تصور کنید اگر یک شرکت خدمات کوچک تدریس خصوصی مستقر در میامی از SEO به تمام روش های مناسب استفاده کرده است. هر زمان کسی در تدریس خصوصی در میامی یا میامی تدریس خصوصی جستجو می کند ، وب سایت او اولین وب سایت خواهد بود. آن نوع اختیار موتور جستجو برای هدایت ترافیک ارگانیک به سایت کسب و کار شما بسیار ارزشمند است. تفاوت بین مکان هشتم و رتبه برتر در موتورهای جستجو می تواند به معنای تفاوت بین 50000 بازدید کننده منحصر به فرد در ماه و 500000000 باشد.

اما در حالی که هر مشاغل می خواهد در بالای نتایج جستجو جایگاهی کسب کند ، هنوز اطلاعات زیادی در مورد چگونگی موفقیت انجام آن شناخته نشده است. مشاغل سالانه صدها هزار دلار برای ورود استراتژیست های SEO و ارتقا ranking رتبه بندی سایت خود هزینه می کنند و حتی نمی دانند که بسیاری از کارهای انجام شده به حدس و گمان و آزمون و خطا برمی گردد. یک عالمه مشاوره در مورد این موضوع در دسترس است ، و هرچه بیشتر بخوانید ، بیشتر متوجه خواهید شد که تقریباً هر مقاله یک حدس آموزش دیده بر اساس موفقیت های قبلی است.

به این دلیل که موتورهای جستجو از الگوریتم های جستجوی مختلف خود بسیار محافظت می کنند. هیچ کس به جز چند نفر از افراد سطح بالا در دفاتر گوگل ، بینگ و یاهو از این راز باخبر نیست. در این صورت ، مشاوره من آنچه را که همه استراتژیست های SEO در مورد ارتقا overall رتبه بندی کلی سایت شما در نظر گرفته اند ، دنبال می کند. حتی افراد در Google این سه روش آسان برای بهبود SEO برای وب سایت کسب و کار شما را تأیید کرده اند.

با محتوای با کیفیت شروع کنید

نکته اصلی من برای مشاغل خدماتی که می خواهند وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنند ، ساده نگه داشتن آن است. با محتوای با کیفیت در موضوعات خاص مربوط به تجارت خود شروع کنید و آن را برای خوانندگان واقعی بشر بنویسید. از نظر من ، مهمترین کاری که می توانید برای بهبود بازدید موتور جستجو در وب سایت خود انجام دهید ، نوشتن جذاب ترین ، مفیدترین ، دقیق ترین و نشاط آورترین محتوای ممکن است.

شرح خدمات ، صفحات "درباره" ، اطلاعیه ها و تاری صفحه اصلی باید با یک جریان طبیعی نوشته شده و در جهت دعوت از خوانندگان برای ماندن در سایت باشد. اگر همان سرویس تمیز کردن استخر را می فروشید که 100 کسب و کار کوچک دیگر در آن تبلیغ می کنند و همه از توصیفهای عمومی و ملایم یکسانی استفاده می کنند ، این شانس شماست که برجسته شوید. شرح خدماتی را ایجاد کنید که رقابت را از صفحه 1 در Google منفجر کند و شما را به حق در آن مکان قرار دهید.

اکنون ، محتوای خارق العاده به طور خودکار با تعداد زیادی از بازدیدکنندگان برابر نیست. اما اگر به مرور به طور مداوم آن را ایجاد کنید و به طور مرتب در شبکه های اجتماعی و صفحات بازخورد سایت خود شرکت کنید ، این عادت را دارد که از نظر ترافیک و موتور جستجوگر شما ایجاد کند.

آن را با کلمات کلیدی تغییر دهید

اگرچه من هرگز بحث نخواهم کرد که محتوای با کیفیت باید در وب سایت کسب و کار شما جز اولویت اول باشد ، واقعیت این است که میلیون ها صفحه از نوشتن مطالب عالی که در پایین موتورهای جستجو نادیده گرفته می شوند ، وجود دارد. چرا؟ نویسندگان آنها نتوانسته اند درک کنند که فقط چند تغییر ساده در کلمات کلیدی در روند نوشتن می تواند رتبه آنها را به میزان قابل توجهی بالاتر برساند.

کلمات کلیدی کلماتی هستند که موتورهای جستجو از آنها برای استفاده در ارتباط سایت با عبارات جستجوی کاربر استفاده می کنند. به عنوان مثال ، اگر کسی به دنبال "ماساژ درمانی کمر" باشد ، موتورهای جستجو این عبارت را با کلمات کلیدی دقیقاً مشابهی که در محتوای وب سایت قرار داده شده مطابقت می دهند.

با تهیه لیستی از سایت های رقیب برتر ، می توانید درباره کلمات کلیدی مرتبط تحقیق کنید. از DoubleClick Ad Planner گوگل استفاده کنید تا ببینید افراد هنگام جستجوی آن سایت در جستجوی چه چیزی هستند. همچنین اطلاعات بسیار خوبی در مورد اطلاعات جمعیتی و سایر سایت های رقیب در رابطه با جستجوی اولیه شما وجود دارد.

برای دیدن حجم نسبی یک کلمه کلیدی نسبت به کلمه کلیدی دیگر ، از ابزار کلمات کلیدی AdWords گوگل استفاده کنید. کلمات کلیدی را که دارای رقابتی متوسط ​​هستند شناسایی کرده و از آنها استفاده کنید تا از موتور جستجوی خود برای آنها استفاده کنید. هنگام تصمیم گیری برای استفاده از کلمات کلیدی ، از خود بپرسید چگونه می خواهید افراد وب سایت شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند.

هنگامی که لیست کلمات کلیدی خود را یافتید ، از آنها در سراسر محتوای وب سایت خود استفاده کنید ، و در حدود 3 تا 5 درصد تراکم بنویسید. یعنی برای هر 100 کلمه ، از 3 تا 5 کلمه کلیدی استفاده کنید. این مهم است زیرا بالاتر رفتن از این سایت سایت شما را در معرض خطر ارزان یا ناخواسته قرار می دهد و بر کیفیت کلی و کاربرد وب سایت شما تأثیر می گذارد.

از عناوین و نشانی های اینترنتی خوب استفاده کنید

تقریباً با توجه به اینکه عنوان صفحه وب شما مهمترین فاکتور SEO در صفحه است. بسیار نادر است که یک وب سایت رتبه بالایی برای یک کلمه کلیدی داشته باشد بدون اینکه بخشی از عنوان صفحه باشد. از آنجا که صفحه اصلی شما قبلاً برای نام وب سایت شما رتبه بندی شده است ، با قرار دادن نام وب سایت خود در ابتدای عنوان صفحه ، نتایج جستجوی بهتری نخواهید داشت.

سعی کنید نام سایت را به طور کامل حذف کنید و عنوان خود را با کلمه کلیدی SEO بیشتر جایگزین کنید. این تنها به این دلیل نیست که از نظر بصری بهتر به نظر می رسد ، بلکه به این دلیل نیز مفید خواهد بود. سایت دوستی که من به بهینه سازی آن کمک کردم وقتی که نام تجاری وی را از برچسب های عنوان در وب سایت شرکت او حذف کردیم ، افزایش چشمگیری در بازدید از جستجو پیدا کرد. همچنین به دنبال تغییر URL های صفحات وب سایت خود باشید. وقتی این صفحه از / / به-دانستن-درباره-چگونه-برای-رتبه بندی-بهتر-در-Google به چیزی مانند / نکات و روشهای جستجوگرها درباره SEO تغییر دهید ، رتبه بهتری خواهد داشت .

متا تگ های صفحه سایت خود را نیز تغییر دهید. متا تگ قطعه کوچکی از متن است که در زیر پیوند صفحه در Google یا سایر موتورهای جستجو ظاهر می شود. به طور پیش فرض ، این متن توسط اولین متن وب سایت شما جذب می شود. این همیشه برای اهداف سئو خوب نیست ، به ویژه هنگامی که چیزی مانند "از سال 1998 ، Black & White LLC به ارائه خدمات با کیفیت و جو دوستانه برای همه مشتریان خود افتخار می کند." در آنجا حتی یک کلمه کلیدی در رابطه با جراحات شخصی ، قصور پزشکی یا خدمات حقوقی جبران خسارت کارگر وجود ندارد. سعی کنید برچسب متا توضیحات را برای ترکیب کلمات کلیدی اصلی مرتبط با خدماتی که شرکت شما ارائه می دهد ، سفارشی کنید.

نتیجه

ایده این است که آن را ساده نگه دارید ، آن را تمیز نگه دارید ، و توجه داشته باشید که SEO یک استراتژی بازاریابی به اندازه کافی بزرگ است که مستحق وقت و تحقیقات بیشتری از طرف شما است. به یاد داشته باشید که وقتی این روش ها را در وب سایت خود پیاده کردید ، کار شما کاملاً تمام نشده است. محتوای سایت خود را به روز کنید تا تازه و مرتبط با موتورهای جستجو و کاربران باشد.