• سئو ارزان

انواع مختلف روشهای تبلیغاتی که در دسترس شماست

تاکتیک های اصلی رسانه ای که در تبلیغات مدرن برای جلب نظر مصرف کنندگان استفاده می شود

 
 

تبلیغات به شکل کاملاً پیچیده ای از ارتباطات در آمده است ، به معنای واقعی کلمه هزاران روش مختلف برای رساندن پیام به یک تجارت برای مصرف کننده. تبلیغ کنندگان امروز مجموعه وسیعی از انتخاب ها را در اختیار دارند.

 

اینترنت به تنهایی بسیاری از این موارد را فراهم می کند ، با ظهور فیلم های ویروسی مارک دار ، بنرها ، تبلیغات ، وب سایت های تحت حمایت ، اتاق های گفتگوی مارک و موارد دیگر.

 

در اینجا چند نمونه از موارد موجود برای زرادخانه رسانه ای شما آورده شده است:

 

تبلیغات آنلاین (معروف به دیجیتال)

اگر تبلیغاتی را از طریق اینترنت مشاهده کردید ، آن را به عنوان تبلیغات آنلاین طبقه بندی می کنند. در واقع ، تبلیغات در همین صفحه و بیشتر وب سایت های دیگری که بازدید می کنید وجود دارد ، زیرا آنها درآمد اصلی برای اینترنت هستند. راه دیگر تبلیغات آنلاین ، تبلیغات بومی است که همان تغییر دیجیتالی تبلیغات چاپی قدیمی و محتوای حمایت شده است. بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیجیتال از جمله قرار دادن تبلیغات در وب سایت های معروف و سایت های رسانه های اجتماعی وجود دارد.

 

Google Ads

Google Ads به شرکتها این امکان را می دهد تا درج آگهی در صفحه نتایج موتور جستجوی Google پیشنهاد دهند. 1  با استفاده از کلمات کلیدی یا اصطلاحات جستجوی رایج ، جستجوهایی که مربوط به تجارت و محصولات و خدمات آنها هستند در نتایج جستجو ظاهر می شوند. به عنوان مثال ، شرکتی که بیمه را تبلیغ می کند در هرگونه جستجوی محصولات بیمه نشان داده می شود. این کسب و کار در صورت کلیک بر روی تبلیغات به Google پرداخت می کند ، به همین دلیل به آن اصطلاحاً هزینه هر کلیک گفته می  شود. 2

 

Google AdSense به این شرکت اجازه می دهد تا از طریق Google تبلیغات را در وب سایت خود میزبانی کند تا برای سایت درآمد کسب کند. برای مشاغلی که قصد تبلیغ دارند ، می توانند در Adsense ثبت نام کنند و گوگل از طریق الگوریتم های خود ، تبلیغ را با وب سایت های مختلف با محتوای مرتبط یا پارامترهای جستجو مطابقت می دهد. در نتیجه ، شرکت ها می توانند با قرار دادن تبلیغات توسط Google ، مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. Google برای تولید کلیک و بازدید سایت ، در وب سایت های دیگر تبلیغات می کند. 3

 

تبلیغات LinkedIn

شرکت ها می توانند به عنوان راهی برای دستیابی به میلیون ها کاربر LinkedIn ، صفحه شغلی ایجاد کرده و محتوا ، فیلم ، پیشنهادات محصولات را در صفحه خود ارسال کنند. صفحه LinkedIn می تواند پسوند وب سایت یک شرکت باشد و از طریق پیوندهای موجود در محتوا ، بازدید سایت را به سایت منتقل کند. همچنین ، کارمندان این شرکت می توانند صفحات LinkedIn را با محتوای مشابه ایجاد کنند که حاوی پیوندهایی به وب سایت و پیشنهادات محصول این شرکت است.

 

شرکت ها همچنین می توانند تبلیغاتی را در LinkedIn قرار دهند که می تواند ویژگی های خاص یا اطلاعات جمعیتی کاربران LinkedIn را هدف قرار دهد. به عنوان مثال ، اگر مشاغلی می خواهد برای افرادی که در زمینه حسابداری کار می کنند تبلیغ کند ، می تواند تبلیغی قرار دهد که فقط کاربران LinkedIn را که در صنعت حسابداری کار می کنند یا دارای درجه حسابداری هستند ، هدف قرار دهد. با LinkedIn ، بسیاری از اعضا به گروه ها تعلق دارند. تبلیغات می تواند برای یک گروه خاص مانند یک گروه ارزهای رمزپایه یا یک گروه فناوری هدف قرار گیرد. 4

 

سایر سایت های رسانه های اجتماعی ، مانند فیس بوک و توییتر ، برنامه های مشابهی را ارائه می دهند مانند برنامه های مشخص شده از گوگل و LinkedIn. با تبلیغات دیجیتال ، مهم است که مخاطب خاصی را که احتمالاً قبل از قرار دادن تبلیغ کالا یا خدمات یک شرکت را بخرد ، مورد تحقیق و هدف قرار دهید.

 

از تبلیغات در فیس بوک و اسنپ چت گرفته تا همکاری با BuzzFeed و Reddit ، سریعترین و آسان ترین راه برای دستیابی به میلیون ها مشتری بالقوه آنلاین است. 

تلفن همراه و تبلیغات موبایل

یک نیروی مسلط در تبلیغات دیجیتال از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های همراه ، iPad ها ، Kindles و سایر دستگاه های الکترونیکی قابل حمل با اتصال به اینترنت است. روند فعلی تبلیغات موبایل شامل استفاده عمده از رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، اینستاگرام ، اسنپ چت ، لینکدین و فیس بوک است. تبلیغات موبایلی مشابه تبلیغات آنلاین است و به عنوان روشی برای دستیابی به مشتریان جدید ، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

 

چاپ تبلیغات

چاپ که زمانی محرک عظیمی در فروش بود ، در جای جای بسیاری از اشکال دیجیتالی تبلیغات قرار دارد که اکنون در اختیار بازاریابان قرار دارد. با این حال ، اگر در تبلیغات یک نکته مسلم باشد ، متفاوت بودن آن خوب است. و وقتی مصرف کنندگان از تبلیغات دیجیتالی خسته می شوند ، بازگشت به قطعات چاپ شده و احساس لمسی و ماندگاری آنها قطعاً در کارت ها است. به طور معمول ، چاپ را می توان به سه زیر مجموعه تقسیم کرد:

 
  1. تبلیغات دوره ای
  2. اگر در یک مجله ، روزنامه یا هر چیز دیگری باشد که در فواصل منظم منتشر می شود ، تبلیغات دوره ای است (معروف به یک آگهی چاپی). برای دهه ها ، تبلیغات چاپی استاندارد طلایی برای تبلیغ کنندگان و مشتریان آنها بود. به دست آوردن مرکز انتشار یک مجله بزرگ یا پشت جلد یک روزنامه به معنای دیدن میلیون ها نفر از پیام بود.
  3. بروشور ، جزوه ، بروشور ، جزوه ، و تبلیغات در محل فروش
  4. اگرچه برخی از این رسانه ها را می توان در صفحات روزنامه ها و مجلات قرار داد ، اما به عنوان موجودی جداگانه با آنها برخورد می شود ، معمولاً به این دلیل که شانس کمتری برای دیده شدن دارند. از چیزی که روی پیشخوان یا میز خدمات مشتری نشسته است تا بروشور براق اتومبیل ، رسانه های چاپی کوچک شیوه ای صمیمی تر و بلند مدت را برای جذب مشتری ارائه می دهند. وقتی اطلاعات بیشتری دارید که می توانید در یک تبلیغ چاپی قرار دهید ، از این روش استفاده کنید.
  5. تبلیغات پست الکترونیکی مستقیم
  6. هر یک از تکنیک های ذکر شده در بالا را می توان در پست مستقیم گنجانید. این به معنای ساده این است که قطعات چاپ شده شما مستقیماً به مصرف کننده ارسال می شود. این روشی است که توسط آژانس های بازاریابی فرومایه ای که صنایع دستی را به نامه های ناخواسته تبدیل کرده اند ، مورد سو استفاده قرار گرفته و می رود. اگر خلاقانه و هوشمندانه تصور و اجرا شود ، ارسال نامه مستقیم می تواند راهی خارق العاده برای جلب مشتری باشد. آن را حساب نکنید.
 

تبلیغات چریکی

همچنین به عنوان رسانه های محیطی شناخته می شود ، تبلیغات چریکی (یا بازاریابی) طی 20 سال گذشته برجسته شده است. این اصطلاحی است که به طور گسترده ای برای هر چیز غیر متعارفی استفاده می شود و معمولاً مصرف کننده را به مشارکت یا تعامل با قطعه به نوعی دعوت می کند. مکان مهم است ، و همچنین زمان بندی مهم است. نیروهای محرک تبلیغات یا بازاریابی چریکی ایده های خلاقانه و نوآوری هستند و بودجه زیادی ندارند. اغلب اوقات ، با این کارزارها بجای اجازه ، طلب بخشش می کنید و از طریق دهان به دهان و رسانه های اجتماعی پخش می شوند .

 

پخش تبلیغات

یک شکل ارتباط گسترده در بازار از جمله تلویزیون و رادیو ، تبلیغات پخش شده تا همین اواخر ، غالب ترین راه برای دستیابی به تعداد زیادی از مصرف کنندگان بوده است. تبلیغات پخش شده از محبوبیت DVR ها و فناوری "جستجوی تبلیغات" رنج برده است. با این حال ، این یک روش موثر برای دستیابی به میلیون ها نفر است ، به ویژه هنگامی که Super Bowl به بازار می آید. 

 

تبلیغات در فضای باز

این تبلیغات که به عنوان تبلیغات خارج از خانه (OOH) نیز شناخته می شود ، اصطلاحی گسترده است که هر نوع تبلیغاتی را که هنگام دور بودن از خانه به دست مصرف کننده می رسد ، توصیف می کند. به بیلبوردها ، پوسترهای پناهگاه اتوبوس ها ، پوسترهای پرنده و حتی آن تابلوهای بزرگ دیجیتال در میدان تایمز فکر کنید. 

 

تبلیغات خدمات عمومی

برخلاف تبلیغات سنتی ، تبلیغات خدمات عمومی (PSA) اصولاً برای اطلاع رسانی و آموزش به جای فروش محصول یا خدمات طراحی شده اند. PSA ها به طور سنتی در تلویزیون و رادیو ظاهر می شوند اما به شدت در فضای آنلاین تبلیغ می شوند. 

 

تبلیغات قرار دادن محصول

قرار دادن محصول به جای تبلیغات صریح ، تبلیغ کالاها و خدمات با مارک در متن نمایش یا فیلم است. اگر تا به حال فیلمی دیده اید و فکر کرده اید ، "واو ، آنها مطمئناً در این صحنه فوردهای زیادی رانندگی می کنند" یا "آیا همه در این برنامه تلویزیونی پپسی می نوشند؟" پس متوجه جایگذاری محصول می شوید. روشی است که این فیلم ها و نمایش ها بودجه می گیرند و راهی عالی برای تبلیغ کنندگان برای دستیابی به یک جمعیتی هدفمند است.

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی