• سئو ارزان

6 نکته محلی برای موفقیت در سئو کسب و کار کوچک

 

همه ما می دانیم که یک مولفه اصلی در استراتژی بازاریابی هر کسب و کار کوچک این است که به طور موثر نام تجاری خود را در نتایج موتور جستجو قرار دهد. اما آیا می توان با محتوایی که کنترل می کنید - یا حداقل محتوایی که تحت تأثیر قرار داده اید - بر نتایج جستجو مسلط شوید؟ پاسخ بله است. روش های ساده و موثری برای افزایش دید […]

همه ما می دانیم که یک م keyلفه اصلی در استراتژی بازاریابی هر کسب و کار کوچک این است که به طور موثر نام تجاری خود را در نتایج موتور جستجو قرار دهد. اما آیا می توان با محتوایی که کنترل می کنید - یا حداقل محتوایی که تحت تأثیر قرار داده اید - بر نتایج جستجو مسلط شوید؟

پاسخ بله است. روش های ساده و موثری برای تقویت قابلیت مشاهده در تجارت شما در نتایج جستجو وجود دارد ، در حالی که همزمان تلاش های مربوط به بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، رتبه بندی و بازبینی و اطلاع رسانی رسانه ای را بهبود می بخشید.

برای موفقیت در پیاده سازی آنها ، به شش نکته برای موفقیت در SEO محلی ، و موارد عملی برای هر یک نگاهی بیندازید. در کل ، من به کارهای عالی انجام شده توسط Billy's Bakery ، یک زنجیره نانوایی در نیویورک ، اشاره کردم که از بسیاری از این نکات برای تسلط بر نتایج جستجو با محتوای مثبت و پوشش استفاده کرده است.

SEL - Billys Bakery Graphic 3

1. به درستی اطلاعات موجود در وب سایت مشاغل خود را بهینه کنید

وب سایت شما مهمترین و ارزشمندترین دارایی آنلاین شماست ، بنابراین اطمینان از بهینه سازی صحیح آن برای اینکه در نتایج جستجو بالا باشد بسیار مهم است.

موارد اقدام:

•   یک نام دامنه ایجاد کنید که نوع کسب و کار و موقعیت آن را نشان دهد. به عنوان مثال ، بیلی بیکر از دامنه "billysbakerynyc.com" استفاده می کند که همه آن را شامل می شود.

•   کلمات کلیدی را بر روی عناوین صفحه اضافه کنید که با کسب و کار ، خدمات و موقعیت مکانی شما مشخص هستند

•   نام ، آدرس و شماره تلفن (NAP) تجارت خود را نه تنها در صفحه اصلی یا صفحه تماس ، بلکه در هر صفحه منفرد وب سایت خود قرار دهید.

•   علاوه بر برجسته کردن پیشنهادات خود ، اطمینان حاصل کنید که کپی وب سایت شما تا آنجا که ممکن است در مورد منطقه محلی شما باشد تا تجارت خود را با مجاورت نزدیک ارتباط دهید. به عنوان مثال ، توجه داشته باشید که در کدام بخش از شهر قرار دارید ، چه تیم ورزشی در آن طرف خیابان بازی می کند ، یا اینکه چه پارک در گوشه ای است. این اطلاعات اضافه شده نه تنها به بهبود نسخه وب سایت شما برای مشتریان کمک می کند ، بلکه باعث افزایش قابلیت جستجوی شما به عنوان یک تجارت محلی می شود.

2. لیست های کسب و کار خود را در وب سایت های محلی امن ، ساخت و به روز کنید

شاید یکی از م mostثرترین راه ها برای تقویت SEO محلی ، اطمینان از در دسترس بودن و سازگاری اطلاعات کسب و کار شما در تعداد بیشماری از منابع شخص ثالث باشد. گوگل و سایر موتورهای جستجو به طور مداوم این سایت ها را اسکن می کنند تا درک بیشتری از وب محلی و تجارت شما داشته باشند.

هنگامی که کسب و کار شما در لیست نیست - یا اطلاعات ذکر شده در مورد آن ناقص یا نادرست است - خطر کاهش یا تأثیر منفی در جایگاه کسب و کار شما در نتایج جستجو وجود دارد.

موارد اقدام:

•   جستجو در وب سایت های پیشرو در لیست های محلی از Dexknows ، Facebook و Google تا Yelp ، YP و Yellowbook تا اطمینان حاصل شود که کسب و کار شما در لیست قرار دارد ، لیست خود را "ادعا کرده اید" و نام تجاری تلفن ، آدرس پست شده سازگار است و دقیق. در صورت لزوم تغییرات ایجاد کرده و صفحات تکراری را حذف کنید. همانند مثال Billy's Bakery ، سایت های محلی مانند Google+ ، Yelp و TripAdvisor وزن زیادی در نتایج جستجو دارند ، بنابراین درست کردن آن مهم است.

•   لیست های خود را با عکس ها ، فیلم ها ، URL وب سایت و سایر اطلاعات اصلی ایجاد کنید تا لیست های شما برای مشتریان بالقوه آموزنده و جذاب باشد.

•   اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در دسته های مناسب ذکر شده است تا بتواند به درستی بهینه سازی شود. کلمات کلیدی مرتبط در نام تجاری نیز به شما کمک می کنند. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، "Billy's Bakery NYC" هم نوع تجارت و هم مکان را شامل می شود. با این حال ، با استفاده از کلمات کلیدی غیرضروری در نام تجاری زیاده روی نکنید (مثلاً "Billy's Bakery Cookies Cakes Hot Chocolate") ، در غیر این صورت موتورهای جستجو توجه می کنند و بر نتایج شما تأثیر منفی می گذارد.

•   برای ادامه تلاش خود ، با یک ارائه دهنده لیست برتر مانند Neustar Localeze یا Acxiom کار کنید تا روند ایمن سازی و به روزرسانی لیست های خود را در اکوسیستم گسترده سایت های محلی به طور خودکار انجام دهید.

•   اگر کسب و کار شما چندین مکان دارد ، لیست های جداگانه ای برای هر مکان در وب سایت خود ایجاد کنید تا هم نام تجاری و هم فروشگاه های شما را افزایش دهد. نتایج جستجو برای بیلی بیلی ، سه مکان مختلف کسب و کار را به صورت جداگانه برجسته می کند.

3. از استراتژی پیوند مناسب اطمینان حاصل کنید

پیوندها از وب سایت شما به سایر وب سایتهای مرتبط و بالعکس ، در نمایان بودن سئو سایت در کسب و کار شما نقش دارند ، زیرا به ایجاد اصالت و اعتبار کسب و کار شما کمک می کنند. اما تلاش برای استفاده از سیستم با استفاده از پیوندهای غیرمرتبط به مرور زمان آسیب می زند.

موارد اقدام:

•   پیوسته پیوندها را از طریق فیس بوک ، توییتر و سایر کانال های رسانه های اجتماعی به وب سایت خود به اشتراک بگذارید و دیگران را نیز به انتقال اطلاعات تشویق کنید.

•   پیوندهای مربوط به وب سایت خود را در خبرنامه های ایمیل و سایر به روزرسانی های مشتریان بگنجانید.

•   رویدادهای محلی را میزبانی یا حمایت مالی کنید ، یا تخفیف هایی را برای دانشجویان محله در نظر بگیرید و سپس مشاغل محله ای ، اتاق بازرگانی محلی ، موسسات خیریه و سایر شرکا را تشویق کنید هنگام صحبت در مورد آن فعالیت ها به وب سایت شما پیوند دهند.

•   یک فهرست محلی از منابع جامعه از جمله رستوران ها ، فروشگاه ها و جاذبه های فرهنگی مورد علاقه خود ایجاد کنید تا فرصتی برای ارتباط برقرار کردن با دیگران ایجاد کنید (و آنها به آنها لطف کنند). حتی ایجاد یک وبلاگ را در نظر داشته باشید که در آن بتوانید در مورد همسایگی محل کار خود صحبت کرده و به مشاغل و مکانهای دیدنی لینک دهید.

•   با این حال ، مطمئن شوید که استراتژی پیوند شما از این جهت معتبر است که شما می دانید با چه کسانی لینک می دهید و ارتباط آنها با تجارت شما زیاد است. همچنین ، طرح های پیوند مانند اسپم کردن نام دامنه کسب و کار خود را در وب سایت ها ، انجمن ها یا نظرات وبلاگ ایجاد نکنید. مراقب ارائه دهندگان محتوای شخص ثالث باشید که ادعا می کنند می توانند با نوشتن مطالب برای وبلاگ شما با پیوندهای تقویت کننده SEO ، SEO شما را بهبود ببخشند. همانطور که اخیراً گوگل هشدار داده است ، این فعالیت ها می توانند به اعتبار شما در موتورهای جستجو آسیب برسانند و بر دید شما در نتایج جستجو تأثیر منفی بگذارند .

4. تشویق و پاسخ به بررسی آنلاین کاربران

بررسی های کاربران به ایجاد قابلیت مشاهده کسب و کار شما در نتایج جستجوی محلی کمک می کند و همچنین مشارکت شما در پاسخ به آنها - مثبت یا منفی است. با این حال ، مشاغل کوچک باید اطمینان حاصل کنند که بررسی ها همیشه از خارج انجام می شود.

موارد اقدام:

• اگر   مشتریان از کار شما راضی هستند ، مشتریان خود را به ترک رتبه بندی و بررسی در مورد کسب و کار خود ترغیب کنید. خواه این یک ایمیل ساده باشد بعد از ارائه خدمات ، یک آگهی در هنگام تسویه حساب یا یک درخواست در وب سایت شما - هرچه نظرات معتبر و مثبت کسب و کار شما را دریافت کند ، کسب و کار شما در جستجو بهتر ظاهر می شود (هم از طریق موتورهای جستجو و هم از طریق محلی) خود سایتها را مرور کنید).

•   به عنوان بخشی از تشویق خود ، سایتهای متنوعی را برای ارسال نظر در اختیار مشتریان قرار دهید تا گسترش در چندین سایت محلی مهم متنوع باشد.

•   در مورد پاسخگویی به انواع بررسی های کاربران فعال باشید. در صورت مثبت بودن پست ، از مشتری برای بازخورد وی تشکر کرده و وی را به استفاده مجدد از خدمات شما تشویق کنید. اگر پست منفی است ، توضیح دهید که از بازخورد شما قدردانی می کنید و از مشتری می خواهید در مورد نگرانی های خود با شما تماس بگیرد تا بتوانید به مشکلات او رسیدگی کنید.

•   هر کاری که می کنید ، هرگز بررسی غلط ارسال نکنید! با کشف - و معمولاً نیز وجود دارد ، زیرا شفاف است - یا در جستجو جستجو دید خود را از دست می دهید ، یا دید شما از آن چیزی که می خواهید نیست.

5. مرتباً از طریق رسانه های اجتماعی درگیر شوید

صفحات رسانه های اجتماعی نقش قابل توجهی در قابلیت مشاهده مشاغل محلی در نتایج جستجو دارند. هرچه استراتژی رسانه های اجتماعی شما پیشگیرانه تر باشد ، احتمال بیشتری وجود دارد که صفحات شما طرفداران را به خود جلب کند - و به نوبه خود ، در جستجو ظاهر می شوند.

موارد اقدام:

•   یک استراتژی رسانه اجتماعی قوی ایجاد کنید که مشتریان را از طریق فیس بوک ، + Google ، Twitter ، Pinterest ، Instagram و سایر شبکه های معروف به طور منظم درگیر کند. هرچه پیروان و تعامل بیشتری دریافت کنید ، صفحات شما در جستجو بالاتر می روند. به صفحه فیس بوک Billy's Bakery در نتایج جستجوی کسب و کار در بالا توجه کنید.

•   برخی از ایده های تعامل شامل به روزرسانی در مورد محصولات جدید ، تبلیغات و تبلیغات ویژه و برجسته سازی داستان های مرتبط با مشتریان شما است. حتماً با س thoseال یا بازخورد سفارشات خود به کسانی که از طریق شبکه های اجتماعی در ارتباط هستند پاسخ دهید.

6. درایو پوشش رسانه ها

پوشش رسانه ای مشاغل محلی شما - به ویژه از وب سایت های خبری بسیار معتبر - می تواند در طولانی مدت تأثیر مثبتی بر نتایج جستجوی کسب و کار شما داشته باشد. به عنوان مثال ، پوشش نتایج MarthaStewart.com در مورد بیلی بیلی در نتایج جستجو بسیار زیاد است. پوشش اینگونه می تواند تجارت بیشتری را به سمت برند شما سوق دهد ، خصوصاً به این دلیل که از یک منبع شخص ثالث قابل اعتماد است.

موارد اقدام:

•   با تشویق آنها برای استفاده از محصولات یا خدمات خود با رسانه های محلی و وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنید. اگر رستوران هستید ، پیتزای محبوب خود را برای وبلاگ نویس غذاخوری محلی شهر خود ارسال کنید. یا در مورد یک رویداد خیریه که از آن حمایت مالی می کنید و به نفع جامعه محلی است ، به یک خبرنگار ارسال کنید. تلاش های روابط عمومی شما می تواند منجر به مقالات ، فیلم ها یا انواع دیگری از پوشش های مثبت شود که در طولانی مدت بسیار قابل مشاهده باشد و اعتبار برند شما را افزایش دهد.


طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی