امر در کنار بهینه سازی نرخ تبدیل یا CRO در نهایت باعث افزایش چند برابری فروش محصولات یا خدمات یک سایت و یا مشارکت بازدیدکنندگان در سایت میشود. 

سئو عالی

از داده منحصر به فرد متا استفاده کنید

عنوان صفحه ، توضیحات و کلمات کلیدی همه باید متفاوت باشد. بسیاری از اوقات ، طراحان وب الگویی برای یک وب سایت ایجاد می کنند و فراموش می کنند داده های متا را تغییر دهند ، و آنچه در نهایت اتفاق می افتد این است که در چندین صفحه از اطلاعات اصلی حافظه مکان استفاده می شود.

هر صفحه باید مجموعه داده های متا خود را داشته باشد. این فقط یکی از مواردی است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا درک بهتری از نحوه ساخت ساختار وب سایت داشته باشند.

نگارش سئو عالی

سئو عالی یعنی اینکه با تعیین یک استراتژِ دقیق و مبتنی بر اصول بهینه سازی موتورهای جستجو وب سایت شما در صفحه اول گوگل و ترجیحا در 5 لینک اول گوگل قرار بگیرد تا بتوانید ملیک های بیشتری دریافت کنید و این کلیک ها کمک میکنند تا وب سایت شما دارای اغتبار بیشتری گردد.
نگارش سئو عالی که از آن بعنوان سئو نویسی نیز یاد میشود بر اساس محتوایی است که سایت شما را شامل میگردد محتوا مهمترین عامل سئو قلمداد میشود و حتی بیل گیتس از نحتوا بعنوان پادشاه سئو یاد کرده است  موتورهای جستجو بویژه گوگل بسیار روی محتوا تاکید دارند.
سئو عالی مبتنی بر نحقیقات کامل بر روی کلیدواژه های بکار رفته در وب سایت است وقتی هدف شما از ایجاد سایت مثلا فروش لوازم خانگی است باید کلیدواژه های بکار رفته نیز در همین راستا باشد .
سئو عالی یعنی افزایش تجربه کاربر و این چیزی است که تمام موتورهای جستجو بر روی آن پافشاری دارند کاربر از سایت شما نباید با دست خالی خارج شود باید بر اطلعات او افزوده گردد مطلبی بیاموزد و این یعنی سئو عالی که میتواند برای سایت شما کلیک فراوانی را به همراه داشته باشد.

نگارش سئو عالی

سئو عالی با استفاده از نرم افزارهای بهینه سازی

ابزارهای سئو عالی شما را از تحقیق خسته کننده کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل داده ها نجات می دهند. با استفاده از این ابزارها ، می توانید ببینید چه چیزی کار می کند و کدام قسمت از استراتژی شما می تواند از برخی از تغییرات سودمند باشد. بهترین ابزارهای سئو همچنین گزارشاتی در مورد نحوه سنجش شما با رقبا و بزرگترین فرصت ها ارائه می دهند. علاوه بر این ، آنها به شما امکان اندازه گیری عملکرد جستجو در کشورها ، مناطق یا زبانها را می دهند. 
بهتر می شود. اگر بیش از یک وب سایت را مدیریت می کنید ، ابزارهای جستجوگرها به شما کمک می کنند عملکرد هر سایت را در حین انجام ارزیابی کنید. بسیاری از کارآفرینان با چندین وب سایت در نهایت داده های زیادی را در صفحه گسترده قرار می دهند و به صورت دستی آن را تجزیه و تحلیل می کنند. اما این به زودی طاقت فرسا می شود و خطر نادرست بودن گزارش ها را افزایش می دهد. خوشبختانه ، شما می توانید از نرم افزار SEO برای صرفه جویی در ساعتها تلاش و تولید گزارش های دقیق با یک کلیک استفاده کنید.

نرم افزار سئو عالی

مطلبی در باره سئو عالی در صفحه اول گوگل

سئو عالی از آن دسته کلیدواژه هایی است که در صفحه اول گوگل شاید از اهمیت چندانی برخوردار نباشد شاید کسی اصلا سئو عالی را سرچ نکند اما بی شک منظور نویسندگان مطلب سئو عالی ارائه و معرفی تکنیک های بهینه سازی وب است بیایید باهم نگاهی به سئو عالی بیندازیم.
سئو عالی یعنی اعلا درجه بهینه سازی وب رعایت تمام نکات و الگوریتم های اعلام شده موتورهای جستجو.
برای اینکه به این مهم دست یابیم و اصلاحا سئو عالی را انجام دهیم چه مراحلی راباید طی کنیم؟
اول مرحله از سئو عالی نوشتن مطالب و محتوای ناب است نحتوا نویسی یکی از اصولی ترین تکنیک های بهینه سازی است.
شما هیچگاه نمیتوانید ادعا کنید که سایتتان از سئو عالی برخوردار است بدون اینکه محتوای کاربر پسند داشته باشید.
مرحله بعدی سئو عالی تحقیق در باره کلیدواژه های دلخواه مشتریان است قبل از آنکه مبادرت به معرفی کلیدواژه یک وب سایت داشته باشیم ایتدا باید اهداف ایجاد آن وب سایت را بدانیم سپس تحقیق کنیم تا مطمئن شویم که چه کلیدواژه هایی مناسب است.
برای کلیدواژه هایی که میتواند سئو عالی را تحقق بخشد نرم افزارهایی هستند که میتوانند تولید کلیدواژه کنند.
همچنین گوگل نیز در قسمت پیشنهاد کلید واژه دهها کلیدواژه مترادف را مطرح میکند.
سئو عالی به آسانی محقق نمیگردد تلاش و پیگیری میطلبد تا بتوانیم در صفحه اول گوگل جایگاه شایسته ای بیابیم.

سئو عالی به چه معناست


سئو عالی یعنی تضمین حضور در صفحه اول گوگل
سئو عالی یعنی رعایت کلیه قوانین و الگوریتم های موتورهای جستجو
سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. 
برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد. سایت شما باید حاوی مطالبی باشد که کاربران با خواندن آن به سطح معلوماتشان اضافه گردد. سئو عالی بدنبال لینک و پیوند به مطالبی است که دانستن آن میتواند کاربران بسوی دانش و آگاهی بیشتر هدایت نماید.

سئو عالی

محتوای سئو عالی

محتوای سئو عالی چیست؟ چگونه میتوان از طریق محتوا به سئو عالی دست یافت.
برای درک منظور بازاریابان از محتوای سئو ، تفکیک این عبارت به اجزای تشکیل دهنده آن مفید است: 
"سئو" به بهینه سازی موتور جستجو یا فرآیند بهینه سازی وب سایت گفته می شود تا افراد بتوانند از طریق موتورهای جستجو مانند Google به راحتی آن را پیدا کنند. 
منظور ما از "محتوا" هر اطلاعاتی است که در وب زندگی می کند و می تواند در وب مصرف شود . 
بنابراین ، قرار دادن این دو مفهوم در کنار هم: محتوای سئو هر محتوایی است که با هدف جذب ترافیک موتور جستجو ایجاد می شود. 
تحقیقات کلید واژه: اگر می خواهید از طریق جستجو ترافیک ایجاد کنید ، بهتر است قبل از شروع به نوشتن ، تحقیق درباره کلیدواژه را انجام دهید. به این ترتیب ، می توانید روی کلمات کلیدی متمرکز شوید که مقدار مشخصی از حجم جستجو از قبل برای آنها وجود دارد - به عبارت دیگر ، برای موضوعات بنویسید (یا جایگاه کلمات کلیدی را پیدا کنید!) که افراد قبلاً در مورد آنها اطلاعاتی را جستجو می کنند. 
بهینه سازی کلمات کلیدی: بدانید کجا و چگونه می توان از کلمات کلیدی در محتوای خود برای حداکثر جستجو استفاده کرد. 

سئو عالی

روش های سئو عالی

سئو عالی و بهینه سازی وب سایت، یکی از روش هایی است که به انواع وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی کمک کی کند تا بیشتر دیده شوند و رتبه آن ها در صفحه نتایج جستجو گوگل ارتقا پیدا کند. بررسی سئو سایت نشان می دهد که این ارتقا رتبه، به افزایش آمار بازدید وب سایت کمک کرده و سبب می شود تا ترافیک آن افزایش پیدا کند، از این رو تمام مدیران وب سایت ها در تلاش اند تا در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت دائما سایت خود را به روز نمایی نمایند .
تکنیک های سئو خارجی برای ارتقاء سایت در گوگل 
یکی از مهم ترین مواردی که می تواند روی سئو خارجی شما تاثیرگذار باشد، عضویت در شبکه های اجتماعی است شما می توانید با کمک این شبکه لینک سازی انجام دهید و رتبه خود را افزایش دهید .
استفاده از بک لینک برای افزایش رتبه نیز موثر می باشد. شما می توانید در سایت های دیگر به صفحات مختلف سایت خود که معتبر هستند لینک بدهید و به ارتقای رتبه خود در گوگل کمک کنید. ایجاد وبلاگ برای سایت و قرار دادن محتواهای مناسب در هر 

سئو عالی کدامست

سئو در بازاریابی

سئو یک بخش اساسی در بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هر ساله تریلیون جستجو را انجام می دهند ، غالباً با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای مارک ها است و سایر کانال های بازاریابی را تکمیل می کند. بیشتر دیده شدن و رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقابت شما می تواند تأثیر اساسی در نتیجه کار داشته باشد. 
با این حال ، نتایج جستجو طی چند سال گذشته در حال تکامل بوده است تا به کاربران پاسخ مستقیم و اطلاعات بیشتری بدهد که احتمال دارد کاربران را به جای هدایت آنها به وب سایت های دیگر ، در صفحه نتایج نگه دارد. 
همچنین توجه داشته باشید ، ویژگی هایی مانند نتایج غنی و پانل های دانش در نتایج جستجو می توانند قابلیت مشاهده را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند.

سئو عالی

فاکتورهای سئو عالی

فاکتورهای رتبه بندی سئو عالی جستجو را می توان پروکسی برای جنبه های تجربه کاربر در نظر گرفت. جدول تناوبی عوامل سئو ، فاکتورها را در شش دسته اصلی و وزنها بر اساس اهمیت کلی آن برای سئو سازمان می دهد. به عنوان مثال ، کیفیت محتوا و تحقیق در مورد کلمات کلیدی از عوامل اصلی بهینه سازی محتوا هستند و قابلیت خزنده بودن و سازگاری با موبایل از فاکتورهای مهم سایت هستند. 

الگوریتم های جستجو برای نمایش صفحات معتبر و مرتبط طراحی شده اند و تجربه جستجوی کارآمد را در اختیار کاربران قرار می دهند. بهینه سازی سایت و محتوای شما با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به صفحات شما در رتبه بندی بالاتر نتایج جستجو کمک کند.

سئو عالی چیست

نقش robot.txt در سئو

فهرست و خزیدن

خزیدن فرآیندی است که در آن محتوای جدید و به روز شده ، صفحات و وب سایت ها توسط موتورهای جستجو کشف می شود. یک "خزنده" که به آن "عنکبوت" یا "ربات" نیز گفته می شود ، تعیین می کند که با استفاده از الگوریتم خاصی وب سایت را خزنده کنید. نتایج جستجو در گوگل ، بینگ و یاهو متفاوت است ، زیرا هرکدام الگوریتم های خزنده خود را دارند. چگونه کار می کند؟ پس از ورود به صفحه ، خزنده به دنبال فایل robots.txt می گردد. فایل robots.txt به خزنده می گوید که کدام قسمت از وب سایت را بایگانی یا فهرست بندی کند. خزنده سپس مناطق وب سایت مشخص شده در robots.txt را خزنده می کند. به طور کلی ، اگر خزنده محتوای تکراری را تشخیص ندهد و معتقد باشد که صفحه وب نتایج جستجو را بهبود می بخشد ، متن را در سایت فهرست بندی می کند. این فرآیند نمایه سازی نامیده می شود. نتیجه خزیدن و نمایه سازی مجموعه ای از اطلاعات است که موتورهای جستجو از آنها برای ارائه نتایج مرتبط به کاربران استفاده می کنند.

مجله سئو تضمینی

چرا سئو مهم است

چرا سئو مهم است؟ 
سئو به کاربران واجد شرایط کمک می کند وب سایت شما را پیدا کنند. بدون این ، وب سایت ها ممکن است غیرقابل کشف باشند یا ممکن است پیدا شوند ، اما توسط افراد نادرست. سئو صفحات وب را به صورت آنلاین هدایت می کند و آن را به بخشی اساسی از هرگونه ترکیب بازاریابی دیجیتال تبدیل می کند. علاوه بر این ، سئو تعدادی از مزایای حاشیه ای را فراهم می کند. 
اگر از قبل متقاعد نشده اید ، در اینجا برخی از دلایل اضافی برای شروع بهینه سازی موتور جستجوی خود آورده شده است: 
اعتبار - کاربران برای ارائه پاسخ های معتبر به موتورهای جستجو اعتماد دارند. رتبه بندی سیگنال های بالا به کاربران مبنی بر اینکه وب سایت شما منبع معتبری است. 
ترافیک - قانون کلی این است که هرچه رتبه وب سایت شما بالاتر باشد ، کلیک و بازدید بیشتری از وب سایت شما دریافت می کند. 
ROI - SEO یک روش مقرون به صرفه برای تولید Lead است. SEA ، مانند پرداخت به ازای هر کلیک به طور کلی ، راه حل های کوتاه مدت و پرهزینه ای را برای هدایت بازدید به سایت شما ارائه می دهد. از طرف دیگر ، سئو می تواند روشی ارزان و طولانی مدت برای هدایت بازدید مناسب به صفحه وب شما باشد. 
بینش مشتری - فعالیت های جستجوگرها ، مانند تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، می تواند بینش ارزشمندی را در مورد مشتری شما ارائه دهد. این می تواند به تعریف مخاطب هدف ، تعیین علایق و درک نیازهای او کمک کند. 
مارک تجاری - نه تنها SEO به ایجاد حضور نام تجاری قوی تر در اینترنت کمک می کند ، بلکه باعث بهبود تجربه کاربر و در نتیجه تصویر برند می شود.

مجله مجری سئو

سئو و نحوه کار آن چیست؟ در اینجا با اصول تعریف سئو و معنای سئو صحبت می‌کنیم. کسب و کارها با بهترین رتبه‌بندی موتور جستجو اهمیت و اهمیت بهینه‌سازی سئو را در داخل و خارج از آن درک می‌کنند، اما البته آن‌ها ابتدا باید اصول اولیه را هدایت کنند سئو مخفف این است که سئو مخفف بهینه‌سازی موتور جستجو است، که فرآیند بهینه‌سازی وب سایت شما برای به دست آوردن ارگانیک ترافیک از صفحه نتایج موتور جستجو است به عبارت دیگر، سئو شامل ایجاد تغییراتی خاص در طراحی وب سایت شما و محتوایی است که سایت شما را برای موتور جستجو جذاب‌تر می‌سازد. شما این کار را با این امید انجام می‌دهید که موتور جستجو وب سایت شما را به عنوان نتیجه برتر در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش دهد

تعریف ساده سئو

شما می‌توانید تعریف ساده سئو را به یک فرآیند موثر تبدیل کنید که موفقیت طولانی‌مدت را ایجاد می‌کند. و حتی اگر یک دستیار متخصص سئو در خانه نداشته باشید، هنوز هم می‌توانید شروع به انجام برخی تغییرات مثبت کنید که به شما در بهبود بهینه‌سازی موتور جستجو کمک می‌کند. با کمی دانش سئو زیر کمربند خود، شما می‌توانید در مسیر بهبود رتبه‌بندی موتور جستجوی برند تان در هر زمانی زمانی باشید

سئو چیست

اگر چه سئو و بازاریابی سئو به دلیل عوامل مختلفی که می‌توانند بر رتبه‌بندی شما تاثیر بگذارند، پیچیده به نظر می‌رسد، فرآیند بهینه‌سازی موتور جستجو آسان‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.موتورهای جستجو می‌خواهند بهترین خدمات را برای کاربران خود فراهم کنند. این به معنی ارایه نتایج در صفحات موتور جستجو است که تنها کیفیت بالا نیستند بلکه مربوط به آن چیزی هستند که جستجوگر به دنبال آن است.برای انجام این کار، موتورهای جستجو، یا چهار دست و پا، وب سایت‌های مختلف را اسکن خواهند کرد تا بهتر درک کنند که سایت در مورد چه چیزی است. این امر به آن‌ها کمک می‌کند نتایج مرتبط تری را به کسانی که به دنبال موضوعات خاص یا کلمات کلیدی می‌گردند ارائه دهند

سئو چیست چگونه سئو کنیم

فواید سئو

فواید بسیاری برای سئو بهینه‌سازی موتور جستجو برای کسب‌وکار شما وجود دارد. با بهبود سئو، می‌توانید کار کنید تا دید خود را روی موتورهای جستجو گسترش دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا به مشتریان بالقوه بیشتری دست پیدا کنید. با ایجاد موثرتر و موثرتر کردن محتوای متمرکز سئو، می‌توانید شانس خود را برای آوردن ترافیک آلی هدفمند افزایش دهید.با تنظیم وب سایت خود و محتوا برای شفافیت بیشتر و خوانایی بیشتر به این معنی است که سئو به معنای بهینه سازی است. زمانی که می‌توانید در صدر جدول قرار بگیرید، نمی‌توانید در رتبه پایین قرار بگیرید

قبل از اینکه به برخی از فاکتورهای سئو و خارج از صفحه اشاره کنیم، بیایید در مورد محتوا صحبت کنیم. محتوای موثر در جذب موتورهای جستجو و کمک به سازمان شما برای ایجاد ارتباط با بازدیدکنندگان سایت موثر است. سئو به معنای بیشتر از طریق محتوای بصری و نوشتاری شما است هرچه کیفیت و محتوای محتوای مربوطه که در سایت خود دارید، موتورهای جستجو به احتمال بیشتری صفحه خود را بالاتر از صفحه نتایج موتور جستجو قرار می‌دهند به طور مشابه، هرچه محتوای موثر و موثر بیشتری در سایت خود داشته باشید، به احتمال زیاد بازدیدکنندگان شما کمی وقت خود را در وب سایت شما سپری خواهند کرد و شاید حتی یک خرید انجام دهند

نقش ایجاد محتوا در سئو

نکته مهم دیگری که هنگام ایجاد محتوا برای سایت خود در نظر بگیرید، سئو و عبارات سئو است. اینها کلمات و عباراتی هستند که یک کاربر جستجو می‌تواند در هنگام جستجوی پاسخ به سوالات و یا محصولات و خدمات مرتبط، از آن استفاده کند.هنگامی که شما محتوای این کلمات کلیدی و عبارات را ایجاد می‌کنید، شانس شما برای رتبه‌بندی بالاتر این کلمات کلیدی در صفحه نتایج موتور جستجو را بهبود بخشید با این حال عامل دیگری که می‌تواند بر محتوای شما تاثیر بگذارد، و در نتیجه رتبه‌بندی موتور جستجوی شما، این است که محتوای شما چقدر تازه است.با این حال، ایجاد محتوای جدید نشان تجاری تنها راه نگه داشتن محتوای شما نیست. همچنین می‌توانید با به روز رسانی پست‌های خود، بازنویسی آن‌ها برای موثرتر کردن آن‌ها، یا افزودن اطلاعات و آمار جدید در طول زمان

سئو چیست چگونه سئو کنیم

نکته مهم دیگری که هنگام ایجاد محتوا برای سایت خود در نظر بگیرید، سئو و عبارات سئو است. اینها کلمات و عباراتی هستند که یک کاربر جستجو می‌تواند در هنگام جستجوی پاسخ به سوالات و یا محصولات و خدمات مرتبط، از آن استفاده کند.هنگامی که شما محتوای این کلمات کلیدی و عبارات را ایجاد می‌کنید، شانس شما برای رتبه‌بندی بالاتر این کلمات کلیدی در صفحه نتایج موتور جستجو را بهبود بخشید با این حال عامل دیگری که می‌تواند بر محتوای شما تاثیر بگذارد، و در نتیجه رتبه‌بندی موتور جستجوی شما، این است که محتوای شما چقدر تازه است.با این حال، ایجاد محتوای جدید نشان تجاری تنها راه نگه داشتن محتوای شما نیست. همچنین می‌توانید با به روز رسانی پست‌های خود، بازنویسی آن‌ها برای موثرتر کردن آن‌ها، یا افزودن اطلاعات و آمار جدید در طول زمان

سئو چیست چگونه سئو کنیم

عبارات سئو

زمانی که به طور استراتژیک کلمات و عبارات سئو را در صفحات خود قرار می‌دهید، مهم است که از بهینه‌سازی اجتناب کنید. گوگل و دیگر موتورهای جستجو در صورت تلاش برای استفاده از کلمات کلیدی در طول محتوا، صفحه شما را جریمه خواهند کرد.علاوه بر این، شما می‌خواهید مطمئن شوید که هر قطعه از محتوا بر روی یک یا دو کلمه کلیدی تمرکز می‌کند. این به شما کمک می‌کند مطمئن شوید که محتوای شما خاص و مرتبط است. تلاش برای مقابله با بسیاری از کلمات کلیدی در یک زمان ممکن است تاثیر منفی بر بهینه‌سازی موتور جستجو شما داشته باشد، به طوری که اغلب موارد را برای محتوای غیر متمرکز و غیر متمرکز می‌سازد

اگر چه ایجاد محتوا به زمان و منابع نیاز دارد، اما در نهایت بیشتر از پرداخت هزینه خواهد بود. موتورهای جستجو عشق عالی را دوست دارند و مصرف کنندگان به محتوای کیفیت برای درک بهتر ارزش سازمان شما نیاز دارند با ایجاد چند پست وبلاگ و کار برای ایجاد یک وب سایت زیر وب سایت‌های ارتباط جمعی شروع کنید. زمانی که یک گروه از طرفداران و طرفداران وفادار دارید، سازمان شما می‌تواند برای ایجاد انواع مختلفی از رسانه‌ها برای جذب و تعامل با مشتریان جدید تلاش کند

شما احتمالا اسم سئو را شنیده‌اید، اما درک این که سئو به معنی تاثیر موثر بر دید یک وب سایت و یا صفحه وب در نتیجه پرداخت‌نشده است " واقعا به شما کمک نمی‌کند به پرسش‌های مهم برای کسب‌وکار و وب سایت خود پاسخ دهید، مانند شما چطور می‌توانید برای سایت خود و یا سایت شرکت تان، "بهینه‌سازی" برای موتورهای جستجو را بهینه کنید؟از چه میزان زمان برای صرف سئو صحبت می‌کنید؟چگونه می‌توانید توصیه "خوب" را از نظر "بد" و یا توصیه مضر سئو متفاوت کنید؟چیزی که به احتمال زیاد برای شما جالب است به عنوان یک صاحب کسب‌وکار و یا کارمند آن است که چطور می‌توانید در واقع از سئو برای کمک به رانندگی بیشتر ترافیک، هدایت، فروش، و در نهایت درآمد و سود برای کسب‌وکار خود استفاده کنید

افراد به دنبال هر نوع از کارها هستند که مستقیما به کسب‌وکار شما مربوط می‌شوند. فراتر از آن، چشم اندازه‌ای شما نیز به دنبال انواع چیزهایی هستند که فقط بی‌ربط به کسب‌وکار شما هستند. اینها حتی فرصت‌های بیشتری برای برقراری ارتباط با این افراد و کمک به پاسخ دادن به سوالات آن‌ها، حل مشکلات آن‌ها و تبدیل شدن به یک منبع مورد اعتماد برای آن‌ها هستند.آیا شما به احتمال زیاد ویجت را از یک منبع مورد اعتماد دریافت خواهید کرد که هر یک از چهار بار گذشته برای کمک به گوگل به گوگل روی‌آورده اند، یا کسی که تا به حال نشنیده اید

اول مهم است که توجه داشته باشید که گوگل مسئول اغلب ترافیک موتور جستجو در جهان است (اگر چه همیشه در عدد حقیقی مقداری شار وجود دارد). این ممکن است از یک موقعیت گرفته تا گوشه دیگر متفاوت باشد، اما این احتمال وجود دارد که گوگل یک بازیگر برتر در نتایج جستجو باشد که کسب‌وکار یا وب سایت شما می‌خواهد به آن نشان داده شود، و بهترین تجارب مشخص‌شده در این راهنما به موقعیت سایت شما و محتوای آن در سایر موتورهای جستجو کمک خواهد کرد

صرف‌نظر از موتور جستجو که از آن استفاده می‌کنید، نتایج جستجو به طور مداوم در حال تغییر هستند. گوگل به طور خاص چیزهای زیادی پیرامون نحوه رتبه‌بندی وب سایت‌ها به وسیله تعداد زیادی از نام‌های مختلف حیوانات به روز کرده‌است، و ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌های رسیدن صفحات شما به رتبه در نتایج جستجو در سال‌های اخیر بسیار خطرناک شده‌است.

پس چه کار می‌کند؟ گوگل چطور تعیین می‌کند که کدام صفحات در پاسخ به چیزی که مردم برای آن جستجو می‌کنند، باز گردند؟ چگونه تمام این ترافیک با ارزش را به سایت خود منتقل می‌کنید

اگر یک واژه بیشتر مورد جستجو قرار نگیرد، خوب است: اما اگر به طور کامل به چشم اندازه‌ای شما ارتباطی نداشته باشد چه؟ ارتباط مستقیم و رو به جلو به نظر می‌رسد: اگر شما می‌خواهید نرم‌افزار اتوماسیون بازاریابی ایمیلی را به فروش برسانید، شما نمی‌خواهید که به دنبال سرچ باشید که ربطی به کسب‌وکار شما ندارد، مانند "لوازم خانگی"، اما چه چیزی در مورد عباراتی مثل "نرم‌افزار بازاریابی ایمیلی" وجود دارد؟ این ممکن است به طور شهودی توصیف خوبی از آنچه انجام می‌دهید، اما اگر شما به ۱۰۰ شرکت بخت و اقبال می‌فروشید، اغلب ترافیک برای این عبارت بسیار رقابتی، کسانی هستند که هیچ علاقه‌ای به خرید نرم‌افزار شما ندارند (و کسانی که شما مایل به رسیدن به آن هستید ممکن است هرگز راه‌حل پیچیده و پیچیده خود را براساس یک جستجوی ساده گوگل بخرید). بالعکس، ممکن است شما فکر کنید یک کلید واژه مانند "بهترین راه‌حل بازاریابی از زمانی که شما نرم‌افزار بازاریابی را نخواهید فروخت، کاملا بی‌ربط است. اما اگر چشم‌انداز شما یک مدیر بازاریابی یا بازاریابی است، در مقابل آن‌ها با یک منبع مفید برای ارزیابی ابزار پرداخت - هر کلیک می‌تواند "اولین تماس" باشد و یک راه عالی برای شروع یک رابطه

گوگل از بیش از ۲۰۰ علامت برای به ثمر رساندن نتایج جستجوی خود استفاده می‌کند و سئو شامل فعالیت‌های تکنیکی و خلاقانه برای نفوذ و بهبود برخی از آن سیگنال‌های شناخته‌شده می‌باشد. اغلب مفید است که بیش از حد بر روی سیگنال‌های رده‌بندی فردی تمرکز نکنید و به هدف گسترده‌ترگوگل نگاه کنید، تا بهترین پاسخ را برای کاربران خود فراهم کنید.سئو شامل این است که یک وب سایت در دسترس باشد، از لحاظ فنی، از کلماتی استفاده می‌کند که افراد در موتورهای جستجو تایپ می‌کنند، و یک تجربه کاربر عالی، با کیفیت خوب و بالا، محتوای تخصصی که به پاسخ پرس و جو کاربر کمک می‌کند، فراهم می‌کند.گوگل یک تیم بسیار بزرگ از رتبه یاب با کیفیت جستجو دارد که کیفیت نتایج جستجو را ارزیابی می‌کند، که به یک الگوریتم یادگیری ماشین تغذیه می‌شود. دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجو گوگل، جزئیات و نمونه‌های بسیاری از آنچه که گوگل به عنوان محتوا و وب سایت با کیفیت پایین یا وب سایت ارایه می‌دهد، و تاکید آن‌ها بر تمایل به پاداش دادن به سایت‌هایی است که به روشنی تخصص، اختیار و اعتماد خود را نشان می‌دهند