مشتریان را از محصول یا خدمات خود آگاه سازید.
مشتریان را متقاعد کنید که محصول یا خدمات شرکت شما برای نیازهای آنها مناسب است.
برای محصول یا خدمات خود تمایل ایجاد کنید.
تصویر شرکت خود را ارتقا دهید ؛
محصولات یا خدمات جدید را اعلام کنید.
پیام های فروشندگان را تقویت کنید.
گام بعدی را به مشتریان برسانید (برای کسب اطلاعات بیشتر ، درخواست نمونه ، ثبت سفارش و غیره) و مشتریان را به سمت تجارت خود جلب کنید.
اهداف تبلیغاتی شما باید در برنامه کاری شما تثبیت شود. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید درصد مشخصی از فروش را بدست آورید ، سوالات بیشتری برای فروش ایجاد کنید یا ترافیک فروشگاهی ایجاد کنید. نتیجه مورد نظر می تواند به سادگی افزایش شناختن نام یا اصلاح تصویری باشد که از آن استفاده می کنید. اهداف بسته به صنعت و بازاری که در آن هستید متفاوت است.
همه محصولات و مشاغل سه مرحله را پشت سر می گذارند و اهداف تبلیغاتی مختلفی برای هر یک دارند.
1. تجارت نوپا. شما تازه وارد بازار هستید و باید هویت خود را تعیین کنید. شرکت شما برای جلب توجه مصرف کنندگان به سطح بالایی از تبلیغات و تبلیغات نیاز دارد.
2. تجارت در حال رشد. پس از احراز هویت ، باید خود را از رقابت متمایز کنید و خریداران را متقاعد کنید که خدمات یا محصولی است که شما سعی می کنید.
3. تجارت مستقر. هدف در این مرحله یادآوری مصرف کنندگان است که چرا باید خرید خود را از شما ادامه دهند.
مهم نیست که تجارت شما در چه مرحله ای است ، مطابق گفته های صنعت ، "AIDA: آگاهی ، علاقه ، تمایل ، اقدام" ، تبلیغات چهار مرحله را دنبال می کند. وظیفه شما این است که مشتریان آینده را از وجود محصول یا خدمات خود آگاه سازید ، علاقه آنها را به آنچه محصول یا خدمات شما می تواند برای آنها انجام دهد جلب کنید ، آنها را وادار کنید که محصول یا خدمات شما را امتحان کنند و در نهایت با درخواست اطلاعات بیشتر در واقع خرید محصول.