از محتوایی استفاده کنید که عنکبوت های موتور جستجو می توانند آن را بخوانند
محتوا نیروی حیاتی یک وب سایت است و همان چیزی است که موتورهای جستجو از آن تغذیه می کنند. هنگام طراحی وب سایت ، اطمینان حاصل کنید که ساختار خوبی برای محتوا (عناوین ، پاراگراف ها و پیوندها) در نظر گرفته اید.
سایتهایی با محتوای بسیار کم در نتایج جستجو با مشکل روبرو می شوند و در بیشتر موارد ، اگر برنامه ریزی مناسبی در مراحل طراحی وجود داشته باشد ، می توان از این امر جلوگیری کرد. به عنوان مثال ، از تصاویر برای متن استفاده نکنید مگر اینکه از روش جایگزینی متن تصویر پس زمینه CSS استفاده کنید.
صفحه هایی را که نمی خواهید فهرست موتورهای جستجو مسدود کنید
ممکن است صفحاتی در سایت شما وجود داشته باشد که نمی خواهید موتورهای جستجو فهرست شوند. این صفحات می توانند صفحاتی باشند که هیچ ارزشی به محتوای شما اضافه نمی کنند ، مانند اسکریپت های سمت سرور. این صفحات وب حتی می توانند صفحاتی باشند که شما در حال ساخت وب سایت جدید از آنها برای آزمایش طراحی های خود استفاده می کنید (که توصیه نمی شود ، هنوز هم بسیاری از ما هنوز این کار را می کنیم).
google robots.txt
این صفحات وب را در معرض ربات های وب قرار ندهید. شما می توانید با موتورهای جستجو به موارد تکراری محتوا برخورد کنید و همچنین تراکم محتوای واقعی خود را کم کنید ، و این موارد می توانند بر موقعیت های جستجوی وب سایت شما تأثیر منفی بگذارند.
بهترین راه برای جلوگیری از نمایه سازی صفحات وب خاص توسط عنکبوت های موتور جستجو ، استفاده از یک فایل robots.txt است ، یکی از پنج فایل وب که وب سایت شما را بهبود می بخشد.
اگر بخشی از وب سایت خود دارید که به عنوان یک محیط آزمایش مورد استفاده قرار می گیرد ، آن را با رمز عبور محافظت کنید یا بهتر از آن ، از یک محیط توسعه وب محلی مانند XAMPP یا WampServer استفاده کنید.
از ویژگی های Image Alt غافل نشوید
اطمینان حاصل کنید که تمام ویژگی های alt تصویر شما توصیفی هستند. همه تصاویر برای سازگاری 100٪ با W3C به ویژگی های alt احتیاج دارند ، اما بسیاری از آنها با افزودن هر متنی به این الزام مطابقت دارند. هیچ ویژگی alt از ویژگیهای alt نادرست بهتر نیست.
موتورهای جستجو ویژگی های alt را می خوانند و ممکن است هنگام تعیین ارتباط صفحه با کلمات کلیدی جستجوگر جستجو ، آنها را در نظر بگیرند. همچنین احتمالاً در رتبه بندی موتورهای جستجوی مبتنی بر تصویر مانند Google Images نیز استفاده می شود.
خارج از زاویه SEO ، ویژگی های alt alt به کاربرانی که نمی توانند تصاویر را مشاهده کنند کمک می کند.
صفحات را با محتوای تازه به روز کنید
اگر وب سایت شما دارای یک وبلاگ است ، ممکن است بخواهید فضایی را برای بخشهایی از آخرین ارسالها در تمام صفحات وب خود ایجاد کنید. موتورهای جستجو دوست دارند هر از گاهی محتوای صفحات وب را تغییر دهند زیرا این امر نشان دهنده زنده بودن و زنده بودن سایت است.
با تغییر محتوا ، فرکانس بیشتر خزیدن توسط موتورهای جستجو نیز به وجود می آید.
شما نمی خواهید پست های کاملی را نشان دهید زیرا این امر می تواند باعث تکرار مشکلات محتوایی شود.
از داده منحصر به فرد متا استفاده کنید
عنوان صفحه ، توضیحات و کلمات کلیدی همه باید متفاوت باشد. بسیاری از اوقات ، طراحان وب الگویی برای یک وب سایت ایجاد می کنند و فراموش می کنند داده های متا را تغییر دهند ، و آنچه در نهایت اتفاق می افتد این است که در چندین صفحه از اطلاعات اصلی حافظه مکان استفاده می شود.
هر صفحه باید مجموعه داده های متا خود را داشته باشد. این فقط یکی از مواردی است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا درک بهتری از نحوه ساخت ساختار وب سایت داشته باشند.
فهرست و خزیدن
سئو و نحوه کار آن چیست؟ در اینجا با اصول تعریف سئو و معنای سئو صحبت میکنیم. کسب و کارها با بهترین رتبهبندی موتور جستجو اهمیت و اهمیت بهینهسازی سئو را در داخل و خارج از آن درک میکنند، اما البته آنها ابتدا باید اصول اولیه را هدایت کنند سئو مخفف این است که سئو مخفف بهینهسازی موتور جستجو است، که فرآیند بهینهسازی وب سایت شما برای به دست آوردن ارگانیک ترافیک از صفحه نتایج موتور جستجو است به عبارت دیگر، سئو شامل ایجاد تغییراتی خاص در طراحی وب سایت شما و محتوایی است که سایت شما را برای موتور جستجو جذابتر میسازد. شما این کار را با این امید انجام میدهید که موتور جستجو وب سایت شما را به عنوان نتیجه برتر در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش دهد
شما میتوانید تعریف ساده سئو را به یک فرآیند موثر تبدیل کنید که موفقیت طولانیمدت را ایجاد میکند. و حتی اگر یک دستیار متخصص سئو در خانه نداشته باشید، هنوز هم میتوانید شروع به انجام برخی تغییرات مثبت کنید که به شما در بهبود بهینهسازی موتور جستجو کمک میکند. با کمی دانش سئو زیر کمربند خود، شما میتوانید در مسیر بهبود رتبهبندی موتور جستجوی برند تان در هر زمانی زمانی باشید
اگر چه سئو و بازاریابی سئو به دلیل عوامل مختلفی که میتوانند بر رتبهبندی شما تاثیر بگذارند، پیچیده به نظر میرسد، فرآیند بهینهسازی موتور جستجو آسانتر از آن چیزی است که به نظر میرسد.موتورهای جستجو میخواهند بهترین خدمات را برای کاربران خود فراهم کنند. این به معنی ارایه نتایج در صفحات موتور جستجو است که تنها کیفیت بالا نیستند بلکه مربوط به آن چیزی هستند که جستجوگر به دنبال آن است.برای انجام این کار، موتورهای جستجو، یا چهار دست و پا، وب سایتهای مختلف را اسکن خواهند کرد تا بهتر درک کنند که سایت در مورد چه چیزی است. این امر به آنها کمک میکند نتایج مرتبط تری را به کسانی که به دنبال موضوعات خاص یا کلمات کلیدی میگردند ارائه دهند
فواید بسیاری برای سئو بهینهسازی موتور جستجو برای کسبوکار شما وجود دارد. با بهبود سئو، میتوانید کار کنید تا دید خود را روی موتورهای جستجو گسترش دهید. این کار به شما کمک میکند تا به مشتریان بالقوه بیشتری دست پیدا کنید. با ایجاد موثرتر و موثرتر کردن محتوای متمرکز سئو، میتوانید شانس خود را برای آوردن ترافیک آلی هدفمند افزایش دهید.با تنظیم وب سایت خود و محتوا برای شفافیت بیشتر و خوانایی بیشتر به این معنی است که سئو به معنای بهینه سازی است. زمانی که میتوانید در صدر جدول قرار بگیرید، نمیتوانید در رتبه پایین قرار بگیرید
قبل از اینکه به برخی از فاکتورهای سئو و خارج از صفحه اشاره کنیم، بیایید در مورد محتوا صحبت کنیم. محتوای موثر در جذب موتورهای جستجو و کمک به سازمان شما برای ایجاد ارتباط با بازدیدکنندگان سایت موثر است. سئو به معنای بیشتر از طریق محتوای بصری و نوشتاری شما است هرچه کیفیت و محتوای محتوای مربوطه که در سایت خود دارید، موتورهای جستجو به احتمال بیشتری صفحه خود را بالاتر از صفحه نتایج موتور جستجو قرار میدهند به طور مشابه، هرچه محتوای موثر و موثر بیشتری در سایت خود داشته باشید، به احتمال زیاد بازدیدکنندگان شما کمی وقت خود را در وب سایت شما سپری خواهند کرد و شاید حتی یک خرید انجام دهند
نکته مهم دیگری که هنگام ایجاد محتوا برای سایت خود در نظر بگیرید، سئو و عبارات سئو است. اینها کلمات و عباراتی هستند که یک کاربر جستجو میتواند در هنگام جستجوی پاسخ به سوالات و یا محصولات و خدمات مرتبط، از آن استفاده کند.هنگامی که شما محتوای این کلمات کلیدی و عبارات را ایجاد میکنید، شانس شما برای رتبهبندی بالاتر این کلمات کلیدی در صفحه نتایج موتور جستجو را بهبود بخشید با این حال عامل دیگری که میتواند بر محتوای شما تاثیر بگذارد، و در نتیجه رتبهبندی موتور جستجوی شما، این است که محتوای شما چقدر تازه است.با این حال، ایجاد محتوای جدید نشان تجاری تنها راه نگه داشتن محتوای شما نیست. همچنین میتوانید با به روز رسانی پستهای خود، بازنویسی آنها برای موثرتر کردن آنها، یا افزودن اطلاعات و آمار جدید در طول زمان
نکته مهم دیگری که هنگام ایجاد محتوا برای سایت خود در نظر بگیرید، سئو و عبارات سئو است. اینها کلمات و عباراتی هستند که یک کاربر جستجو میتواند در هنگام جستجوی پاسخ به سوالات و یا محصولات و خدمات مرتبط، از آن استفاده کند.هنگامی که شما محتوای این کلمات کلیدی و عبارات را ایجاد میکنید، شانس شما برای رتبهبندی بالاتر این کلمات کلیدی در صفحه نتایج موتور جستجو را بهبود بخشید با این حال عامل دیگری که میتواند بر محتوای شما تاثیر بگذارد، و در نتیجه رتبهبندی موتور جستجوی شما، این است که محتوای شما چقدر تازه است.با این حال، ایجاد محتوای جدید نشان تجاری تنها راه نگه داشتن محتوای شما نیست. همچنین میتوانید با به روز رسانی پستهای خود، بازنویسی آنها برای موثرتر کردن آنها، یا افزودن اطلاعات و آمار جدید در طول زمان
زمانی که به طور استراتژیک کلمات و عبارات سئو را در صفحات خود قرار میدهید، مهم است که از بهینهسازی اجتناب کنید. گوگل و دیگر موتورهای جستجو در صورت تلاش برای استفاده از کلمات کلیدی در طول محتوا، صفحه شما را جریمه خواهند کرد.علاوه بر این، شما میخواهید مطمئن شوید که هر قطعه از محتوا بر روی یک یا دو کلمه کلیدی تمرکز میکند. این به شما کمک میکند مطمئن شوید که محتوای شما خاص و مرتبط است. تلاش برای مقابله با بسیاری از کلمات کلیدی در یک زمان ممکن است تاثیر منفی بر بهینهسازی موتور جستجو شما داشته باشد، به طوری که اغلب موارد را برای محتوای غیر متمرکز و غیر متمرکز میسازد
اگر چه ایجاد محتوا به زمان و منابع نیاز دارد، اما در نهایت بیشتر از پرداخت هزینه خواهد بود. موتورهای جستجو عشق عالی را دوست دارند و مصرف کنندگان به محتوای کیفیت برای درک بهتر ارزش سازمان شما نیاز دارند با ایجاد چند پست وبلاگ و کار برای ایجاد یک وب سایت زیر وب سایتهای ارتباط جمعی شروع کنید. زمانی که یک گروه از طرفداران و طرفداران وفادار دارید، سازمان شما میتواند برای ایجاد انواع مختلفی از رسانهها برای جذب و تعامل با مشتریان جدید تلاش کند
شما احتمالا اسم سئو را شنیدهاید، اما درک این که سئو به معنی تاثیر موثر بر دید یک وب سایت و یا صفحه وب در نتیجه پرداختنشده است " واقعا به شما کمک نمیکند به پرسشهای مهم برای کسبوکار و وب سایت خود پاسخ دهید، مانند شما چطور میتوانید برای سایت خود و یا سایت شرکت تان، "بهینهسازی" برای موتورهای جستجو را بهینه کنید؟از چه میزان زمان برای صرف سئو صحبت میکنید؟چگونه میتوانید توصیه "خوب" را از نظر "بد" و یا توصیه مضر سئو متفاوت کنید؟چیزی که به احتمال زیاد برای شما جالب است به عنوان یک صاحب کسبوکار و یا کارمند آن است که چطور میتوانید در واقع از سئو برای کمک به رانندگی بیشتر ترافیک، هدایت، فروش، و در نهایت درآمد و سود برای کسبوکار خود استفاده کنید
افراد به دنبال هر نوع از کارها هستند که مستقیما به کسبوکار شما مربوط میشوند. فراتر از آن، چشم اندازهای شما نیز به دنبال انواع چیزهایی هستند که فقط بیربط به کسبوکار شما هستند. اینها حتی فرصتهای بیشتری برای برقراری ارتباط با این افراد و کمک به پاسخ دادن به سوالات آنها، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به یک منبع مورد اعتماد برای آنها هستند.آیا شما به احتمال زیاد ویجت را از یک منبع مورد اعتماد دریافت خواهید کرد که هر یک از چهار بار گذشته برای کمک به گوگل به گوگل رویآورده اند، یا کسی که تا به حال نشنیده اید
اول مهم است که توجه داشته باشید که گوگل مسئول اغلب ترافیک موتور جستجو در جهان است (اگر چه همیشه در عدد حقیقی مقداری شار وجود دارد). این ممکن است از یک موقعیت گرفته تا گوشه دیگر متفاوت باشد، اما این احتمال وجود دارد که گوگل یک بازیگر برتر در نتایج جستجو باشد که کسبوکار یا وب سایت شما میخواهد به آن نشان داده شود، و بهترین تجارب مشخصشده در این راهنما به موقعیت سایت شما و محتوای آن در سایر موتورهای جستجو کمک خواهد کرد
صرفنظر از موتور جستجو که از آن استفاده میکنید، نتایج جستجو به طور مداوم در حال تغییر هستند. گوگل به طور خاص چیزهای زیادی پیرامون نحوه رتبهبندی وب سایتها به وسیله تعداد زیادی از نامهای مختلف حیوانات به روز کردهاست، و سادهترین و ارزانترین راههای رسیدن صفحات شما به رتبه در نتایج جستجو در سالهای اخیر بسیار خطرناک شدهاست.
پس چه کار میکند؟ گوگل چطور تعیین میکند که کدام صفحات در پاسخ به چیزی که مردم برای آن جستجو میکنند، باز گردند؟ چگونه تمام این ترافیک با ارزش را به سایت خود منتقل میکنید
اگر یک واژه بیشتر مورد جستجو قرار نگیرد، خوب است: اما اگر به طور کامل به چشم اندازهای شما ارتباطی نداشته باشد چه؟ ارتباط مستقیم و رو به جلو به نظر میرسد: اگر شما میخواهید نرمافزار اتوماسیون بازاریابی ایمیلی را به فروش برسانید، شما نمیخواهید که به دنبال سرچ باشید که ربطی به کسبوکار شما ندارد، مانند "لوازم خانگی"، اما چه چیزی در مورد عباراتی مثل "نرمافزار بازاریابی ایمیلی" وجود دارد؟ این ممکن است به طور شهودی توصیف خوبی از آنچه انجام میدهید، اما اگر شما به ۱۰۰ شرکت بخت و اقبال میفروشید، اغلب ترافیک برای این عبارت بسیار رقابتی، کسانی هستند که هیچ علاقهای به خرید نرمافزار شما ندارند (و کسانی که شما مایل به رسیدن به آن هستید ممکن است هرگز راهحل پیچیده و پیچیده خود را براساس یک جستجوی ساده گوگل بخرید). بالعکس، ممکن است شما فکر کنید یک کلید واژه مانند "بهترین راهحل بازاریابی از زمانی که شما نرمافزار بازاریابی را نخواهید فروخت، کاملا بیربط است. اما اگر چشمانداز شما یک مدیر بازاریابی یا بازاریابی است، در مقابل آنها با یک منبع مفید برای ارزیابی ابزار پرداخت - هر کلیک میتواند "اولین تماس" باشد و یک راه عالی برای شروع یک رابطه
گوگل از بیش از ۲۰۰ علامت برای به ثمر رساندن نتایج جستجوی خود استفاده میکند و سئو شامل فعالیتهای تکنیکی و خلاقانه برای نفوذ و بهبود برخی از آن سیگنالهای شناختهشده میباشد. اغلب مفید است که بیش از حد بر روی سیگنالهای ردهبندی فردی تمرکز نکنید و به هدف گستردهترگوگل نگاه کنید، تا بهترین پاسخ را برای کاربران خود فراهم کنید.سئو شامل این است که یک وب سایت در دسترس باشد، از لحاظ فنی، از کلماتی استفاده میکند که افراد در موتورهای جستجو تایپ میکنند، و یک تجربه کاربر عالی، با کیفیت خوب و بالا، محتوای تخصصی که به پاسخ پرس و جو کاربر کمک میکند، فراهم میکند.گوگل یک تیم بسیار بزرگ از رتبه یاب با کیفیت جستجو دارد که کیفیت نتایج جستجو را ارزیابی میکند، که به یک الگوریتم یادگیری ماشین تغذیه میشود. دستورالعملهای ارزیابی کیفیت جستجو گوگل، جزئیات و نمونههای بسیاری از آنچه که گوگل به عنوان محتوا و وب سایت با کیفیت پایین یا وب سایت ارایه میدهد، و تاکید آنها بر تمایل به پاداش دادن به سایتهایی است که به روشنی تخصص، اختیار و اعتماد خود را نشان میدهند