• سئو ارزان

با محتوای عالی سئو سایت امکان پذیر است

محتوای عالی پادشاه سئو است همه کاره یک سئو عالی و ارزان و حرفه ای ایجاد محتواست محتوا نقش فرمانروای سئو را دارد.

چگونه ایجاد محتوا کنیم تا با هزینه اندک به صفحه اول گوگل بیاییم از کجا باید شروع کنیم؟

با زمان گذاشتن و وقت و تحقیق میتوان محتوای ناب ایجاد کرد و سئو سایت خود را بهبود بخشید این مطالب را بخوانید.

تاثیر محتوای عالی در سئو

 بدون سئو مطالب شما ممکن است در جایی از صفحه 50 نتایج جستجو از بین برود. و همه ما می دانیم که بازدید در آن صفحات کمتر از رضایت بخش است. به همین ترتیب ، درصورتی که پس از کلیک روی محتوای شما نازک باشد ، رتبه بندی صفحه اول شما می تواند کارهای زیادی انجام دهد. به همین دلیل رابطه خوب بین سئو و محتوای عالی ضروری است! در اینجا 10 نکته در مورد چگونگی نوشتن محتوای SEO وجود دارد که باعث می شود محتوای شما بیشتر پیش برود و تلاش های شما در زمینه جستجوگرها را همزمان افزایش دهد.

محتوا SEO را درایو می کند ، واقعیتی که احتمالاً قبلاً با آن آشنا شده اید زیرا پایه و اساس هر وب سایتی است. در سال 2020 ، محتوا به سادگی نیاز به ارائه بینش ارزشمندی دارد که بر اساس ساختار وب سایت و استراتژی ایجاد پیوند شما بنا شده است .

محتوای شما باید به گونه ای نوشته شود که ارزش کاربر را برای وقت خود ارائه دهد. این بدان معناست که توسعه محتوای شما به نویسندگان ماهری نیاز دارد که اطلاعات و SEOهای سئو را می دانند یا مشتاق یادگیری آن هستند.

علی رغم اینکه عملکرد تحریریه Google هنوز کاملاً عالی نیست ، افراد واقعی با محتوای شما تعامل دارند. افراد قادر به تشخیص یک قطعه کرک و یک مقاله بصیر هستند. استراتژی شما در سال 2020 باید بر توسعه بهترین مطالب در زمینه شما متمرکز باشد ، همچنین این اطمینان را می دهد که شما یک گام جلوتر از پیشرفت های گوگل هستید.

محتوایی که پاسخگوی نیازهای کاربر باشد ، این اطمینان را می دهد که شما می توانید در جستجوی طولانی مدت ، ایجاد اقتدار سایت و تأیید آینده وب سایت خود از تحولات جدید Google ، رقابت کنید.

وسواس در مورد کلمات کلیدی منسوخ می شود و محتوا در حال تمرکز بر روی موضوعات و مواردی است که کاربران به دنبال آن هستند. هنگامی که محتوای خود را برای سال 2020 توسعه می دهید ، در اینجا پنج سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید:

مخاطبان شما چه کسانی هستند و آنها به دنبال چه هستند؟
چه مشکلات خاصی برای حل آنها لازم است؟
چگونه می توانید مشکلات آنها را حل کنید و سفر آنها را بهینه کنید؟
تجربه ای که می خواهید با آن کنار بروند چیست؟
چگونه می توانید راه حل هایی را در قالب محتوای با کیفیت و تجربه بهینه کاربر ارائه دهید؟
در سال 2020 ، محتوای با کیفیت به مراتب بیشتر از کلمات کلیدی سئو را الزام می کند ، به این معنی که نام تجاری شما نیاز به حفظ ثبات در تمام کانال های رسانه آنلاین دارد.

1. ابتدا برای مخاطبان خود بنویسید

این نکته نوشتن سئو به دلایلی شماره یک است. به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است ، با این وجود بسیاری از شرکت ها به دلایل غلط محتوا می سازند. محتوایی بنویسید که به نفع بازار هدف شما باشد یا به س theirالات آنها پاسخ دهد. لازم نیست همه پست ها مربوط به محصول یا خدمات شما باشد ، اما همه آنها  باید مربوط به صنعت باشد. با نوشتن محتوای مناسب SEO و جالب و آموزنده خود و شرکت خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود معرفی کنید و این کار را بهتر از رقابت انجام دهید.

سال 2019 روزی بود که گوگل الگوریتم جدید BERT خود را راه اندازی کرد و توجه بسیاری از کارشناسان سئو را به خود جلب کرد . برای جلوگیری از اشتباهات سئو ، فرد باید با روند فعلی مطابقت داشته باشد و اطمینان حاصل کند که روش آنها با آخرین پیشرفت ها به روز است.

BERT تمرکز ویژه ای بر بهینه سازی ارائه فنی محتوا دارد. در سال 2020 ، کاربر قبلاً به این تحویل جدید ، تصفیه شده و دقیق محتوا عادت کرده است. به عبارت دیگر ، آنها می توانند دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند و فقط کلمات کلیدی را پر نکنند.

گنجاندن BERT در استراتژی شما نه تنها محتوای شما را بهبود می بخشد ، بلکه اطمینان حاصل می کند که رتبه بندی شما مربوط به جستجوها است و به قصد کاربر پاسخ می دهد. تمرکز روی کلمات کلیدی با توجه به بیشتر شدن نیازهای کاربر ، کمتر و کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

کاربران تمایل دارند از محتوایی معتبر و متناسب با نیازهای خود لذت ببرند ، بنابراین ممکن است تحقیقات کلمات کلیدی در سال 2020 به مرحله منسوخ شدن برسد. در عوض ، پردازش زبان طبیعی (NLP) در کنار تحقیقات یادگیری عمیق پیشتاز است. بنابراین ، شما باید استراتژی خود را به سمت تحقیق مقصود تنظیم کنید.

ممکن است همگام سازی با تمام پیشرفت ها دشوار باشد ، اما تمرکز بر آنچه Google در حال توسعه آن است برای درک تفاوت های ظریف سئو مهم است. تمرکز بر قصد کاربر به احتمال زیاد باعث ایجاد تبدیل شده و رشد تجارت آنلاین شما را تضمین می کند.

سئو دیگر به معنای تحمیل محتوا به کاربران نیست ، زیرا سفر خریدار به طور فزاینده ای در هر استراتژی دیجیتالی قابل توجه قرار می گیرد. شما باید به مواردی که در طول سفر خریدار بوجود می آیند توجه کنید و در حل پیشگیرانه آنها برای مشتری بعدی تلاش کنید.

استراتژی SEO 2020 شما باید طیف وسیعی از نیازهای کاربر از جمله ایجاد جامعه و اطمینان از ارتباط با خریدهای آینده را برطرف کند. کاربر شما همیشه در این سفر حرف اول را می زند ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که تحت تأثیر آنچه در سایت شما می بینند تحت تأثیر قرار می گیرد.

کاربران به دنبال ارزش واقعی و راه حلهای واقعی برای مشکلات خود هستند ، زیرا این پایه و اساس یک رابطه اعتماد بین شما و آنها است. این بدان معناست که SEO به جای پاسخ بهینه به اصطلاح جستجو ، تا حدی پیشرفت کرده است که کاربران خود را در نظر گرفته و کیفیت ارائه می دهد.

کسب بینش در مورد رفتار مشتری و پاسخ دادن به آن با استراتژی ای که سفر آنها را بهبود می بخشد و ضمن اطمینان از اعتماد ، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

شما باید مرتباً نظرسنجی انجام دهید و درمورد نیازهای کاربران با آنها گفتگو کنید. هر تصمیمی که می گیرید باید مبتنی بر تحقیق باشد و نه فرض هایی که کاربر به آن نیاز دارد. سئو از ساده بودن الحاقی به یک استراتژی آنلاین به عنوان بخشی اصلی از کل استراتژی کسب و کار تغییر کرده است.

2. همه را زیر یک سقف نگه دارید

با نگه داشتن محتوای اصلی خود تحت نام دامنه خود ، اعتبار و ترافیکی را که شایسته وب سایت شماست دریافت کنید. این بدان معنی است که اگر وبلاگی دارید ، میزبانی با وردپرس یا بلاگر را کنار بگذارید و وبلاگ را در یک زیر پوشه در دامنه خود (مانند: www.example.com/blog) میزبانی کنید. هر زمان که فرصتی برای نمایش اشکال دیگر محتوای اصلی مانند ویدیوها ، اینفوگرافی ها یا تصاویر سفید دارید ، حتماً آنها را در وب سایت خود نیز جاسازی کنید و از آنجا به اشتراک بگذارید.

3. عناوینی ایجاد کنید که مشت مشتی دارند

شما متن بسیار کمی دارید تا تأثیر بسیار بزرگی ایجاد کنید. بنابراین قدرت یک عنوان موثر را دست کم نگیرید! عناوینی را بنویسید که واضح ، جالب و از کلمات کلیدی غنی استفاده کنند. علاوه بر یک عنوان عالی ، از جذاب بودن توضیحات متا و توضیحات بیشتر در مورد مقاله خود نیز اطمینان حاصل کنید. بخاطر داشته باشید که عنوان و متا توضیحات شما در نتایج جستجو نشان داده می شوند ، بنابراین آنها را وادار به شمارش کنید!

4- از عبارات غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید

از عبارات غنی و مرتبط با کلمات کلیدی در عناوین و همچنین محتوای خود استفاده کنید تا هم به خوانندگان و هم به موتورهای جستجو اطلاع دهید که پست شما چیست. اما مراقب باشید ، کلمات کلیدی زیادی نه تنها خوانندگان شما را خاموش می کنند بلکه می توانند منجر به مجازات موتور جستجو برای پر کردن کلمات کلیدی شوند. از کلمات کلیدی متفکرانه و محدود استفاده کنید و به احساس طبیعی تری پایبند باشید. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی در کل متن پست خود ، از برچسب های وبلاگ با برچسب گذاری چند کلمه کلیدی مرتبط برای هر پست استفاده کنید. اکثر وبلاگ ها دارای قابلیت برچسب گذاری هستند که از قبل ساخته شده اند.

5. ساختار پست های خود را بررسی کنید

محتویات پست شما ممکن است عالی باشد اما به راحتی در قالب غیر منظم و ناکارآمد از بین می رود. تجزیه و تحلیل مطالب خود در پاراگرافهای کوچکتر با عناوین یک خوانش آسان است که خوانندگان را درگیر خود می کند. برای موتورهای جستجو ، سازمان back-end نیز مهم است. استفاده از سلسله مراتب برچسب مناسب هنگام برچسب گذاری عناوین اصلی (H1 برای عناوین ، H2 برای زیرنویس) برای حفظ یک مقاله دارای ساختار خوب مهم است.

با وجود عدم درک کامل الگوریتم ها از متن ، پیش بینی می شود که محتوای با کیفیت بالا در سال 2020 اهمیت بیشتری پیدا کند. شما باید با این تفاهم کار کنید که موتورهای جستجو نکاتی را برای ارائه نتایج بهتر برای کاربر به دست می آورند تا نتایج مرتبط را بدست آورند. این بدان معنی است که محتوای شما نه تنها نیاز به خواندن خوب دارد ، بلکه به گونه ای ساختار یافته است که نتایج مرتبط با جستجوها را ارائه می دهد. 

هر صفحه یا پست وبلاگ باید به موتورهای جستجو در درک عناصر موجود در صفحه کمک کند. کاربر باید بتواند محتوای شما را با استفاده از کانالهای مختلف به غیر از Google ، که می تواند شامل ربات های آمازون ، فیس بوک ، مایکروسافت و AI باشد ، پیدا کند. 

داده های ساختاری به یک لایه مهم بازاریابی تبدیل شده است که به شما امکان می دهد محتوای خود را برای قرار گرفتن در معرض بهتر SERP ها ، دستگاه های تلفن همراه ، دستیارهای صوتی و سایر نرم افزارهای موتور جستجوگر تعاملی بهینه کنید. 

یک استراتژی خوب در زمینه جستجوگرها به شما امکان می دهد  تا تجزیه و تحلیل را اندازه گیری کنید  تا اطمینان حاصل کنید که در مورد برنامه ریزی محتوا ، بهبود محصولات و پاسخگویی به نیازهای کاربر بینایی کسب می کنید. علاوه بر این ، اگر در یک جستجوی خاص رتبه بالایی داشته باشید ، باید همیشه با الگوریتم های فعلی به روز باشید و با ساختاردهی صحیح محتوای خود ، یک قدم جلوتر باشید. 

6. تصاویر را در خود بگنجانید

پست های خود را با تصاویر پاپ کنید! مردم بصری هستند. افزودن تصویر به همراه پست وبلاگ می تواند تأثیر زیادی ایجاد کند. حساب Pinterest دارید؟ علاوه بر ارتقا blog وبلاگ های شما در سایر کانال های رسانه های اجتماعی ، پست های دارای تصویر نیز می توانند پین شوند ، و راهی دیگر برای بازدید از وب سایت شما اضافه می کنند.

7. محتوا را با رسانه های اجتماعی پیش ببرید

رسانه های اجتماعی ابزاری قدرتمند است که می تواند به افزایش دسترسی به محتوای شما و ارتقا promote اشتراک کمک کند. با استفاده از توضیحات جذاب و فراخوان برای اقدام ، هر مقاله جدید را در سایت های رسانه های اجتماعی و انجمن ها ارسال کنید. از آنجا که قدرت رسانه های اجتماعی در اشتراک گذاری نهفته است ، داشتن دکمه های اشتراک در هر یک از پست های وبلاگ خود نیز مهم است. اگر می خواهید نحوه نمایش پیوندهای شما هنگام اشتراک بیشتر کنترل شود ، اجرای کارت های Twitter برای Twitter یا Open Graph برای Facebook (فنی) می تواند به پیوندهای مشترک شما کمک کند و به نرخ کلیک شما کمک کند.

8. پیاده سازی Google تألیف

Google Authorship یک روش سریع و آسان برای گره زدن محتوا به یک نویسنده خاص است ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک حساب Google+ است. در نتیجه ، مقالات شما به عنوان قطعه های غنی در نتایج جستجو شامل عکس نویسنده به همراه عنوان مقاله ظاهر می شوند. نویسندگی Google برای تبلیغ شخصی بسیار مناسب است ، اما همچنین می تواند نرخ کلیک بر روی مقالات شما را افزایش دهد. اگر نویسنده هستید ، با نحوه تنظیم  نویسندگی  برای وب سایت خود آشنا شوید.

9. ایجاد پیوند طبیعی

پیوند سازی  از زمان خرید لینک و مزارع پیوند مسیری طولانی را طی کرده است ، اما پیوندها هنوز یک عامل مهم رتبه بندی برای سئو هستند. پیوند دادن به مقالات یا وب سایت خود در پست خود ، اطمینان حاصل می کند که اگر مقاله شما توسط سایت دیگری انتخاب شود ، به وب سایت شما پیوند می دهید. اگر با انواع دیگر محتوا مانند اینفوگرافیک ها و فیلم ها خلاقیت می کنید ، افزودن کد تعبیه شده در سایت به ارتقا sharing اشتراک مطالب کمک می کند و همچنین پیوندی را به منبع اصلی اضافه می کند. ایجاد محتوای عالی به افزایش قابلیت اشتراک و احتمال پیوند سایر وب سایت ها به آن کمک می کند ، بنابراین کیفیت را هدف قرار دهید!

10. فعالیت خود را کنترل کنید

با نظارت بر تلاش خود ، در بالای محتوای دوستانه SEO خود باشید. Google Analytics یک روش آسان و رایگان برای ردیابی بازدیدهای صفحه و میانگین زمان صرف شده در یک صفحه است. مواردی مانند نرخ گزاف گویی و زمان حضور در سایت را بررسی کنید تا از نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما پس از ورود به محتوای شما ایده بگیرید. اگر علاوه بر کمترین زمان صرف شده در صفحه ، افت زیادی را مشاهده می کنید ، این نشان می دهد که محتوای شما با آنچه که دنبال آن بودند ارتباطی نداشته یا بدتر از آن جالب نبوده است. همچنین ، به تعدادی از تعاملات اجتماعی (اشتراک گذاری ، پسندیدن و غیره) نگاهی بیندازید تا از ویروسی بودن پست خود ایده بگیرید. فقط با نگاهی به این معیارهای ساده می توانید ایده خوبی راجع به اینکه کدام یک از مطالب مورد استقبال قرار گرفته و مورد پسند شما قرار می گیرد ، بدست آورید تا بتوانید آن نوع محتوا را در جاده تکرار کنید.

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی