مجری تبلیغات 

تبلیغات ارزان چیست و مجری تبلیغات کیست؟تبلیغات ابزاری برای بازاریابی است که توسط برندها برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود به کاربران بالقوه استفاده می شود. به طور کلی ، تبلیغات پرداخت می شود و از طریق خرید فضای رسانه متعلق به شخص دیگری انجام می شود. این می تواند یک کانال تلویزیونی ، خوراک تأثیرگذار اینستاگرام ، جلد روزنامه یا موارد دیگر باشد. از مظاهر واقعی این پیام ها به عنوان "تبلیغات" یاد می شود ، همچنین به عنوان "تبلیغات" یا "تبلیغات" شناخته می شود. 
تبلیغات ، تکنیک ها و روش هایی که برای جلب توجه مردم به محصولات ، خدمات ، نظرات یا علل به منظور ترغیب مردم به پاسخگویی به روشی خاص نسبت به آنچه تبلیغ می شود ، مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر تبلیغات شامل تبلیغ کالایی است که برای فروش است ، اما روشهای مشابه برای تشویق مردم به رانندگی ایمن ، حمایت از خیریه های مختلف یا رای دادن به نامزدهای سیاسی ، از جمله مثالهای دیگر ، استفاده می شود. در بسیاری از کشورها تبلیغات مهمترین منبع درآمد رسانه ها (به عنوان مثال روزنامه ها ، مجلات یا ایستگاه های تلویزیونی) است که از 

مجری تبلیغات

تبلیغات در رسانه ها

با گذشت زمان ، رسانه های اجتماعی به یک منظره عالی برای کسب و کارها تبدیل شده اند تا بتوانند خود را در مقابل مخاطبان مشغول قرار دهند. مشاغل یا تبلیغات شبکه های اجتماعی را از طریق پست های تقویت شده یا حمایت شده اجرا می کنند ، که ثابت می شود تعامل مصرف کننده را به خرید تبدیل می کند.

اهداف تبلیغات

همانطور که تبلیغات از نظر هدف متفاوت هستند ، از لحاظ سبک و فرم نیز متنوع هستند. قبل از ایجاد آگهی ، تبلیغ کنندگان وقت ارزشمندی را صرف درک رفتار و علایق مخاطبان هدف خود می کنند. یکی از مهمترین بینشهایی که یک تبلیغ دهنده می تواند از این تحقیق بدست آورد ، تبلیغات تبلیغاتی است.

تعریف تبلیغات

تبلیغات فرآیند ترغیب مخاطب هدفمند برای انجام اقدامی خاص است ، خواه خرید یک محصول باشد یا آگاهی بخشی نسبت به یک موضوع. تبلیغات ، پیام رسان در نظر گرفته می شود که سعی در جذب و تأثیرگذاری بر مخاطب دارد.تبلیغات محصولات و خدمات صنعتی برای ارتباط با مشاغل و تشویق آنها به خرید است.

تاثیر تبلیغات

تبلیغات در همه جا وجود دارد و تصور جهانی بدون آنها دشوار است. حتی در بعیدترین مکان ها ، مشاغل راهی پیدا می کنند که خود را در مقابل مخاطبان قرار دهند. به عنوان یک مصرف کننده ، تعیین اینکه چه محصولاتی در واقع معتبر هستند ، می تواند چالش برانگیز باشد و برای کسب و کارها ، ایجاد اعتبار حتی دشوارتر است.

استراتژی تبلیغات

تبلیغات یک خط ارتباط مستقیم با مشتریان فعلی و احتمالی شما در مورد محصول یا خدمات شما فراهم می کند. هدف از تبلیغات این است که: 
مشتریان را از محصول یا خدمات خود آگاه سازید. 
مشتریان را متقاعد کنید که محصول یا خدمات شرکت شما برای نیازهای آنها مناسب است. 
برای محصول یا خدمات خود تمایل ایجاد کنید. 
تصویر شرکت خود را ارتقا دهید ؛ 
محصولات یا خدمات جدید را اعلام کنید. 
پیام های فروشندگان را تقویت کنید. 
گام بعدی را به مشتریان برسانید (برای کسب اطلاعات بیشتر ، درخواست نمونه ، ثبت سفارش و غیره) و مشتریان را به سمت تجارت خود جلب کنید. 
اهداف تبلیغاتی شما باید در برنامه کاری شما تثبیت شود. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید درصد مشخصی از فروش را بدست آورید ، سوالات بیشتری برای فروش ایجاد کنید یا ترافیک فروشگاهی ایجاد کنید. نتیجه مورد نظر می تواند به سادگی افزایش شناختن نام یا اصلاح تصویری باشد که از آن استفاده می کنید. اهداف بسته به صنعت و بازاری که در آن هستید متفاوت است. 
همه محصولات و مشاغل سه مرحله را پشت سر می گذارند و اهداف تبلیغاتی مختلفی برای هر یک دارند. 
1. تجارت نوپا. شما تازه وارد بازار هستید و باید هویت خود را تعیین کنید. شرکت شما برای جلب توجه مصرف کنندگان به سطح بالایی از تبلیغات و تبلیغات نیاز دارد. 
2. تجارت در حال رشد. پس از احراز هویت ، باید خود را از رقابت متمایز کنید و خریداران را متقاعد کنید که خدمات یا محصولی است که شما سعی می کنید. 
3. تجارت مستقر. هدف در این مرحله یادآوری مصرف کنندگان است که چرا باید خرید خود را از شما ادامه دهند. 
مهم نیست که تجارت شما در چه مرحله ای است ، مطابق گفته های صنعت ، "AIDA: آگاهی ، علاقه ، تمایل ، اقدام" ، تبلیغات چهار مرحله را دنبال می کند. وظیفه شما این است که مشتریان آینده را از وجود محصول یا خدمات خود آگاه سازید ، علاقه آنها را به آنچه محصول یا خدمات شما می تواند برای آنها انجام دهد جلب کنید ، آنها را وادار کنید که محصول یا خدمات شما را امتحان کنند و در نهایت با درخواست اطلاعات بیشتر در واقع خرید محصول. 

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی گسترده است. تصور کنید که علایق مادر جدید 31 ساله با علاقه یک ورزشکار 19 ساله در کالج چقدر متفاوت است. قرار دادن محتوای تصادفی در مقابل کاربران عملکرد خوبی نخواهد داشت ، به همین دلیل سیستم عامل هایی مانند Facebook ، Twitter ، LinkedIn و Instagram همه ویژگی هایی را ارائه می دهند که به مشاغل اجازه می دهد محتوای خود را بر اساس برخی از آمارها و رفتارهای خاص هدف قرار دهند. 
همچنین در هنگام انتخاب کدام بستر اجتماعی برای تبلیغ ، توجه به مشخصات خریدار ضروری است. مرتبط بودن با مخاطب هدف ضروری است ، بنابراین باید بدانید که کجا قابل دسترسی هستند و بیشتر با آنها درگیر شوید. هنگامی که مشخصات جمعیتی کانال با نام تجاری شما مطابقت دارد ، شما نه تنها یک محصول را می فروشید ، بلکه یک طرفدار اجتماعی نیز ایجاد می کنید.

مجری تبلیغات

تبلیغات بومی

با وجود محتوای بسیار زیاد ، مصرف کنندگان یاد گرفته اند که تبلیغات را نادیده بگیرند و به بخشهایی از رسانه بپردازند که برای آنها بیشترین ارزش را دارد. برخی از مشاغل تبلیغات بومی را اجرا می کنند ، زیرا تبلیغات آنها می تواند بر روی مصرف کنندگان تأثیر بگذارد در حالی که تقریباً مورد توجه قرار نمی گیرد. 
تبلیغات بومی برای پیروی از عملکرد و شکل محتوا در صفحه ای که در آن نمایش داده می شود ، طراحی شده است که نادیده گرفتن آن را دشوارتر می کند. تبلیغات بومی نه تنها مصرف کنندگان را به روشی منحصر به فرد درگیر می کند ، بلکه آنها وسیله دیگری برای یک برند هستند تا بتوانند خود را در مقابل مخاطبان هدف خود قرار دهند. 
به عنوان مثال این مقاله را از فوربس بگیرید. به عنوان مثال این مقاله را از فوربس بگیرید. در صفحه فرود ، فوربس برچسب "صدای برند" را به این مقاله پیوست کرده است تا نشان دهد که این هزینه توسط یک مارک پرداخت شده است. هنگامی که خوانندگان مقاله را کلیک و باز می کنند ، فوربس به وضوح نشان می دهد که "صدای مارک" همان شرکت Service Now است. سرویس Now همچنین هزینه تبلیغات نمایشی و بنر را برای همراهی با تبلیغات بومی خود پرداخت کرده است. احتمالاً این برند بر اساس تحقیقات بازار ، جایگاه خود را در فوربس برگزیده است که منجر به نتیجه گیری این شد که مخاطبان این مجله را مصرف می کنند.

مجری تبلیغات

تبلیغات چه کاری انجام میدهد


تقریباً در هر جایی که می رویم با تبلیغات احاطه شده ایم. پوسترهای عظیم و علائم نئون از بیلبوردهای خیابان های شلوغ و ایستگاه های مترو در هر شهر بزرگ جهان به ما نگاه می کنند. تبلیغات - به طور خلاصه "تبلیغات" - صفحات مجلات و روزنامه های ما را پر می کند ، و اغلب فضای بیشتری نسبت به خود مقالات را اشغال می کنند. تماشای تلویزیون ما با تبلیغات قطع می شود ، تماشای فیلم ما با آن به تعویق می افتد و صندوق های پستی ما با آن گیر می کنند. روی صفحه رایانه ما ظاهر می شود. چگونه و چرا تبلیغات توانسته است در بسیاری از جنبه های زندگی ما نفوذ کند؟ و مهمتر از آن ، چه نوع نفوذی بر ما دارد - در مورد چگونگی فکر کردن درباره خود ، در مورد کاری که با زمان خود انجام می دهیم و نحوه خرج کردن پول خود؟ 

حق چاپ: گتی ایماژ 
جامعه ما جامعه مصرفی است. این بدان معناست که جامعه ما به ایجاد بی پایان نیازهای جدید اعتماد می کند. هرچه بیشتر بخریم اشتغال بیشتری ایجاد می کنیم و پول بیشتری در اقتصاد گردش می کند. اما بسیاری از مردم خرد جامعه مصرف کننده را زیر سوال می برند ، که به نظر آنها طمع و مادی بودن آن را القا می کند. آیا به عنوان مثال ، آیا ما باید سیگار ، الکل و سایر محصولاتی را که ممکن است برای مردم و محیط زیست مضر باشد تبلیغ کنیم؟ وقتی نگاهی به تبلیغات زیر می اندازیم ، اخلاق تبلیغات و جامعه مصرف کننده را در نظر داشته باشید. اینها برخی از موضوعاتی است که ما قصد داریم در این فصل مورد بررسی قرار دهیم ، اما قبل از انجام این کار ، ابتدا باید کمی درک کنیم که تبلیغات چیست ، تاریخچه آن و چگونگی سازماندهی امروز آن است. 

جلب توجه شما 
اصل تبلیغات بسیار ساده است - سعی در جلب توجه کالای فروخته شده است. ایده این است که مردم را ترغیب کنیم اقلامی را که ممکن است در غیر اینصورت فکر خرید آنها را نداشته باشند ، بدست آورند - کالاهایی که نمی دانستند به آنها احتیاج دارند. اما این امر همچنین در مورد حفظ بازار محصول است ، با این اطمینان که کسانی که در حال حاضر کالایی را خریداری می کنند به این کار ادامه دهند. البته کلید اصلی اینجا ارتباطات است. تبلیغات پیام های مهندسی هوشمندانه ای با هدف - تأثیرگذاری بر رفتار خرید ما هستند. 

این اصل یکی از ویژگیهای اصلی تبلیغات است و از مدتها قبل وجود داشته است. این را بازرگانان در اواخر قرن هفدهم فهمیدند که برای تهیه یک نوشیدنی خوشمزه مجبور به تبلیغ برای متقاعد کردن مردم برای خرید دانه های قهوه شدند. به همین ترتیب ، شرکت های مدرن - بازرگانان امروزی - تبلیغ می کنند تا ما را متقاعد کنند که ، به عنوان مثال ، قهوه فوری در انواع مختلف آن - بدون کافئین ، اکسپرسو ، کاپوچینو ، موکا ، نعنا - نوشیدنی راحت تر و خوش طعم تری نسبت به قهوه سنتی است.

روانشناسی تبلیغات

در اوایل قرن 20 ، اصول روانشناسی نیز برای فروش موثرتر محصولات استفاده می شد. درخواست های احساسی ، تاکتیک های ترساندن و وعده های غیرقابل قبول ، بخشی از ابزار تبلیغات شد. برخی از موفقیت آمیزترین کمپین ها اضطراب مردم را بازی می کنند و یکی از استادان این بازی King Gillette ، مخترع اولین تیغ ​​ایمنی در اوایل دهه 1900 بود. وی پس از شروع چند کلمه در مورد سهولت و راحتی تیغ ایمنی ، خواننده را در قلب موضوع فرو برد: "وقتی از تیغ من استفاده می کنید ، از خطری که مردان اغلب با آن روبرو می شوند و اجازه می دهد چهره آنها بیاید معذورید. در تماس با قلم مو ، صابون و لوازم آرایشگاه که برای افراد دیگر استفاده می شود. " 

در اینجا رویکردی کاملاً جدید برای فروش کالا وجود داشت. در واقع تبلیغات ژیلت به شما می گفت كه نه تنها محصولی وجود داشت كه قبلاً هرگز به وجود آن مشكوك نبوده باشید ، بلكه اگر از آن استفاده نكرده اید احتمالاً محصولاتی از چهره را كه هرگز نمی دانید وجود دارد جذب خواهید كرد. این ترکیب غیرقابل مقاومت بود. اگرچه تیغ ژیلت با 5 دلار سنگین - نیمی از متوسط ​​حقوق هفتگی مرد شاغل - خرده فروشی کرد ، آنها میلیون ها دلار فروختند و کینگ ژیلت به یک مرد بسیار ثروتمند تبدیل شد. 

تبلیغ کنندگان دیگر خیلی زود از نظر ژیلت پیروی کردند و در مدت کوتاهی مصرف کنندگان به سختی می توانستند مجله ای را انتخاب کنند بدون اینکه مورد سو un استفاده قرار بگیرند: "آیا موهای شما از نزدیک بازرسی می شود؟" ، "آیا شما از دستمال توالت پایین استفاده می کنید؟" گل سرخ در گونه های خود قرار دهید؟ " تبلیغ کنندگان مجموعه ای از بیماری ها و اختلالات را که نیاز به خرید محصولات آنها بود ، اختراع و رواج دادند - شکم افتاده ، تنفس تنباکو ، زردی دندان ها ، انگشتان پا ، ناخنک ، خون فقیر آهن ، شوره سر و البته مهمترین بوی بدن! 

این آخرین اصطلاح در سال 1933 توسط سازندگان صابون Lifebuoy ابداع شد و در عواقب اجتماعی آن چنان وحشتناک بود که به زودی به اختصار به عنوان زمزمه "BO" شناخته شد و باعث تولید یک میلیارد دلار صنعت صابون و خوشبو کننده شد. کابینت داروی حمام به وجود آمد و خیلی زود پر از لوسیون ، کرم ، مایعات و قرص شد تا ظاهر ما را بهتر کند ، احساس کنیم و از همه مهمتر بوی آن بهتر شود! چگونه توانسته بودیم این مدت طولانی بدون این محصولات زندگی کنیم؟ امروز مطمئناً نمی توانیم!

تبلیغات چگونه سازماندهی میشود.

در صنعت تبلیغات چهار بازیگر اصلی وجود دارد. آنها عبارتند از: تبلیغ كننده - كه كالا یا خدماتی برای فروش دارد و مایل است برای تبلیغ آنها پول خرج كند. رسانه ها - که مالک و کنترل انتشارات ، سایت های پوستر و کانال های پخش کننده تبلیغات هستند ؛ آژانس تبلیغاتی - که تبلیغات را برای شرکتهای دیگر تولید می کند و سرانجام مصرف کننده ای که (امید می رود) کالای تبلیغ شده را خریداری کند. بگذارید با جزئیات بیشتری به این روند نگاه کنیم. 

شرکت هایی که کالاها را تولید می کنند به طور مداوم به دنبال راه های جدید برای فروش آنها هستند. اکثر شرکت ها با دیگران که محصول مشابه یا مشابهی را تولید می کنند رقابت می کنند و تبلیغات برای حفظ یا افزایش سهم فروش آنها ضروری است. وقتی شرکتی می خواهد نام تجاری جدید خود را راه اندازی کند یا فروش کالای موجود را افزایش دهد ، باید بهترین راه ها را برای دستیابی به آن گروه از افرادی که به احتمال زیاد آن را خریداری می کنند ، پیدا کند. این ساده به نظر می رسد ساده نیست. بدیهی است که تبلیغات مثلاً یک مارک بستنی باید مورد توجه افرادی قرار گیرد که از خوردن بستنی لذت می برند. اما بسیاری از افراد به یک مارک واحد پایبند هستند و بسیاری دیگر اصلاً نگران برند نیستند - آنها وقتی احساس گرما و تعریق می کنند به سادگی بستنی می خرند. چرا باید هر یک از این افراد ناگهان بیرون بروند و مارک "شما" و هیچ کس دیگری را خریداری کنند؟ 

این جایی است که آژانس تبلیغاتی وارد آن می شود. آژانس باید کشف کند که کدام گروه از مردم می خواهند مارک خاصی از محصول را بخرند. تأمین این نیاز را تأمین تقاضا می نامند. آنها همچنین ممکن است برای جستجوی گروههایی که می توانند برای خرید محصولی که از آن بی اطلاع هستند ترغیب شوند ، به کار گرفته شوند. به این امر ایجاد تقاضا می گویند. این گروه ها ممکن است با هر تعداد معیار مختلف - درآمد ، سبک زندگی ، طبقه ، جنس ، نژاد ، سن و غیره تعریف شوند. این گروه های تعریف شده بازار را تشکیل می دهند و جستجوی اطلاعات در مورد آنها تحقیقات بازار نامیده می شود. 

وقتی آژانس کشف کرد که به کدام بازارها نزدیک می شود ، آنها باید در مورد مناسب ترین رسانه برای رسیدن به آن تصمیم بگیرند. پیام موجود در آگهی باید به کسانی که در نظر گرفته شده است برسد. در یک تجارت محلی مانند لوله کش یا پزشک ، تبلیغاتی فراتر از منطقه ای که مشتریانشان زندگی می کنند ، فایده ای نخواهد داشت. آنها در روزنامه های محلی یا رادیو محلی تبلیغ می کردند. از طرف دیگر ، یک شرکت بین المللی مانند Levi’s در مطبوعات بین المللی و تلویزیون و سینما تبلیغ می کند زیرا همه می توانند شلوار جین مارک خود را از یک فروشگاه محلی خریداری کنند. ماهیت بازار نیز یکی دیگر از معیارهای مهم است. تبلیغ سیگار در یک مجله غذای سالم ، یا لباس زیر زنانه در طول یک برنامه تلویزیونی برای کودکان ، چندان منطقی نخواهد بود! مطمئناً افراد زیادی وجود دارند که می پرسند آیا باید تبلیغاتی داشته باشیم که اصلاً روی کودکان باشد. آیا کودکان خردسال برای خرید لباس "مناسب" و به طور کلی برای خرید چیز باید تحت فشار قرار بگیرند؟

علت موفقیت تبلیغات چیست؟

بیشتر ما از قصد تبلیغات و نحوه کار آنها آگاه هستیم. ما به محض مشاهده تبلیغ برای خرید محصول عجله نمی کنیم. از طرف دیگر ، تحقیقات نشان داده است که اگر تبلیغی را جذاب و جالب بدانیم ، ممکن است وقتی کالایی را می بینیم یا می خواهیم چیزی مشابه آن را بخریم ، محصول به ما یادآوری شود. وقتی بیرون از خانه هستیم یا فهرست ها را مرور می کنیم ، تبلیغات از راه هایی که ما از آنها آگاه نیستیم کار می کند و بر الگوی خرید ما تأثیر می گذارد. 

ترفند البته در وهله اول جلب توجه ماست. اما این کار همیشه به راحتی انجام نمی شود. تبلیغات محیط ما را پر می کنند - آنقدر جزئی از زندگی روزمره ما هستند که معمولاً زیاد به آنها توجه نمی کنیم. از صدها پیام تبلیغاتی که هر روز ما را بمباران می کنند ، تعداد کمی از آنها در واقع توجه آگاهانه ما را جلب می کنند. بقیه نمایش داده می شوند. افرادی که تبلیغات را طراحی و می نویسند از این فرآیند غربالگری اطلاع دارند. آنها به خوبی می دانند که مصرف کنندگان برای دیدن تبلیغات تلویزیون تماشا نمی کنند یا مجله نمی خوانند. آنها می دانند که تبلیغات باید حق دیده شدن ، خواندن یا شنیدن را کسب کنند. بنابراین آنها انرژی زیادی را صرف می کنند تا تضمین کنند تبلیغات آنها باعث می شود از دفاع و حواس پرتی اطراف ما عبور کنند. 

وسیله مورد علاقه کلاسیک و همیشه برای نفوذ به این موانع ، رابطه جنسی است. ابتدایی ترین تبلیغ جنسی با عنوان "جنسیت جنسی" عنوان می شود که متن آن مانند این است: "اکنون که توجه شما را جلب کرده ایم ..." اما دیگران بسیار پیچیده تر هستند ، همانطور که در مثال کاملاً سرگرم کننده زیر نشان داده شده است: 

در یک تبلیغ تلویزیونی یک زوج تازه ازدواج کرده در شب عروسی حضور دارند. بینندگان نمی توانند ببینند زن و شوهر چه می کنند اما آنها ناله و ناله می شنوند. عروس غر می زند ، "نزدیک". این کلمه با آهی ناامید کننده همراه است و داماد می گوید: "بیایید دوباره امتحان کنیم". در آن لحظه ، بینندگان زن و شوهر را می بینند و معنی تبلیغ را می فهمند - و معنای موجود در پشت صدا و کلمات را می فهمند! این زوج در حال بازی با یکی از هدیه های عروسی خود هستند - یک بازی ویدیویی. همانطور که انتظار داشتید ، بدون شک! 

البته رویکردهای دیگری نیز وجود دارد. شرکت های نوشابه و فست فود اغلب از رویکرد "تکه زندگی" استفاده می کنند. این تبلیغات نگاه اجمالی به افراد در موقعیت های "زندگی واقعی" را نشان می دهد - نوزادان زیبا که در پیک نیک های خانواده به اطراف می خزند ، یا جوانان زرق و برق دار که در ساحل فریزبی بازی می کنند. غالباً ، چنین تبلیغاتی بسیار سرگرم کننده است - کیفیتی شبیه به فیلم در مورد صحنه ها وجود دارد و موسیقی بسیار جذاب است. ایده این است که بیننده را به ایجاد ارتباط تشویق کنید: افراد باحال ، افراد خوشحال ، افراد موفق ، افراد مشهور کوک یا پپسی می نوشند و همبرگر می خورند ... بهتر است به زودی مقداری بخرید! 

بنابراین ، چالش ایجاد تبلیغی است که بلافاصله توجه را به خود جلب می کند ، علاقه مردم را جلب می کند و احساساتی به یادماندنی ایجاد می کند تا وقتی زمان آن فرا می رسد - مجبور به انتخاب بین چندین محصول در یک فروشگاه هستید - ناخودآگاه ما شاهد تبلیغات موفقیت آمیز هستیم مورد در نور مطلوب تر از دیگران ، و ما آن را خریداری خواهیم کرد.

تبلیغات اینترنتی

پوشش جهانی آسان. امروزه ، مردم عادت دارند که اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را از طریق موتورهای جستجو مانند Google ، Bing و دیگران جستجو کنند. تبلیغات اینترنتی راهی برای نشان دادن پیشنهادات شما در مقابل بیش از 4.3 میلیارد کاربر وب در سراسر جهان است. شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت تمام دنیا را هدف قرار دهید. 
مقرون به صرفه برای هر بودجه. طبق جدی جدی بازاریابی ، حداقل هزینه برای رسیدن به مخاطب 2000 نفر سه برابر ارزان تر از روش های تبلیغاتی سنتی است ، بنابراین هر شرکتی از یک تجارت کوچک خانوادگی تا یک شرکت بزرگ می تواند از تبلیغات آنلاین استفاده کند و از منابع مالی خود بیشترین بهره را ببرد. 
بازدید از یک وب سایت را هدایت می کند. هرچه بازدید کننده بیشتری به سایت داشته باشید ، مشتری بالقوه بیشتری خواهید داشت که در نتیجه فروش شما افزایش می یابد. هدف تبلیغات اینترنتی جلب توجه کاربران و ارسال آنها به وب سایت شماست. پیشنهادهای نمایش داده شده در تبلیغات دیجیتال باید حس کنجکاوی را برانگیخته و دلیل خوبی برای کلیک کردن بر روی سایت شما به مردم ارائه دهد. 
اجازه می دهد تا هدف قرار دادن. برخلاف رسانه های سنتی بازاریابی که بدون فیلتر کردن برای همه تبلیغ می کنند ، تبلیغات اینترنتی پیام را برای مخاطبان خاص هدف قرار می دهد - افرادی که به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می شوند. به عنوان مثال ، یک شرکت تجهیزات مسافرتی ممکن است از تبلیغات شبکه های اجتماعی برای تبلیغ به کاربرانی که علاقه زیادی به سفر دارند ، با تشویق لایک و اشتراک استفاده کند. 
هدف گیری مجدد را امکان پذیر می کند. تبلیغات اینترنتی راهی برای گفتن این است: "سلام ، به نظر می رسد چند روز پیش این توستر را چک کردید. من اینجا یک مورد شگفت انگیز برای شما دارم! " اگر افراد زیادی بدون خرید چیزی به فروشگاه آنلاین لوازم خانگی شما مراجعه می کنند ، با تبلیغات بنری که در وب سایت هایی که مرور می کنند ، مارک خود را به آنها یادآوری کنید. 
به شما امکان می دهد با مخاطبان خود نقاط تماس مختلف ایجاد کنید. تبلیغات اینترنتی به شما کمک می کند تا در زمان مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود در مکان مناسب ظاهر شوید. اگر صاحب یک نانوایی کوچک هستید ، از نمایشگرهای اجتماعی مانند Instagram و Pinterest برای نمایش محصولات استفاده کنید. برای به اشتراک گذاشتن اخبار و ایجاد روابط طولانی مدت با مخاطبان ، آنها را با بازاریابی از طریق ایمیل تقویت کنید. با مخلوط کردن هوشمندانه انواع مختلف تبلیغات دیجیتال ، می توانید نشان دهید که شرکت شما همیشه حاضر و آماده ارائه خدمات است. 
قابل اندازه گیری است. برخلاف بازاریابی آفلاین ، که هزینه و کارایی آن تا حدودی تقریبی است ، شما می توانید با استفاده از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل وب مانند Google Analytics ، دقیقاً بازده تلاش و بازده بازاریابی اینترنتی خود را پیگیری کنید. 

جذب مشتریان از طریق تبلیغات

پس از مرحله آگاهی ، تبلیغات می تواند با ترغیب مشتریان فعلی و بالقوه برای مشارکت با تجارت شما ، نقش دیگری در تشویق مشتریان هدف برای برداشتن گام های بیشتر در قیف فروش شما داشته باشد: 
با برجسته کردن اطلاعات مکان های شغلی خود در تبلیغات خود و انتشار خبر باز کردن فروشگاه یا شعبه جدید ، ایجاد ترافیک فروشگاه ها یا شعب خود را افزایش دهید از طریق کمپین های تبلیغاتی که برای این منظور مانند تبلیغات Facebook و تبلیغات LinkedIn سفارشی شده اند ، منجر به تولید بیشتر می شوید. 
افزایش بازدید از وب سایت کسب و کار شما "سابق: فروشگاه تجارت الکترونیکی" یا برنامه تلفن همراه کسب و کار شما از طریق پرداخت هر کلیک "تبلیغات PPC" موجود در موتورهای جستجو راه حل های بازاریابی مانند تبلیغات جستجوی Google یا تبلیغات مناسب رسانه های اجتماعی. 
استفاده از انواع مناسب تبلیغات برای بهبود ارتباط و تعامل با مشتریان هدف "تبلیغات مسنجر در فیس بوک ، لینکدین ، ​​توییتر و راه حل های تبلیغاتی اینستاگرام" یا روشن کردن گزینه های ارتباطی در تبلیغات تلویزیونی و چاپی. 
در حال افزایش مخاطبان علاقه مند به دنبال کنندگان کسب و کار خود در کانال های مناسب رسانه های اجتماعی هستید. 
افزایش مشترکین در کمپین های بازاریابی ایمیل و بصورت دوره ای خبرنامه های ایمیل. 
استفاده از تبلیغات "دهان به دهان" هنگامی که مشتریانی که درگیر فعالیت های تبلیغاتی هستند ، تجربه خود را با تجارت و دوستانتان به اشتراک می گذارند.

هدف کمپین تبلیغات چیست

می خواهید بعد از اینکه کاربر با تبلیغات آنلاین شما ارتباط برقرار کرد ، چه کاری انجام دهد؟ از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، شما می توانید چندین هدف را برای تأمین نیازهای مختلف مخاطب در نظر بگیرید. اهداف کمپین تبلیغاتی بر اساس پلت فرم رسانه های اجتماعی تجزیه می شوند ، با این حال هر پلتفرم ویژگی های مشابهی را برای پیگیری بیشتر پیگیری فراهم می کند. 
از بین تمام اهداف موجود ، شرکت بازاریابی اینترنتی نشویل ما می داند که اکثر شرکت ها پس از ایجاد یک رسانه اجتماعی سالم به دنبال کمپین هایی هستند که منجر به تبدیل می شود. تبدیل ها بهترین فرصت را برای ردیابی موفقیت یک کمپین رسانه های اجتماعی فراهم می کنند که در نهایت به شما در رونق کسب و کار شما کمک می کند. 
کمی آموزش در مورد انواع مختلف اهداف تبدیل: 
پرداخت ها: تعداد تبدیل هایی که در وب سایت شما در نتیجه تبلیغ شما اتفاق افتاده است. این پیکسل های تبدیل پس از خرید در صفحه "متشکرم" قرار می گیرند. گاری 
تبدیل وب سایت: تعداد تبدیل هایی که در وب سایت شما در نتیجه تبلیغ شما اتفاق افتاده است. 
ثبت نام ها: تعداد دفعاتی که ثبت نام در وب سایت شما در نتیجه تبلیغ شما انجام شده است. 
Leads: تعداد Lead های جدیدی که در نتیجه تبلیغات خود در وب سایت خود به دست آورده اید. 
بازدیدهای کلیدی صفحه وب: تعداد دفعات مشاهده یک صفحه اصلی در وب سایت شما در نتیجه تبلیغ شما. 
افزودن به سبد خرید: تعداد دفعات اضافه شدن چیزی به سبد خرید در وب سایت شما در نتیجه تبلیغ شما. 
فیس بوک و توییتر اطلاعات خوبی برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی از طریق سیستم عامل مربوطه خود ارائه می دهند ، اما همیشه بهتر است به یک متخصص اجازه دهید تبلیغات آنلاین شما را مدیریت کند. 
همزمان با تبدیل ، شما می توانید تعامل با وب سایت خود را پس از رسیدن مشتری بالقوه به صفحه فرود ، پیگیری کنید. Google Analytics به ما امکان می دهد تا کل وب سایت ها را بر اساس ترافیک داخل و خارج از سایت اندازه گیری کنیم. ما توانایی ردیابی چندین ورودی را داریم ، اما در اینجا چند مورد وجود دارد که دوست داریم آنها را در نظر بگیریم: 
مراجعات: مشخص کنید که ترافیک اجتماعی از کجا ناشی می شود تا بیشترین بازده را ایجاد کند 
صفحات فرود: برای اهداف تبلیغاتی ، یک صفحه وب منحصر به فرد است که بازدید کننده پس از کلیک روی پیوند موجود در آگهی ، روی آن فرود می آید 
تبدیل ها: ثابت کنید کدام شبکه های اجتماعی بیشترین تأثیر را در خط پایین شما دارند 
جریان کاربران: تعیین می کند که کاربران به محض ورود به وب سایت یا صفحه فرود منحصر به فرد شما ، از کجا می آیند و به کجا می روند 
جریان کاربری در هنگام ردیابی رفتار کاربر یک منبع حیاتی است. هنگامی که کاربر بر روی لینک بازگشت به تبلیغ کلیک کرد ، می توانیم رفتار مرور وب وی را در وب سایت ردیابی کنیم.

تبلیغات دیجیتال

تبلیغات دیجیتال شامل طیف وسیعی از خدمات است که همه آنها برای ارتقا promote تجارت آنلاین کار می کنند. هرچه بیشتر کسب و کارها مبلغی را که برای تبلیغات آنلاین هزینه می کنند افزایش می دهند ، زیرا اکنون می توانیم تشخیص دهیم که این باعث افزایش آگاهی و هدایت می شود - این به همین سادگی است. 
با کانال های رسانه ای سنتی ، اغلب راهی برای ردیابی اثربخشی یا موفقیت تبلیغات از نظر تجزیه و تحلیل پیشرفته داده وجود ندارد. با این حال ، با تبلیغات دیجیتال ، شرکت هایی مانند Google و Facebook به کاربران امکان دسترسی به این تجزیه و تحلیل پیشرفته را می دهند. به این ترتیب مشاغل محلی می دانند که پولشان به خوبی خرج می شود و تبلیغات دیجیتالی تأثیر مثبتی بر ویترین فروشگاه های آنها دارند. 
هنگام تعیین موفقیت یک تبلیغ ، علاوه بر نظارت بر شبکه های اجتماعی ، عوامل مهم مورد به مورد متفاوت خواهند بود. با این حال ، شاخص های اصلی موفقیت یک تبلیغ در شاخص های ذکر شده در زیر نهفته است. 
اقدامات بازگشت سرمایه برای یک کمپین موفق: 
برداشت ها: تعداد واقعی بازدید از یک تبلیغ 
کلیک: تعداد واقعی کلیک مستقیم روی تبلیغات 
تعامل ها: کلیک صفحه اجتماعی و فرود 
نتایج: در بیشتر موارد ، نتایج به صورت تماس تلفنی یا مراجعه به فروشگاه است. 

تبلیغات کلیکی در گوگل

مزایای تبلیغات کلیکی در گوگل 
گوگل ، بزرگترین شبکه جهان ، کارآمدترین راه برای گفتن نام تجاری شما به مردم است. دو دلیل اصلی رسیدن و انعطاف پذیری است. 
رسیدن: 
مصرف کنندگان هر روز از گوگل برای جستجوی مشاغل محلی استفاده می کنند و در نتیجه هر روز تقریباً 3.5 میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود. 
در این عصر و عصر کامپیوتر ، دیگر مردم برای یافتن مشاغل یا خدماتی به تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات رادیویی اعتماد نمی کنند. آنها بیشتر به گوگل اعتماد می کنند. 
علاوه بر این ، گوگل در سال 2015 تبلیغات بومی Gmail را با Google AdWords ادغام کرد و آن را در دسترس همه تبلیغ کنندگان قرار داد. این بدان معناست که شما می توانید با استفاده از صندوق ورودی Gmail آنها به فرصت های احتمالی برسید. 
به همین دلایل ، پذیرفتن قابلیت های شبکه گوگل ضروری است تا به کسب و کار شما امکان مشاهده فوری کاربرانی را که به دنبال خدمات شما هستند ، برسد. 
انعطاف پذیری: 
گوگل به تبلیغ دهنده اجازه می دهد هر زمان که بخواهد هر مبلغی را که می خواهد صرف خرید تبلیغات کند. به لطف این گزینه های انعطاف پذیر ، تبلیغ کنندگان می توانند آزمایش کنند که چه چیزی برای کسب و کارشان مفید است. کمی هزینه کنید ، منتظر بمانید تا عملکرد کمپین خود را ببینید و سپس برای دستیابی به اهداف بیشتر ، بودجه های بیشتری را سرمایه گذاری کنید.

مزایای تبلیغات در فیس بوک

فیس بوک یکی از اصلی ترین نیروهای تسلط بر جامعه امروزی است. اما این را از قبل می دانید زیرا (مثل من) هر روز ، چندین بار در روز فیس بوک خود را چک می کنید و مشتریان بالقوه نیز همین کار را می کنند. مزایای تبلیغات در فیس بوک را می توان به 2 کلمه خلاصه کرد: مخاطب و هدف گذاری. 
مخاطبان خود را انتخاب کنید: 
فیس بوک سریعترین تحول در بستر بازاریابی و کانال ارتباطی است. مخاطبان این شبکه اجتماعی به طور متوسط ​​شامل 2.38 میلیارد کاربر فعال ماهانه (MAU) هستند که با افزایش 8 درصدی MAU نسبت به سال دیگر مواجه هستند. 
این آمار خیلی ساده است که نمی توان آنها را نادیده گرفت و به عنوان یک تجارت محلی ، باید این واقعیت را درک کنید که فیس بوک تقاطعی است که در آن می توانید مشتریان احتمالی را پیدا کنید. اگر این شما را قانع نکرده است ، بیایید در مورد چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی صحبت کنیم. 
طبق مطالعه ای که توسط بازاریابی دیجیتال Zephoria انجام شده است ، هر فرد هر روز تقریباً 20 دقیقه را در فیس بوک می گذراند ، بیشترین میزان بازدید در اواسط هفته بین ساعت 1 تا 3 بعد از ظهر است. 
این به این معنی است که شما یک دوره کوتاه برای ایجاد برداشت خود دارید ، بنابراین عاقلانه از آن استفاده کنید! 
از استراتژی هدفمند تبلیغات فیس بوک استفاده کنید: 
اولاً ، هدف گذاری تبلیغات فیس بوک چگونه کار می کند؟ 
شما می توانید مخاطبان خاصی را در Facebook با بسیاری از قالب های مختلف تبلیغات و پارامترهای هدف قرار دادن تبلیغات هدف قرار دهید. این رویای هر بازاریاب است ، بنابراین خلاق باشید! 
هدف قرار دادن تبلیغات در فیس بوک به شما امکان می دهد تا چنان میکروسکوپی بر روی کاربران تمرکز کنید که اساساً می توانید کمی به یک استالکر دیجیتال تبدیل شوید. شما قادر خواهید بود با توجه به علایق ، رویدادهای زندگی ، رفتارها ، سن ، جنسیت ، موقعیت مکانی و هر چیز دیگری که نمایه فیس بوک آنها در مورد آنها نشان دهد کاربران را هدف قرار دهید. 
این الگوریتم فیس بوک اجازه داده است تغییرات گسترده ای در فضای تبلیغات محلی ایجاد شود و اکنون یکی از بهترین محیط ها برای کسب و کارها برای به دست آوردن خبر در مورد خودشان است. 
سرانجام ، با استفاده از این دو سیستم عامل ، گوگل و فیس بوک ، مشاغل می توانند بازی تبلیغاتی خود را به سطح بالاتری برسانند و با داده های کافی برای بازگشت سرمایه خود ، درآمد جدیدی کسب کنند.