• سئو ارزان

سئو و تجربیات سئو از دیدگاه کارشناسان

پس از بررسی برخی از عوامل اصلی ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای مخاطبان خود و موتورهای جستجو ، از بازاریاب ها خواسته ایم که نمونه هایی از پست های برتر خود را به اشتراک بگذارند - این همان محتوایی است که با موفقیت برای رتبه بندی بالا در SERP بهینه سازی شده است.

در بعضی موارد ، موقعیت برای کسب و کار آنها موفقیت به همراه داشت. به جای پرداخت هزینه برای هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی از طریق AdWords ، یک تجارت کوچک اکنون ماهانه به ارزش 1000 دلار ترافیک وب ورودی رایگان دریافت می کند. مشاغل دیگر حتی از محتوای عالی رتبه خود مشتریان جدیدی به دست آوردند. (ما عاشق دیدن بازاریابی محتوا در عمل هستیم !)

در اینجا نمونه هایی از محتوای با کیفیت بالا و آنچه طرفداران بازاریابی برای به دست آوردن محتوای خود در بالای نتایج جستجو انجام داده اند ، آورده شده است.

تبلیغات بومی ، Outbrain
Liraz Postan ، مدیر سئو

عوامل کلیدی SEO: تجربه کاربری جامع ، خوب ، تحقیق شده ، تبلیغ شده ، به طور مداوم برای طراوت به روز می شود

این یک صفحه فرود قدیمی بود که برای فعالیت رسانه ای ما در گذشته پرداخت می شد ، اما ما این تغییرات را برای بهینه سازی آن برای جستجو انجام دادیم:

  1. تغییرات طراحی: ما طراحی صفحه خود را کاملاً تغییر داده و از طریق تلفن همراه پاسخگو هستیم.
  2. تغییرات محتوایی: ما تحقیق کلمات کلیدی و تحقیقات رقبا را برای ایجاد یک راهنمای جامع برای تبلیغات بومی انجام دادیم. ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که خوانندگان ما می توانند به طور کامل درک کنند که چگونه و چرا تبلیغات بومی می توانند برای تجارتشان مفید باشند.
  3. ما آن را در پست های اصلی وبلاگ و صفحات محتوا و همچنین در پیمایش به عنوان پیوندهای داخلی گنجانده ایم.
  4. ما از طریق کانال های رسانه های اجتماعی و Outbrain اشتراک گذاشتیم.
  5. ما دائماً با منابع و تحقیقات جدید این صفحه را ویرایش و تازه می کنیم.

بعد از سه ماه این مورد انتخاب شد و ما همچنین از وضعیت 78 به چهار در همه دمهای بلند نیز پیشرفت کردیم. ما بک لینک طبیعی برای این قطعه بدست آوردیم و اکنون به طور طبیعی از این صفحه نقل قول های زیادی دریافت می کنیم.

شرایط مجوز پیمانکار ، TrustedPros
Nicole Silver ، متخصص روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال

عوامل کلیدی SEO: خلا : محتوایی را پر می کند ، به س aالی پاسخ می دهد ، عمیقاً تحقیق شده ، جامع است

تیم من کشف کرد که اطلاعات کمی وجود دارد که به این سوال پاسخ دهد ، "آیا پیمانکار من مجوز دارد؟" ما متوجه شدیم که باید صفحاتی ایجاد کنیم که این نیاز را برآورده کند. برای ما ، مسئله این نبود که هر محتوایی را از آب بیرون بیاوریم یا محتوایی را بنویسیم که بهتر از قطعات موجود باشد. ما فقط نیاز داشتیم که به س wellالی که مردم می پرسیدند اما منبع واقعی جمع آوری شده برای آنها وجود ندارد ، یک تحقیق کاملاً تحقیق شده ارائه دهیم .

من محتوا را با انجام برخی تحقیقات شدید در مورد صلاحیت معاملات ماهر تولید کردم . من با هیئت های تجاری و ادارات دولتی تماس گرفتم. من به هر صفحه وب صنعت تجارت نگاه کردم. اگر در اطلاعات آنلاین مغایرت وجود داشته باشد ، من با یک نماینده تماس می گیرم. من تمام این تحقیقات را در یک موضوع سازمان یافته در هر استان در یک صفحه جمع کردم. اطمینان حاصل کردم که ما برای هر تجارت مرتبط در صنعت بهبود خانه پاسخ داده ایم. کار کرد این صفحات هنوز در صفحه اول - حتی اولین نتیجه - از جستجوی مستقیم و غیرمستقیم Google رتبه بندی می شوند.

چگونه می توان جواهرات را در خانه ایمن نگه داشت ، فروشگاه درب مخفی
جون هریس ، بازاریابی و توسعه تجارت

فاکتورهای کلیدی SEO: تحقیق شده ، مرتبط با منابع کیفی ، کلمه کلیدی دم طولانی ، بهینه سازی تصویر را هدف قرار می دهد ، به طور مداوم برای طراوت به روز می شود

ما یک نتیجه SERP عالی رتبه ایجاد کردیم که واقعاً مرا متعجب کرد - این عمدی نبود! و این فقط هر اصطلاحی نبود ، بلکه "گاوصندوق جواهرات خانگی" بسیار ارزشمند و هدفمند (رتبه دو) و حتی "گاوصندوق جواهرات" (رتبه چهار) است. هزینه هر کلیک با لیست های معادل AdWords بیش از 3.50 دلار است ، بنابراین در واقع ماهانه 1000 دلار + به صورت رایگان ورودی به وب سایت خود دریافت می کنیم . برای یک شرکت کوچک ، این خیلی زیاد است.

وب سایت یک ساله ما ، با داشتن منابع و بک لینک بسیار اندک ، به طور ناخواسته توانست به این مهم دست یابد ، زیرا من هدف کلمه کلیدی دم بلند ، کم جستجو و کم ارزش را داشتم: "چگونه جواهرات را در خانه ایمن نگه داریم" (50 جستجو در هر ماه).

ما یک محصول فوق العاده غیرمعمول داریم: ما سیستم های درب مخفی کاملی را می فروشیم - کتابخانه ها و درهای آینه ای که به راحتی می توانند در جای در کمد نصب شوند ، به عنوان مثال ، یک کمد دیواری را به یک منطقه کاملاً پنهان و با امنیت زیبا تبدیل می کنیم. مردم این موضوع را جذاب می دانند ، اما برای یافتن خریداران واقعی باید به آمارهای جمعیتی بسیار هدفمند برسیم - کسانی که به امنیت جواهرات با ارزش در خانه اهمیت می دهند یک مثال عالی است.

نحوه تولید محتوا در اینجا است:

  1. از Google Keyword Planner برای دیدن آنچه که مردم در وهله اول جستجو می کنند استفاده کنید
  2. در مبحث ایمن سازی طلا و جواهر مقدار زیادی جستجو در گوگل انجام داد
  3. نظرسنجی های واقعی در مورد پاسخ سارقین
  4. حقایق و عبارات کلیدی را از مقاله برجسته کنید - من می توانم بقیه مطالب را بر اساس آن پر کنم

در اینجا نحوه رتبه بندی ما برای این اصطلاحات عالی آورده شده است:

  1. اصطلاح "گاوصندوق جواهرات" اتفاقاً در کلمه کلیدی دم طولانی تری که هدف قرار داده ایم ، درج شده است
  2. به منابع عالی رتبه مانند مقالات خبری پیوند داده شده است
  3. تصاویر پرونده موجود را دوباره مورد استفاده قرار دهید و نام آنها را تغییر دهید و برای کلمه کلیدی صفحه ما برچسب گذاری کنید
  4. محتوای صفحه نسبتاً طولانی (در مقایسه با بیشتر صفحات محصول!) با بیش از 500 کلمه ایجاد شده است
  5. صفحه را مستقیماً به Google ارسال کنید
  6. 25 درصد یا تقریباً هر سه ماه را دوباره بنویسید
  7. صفحه را در ناوبری اصلی ما قرار دهید
  8. از صفحات داخلی به این صفحه پیوند داده شده است ، با استفاده از کلمه کلیدی مورد نظر ما ("هنگامی که متوجه شدم رتبه بندی شده است" "امن جواهرات")
  9. شش تا نه ماه صبر کردید!

راهنمای نهایی عکاس برای بازاریابی دیجیتال ، انتقادات و پیشنهادات
اریک جانسون ، خالق محتوای دیجیتال

عوامل کلیدی SEO: برای مخاطبان خاص نوشته شده ، به س questionsالات پاسخ می دهد ، بصری جامع است

من قطعه ای نوشتم که به سمت صفحه اول گوگل برای عبارت جستجو "بازاریابی دیجیتال برای عکاسان" افزایش یافت. این پست در نتیجه برخی از اشتباهات قابل توجهی بود که من می دیدم دوستان شخصی هنگام تلاش برای بازاریابی مشاغل عکاسی خود مرتکب شده اند. بلافاصله پس از اشتراک ، این دوستان به من گفتند که این محتوا پاسخ بسیاری از س lotsالات آنها را می دهد. و سپس آن را در صفحه یک برای جستجوی مربوطه در Google پیدا کردم.

من به این نتیجه رسیدم که هیچ روش بهینه سازی کلمات کلیدی به اندازه یک پست عالی که بسیار مرتبط و متمرکز باشد ، به طور موثر کار نخواهد کرد . بلافاصله پس از ارسال مقاله ، بازخورد خوبی از عکاسان شناخته شده و عکاسانی گرفتم که هرگز ملاقات نکرده ام. شرکت من حتی به عنوان مشتری مستقیم به عنوان یک پست عکاس را به عنوان مشتری آورده است .

حتی در این صورت ، موفقیت در SERP جای تعجب داشت. این تئوری من است که می گوید این صفحه فقط به دلیل مرتبط بودن برنده شد. فقط تمرکز یک کلمه کلیدی برای کمک به Google در درک موضوع وجود داشت و بقیه نتایج حاصل از ارزش ارائه شده توسط پست بود. وقتی به صفحه یک رسید ، هیچ لینک بکلی و هیچ سیگنال قابل توجه دیگری در خارج از صفحه نداشت. طبق گفته Moz ، سایت ما در آن زمان حتی از اعتبار دامنه بالایی برخوردار نبود. از زمان نوشتن این پست ، من استراتژی خود را برای تمرکز بر مرتبط بودن ابتدا دوباره تعریف کردم.

مردم در سال 2017 چقدر وقت خود را صرف تلفن های همراه می کنند؟ ، درخواست متن
کنت بورک ، مدیر بازاریابی

عوامل کلیدی سئو: به یک سوال ، تحقیق عمیق ، نمودارها و تصاویر ، خوانایی مناسب برای مخاطبان هدف پاسخ می دهد

اگر چیزی مانند "ما چقدر از تلفن هایمان استفاده می کنیم" را جستجو می کنید متوسط ​​مقاله از یک منبع خبری مهم است که یک مطالعه یا اعلامیه اخیر را پوشش می دهد. مطالب واقعاً خوب گزارش جدید و برخی داده های تاریخی را در بر می گیرد. آنها به س answerال پاسخ می دهند ، اما به یاد ماندنی نیستند.

برای ایجاد چیزی بهتر 10X ، من چندین مطالعه اخیر و عمیق را شرح دادم ، خلاصه ای تاریخی ارائه دادم ، همه را به زبان عامیانه گذاشتم و مراحل بعدی عملی را به مخاطبان خود دادم. من همچنین نمودارها و سایر تصاویر مفید را در کل مقاله قرار دادم. این مقاله اکنون در بالای نتایج جستجو نشان داده می شود و ماهانه حدود 15000 بازدید دارد.

بهترین مارک های لوکس مبلمان فضای باز ، دکوراسیون داخلی
بیل فریس ، رئیس جمهور

عوامل کلیدی سئو: تحقیقات کلیدی و رقبا ، پاسخ به س questionsالات ، اصطلاحات معنایی ، بهینه سازی تصویر ، استراتژی پیوند ، تبلیغ

Decor Interiors یک فروشگاه خرده فروشی تجارت الکترونیکی است که در صنعت کاملاً رقابتی مبلمان لوکس منزل و اداری فعالیت می کند. ما تعدادی مارک پیشرفته مبلمان فضای باز حمل می کنیم که به اندازه نمونه های داخلی آنها در اینترنت رایج نیستند ، اما هنوز هم پیشنهاد بالایی برای قرارگیری در Google AdWords دارند.

به جای اینکه هزینه های زیادی را صرف جستجوی پولی کنیم و سعی در رقابت با رقبای بزرگ با جیب های عمیق مانند Wayfair داشته باشیم ، تصمیم گرفتیم که بهتر است محتوای قوی ایجاد کنیم که باعث جذب ترافیک ارگانیک در نتیجه عملکرد برتر SERP شود و امیدوارم یک قطعه ویژه ایجاد کنید.

تولید مبحث: در ابتدا ، من به راحتی "مبلمان فضای باز" را در " پاسخ به عموم " وارد کردم تا ببینم چه س questionsالات و عبارات مربوطه بیشتر جستجو می شود. سپس این س questionsالات را به جستجوی Google متصل کردم تا ببینم کدامیک از آنها قطعه های ویژه را ایجاد کرده است.

تحقیقات کلمات کلیدی: من از جواب عمومی ، Google AdWords ، Ahrefs و نتایج جستجوی Google برای شناسایی کلمات کلیدی و میزان جستجوی نسبی آنها استفاده کردم. هنگامی که یک پرسش منجر به یک قطعه ویژه شد ، من نگاه کردم تا ببینم کدام کلمات در بسیاری از نتایج پررنگ هستند - این نشان می دهد که Google در آنها ارزش پیدا کرده است.

ایجاد محتوا: با استفاده از سوالات و عباراتی که مشخص شد ، مقاله ای ایجاد کردم که در آن بهترین مارک های با کیفیت بالا در مبلمان پاسیو ذکر شده است. یک رقیب جایگاه برتر را داشت و 10 نفر برتر آنها را لیست کرد ، بنابراین من صعود را بالا بردم و 15 نفر برتر را توسعه دادم (بعداً به 20 رسید) مطمئن شدم که نام پست وبلاگ به یکی از س questionsالات اصلی تولید قطعه ویژه - "بهترین مارک های لوکس در فضای باز" پاسخ داده است. س questionsالات دیگری در بسیاری از عناوین عنوان مقاله پرسیده شده و یا به آنها پاسخ داده شده است.

در این نمونه خاص ، من اطمینان حاصل کردم که اصطلاحات معنایی مانند پاسیو ، عرشه ، باغ ، کنار استخر و همچنین مدل های بالا ، گران ، با کیفیت بالا ، حق بیمه و غیره را اضافه کنم. من همچنین تصاویر زیادی اضافه کردم که نام پرونده آنها شامل کلمات کلیدی یا مارک های مرتبط بود علاوه بر این ، اطمینان حاصل کردم که لینک های خروجی به وب سایت های معتبر مرتبط و پیوندهای داخلی به سایر پست های وبلاگ داشته باشم که به س additionalالات اضافی پاسخ می دهند یا مشکلات را حل می کنند.

تبلیغ: پس از ارسال مقاله به وب سایت اصلی ما ، با ارسال آن به منابع مختلف ، آگاهی را افزایش دادم. من پست های تبلیغاتی را در فیس بوک و توییتر تبلیغ کردم ، همچنین پیوندی به مقاله در Google+ ، Reddit و سایت صنعت Houzz ارسال کردم. علاوه بر این ، من در پست های مهمان که در سایت های معتبر دیگر سفارش داده ایم و در انجمن های مختلف نظرات خود را با لینک دادن به مقاله ، بک لینک برای مقاله آورده ام.

نتیجه: پس از چند هفته ، شاهد بهبود چشمگیر عملکرد کلمه کلیدی و SERP مقاله خود بودیم. هنگامی که در صفحه اول Google SERP بودیم ، من همچنان به تغییر شکل و اضافه کردن به مقاله ادامه دادم تا اینکه قطعه ویژه قبلی را جایگزین کردیم. این امر باعث افزایش قابل توجه بازدیدهای ارگانیک و تکراری سایت ما شده و منجر به فروش جدید مبلمان فضای باز شده است .

چه مدت طول می کشد تا گوگل یک سایت جدید را فهرست بندی کند؟ ،
اریک یساسی ، متخصص بازاریابی اهرم ، متخصص محتوای آنلاین

عوامل کلیدی SEO: منابع خبره ، گرافیک سفارشی ، زمان بارگذاری بهینه ، تبلیغ

بازاریابی اهرمی با این مقاله موفقیت کسب کرد ، در این مقاله ما آنچه راجع به فرآیند نمایه سازی برای Google می دانیم و اینکه چه کاری می توان انجام داد تا اطمینان حاصل شود که سایت جدید شما (و صفحات جدید) با استفاده از تکنیک های SEO کلاه سفید و توصیه شده توسط Google نمایه سازی قانونی می شود ، رویه ها

این مقاله با هدف خاص تهیه اطلاعات دقیق تر ، به روزتر و قوی تر از رقبای ما نوشته شده است. دانش داخلی SEO و آزمایشات خودمان به ما کمک می کند تا مقاله را به جای تحقیقات ثانویه با اطلاعات مبتنی بر تجربه محکم کنیم. این همچنین یکی از اولین قطعاتی بود که ما شروع به ایجاد گرافیک های سفارشی کردیم. سپس ما برای بهینه سازی زمان بارگذاری در سیستم مدیریت محتوای خود ، اطلاعات متا ، کلمات کلیدی تمرکز و داده های "کوچک شده" را اضافه کردیم.

تبلیغ در ابتدا کم بود. ما این قطعه را به کانالهای اجتماعی معمول خود ، از جمله فیس بوک ، توییتر و LinkedIn هل دادیم. آنچه به نظر می رسید به طور غیرمنتظره ای بیشترین توجه و افزایش بک لینک و تعامل را به خود جلب کرده است ، بخش نظرات ما است. ما با كوشش تقریباً به هر نظری پاسخ دادیم ، و این مقاله به صورت ارگانیك گسترش یافت و حتی پوشش جامع تری از موضوع را نیز شامل شد.

اکنون کلمات کلیدی طولانی تر از آنچه می توانیم حساب کنیم رتبه یک را دارد و به آرامی در حال جستجوی کلمات کلیدی معروف دشوار مانند "نمایه سازی google" است. ما از دیدن اینکه کجا می تواند برود بسیار هیجان زده هستیم ، اما رویکرد ما در حال حاضر این است که آن را رها کنیم تا زمانی که به پتانسیل کامل خود برسد.

وبلاگ نویسی هتل: هر آنچه لازم است بدانید ، بوتیک
Otium Jase Rodley ، مدیر ارشد

عوامل کلیدی SEO: برچسب های سرصفحه ، جامع ، پاسخگویی به سوالات ، تجربه خوب کاربر و خوانایی ، پیوند دادن استراتژی ، تصاویر و رسانه ها

در این پست ، ما تقریباً همه کادرهای معیارهای ذکر شده در زیر را علامت گذاری کردیم. با بیش از 3000 کلمه ، طولانی است ، اما اگر به کاربر قول بدهیم شامل "هر آنچه لازم است بدانید" می شود!

اگرچه همه قوانین سخت و سریع نیست ، اما خوب است که بیشتر این جعبه ها را علامت بزنید:

  • پست وبلاگ SEO 101: از یک برچسب جذاب / توصیفی ، یک برچسب مختصر توضیحات متا استفاده کنید و مطمئن شوید که کلمه کلیدی در برچسب H1 وب سایت باشد.
  • حداقل 1250 کلمه بنویسید: جایی برای محتوای خوب وجود ندارد ، چه رسد به محتوای متوسط . اگر در مورد این موضوع می نویسیم ، باید به هر سوال قابل تصوری که کاربر ما می تواند داشته باشد ، پاسخ دهیم.
  • استفاده از سلسله مراتب عنوان صحیح: عناوین صحیح به کاربران امکان می دهد تا از طریق پست ها جست و جو کرده و به بخشهایی که می خواهند بخوانند بروند. همچنین به کسانی که از صفحه خوان استفاده می کنند کمک می کند.
  • از پیوندهای خارجی استفاده کنید: ذهنیت فراوانی - ما نگران از دست دادن ترافیک نیستیم ، بلکه ما به دنبال تهیه پشتیبان از ادعاهای خود هستیم.
  • از پیوندهای داخلی استفاده کنید: در صورت امکان ، به مطالب موجود پیوند دهید تا نشان دهید ما در فضا اقتدار داریم.
  • استفاده از محتوای مختلط: لیست های گلوله ای ، لیست های شماره گذاری شده ، تصاویر (در حالت ایده آل منحصر به فرد ، با برچسب های متن alt) ، فیلم های جاسازی شده و غیره

بهترین قسمت این است که ، محتوای عالی خود را تبلیغ می کند. ما پس از مقدار کمی تبلیغات اولیه از طریق رسانه های اجتماعی و ایمیل ، بازتوییت و پیوندهای ورودی زیادی به قطعه داشته ایم. نتیجه نهایی؟ یک قطعه برجسته و جالب در بالای Google.

مشکلات آگاهی فضایی: آیا فرزند شما مشکلی دارد؟ ، Kars4Kids
واردا مایرز اپشتین ، سردبیر و نویسنده

عوامل کلیدی سئو: یک موضوع کاملاً جامع را پوشش می دهد

مدیر من اجازه داد وبلاگ شرکت را تحویل بگیرم. من نمی خواستم این فقط یک وبلاگ والدین یا مادرانه باشد ، اما در واقع برای والدین ، ​​با مطالب علمی و همیشه سبز ، آموزشی است. من شروع به نوشتن یک سری قطعات در مورد مشکلات یادگیری کردم و یکی از آنها را در مورد مشکلات آگاهی فضایی نوشتم.

به نظر می رسد که با این پست ، من جایی پیدا کردم که کسی آن را پوشش نداده بود. سه سال بعد ، این پست به طور مداوم هزاران بازدید منحصر به فرد دارد. و اگر اصطلاح "مشکلات آگاهی مکانی" را در Google جستجو کنید ، یک نمودار دانش وجود دارد که از قسمت من استفاده می شود.

این پدیده ای است که افراد در SEO تصور می کنند که چنین اتفاقی بیفتد و این فقط به دلیل مقاله ای دقیق ساخته شده برای هدف از روشنگری و آموزش والدین اتفاق افتاده است.


این پست بخشی از سری محتوای کیفیت Brandpoint است ، که چگونگی ارزیابی محتوای با کیفیت Google و اینکه چگونه می توانید صفحات خود را در نتایج جستجو بالاتر نشان دهید ، تجزیه و تحلیل می کند.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی