• سئو ارزان

چگونه سئو را بهبود بخشیم

 

 

در این مقاله پیشرفت های ملموسی وجود دارد که مشاغل محلی می توانند برای نشان دادن جستجوهای مناسب ، پیشی گرفتن از رقبا در Google و به دست آوردن دید محلی ، به دست آورند.

چگونه مشاغل محلی می توانند سئو را بهبود بخشند؟

از آنجا که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای برای کسب اطلاعات ، محصولات و خدمات مورد نیاز خود به گوگل و سایر موتورهای جستجو اعتماد می کنند ، بیش از هر زمان دیگری برای کسب و کارها مهم است که از استراتژی SEO خود استفاده کنند. سئو یا بهینه سازی موتور جستجو ، شامل اقدامات مختلفی است که یک کسب و کار می تواند برای بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو انجام دهد.

سه راه اصلی برای بهبود SEO شما از طریق ساختار وب سایت ، محتوای شما و لیست های تجاری شما است:

وب سایت (سئو داخلی)

سئو وب سایت یا سئو در صفحه به اصلاحاتی اشاره دارد که می توانید در ساختار سایت خود ایجاد کنید و عناصری را که می توانید به صفحاتی اضافه کنید که توانایی موتور جستجو در خزیدن ، طبقه بندی و فهرست بندی صفحات شما را بهبود می بخشد.

محتوا

علاوه بر کپی وب سایت ، انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که باید برای کمک به ایجاد اعتبار ، اعتماد و اعتبار دامنه در موتورهای جستجو منتشر کنید.

لیست ها

لیست های آنلاین در دایرکتوری های تجاری بر SEO شما تأثیر دارند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که دقیق ، کامل و سازگار هستند.

به طور خاص ، یک لیست Google برای کسب و کار من

Google برای کسب و کار من وارد بخش محلی جستجوی Google (فکر کنید: "برنامه ریزان رویداد نزدیک من") و همچنین در نتایج Maps (فکر کنید: "تعمیر خودکار"). هرچه لیست کامل و دقیق شما با سایر افراد در منطقه شما مقایسه شود ، به احتمال زیاد کسب و کار شما در نتایج عالی قرار دارد و به بهبود بیشتر SEO محلی شما کمک می کند.

ادامه مطلب را بخوانید تا درباره هر یک از این سطل ها بیشتر بدانید زیرا مربوط به بهبود سئو و رتبه بندی شما در Google است.

از نمایه تجاری گوگل حسابرسی رایگان دریافت کنید

آیا لیست مشاغل Google شما کامل است؟

لیست های کامل 7 برابر بیشتر از کلیک های ناقص کلیک می کنند! از ابزار رایگان ما استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی از دست رفته است.

چگونه SEO وب سایت خود را تقویت کنیم

در زیر روش هایی را برای بهینه سازی هر صفحه در وب سایت شما برای افزایش شانس یافتن توسط Google و نشان دادن در جستجوهای مربوطه ارائه خواهیم داد.

1. عناوین را بهینه کنید

عنوان متن پیوندی صفحه شما است که در نتایج جستجو نشان داده می شود. عناوین برای رتبه بندی سئو مهم هستند زیرا اولین چیزی است که کاربران هنگام اسکن کردن از طریق یک صفحه نتایج به دنبال بررسی نتیجه می روند. برای تقویت سئو وب سایت خود ، هر صفحه به عنوان نیاز دارد و هر عنوان باید باشد:

  • جذاب بودن
    عنوان سئو سایت شما باید در مقابل کاربرانی که اطلاعات صفحه شما را جستجو می کنند ، برجسته باشد
  • عنوان SEO شما دقیق
    باشد و منعکس کننده آنچه در مورد صفحه است باشد ، و نباید فقط قول بازدید کنندگان را بدهد.
  • موتورهای جستجو مختصر
    فقط 65-75 حرف اول برچسب عنوان شما را در نتایج جستجو نشان می دهند.

به بیان فنی تر ، عنوان صفحه وب شما در کد HTML برچسب <h1> است. Google برچسب <h1> یک صفحه را جستجو می کند تا به درستی صفحه شما را برای جستجوهای مناسب دسته بندی ، فهرست بندی و ارائه دهد. بنابراین ، عناوین شما باید حاوی موارد زیر باشد:

  • کلمات کلیدی
    هر صفحه باید کلمات کلیدی مختلف را هدف قرار دهد. (بعداً در این مقاله وارد کلمات کلیدی خواهیم شد.)

2. بهینه سازی توصیفات متا

توضیحات متا ، یا توضیحات SEO ، برای یک صفحه وب کوچکترین مزاحمی است که در زیر عنوان در نتایج جستجو ظاهر می شود. توضیحات متا به کاربران یک عکس فوری از آنچه صفحه شما در مورد آن است ، می دهد و به آنها کمک می کند تا به سرعت تصمیم بگیرند که آیا صفحه شما حاوی اطلاعات مورد نظر شما است (و بنابراین آیا از صفحه نتایج موتور جستجو روی آن کلیک کنید).

برای بهبود سئو سایت خود ، اطمینان حاصل کنید که هر صفحه در وب سایت شما دارای توضیحات متا است و از هر توضیحات متا اطمینان حاصل کنید:

  • به طور خلاصه مطالب صفحه را شامل می شود
  • در متن آنچه خوانندگان از آن خارج می شوند ، نوشته شده است.
  • حاوی کلمات کلیدی مورد هدف صفحه است.

توصیف متای جامع باعث ایجاد بازدید بیشتر در صفحات وب سایت شما از لیست نتایج موتور جستجو می شود - یعنی کاربرانی که پس از ورود به صفحه شما باقی می مانند و به سایر صفحات سایت شما نگاه می کنند (در نتیجه نرخ گزاف گویی را کاهش می دهد که می تواند بر شما تأثیر منفی بگذارد) رتبه بندی سئو.)

3. بهینه سازی تصاویر با Alt Text

افزودن تصاویر پشتیبانی به صفحات وب سایت شما ، تجربه کاربری آن صفحه را افزایش می دهد و باعث محبوبیت بیشتر آن در نزد Google می شود. با این حال ، Google نمی تواند تصاویر را ببیند. به یک متن جایگزین برای آن تصویر نیاز دارد تا بتواند آن را تشخیص دهد و بفهمد چه چیزی نشان دهنده آن است (از این رو اصطلاح "متن متن" یا "برچسب alt").

برای بهبود سئوی وب سایت خود از طریق تصاویر ، مطمئن شوید که هر تصویری را که در وب سایت خود بارگذاری می کنید با برچسب alt یا متن alt برچسب گذاری می کنید. به این ترتیب ، Google می تواند تصویر را بخواند ، شواهد بیشتری درباره مرتبط بودن صفحه شما جمع آوری کند و همچنین تصویر را برای جستجوهای فقط تصویر فهرست کند. دقیقاً مانند برچسب های عنوان و توضیحات متا ، متن alt نیز باید حاوی کلمات کلیدی مرتبط با آن صفحه باشد که کاربران در جعبه های جستجو تایپ می کنند. (یک بار دیگر ، بعداً کلمات کلیدی را با عمق بیشتری پوشش خواهیم داد.)

4. پیوندهای داخلی صفحات وب سایت خود را

پیوندهای داخلی پیوندهای موجود در صفحات وب سایت شما هستند که به صفحات دیگر وب سایت شما منتهی می شوند. Google از وب سایت هایی که صفحات آنها به صورت داخلی پیوند داده شده است ، طرفداری می کند زیرا این امر باعث ایجاد شبکه ای منسجم می شود که بتواند با سهولت بیشتری به آن بپردازد. گوگل پیوند داخلی را نیز دوست دارد زیرا تجربه بهتری را برای کاربران خود ایجاد می کند. هنگامی که کاربران می توانند به راحتی در سایت شما گشت و گذار کنند ، آنها زمان بیشتری را در آنجا می گذرانند ، بیشتر درگیر می شوند و احتمال بازگشت آنها بیشتر است - ارسال سیگنال هایی به ارزش Google برای صفحه شما که باعث بهبود سئو سایت شما می شود.

5. URL های خود را تمیز کنید

URL های شما آدرس هر یک از صفحات وب سایت مشاغل شما هستند. URL ها در زیر عنوان در نتایج جستجو نشان داده می شوند ، بنابراین مهم است که از پاک بودن و ایمن بودن جستجوگران اطمینان حاصل کنید.

به عنوان مثال ، یک URL بهم ریخته با اعداد و حروف ، مانند thrivehive.com/34948_39879_jef890:

  • گیج کننده
    به راحتی قابل خواندن نیست و به سختی به خاطر سپرده می شود
  • نامشخص
    نشان دهنده این نیست که صفحه درباره چه چیزی است
  • قابل اعتماد
    تعداد زیادی از اعداد و حروف می توانند هرزنامه به نظر برسند ، و کاربران نمی دانند با کلیک بر روی این لینک آنها را به کجا می برد

از طرف دیگر ، یک URL تمیز مانند thrivehive.com/on-page-vs-off-page-SEO به راحتی خوانده می شود ، از صفحه مشخص می شود و حداقل خطر را برای کاربر ایجاد می کند. با ایده ای روشن از اینکه آن URL آنها را به کجا خواهد برد ، به احتمال زیاد آنها روی آن کلیک می کنند. بازدید بیشتر و اعتماد بیشتر به معنای بهبود یافته SEO است.

6. کلمات کلیدی را در URL های خود قرار دهید

حتماً کلمات کلیدی مورد نظر خود را در URL های صفحات خود قرار دهید. این شواهد بیشتری در رابطه با محتوا و مرتبط بودن هر صفحه به Google ارائه می دهد. علاوه بر این ، هنگام پیوند دادن به صفحات دیگر از طریق متن لنگر ، متن لنگر را تا آنجا که ممکن است با URL مطابقت دهید. این به کاربران کمک می کند تا با اطمینان و سهولت بیشتری در سایت شما پیمایش کنند و قابلیت اطمینان ، انسجام و ثبات را ارتقا دهند - همه این موارد برای بهبود رتبه بندی SEO و Google شما مفید هستند.

چگونه SEO را با محتوای خود بهبود بخشیم

مراحل بالا نحوه ارائه و ساختار صفحات وب سایت خود را برای بهبود رتبه بندی آنها در Google توصیف می کند. مراحل زیر در مورد نوع و کیفیت محتوایی است که SEO شما را افزایش می دهد صحبت می کند.

1. یک وبلاگ تجاری راه اندازی کنید

هر پست وبلاگی که برای تجارت خود می نویسید ، توسط موتورهای جستجو به عنوان یک صفحه منحصر به فرد در وب سایت شما دیده می شود و بنابراین فرصتی بی نظیر برای رتبه بندی در Google است. از آنجایی که سایر صفحات وب سایت شما (به عنوان مثال صفحات محصول یا صفحه اصلی) نباید بیش از حد متن سنگین باشند (مبادا کاربران از کار بیفتند یا گزاف گویی کنند ، که بر رتبه بندی SEO شما تأثیر منفی خواهد گذاشت) ، پست های وبلاگ آزادی بیشتری را با طول دارند. می توانید از پست های وبلاگ برای عمق بخشیدن به موضوعاتی که مخاطبان هدف شما به صورت آنلاین جستجو می کنند استفاده کنید.

هر پست وبلاگ باید یک کلمه کلیدی متفاوت را هدف قرار دهد ، و همانطور که در بالا ذکر شد ، باید شامل آن کلمات کلیدی در عنوان ، توضیحات متا ، برچسب های تصویر و البته در کل متن پست باشد.

2. برای مردم بنویسید

ناگفته نماند که بهینه سازی موتور جستجو شامل تهیه وب سایت شما برای موتورهای جستجو است. با این حال ، موتورهای جستجو به کاربران خود پاسخ می دهند ، بنابراین مهم است که مطمئن شوید محتوای شما برای افراد نوشته شده است و نه موتورهای جستجو.

برای بهبود سئو با محتوای خود ، اطمینان حاصل کنید که درک آن برای مخاطبان هدف شما آسان است. حرفه ای ، معتبر و قابل اعتماد باشید ، اما از زبان و اصطلاحاتی استفاده کنید که آنها برای جستجو یا توصیف موضوعات مورد استفاده خود استفاده می کنند. مردم به دنبال مشاغلی هستند که توسط افرادی واقعی اداره شوند که آنها را درک کنند و بتوانند آنها را درک کنند و به آنها اعتماد کنند. ارائه اطلاعات مفید از نظر آنها باعث می شود که آنها مدت بیشتری در صفحه شما باشند ، با وب سایت شما بیشتر درگیر شوند و به وب سایت شما بازگردند - که به بهبود رتبه شما کمک می کند.

3. موارد کلمه کلیدی را وارد نکنید

نوشتن برای افراد به معنای پرهیز از پر کردن کلمات کلیدی است. تکرار همان کلمه کلیدی دقیق در کل محتوای شما به روشی رباتیک باعث بهبود رتبه بندی آن صفحه نمی شود. در واقع ، گوگل این کار را انجام داده و شما را جریمه می کند. حتی اگر گوگل متوجه آن نشود ، خوانندگان شما به سرعت فاقد اصالت صفحه را متوجه می شوند و بدون تعامل با سایر صفحات وب سایت شما ، سریعاً از آن خارج می شوند. این به معنی کاهش زمان در صفحه و افزایش نرخ گزاف گویی است - که مطمئناً Google متوجه آن خواهد شد.

برای بهبود رتبه خود در Google با استفاده از کلمات کلیدی ، حتماً از تغییرات عبارت کلمه کلیدی خود استفاده کنید و آن را به گونه ای در محتوای خود وارد کنید که به نظر می رسد یک انسان آن را نوشته است.

4. محتوای خود را تبلیغ کنید

هرچه بازدید با کیفیت بیشتری بتوانید به صفحات وب سایت خود دسترسی پیدا کنید ، سئو سایت شما نیز بهبود می یابد ، بنابراین برای تقویت میزان نمایش آن ، حتماً مطالب خود را به اشتراک بگذارید. در اینجا چند نکته برای ارتقا محتوای خود و بهبود سئو و رتبه بندی شما آورده شده است:

  • پیوندها را برای ارسال پست های وبلاگ و صفحات فرود از طریق رسانه های اجتماعی و کمپین های ایمیل به اشتراک بگذارید.
  • با افراد تأثیرگذار یا مشاغل مکمل تماس بگیرید تا ببینید آیا می توانید در پست های آنها به وب سایت خود لینک دهید.
  • برای Facebook ، Twitter ، Pinterest و LinkedIn دکمه های اشتراک گذاری را به صفحات خود اضافه کنید. پیروان شما اگر با یک کلیک طول بکشد ، در مقایسه با کپی و چسباندن پیوند ، محتوای شما را به اشتراک می گذارند. هرچه محتوای شما به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شود ، SEO شما نیز بیشتر خواهد شد.

5. کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید

نتیجه مورد نظر برای بهبود SEO شما فقط جلب بازدید بیشتر به وب سایت شما نیست. این برای جذب ترافیک واجد شرایط تر است به طوری که افرادی که به وب سایت شما می آیند کسانی هستند که به احتمال زیاد منجر به مشتری یا مشتری می شوند. بسیاری از جستجوهای معروف که مصرف کنندگان انجام می دهند وجود دارد ، اما شما می خواهید مطمئن شوید جستجوهایی که می خواهید در آنها نشان دهید مربوط به تجارت شما است. برای کمک به انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای SEO خود ، به بخش بعدی نگاهی بیندازید.

ببینید آیا لیست Google شما به SEO شما کمک می کند یا خیر

در 30 ثانیه ، بدانید که لیست شما چقدر بهینه شده است تا در جستجوی Google پیدا شوید و به چشم بیایید.

نکات کلیدی کلیدی برای بهبود رتبه بندی SEO شما

ما در مورد اهمیت استفاده از کلمات کلیدی برای عناوین ، توضیحات متا ، برچسب های تصویر و متن محتوای شما صحبت کرده ایم - اما دقیقاً کدام کلمات کلیدی را باید استفاده کنید؟ این بخش نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای بهبود سئو و رتبه بندی Google شما را پوشش می دهد.

چگونه کلمات کلیدی SEO را بهبود می بخشند؟

کلمات کلیدی بخشی اساسی در سئو است. آنها کلماتی هستند که مخاطب هدف شما در جستجوی Google برای یافتن اطلاعات ، محصولات یا خدماتی که تجارت شما ارائه می دهد ، تایپ می کند. به عبارت دیگر ، کلمات کلیدی وسیله ای هستند که موتورهای جستجو به وسیله آنها تجارت شما را به مشتریان متصل می کنند. در اینجا 9 گامی وجود دارد که می توانید برای بهبود رتبه بندی SEO خود از طریق کلمات کلیدی بردارید.

از ابزارهای کلمه کلیدی استفاده کنید

اگرچه ایده خوبی برای ایده پردازی کلمات کلیدی برای رتبه بندی کسب و کار شما است ، اما این تنها روش شما نیست. آنچه شما فکر می کنید مخاطبان هدف شما در جستجوی آنلاین هستند ممکن است همان چیزی نباشد که آنها در واقع بدنبال آن هستند. ابزار تحقیق کلمات کلیدی داده های واقعی کاربر را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند تا تأیید کنید آیا کلمات کلیدی که فکر کرده اید رتبه شما را در Google بهبود می بخشند و همچنین کلمات کلیدی اضافی را که ممکن است به تنهایی فکر نکرده باشید شناسایی کنید. Google اخیراً محدودیتهایی را برای ابزار رایگان کلید واژه های خود اعمال کرده است ، اما گزینه های بسیاری برای ابزار کلمات کلیدی وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

کلمات کلیدی را شناسایی کنید که باعث ایجاد ترافیک در وب سایت شما می شوند

ابزارهای کلمه کلیدی می توانند برای یافتن و پیشنهاد کلمات کلیدی بسیار مفید باشند ، اما بخاطر داشته باشید که داده های ارائه شده برای همه وب سایت ها و کاربران تعمیم یافته است. اگر می خواهید وب سایت شما در گوگل رتبه بندی کند ، یکی از بهترین منابع برای این کار غیر از وب سایت شما نیست! با استفاده از یک ابزار تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics می توانید اصطلاحات واقعی که افراد جستجو کرده اند را به وب سایت شما هدایت کند . همچنین می توانید ببینید که برای کدام کلمات کلیدی در حال رتبه بندی هستید و از آنجا خوشه کلمات کلیدی بیشتری ایجاد کنید.

در انتخاب کلمات کلیدی واقع بین باشید

کلید بهبود رتبه شما در گوگل واقع بین بودن است. بله ، شما کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا می خواهید ، اما به خاطر داشته باشید که این کلمات عمومی هستند. واقع بینانه نیست که فکر کنیم هرکسی که برای یک اصطلاح عمومی جستجو می کند به دنبال خدمات یا اطلاعات خاص شما است.

علاوه بر این ، اگر رقابت برای یک کلمه کلیدی خاص نیز زیاد باشد ، ممکن است واقع بینانه نباشد که فکر کنید برای این کلمه کلیدی شانس رتبه بندی دارید. ممکن است یک پست وبلاگی عالی داشته باشید ، دارای کلمات کلیدی در برچسب های عنوان ، محتوای متا ، پیوند URL و برچسب های alt ، اما اگر انتظارات شما برای رتبه بندی واقعی نیست ، ممکن است در نهایت خود را ناامید کنید. 

از کلمات کلیدی Long-Tail استفاده کنید

واقع بین بودن در مورد کلمات کلیدی ما را به یکی از روشهای معمول نادیده گرفته شده برای ارتقا ranking رتبه بندی وب سایت مشاغل خود در Google می رساند - کلمات کلیدی long tail. کلمات کلیدی long tail چیست؟ آنها عبارات کلمه کلیدی طولانی تری هستند و درمانی برای کلمات کلیدی با حجم زیاد و رقابت زیاد هستند!

این عبارات طولانی تر که دارای کلمات کلیدی هستند ، از رقابت کمتری برخوردار هستند زیرا افراد یا شرکت های کمتری قادر به ارائه چنین اطلاعات خاصی هستند و بیشتر آنها هدف قرار می گیرند زیرا افرادی که در این عبارات جستجو می کنند قصد بیشتری برای تعامل یا خرید دارند. شما می توانید با یافتن کلمات کلیدی long tail برای کسب و کار خود که بیشترین ارتباط را با مخاطبان مورد نظر خود دارند و ایجاد محتوا از آن ، رتبه خود را در Google بهبود بخشید.

قبل از تصمیم گیری ، کلمات کلیدی خود را در Google جستجو کنید

چه از کلمات کلیدی خاص استفاده کنید و چه از عبارات کلمه کلیدی دنباله دار طولانی برای کسب و کار خود در Google استفاده کنید ، یک نکته بسیار مهم این است که همیشه قبل از استفاده از کلمات کلیدی خود ، Google آنها را جستجو کنید این روشی برای بررسی اطمینان از همسو بودن محتوایی که قصد دارید با کلمه کلیدی خود مرتبط کنید با محتوای Google مرتبط با آن کلمه کلیدی است.

جستجوی کلمه کلیدی خود را در گوگل انجام دهید و ببینید چه محتوای دیگری را جذب می کند. اگر نتایج جستجو محتوای موردنظر شما را منعکس نکند ، یا باید محتوای خود را تغییر دهید یا کلمه کلیدی مورد استفاده خود را تغییر دهید.

از رقابت خارج شوید

در حالی که به نتایج جستجوی کلمات کلیدی نگاه می کنید ، حتی از نزدیک به رقبای خود که در آن صفحه اول هستند نیز نگاهی بیندازید. آیا آنها مشاغل بزرگ ، سایت های خبری یا سایت های دولتی هستند؟ اگر این رقبا تفاوت فاحشی با شما دارند یا چندین سال است که وجود دارند ، ممکن است بهبود رتبه شما برای این کلمه کلیدی دشوار باشد. مشاهدات دیگر ، فرم محتوای موجود در نتایج است. به عنوان مثال ، اگر نتایج جستجو عمدتاً صفحات محصول باشد و شما یک پست وبلاگ داشته باشید ، ممکن است محتوای شما توسط Google کمتر مورد توجه قرار گیرد. اطمینان حاصل کنید که آنچه را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، منعکس کننده آنچه واقعاً افراد به صورت آنلاین جستجو می کنند ، است.

نتایج خود را بررسی کنید

اگر به شما در رسیدن به اهداف شغلی کمک نکند و در نهایت به شما کمک کند مشتری های بیشتری برای کسب و کار خود کسب کنید ، ارتقا rank رتبه شما سود خوبی ندارد. اطمینان حاصل کنید که نه تنها رتبه خود را در Google ارتقا می دهید ، بلکه همراه با رتبه خود در Google نیز ارتقا می دهید. اگر رتبه بندی بهبود یافته شما باعث ایجاد بازدید بیشتر در وب سایت یا ایجاد بازدهی بیشتر می شود ، پس رتبه بندی شما برای شما مفید است. اگر از رتبه بندی بهبودیافته بهره مند نیستید ، بهتر است وقت و انرژی خود را در یک استراتژی کلمه کلیدی متفاوت قرار دهید.

چگونه مشاغل محلی می توانند رتبه خود را بهبود بخشند

سئو برای هر کسب و کاری که به دنبال یافتن ، برجسته شدن و انتخاب آنلاین است ، ضروری است. با این حال ، به ویژه برای مشاغل محلی ، سه نکته تمرکز ویژه وجود دارد.

1. بر روی بازار طاقچه خود تمرکز کنید

به عنوان یک مشاغل محلی ، شناسایی و بیان آنچه که شما را از رقبای نزدیک و یا حق رای دادن بزرگتر متمایز می کند مهم است. به محصولات ، خدمات و شرایط خاصی که مشتری ایده آل شما در جستجوی آن است ، فکر کنید. آیا خدمات همان روز را ارائه می دهید؟ آیا شما در شعبه 20 مایل تنها تجارت دوستدار محیط زیست در نوع خود هستید؟ آیا شما حیوان خانگی دوست هستید؟ هرچه اطلاعات دقیق تری در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می دهید بدست آورید ، شانس این که برای جستجوهایی که مشتریان ایده آل شما انجام می دهند ، رتبه بندی کنید ، بیشتر است.

به عنوان مثال ، آیا کلوپ سلامت یا استودیوی ورزش های رزمی کلاس های دفاع شخصی برای خانم ها برگزار می کند؟ فقط "کلاسهای دفاع شخصی" را در صفحه خدمات خود قرار ندهید. با مواردی مانند این موارد خاص تر شوید:

ما یک استودیوی هنرهای رزمی هستیم که کلاسهای کاراته را برای همه سنین ارائه می دهیم. ما همچنین کلاسهای دفاع شخصی برای خانمها در سنین مختلف ، از نوجوان تا بزرگسال برگزار می کنیم! "

وقتی افراد به دنبال مواردی مانند: دفاع از خود ، دفاع از زنان و دفاع از خود برای نوجوانان می گردند ، احتمالاً تجارت شما نشان داده می شود.

2. نام تجاری خود را استاندارد کنید

وقتی Google ناسازگاری در محتوای آنلاین شما مشاهده می کند ، اعتماد شما را از دست می دهد و در ارائه آن در برابر جستجوگران مردد خواهد بود. بنابراین ، یک راه سریع و آسان دیگر که مشاغل محلی شما می توانند رتبه خود را در Google بهبود بخشند این است که اطمینان حاصل کنید نام شما در همه کانال های آنلاین یکسان است - سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، دایرکتوری های خاص ، سایت های بررسی ، لیست نقشه ها و غیره. این ممکن است معمول باشد منطقی است ، اما بسیاری از شرکت ها از این قانون پیروی نمی کنند.

به عنوان مثال ، اگر نام تجاری شما حاوی کلمه "شرکت" است ، از "co" استفاده نکنید. در برخی از لیست ها و "شرکت" در برخی دیگر. آن را ثابت نگه دارید. همچنین ، یک دستگیره پیدا کنید که می توانید برای هر رسانه اجتماعی استفاده کنید. با این کار SEO شما بهبود می یابد و یافتن تجارت آنلاین شما توسط افراد آسان می شود.

روش های زیادی برای بهینه سازی لیست های کسب و کار شما برای بهبود رتبه شما در جستجوی آنلاین وجود دارد ، اما سازگاری مهمترین است.

3. یک لیست کسب و کار من در Google ایجاد کنید

جدا از داشتن یک وب سایت ، بهترین کاری که می توانید برای بهبود قابلیت مشاهده محلی و رتبه بندی Google خود انجام دهید ایجاد و بهینه سازی لیست Google My Business است. Google برای کسب و کار من در یافتن ، یادگیری و تعامل با مشاغل خاص نیازهای آنها برای مشتریان بالقوه آسان تر از همیشه است. با بررسی ، رتبه بندی ، راهنمایی ها ، پست ها و سایر اطلاعات حیاتی ، در حال تبدیل شدن به دایرکتوری اصلی برای مصرف کنندگان است. برای افزایش رتبه در موتور جستجوی خود ، نمایه Google My Business خود را در اسرع وقت ایجاد کنید.

نکات نهایی برای بهبود SEO شما

به تصویر بزرگتر فکر کنید

دانستن اینکه چه محصولاتی و خدماتی سودآوری بالاتری دارند و می خواهید کجا در کسب و کار خود گسترش دهید ، برای ایجاد پایه و اساس یک استراتژی محکم SEO مهم است. به کلمات کلیدی فکر نکنید ، بلکه به عباراتی کلی بپردازید که برای کسب و کار شما منطقی است ، همانطور که اکنون وجود دارد و همچنین جایی که می خواهید در آینده باشد.

ترافیک خود را تجزیه و تحلیل کنید

انجام همه موارد فوق عالی است ، اما بدون داده ، نمی توانید بفهمید که اقدامات شما واقعاً SEO شما را بهبود می بخشد یا خیر. Google Analytics استاندارد صنعت است و به شما اجازه می دهد ببینید بازدیدکنندگان وب سایت شما از کجا می آیند و در وب سایت شما چه کار می کنند. بینش های جمع آوری شده از این داده ها به شما کمک می کند تا تاکتیک های SEO شما را که به جلو حرکت می کنند ، آگاه و اصلاح کنید.

روی محتوای بی نظیر تمرکز کنید

هیچ راهی برای ایجاد موفقیت پایدار در جستجوگرها یک شبه وجود ندارد. این توسط موتورهای جستجو طراحی شده است ، که دائماً به وب سایت ها فشار می آورند تا کار با کیفیتی را به طور ثابت انجام دهند تا از سایت های ناخواسته و بی کیفیت متمایز شوند. وقتی نوبت به بهبود سئو می رسد ، نمی توان به اهمیت محتوای معتبر به اندازه کافی تأکید کرد. پست ها و فیلم های وبلاگ یک روش عالی برای شما است که می توانید خود را به عنوان یک متخصص در این زمینه معرفی کنید ، به س questionsالات متداول پاسخ دهید و نحوه کار خود را نشان دهید. انتشار ماهانه این قطعات ، جستجوگران و موتورهای جستجو را نشان می دهد که شما یک منبع معتبر و قابل اعتماد هستید که شایسته رتبه بندی بالاتر در Google است

سئو مناسب زمان می برد ، بنابراین با آن مانند 401k رفتار کنید. هر ماه روی آن سرمایه گذاری کنید و با گذشت زمان ، نتایج خارق العاده ای کسب خواهید کرد.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی