• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

آیا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل واقعا مهم است؟

سئو. رتبه بندی گوگل بهینه سازی محتوا اگر اخیراً مطالبی در مورد بازاریابی دیجیتال خوانده اید، به احتمال زیاد در مورد قدرت گوگل در تعیین موفقیت کسب و کار خود شنیده اید.

اما آیا سئو – بهینه سازی موتور جستجو – واقعا اهمیت دارد؟ پاسخ کوتاه این است، کاملا! در اینجا سه ​​دلیل مشخص وجود دارد.

75 درصد از جستجوگران هرگز به صفحه اول نتایج نگاه نمی کنند.

به عبارت دیگر، اگر به صفحه اول نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان نرسید، پایگاه مشتریان بالقوه شما 75 درصد کاهش می یابد.

اگر به صفحه اول برسید، موقعیت شما در 10 صفحه برتر نیز بر نرخ کلیک شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، میانگین نرخ کلیک برای یک نقطه در موقعیت یک 43.32٪ است. این به 37.36 درصد برای موقعیت دو کاهش می یابد و تا زمانی که در موقعیت 10 به 3.11 درصد می رسد کاهش بیشتری پیدا می کند.

به همین دلیل است که کسب‌وکارها زمان و منابع خود را صرف ورود به صفحه اول نمی‌کنند، بلکه برای به دست آوردن موقعیت بالایی در صفحه اول.

هنگامی که مردم برای کسب و کار جستجو می کنند، روی مکان تمرکز می کنند.

تحقیقات گوگل در مورد رفتار جستجو نشان داد که 76٪ از افرادی که به صورت آنلاین برای کسب و کار در منطقه خود جستجو می کنند در یک روز از یک فروشگاه بازدید می کنند و 28٪ از جستجوهای محلی منجر به خرید می شود.

به همین دلیل بسیار مهم است که به صفحه اول نتایج گوگل بروید، به خصوص زمانی که موقعیت مکانی فیزیکی دارید. این نوع جستجوی محلی همچنین ظاهر شدن در صفحه یک را آسان‌تر می‌کند، زیرا کسب‌وکارهای کمتری در جستجوهای مبتنی بر مکان رقابت می‌کنند.

اطمینان از اینکه شما در فهرست فهرست‌بندی‌شده‌های خاص مکان معتبر مانند yellowpages.com.au قرار گرفته‌اید ، یک راه ساده برای افزایش شانس شما برای ظاهر شدن در بالای جستجوهای مکان است.

جستجوی ارگانیک درآمد بیشتری نسبت به جستجوی پولی دارد.

نتایج جستجوی ارگانیک نتایجی در گوگل هستند که شامل پرداخت هزینه برای فضای صفحه یک نمی شوند.

Google حداکثر چهار نقطه پولی را در بالای صفحه یک رزرو می‌کند که با یک اعلان کوچک «تبلیغ» در کنار نتیجه مشخص شده‌اند. بقیه نقاط صفحه "رایگان" هستند و همچنین به عنوان ارگانیک شناخته می شوند، که نمی توانید به سادگی برای اشغال آنها هزینه کنید - باید این نقاط را از طریق محتوای وب سایت خود و سایر تلاش های SEO به دست آورید.

و در حالی که هر دو جستجوی پولی و ارگانیک مهم هستند، جستجوی ارگانیک معمولاً ارزشمندتر است. یک مطالعه نشان داد که شرکت‌های B2B و فن‌آوری دو برابر بیشتر از سایر کانال‌ها درآمد حاصل از جستجوی ارگانیک خود دارند، با میانگین درآمد 44.6 درصد از جستجوی ارگانیک و به طور متوسط ​​27.6 درصد از جستجوی پولی.

بهترین روش های ساده سئو.

بنابراین، اکنون می دانید که سئو و رسیدن به صفحه یک واقعاً مهم است، بهترین روش ها را باید دنبال کنید؟ در اینجا چند نکته مفید برای شروع آورده شده است:

به طور منظم در وب سایت خود محتوا ایجاد کنید تا مطمئن شوید که Google برای داشتن محتوای تازه به شما پاداش می دهد (هفته ای حداقل یک پست جدید را هدف قرار دهید)
یک لیست yellowpages.com.au ایجاد کنید – این کار رایگان و آسان است
برای شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و محتوای خود را بر اساس آن تنظیم کنید
برای هر صفحه در وب سایت خود، عنوان صفحه و توضیحات متا مرتبط با کلمه کلیدی منحصر به فرد ایجاد کنید
عکس‌ها یا تصاویر را با زیرنویس‌های غنی از کلمات کلیدی اضافه کنید
از کلمات کلیدی در سرفصل ها استفاده کنید و سرفصل ها را به ترتیب <H1>، <H2>، <H3> و غیره قالب بندی کنید.
نکته: <H1> برای سرفصل های قهرمان، <H2> برای سرفصل های فرعی و <H3> برای نقاط بیرون کشیدن استفاده می شود.
با استفاده از سرصفحه در <H2> و <H3> وبلاگ ها و سایر مطالب را به بخش های قابل هضم تقسیم کنید.
اطمینان حاصل کنید که همه URL های وب سایت شما توصیفی هستند و تا حد امکان از کلمات کلیدی استفاده کنید
سعی کنید سرعت سایت خود را تا حد امکان سریع نگه دارید
اندازه فایل های تصویری را زیر 200 کیلوبایت نگه دارید تا تاثیر آن بر سرعت سایت به حداقل برسد
برای کمک به درک ساختار سایت شما، یک نقشه سایت به روز به گوگل ارسال کنید.