• سئو ارزان

انواع تبلیغات صنعتی و کمپین تبلیغاتی

یک کمپین تبلیغاتی موفقیت آمیز باعث گسترش تبلیغات در مورد محصولات و خدمات شما ، جذب مشتری و تولید فروش می شود. چه بخواهید مشتریان جدید را به خرید یک محصول موجود ترغیب کنید و چه یک سرویس جدید راه اندازی کنید ، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

مناسب ترین گزینه تبلیغاتی برای مشاغل شما به مخاطب هدف شما بستگی دارد و اینکه مقرون به صرفه ترین راه برای دستیابی به تعداد بیشتر از آنها ، هر چند برابر ممکن است. گزینه تبلیغاتی انتخاب شده باید منعکس کننده محیط مناسب برای محصول یا خدمات شما باشد. به عنوان مثال ، اگر می دانید بازار هدف شما مجله خاصی را می خواند ، باید در آن نشریه تبلیغ کنید.

لیست زیر معرفی روشهای تبلیغاتی است که می توانید استفاده کنید. به یاد داشته باشید ، شما همیشه می توانید در تبلیغات خود خلاق باشید تا مورد توجه قرار بگیرید (طبق مقررات تبلیغات).

روزنامه

تبلیغات در روزنامه می تواند تجارت شما را برای طیف وسیعی از مشتریان ارتقا دهد. تبلیغات نمایشی در کل مقاله قرار می گیرند ، در حالی که لیست های طبقه بندی شده تحت عناوین یک بخش خاص قرار دارند.

ممکن است دریابید که ترکیبی از تبلیغات در روزنامه ایالت / کلان شهر و روزنامه محلی شما بهترین نتیجه را به شما می دهد.

مجله

تبلیغات در یک مجله تخصصی می تواند به سرعت و به راحتی به بازار هدف شما برسد. خوانندگان (مشتریان بالقوه شما) تمایل دارند مجلات را در اوقات فراغت بخوانند و آنها را برای مدت طولانی تری نگه دارند و به تبلیغات شما چندین فرصت جلب توجه می دهند. مجلات معمولاً به مصرف کنندگان (توسط گروه علاقه به عنوان مثال زنان) و تجارت (نوع صنعت / تجارت به عنوان مثال مهمان نوازی) خدمت می کنند.

اگر محصولات شما نیاز به نمایش رنگی دارند ، تبلیغات براق در یک مجله می تواند ایده آل باشد - گرچه قیمت آنها از تبلیغات روزنامه بیشتر است.

مجلات معمولاً در منطقه کوچکی مانند یک شهر خاص سرو کار ندارند. اگر بازار هدف شما فقط درصد کمی از تیراژ باشد ، ممکن است تبلیغات مقرون به صرفه نباشد.

رادیو

تبلیغات در رادیو راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف است. اگر بازار هدف شما به ایستگاه خاصی گوش می دهد ، در آن صورت تبلیغات منظم می تواند مشتریان جدیدی را به خود جلب کند.

با این حال ، صدا محدودیت هایی دارد. شنوندگان به خاطر سپردن آنچه شنیده اند دشوار است و گاهی تأثیر تبلیغات رادیویی از بین می رود. بهترین راه برای غلبه بر این تکرار مرتب پیام است - که هزینه های شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. اگر توانایی پرداخت منظم تبلیغات خود را ندارید ، ممکن است دریابید که تبلیغات رادیویی نتایج قدرتمندی ایجاد نمی کند.

تلویزیون

تلویزیون دامنه گسترده ای دارد و تبلیغات از این طریق ایده آل است اگر به بازار بزرگی در منطقه وسیع دسترسی پیدا کنید. تبلیغات تلویزیونی دارای مزیت دید ، صدا ، حرکت و رنگ هستند تا مشتری را ترغیب به خرید از شما کنند. اگر نیاز به نشان دادن نحوه عملکرد محصول یا خدمات خود دارید ، آنها به ویژه مفید هستند.

تولید تبلیغات تلویزیونی و سپس خرید اسلات تبلیغاتی به طور کلی گران است. تبلیغات به صورت واحدی فروخته می شود (به عنوان مثال 20 ، 30 ، 60 ثانیه) و هزینه ها بسته به موارد زیر متفاوت است:

  • اسلات زمان
  • برنامه تلویزیونی
  • چه مترو باشد و چه منطقه ای
  • اگر می خواهید نقاط مختلفی را در شبکه ها خریداری کنید.

راهنماها

فهرست ها مشاغل را بر اساس نام یا طبقه بندی لیست می کنند (به عنوان مثال دایرکتوری های تلفن Yellow Pages) مشتریانی که به دایرکتوری مراجعه می کنند اغلب تصمیم خود را برای خرید گرفته اند - فقط باید تصمیم بگیرند از چه کسی خرید کنند.

مزیت اصلی دایرکتوری های آنلاین نسبت به دایرکتوری های چاپی این است که اگر نام ، آدرس یا شماره تلفن خود را تغییر دهید ، می توانید آن را به راحتی در دایرکتوری به روز نگه دارید. همچنین می توانید خدمات یا اطلاعات جدیدی درباره کسب و کار خود اضافه کنید.

اگر بازار هدف شما از فهرست های چاپی و آنلاین استفاده می کند ، ممکن است تبلیغات در هر دو مورد مفید باشد ، اگرچه از فهرست های چاپی کمتر استفاده می شود.

در فضای باز و حمل و نقل

روش های زیادی برای تبلیغات در فضای باز و در حین حرکت وجود دارد. تابلوهای تبلیغاتی در فضای باز می توانند علائم کنار جاده یا احتکار در استادیوم های ورزشی باشند. تبلیغات حمل و نقل می تواند پوسترهای داخل اتوبوس ، تاکسی و دوچرخه باشد. بیلبوردهای بزرگ می توانند پیام شما را با تأثیر زیادی منتقل کنند. اگر همین مشتری ها هنگام سفر به محل کار خود ، بیلبورد شما را هر روز رد کنند ، احتمالاً اولین مشاغلی باشید که فکر می کنند وقتی می خواهند کالایی بخرند.

حتی بزرگترین بیلبوردها نیز معمولاً شامل اطلاعات محدودی هستند. در غیر این صورت ، خواندن آنها دشوار است. درج آدرس وب سایت برای مشتریان امکان پیگیری و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت شما را فراهم می کند. تبلیغات در فضای باز می تواند بسیار گران باشد ، به خصوص برای مکان های برتر و بیلبوردهای عالی.

پست الکترونیکی مستقیم ، کاتالوگ و جزوه

پست مستقیم به معنای نوشتن مستقیم برای مشتریان است. هرچه لیست نامه یا ناحیه توزیع دقیق تر باشد ، به بازار هدف بیشتری خواهید رسید. رویکرد ارسال نامه مستقیم بیشتر شخصی است ، زیرا شما می توانید مخاطبان خود را انتخاب کنید و زمان آن را متناسب با تجارت خود تنظیم کنید. یک فرم مقرون به صرفه از طریق پست مستقیم ارسال خبرنامه ها یا بروشورهای خود به صورت الکترونیکی به پایگاه داده ایمیل است. درباره پست مستقیم بیشتر بدانید .

کاتالوگ ها ، بروشورها و بروشورها همچنین می توانند در منطقه مورد نظر شما توزیع شوند. درج بروشور با پست الکترونیکی مستقیم راهی عالی برای دادن اطلاعات بیشتر به مشتری علاقه مند در مورد محصولات و خدمات شما است. با استفاده از قطره های جعبه نامه و جزوه ها ، درباره بازاریابی جزوه بیشتر بدانید .

برخط

حضور در اینترنت می تواند روشی مقرون به صرفه برای جذب مشتری جدید باشد. با هزینه کم می توانید به مخاطبان جهانی برسید. بسیاری از مشتریان قبل از اینکه تصمیم بگیرند از چه کسی بخرند ، در مورد تجارت آنلاین تحقیق می کنند.

یک وب سایت خوب طراحی شده می تواند مشتریان را برای خرید از شما فریب دهد. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از طریق تبلیغات پولی یا بهبود رتبه بندی موتور جستجو ، تجارت خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید. درباره تجارت آنلاین بیشتر بدانید .

روش های دیگر تبلیغات آنلاین کسب و کار شما شامل تبلیغ محصولات یا خدمات در سایت های رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها و موتورهای جستجو و سایر وب سایت هایی است که مخاطبان شما از آنها بازدید می کنند. درباره رسانه های اجتماعی بیشتر بدانید .

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی