• سئو ارزان

چگونه سئو کنیم

چگونه سئو کنیم مطلبی است از جام ارژنگ مجری سئو که در بخش مقالات وبلاگ سئو عالی جهت حضور در صفحه اول گوگل قرار گرفته است.

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو عالی برای بازاریابان فوق العاده مهم است. هنگامی که صفحات وب خود را بهینه می کنید - از جمله پست های وبلاگ خود - وب سایت خود را بیشتر در معرض دید افرادی قرار می دهید که از طریق موتورهای جستجو مانند Google وارد کلمات کلیدی مرتبط با محصول یا خدمات شما می شوند. 

اما آیا واقعاً محتوای وبلاگ شما به کسب و کار شما در رتبه بندی ارگانیک در موتورهای جستجو کمک می کند؟ 

اگرچه واضح است که محتوای وبلاگ به سئو عالی شما کمک می کند ، اما به روزرسانی های الگوریتم فراوان گوگل می تواند این موضوع را مشکل کند. و بهترین روشهای جستجوگرها در زمینه سئو عالی امروز مربوط به ارتباط و قصد است.

بنابراین ، وقتی صحبت از وبلاگ شما می شود ، از کجا می دانید چه چیزهایی مهم است و چه چیزهایی مهم نیست؟ تاکتیک های رتبه بندی وبلاگ امروز چیست ، و "مدرسه قدیمی" چیست؟ چگونه می توانید همه را صاف نگه دارید؟

ساده سازی سئو

گیجی مسئله مشترکی است که بازاریابان محتوای دیجیتال با آن روبرو هستند - و ما می خواهیم به آنها کمک کنیم. در این پست ، ما به چگونگی بهینه سازی پست های وبلاگ خود برای کلمات کلیدی مورد علاقه شما ، همراه با چند تاکتیک دیگر برای بهینه سازی که باید در ذهن داشته باشید ، توضیح خواهیم داد.

و از آنجا که سئو عالی می تواند گیج کننده باشد ، به مت باربی و ویکتور پن HubSpot گوش دهید و مواردی را در این قسمت پادکست ساده می کنند : 

علاوه بر این ، روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید SEO را از نظر وبلاگ کسب و کار خود ساده کنید. همراه با نکات سئو عالی وبلاگ که قصد داریم لحظه ای آنها را مرور کنیم ، موارد زیر را در نظر بگیرید.

اگر مشتری HubSpot هستید ، به نکات خاص بهینه سازی سئو عالی برای پست های وبلاگ خود نگاه کنید. این کار را می توانید با کلیک روی نماد نمودار میله ای در سمت چپ ویرایشگر وبلاگ خود هنگام کار روی پست برای دسترسی به صفحه بهینه سازی SEO انجام دهید. اگر مشتری HubSpot نیستید ، هنگام وبلاگ نویسی از این نکات به عنوان چک لیست استفاده کنید: 

1- بر روی 1-2 کلمه کلیدی دم بلند تمرکز کنید که با هدف خواننده هدف شما مطابقت داشته باشد.

بهینه سازی پست های وبلاگ خود را برای کلمات کلیدی است نه در مورد ترکیب به عنوان بسیاری از کلمات کلیدی پست های خود را که ممکن است. امروزه ، این در واقع به SEO شما آسیب می رساند زیرا موتورهای جستجو این کلیدواژه را پر می کنند (به عنوان مثال ، کلمات کلیدی را تا آنجا که ممکن است ، تنها با رتبه بندی بالا در جستجوی ارگانیک).

همچنین این یک تجربه خوب برای خواننده ایجاد نمی کند - یک عامل رتبه بندی که موتورهای جستجو اکنون اولویت بندی می کنند تا اطمینان حاصل شود که شما به هدف بازدید کنندگان خود پاسخ می دهید. بنابراین ، شما باید از کلمات کلیدی در محتوای خود به گونه ای استفاده کنید که احساس غیر طبیعی یا اجباری نداشته باشد.

یک قانون خوب این است که بر روی یک یا دو کلمه کلیدی دنباله دار در هر پست وبلاگ تمرکز کنید. در حالی که می توانید از بیش از یک کلمه کلیدی در یک پست استفاده کنید ، تمرکز پست را به اندازه کافی باریک نگه دارید تا بتوانید فقط برای یک یا دو کلمه کلیدی وقت خود را صرف بهینه سازی کنید.

ممکن است از خود بپرسید: چرا کلمات کلیدی دم بلند؟

این کلمات کلیدی طولانی تر و اغلب مبتنی بر س postال ، پست شما را بر روی اهداف خاص مخاطبان متمرکز می کند. به عنوان مثال ، کلمه کلیدی دنباله دار "نحوه نوشتن پست وبلاگ" از نظر جستجوگرها بسیار تأثیرگذارتر از کلمه کلیدی "پست وبلاگ" است.

بازدیدکنندگان وب سایت که در جستجوی کلمات کلیدی دنباله دار هستند به احتمال زیاد کل پست را می خوانند و سپس اطلاعات بیشتری را از شما می گیرند. به عبارت دیگر ، آنها به شما کمک می کنند تا تولید کنیددرست نوع ترافیک - بازدیدکنندگانی که تبدیل می کنند.

2. این 1-2 کلمه کلیدی را در بخشهای خاصی از پست خود بگنجانید.

اکنون که یکی دو کلمه کلیدی خود را پیدا کردید ، وقت آن است که آنها را در پست وبلاگ خود بگنجانید. بهترین قسمت های پست شما برای درج این اصطلاحات کجاست تا در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشید؟

چهار مکان اساسی وجود دارد که باید سعی کنید کلمات کلیدی خود را در آن قرار دهید: برچسب عنوان ، سرصفحه ها و متن ، URL و توضیحات متا.

عنوان عنوان

عنوان (یعنی عنوان) پست وبلاگ شما اولین قدم یک موتور جستجوگر و خواننده در تعیین ارتباط محتوای شما خواهد بود. بنابراین ، درج کلمه کلیدی در اینجا امری حیاتی است. گوگل در نتیجه جستجو این "برچسب عنوان" را می نامد.

حتماً کلمه کلیدی خود را در 60 نویسه اول عنوان خود قرار دهید ، که دقیقاً در مورد مکانی است که Google عناوین SERP را قطع می کند. از نظر فنی ، گوگل عرض پیکسل را اندازه گیری می کند ، نه تعداد کاراکترها را اندازه گیری می کند ، و اخیراً عرض پیکسل نتایج جستجوی ارگانیک را از تقریباً 500 پیکسل به 600 پیکسل افزایش داده است که در حدود 60 کاراکتر ترجمه می شود.

برچسب عنوان طولانی؟ وقتی یک عنوان طولانی دارید ، بهتر است در ابتدا کلمه کلیدی خود را وارد کنید زیرا ممکن است در انتها در SERP قطع شود ، که این می تواند از اهمیت پی بردن به پست شما آسیب ببرد.

در مثال زیر ، ما یک عنوان طولانی داشتیم که بیش از 65 حرف داشت ، بنابراین آن را با کلمه کلیدی که سعی داشتیم برای آن رتبه بندی کنیم ، از قبل بارگذاری کردیم: "SEO در صفحه".

پیوند نتیجه موتور جستجو با یک عنوان بهینه شده برای کلمات کلیدی

سربرگها و بدنه

کلمه کلیدی خود را با ردیابی عادی در کل متن پست خود و عنوان ها ذکر کنید. این بدان معنی است که کلمات کلیدی خود را در نسخه خود وارد کنید ، اما فقط به روشی طبیعی و خواننده پسند. در خطر مجازات شدن بیش از حد از حد عبور نکنید پر کردن کلمات کلیدی ، .

قبل از شروع به نوشتن یک پست وبلاگ جدید ، احتمالاً به این فکر خواهید کرد که چگونه کلمات کلیدی خود را در پست خود بگنجانید. این یک ایده هوشمندانه است ، اما نباید ایده شما باشد فقط تمرکز شما باشد و نه حتی تمرکز اصلی شما.

هر زمان که محتوا ایجاد می کنید ، تمرکز اصلی شما باید روی موارد مهم مخاطبان شما باشد ، نه اینکه چند بار بتوانید یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی را در آن محتوا قرار دهید. تمرکز خود را بر مفید بودن قرار دهید و به هر سوالی که مشتری شما از شما خواسته است در مورد پست شما ارسال کند پاسخ دهید. این کار را انجام دهید و به هر حال معمولاً به طور طبیعی برای کلمات کلیدی مهم بهینه سازی خواهید کرد.

آدرس اینترنتی

موتورهای جستجو همچنین به URL شما پی می برند تا بفهمند پست شما چیست و این یکی از اولین مواردی است که در یک صفحه می خزد. شما یک فرصت عظیم دارید که URL های خود را در هر پستی که منتشر می کنید بهینه کنید ، زیرا هر پستی در URL منحصر به فرد خود زندگی می کند - بنابراین مطمئن شوید که یک تا دو کلمه کلیدی خود را در آن قرار داده اید.

در مثال زیر ، ما URL را با استفاده از کلمه کلیدی long-tail که سعی در رتبه بندی آن داشتیم ایجاد کردیم: "مثالهای بازاریابی از طریق ایمیل".

توضیحات متا

هدف از توضیحات متای شما این است که به موتورهای جستجو و خوانندگان اطلاعاتی درباره محتوای پست وبلاگ شما ارائه دهد. یعنی شما باید از اصطلاح دم طولانی خود استفاده کنید تا گوگل و مخاطبان شما در مورد محتوای پست شما شفاف باشند.

در عین حال ، به خاطر داشته باشید که نسخه کپی برای نرخ کلیک بسیار مهم است ، زیرا هدف خوانندگان خاصی را برآورده می کند - هرچه جذاب تر ، بهتر است.

3. اطمینان حاصل کنید که وبلاگ شما برای موبایل مناسب است (یا دارای طراحی پاسخگو است).

آیا می دانید افراد بیشتری از تلفن های همراه خود از موتور جستجو استفاده می کنند تا رایانه؟

و برای همه آن پرسش های جستجوی ارزشمندی که در تلفن همراه انجام می شود ، Google ابتدا نتایج دوستانه تلفن همراه را نمایش می دهد این یکی دیگر از نمونه های گوگل است که به شدت از وب سایت های سازگار با موبایل طرفداری می کند - که از زمانی که این شرکت الگوریتم پنگوئن خود را در آوریل 2015 به روز کرد ، صادق است.

مشتریان HubSpot: نفس کشیدنآسان تمام محتوای ایجاد شده در بستر HubSpot به طور خودکار به دستگاه های تلفن همراه پاسخ می دهند .)

بنابراین ، چگونه وبلاگ خود را برای موبایل دوستانه تر می کنید؟ با استفاده از طراحی پاسخگو . وب سایت هایی که به تلفن همراه پاسخ می دهند ، به صفحات وبلاگ اجازه می دهند که به جای دو آدرس فقط یک URL داشته باشند - یکی برای دسک تاپ و دیگری برای تلفن همراه. این به SEO جستجوگر پست شما کمک می کند زیرا هرگونه لینک ورودی به سایت شما بین URL های جداگانه تقسیم نمی شود.

در نتیجه ، شما قدرت SEO را که از این پیوندها به دست می آورید متمرکز خواهید کرد ، به Google کمک می کنید تا ارزش پست شما را به راحتی تشخیص دهد و بر اساس آن رتبه بندی کند.

نکته مثبت: آنچه موتورهای جستجو ارزش آن را دارند دائماً در حال تغییر است. با عضویت در وبلاگ رسمی Google ، مطمئن باشید که این تغییرات را حفظ می کنید .

4- توصیف متا را بهینه کنید و از همه فضا استفاده کنید.

برای مرور ، یک توضیح متا است اضافیمتنی که در SERP وجود دارد و به خوانندگان اجازه می دهد تا بدانند این پیوند چیست. توضیحات متا به جستجوگران اطلاعاتی را می دهد که برای تعیین اینکه آیا محتوای شما به دنبال چه چیزی است یا نه ، به آنها نیاز داردبرای و در نهایت به آنها کمک می کند تا تصمیم بگیرند که کلیک می کنند یا نه.

حداکثر طول این توصیف متا بیشتر از زمانی است که قبلاً وجود داشت - اکنون حدود 300 حرف است - که نشان می دهد می خواهد بینندگان بیشتری درباره آنچه که هر نتیجه به آنها می دهد ، ارائه دهد.

بنابراین ، علاوه بر اینکه خواننده پسند (جذاب و مرتبط) است ، توضیحات متای شما باید شامل کلمه کلیدی دم طولانی باشد که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید.

در مثال زیر ، "مثالهای خبرنامه ایمیل" را جستجو کردم.

پیوند نتیجه Google با توضیحات متا گسترده

این اصطلاح در توضیحات متا پررنگ است ، به خوانندگان کمک می کند تا بین هدف اصطلاح خود و این نتیجه ارتباط برقرار کنند. همچنین اصطلاح "E-Newsletter" را با حروف درشت مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد Google می داند بین "خبرنامه ایمیل" و "خبرنامه الکترونیکی" ارتباط معنایی وجود دارد.

توجه: امروزه تضمین نمی شود که متا توضیحات شما همیشه مانند گذشته به SERP کشیده شود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، Google قسمتهای دیگری از پست وبلاگ شما را که شامل کلمات کلیدی جستجو شده است ، جذب می کند ، احتمالاً برای جستجوی زمینه مطلوب در مورد چگونگی مطابقت نتیجه با درخواست خاص آنها.

بگذارید مثال دیگری بزنم. در زیر مثالی از دو نمایشگر جستجو وجود دارد که دو قطعه متن مختلف را در Google SERP ارائه می دهند. اولین مورد از پرسش "بدون شاخص بدون دنبال کردن" است و توضیحات اصلی متا را می کشد:

مثالی از توضیحات متا در گوگل

مورد دوم نتیجه پرس و جو است "noindex nofollow "، و در وهله اول این کلمات کلیدی خاص که در متن پست وبلاگ ظاهر می شوند را می کشد:

نمونه ای از توضیحات متا در Google

اگرچه کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید تا بتوانید متن مورد نظر را تحت تأثیر قرار دهید ، شما باید همچنان به بهینه سازی این فراداده و همچنین پست خود ادامه دهید ، بنابراین موتورهای جستجو بهترین محتوای مقاله را نمایش می دهند. با ایجاد محتوای مناسب خواننده با درج کلمات کلیدی طبیعی ، اثبات ارتباط پست شما در SERP برای شما را برای Google راحت تر خواهید کرد.

5. تصاویر خود را با متن alt متن تصویر بهینه کنید.

پست های وبلاگ فقط نباید حاوی متن باشد - همچنین باید شامل تصاویری باشد که به توضیح و پشتیبانی محتوای شما کمک می کنند. با این حال ، موتورهای جستجو به سادگی به دنبال تصاویر نیستند. در عوض ، آنها به دنبال تصاویر با متن متن تصویر می گردند . به این معنی که ، برای اطمینان از اینکه تصاویر شما به نفع سئو وبلاگ شما هستند ، باید اطمینان حاصل کنید که متن alt را برای تصویر درج کرده اید.

شاید از خود بپرسید که چرا اینگونه است. از آنجا که موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را به همان روشی که انسان می بیند ببینند ، متن alt یک تصویر به موتور جستجو می گوید که یک تصویر چیست. این در نهایت به آن تصاویر کمک می کند تا در صفحه نتایج تصاویر موتور جستجو قرار بگیرند.

متن متناوب تصویر باعث ایجاد تجربه بهتر کاربر (UX) می شود - هنگامی که تصویری پیدا نمی شود یا در داخل محفظه تصویر نمایش داده می شودنمایش داده و می تواند دسترسی افراد کم بینا را که از صفحه خواننده استفاده می کنند ، بهبود بخشد. از نظر فنی ، alt text ویژگی است که می تواند به برچسب تصویر در HTML اضافه شود.

 

هنگامی که متن alt را در تصویر وارد می کنید ، ممکن است نام یک تصویر در وبلاگ شما از چیزی مانند "IMG23940" به چیزی دقیق و توصیفی مانند "توله سگهایی که در یک سبد بازی می کنند" تبدیل شود.

متن alt تصویر باید توصیفی به روشی مفید باشد - به این معنی که اگر در مقاله ای در وبلاگ مربوط به یک موضوع مشابه باشد ، باید متن را در اختیار موتور جستجو قرار دهد تا تصویر را نمایه کند.

برای تهیه زمینه بیشتر ، در اینجا لیستی از مواردی آورده شده است که مطمئن شوید هنگام ایجاد متن alt برای تصاویر وبلاگ خود به خاطر می آورید:

  • تصویر را توصیف کنید
  • "تصویر ..." را کنار بگذارید - به جای آن ، توصیف تصویر را شروع کنید
  • در توصیف خود مشخص باشید
  • آن را زیر 125 حرف نگه دارید
  • از کلمات کلیدی خود استفاده کنید (اما از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید)

6. از خیلی از برچسب های موضوع مشابه استفاده نکنید.

برچسب های موضوعی می توانند به سازماندهی محتوای وبلاگ شما کمک کنند ، اما اگر بیش از حد از آنها استفاده کنید ، در واقع مضر هستند. اگر تعداد زیادی برچسب مشابه دارید ، ممکن است به دلیل داشتن محتوای تکراری توسط موتورهای جستجو جریمه شوید .

وقتی یک برچسب موضوع ایجاد می کنید ، به این روش فکر کنید  ، همچنین می توانید یک صفحه سایت جدید ایجاد کنید که محتوای آن برچسب های موضوعی در آن نشان داده شود. اگر از تعداد زیادی برچسب مشابه برای همان محتوا استفاده می کنید ، به نظر می رسد در موتورهای جستجو اینگونه به نظر می رسد که شما محتوا را چندین بار در سراسر وب سایت خود نشان می دهید. به عنوان مثال ، برچسب های موضوعی مانند "وبلاگ نویسی" ، "وبلاگ" و "پست های وبلاگ" بیش از حد شبیه به یکدیگر هستند که نمی توانند استفاده شوندبر همان پست

اگر نگران هستید که پست های فعلی وبلاگ شما دارای برچسب های مشابه زیادی هستند ، برای پاک کردن آنها کمی وقت بگذارید. حدود 15-25 برچسب موضوعی را که فکر می کنید برای وبلاگ شما مهم هستند انتخاب کنیدنیستندبیش از حد شبیه به یکدیگر سپس فقط پست های خود را با آن کلمات کلیدی برچسب گذاری کنید. به این ترتیب ، دیگر نگران محتوای تکراری نخواهید بود.

7. از ساختارهای URL استفاده کنید که به بازدید کنندگان شما کمک می کند.

ساختار URL صفحات وب خود را (که متفاوت از URL های خاص پست های خود را هستند) باید آن را آسان برای بازدید کنندگان خود را به درک ساختار وب سایت شما و محتوای آنها در مورد به دیدن هستید را. موتورهای جستجو از URL های صفحه وب پشتیبانی می کنند که درک مطالب موجود در صفحه را برای آنها و بازدیدکنندگان وب سایت آسان می کند.

 

به این ترتیب ، ساختار URL به عنوان یک سیستم طبقه بندی برای خوانندگان عمل می کند ، به آنها اجازه می دهد تا در سایت خود در وب سایت و نحوه دسترسی به صفحات جدید سایت را بدانند. موتورهای جستجو از این امر قدردانی می کنند ، زیرا این کار برای آنها آسان تر است که دقیقاً اطلاعات جستجوی اطلاعات در قسمت های مختلف وبلاگ یا وب سایت شما را پیدا می کنند.

8- در صورت امکان به صورت داخلی پیوند دهید.

پیوندهای ورودی به محتوای شما به موتورهای جستجو کمک می کند تا اعتبار یا مرتبط بودن محتوای شما را نشان دهند. همین امر برای پیوند داخلی با سایر صفحات وب سایت شما است. اگر در مورد موضوعی که در پست وبلاگ خود ذکر کرده اید ، در یک پست وبلاگ ، کتاب الکترونیکی یا صفحه وب دیگر نوشته اید ، بهترین روش پیوند دادن به آن صفحه است.

(شاید متوجه شده باشید که من گاهی اوقات در طول این پست وبلاگ این کار را انجام داده ام ، زیرا فکر می کنم برای خوانندگان ما مفید باشد.) نه تنها لینک سازی داخلی به حفظ بازدیدکنندگان در وب سایت شما کمک می کند ، بلکه به سایر موارد مرتبط شما نیز سر می زند. و صفحات معتبر برای موتورهای جستجو.

می توانید این مسئله را حل کننده تصور کنید برای SEO شما در عین حال به بازدید کنندگان شما کمک می کند تا اطلاعات بیشتری از مطالب شما دریافت کنند.

9. از کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید.

کنسول جستجوی رایگان Google شامل بخشی به نام Search Analytics Report است . این گزارش به شما کمک می کند تا کلیک های جستجوی Google را تجزیه و تحلیل کنید - تعیین اینکه افراد از کدام کلمات کلیدی برای یافتن محتوای وبلاگ شما استفاده می کنند مفید است. همچنین می توانید با خواندن این پست وبلاگ نوشته شده توسط همکار من متیو باربی و بررسی صفحه پشتیبانی رسمی Google ، نحوه استفاده از Google Search Console را بیاموزید .

به یاد داشته باشید ، بسیاری از بازاریابان محتوا با بهینه سازی پست های وبلاگ خود برای جستجو دست و پنجه نرم می کنند. حقیقت این است که پست های وبلاگ شما بلافاصله رتبه بندی نمی شوند. ساختن مرجع جستجو به زمان نیاز دارد.

اما ، هنگامی که پست های وبلاگ را به طور مکرر منتشر می کنید و با حفظ تجربه خواننده مبتنی بر قصد ، آنها را به طور مداوم برای جستجو بهینه می کنید ، از مزایای آن به صورت ترافیک بهره مند می شوید و منجر به طولانی مدت می شوید.

10. از خوشه های موضوع استفاده کنید.

روش ساختار اکثر وبلاگ ها (از جمله وبلاگ های ما ، تا همین اواخر) ، وبلاگ نویسان و سئوکاران برای ایجاد پست های وبلاگ منفرد که دارای رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص هستند ، کار کرده اند.

این امر باعث می شود که بازدیدکنندگان وبلاگ نتوانند اطلاعات دقیق مورد نیاز خود را مرتب و منظم نکنند. همچنین هنگامی که چندین پست وبلاگ درباره موضوعات مشابه تولید می کنید ، منجر به رقابت URL های شما در رتبه بندی موتور جستجو می شود.

اکنون ، برای رتبه بندی در جستجو و بهترین پاسخ به انواع جدیدی که جستجوگرها ارسال می کنند ، راه حل مدل خوشه موضوع است.

برای کارایی این مدل ، موضوعات گسترده ای را که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید انتخاب کنید. سپس ، محتوایی را بر اساس کلمات کلیدی خاص مرتبط با آن موضوع ایجاد کنید که همه آنها برای ایجاد اقتدار موتور جستجوی گسترده تر ، به یکدیگر پیوند دارند.

اکنون زیرساخت وبلاگ ما با مدل خوشه موضوع به این شکل است. عناوین خاص توسط پست های وبلاگ مرتبط با موضوع بیشتر احاطه شده اند ، که از طریق پیوندها به سایر URL های موجود در خوشه متصل می شوند:

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی