• طراحی سایت
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • غرفه آرایی

10 روش تبلیغات جذاب

10 روش تبلیغاتی جذاب که کارساز است و رعایت آن میتواند در کار تبلیغات ارزان موثر و مفید باشد در این بخش تمام این 10 روش تبلیغات را شرح داده ایم.
ما در جهانی با سرعت زندگی می کنیم که در آن تبلیغ کنندگان برای پیروی از رفتار و روند مصرف کننده رقابت می کنند.

یک مطالعه توسط دانشگاه فنی دانمارک نشان می دهد ، طی چند سال گذشته به دلیل بیش از حد اطلاعات دیجیتال ، دامنه توجه جمعی به شدت کاهش یافته است. در نتیجه ، مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر در برابر تبلیغات مصون می مانند.
امروزه ثابت می شود که طراحی های حیله گرانه یا فیلم های کوتاه فروش بهتری نسبت به تبلیغات سنتی 30 ثانیه ای دارند.

مروجین چندین روش برای تقویت اثربخشی تبلیغات حساب می کنند و بیشتر آنها مربوط به جذابیت روانشناختی تبلیغات است ، خواه در مورد روانشناسی رنگ و شناخت ، یا زبان بدن صحبت کنیم.

هنگام استفاده از تکنیک های خاص تبلیغات بصری ، طراحان عناصر مختلفی را برای دستیابی به نتایجی ترکیب می کنند که نه تنها چشم نواز نیست بلکه برای مخاطبان هدف نیز جذاب است.

در اینجا 15 روش و تبلیغات جذاب برای الهام گرفتن از شما آورده شده است:

اولین روش تبلیغات:روانشناسی رنگ

روانشناسی رنگ
هیچ رازی نیست که روانشناسی رنگ یکی از رایج ترین و موثرترین تکنیک های تبلیغات است که در تبلیغات استفاده می شود.

روانشناسی رنگ ، تأثیر رنگها بر رفتار ، تصمیم گیری و در نهایت خرید انسان را تحلیل می کند.

طرح های رنگی قادر به ارسال پیام های قدرتمند بدون استفاده از کلمات بسیار زیاد هستند ، زیرا صدای همه موارد بعدی را تنظیم می کنند.

در روانشناسی رنگ ، هر سایه معنای متفاوتی دارد. به عنوان مثال می توان از رنگ سیاه برای ظریف و لوکس جلوه دادن محصول استفاده کرد. رنگ سفید می تواند نماد مینیمالیسم باشد و رنگ زرد یک رنگ جهانی و قابل دسترسی است که باعث ایجاد تضاد در تصاویر می شود.

این که بخواهید با رنگ های مکمل کار کنید یا از یک تن استفاده کنید ، سایه های روشن و چشمگیر می توانند مشتری بالقوه را از پیمایش منصرف کنند.

دومین روش تبلیغات:تایپوگرافی

ترکیب تایپوگرافی
تایپوگرافی یک قسمت اساسی در تبلیغات و طراحی است.

قلم ها می توانند بر نحوه درک مخاطب از پیام تأثیر بگذارند ، زیرا می توانند اطلاعات بیشتری را به تصویر بکشند و قصه گویی بصری را موثرتر کنند.

هنگام ایجاد آگهی ، به چگونگی جفت شدن قلم ها بیندیشید و فراموش نکنید که هر دو سبک در تعادل کامل بوده و مکمل پالت رنگی آگهی هستند.

سومین روش تبلیغات:مینیمالیسم

مینیمالیسم
سیستم عامل های محبوب رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام مملو از پست های پشتیبانی شده هستند و از آنجا که مشتریان بالقوه از قبل مشغول فعالیت های مختلف اجتماعی هستند ، لغزش محصولات و معاملات شما در اخبار آنها ایده بدی نیست.

گرچه تکنیک های زیادی وجود دارد که می توانید برای برجسته کردن تبلیغات خود استفاده کنید ، مینیمالیسم یکی از سبک های بصری عالی برای جلب توجه محصولات شما است ، به علاوه با طرح پلت فرم مطابقت دارد.

قرار دادن محصولات خود در جلو و مرکز ، روی یک زمینه سفید یا خنثی ، در یک تبلیغ چرخ فلک می تواند یک کلاهبرداری باشد ، نیازی به ذکر این واقعیت که شما می توانید بیش از یک محصول را با یک تبلیغ تبلیغ کنید.

چهارمین روش تبلیغات:جذابیت احساسی

جذابیت احساسی
به راحتی می توان گفت که تبلیغات دارای بار احساسی می توانند مستقیماً به قلب مخاطب شما بروند ، زیرا ثابت شده است که روش جذابیت احساسی یکی از قانع کننده ترین رویکردها در تبلیغات است.

تبلیغاتی که احساسات انسانی را برانگیخته می کند ، مانند شادی ، غم ، تعجب ، ترس ، عصبانیت یا انزجار ، تجربیات جذابی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.

با استفاده از معاشرت و نمادگرایی ، مروجین مشتریان بالقوه را برای انجام اقدامات خاص برمی انگیزند.

موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام ایجاد تبلیغات احساسی در نظر گرفت. با این حال ، مهمترین جنبه این است که تحقیقات خود را به خوبی انجام دهید تا بتوانید درک درستی از مخاطب هدف خود و درک آنها داشته باشید.

پنجمین روش ابلیغات:باند واگن

باند واگن
به عنوان یکی از متقاعد کننده ترین تکنیک های مدرن ، اثر باند واگن می تواند به خواسته مخاطب شما کمک کند ، با استفاده از نشانه های احساسی باعث می شود افراد هنگام خرید چیزی سریع عمل کنند.

یک روش تبلیغ این واقعیت است که شما یک سری محصولات محدود دارید که مخاطبان شما باید بلافاصله آنها را خریداری کنند.

به عبارت دیگر ، این روش تبلیغات به FOMO متكی است ، كه به آن ترس از دست دادن نیز گفته می شود.

مارک لباس هیپ Supreme پادشاه تبلیغات بانداگ است و استراتژی آنها ایجاد یک دسته از محصولات و مواردی است که معمولاً با قیمت های بالا و برای مدت زمان محدود به فروش می رسند.

ششمین روش تبلیغات:اصول گشتالت

اصول گشتالت
این اصل به همان اندازه آلمانی است - همه چیز باید روان کار کند و همه عناصر باید با دقت در طراحی قرار بگیرند.

اصول گشتالت مجموعه قوانینی است که نحوه کار مغز انسان و چگونگی درک جهان از منظر طراحی را توصیف می کنند و به تولیدکنندگان محتوای بصری کمک می کنند تا تجربیات جذاب تری ایجاد کنند.

هفتمین روش تبلیغات:نسبت طلایی

نسبت طلایی
طراحان توجه داشته باشید: این نسبت ریاضی است که در همه جای طبیعت دیده می شود و در طراحی به کار می رود ترکیبات کاملی ایجاد می کند که نه تنها موثر بلکه چشم نواز نیز هستند.

هشتمین روش تبلیغات:نسبت کانونی

نقطه کانونی
در میان تکنیک های تجسم در تبلیغات ، روش نقطه کانونی وجود دارد.

اگرچه این اصل نیز بخشی از رویکرد Golden Ration است ، اما به همان اندازه انتخاب رنگ یا قلم مهم است. از طریق این تکنیک ، تبلیغ صحنه را تنظیم می کند و نقطه متمایزی را برای تماشاگران ایجاد می کند.

نهمین روش تبلیغات:انحاد

اتحادیه
با یک بار دیگر جذابیت روانشناسی انسان ، این روش با استفاده از تصاویر یک زنجیره کامل از ایده ها و افکار را در پس طراحی ایجاد می کند.

یک کالای مجلل مانند ساعت گران قیمت می تواند مردم را به فکر زندگی لوکس بگذارد و در همان یادداشت ، برخی از مارک ها با سبک زندگی خاصی همراه هستند.

دهمین روش تبلیغات:سمبل گرایی

نمادگرایی
این روش تصویری دیگری است که به استفاده از نمادها در تبلیغات متکی است و بسیار شبیه روشی است که در بالا توضیح دادیم. نمادگرایی برای جلب توجه و علاقه به یک محصول ، از تصاویر دراماتیک ، استعاره ها یا شباهت ها استفاده می کند.

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)