مجری تبلیغات گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل چه تاثیری در کسب و کار ما دارد؟ چگونه در تبلیغات صفحه اول گوگل به بهترین نتیجه دست یابیم؟ از چه راهی میتوانم در تبلیغات صفحه اول گوگل شرکت کنم؟ تبلیغات ارزان قیمت در صفحه اول گوگل به چه صورت انجام میشود؟ ساخت اکانت تبلیغات در صفحه اول گوگل چگونه است؟ چگونه میتوانم از طریق شبکه های اجتماعی به سایت خود کمک کنم؟ سئو چه تاثیری در رسانیدن سایت ما به صفحه اول گوگل دارد؟ آیا تبلیغات کلیکی در گوگل تاثیری بر رتبه سایت ما دارد؟ برای حضور در صفحه اول گوگل تبلیغات کلیکی بهتر است یا سئو؟
با جام ارژنگ مجری تبلیغات گوگل همراه باشید.

مجری تبلیغات گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل کلیدواژه بسیار پرکاربرد و غنی و قوی است که از سوی کاربران مورد جستجو قرار میگیرد.بطور خاص شاید بتوان گفت که دو گروه هستند که تبلیغات صفحه اول گوگل را پوشش میدهند و بر روی این کلیدواژه حساسند.گروه اول شرکت ها و موسساتی هستند که نمایندگی google ads را دارا میباشند و با ارائه مقالات و مستندات سعی در جذب تبلیغات صفحه اول گوگل دارند google بعنوان قویترین موتور جستجوی جهان روزانه مورد مراجعه صدها میلیون کاربر قرار میگیرد.بسیاری از دارندگان وب سایت ها و وبلاگ ها آرزو دارند تا در صدر صفحات موتورهای جستجو قرار داشته باشند اما google محل آمال و آرزوهای کسانی است که میخواهند به تجارت خود روتق ببخشند.

مجری تبلیغات گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل چه مزیتی دارد؟

تبلیغات صفحه اول گوگل یکی از قوبترین ابزارهای تبلیغاتی برای سایت هایی است که چندین هدف مختلف را دنبال میکنند از آنجا که تبلیغات صفحه اول گوگل بصورت پولی یا اصطلاحا کلیکی میباشد شرایط خاص خود را دارد و تبلیغ کنندگان به جند دسته تقسیم میشوند دسته اول کسانی هستند که بتازگی سایت خود را ایجاد کرده اند و هنوز سایت خود را سئو نکرده اند ایندسته از تبلیغات صفحه اول گوگل به منظور معرفی وب سایت و کالاها یا خدمات خود بصورت مقطعی استفاده میکنند تا زمانیکه کار سئو سایتشان به پایان برسد دسته دوم کسانی هستند که کالاها و خدمات مقطعی دارند یعنی خدماتشان مربوط به یک فصل خاص یا یک رویداد خاص باشد مانند کسانیکه در نمایشگاه بین المللی غرفه دارند این گروه در تبلیغات صفحه اول گوگل شرکت میکنند و پس از پایان نمایشگاه دیگر این تبلیغ را نیاز ندارند دسته دیگر از کسانیکه در تبلیغات صفحه اول گوگل شرکت میکنند کسانی هستند که کالایی وارد کرده اند یا تولید نموده اند کالای خود را بواسطه ادوردز در صفحه اول گوگل معرفی میکنند اما آن چیزی که معلوم است هیچکدام ازین گروهها بطور دائم و مستمر از تبلیغات صفحه اول گوگل استغاده نمیکنند زیرا بابت هر کلیک باید مبلغی را بپردازند بنابر این برای حضور دائم سایت خود ناگزیرند سئو را بعنوان مناسبترین ایزار حضور در موتورهای جستجو برگزینند.

تبلیغات یک علم است

تبلیغات به عنوان یک علم  داده ها ، داده های زیاد ، داده های بزرگ - امروزه تبلیغات را هدایت می کند و تأثیر آنها فقط افزایش خواهد یافت. الکساندرا لویت ادعا می کند ، "به همان سرعتی که نوآوری در فناوری در سال های اخیر تکثیر و گسترش یافته است ، آماده تغییر و رشد با سرعتی نمایشی فراتر از توان شهود انسانی است که قابل پیش بینی است." اطلاعات زیادی در مورد اطلاعات جمعیتی ، عادت های آنلاین و خرید آنلاین ، شبکه های اجتماعی ترجیحی و حتی رنگ های مورد علاقه آنها جمع آوری شده است. 
کلارک هوارد می گوید ، "غول های فناوری مانند آمازون ، eBay ، Facebook و Google می توانند کاربران را در دستگاه های مختلف ردیابی کنند. [در حال حاضر] طبق شرکت تحقیقاتی eMarketer ، 6 درصد از کل بازاریابان می توانند مصرف کنندگان را به طور قابل اعتماد در دستگاه های مختلف ردیابی کنند. اما با پیشرفت فناوری ، این توانایی بیشتر می شود. تلفن های هوشمند یک معدن طلا برای افرادی است که می خواهند شما را ردیابی کنند ، کسی را که تشریح می کنید و به شما می فروشند. " 
آیا این احساس به وجود می آید که چارلز پین ، همکار سابق اخبار تجارت فاکس ، ممکن است حق با او باشد ، وقتی گفت ، "در یک زمان ، آمازون چیزهایی را که شما سفارش نداده اید به خانه شما می فرستد ، اما وقتی آن را دریافت می کنید ، آن را به این دلیل که آنها می دانستند شما می خواهید حتی اگر ما هنوز آنجا نباشیم ، نیروهایی که می توانند آن را به واقعیت تبدیل کنند ، اکنون صنعت را هدایت می کنند. 
تبلیغات عمومی علی رغم توانایی مصرف کنندگان در خاموش کردن ، هدفمند و فراگیر است. در حقیقت ، از آنجا که مصرف کنندگان برای جلوگیری از ردیابی فعالیت های آنلاین شما ابزاری مانند AdBlock Plus ، Privacy Badger و Disconnect دارند ، بازاریابان سعی می کنند تا آنجا که می توانند هرچه بیشتر تبلیغات را به سمت شما بیندازند ، به این امید که چند کانال از آن طریق عبور کنند. . وب سایت هایی که به درآمد آگهی متکی هستند ، از نمایش محتوا به کاربران خودداری می کنند و سایت هایشان را در لیست سفید قرار نمی دهند. در Forbes ، یکی از سایت های "لیست ما در لیست سفید یا دیگر" ، Jonathan David Lewis ، شریک آژانس تبلیغاتی McKee Wallwork + Company به تازگی آن را به طور خلاصه جمع بندی کرده است: آن را تنظیم کنید. اما صنعت تبلیغات به جای جستجوی موضوع جدید ، با تلاش برای بهتر کردن مصرف کنندگان اسپم پاسخ داده است. " 
این همان چیزی است که تبلیغات در عصر 300 کانال تلویزیونی و تعداد بیشماری از راههای دیگر برای دستیابی به مصرف کنندگان تبدیل شده است. یک مشتری را پیگیری کنید تا متوجه شود به چه چیزی نگاه می کند ، سپس یک آگهی در مقابل او دقیقاً متناسب با معیارهای خود دریافت کنید و این کار را با هزینه ای مضحک انجام دهید. لوئیس تقاضا برای پوشش دادن همه کانال های تبلیغاتی با محتوای "سریعتر و ارزان تر" را توضیح می دهد و برای قیاس از توسعه خط مونتاژ هنری فورد در ساخت خودرو استفاده می کند. وی افزود: "تنها راه برای ساخت سریع و ارزان محتوای زیاد ، كارآیی فوق العاده است. بنابراین ، کیفیت خلاقیت پایین می آید و کمیت بالا می رود. دسترسی روزافزون به جوامع مستقل "به اندازه کافی خوب" ، ابزار طراحی داشبورد مانند Squarespace و انقلاب هوش مصنوعی آینده را اضافه کنید و طلوع تبلیغات خط مونتاژ را خواهید داشت. " 
یک خط عالی از "هاکسترها" یک فیلم کلاسیک 1947 در مورد تبلیغات پیشنهاد کرد بهترین راه برای فروش یک محصول "تحریک کردن ، تحریک کردن ، تحریک کردن" بود ، تا زمانی که مصرف کنندگان از نظر روانشناسی به خرید محصول تمایل داشتند. 
استراتژی مورد استفاده برای فروش صابون عاج در سریال های صابونی و از طریق تبلیغات چاپی 70 سال پیش اکنون باعث از بین رفتن صفحات وب و صفحات رسانه های اجتماعی می شود که تبلیغات مربوط به محصولی که ما فقط در جایی دیگر می گشتیم نمایش داده می شود. 
هیچ فایده ای ندارد که این واقعیت را رمزگشایی کند و شاید هم نباید آن را کوبید. صرف نظر از این ، این وضعیت فعلی است. Google AdWords و Facebook Ads Manager ابزارهایی برای تجارت هستند که موجودیت آژانس تبلیغات سنتی را تهدید می کنند. معیارهایی مانند نمایش ، میزان کلیک ، میزان تکمیل ، زمان صرف شده برای مشاهده و هزینه موثر در هر میلی متر استراتژی محرک هستند. 
با نابودی خلاقیت سنتی ، متخصصان تبلیغات باید درک کنند که خلاقیت برای رشد در این واقعیت به چه معناست.

راههای حضور در تبلیغات صفحه اول گوگل

حضور در تبلیغات صفحه اول گوگل سودهای متعددی را به شما ارائه می دهد. با اجرای یک استراتژی هوشمند سئو ، همان چیزی است که نتیجه یک صفحه برتر نشان می دهد ، نام تجاری در بازار بیشتر دیده می شود. 
هزینه ها تحت کنترل قرار می گیرند زیرا روش های ارگانیک نسبت به تبلیغات پرداخت شده در اولویت قرار دارند. همچنین بازدید بیشتر منجر به ماندگاری بیشتر مشتریان در یک صفحه وب و افزایش احتمال خرید مستقیم از منبع می شود. 
هنوز خصوصیات نامشهود شهرت و اصالت وجود دارد که واقعاً عملیاتی را به جلو سوق می دهد. سازمان ها هزاران دلار برای رسیدن به هدفی در گوگل هزینه کرده و می کنند که به آنها اعتبار می بخشد ، اما این شرکت ها هستند که در نهایت تلاش خود را انجام می دهند و مشتریان خود را راضی می کنند که در نهایت سود می برند. 
برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید سایت خود را سئو کنید؛ اما نه فقط برای موتور جستجو، بلکه سئو را برای کاربر انجام دهید. ساختار این کار بر اساس استراتژی کلمات کلیدی و چگونگی به کارگیری آنها در بین سرتیترها، تیترها و توضیحات در پاراگراف سازماندهی می‌شود. 
در صورتی که از تبلیغات گوگل استفاده کنید می توانید از نتایج ارگانیک نیز صفحه اول گوگل نیز بالاتر قرار بگیرید و شانس دریافت کلیک خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. اگر وب سایت خود را به تازگی راه اندازی کرده اید، تبلیغات صفحه اول گوگل یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک ورودی و میزان فروش بیشتر است. 
صفحه اول گوگل در هر کسب و کاری، یکی از مهم ترین نیازها محسوب شده و راهی مناسب برای جذب مخاطبین بیشتر خواهد بود. چرا که طبق آمارهای در دسترس، بیشترین بازدید از سایت ها، از صفحه اول نتایج موتور جستجو گوگل انجام می شود و بیشترین تعداد کلیک ها روی لینک اول تا سوم در همین صفحه است. 
شما دو راه برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل خواهید داشت. یکی سئو سایت و دیگری تبلیغات در گوگل ادوردز که هریک دارای معایب و مزایایی هستند .