• طراحی سایت
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • غرفه آرایی

کمپین تبلیغات ارزان

کمپین تبلیغات ارزان یکی از راههای معروفیت و اصالت بخشیدن به یک برند است در ابتدای کمپین تبلیغات باید اهداف خود را مشخص کنیم.

تبلیغات ابزارها یا پیام های ارتباطی پولی در بازاریابی و تبلیغات هستند که در صورت استفاده کارآمد باعث افزایش آگاهی ، علاقه و تمایل مشتریان بالقوه به محصولات یا خدمات سریع می شوند.

"مشتریان بالقوه و فعلی" انسان روزانه در معرض انواع مختلفی از تبلیغات "تبلیغات" از جمله تبلیغات تلویزیونی و رادیویی ، بیلبوردهای فضای باز ، تبلیغات چاپ شده در روزنامه ها یا مجلات و تبلیغات آنلاین دیجیتال در کانال های رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو مربوط به انجام مبارزات تبلیغاتی مختلف هستند. بسیاری از اهداف و دستیابی به مزایای بی پایان برای مشاغل کوچک و متوسط و مارک های معروف.

مزایای اصلی کمپین تبلیغات

کمپین های تبلیغاتی باید مطابق با اهداف کلی بازاریابی برای تجارت شما باشد که پیام های خاصی را نشان می دهد و اقدامات خاص مخاطبان هدف مشتری بالقوه را از طریق تبلیغات تولید شده برای هر کمپین برای سیستم عامل های تبلیغاتی تشویق می کند.

اهداف اصلی و مزایایی که می توان از طریق تبلیغات تولید شده برای کمپین های تبلیغاتی کسب و کار شما بدست آورد:

افزایش آگاهی از نام تجاری و محصولات
آیا مخاطبان مشتری بالقوه از وجود مشاغل شما آگاه هستند؟

طی دهه های گذشته ، انواع مختلف تبلیغات کارآیی در افزایش آگاهی در مورد موجودیت مارک های جدید در بازارهای هدف و گسترش شایعات در مورد تجارت شما را در مدت زمان کوتاهی ثابت کرده اند.

این نه تنها در مورد افزایش آگاهی در مورد تجارت شما است بلکه تبلیغات یک انتخاب معتبر برای افزایش آگاهی در مورد محصولات یا خدمات تازه راه اندازی شده یا برجسته کردن مزیت رقابتی در خروج محصولات و پیشرفت ها یا ویژگی های جدید اضافه شده به محصولات یا خدمات موجود است.

پیشنهادات محدود تخفیف یا فروش فوق العاده نیاز به پاسخ فوری مشتریان هدف دارد که می تواند با استفاده از تبلیغات به ویژه راه حل های تبلیغات دیجیتال مانند تبلیغات رسانه های اجتماعی که برای ایجاد و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی به زمان کمتری نیاز دارند ، محقق شود.

تبلیغات رقابتی

هر روز گزینه های زیادی برای آنچه که تجارت شما ارائه می دهد تولید می شود که رقابت را افزایش می دهد که برای متمایز شدن از رقابت نیاز به راه حل های نوین بازاریابی و تبلیغاتی دارد.

تبلیغات متناسب و کارآمد با تمرکز بر مزیت های رقابتی محصولات شما ، ارزش افزوده متمایز برای مشتریان ، قیمت مناسب شما برای بودجه و ارزش افزوده مورد انتظار و سطح حرفه ای خدمات پس از فروش و راه حل های پشتیبانی ، در این مورد مفید خواهد بود.

جذب مشتریان فعلی و بالقوه

پس از مرحله آگاهی ، تبلیغات می تواند با ترغیب مشتریان فعلی و بالقوه برای مشارکت با تجارت شما ، نقش دیگری در تشویق مشتریان هدف برای برداشتن گام های بیشتر در قیف فروش شما داشته باشد:

با برجسته کردن اطلاعات مکان های شغلی خود در تبلیغات خود و انتشار خبر در مورد افتتاح فروشگاه یا شعبه جدید ، ترافیک فروشگاه ها یا شعب را افزایش دهید. ایجاد تبلیغات بیشتر از طریق کمپین های تبلیغاتی سفارشی برای این منظور مانند تبلیغات Facebook و تبلیغات LinkedIn.
افزایش بازدید از وب سایت کسب و کار شما "سابق: فروشگاه تجارت الکترونیکی" یا برنامه تلفن همراه کسب و کار شما از طریق پرداخت هر کلیک "تبلیغات PPC" موجود در موتورهای جستجو راه حل های بازاریابی مانند تبلیغات جستجوی Google یا تبلیغات مناسب رسانه های اجتماعی.
استفاده از انواع مناسب تبلیغات برای بهبود ارتباط و تعامل با مشتریان هدف "تبلیغات مسنجر در فیس بوک ، لینکدین ، ​​توییتر و راه حل های تبلیغاتی اینستاگرام" یا روشن کردن گزینه های ارتباطی در تبلیغات تلویزیونی و چاپی.
در حال افزایش مخاطبان علاقه مند به دنبال کنندگان کسب و کار خود در کانال های مناسب رسانه های اجتماعی هستید.
افزایش مشترکین در کمپین های بازاریابی ایمیل و بصورت دوره ای خبرنامه های ایمیل.
استفاده از تبلیغات "دهان به دهان" هنگامی که مشتریانی که درگیر فعالیت های تبلیغاتی هستند ، تجربه خود را با تجارت و دوستانتان به اشتراک می گذارند.

 

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)